Par VID datu ieguvi un nopludināšanu Neo draud 10 gadi

155

Komentāri (155)

piziks 14.05.2010. 08.28

1. Jaunā Laika vājie profesionālo cilvēku resursi kārtējo reizi visā krāšņumā. Divkosība rullē. Kā JL aizstāvēja sev izdevīgo Ilzi Jaunalksni un zināja, kādas žurnālistu tiesības un pienākumi, kādi — spēka struktūru pienākumi un tiesības. Ja žurnāliste ir cita Ilze, Jaunais laiks, — IESKAITOT DIPLOMĒTO ŽURNĀLISTI LINDU MŪRNIECI! — atkal neko nesaprot. Laikam Linda tiešām mācījusies pie Intas Brikšes, nevis Sandras Veinbergas, kura zibenīgi un tieši pateica: Zviedrijā pēc tādas policijas izgāšanās iekšlietu ministrs demisionētu nākamajā dienā.
2.Ta tiesisko nihilismu vēl augstākā pakāpē jau iepriekš nekaunīgi demonstrējuši viņas partijas biedri Repše un Dombrovskis: žagojoties par Satversmes Tiesas spriedumu pensiju lietā, kau ST paskaidroja, ka pensijas varēja mazināt, toties likumīgi.
Būtu interesanti uzzināt, cik soda gadu varētu draudēt “Exigen group” par VID EDS cauruma labi apmaksātto izstrādi, un kādēļ to gan vēl ne-1 nemeklē un neko nav atradis?

0
0
Atbildēt

0

appa 13.05.2010. 12.38

vēl ziemā visi balsī klārēja – ar Neo tikai parunās.. kas tad sanāk.. 10 gadus ar viņu runās? nu jokaini..

0
0
Atbildēt

0

Ciniķis 13.05.2010. 09.19

Prese! Kur ir intervija ar Ilmāru? Kapēc žurnālisti aktīvi nepieprasa tikšanos ar Neo? Kapēc ir sajūta ka puisis pamests viens pats poliču rokās, kur ar viņu dies-sazin ko jau ir izdarījuši?!!

0
0
Atbildēt

0

nikolajs0305 13.05.2010. 07.29

Es ļoti ceru, ka kāds no mūsu vadošajiem advokātiem jau ier pieteicies aizstāvēt! Tāpat ceru, ka ir un visi citi mediji turpinās aktīvi sekot līdzi šai lietai, lai nebūtu kā parasti – babāc ziņa un tad vēl pārītīts, bet līdz galam neviens neizseko līdzi. Veiksmes, Signe

+1
0
Atbildēt

0

Edzs 13.05.2010. 01.02

ari 4ATA, 4.Atmodas Armija var izradities reals speks kaut ari virtuals, ja tiek aktivizeta.
tie protams ir tikai mani minejumi, iespaidojos no visadam datorspelem, nekas vairak.

+1
0
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 13.05.2010. 00.56

Ance, ir jāpagaida, kļūs saprotamāki motīvi. Akceptu jau dod konkrēts prokurors. Bet nu zivs pūst no galvas…

0
0
Atbildēt

0

Edzs 13.05.2010. 00.48

pashlaik policija var smaidit par 4ATA, bet, – ja publiska telpa uzradisies jaunas datu publikacijas policijai naksies atzit ka ir aizturejushi neisto Neo.
shis ir teksts no rus.delfi.lv :
(c)НЕО, АУ!, 12.05.2010 22:10
Представим себе Пойканс и есть НЕО. Что бы Вы сделали на месте НЕО дабы выставить на посмешище полицию после ареста? А вот что – новые публикации НЕО пока Пойканс сидит в тюрьме. Тогда сразу вылезет несоответствие – Пойканс на нарах, а НЕО всё так же публикует свои данные. А теперь задачка для студента первокурсника – запрограммировать публикацию в автоматическом режиме ЕСЛИ автор не посылает отключку публикаций. То есть если в ручную не отключён процесс публикации публикации начинаются в автоматическом режиме. Согласитесь в этом случае полиции придётся краснеть, что вот мол поймали якобы НЕО, а этот НЕО начал шутить в десять раз прикольнее!

0
0
Atbildēt

0

murnieks112233 13.05.2010. 00.36

Vai kād spēj iedomāties, kas notiks, ja NEO turpinās datu publikācijas? Es pieļauju, ka tas tā arī notiks…

0
0
Atbildēt

0

garausiitis 13.05.2010. 00.28

Vienkārši paskatamies reāli uz nodarījumu – NEO konstatē ,ka Valsts datu bāzē ( par kuru maksāti miljoni un veikti n-tie auditi ) ir elementārs!!!! caurums. Viņš izmantojot to , nopumpē datus . Tālāk , redzot ,ka valstī , kad tiek reāli griests budžets, samazināti izdevumi pārsvarā neaizsargātākajiem pilsoņiem , turpina pastāvēt ierēdņu daļa ,kas rupji !!! izmanto savu ietekmi un uz vispārējā taupības līmeņa sev turpina maksāt neatbilstošas algas, viņš šos datus publicē. Tad , kur tad ir problēma ? Apstāklī ,ka kāds baidās no patiesības?

+6
0
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 13.05.2010. 00.14

kada tur slepena informacija?! visas valsts amatpersonu algas gadiem jau ka ir publiski pieejamas VID publiskojamajaa datu bazee. par kada noslepuma atklashanu un datu nopludinashanu var runat? cita lieta, ka zhurnalistiem nav sajegas izvilkt to informaciju no datu bazes, apkopot un izanalizet, kaa to darija Neo.

+1
-1
Atbildēt

0

a2832728 12.05.2010. 23.36

starp citu – vai shis nav gadiijumaa AS2 gaajiens lai vienotiibu gremdetu? izskataas sameeraa elementaari – dabuja maiziiti pie malas un sariikoja nesmukumu pie varas esosiem ministriem un citim vadiitaajiem?

+2
-1
Atbildēt

1

    garausiitis > a2832728 13.05.2010. 00.10

    Kādas muļķības Tu runā ! AS2 nav nekāda sakara ar to. Tas ir totāls dažu Vienotības biedru stulbuma radīts rezultāts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

murnieks112233 12.05.2010. 23.28

Tai partijai, kura šo puisi izvilks no soda un ieliks savā listē, uzvara vēlēšanās nodrošināta. Mēs te visi apspriedāmies un esam gatavi par viņu balsot, vēl jo vairāk, ka viņš ir ļoti gudrs cilvēks. Mums tādus vajaga pie varas nevis vecos čekistus un komunistus.

+5
-1
Atbildēt

0

murnieks112233 12.05.2010. 23.08

Nu bļāviens! Atraduši gan lielākos valsts noziedziniekus-zinātnieku un žurnālisti!!! Šitam puisim NEO Trīszvaigžņu ordenis ir jādod par sabiedrības informēšanu par cūcībām valstī, nevis jāsoda! Puika MALACIS!!! Nu kā valdošajiem kretīniem nav kauna?! Toties valsts izlaupītāji turpina vzāties uz brīvām kājām un vēl piekop valsts gremdēšanu.
Muļķu, idiotu, zagļu, parazītu, korumpantu un bandītu valsts.

+8
-2
Atbildēt

0

mara_ose 12.05.2010. 22.37

Tas tiešām notika tik steidzīgi un DP strādājusi tik aktīvi….un atrada tip vainīgo…Bet tādās skaļās lietās kā Latvenergo lieta,digitalizācijas un citas lietas….klususms.Skaidra lieta-viens likums,viena taisnība-acīmredzot šajā lietā nebūs noteicošā.Kaut gan…atmoda ceturtā var sākties ar šo dienu!!! Vara pieder tautai un tagad šī tauta būs satrakojusies…sargiet dibenus,dārgie treknumkungi!

+8
0
Atbildēt

0

astra_ozo 12.05.2010. 22.35

Vai viss šis tracis nav ar nolūku, lai novērstu uzmanību no Imigrācijas likuma grozījumiem? Komplektā ar Krievijas “jaunajiem” ārpolitikas plāniem tas izskatās diezgan saskaņoti, ne jau velti šos likumus bīdīja šlesakovi un abalstiija migranti.

+7
0
Atbildēt

0

pariserblau 12.05.2010. 22.01

Man jau sen moka jautajums. Vai visai tai informacijai (valsts sektora sreadajosho alagas) nav tapat butu publiski pieejamaj, bez visadiem neo?

Nodoklju maksatajam jazin, kam un cik vinjsh maksa.

Ljoti interese, ka ir citas valstis. Bet jutu, ka tur tas izklausitos ka absurds – “valsts ierednju algas ir slepena informacija”.

+11
0
Atbildēt

0

Sandis Sauka 12.05.2010. 21.34

Es ceru, ka šis notikums izraisīs rezonansi ar tālejošām sekām…Būsim vienoti un aktīvi atbalstot demokrātiju! Banāli, bet šis ir vēl viens eksāmens demokrātijā…

+7
0
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 12.05.2010. 21.24

Neoficiāla informācija, ka policija esot ‘izskaitļojusi’ NEO jau pirms laika. Jautājums, kāpēc kratīšanas notiek tagad? Un kāpēc ir šī ‘steidzamības’ imitācija?

+10
0
Atbildēt

4

    mincitis888 > Māris Diņģelis 12.05.2010. 22.16

    Vakar bija Maizīša pēdējā darba diena ģenerālprokurora amatā….varbūt tur tas suns aprakts?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Māris Diņģelis 13.05.2010. 01.22

    Steidzama kratīšana, bez tiesneša sankcijas varētu būt, lai novērstu kādu smagu noziegumu.

    Nellija, šo momentu jums žurnālistiem vajag papētīt dziļāk. Tas velk uz struktūru sazvērestību pret pilsoņiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Māris Diņģelis 13.05.2010. 08.43

    Tu ļoti pareizi novērtēji – varas struktūru patvaļai nav kontroles mehānisma – vienā gadījumā procesa virzītājs izlemj – davai, šodien pakaļ NEO un šitai Naglei arī mēs parādīsim, kurš te glavnijs, vot! Citos gadījumos, īpaši, kas saistās ar oligarhu nelikumībām, policija strādā tik lēni, ka beigās pierādījumi izčibējuši.
    Kontrole ir tikai priekšnieku ziņā, subjektīvo pieeju lietām nokontrolēt nevar.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Māris Diņģelis 13.05.2010. 09.57

    Ja Neo jau bija aizturēts, tad kratīšana pie žurnālistes vispār ir pagrūti pamatojama.Citādi,kā par iebiedēšanas akciju, īpaši anonīmajiem ziņotājiem,kas pirms vēlēšanām varētu šo to pastāstīt, to nosaukt nevar.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 12.05.2010. 20.52

Patiesībā – politiķiem tieši pirms vēlēšanām šitātds “čp” :) Viņiem nāksies paust savu viedokli par notikušo, nekur viņi neizmuks. Loskutovs jau to izdarīja un malacis – bez ironijas saku, bet patiesībā brīnos par to stulbumu, kas tagad ir sastrādāts. NEO varēja ķert visu viņa atlikušo mūžu. Tā pašiem būtu bijis labāk, sevišķi tādēļ, ka viņš taču “aizgāja pagrīdē”, kā pats paziņoja. Tagad viņiem ziepes. Domāju, ka čiekuri paši vēl nav sapratuši, kādas ziepes sev ir savārijuši.

+14
0
Atbildēt

0

eva_o 12.05.2010. 20.52

“…Tā ir provocējoša un rada neiecietību pret noteiktām sociālām grupām,” iepriekš “Latvijas Avīzei” sacīja Drošības policijas priekšnieks Jānis Reiniks.”
————————–
Ir tā reize, kad esmu gatavs iet pret Drošības policijas priekšnieka Kunga viedokli – kritizēt, protestēt, un, ja nevarēs citādi, tad kā 1991. gada janvārī! Pietiek! Pietiek pašiem sevi uzskatīt par supervērtīgiem, par superatalgojumu pelnījušiem! Pastrādājiet privātajā sektorā pie darba devēja – nezinu, kādiem gēnijiem jābūt, lai privātuzņēmumā tā pelnītu tūkstošus.
Un ja NEO atklāti parāda nejedzību, kuru visi jau nojauta – par to kriminālvajāšana? ROKAS NOST NO NEO! Nebaidos, neslēpjos, nicinu un saku to atklāti!

+14
0
Atbildēt

0

reksa 12.05.2010. 20.45

Mūrniecei ir jāatkāpjas. Viņa iznīcina Vienotības ideju.
Ja viņa pati neatkāpjas, Jaunajam Laikam viņa ir jāizslēdz no partijas un jāatceļ no ministres amata.
Ja JL to neizdarīs, tad vēlēšanās vairs nav par ko balsot. Jo kāda starpība, kuŗš blēdis ir pie varas…

+5
-2
Atbildēt

3

    andrisskrastins > reksa 12.05.2010. 20.49

    Kāds sakars Mūrniecei ar izmeklētāja pieņemtu lēmumu plkst. deviņos vakarā? Ministre nevar iejaukties izmeklēšanā.

    Tavai sirds nomierināšanai Mūrniece domājot par nestartēšanu vēlēšanās nu jau kādu labu laiku.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 12.05.2010. 21.01

    Ja Mūrniece pati atkāpjas (tāpēc, ka policija ir veikusi žurnālistes kratīšanu) vai ja JL pieprasa, lai Mūrniece un Voins atkāptos, tad ir lielāks pamats uzticēties Jaunajam Laikam. Bet ja JL to nedara, tad kam ir vajadzīga partija, kas nenodrošina preses brīvību?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    džedajs, viesulis > reksa 12.05.2010. 22.52

    >peciskam
    Pareizi! Sanāks vēl kā Aksenokam, kurš zvanīja uz Ventspili…
    Ko te visi bļaustās par Mūrnieci, a?

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 12.05.2010. 20.41

Kautkā nevar sagaidīt Voina un Mūrnieces atkāpšanos no amata.

+3
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 12.05.2010. 20.08

Ceru ka sabiedrība spēs vienoties Neo aizstāvībai,ir jārīko plašs protesta mītiņš !!!
Man kauns par miliciju,atvainojos policiju !

+7
0
Atbildēt

1

    reksa > Agnese Lûse 12.05.2010. 20.48

    Šeit taču ir tiks daudz JL un PS atbalstītāju, lai viņi (atbalstītāji) savām partijām prasa Mūrnieces, Voina un tiesneša, kuŗš ir devis atļauju kratīšanai, atcelšanu no amatiem. Un ja šīs partijas to neizdarīs, tad tās pašas sevi apraks.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

zane_shteinberga 12.05.2010. 19.51

Likuma un Satversmes gara dēļ NEO ir Trīszvaigžņu ordeņa kavalieris, vienalga, dos viņam to vai ne.
Mums nevajadzētu palaist represijas nepamanītas, ja tādas notiks.

+5
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.05.2010. 18.42

Par VID datu ieguvi un nopludināšanu Neo draud 10 gadi

Un kā ar tiem banditiem kuri nopostīja vairāk kā 20 km. šosejas no km. atzīmēm un ceļa zīmēm? es tiem dotu gadu par katru kilometru. vai tos vispār kāds mekle? lieciet mieru NEO! vinš ir mūsdienu Gunārs Astra.

+9
-1
Atbildēt

0

a2832728 12.05.2010. 18.37

diemzeel skaidri redzams ka valsts intereses nav sabiedriibas intereses, un ka Valsts policijas priekšnieks ģenerālis Valdis Voins un Drošības policijas priekšnieks Jānis Reiniks, taa vietaa lai vadiitos peec augstaakaa likuma konstituucijas, kura prasa nodrosinaat max briiviibu visiem sabiedriibas locekljiem, vadaas peec kriminaallikuma. labi ka vinji veel nevadaas peec sirdsapzinjas, jo skjiet, ka taa vinjiem neko labu priekshaa nepateiktu…..

par vadiisanos peec konstituucijas labs piemeers ir no mana drauga vaaciesha pieredzes, kuru vaacijaa aptureeja policija izejot no kroga peec vairaaku alus kausu izdzersanas. policisti esot paintereseejusies kur shis dziivo, un uzzinajushi ka vinja majas ir 3 kvartaalu attaalumaa un ka lai tur nokljuutu uz baanja nav jaabrauc, palaidushi maajaas bez soda un oficiaala briidinaajuma. manupraat muuseejie policisti tik cilveeciigi riikojas tikai peec kukulja sanjemsanas. :(

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 12.05.2010. 18.36

piedodiet, bet mūrnieces rīcība man šķiet pastulba. Likumi tiek pārkāpti regulāri, VK brēc par pārkāpumiem, valsts valodas likumu Rīgas domē neievēro, bet nav nekādas reakcijas… Ķipa , nebūsim sīkumaini. savukārt ar NEO ir atrasts īstais vainīgais visām Latvijas nelaimēm.
Izskatās, ka Mūrniece darbojas pret savas partijas interesēm. Ko iegūs kāds no mums, ja NEO bargi sodīs? Vai šī veiksmīga “maski šou” operācija cels policijas un JL reitingus? Pilnīgs idiotisms.

+6
0
Atbildēt

0

mxblack 12.05.2010. 17.42

Es tikai nekādi nevaru saprast, kā var sodīt cilvēku, pat arestēt to, ja viņs ir publiskojis publiski piejamus datus. Vai nu policija visu sabiedrību tur par idiotiem, vai arī te darbojas totalitārs rsžīms, kurš izmanto savu varu lai atriebtos par veiktu viņiem netīkamu darbību. Jāsoda ir tie, kuri šos datus nenosargāja, kuri atļāva šo pieju. Tad jau var sodīt arī par ieiešanu šeit un par sava viedokļa izteikšanu, ja tas kādam “dižkungam” nepatīk. Man ir tāda sajūta, ka mēs visi vairs nevaram būt droši par savu rītdienu.

+9
0
Atbildēt

0

dagi 12.05.2010. 17.41

Pilnīgākās muļķības tā policija runā, nekas slikts netika nodarīts.. stulbums pilnīgākais. Vēl manas domas par šo: http://bit.ly/8Y31jb

+3
0
Atbildēt

0

guntis_laurins 12.05.2010. 17.22

Neticu, ka Neo lieta tiktu virzīta tālāk – tas būtu pārāk riskanti, bet ja vēl Loskutovs uzņēmies aizstāvību, tad domāju, ka Neo jau ir puslīdz drošībā.

+8
0
Atbildēt

0

Zigurds Pļaviņš 12.05.2010. 17.04

Policijas rīcība izskatās pēc vēršanās pret neatkarīgā viedokļa paušanu jautājumos, kuru publiskošana ir sabiedrības interesēs. Esmu gatavs uzņemties @IlzeNagla un @ilmarmors aizstāvību @neo4ata krimināllietā.

+33
0
Atbildēt

7

    mincitis888 > Zigurds Pļaviņš 12.05.2010. 17.26

    Paldies, savāciet spēcīgu komandu, un uz priekšu!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Zigurds Pļaviņš 12.05.2010. 17.35

    burvīgi! varbūt kaut mazliet izdosies sašķobīt šo korumpēto valsteli

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    indzax24 > Zigurds Pļaviņš 12.05.2010. 18.07

    Malacis Ļoskutovs! Tā turēt!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Bebris > Zigurds Pļaviņš 12.05.2010. 18.16

    Paldies!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    fatum_ka > Zigurds Pļaviņš 12.05.2010. 18.23

    Manuprāt 244.pants īsti neatbilst, jo sistēma nemaz nebija jāietekmē (dati bija publiski) un trūkst arī nolūka izdarīt noziedzīgu nodarījumu. Par 145. pantu gan varētu izspiest kādu naudas sodu, bet to domājams cilvēki (mani ieskaitot) saziedos.

    Vēl mani māc šaubas, ka policijai ir neapgāžami pierādījumi (serveru žurnāli, kas apliecinātu, ka datus lejuplādējis tieši aizdomās turētais). Tas, ka bija nepieciešama kratīšana žurnālistes mājās, tikai apstiprina aizdomas, ka pierādījumi ir vāji. Ja arī policijai ir abu sarakste un lejuplādētie faili, ar to būs grūti pierādīt vainu, labākajā gadījumā sadarbību.

    Pats svarīgākais, lai cilvēks nebūtu aizturēts ilgāk kā nepieciešams, citādi būs jāiet protestēt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Lai veicas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Zigurds Pļaviņš 13.05.2010. 00.47

    Paldies, Aleksej!

    0
    0
    Atbildēt

    0

KasparKondrat 12.05.2010. 17.03

Loskutovs ir gatavs uzņemties Ilzes Naglas un Ilmāra Poikāna aizstāvību šajā krimināllietā (http://twitter.com/A_Loskutovs) :)

+8
0
Atbildēt

0

Dina Repša 12.05.2010. 16.32

Mani mazāk satrauc Neo, jo viņa darbs bija labs. Sen vajadzēja!
Vairāk mani interesē cits – t.s. sabiedrības viedoklis. Proti – ir jau 1/2 gads kopš Ingūna Sudraba TV tiešraidē saka: “Latvijas valsts likumi neparedz sankcijas par valsts naudas neefektīvu un nelietderīgu tērēšanu.”
Saeima, Vienotības baru ieskaitot – klusē!
Neo parāda, ka nez kā piedzīvotie t.s. “treknie” gadi valsts iestādēs turpinās.
…….klusē!
Nu labi – varbūt neklusē bet aizbrauc prom….
Un tad?
Kas tad ir kritērijs? Patiesi “1984.”?

+17
0
Atbildēt

4

    disassociative > Dina Repša 12.05.2010. 16.44

    No manis +10. Žēl, ka nevar ielikt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Dina Repša 12.05.2010. 16.54

    idaho, nu pirmām kārtām, Neo publicēja praktiski 2008. gada un 2009. gada pirmās puses datus. Tie nav rādītājs, it īpaši ja zinām, ka algu samazinājumi valsts iestādēs jūnijā un novembrī bija pamatīgi. Otrām kārtām – Neo publicēja pašpelnošos valsts uzņēmumus, kas manuprāt bija absolūti lieki. Kantori nopelna piķi sev un uzliek normālas algas – bet ko tad? Nevajag to darīt? Vienīgais kas mani saistīja bija Rīgas Satiksme un Latvijas Ceļi. Pēdējās iestādes gadījumā es gaidu Gerharda rīcību, kas starp citu nav Vienotības cilvēks.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Dina Repša 12.05.2010. 17.00

    Viss ir ļoti vienkārši. Kāds ir vidējais Latvijas iedzīvotāja vecums? Ja nemaldos, tad kaut kas ap 40. Tas ir vecums, kurā cilvēki pamatā vairs nav naivi. Lūk arī rezultāts- vidējais latvietis nav tik naivs, lai ticētu, ka kaut kas šajā valstī var mainīties. Lai jaunie, navie, muļķi un ideālisti lec kaut no biksēm ārā- nekas nemainīsies. Katrai valstij ir savas īpatnības. Amerikānis sūdz tiesā makdonaldu, ka tam iedevuši pārāk karstu kafiju. Itālis izdzer pudeli vīna un sēžas pie stūres bez sirdsapziņas pārmetumiem. Bet mums ierēdņi kopā ar politiķiem raksta likumus tā, lai labāk dzīvotu. I viss. Gribi labi dzīvot- emigrē vai pievienojies viņiem! Un nevajag taisīt no tā problēmu. Pielāgojies.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Kristīne Rigerte > Dina Repša 12.05.2010. 17.09

    ja Tu to no tiesas – žēl, ka Latvijā ir tik daudz Dolāru :(

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Viesturs Dzenis 12.05.2010. 16.15

Ar šturmu ieņemt Centrālcietumu un atbrīvot politiski ieslodzīto NEO!

Mūsu valstī ir paradoksāla situācija-BLĒŽi ir “godīgi” jo ATBILST LIKUMAM(mums ar tādiem pilna Saeima),bet ja tu esi godīgs(faktiski NEO aicināja uz godīgu informācijas apriti)-tad esi blēdis jo neatbilsti likuma normām.

+12
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Viesturs Dzenis 12.05.2010. 16.25

    Paradokss ir tas, ka tādi, kā Tu uzskata, ka svarīgi ir tas, kā vārdā kaut ko dara, nevis kā to dara.

    Tavuprāt, es tagad varu aiziet, ielauzties Šķēles mājā, sagrābstīt kaut kādus papīrus un izmantot tos, lai Šķēli iesēdinātu aiz restēm? Pat ja man tas izdotos, tad es vienalga nonāktu turpat, kur viņš. Noziegumam nevar būt attaisnojums. Lai arī kā vārdā tas ir veikts.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    MĀRDŽĪ! > Viesturs Dzenis 12.05.2010. 19.24

    Ja nemaldos, ASV konstitūcijā ir šis tas teikts par pilsoņu rīcību īpašos gadījumos, kad apdraudēta valsts drošība utt.

    Savukārt, ja runā par Šķēli, Šķēlem mājas nav. Ir māja, kuru īrē Šķēle, un tā pieder kādam uzņēmumam “Jūras priedes”.

    Svarīgi ir gan tas, kā vārdā kaut ko dara, gan kā to dara. Tās ir vienas medaļas divas puses. Mūsu ‘darītāji’ dara daudz laba sev ar īsteni čūskas gudrību, un daudzi godīgi, bet naivi cilvēki nezina, kā praktiski rīkoties Latvijas situācijā, lai arī viņu nodomi ir tīri. Otrie man patīk nesalīdzināmi labāk par pirmajiem, jo tie, iespējams, ir gatavi arī dzimteni un māti pārdot, lai tikai patiesība nenāktu gaismā un pašiem nebūtu jāsēž.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Viesturs Dzenis 13.05.2010. 00.49

    es vienalga nonāktu turpat, kur viņš…”

    Mākoņos vai Gērnsijā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ritums Kaibe 12.05.2010. 16.14

>> klusais Tie,kas Ilmāru Poikānu ieliks savā sarakstā rudenī iegūs diezgan daudz balsu. Tas nav joks.

Ja Ilmārs Poikāns tiešām ir īstais Neo, gan jau augšas par to parūpēsies un sagādās viņam kriminālpantu, dēļ kura sarakstā viņu ielikt neviens vairs nevarēs.

+2
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Ritums Kaibe 12.05.2010. 16.18

    Viņam jau ir kriminālpants.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ritums Kaibe 12.05.2010. 16.36

    Saproti ,kur ir stulbums – viņam pantu saistīs ar Mūrnieci neatkarīgi no tā , ka ne viņa deva uzdevumu aizturēt u.t.t. Ja viņu kāds vismaz paņems par savu karogu , pat neliekot sarakstā , jo ir pants ( vispār Lembim jau ar ir pants , laikam jābūt spriedumam ) , tad tie ar vēja spārniem saņems % labus. Es domāju ,ka šādu gājienu varētu izspēlēt Štokenbergs pasūtot dēt visu JL un Vienotību ar saukli – mēs par sociālo taisnīgumu un pret varoņu vajāšanau. Viņi tā uzrautu procentus ,ka JL ar PS kopā nedabūtu tik daudz. Te jau viss stulbums sakarā ar šo lietu. Es joprojām uzskatu ,ka ņemot vērā sabiedrisko rezonansi un to ,ka praktisks kaitējums nav nodarīts – vajadzēja gudri lietu norakt , bet nē – kādam galvas vietā kāpostgalva.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

Miceks 12.05.2010. 16.10

Varbūt vajdzēja to visu ņemt vienkāršāk-kā Norvēģijā.
Tur publiski ir pieejama informacija internetā
par visiem nodokļu maksatājiem,ne tikai amatpersonām.
http://skatt.abcnyheter.no/index.html

+9
0
Atbildēt

1

    vgulens > Miceks 12.05.2010. 20.50

    Pilnībā piekrītu šim, kapēc nevarētu to ieviest arī LV.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 12.05.2010. 15.33

LETA: Kratīšana žurnālistes Ilzes Naglas mājā veikta steidzamības kārtībā un tikai šodien par to informēts tiesnesis, kuram jādod sankcija.

+11
0
Atbildēt

5

    disassociative > Kristaps O. 12.05.2010. 15.39

    Nu šitas ir vispār pilnīgs nonsenss! Nu cik tālu var aiziet!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps O. 12.05.2010. 15.39

    Nu tas jau ir skaidrs. Tagad būs interesanti – dos vai nedos tiesnesis sankciju.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps O. 12.05.2010. 15.41

    alias, tas nav nonsenss, tāds ir likums – steidzamības gadījumā kratīšanas atļauju izsniedz prokurors, un tiesnesis pēc tam lemj, vai tam ir bijis pamats vai nav.

    Ja tiesnesis nepiekritīs prokurora likuma interpretācijai, kratīšanas rezultāti neskaitīsies un policija dabūs atgriezt mantas un atvainoties.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Kristaps O. 12.05.2010. 15.47

    Mēs te visu laiku paralēli runājam: Tu par likumu, es par būtību. Nu kas tad vispār
    1. tik ļoti svarīgs varētu būt Naglas dzīvoklī un datorā, lai veiktu kratīšanu? Atteicās sniegt liecību, vai kā?
    2. kas dega, ka nevarēja pagaidīt uz tiesnesi?

    ņemot vērā, ka rīkojās tad Mūrnieces padotie, tas ir tiešs akmens viņas dārziņā. Kā jau te viens pieminēja: viņai pašai ir menta domāšana.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps O. 12.05.2010. 16.02

    Piedod, bet ja ir runa par kriminālizmeklēšanām un tiesībām – tikai par likumu. Par būtību es personiski neuzskatu, ka varu spriest, jo man nav visa tā informācija, kas izmeklētājam, prokuroram un tagad tiesnesim.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 12.05.2010. 15.22

Reiniks…Tā (Neo info) ir provocējoša un rada neiecietību pret noteiktām sociālām grupām…+++ Nevis Neo info ir bīstama, bet bīstami ir tas, ka LR drošības policijas šefs Reiniks nespēj saskatīt patiesos provocējošos faktorus Latvija sabiedrībā. Ne jau algas lielums rada sabiedrībā nepatiku pret “noteiktām sociālām grupām” :), bet šajā “sociālajā grupā” ietilpstošo ļaužu darba stils un galvenais – darba rezultāts.

+17
0
Atbildēt

0

disassociative 12.05.2010. 15.12

Sausais atlikums šodien:
1. Latvija ir policejiska valsts;
2. Svītroju Vienotību kā teorētiski iespējamo partiju, par kuru balsot vēlēšanās rudenī.

+7
-20
Atbildēt

11

    daina_tabuna > disassociative 12.05.2010. 15.16

    1. Ja Latvija būtu policejiska valsts, tad nebūtu tāds bardaks un būtu mazāka noziedzība. Latvija vēl arvien ir oligokrātiska valsts.
    2. Pareizs lēmums.

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 12.05.2010. 15.24

    Negribu apšaubīt tavu politisko lēmumu, bet kāds sakars izmeklēšanai, kuru veic profesionāļi, kuriem absolūti nav nekāda politiskā sakara, likuma ietvaros, ar Vienotību? Lūdzu, izskaidro :)

    p.s. ja nemaldos, tu iepriekš arī teicies par viņiem nebalsot. Vai ta kaut kas mainās? :)

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 12.05.2010. 15.26

    Es vēl šaubījos, tagad vairs nešaubos.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 12.05.2010. 15.29

    alias, Dolārs
    Korneti, jūs esat sievietes? Par kuru partiju vai apvienību jūtu uzplūdumā taisaties balsot? Iesakiet arī man. Es arī gribu balsot par Dieva dēlu vai Svēto garu!:)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > disassociative 12.05.2010. 15.38

    kāpēc Tu nicini sievietes???

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > disassociative 12.05.2010. 15.50

    1) kāds tam sakars ar dzimumu?
    2) tas nav jūtu uzplūdā- nekad neesmu fanojis ne par vienu no politiskajiem grupējumiem, kas ietilpst “Vienotībā” un vēl jo vairāk šo pārliecību veicina viņu nemākulīgā darbošanās pēdējā pusgada laikā,
    3) ja nekas jēdzīgāks neparādīsies līdz kurajam tur jūlijam (kad jāiesniedz saraksti), tad vai nu nekas cits neatliks kā balsot par viņiem un četrus gadus sarkt par savu izvēli vai vienkārši neiet uz vēlēšanām vispār, kas atkal ir otrā grāvī.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 12.05.2010. 15.50

    Es viņas nenicinu, gluži otrādi – viņas mūsdienu Latvijā spiestas veikt vīriešu pienākumus, bet Dievs viņa radījis emocionālākas kā vīriešus. Tomēr gribēju vērst uzmanību, ka veči ne tikai vairs nespēj veikt savu pienākumu, bet arī kļuvuši histēriski.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Lauris > disassociative 12.05.2010. 20.56

    Alias! Ja tu mīli AŠ kvadrātā kompāniju, tad tā ir tava darīšana, bet kāds sakars šim gadījumam ar Vienotību?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > disassociative 12.05.2010. 21.05

    Tīģeri, lauku tantuki savā laikā nobalsoja par Toļiku, PSKP ideologu, jo viņam smuka frizūra. Laimīgā kārtā viņš nekā slikta nesastrādāja. Bet domājošam cilvēkam pēc tam bija ilgi jāsēž ar pīpi zobos – kāpēc sievietēm vēlēšanu tiesības? Varbūt pietiktu ar tiesībām balsot modes skatē?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.05.2010. 00.45

    kā pieticīga persona izvēlos Puškinu un Lermontovu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.05.2010. 09.03

    Zinu, zinu, ka, šajā portālā paglaudīt Vienotību pret spalvu ir līdzvērtīgi kā paziņot, ka cilvēks fano par AŠ^2.
    Kāds šim notikumam sakars ar Vienotību? Ar Vienotību nekāds, jo nekādas Vienotības patiesībā nav. Sakars ir ar JL. Un, ja kādam šis sakars pašam nav skaidrs vai, ja kāds vēlas apgalvot, ka gads ir pārāk mazs laiks, lai pārveidotu policiju par sabiedrībai lojālu spēku, tad mans viedoklis šoreiz ir visai kategorisks – šie pasākumi, kas saistībā ar NEO tika veikti pēdējās dienas, liecina, ka Mūrnieces vadītā iekšlietu nozare lieliem soļiem dodas Baltkrievijas vai Krievijas līmeņa virzienā. Un JL par to ir pilnīga atbildība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

v-auto 12.05.2010. 15.02

Briiviibu Neo! Par briivu presi! Pret policijas patvalu!

+7
-1
Atbildēt

0

Ieva 12.05.2010. 14.56

Īsti nesaprotu, ko viņam var piesiet? Kļūda drošībā bija tāda, ka lapas teorētiski varēja pat indeksēties googlā, ta ka principā, par šādu Neo varēja kļūt jebkurš google lietotājs :)
(C) simbols tur nebija; par norādi, ka tie ir privātdati, pat muļķīgi jautāt, jo privātdatiem nedrikst būt brīvi pieejamiem. Faktiski, šaj gadījumā tiek izvirzīta apsūdzība par brīvi pieejama un ar autortiesībam neaizsargāta materiāla izmantošanu. Tas, ka privātdati ir parādījušies netā, ir VID/Exigen/ vaina, un tieši tiem ir jāsaņem sodu par privātdatu publicēšanu.

+19
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Ieva 12.05.2010. 14.59

    xml failos parasti netiek paredzēts atribūts ©, jo tie ir strukturēti dati, nevis teksts.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Marija Sproģe (Niper 12.05.2010. 14.55

“Tā ir provocējoša un rada neiecietību pret noteiktām sociālām grupām”
HA HA HA?
Nabaga, nelaimīgās “noteiktās sociālās grupas”. Bārenīši.

+14
0
Atbildēt

0

a2832728 12.05.2010. 14.41

oligarhi nepiedos vergu nepaklausiibu un patvalju – tie kuri meta brugjakmenjus vecriigaa skjiet jau dabuja bargaaku sodu nekaa slepkavas, tagad kjeras klaat zurnaalistiem un datorikjiem. kursh buus naakamais?

ir mums latvijaa viens neorganizeets un taadeelj neizmantots resurss – cilveeki, kuri, neredzot izeju no situaacijas, padara sev galu. cik zinu tad taadu paslaik Latvijaa ir apmeeram 400 gada laikaa.

manupraat buutu praatiigi ja vinji, savu iespeeju un personiigaas paarlieciibas robezaas, izraadiitu konstruktiivu neapmierinaatiibu ar konkretaam paraadiibaam, piemeeraam publiski sadedzinaatos kaada muusu zagliigaa oligarha maajas priekshaa – domaju ka tas juutami apgruutinaatu konkreetaa oligarha turpmaako biznesu.

+11
-2
Atbildēt

1

    vgulens > a2832728 12.05.2010. 20.40

    Reklāma:
    Esi noguris un tev viss ir apnicies, taisies aiziet?
    Neesi kautrigs un paņem arī sev līdzi sabiedrības nastu:
    Saraksts001
    Saraksts002

    :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

terauds123 12.05.2010. 14.29

mani šajā lietā daudz vairāk nepatīk kratīšana pie žurnālistes ..lai arī “de facto” kopš tā sagraušanas un tā veidotāju aiziešanas no LTV neskatos, tomēr šitādi izgājieni pret žurnālistiem apdraud visas preses brīvību un nav svarīgi cik tīkami vai netīkami personīgi tie ir..un arī paša NEO ķerstīšana drīzāk izskatās pēc vāji slēptas atriebības nevis likumības nodrošināšanas – nešaubos jau ka Likuma Burts protams tiks skaļi piesaukts, kamēr Likuma Gars joprojām paslaucīts pagultē …uz vispārējā fona šī izmeklēšanas akcija izskatās diezgan nožēlojami…braucot pāri Dienvidu tiltam jo īpaši

+58
0
Atbildēt

1

KasparKondrat 12.05.2010. 14.25

Ja šis puisis patiesi ir Neo… un ja Neo patiešām ir latvju nacionālais varonis – vai varam sagaidīt nacionālos nemierus un protestus iepretim IeM?

+10
-3
Atbildēt

0

itommy_ 12.05.2010. 14.20

Nu, tagad tik uz Saeimas vēlēšanām! Ja tā notiks, tad atliek vien vēlēties, lai kungs izvēlas cienījamu listi. Daaudzi izcili sabiedriskie darbinieki un valstvīri gājuši caur kroņa nārām.

+17
-4
Atbildēt

0

Sviitijs 12.05.2010. 14.19

Man pilnīgi nav izprotams, kamdēļ visa šī drāma? Ja vēl datu iegūšana, izmantojot sistēmas nepilnības, ir attaisnojama, tad kāpēc bija jāpublisko, izmantojot tik brutālas metodes, ar personu kodiem utt? Nepietiktu ar “kāds Vārds Uzvārds”? Pirmkārt, pašam nevajadzīgas nepatikšanas (salīdziniet ar pana Klekša nomoda sapņiem un nemitīgu dokumentu atrašanu uz ielas..), otrkārt, publiskoto personu vēršanās tiesā pret valsti, kas nenodrošina datu neaizskaramību. Cits jautājums, protams, vai šiem datiem jābūt nepubliskojamiem. Bet civiltiesiskām prāvām te gadiem ir augsne.

+4
-10
Atbildēt

13

    indzax24 > Sviitijs 12.05.2010. 14.25

    Pilsoņi beidzot sacēlušies pret čakarēšanu, par to ir runa!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Sviitijs 12.05.2010. 14.29

    Kur tad ir tie pilsoņi, kas pret kaut ko ir sacēlušies? Kaut kā nemana, ka kāds ar sūdainu mietu skraidītu pa Jēkaba ielu vai Brīvības bulvāri.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Sviitijs 12.05.2010. 14.31

    Lūdzu precizē:
    Kurā sarakstā bija personu kodi?
    Cik cilvēku ir vērsušies tiesā (datu noplūde)?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Sviitijs 12.05.2010. 14.42

    Bija, bija… Pats Neo vēl rakstīja, ka aizmirsis izņemt. Vai kāds vērsies tiesā? To nu gan nevar zināt pirms tiesa nav ierosinājusi konkrētu lietu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Sviitijs 12.05.2010. 14.46

    Lūdzu uzraksti, kuros sarakstos bija minēti personu kodi?
    Gaidu arī rakstu, kur pats NEO par to saka!
    Par visu ko raksti , ir jāatbild!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Sviitijs 12.05.2010. 15.20

    Ups…nostulboji ne pajokam! Atbildība (par teikto, rakstīto, izdarīto), godaprāts, humānisms-trīs pamatvērtības!

    Joprojām nav atbildēts
    2) kur minēts, ka tika publicēti personu KODI ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Sviitijs 12.05.2010. 15.26

    O, kādi augsti vārdi :-)
    Pamatvērtības katram ir savas, nevajag vispārināt.
    Pat cilvēktiesībās ir ierakstīts, ka jebkuram ir tiesības nepildīt solījumu, ja viņš to neuzskata par saistošu. Ja es pat neesmu solījis atbildēt par rakstīto, tad vēl jo mazāk saistošs.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Sviitijs 12.05.2010. 15.39

    Labs:)))
    Ar muti auzās ar darbiem aizkrāsnē:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Sviitijs 12.05.2010. 15.52

    Pati labāka? Spriest pēc tā, ko es rakstu šeit, par to, ko es daru IRL :-)

    Ne Tu zini, kas es esmu, ne ko es daru. Rakstīt šeit es varu dajebkādu bulšitu, bet dzīvē varbūt esmu Šlesers.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Gurķis, Viecha > Sviitijs 12.05.2010. 17.18

    nezinu, izskatās ka esi dusmīgs. varbūt strādā kādā ministrijā un sieva uzzināja cik patiesībā pelni?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Sviitijs > Sviitijs 12.05.2010. 17.57

    Jāatvainojas matu skaldītājai Ancei par tiem personu kodiem. Bet būtība jau nemainās, konkrēti vārdi uzvārdi, darbavietas. Pieļauju, ka viņu darbalīgumi neparedz datu izpaušanu, līdz ar to arī ir pamats tiesu darbiem ar valsti. Savukārt valstij (varai) tad būtu dzinulis nevilkt garumā vēršanos pret sistēmas izstrādātājiem/testētājiem par brāķi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    MĀRDŽĪ! > Sviitijs 12.05.2010. 18.53

    Kas te brutāls? Par valsts darbā godīgi nopelnītu vairāku tūkstošu latu algu nebūtu jākaunas, bet jālepojas. Acīmredzot, neērtības sajūta un Neo salīdzinājumi ar zagli rodas no pārliecības trūkuma. Pareizāk sakot, liela algu sarakstos minēto personu daļa savu algu nepelna, grūti strādājot valsts darbā. Dažus tādus es zinu, tāpēc man Neo izdarītais nešķiet nekas nosodāms. Drīzāk tas ir tīrais nieks, salīdzinot ar ierēdni, kurš klaji pasaka pusprivātā sarunā, ka “ministrijā jau neviens vairs nestrādā, valsts ir paralizēta, bla bla”. Tomēr pat “paralizētiem” esot, neviens netraucē saņemt lai arī samazinātas, tomēr gana labklājīgu dzīvi nodrošinošas algas, kuru apjoms bieži ir lielāks, nekā mana uzņēmuma mēneša apgrozījums. No šī apgrozījuma un nelieliem, pilnīgi legāliem papildus ienākumiem mums jāmāk uzturēt vairākas ģimenes ar kopā septiņiem bērniem.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 12.05.2010. 14.15

Ja šis NEO tiešām saņems sodu, tad es gribētu redzēt, vai tik pat adekvātu sodu saņems arī atbildīgie darbinieki, kuru pārziņā bija VID datu sistēmas izstrāde un uzturēšana.

+12
-1
Atbildēt

15

    daina_tabuna > markonimarkoni 12.05.2010. 14.26

    Ja zagļi uzlauž bankas seifu, tad seifu izgatavotājus tiesā? Atslēgas (t.sk. virtuālas) ir domātas godīgiem cilvēkiem, lai norādītu, ka “tur tagad nevajag iet”. Savukārt pret tiem, kas to neievēro ir paredzēts krimināllikums. Visus gadījumus nav iespējams paredzēt. Tajā skaitā arī krimināllikumā, jo vienmēr uzradīsies kāds, kas sabiedrībā pieņemto kārtību pārkāps atbilstoši savam sabojātajam prātiņam. Un tikai pēc precedenta krimināllikums tiks papildināts. Tieši tādā pašā veidā ir radušies ceļu satiksmes noteikumi (kā saka- rakstīti ar asinīm). Pasaulē notiek hakeru čempionāti, kuros ir atļauts uzlauzt to vai citu serveri/ierīci/programmu, lai novērstu caurumus tajās. Vēl neviens serveris/ierīce/programma nav palikusi neuzlauzta. Cilvēka prāts nevar radīt neko absolūtu, jo vienmēr paliek iespēja, ka pretim nostāsies kāds, kura prāts darbojas par 0,01% labāk konkrētajā jomā.

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > markonimarkoni 12.05.2010. 15.27

    Ja bankas darbinieki atstāj atslēgas bankas durvīs, arī netiesā?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    inga_latkovska > markonimarkoni 12.05.2010. 15.32

    ja “Neo” būtu ko lauzis, šis komentārs būtu vietā.
    šobrīd Tavs teksts bez maz nozīmē attaisnot par bargu naudu izstrādāt sviestainas sistēmas, savukārt tupināt cietumā kaut cik apķērīgus “datoriķus”, kas ir profesionālāki par šiem izstrādātājiem.

    piekļuve failiem bez parolēm bija? bija. informācija nav zagta. turklāt, publiskots sabiedrībā tika saturs, kas attiecās uz valsts pārvaldes sektoru (tātad, informācija bez kāda ierobežojuma).

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > markonimarkoni 12.05.2010. 15.59

    interesanti, ko tu pats teiktu, ja dienā, kad būsi aizmirsis aizslēgt mājas durvis atklāsi, ka iznests laukā ir viss. Vai tu uzskatīsi, ka tā tam ir jābūt un ja policija noķers vainīgo tu palūgsi nesodīt? Lūdzu godīgu atbildi, bez demagoģiskas šļuras.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > markonimarkoni 12.05.2010. 16.01

    Ja bankas darbinieks atstāj bankas durvis vaļā, tad netiesā. Bez darba var palikt, bet tiesāt netiesās- cilvēcisko faktoru nav iespējams izslēgt nevienā biznesā. Tāpēc arī bankas tiek apdrošinātas un pārapdrošinātas. Tāpēc arī ikviena banka laupīšanas gadījumā saviem darbiniekiem uzliek par pienākumu vēsu seju izpildīt visu, ko laupītāji prasa, nevis tēlot varoņus.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > markonimarkoni 12.05.2010. 16.06

    Pirmkārt, nevajag salīdzināt manu dzīvokli, kam ir atstātas vaļā durvis un varēja iekļūt jebkurš, kas spēj pārvietoties, ar IT sistēmu, kuras datiem varēja piekļūt tikai specifiskas zināšanas apguvusi persona un nevis vienkārši ieejot konkrētā mājas lapā brīvi pieejamā adresē, bet īpaši urķējoties un meklējot vājās vietas. Šiet būtu vietā salīdzinājums, ja zagļi nevis vienkārši ieietu manā dzīvoklī, kam vaļā durvis, bet ar līdzpaņemtām kāpnēm līstu uz jumta, lauztu nost skursteņa jumtiņu un tad pa dūmvadu līstu iekšā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > markonimarkoni 12.05.2010. 16.13

    interesanti, kāpēc tu nevēlies atbildēt? Vai tiešām tu policijai pateiksi, ka tā bija tava vaina un lai laiž zagli vaļā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > markonimarkoni 12.05.2010. 16.20

    Es parasti neatbildu uz jautājumiem kā būtu, ja būtu… Ja būtu, tad arī domātu. Tiesa, man ir bijušas divas reizes, ka dzīvoklis tiešām paliek neaizslēgts uz visu dienu. Līdz šim… tfu, tfu, tfu… Pirmām kārtām es kārtīgi pārlasītu apdrošināšanas polisi, kas tur ir teikts par šādiem gadījumiem un tad jau attiecīgi rīkotos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > markonimarkoni 12.05.2010. 16.34

    esmu patiesi apbēdināts, ka izvairies no atbildes. vai es drīkstu priekš sevis piefiksēt, ka tu sava dzīvokļa zagli tomēr neļausi palaist vaļā, vienalga vai tavas durvis bija vaļā vai ciet?

    principā katrs kurš iepīkstas par to, ka dati bija pieejami visiem – tātad jebkurš tos drīkstēja paņemt un izplatīt, ir divkosīgi liekuļi. jo līdzko kāds no viņu neaizslēgtā dzīvokļa iznestu vismazāko nieku, viņi būtu gatavi zagli pakārt aiz pautiem pie Brīvības pieminekļa.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > markonimarkoni 12.05.2010. 16.50

    Ja ikkurāt kaut ko gribi piezīmēt, tad piezīmē šādi…

    Latvijā ik dienas tiek apzgati vairāki desmiti dzīvokļu, bet par šīm zādzībām kāds tiek notiesāts retāk kā reizi mēnesī. Sekojoši- ar policiju man saruna būtu ļoti īsa- viņi man pateiktu, ka sazināsies, ja kaut ko izdosies noskaidrot. Tā kā iespēja, ka viņi kaut ko noskaidros ir aptuveni 1:200 – 1:300, tad uzskatu ka šis jautājums ir vairāk retorisks. Tieši tāpēc man ir apdrošināts viss, ko vien var apdrošināt, jo mūsu policija šobrīd ir visai bezzobaina.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > markonimarkoni 12.05.2010. 17.55

    Tu neesi sofists? Es par zagli, tu par policiju. Mani neinteresē tavas pārdomas par policiju, mani interesē ko tu darīsi ar zagli. Tavas atbildes līdz šim ir tik izvairīgas, ka es izdaru tikai vienu secinājumu – neatkarīgi no tā kas viņu noķers, tev tomēr gribēsies lai viņu soda. bet atzīt nevar, princips tāds. labāk par policijas bezzobainību sviestu pakult.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    MĀRDŽĪ! > markonimarkoni 12.05.2010. 18.38

    Neredzu šeit nekādu zādzību, salīdzinājums pilnīgi nevietā. Algām, kuras maksā no nodokļos samaksātās naudas, ir jābūt publiski zināmām. Punkts.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > markonimarkoni 12.05.2010. 19.16

    Ja bankas darbinieks atstāj ar nolūku atslēgu durvīs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > markonimarkoni 12.05.2010. 21.26

    Tās visas NEBIJA valsts sektora algas. Cik grūti to ir vispār saprast.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > markonimarkoni 13.05.2010. 13.00

    Ja atstāj mājas durvis vaļā, ja atstāj gludekli uz gludināmā dēļa neatvienotu no elektropadeves, tad par sekām pašam vien jāatbild. Apdrošināšanu neviens par to nemaksās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 12.05.2010. 14.15

Neredzu nekādu iemeslu priecāties par to, ko Neo ir izdarījis. Nu publicēja datus. Mietpilsoņi apmierināja savu ziņkāri par to cik nu tur kurš saņem. Un? Ir kādas sekas? Ieguva papildus argumentus tam, lai pavaimanātu, ka valdība, politķi, RD vadība, ierēdņi un kastikvēlne ir cūkas. Ja kāds ir cūka, tad IMHO nav nozīmes cik ļoti cūcīga cūka. Pavisam vepris vai tikai ruksīc. Sausais atlikums no tās visas ņemšanās ir mazāk kā putekļi aptiekā uz letes.

+8
-23
Atbildēt

10

    indzax24 > daina_tabuna 12.05.2010. 14.27

    Godātais, ejat un izdarat pats kaut ko sabiedrības labā – vairāk par komentēšanu internetā :)

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 12.05.2010. 14.32

    Par mani varbūt citreiz. Bet ko tad ir izdarījis šis Neo? Lūdzu uzskaitīt konkrētas lietas, kas sabiedrībai kaut kādā veidā ir nesušas labumu. IMHO vairāk sabiedrība būtu ieguvusi, ja izlasītu Nikolo Makjavelli “Princi”.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > daina_tabuna 12.05.2010. 14.43

    Ja Tu domā Makjavelli “Valdnieku”, izdevums latviski izdevn.”Tapals” 2007.g, sen jau izlasīts. Un? Kas no tā? Nav ko skaust NEO, atvainojiet!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 12.05.2010. 14.53

    Varbūt latviskajā versijā bija “Valdnieks”. Nestrīdos- es lasīju angliski. Es vienkārši par to, ka cilvēki neredz lietas plašāk, neredz kopainu. Iecentrējas uz kaut kādu sīku detaļu un tad saka savu “O!” vai “Fui!”. Un kad jāpieņem lēmums, par lielām lietām, kas sastāv no šiem sīkumiem, tad vadās pēc vienīgās pazīstamās detaļas.

    Konkrētajā gadījumā. Neo iegūtie un nopublicētie dati ir datora procesors mērkaķu rokās. Ne īsti zina, ko ar tiem darīt, ne kā izmantot. Un pat ja zinātu, tad pietrūktu līdzekļu, politiskās varas un drosmes, to pareizi izmantot.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > daina_tabuna 12.05.2010. 15.02

    Šis tas prātīgs tur, ir. Ka par valdnieku/vadītāju pirmkārt jāspriež pēc komandas, ko tas pulcējis ap sevi. Piemēram – komanda: Slakteris, Vents Armands Krauklis… ir, ir Tev taisnība.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 12.05.2010. 15.11

    Vēl jau Latvijas situācijai ļoti labi der sadaļa par augstdzimušajiem- mūsu gadījumā par visiem tiem, kas caur tāda vai citāda veida radu būšanu/pazīšanos ir tikuši labos amatos.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > daina_tabuna 12.05.2010. 15.26

    Tīģer! Muižnieci izlaidi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > daina_tabuna 12.05.2010. 15.37

    skrienu uz exi, vēlāk būšu, turies, Betij, gaišo lēdij! Mums jāaizstāv NEO!!!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > daina_tabuna 12.05.2010. 23.24

    Pietiek jau ar to, ka NEO ir ļoti gudrs, bet Tu ne īpaši, drīzāk gan otrādi…jo neviens neko nav lauzis, bet pacēlis to, kas uz ielas brīvi mētājas, tikai aklajiem nav ieraugāms…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    m_s > daina_tabuna 13.05.2010. 02.02

    vai varat uzskaitit savus ”izdarijumus”??? tatad, uz prieksu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 12.05.2010. 14.11

Tauta pieprasa bargi tiesāt, lai oligarhi baidās…

0
0
Atbildēt

0

Baiba_Fromane 12.05.2010. 14.07

“Arī iekšlietu ministre Linda Mūrniece (JL) žurnālistiem ir atteikusies atklāt” Šī frāze arī izsaka daudz par cilvēkiem kuri mums te mēģina visiem spēkiem sevi pozicionēt kā patriotus un gaišos spēkus, bet diemžēl ne darbos…

+6
-9
Atbildēt

1

    andrisskrastins > Baiba_Fromane 12.05.2010. 14.12

    dzenis, izmeklētajs, kur nu vēl ministrs nedrīkst komentēt aktīvās lietas. Kāds te sakars ar gaišajiem spēkiem? Tiek ievērots likums.

    Ak jā, aizmirsu ka tu darbojies uz karstā gaisa kūlšanas un emociju bāzes.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

garausiitis 12.05.2010. 14.07

Tie ,kas Ilmāru Poikānu ieliks savā sarakstā rudenī iegūs diezgan daudz balsu. Tas nav joks.

+55
-3
Atbildēt

3

    reiznieks > garausiitis 12.05.2010. 14.30

    Jā, ar šo vīru Saeimā tiks gandrīz jebkurš saraksts.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    agata_anca > garausiitis 12.05.2010. 18.49

    Ko zini, varbūt vēl pēc likuma tādā gadījumā var arī imunitāti iegūt. Šeit nāk prātā Lemberga ideja, ka noteikti kandidēšot, ja pret viņu izvirzīs apsūdzību. Zinam, ka tiesu namā laiks lēnu iet.

    Aiziet! Par ministru!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > garausiitis 12.05.2010. 18.49

    ja smagos kriminālnoziegumos apsūdzētais Lembergs var staigāt uz saeimu tikties ar deputātiem tad tādas pašas tiesības jādod Poikānam

    +10
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Ātrens 12.05.2010. 14.04

Īstenībā es domāju, ka šo puisi sabiedrība ļoti aktīvi aizstāvēs… Iespējams, valsts iestādēm izdevīgāk bija viņu neatrast un ļaut lai viss noplok un aizmirstas.
Nu tagad džins ir izlaists no pudeles… gribu redzēt vai Policijai būs pietiekami daudz ietekmes un sabiedrības atbalsta, lai novestu līdz galam.

Ja Poikāns ir neīstais, tad nu dažam labam Policijā ir konkrētas ziepes…

+18
-2
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.05.2010. 13.59

trīszvaigžņu ordeni viņam nekavējoties! tūlīt!

+37
-2
Atbildēt

2

    Kristaps O. > dace_ampermane 12.05.2010. 14.02

    Zatler, proties! Pilsoņi pieprasa NEO piešķirt Trīszvaigžņu ordeni! Nekavējoties!

    +30
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > dace_ampermane 12.05.2010. 20.13

    Var arī savākt parakstus par 145. un 244.panta izslēgšanu no Krimināllikuma. Un arī par to, ka pilnīgi visi valsts tēriņi ir publiski.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

mary75 12.05.2010. 13.57

NEO darbība notika sabiedrības interesēs, atklājot, kādā veidā šokējošā veidā tiek izsaimniekoti sabiedrības līdzekļus.
Ne jau NEO bija jātiesā, bet, varas pārstāvji, kas, to visu zinādami, aprobežojas ar “kotamēsturvaramdarītvissirlikumīgi”, nevis pieņēma kādus mērus, lai šo šokējošo izsaimniekošanu apturetu.
Nožēlojama Greizo spoguļu karaļvalsts.

+66
-4
Atbildēt

2

    andrisskrastins > mary75 12.05.2010. 21.14

    “NEO darbība notika sabiedrības interesēs, atklājot, kādā veidā šokējošā veidā tiek izsaimniekoti sabiedrības līdzekļus.Ne jau NEO bija jātiesā, bet, varas pārstāvji…”

    Dzeri, es tev parasti piekrītu, bet nu diezgan pamatīgi pārspīlē tagad. Nekāds šoks jau īsti nebija – reakcija būtu pavisam citāda – turklāt dati bija veci un daudzas iestādes bija publiski izlikušas jau jaunāko, krietni zemāko algu sarakstu. Turklāt es organizācijas kā Latvenergo neuzskatu, ka viņi tērētu sabiedrības līdzekļus. Tāpēc es nepiekrītu.

    Turklāt ja viss ir likumīgi ar tām algām – un tici man, tā ir, jo algu apjomu nosaka nevis kaut kāds krimināllikums, bet gan realizētā politika – tad tur nav par ko tiesāt.

    Cilvēki cepjās, ka citiem ir lielākas algas, bet mums kā paliek mazas, tā paliek mazas. Cilvēciski saprotami, taču ne vairāk.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.05.2010. 21.30

    Par tiesāšanu jau es, dabiski, nedaudz pārspōlēju, uzskatamības pēc, bet par to, ka Latvenergo, Krūmanes kantoris, utt. pelna paši – tur gan es nepiekrītu, par visu pastarpināti vai pa tiešo maksājam mēs visi.
    Un pat ne tik daudz tās algas šokēja, kā milzīga sociāla nevienlīdzība un valstas nevēlēšanos ko mainīt.
    Kā tas var būt, ka valsts sektorā strādājošo algas var atšķirties desmitiem un simtām reižu, kā ko tādu var pieļaut valstī, kas deklarē taupības režīmu?
    Latvijā Džini koeficients tuvojas Latīņamerikas līmenim, jau pie 20, šķiet, ES tas ir 3- 5, tas ir normāli?
    Kā vid, algas valsts sektorā var būt lielākas, kā privātsektorā?
    Privātsektorā lai pelna kaut miļjonus, bet, valsts sektorā tā nedrīkst būt.
    Pie kam, kur tie izcilie darba rezultāti?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 12.05.2010. 13.54

Turies! Tu esi tautas varonis!!!

+29
-2
Atbildēt

0

Evija Zauere 12.05.2010. 13.49

bāc, nav garmatains :D

+10
-3
Atbildēt

2

andrisskrastins > andrisskrastins 12.05.2010. 14.13

Bet tas taču ir tikai veselīgi. Disidenti ir visur, pat rietumu valstīs.

+8
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam