Nofilmēts kārtējais kautiņš ar kontrolieriem

59

Komentāri (59)

keirakeira 17.05.2010. 11.08

Interesanti ir tas, ka pirms laika internetā publicētājā aculiecinieku video no nesaskaņām Raiņa bulvārī redzama tā pati kontroles grupa, kas šajā video.

Tīrīšanas brigāde?

0
0
Atbildēt

0

valainits 16.05.2010. 14.25

pilnigi piekritu ,tapat skola ja kads skolotajs ievelk nekaunam pa muti tad tas jau nenotiek ta ka ieiet klasē noskata vienu un sit,pec tam tad taisa tracus un laiz skolotaju no darba valā ,to nekauņu no skolas vajaga mest ārā.

+1
0
Atbildēt

0

ciparsone 15.05.2010. 23.15

Nez kāds no tās pašas RS varētu sakarīgi izstāstīt, kādas ir kontrolieru pilnvaras un pasažieru tiesības. Es savā naivumā biju iedomājies, ka kontrolieru pilnvaras beidzas ar papīra izrakstīšanu, bet pārējais ir policijas darbs. Vai tagad kontrolieriem ir tiesības arī mani nosist, ja neesmu par bagāžu samaksājis? Un kāpēc lai kāds pakļautos prasībai izkāpt, ja laukā sagaida atspārdīšana bariņā?

+2
-2
Atbildēt

0

piziks 15.05.2010. 21.17

Pārvietojos pa ļoti dažādām pilsētas daļām ar dažādu maršrutu transportiem. Es redzu 2 kontrolieru kastas. “Normālos”, kuri iekāpj pieturā, brauc līdz nākamajai, kontrolē, vismazāk manis manītu konfliktu. “Priviliģētie”: aptur transportus starp pieturām, īpaši tusē pie Preses Nama/Olympia un Francijas vēstniecības Raiņa builvārī. Pirmais no konfliktu cēloņiem noteikti ir apturēšana starp pieturām, kad steidzīgākie kāpj ārā, kontrolieri grūž atpakaļ: tieši tāda bija nevis bezbiļetnieka, bet gan biļetnieka spārdīšana tieši Raiņa bulvārī tieši “priviliģēto” izpildījumā. Ziemā, kad bulvārī bija sniega vaļņi, apturetam trollim nevarēja tikt garām neviens transporta līdzeklis, kontroles ilgst no 3 līdz 7 minūtēm! Vissliktākais: tiek kavēts grafiks, par ko maksā biļetnieki, un kuru pēc tam, palielinot ātrumu, ķer vadītāji. Kontrolieris Akermanis/bijušais policists, kurš uzbrucēju dēļ šāva gaisā ar pistoli, pasažierim konflikta sākumā sita pirmais! Par to viņu arī atlaida.

+1
0
Atbildēt

0

ansislesins 15.05.2010. 20.07

“Pa muti” no vienas vai otras puses neko nekad neatrisinās. Psiholoģijā ir tāds jēdziens kā “attieksme veido attieksmi”. Varbūt šiem kontrolieriem vajadzētu nopietnāku psiholoģisko sagatavotību dažādām stresa un konflikta situācijām. Neatceros, ka civilizētajās ārvalstīs būtu nācies novērot brutālu vai nepieklājīgu kontrolieru attieksmi.

0
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > ansislesins 15.05.2010. 20.33

    Puse no tiem kontrolieriem pat nesaprastu, ko Tu uzrakstīji. Kāda psiholoģiskā sagatavotība, ja cilvēks knapi izspiedis pamata izglītību? Par tādu algu jau arī nekas diži vairāk nespīd.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Marija 15.05.2010. 18.24

Manuprāt, e talona ieviešanas mērķis tādā veidā kā tas tika izdarīts, nebija uzlabot pakalpojuma sniegšanu vai ekonomēt uz konduktoru algām. Tas viss izskatās pēc mākslīgi izdomāta pasūtījuma vajadzīgiem ļaužiem par saskaņotu cenu.
Piemēram, kāpēc nevarēja ieviest zonu principu?
Kāpēc nevarēja ieviest biļetes derīgumu braukšanai vienā virzienā neatkarīgi no transporta veida?
Kāpēc e talonam nav iespēju noskaidrot atlikušās braukšanas reizes?

To visu varēja izdomāt, ieviest un tas reāli uzlabotu pasažieru pārvadāšanu.
Toties ir kontrolieru bari, jā, tiešām esmu redzējis barus ~ padsmit rumpjus 10 vakarā pie mēbeļu nama.

Pieaugušais konfliktu skaits norāda uz pakalpojuma nepareizu risinājumu – abas puses uzvedas viena otrai atbilstoši. Tomēr var prognozēt, ka konflikti labi nebeigsies.

+4
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 15.05.2010. 17.05

1) Bemhens paliks kur bijis, jo tas amats pirmkārt ir politisks un tikai sekundāri- saimniecisks,
2) Bemhena atlaišana, policijas lielāka iesaistīšana un tamlīdzīgi pasākumi ir cīņa ar sekām, nevis ar cēloņiem.

Ir jāsamazina biļešu cenas. Punkts. Tad būs vairāk tādu, kas var atļauties maksāt. Rezultāta pieaugs pasažieru skaits (nesen Bemhens sūdzējās, ka tas esot nokrities par 20%), pieaugs maksājošo pasažieru skaits (tas ir tāpat ka ar nodokļiem- jo augstāki, jo mazāk tiek maksāti), samazināsies konfliktu skaits (gan tāpēc, ka mazāk bezbiļetnieku, gan tāpēc, ka mazāk agresijas un principiālas nostājas pret neadekvātajām cenām). Un galu galā- ieņēmumi augs. Tā ir aplama domāšana, ka paaugstinot cenu augs ieņēmumi. Ir viens lūzuma punkts pie kura ieņēmumi sāk kristies. Bet Latvijā nekad to neviens nav sapratis. Atliek tikai paskatīties uz cenām veikalos tām pašām precēm, kuras bagātajā Rietumeiropā var nopirkt daudz lētāk…

+3
-1
Atbildēt

0

Elvis Jakovļevs 15.05.2010. 16.48

Kaut kā pēdējo mēnešu laikā ir bijuši n-tie gadījumi, kad Ušakovs par notiekošo RD un Rīgas pašvaldības uzņēmumos uzzin no preses (Neo publikācijas par algām RS&RS, RD pamatlīdzekļu izdaļāšana ārštata darbiniekiem turklāt ārvalstniekiem, RS kontrolieru izdarības utt.). Vai tas jauneklis vārdā Nils Rīgas domē tiek mucā turēts un Ainārs šo pa spundi baro????

+5
0
Atbildēt

0

dro 15.05.2010. 14.44

Atkal inteliģenti apmaldījušies 3 priedēs? Biļetes nav jāpērk, nodokļi nav jāmaksā… Anarhija kārtības māte:)

+1
0
Atbildēt

1

    dzintarz > dro 15.05.2010. 15.38

    Šlesakovam, patiesību sakot, šī anarhija zināmā mērā pat ir izdevīga.
    Bemhens ir nacionālistu ieliktenis. Muņiki, kuriem nāksies iesaistīties konfliktā, galvenokārt arī ir no nacikiem.
    Savukārt bezbiļetnieki, galvenokārt internacionālisti (kā var manīt arī no Millera k-ga ievietotā kino), kuriem vienmēr būs gatavi palīdzēt citi internacionālisti (mēdz pārvietoties baŗā – arī redzējām).
    Ar pietiekoši lielu varbūtību šāds sīks konflikts var attīstīties līdz zināmas Entonijas ielas vēstniecības interesei to eskalēt starpvalstu līmenī pie izdevīga gadījuma.

    Šlesakovam brīva izvēle – vinnēt punktus internacionālistu elektorātā padzenot kādu nacistu muņiku, pačakarējot Bemhenu, vai norādot uz TuBziku varas laika neglīto politiku.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 15.05.2010. 14.26

Un vēl – man Bemhens šķietas esam ārkārtīgi nepatīkams cilvēks, bet šinī gadījumā gan Bemhenam ar notikušo ir maz sakara

+3
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 15.05.2010. 14.24

Es jau septiņus gadus neesmu izmantojusi nevienu pašu sabiedriskā transporta līdzekli, tāpēc par vispārīgo ainu man grūti spriest, taču viens gan man ir skaidrs: braukt “pa zaķi” ir tas pats, kas nodarboties ar “shoplifting”. Protams, teorētiski arī veikalu zagļiem nevar mesties virsū ar kulakiem, taču kopumā man šķiet, ka tad, ja būtu skaidra cēloņsakarība: brauci bez biļetes – dabūsi, teiksim, ar steku pa sāniem -, daudzi padomātu, vai tas ir to vērts.

+5
-1
Atbildēt

5

    dro > ::Vai cis :: 15.05.2010. 14.45

    Man pārmet par kaķi, bet pati brauc ar 600to mersi?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ::Vai cis :: 15.05.2010. 15.07

    Es neesmu teikusi, ka ēģiptiešu asiņu kaķis ir kaut kas slikts, gluži otrādi:) Ar mersi nebraucu, jo man tāda nav, man vispār nav mašīnas, jo pie mana dzīvesveida tā nav vajadzīga: es strādāju mājās, norēķinos internetbankā un līdz visām man vajadzīgajām iestādēm, tajā skaitā līdz vietējai bodei pēc sāls vai špičkām varu aiziet kājām 5 minūšu laikā. Mašinu izmantoju 2 reizes mēnesī, kad brucu uz SKY iepirkt produktus, un šim nolūkam man pilnīgi pietiek ar pazīstamu taksistu, kas dzīvo blakus mājā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ::Vai cis :: 15.05.2010. 15.27

    Ahā, iepērcies SKY! Biezā:) Tu tik loģiski spried, bet manis jociņus uztver nopietni:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ::Vai cis :: 15.05.2010. 15.48

    Jauki, ka atzīsti manas spriestpējas, paldies:) Iepērkos SKY tāpēc, ka uzskatu, ka ir labāk samaksāt dārgāk par svaigiem produktiem, kuru izcelsmi bez problēmām iespējams noskaidrot, nekā iepirkties Maximā un pusi produktu izmest laukā tāpēc, ka tie ir bojāti vai ar pārlīmētu derīguma datumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ::Vai cis :: 15.05.2010. 18.29

    Inese – pastāv iespēja iepirkties arī tirgū pie pārabaudītām tantēm . Tur Tevi nepiečakarēs un arī nepārmaksāsi. Teiksim skābos kāpostus pie bubļičkas… vai gaļu pie Māras. SKY nu noteikti nav ekonomiskākā vieta , kur iepirkties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

jelenavolkova 15.05.2010. 14.01

Jūs laikam esat ietekmējusies no E. Vizas daiļrades – teikumi kā nebeidzami lielceļi ;)
Kāpēc domājat, ka neiebilstu pret Bemhemu?
Šajā gadījumā raksts bija par to, kā briesmīgie kontrolieri klapē nabaga bezbiļetniekus, tāpēc izteicu par to viedokli.
Es varu tikai noprast, cik saņem kontrolieris un, cik pretīgs ir viņu darbs nepārtraukti uzklausot aizbildinājumus, pārmetumus un rupjības no bezbiļetniekiem. Manuprāt, ir jāmaina visa kontrolēšanas sistēma.

+2
0
Atbildēt

0

Edīte Dancberga 15.05.2010. 13.07

Es tikai nesaprotu, kāpēc policija var divatā, trijatā, neizmantojot ieročus un bez vajadzības nepalaižot rokas aizturēt pat rūdītus noziedziniekus, bet kontrolieriem vajag piecus pret vienu garāmgājēju un arī tad vēl jāturpina spārdīt, kad cilvēks jau ir uz zemes (tātad neitralizēts)?

0
-6
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > Edīte Dancberga 15.05.2010. 14.38

    Policija bez ieročiem divatā bīstamus noziedzniekus aiztur galvenokārt filmās, nevis reālajā dzīvē, proti, ja noziedznieks zina, ka policistam nav ieroča, viņš tik vienkārši nepadodas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edīte Dancberga > Edīte Dancberga 17.05.2010. 18.25

    Es biju domājis — bez ieroču pielietošanas. Diemžēl video, kā jau parasti šādos gadījumos, neko saredzēt nevar, vismazāk jau to “spārdīšanu”, tāpēc atsaucu komentāru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mantins7 15.05.2010. 13.00

Jā, kā gan lai nosaka, kurš ir jocīgāks – zaķis, kurš dažu santīmu dēļ agresīvi ieņem pozu “nemaksāšu un iepūt man” vai kontrolieris, kurš, pildot savu darbu, šo pašu santīmu dēļ ir gatavs dot pa muti & riskēt dabūt pa savējo.

+2
-1
Atbildēt

0

Evija Zauere 15.05.2010. 12.50

Iesaku izlasīt delfinārijā par to kas notika pirms šakālis millers vispār ieraudzīja konfliktu… un cik aklam jābūt lai neredzētu, ka pirmais uz zemes tika nogāzts un spārdīts RS kontrolieris.

p.s tie kas kautiņā piedalījās neviens nebija ne bezbiļetnieks, ne pasažieris, tie bija urlas, kas izdomāja izvicināt rokas. bet tas, protams, netraucē dzletenajam milleram paziņot, ka viņš ir nofilmējis kā kontrolieri izrēķinās ar bezbiļetniekiem.

+7
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 15.05.2010. 12.44

neteikšu, ka par kontrolieriem strādā pati smalkākā sabiedrības daļa un viņi vienmēr ļoti pieklajīgi un ar izpratni izturas pret pasažieriem, bet principā pret zaķiem ir jāvēršas daudz stingrāk. Būtu nepieciešams, lai kritiskos momentos kontrolieriem vai vadītājiem būtu ‘tiešais vads’ ar policiju vai vismaz kādu no apsardzes firmām.
Jāpanāk, lai bezbiļetnieku skaits būtu tuvu 0.

+6
0
Atbildēt

0

ievuliitis 15.05.2010. 12.42

> Justīne, klusais
Te ir divas atšķirīgas problēmas – ja RS un arī Rīgas dome ar vieglu roku – nesaimnieciski un noziedzīgi tērē visu mūsu kopējos līdzekļus, neaizmirstot par savām neadekvāti lielām – ne ieguldītam darbam, ne tā rezultātiem, – algām, cilvēkiem ar zemiem ienākūmiem, lielu aizvainojumu par socialo netaisnību un tiesisko nihīlismu, rodas iespaids, ka arī viņi var ietaupīt kādu santīmu uz jūsu rēķina. Jūs tachu neiebilstat, ka Bemhens jūs slikti apkalpo par savu lielo algu un paņem no jums daudz vairāk, kā tas bezbiļetnieks?
Lai aiztaupītu jums pārdomas par manu necilo personību – svinīgi paziņoju – es apmaksāju savus braucienus sabiedriskajā transportā un, ja nevaru to atļauties, eju kājām.

+3
0
Atbildēt

4

    garausiitis > ievuliitis 15.05.2010. 13.13

    Tad jau varbūt daram vienkārši -ekonomējam vēl uz kontrolieriem un kas grib, tas pērk biļeti, bet tas kas negrib, tas nepērk.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 15.05.2010. 14.06

    Bet varbūt darām savādak – nomainam RS vadību, optimizējam izdevumus, sakārtojam darbu, padaram procesu caurspīdīgu, iegūstam sabiedrības uzticību un tad sitam pie krūtim un kategoriski pieprasam katram pildīt savas saistības un maksāt par pakalpojumiem. Ir nolaista līdz gruntei sabiedrības uzticība tam, kur paliek viņas nauda. katastrofāli pieaudzis bezbiļetnieku skaits ir tikai sekas – viens no iemesliem RS un RD satiksmes departāmenta negodpratība.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 15.05.2010. 15.22

    Kāda Tu esi naiva sieviete ! Kas tas ir – mēs nomainam? RS ir pašvaldības uzņēmums un kā Tu domā ,ko ieliks vietā ? Varbūt lielāko kretīnu? Bemhena nomaiņa neko nedos ,jo nākamais būs tikpat mīcāms māls, ja pat ne vairāk. Zini kapēc Bemhens šos gadus ir savā amatā – tapēc ,ka māk pieskaņoties Domes izmaiņām – tā tas bija 2006. gadā , tā tas ir tagad. Nākamais šā vai tā būs politisks ieliktenis nevis saimnieks. Varbūt piedāvāsim Kraukli – viņš taču pastu saveda kārtībā!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 15.05.2010. 15.58

    Esmu, esmu naiva. Visu laiku aizmirstos un domāju, ka gan Rīgas Dome, gan RS vaiga sviedros pūlas mūsu labā. Šausmīgi gribu labi par cilvēkiem domāt, bet katru reizi – ar purnu dubļos. Še tev mūsu realitāte!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 15.05.2010. 12.41

Man būtu interesanti dzirdēt LIVE RIGA imidžmeikeru viedokli par zaļvestoto kontrolieru baru oblavām Rīgas ielu malās un to, kā tas izskatās Latvijas galvaspilsētas vizuālā tēla kontekstā. Es nebrīnos, ka šis ārprāts nesatrauc Latvijas Institūtu (jo ko gan no tāda var gribēt…) un arī ne Rīgas vadītāju tandēmu (intelekts…). Bet lietas profesionāļiem jau nu gan butu kas sakāms.

+6
-4
Atbildēt

4

    Anda Burve-Rozīte > itommy_ 15.05.2010. 13.12

    Es arī katru dienu brīnos par to kontrolieru armiju, kas stāv pie Olimpijas pieturas ar, šķiet, vienu mērķi – noķert 22.maršruta autobusā kādu tūristu, kurš nav izpratis e-talona sistēmu, un pēc pilnas programmas sodīt. Atmiņas par vietu parasti rada tajā sastapto cilvēku attieksme, nevis spilvenveidīgas sirdis uz plakātiem. Easy to come, hard to leave..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 15.05.2010. 19.02

    Nav jau jāmeklē ārzemju tūrists…pietiek ar parastu Rīgas iedzīvotāju, kurš sabiedrisko transportu neizmanto…vai izmanto ļoti reti. Kamēr mana a/m atradās servisā…. biju spiesta pārvietoties ar sabiedrisko transportu….piemetās mazvērtības komplekss….jo uz otru pilsētas galu aiziet ar kājām nebūtu prātīgi. Tagad saprotu savu lauku tanti, kura kategoriski atsakās braukt uz pilsētu, jo būs jābrauc ar trolejbusu….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kristineim > itommy_ 16.05.2010. 05.44

    Vienā ir.lv tēmā nenoslinkoju un salīdzināju sabtransa cenas LT un EE: nu IR mums dārgāk.
    No otras puses, regulāri braucot 15. trolli, redzu, ka maksā kādi 50% pasažieru. TAD VARBŪT TĀPĒC MUMS TIK DĀRGI? Leišos un igauņos cilvēku kultūras un apzinīguma līmenis vnk ir augstāks. Latvijā katrs godīgs cilvēks apmaksā arī 1 bezbiļetnieku, respektīvi: maksā dubultcenu.
    Par dzeltenajām kontrolēm: personīgi nav nekādu iebildumu. Vairāk kauna Latvijai nodara tā otra, “urliskā” daļa.
    p.s. Pilnīgi piekrītu par 22. autobusu: tā ir cūcība ķert tūristus. Ideāli būtu, ja autobusā būtu info angļu valodā, arī balss informācija: bet tā jau cita tēma.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristineim > itommy_ 16.05.2010. 05.48

    Zane, kas Jums konkrēti nepatika?
    Ja brauciet reti, Jums varētu būt “svaigs” un objektīvs viedoklis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Valda Krūmiņa 15.05.2010. 12.21

A jums NEPIELEC, ka tas cilvēks ko aizturēja, NEBIJA BEZBIĻETNIEKS??? Ko jūs te spriežat par braukšanu bez biļetes.

0
-7
Atbildēt

1

    garausiitis > Valda Krūmiņa 15.05.2010. 12.41

    Ak ta tāpat vien ņēma un aizturēja, bet kontrolieri izklaidējās?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

lkimse 15.05.2010. 12.10

par divu mēnešbiļešu cenu Rīgas satiksmē var iegadāties velosipēdu! man šķiet, ka par to ir vērts padomāt.

+11
-2
Atbildēt

0

garausiitis 15.05.2010. 12.02

Man ar dziļas aizdomas, ka ne jau kontrolieri tā uzreiz metās virsū un sita. Pats esmu redzējis agresiju no “zaķu” puses, tā ,ka nevajag braukt vienos vārtos. Ja reiz biļetes ir jāpērk, tad acīmredzot par braukšanu bez biļetes ir arī jāmaksā sods, nevis jāpretojas tam.

+13
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 15.05.2010. 11.51

> Andrejs Zviedris
Es gan nenorakstītu to “metāšanos no grāvja uz grāvi” un jucekli uz iztapību un aprobežotību. Saduļkot ūdeni pēc pilnas programmas, kad neviens vairs nesaprot – kas pēc kā un kāpēc ir darīts, ir pateicīga vide līdzekļu bāzšanai savās un vajadzīgo cilvēku kabatās.

+3
-3
Atbildēt

0

ugis.rotbergs 15.05.2010. 11.49

Piekrītu Dzintaram, man arī ir lielas, lielas šaubas, ka kontrolieri tā ienāk sabiedriskajā transportā un, konstatējot, ka nav biļetes uzreiz sit. No sērijas ā, nav biļetes nu saņem! Tā vienkārši nenotiek. Video arī konflikta sākums nav redzams. Pats ikdienā pārvietojos ar sabiedrisko transportu un esmu redzējis asas diskusijas, kautiņu gan vēl nav nācies. Es personīgi atbalstu, ka biļešu kontrole notiek ar pašvaldības policijas piedalīšanos (tikai lai disciplinētu) un starp pieturām. Spēka lietošana nav atbalstāma, tomēr kā jau teicu, es neticu, ka kontrolieri tā vienkārši sit bezbiļetniekus. Situācijā, kad bezbiļetnieki atsakās maksāt sodu, kāpt ārā, draud un sit kontrolieriem, ko viņiem darīt Millera kungs? Saukt policiju. Piekrītu, taču ko darīt tās minūtes kamēr tā ierodas?

+9
-4
Atbildēt

0

jelenavolkova 15.05.2010. 11.45

Nabaga “zaķi”, ne? Man kaitina, ka es ik mēnesi maksāju par e-talonu, bet kaut citi (kā novērots ļoti daudzi) var braukt bez biļetes un, ja iekāpj kontrole, kas nereti ir sievietes, bezbiļetnieki rupji lamājas, grūstās un aizlaižas. Nav nekādas jēgas, jo “zaķi” jau nemaksā- viņi neciena nevienu, ne tos, kas maksā par biļeti, ne tos, kas kontrolē.
Kopš izmantoju sabiedrisko transportu neesmu saskārusies ar kontrolieru rupjību, bet bezbiļetnieki teju vienmēr saceļ haju. Man tas ir apnicis!
Atradušies nabadziņi ne, nedaudz pagrūda čalīti- šausmas! Visus uz menteni un nelaist ārā kamēr nav sods samaksāts. Ja nebūs jaunas sankcijas, tad bezbiļetnieki turpinās klaji ņirgāties par tiem, kas maksā par sabiedrisko transportu.
Ko Tu, Miller, iesaki???

+20
-7
Atbildēt

12

    Evija > jelenavolkova 15.05.2010. 14.42

    Seit ir redzamas sekas, tacu neviens neruna par celoniem – parnemot ekskluzivi darbo e-talona sistemu un ieviesot to Riga, netika parnemtas citas ar to saistitas opcijas – piemeram, pasazieru iekapsana tikai pa prieksejam durvim, uzradot e-talonu vaditajam – ta tas notiek Berline, Londona, Helsinkos, Vašingtona un citas pasaules pilsetas. Otra lieta – noskirt kontroles un pakalpojuma sniegsanas funkcijas.
    par pakalpojumu ir jamaksa, mes par to maksajam videji uz pusi vai pat divas-tris reizes mazak, neka citviet Eiropa (piemeram, Helsinkos autobusa bilete – 3,60 EUR). Protams, varam diskutet par atalgujuma atskiribam, utt. Galvenais, kam japievers sabiedribas uzmaniba – Rigas Satiksmes nespejai saskatit un labot celonus, tadel ari notiek cina ar sekam.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > jelenavolkova 15.05.2010. 15.26

    Bet kontroles un pakalpojuma sniegšanas funkcijas tak akurāt ir skaidri nošķirtas: kontrolieris nepārvadā pasažierus, nenosaka biļetes cenu un nesaņem milzīgu algu. Par sabiedriskā transporta, tāpat kā par jebkura cita pakalpojuma izmantošanu ir jāmaksā, un vienīgā kontroliera funkcija ir pārbaudīt, vai pasažieri ir samaksājuši. Piemēra pēc: es ļoti mīlu Parīzi un būtu gatava katru nedēlas nogali doties uz šo pilsētu, taču gluži vienkārši nevaru to atļauties. Vai es, pēc Tavām domām, esmu tiesīga mēģināt iekļūt lidmašīnā bez biļetes un, sacīsim, mesties virsū ar dūrēm vai somu dunci, vai pistoli katram, kas mani nelaiž lidmašīnā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    zigrida_valtson > jelenavolkova 15.05.2010. 16.57

    “es ik mēnesi maksāju par e-talonu, kaut citi var braukt bez biļetes”
    Ko piedāvājam? Es arī katru mēnesi maksāju par e-talonu, taču tas nav iemesls atjaunot Latvijā, piemēram, nomētāšanu ar akmeņiem! Ir 21.gadsimts, un šāda zemiska kontrolieru uzvedība NAV pieļaujama.
    RS kontrolieri IR pamatā sadisti, un 90% viņu algas sastāda normālu, ar psihiskām un citām novirzēm nenomāktu cilvēku mocīšana sabiedriskajā transportā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    jelenavolkova > jelenavolkova 15.05.2010. 17.33

    Ok, bet cēloņus jau vairs lielos vilcienos neizmainīs. Situācija ir tāda, ka entie miljoni ir ieguldīti e-sistēmas izveidošanā. Ko nu?
    Atlaist Ļoņu un viss uzlabosies? Nebūsim naivi!
    Jautājums ir par to,kā risināt šo situāciju? Ik dienas bezbiļetnieki pārvietojas vēsā mierā un ļoti bieži vienkārši izkāpj un aizlaižas. Man patika Edgara koments (citēju): “Spēka lietošana nav atbalstāma, tomēr kā jau teicu, es neticu, ka kontrolieri tā vienkārši sit bezbiļetniekus. Situācijā, kad bezbiļetnieki atsakās maksāt sodu, kāpt ārā, draud un sit kontrolieriem, ko viņiem darīt Millera kungs? Saukt policiju. Piekrītu, taču ko darīt tās minūtes kamēr tā ierodas?”
    Ko teiksiet par šo?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    jelenavolkova > jelenavolkova 15.05.2010. 17.38

    Zini, tie cilvēki vienkārši uzaudzē biezāku ādu, jo stundu no stundas sastopoties ar kretīniem, ir grūti būt laipnam un jaukam.
    Neatbalstu vardarbību, bet nosodu arī to, ka vienmēr vainīgi kontrolieri. Esmu redzējusi tik daudz gadījumu, kad bezbiļetnieki pret kontroli izturas kā pret zemāko šķiru un atļaujas visu, kas ienākas prātā. Un tad vainīgs nav neviens, ja?
    Sadisti ir kontrole, kuri sit cilvēkus, ja Aleksandr?
    Nu, galīgs sviests!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    zigrida_valtson > jelenavolkova 15.05.2010. 18.20

    Jā, Justīne, nemotivēta kontrolieru agresija ir sadisms.
    Es pat nerunāju par to, ka viņiem nav tiesību nevienu aizturēt, kur nu vēl lauzt rokas. Arī par tādu “sīkumu”, ka tas vīrietis nemaz nebrauca ar sabiedrisko transportu ne – kaismīgajiem RS biezādaino darbinieku aizstāvjiem tās ir mazsvarīgas nianses.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > jelenavolkova 15.05.2010. 18.29

    juri miller, vai tu pats esi sapratis, ka esi nofilmējis kā urlu bars sit kontrolierus nevis kontrolieri sit bezbiļetniekus?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    jelenavolkova > jelenavolkova 15.05.2010. 19.31

    Un kā, Tu Aleksandr, komentēsi video pirmo daļu? Tā tipa ir norma?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aiga Keivomeģe > jelenavolkova 16.05.2010. 02.58

    Kādā ziņā – “RS kontrolieri IR pamatā sadisti, un 90% viņu algas sastāda normālu, ar psihiskām un citām novirzēm nenomāktu cilvēku mocīšana sabiedriskajā transportā.” ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zigrida_valtson > jelenavolkova 16.05.2010. 15.07

    Tādā ziņā, ka tur iet strādāt cilvēki, kuri grib ņirgāties par citiem cilvēkiem, realizēt savas vēlmes nepamatoti sakliegt cilvēkam, sajūtoties no tā briesmīgi vareniem.
    Vakar pat redzēju 53.autobusā tādu skatu – kontroliere saka pasažierim, ka viņa mēnešbiļete nav validēta, tādēļ jāmaksā Ls 2, uz ko pārkāpējs skaidroja, ka vienkārši ir aizmirsis nopīpināt savu e-talonu, taču braucienu skaits viņam nav ierobežots un ir spēkā visos maršrutos visās dienās. Kontroliere uz šo piebildi reaģēja kā psihiski nenormāla – kliedza uz šo puisi, raustīja aiz drēbēm, liekot atvainoties par tiem lamuvārdiem, kuriem viņa esot nolamāta, kaut gan patiesībā viņš nepateica neviena paša necenzēta vārda, tikai patiesi brīnījās, vai tiešām tādā situācijā, kad viņš tāpat ir samaksājis, nevar iztikt ar atgādinājumu, ka validēšana tāpat ir jāveic.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zigrida_valtson > jelenavolkova 16.05.2010. 15.07

    Īsāk sakot, lasot ziņas par šiem konfliktiem, piefiksēju, ka kontrolieriem pēc konflikta ar pasažieriem allaž ir ārsta zīme par miesas bojājumiem. Vai Rīgas satiksme gadījumā nedod tādas zīmes saviem no pabirām salasītajiem kontrolieriem vairumā, lai var ierakstīt tikai datumu, kad viņš ir “fiziski ietekmēts”?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dagne7 > jelenavolkova 27.05.2010. 17.29

    Ne reizi sabiedriskajā transportā man nav nācies sastapt rupju kontrolieri, taču izaicinošus “zaķus” redzu arvien biežāk.
    Jāparedz iespēja “zaķus” sodīt stingrāk, un galvenais, no soda, ne tikai par braukšanu bez biļetes, nedrīkst atļaut izvairīties, kas šobrīd visbiežāk notiek, jo vainīgais vienkārši izkāpj. Jāsoda arī par nepakļaušanos likumīgām kontroles prasībām vai pretošanos.
    Pretējā gadījumā daudziem pieaugs kārdinājums braukt bez biļetes, bet pārējiem pieaugs biļešu cenas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 15.05.2010. 11.40

Stratēģiski aprobežotu un politiski iztapīgu cilvēku atrašanās pie stūres ir visu šo problēmu cēlonis. RS ilggadīgā nekonsekventā mētāšanās no grāvja uz grāvi ar biļešu, konduktoru un kontrolieru lietām izraisījusi tādu jucekli, ka nu vairs palīdzēt var tikai pilnīga sistēmas transformācija. Piedevām vēl pašvaldības policijas pietiekama neiesaistīšana problēmas ikdienas risinājumā no RD vadības puses Rīgas sabiedriskā transporta pakalpojumus padara nožēlojamus, idiotiskus un smieklīgus. Vai sauksim šurp Lembergu par Rīgas mēru, ja pašiem sava saimniecki domājoša nav?

+4
-6
Atbildēt

0

Dacke!!!! 15.05.2010. 11.37

Brauc bez biļetes, izaicinoši uzvedās ! Tādiem tik pa muti ! Savādāku valodu nesaprot ! Neaizstāvu kontrolierus, bet šaubos, ka viņi uzreiz sāk sist bezbiļetniekus.

+14
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam