Bemhens: mani jau sen vairs nekas nepārsteidz

26

Komentāri (26)

Van Excel's 10.05.2010. 09.08

Tiešām, visu kiosku aprīkošana ar talonu mašīnām ir lētāk + šīs sistēmas uzturēšana,

+ transports ar talonu reģistrētājiem,
+ kontrolieri ar savām mašīnītēm.

Tiešām, tas viss maksā mazāk nekā alga kasierei, kas izsniedz papīra taloniņus? Tiešām?

Bet runājot par kontrolieru drošību – pirms pāris nedēļām pie TTP kluba dzirdēju tikko no kontrolieru apturēta trolejbusa izmukušu zaķu dialogu, kas priecājās, ka durvīs ceļā bijusi sieviete:

“Jesļi b mužik, točno pobil, mužika bi ņe požaļel!” Un tāds noskaņojums tur ir dominējošais.

0
0
Atbildēt

0

ievuliitis 09.05.2010. 11.54

E-sistēma ir nopirkta uz nomaksu, cik atceros. Laikam kredīta atmaksa un procenti?

0
0
Atbildēt

0

Marija 09.05.2010. 11.40

Bemhens: “bet izdevumi pakalpojumiem no ārienes un citiem izdevumiem – 23% jeb 17 santīmus.”
Rēķinot no izmaksu veidošanās secības, pie braukšanai nepieciešamajiem 55 sant. klāt tiek pielikti neatšifrēti 17 sant. (~31%) ar nosaukumu – “Pakalpojumi no ārpuses”.
Man pat ļoti interesē, kas ir šie pakalpojumi, kas ir otrā lielākā izmaksa aiz darbinieku algām!

+2
0
Atbildēt

0

kristineim 09.05.2010. 09.44

Par zemās grīdas tramvajiem: kāpēc vispār jāpārbūvē pieturas!?
Par kontrolieriem: Tallinnā ar šīm funkcijām ļoti labi tiek galā Falck apsardze.

+1
0
Atbildēt

1

    Valdis Krastiņš > kristineim 09.05.2010. 22.24

    laba doma par apsardzes firmas kā ārpakalpojuma izmantošanu. Nekus tur astranomiski dārgāk par kontrolieru algošanu nebūs. Un otra lieta, ka tagad ir pilnīgs “bezpriģels” ar to kontroli. Viņi iekāpj un reāli sanāk pārbauda un veic sankcijas pret godīgajiem, dažiem aizmāršīgajiem un trūcīgākiem studentiem.

    Bet reāli pret bezbiļetniekiem, kas ir gandrīz katrā braucienā ( bomži, iereibuši cilvēki, agresīvi un bravurīgi noskaņoti janunieši) kontrole neko nespēj un necenšas darīt.

    Pats esmu bijis liecinieks, ka visus pārbauda, bet neko nedara pret bezbiļetnieku kas sēž un viss. Sievieškārtas kontroliere vēl pabļaustījās nedaudz a vīrieškārtas kontrolieris izlikās neko neredzam un tā nu rezultātā no tās kontroles nav pilnīgi nekādas jēgas. Bezbiļetnieks tā arī aizbrauca visu maršrutu bez biļetes sodu nesamaksājis pie tam kontrolieru klātbūtnē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

a2832728 08.05.2010. 15.48

japaanaa sabiedriskajaa transportaa nav ne kontrolieru, ne bilesu automaatu, ne talonu – ir tikai automaats pie sofera kabiines kursh prot saskaitiit siiknaudu un izdot atlikumu no papiira naudas. un soferis kursh pasaka paldies par samaksu.

0
-2
Atbildēt

2

    ievuliitis > a2832728 09.05.2010. 11.52

    Skaisti. Bet mēs vēl neesam norēķinājušies par e-sistēmu un nevaram uzsākt jauno projektu. Pie tam – cik ilgi transportlīdzeklis stāvēs pieturā, ja visi kāps iekšā pa priekšējām durvīm un vēl vadītājs katram “paldies” pateiks:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a2832728 > a2832728 09.05.2010. 18.38

    japaanaa transporta liidzekljos kaapj iekshaaa pa aizmugureejaam un videejaam durviim, maksaa pie aaraa kaapsanas pa priekseejaam durviim :)

    interesanti arii ka autobusi izsleedz dzineeju gan pieturaas gan pie krustojumiem – gan degvielas ekonomija gan izpluudes gaazju samazinaajums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

sanitai19 08.05.2010. 10.45

Bla, bla, bla. Nevienas nopietnas atbildes. Kretīns lielais. Jūtas drošs, lai ne par ko neatbildētu, lai nesēdētu uz apsūdzēto sola, par sabiedrības īpašuma izplekerēšanu. Jūtas drošs, maitas gabals.

+1
-1
Atbildēt

0

piziks 08.05.2010. 10.44

Bemhen! Viena no galvenajām ķezām kontrolieru un pasažieru attiecībās sākas ar to, ka Jaunupa k-gs seniors kontrolierus sadalījis 2 kastās — “parastajos” un “priviliģētajos”. “Parastie” iekāpj pieturā, pārbauda, braukdami līdz nākamajai pieturai. “Priviliģētie” uztur sev tiesības pīpējot un skaļi lamājoties slaistīties galvenokārt 2 punktos — Ķīpsalā un bulvārī iepret Francijas vēstniecībai. Tur viņi aptur transporta līdzekļus pirms pieturas: vadītājs atver durvis un, ja kāds steidzīgs nervozs pasažieris, cenšas izkāpt, sākas grūstīšanās. Tieši tā bija arī ar slaveno mobilā telefona klipu, kur pasažieris bija zemē, apkārt kontrolieru kolektīvs ar klipā neizprotamām darbībām, toties pēc iesniegumiem policijā un citām darbībām noskaidrojās, ka attiecīgais pasažieris nav bijis bezbiļetnieks! Kontrole ilgst no 3 līdz 7 minūtēm! Pēc tam vadītāji trolejbusus dzen paātrināti! Bulvārī ar ziemas vaļņiem visa kustība stāvēja aiz kotrolieru apturētajiem trolejiem!

+1
-2
Atbildēt

0

dace_ampermane 08.05.2010. 10.26

ja būvēs tās platformas par 50 miljoniem es pieņemu ka viņas būs augstākas par ielu tad tām vajadzētu pievienot mazus automātiskos pacēlājus lai neietu zudumā tas bezgrīdas tramvajs.

+2
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 07.05.2010. 22.00

Kurš tad vispār ar to sabiedrisko transportu vairs brauc? Es pazīstu vienu – represēto pensionāru, kurš pats strādā tramvaju depo un tāpēc brauc par brīvu. Man iznāk lētāk samaksāt par a/m stāvvietu.

+1
-3
Atbildēt

0

silvija_vitina 07.05.2010. 21.32

es nesaku, ka kontrolieri ir mūsdienīga sistēma, taču pateikt, ka kontrolierus nomainot ar e-talonu, ir cik tur tie miljoni ietaupījums kauč uz algu rēķina, ir klaja maldināšana. Šobrīd kontrolieru vietā ir kontrolētāji, kuru skaits, baidos, nav mazāks + zelta talonu sistēma. nu cik var melot!

+4
0
Atbildēt

0

garausiitis 07.05.2010. 20.25

Vai atceraties Bemhena k-gs , ka pirms daudziem gadiem sēdējām trijatā pie RS padomes vadītāja galda un es Jums jautāju – vai RS ir tiešām vajadzīga degvielas bāze Slokā un Jūs man teicāt ,ka tā ir vitāi nepieciešama ? Varbūt varat atbildēt šodien cik lielus zaudējumus tā nes RS un kas par to maksā ?

+5
0
Atbildēt

0

Kristina 07.05.2010. 19.58

Šis man liekas visinteresantākais – Kā jūs skaidrojat, kādēļ bija nepieciešama šī iepriekšējā sistēma pa vidu, kas izmaksāja lielu naudu?

Iesākām darbu pie elektroniskās norēķinu sistēmas 2005.gadā un bija periods 2006.gada beigas, 2007., 2008.gads, kad ļoti strauji bija jāpieaug darba algām, lai vispār kādā profesijā atrastu darbiniekus. Reāli mums šo konduktoru nebija. Reāli fiziski šo cilvēku nebija, kas vēlētos strādāt šajā profesijā.
__________________________

Tagad žurnālistam nevajadzētu apstāties! Jo pašlaik sanāk tikai tāda parunāšana par vispārīgām lietām! Pieprasiet ekonomisko pamatojumu. Tas taču viss ir izsakāms pilnīgi precīzos ciparos. Kāpēc tie kompastieri par miljonu bija nepieciešami tieši pirms e-talona ieviešanas un par cik tie pēc tam tika pārdoti.

+6
0
Atbildēt

0

girts_gansons 07.05.2010. 19.41

…izdevumi pakalpojumiem no ārienes un citiem izdevumiem – 23% jeb 17 santīmus….
——-
Interesanti kas to sastāda? Vai tiešām tik daudz “apēd” E- talons?

0
0
Atbildēt

0

photocom 07.05.2010. 19.22

Par zemās grīdas tramvajiem – vai tur jāpārbūvē piestādnes un cik tas izmaksās?

Kopā infrastruktūrai ir paredzēti ap 50-55 miljoni, tajā skaitā arī pieturvietu pārbūvei. Pieturvietas kā atsevišķus objektus tagad tikai pēc atsevišķa domes Attīstības komitejas lēmuma sāks projektēt un tad arī būs zināmas konkrētas izmaksas.
______________________

Jā Rīgas dome
cenas
zelta kuprainais tilts
zemgrīdas sudraba tramvajs !
:(((L

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam