Arī Mūrniece domā, vai startēt vēlēšanās

86

Komentāri (86)

ievuliitis 07.05.2010. 15.48

> Mārtiņam.
Speciāli izskatīju šodienas rakstus. Kur ir graujošs uzsvars uz V? Par vēlēšanām Lielbritānijā, par lietu Dobelē, par Bemhenu:))), par Grieķijas krīzes risinājumiem, Medvedevs un Krievija, bukmeikeri, hokejs, Trencis notiesāts, ka Igaunija var netikt pie eiro, ka Parex var sadalīt. Un viens raksts par Mūrnieci. Graujošš uzsvars uz Vienotību:)))

+4
-1
Atbildēt

4

    Ivars Zvirbulis > ievuliitis 07.05.2010. 18.08

    betij, a kas te runa par sodienu? varbūt skaiti visus kopā… + vel pieskaiti komentārus, kas ir rakstu vērtē ;-) Viss griežas ap lielo “V” ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.05.2010. 20.20

    Mārtiņ. Ja tik uzmanīgi esi pētījis komentarus, būsi pamanījis, ka nebūt ne visi un ne vienmēr ir viena viedokļa paudēji. Vari pavērot tieši pie šī raksta komentāriem man ar Bugor un ino nesaskanēja vērtējums – vai Urbanovichs visu laiku bija opozīcijā un nav tieši vainojams pie valsts nozagšanas. Un tas nebūt nenotika lai tev varētu pierādīt, ka ne vienmēr un ne par visu te ir viens viedoklis, jo tavi apgalvojumi paradījās vēlāk. Padiskutējām un vienojāmies par kopējo viedokli bez personīgiem apvainojumiem. Bet tev ar viedokļa argumentāciju ir problēmas, tāpēc dusmojies un sāc uzbrukt oponentiem.
    Ja es būtu pārlasījusi visus rakstus un informāciju, ievietotus IRā pa šo laiku, tu man teiktu – nevajag vispārināt, konkrētāk, lūdzu, – un izdomātu kādu citu ieganstu lai man oponētu.
    Ja man jautātu ap ko te viss grozās, kā tu izsakies, es atbildētu – ap Latviju, Latviju pasaulē, Latviju 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas, Latviju pirms vēlēšanām. Apmēram tā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > ievuliitis 08.05.2010. 23.43

    dārgā, atceries ka Latvijā nav tikai tava viedokļa piekritēji ;-) Ja to sapratīsi, tad arī zināsi ka Vienotība nav tie, kas glābs Latviju ar tām padibenēm, kuras pārbēg no citām partijām. Bet runājot par Bugor, tad viņš ir viens no tiem retajiem, kura viedoklī es ieklausos ;-)) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 09.05.2010. 00.53

    Esmu gatava uzklausīt un atbildēt uz jebkuru viedokli. Ja tam viedoklim būs pievienoti argumenti, kas to viedokli apstiprina. Ja tu apgalvo, ka Vienotība nav tie, kas glābs, paskaidro arī – vai to tev zīlniece pachukstēja, resnais onka lika pateikt vai pats izdomāji? Ja pats, tad atbildi, lūdzu, – kāpēc?
    Un, es tevi lūdzu, nesauc mani par “dārgo”. Tas man liek justies lētai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 07.05.2010. 15.28

Nesaprotu, kādēļ nevaru ielīmēt atbildi alias? Pilnīgi piekrītu, alias, Tavam SC novētējumam.

0
0
Atbildēt

0

Driimeris 07.05.2010. 14.19

Līdzšinējā parlamenta darba prakse rada vēlmi sākt visu no nulles, bez ”koalīcijas disciplīnas”, bet ar valstiskuma apziņu un atbildību vēlētājiem.

0
0
Atbildēt

0

disassociative 07.05.2010. 14.14

Te komentāros ir tāda interesanta tendence – kā izskan kaut viens kritisks vārds vai pat pusvārds pret Vienotību vai kādu no Vienotības sastāvdaļām, tā momentāli pretī tiek likti trīs skaistuļi. Visnotaļ interesanta tendence. Man gan liekas, ka skaistuļu fani šajā portālā nemīt. Pat leģendārais zvirbulēns nav manīts, ja vien nav mainījis orientāciju.

+3
-2
Atbildēt

24

    ievuliitis > disassociative 07.05.2010. 14.32

    Vai mums ir kādi vēl izņemot trīs skaistuļus? Kas tad vēl lielos vilcienos, ja neskaita pasaules ekonomisko krīzi, ir atbildīgs par situāciju valsti?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > disassociative 07.05.2010. 14.47

    alias, vai vel neesi sapratis, ka te visi (izņemot dažus) ceļas un krīt par lielo zaļo “V”? ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 07.05.2010. 14.53

    Esmu. Bet nespēju saprast, kāpēc pretargumentos tiek regulāri pieminēti trīs skaistuļi, aizmirstot vēl ceturto – dižo Urbanoviču. To, ka ir.lv ir Vienotības priekšvēlēšanu medijs, to jau es sen sapratu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 07.05.2010. 15.02

    Var piekrist, bet skaidrojums arī vienkāršs – tuvākās alternatīvas ir atbaidošas vārda vistiešākajā nozīmē – no tām ir bail. Precīzāk – no to radītajām sekām un iestigšanas “atpakaļ Grieķijā”…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 07.05.2010. 15.03

    “ir.lv ir Vienotības priekšvēlēšanu medijs”
    ===
    Šīs gan ir muļķības.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 07.05.2010. 15.16

    Manējie kaimiņi jau priecājas un dzer vinu trako āzi pēc otra uz priekiem, ka rudenī vinnēšot SC, tad Latviju pievienošot atpakaļ Krievijai un beidzot visus fašistus latviešus atkal izsūtīšot uz Sibīriju. Tad mana zeme un māja tikšot viņiem. Viņi ir nepilsoņi, nerunā latviski principa pēc, jo tā esot gansu valoda un man ar viņiem robežstrīds. Šobrīd viņi patiesi tic, ka, par cik tiesas datums ir pēc vēlēšanām, ka tiesas nebūs, jo mani izsūtīs.
    Izskatās, ka Vienotība un Vienotības fani nenovērtē, cik patiesībā liels ir SC elektorāts un, ka trīs skaistuļi ir viņiem daudz mazāki konkurenti nekā SC.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > disassociative 07.05.2010. 15.17

    nu nav muļķības. Atklāti neviens to neatzīs, bet pavēro uz ko liel uzsvaru? Viss griežas par un ap Vienotību (S.Ēlerte arī tak iekļuva lokomotīves godā). Pie tam šeit apgrozas vesela armija Vienotības atbalstītāji, kurus man tik ļoti patīk kaitināt. ;-) Vienkārši mani tracina tas, ka reiz šada veida propagandas izgaja cauri ar TP, kad visi kā traki skrēja par šiem balsot… Tagad tas pats draud attiecībā uz Vienotību – visi kā traki iestājas par šo zaļo trīsgalvaino pūķi. Esmu vīlies cilvēkos, kas akli tic tukšiem solījumiem. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 07.05.2010. 15.18

    Šoreiz piekrītu ar piebildi, ka visus 20 gadus tiek aizmirsti bijušie Parex īpašnieki, kuru nodarijums līdz bankas kraham ir ne mazāks varbūt pat lielāks kā 3 skaistuļiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 07.05.2010. 15.21

    Iepriekšējais bija adresēts alias.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 07.05.2010. 15.22

    Mārtiņ, nav jau alternatīvas. Dievi uz zemes nolaižas tikai sengrieķu mitoloģijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 07.05.2010. 15.30

    Šitas mani arī ļoti uztrauc, ka nav alternatīvas. Žēl, ka Latvijā ir galīgi sačakarēta sociāldemokrātiskās partijas būtība. Tur tālu no sociāldemokrātiskām idejām, kas man patiesībā laikam būtu visai tuvas. Man liekas dziļi simpātiska doma, ka tie, kas prot vairāk nopelnīt, maksā lielākus nodokļus, tādējādi daloties ar visiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > disassociative 07.05.2010. 15.31

    Ino, dzīve ir ironijas pilna, ceru tikai ka rudenī neuzvarēš Ušakovieši, Šķēlieši, Šleserieši un vēl diez vien zin kādi leiputrijas solītāji. Kā būs rudenī, to redzēsim. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.05.2010. 15.37

    Es tev atbildēšu kāpēc te tiek pieminēti trīs skaistuļi nevis Urbanovichs. Lai nu ko Urbanovicham var pārmest – faktu sagrozīšanu krievu mēdījos, latviski nerunājošās auditorijas noskaņošana pret valsti, kurā dzīvo, līgumu ar “Jedinstvo”, Krievijas interešu propagandēšana un aizstāvēšana Latvijā, tagad – koalīcija ar skaistuļiem, nezināmas izcelsmes naudas izmantošanu partijas vajadzībām, uh! te vēl rakstīt un rakstīt, bet vienu grēku viņam nevar pa tiešo uzvelt – valsts nozagšanu – tā vienkāršā iemesla pēc, ka visus gadus bijis opozīcijā. Cita lieta, kā caur diviem K tika iespaidota valsts politika un ekonomika, bet tās jau ir grūti pierādāmas lietas. Kas attiecas uz apdraudējumu, kas mūsu valstij un Jums personīgi ir gaidāms, ja SC nāks pie varas, tur es Jums pilnīgi piekrītu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > disassociative 07.05.2010. 15.43

    bet vienu grēku viņam nevar pa tiešo uzvelt – valsts nozagšanu – tā vienkāršā iemesla pēc, ka visus gadus bijis opozīcijā.
    _________________

    Nu nu vai tik urbis netupēja PA un kurās vēl padomēs
    šķēļa laikos
    un kā tad vecais evrejs doLgopolijs
    netusēja ar bojāra dēlu un CO pa Rīgas dumu
    kad
    zelta tiltu būvējā ..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.05.2010. 15.55

    Re, cik labi, ka kompetenti cilvēki mani papildina. Es gan vairāk domāju Saeimu un likumdošanu.
    Ne tikai Zelta tiltu, bet arī meršus Rīgas Satiksmei.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 07.05.2010. 16.01

    grēku viņam nevar pa tiešo uzvelt – valsts nozagšanu – tā vienkāršā iemesla pēc, ka visus gadus bijis opozīcijā.
    _____________________
    Tu mani pārsteidzi! Šī komanda vienmēr saeimā atbalstījusi kampējus, gan Emša, gan Kalvīša mazākumvaldības, to dara arī pašreiz. Melš, ka Urbanovičs personīgi barojas no Krievijas naftas. Vēl varu atgādinat balsu pirkšanu, skandalu ar Zilupes mēru, ko SC kvalificēja ka politisku provokāciju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.05.2010. 16.11

    Atbalstīja, piekrītu. Bet ar neapbruņotu aci krievu vēlētājam tas nav redzams.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 07.05.2010. 16.24

    Manuprāt krievu vēlētājam galvenais balsot par krievu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > disassociative 07.05.2010. 16.30

    Merši – jā jā marši uz akmens tilta
    dejoja resnais tagad lcbērziņš un linda no pasažieru vilciena

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.05.2010. 16.37

    Kurš tad Urbanovichu ievēl – latvieši?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 07.05.2010. 16.46

    Kurš tad Urbanovichu ievēl – latvieši?
    ________________________________
    Urbanovičs ir tāds pats latvietis kā Pugo, Voss vai Alksnis:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.05.2010. 17.27

    Tur gan tev milzīga taisnība. Žēl, ka ne viņš vienīgais. Uz to jau arī mūsu trīs skaistuļi tiecas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 07.05.2010. 17.37

    Vai tad tā nav tiesa par tiem trim skaistuļiem?
    Urbanovičs trāpījis desmitniekā! priekš kam izgudrot kaut ko jaunu, jo( A+Š )2 jau nepasaka visu būtību, jo formulā ārpus paliek trešais, zināmais lielums!
    Tātad formula ir Trīs skaistuļi +U

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 07.05.2010. 17.40

    Tu nu gan esi atpalicis, jo jaunā koalīcijas formula ir trīs skaistuļi +U! ja neesi sapratis, tad apskaties balsojumus saeimā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.05.2010. 14.10

Kāpēc mums nevienam nejautā, kā mēs savus bērnus dabūjam uz skolu bez dienesta transporta izmantošanas? Tāpēc, ka tās ir mūsu problēmas. Kā mākam, tā dabūjam. Šis fakts, ka Mūrniece ar dienesta auto ar visu apsardzi vadā bērnus uz skolu nenoliedzami ir traips viņas politiskajā reputācijā. Bet vai tik liels, ka to būtu jāņem vērā, nezinu. Morāli tas izklausās rupji, bet racionālā grauda maz. Nu, Zviedrijā ministrs par šādu gājieni izlidotu no politikas uz visu mūžu, bet tur daudz dziļākas demokrātiskās tradīcijas un drusku cita izpratne par morāli nekā bijušo soc valstu blokā.

+2
-2
Atbildēt

0

austrisv 07.05.2010. 14.07

Vai tad pat bērnus nevarēs pa ceļam uz māju atvest!
priekš kam Lindai tādas mocības?
vajag tā tautai, zog kā visi trīs skaistuļi un būs viss okey!
Tā pamatīgi un galvenais likumīgi vajag nozagt un tad visi sauks Urā, kā par lembi!

+3
0
Atbildēt

0

ievuliitis 07.05.2010. 14.03

Un no kura veidojuma būs lielāks labums?
Kāpēc valsts nozadzējiem un tiem, kas sēdēja opozīcijā, kuru viedokli atklāti ignorēja, piemēro un citus aicini piemērot, vienādu mērauklu?

+4
0
Atbildēt

2

    Driimeris > ievuliitis 07.05.2010. 14.21

    nozieguma līdzdalībnieki, arī pasīvi, parasti saņem sodu…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.05.2010. 14.38

    Un tie, kas turējās pretī, bet spēku samērs bija nevienlīdzīgs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 07.05.2010. 13.58

Ko tu ieteiktu , ja bērniem skola nav tepat aiz stūra un gan skola, gan darbs sākās konkrētājā laikā? Aizvest divas stundas ieprieks ar tramvaju bērnus uz skolu – lai nīkst tur, un tipināt uz darbu?

+2
0
Atbildēt

0

Driimeris 07.05.2010. 13.49

Es ļoti ceru ka man nav taisnība, bet no mana skatu punkta raugoties, vienotība ir tik nestabils veidojums ka no viņa mūsu valstij nebūs nekāda labuma- vai ar, vai bez Mūrnieces k-dzes. Domāju ka nākamā Saeima arī būs pilnīgi garām, cerams vismaz Latvijas suverenitātes paliekas izdosies nosargāt…
Interesanti, cik vienotības kandidātu sarakstos ir cilvēku, kas nav bijuši valsts struktūrās? Jo būs daudz tādu cilvēku kā es, kas šos cilvēkus svītros no sarakstiem- VISI, kas ir bijuši šos divdesmit gadus valsts struktūrās nav pelnījuši būt nākamajā Saeimā.

0
-3
Atbildēt

2

    austrisv > Driimeris 07.05.2010. 14.10

    Tev piekrītu, ka vajag visus svītrot laukā, neskatoties ne uz ko, jo tā dabūsim amatos ne tikai kretīnus, bet diletantus nu točna, kas neko nezinās , jo pieredzes strādāt parlamentā tad nu nebūs!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Driimeris 07.05.2010. 14.16

    Nez vai no patreizējām 100 gudrajām galvām patiesi godīgākās un gudrākās ir tās, kas ilgāk Saeimā sēž. Dažus tur jau par antīkām mēbelēm varētu nodefinēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.05.2010. 13.45

Nu transportu jau visi izmanto privātām vajadzībam.

+2
-1
Atbildēt

0

Kristaps O. 07.05.2010. 12.48

Mūrniece ir krietna meitene, labi grib, godīgs feiss, cenšas no sirC, viņā jūtams ētiskais mugurkauls. Linda, paliec, balsošu par Tevi un savus čomus arī aģitēsu.

+1
0
Atbildēt

5

    photocom > Kristaps O. 07.05.2010. 12.56

    Nu ar tiem krustiem ka nekļūdies cik tur
    tŗūka segliņam būtu to Viestura krustu iešķiebuse
    vai tik nav slēpta taukmūle ?
    arī baibu ļoti fiksi ielika atpakaļ infekcijās
    skaties lai kāda ērce nepiekožas
    dabūsi par dārgō pōti tad maksāt
    :)))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 07.05.2010. 12.58

    jā, ej nu saproti :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kristaps O. 07.05.2010. 13.04

    Tāpēc, ka Baibas atgriešanās krēslā jau Baibai, stājoties ministres amatā, tika ieprogrammēta. Infektoloģijas centram tika iecelts v.i. Un cik ilgu laiku prasīja atbrīvošanās no Jakāna un Vaškevica? Kurš var pateikt – tas process jau ir beidzies? Tieši tāpat ar Rozentāli – domā ir laiks un iespējas izcīnīt to cīņu līdz vēlēšanām?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > Kristaps O. 07.05.2010. 13.08

    Viena diena pietrūka lai būtu jārīko JAUNS konkurs
    varēja paslimot vai komandēties kur ja LABI gribētu !

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kristaps O. 07.05.2010. 13.53

    Tu jau ar’ mums no pragmātisko pulka:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.05.2010. 12.23

Reizēm mazliet pārsteidzīga, bet kopumā ļoti simpātiska kā ministre. Ja vēl tiešām iztīrītu policiju no tur gadsimtiem iesēdējušiem kadriem, kas neko nedara, bet mētā pirkstiņus pa gaisu un patiesi pārveidotu policijas attieksmi pret cilvēkiem, tad varbūt pēc dažiem gadiem varētu teikt, ka policija Latvijā tiešām strādā cilvēku labā. Katrā ziņā Mūrniece ir no tiem JL biedriem, kas, būdami opozīcijā, daudz runāja, būdami valdībā arī dara.

+7
-1
Atbildēt

0

atslens 07.05.2010. 12.05

Skumji ir tas, ka jau kuras vēlēšanas un neparādās jaunas sejas. Ir jāmainās paaudzēm politikā.
Par Repši – zaudējums.
Par Lindu – jāpaliek.
punkts.

+4
-1
Atbildēt

0

Lauris 07.05.2010. 11.54

Man jau gribētos, lai Vienotības saraksts būtu kvalitatīvs, jo, pagaidām, neredzu, ka būtu par ko citu balsot. Mani netraucētu arī Mūrnieces atrašanās tajā, kaut arī viņa kļūdās par Eināru Repši. Ja Einārs Repše būtu palicis šajā sarakstā, tad tiešām nebūtu par ko balsot. Eināra nopelni ir Jaunā Laika izveidošana, uz ko cerēja daudzi, bet Einārs Repše nedrīkst būt politikas priekšgalā, jo galīgi slims ar narcisismu un šī iemesla dēļ daudzas labas lietas tika izgāztas. Eināru Repši interesē Latvijas liktenis par tik, cik par to rūpējoties pats labi izskatīsies.

+6
-3
Atbildēt

5

    ievuliitis > Lauris 07.05.2010. 12.31

    Jūs to arī uz 80. gadu beigām attiecināt? Toreiz tas, ko jūs saucat par “narcisa kompleksu”, Repšem varēja stipri bēdīgi beigties.
    Ja cilvēkam ir stāja un pašcieņas pilns izteiksmes veids, tas – Jūsu skatījumā – ir defekts? Repše – manā skatījumā, ir nedaudz ekscentrisks, bet tas nemazina viņa nopēlnus. Kurš tad nošņurkušais ir jūsu favorīts?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Lauris 07.05.2010. 12.52

    Nevajag pārspīlēt, kungs! Tas ir sievišķīgi:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Lauris 07.05.2010. 14.04

    Bet, kāpēc tad iet politikā????
    Vai , lai sevi sadedzinātu citu interesēs!
    Repši neaizstāvu, bet nopelni viņam ir bijuši. Nu un , kas, ka viņš ir godkārīgs! Labāk nekā baisi mantkārīgs kā trīs skaistuļi

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Lauris 07.05.2010. 18.28

    politiķi sevi sadedzina citu interesēs? blēņas… viņi dedzina sevi savu kabatu interesēs. Neviens normāls cilveks nebāzīs galvu cilpā, ja vien tas nav izdevīgs pašam vai paša biznesam, vai karjerai. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Lauris > Lauris 07.05.2010. 22.49

    …ne au par drēbēm ir runa.
    Pazīstot Eināru no tiem, Jūsu minētajiem 80. gadiem, man ļoti žēl, ka autoritāte tika notriekta, nepadomājot, ka tās uzturēšana nemaz nav vieglāka par iegūšanu. Man ļoti žēl, ka par Eināru Repši jārunā kā par vēsturi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 07.05.2010. 11.44

Lindočka piāru pa lēto taisa –
tad proķenē sūdzēs
tad startēs – tad bērnus audzinās – tad atkal domās ?
:))

+2
-2
Atbildēt

0

piziks 07.05.2010. 11.22

Bet! Ko stulbāku vēl varēja izdomāt par nodokļu paaugstināšanu darbaspēkam? Par tabakas akcīzes marsietiski neloģisko augšā paraušanu nerunājot, tāpat arī par līdzīgo alkohola akcīzes pārspīlēšanu. Vai darbaspēka nodokļu sakropļošanai nav nekāda sakara ar > 200 000 bezdarbniekiem, kam — Bet- un PēcisK-prāt — vajadzētu JL slimo totēmu slavēt?

+2
-2
Atbildēt

2

    dro > piziks 07.05.2010. 12.50

    Kadu gan risinājumu varēja atrast, ja TP nepiekrita ievērojami paaugstināt nodokļus greznajām villām, TP tēmētāj?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 07.05.2010. 13.59

    Tos nodokļus jau neieviesa JL viens pats, ja Tev kaut cik ir smadzenes, jo tajā laikā koalcijā bija TP. Kā mēs visi zinām, TP bija pret jebkādu īpašuma nodokļa ieviešanu, tikai SVF atmeta atpakaļ tos idiotiskos priekšlikumus, un atkal tad TP bija tā, kura atteicās no progresīvā īpašuma nodokļa un ar balsu vairākumu koalīcijā pieņēma tos stulbos īpašuma nodokļa 0.2 un 0.3 %!
    Katrs saprātīgs cilvēks jau sen sapratis, ka kampējs nepārtraukti meta un turpina to darīt, lai diskredīdētu JL!
    To viņi ir darījuši arī uz iepriekšējām vēlēšanām( TP) un turpinās arī uz priekšu. Manuprāt Tu esi viens no TP tukšiem atbalstītājiem, ja runā to, kas nebūt tā nenotika tik nesenā pagātnē!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

piziks 07.05.2010. 10.27

Ja Linda nožēlo VadoņSlimnieka nekandidēšanu, tad arī pašai nav vērts politikā palikt!

Pēc visa, ko pērn un šogad Repše sadarījis nodokļu politikā vien, par Repšes ģenialitāti jau nu vajadzēja muti turēt ciet. Kaut gan partija, protams, liek reklamēt savējos, tomēr … vai tiešām viņa pati izdomājusi, cik Vadonis lielisks?

+3
-12
Atbildēt

8

    andrisskrastins > piziks 07.05.2010. 10.42

    Pateicoties Repšem, tu joprojām vari norēķināties santīmos par maizi, nevis latos. Būtu jau labāk izmantojis iespēju paklusēt :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 07.05.2010. 10.45

    Vienīgā Repšes kļūda nod. politikā bija akcīze cigaretēm.
    Repše valsti saņēma, praktiski, bankrotējušu, gada laikā vairāk par šo valdību nebūtu izdarījis neviens, kāds tam sakars ar savējiem vai ne savējiem?
    Tev labāk patika Slakteris, vai Spurdziņš, vai kas tur vēl, kas pat treknajos gados iemanijās uztaisīt milzu parādus?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > piziks 07.05.2010. 10.46

    vai tu neesi bēdīgi slavenā zvirbulēna radinieks?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 07.05.2010. 10.50

    Nodokļu paaugstināšana nevienam nepatīk, bet kas cits bija darāms Repšem? Pasaki nu, kā vajadzēja darīt, ja domā, ka mācētu labāk!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 07.05.2010. 10.52

    Un kā tagad Repšes laikā ķer cigarešu kontrabandu uz robežas. nesen par veselu miljonu !

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > piziks 07.05.2010. 12.28

    Nu re, bet robeža jau tieši arī ir nejēgā caura. Nu nevar būt 50% nelegāls tabakas tirgus, ja uz robežas viss kārtībā. Un nevar ievest furgonu vai kravas konteineru ar cigaretēm, ja uz robežas nav iemaksāts. Pie šīm lietām rūpīgi piestrādājot nodokļu ieņēmumu kāpums būtu ļoti straujš. Tas, ka tiek noķerts kāds miljoniņš cigarešu, lai parādītu, ka kaut kas notiek, ir piliens jūrā. Ja robeža būtu sakārtota, tai pāri neienāktu ne tikai miljons, bet arī tūkstotis nelegālo smēķu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 07.05.2010. 13.54

    Bet visu jau nevar izdarīt uz reiz, pie tam ar tik maz deputātu skaitu kāds ir Vienotībai! Pat ZZS cīnās par lembi un nedomā vairs par valsti, bet par savu kukuļdevēja interesēm(Emša portfelis ar nepilniem 2000 $ traktora pirkšanai).
    Repše dara ko var, bet arī viņam ir piegriezies tas novērtējums.
    Tad pasaki pats, kā uz sitienu var kontrabandu novērst, jo citādi jau mēs kritizētāji labu labie, bet iesaki, kā to pilnībā un uzreiz novērst!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > piziks 07.05.2010. 18.06

    pecisk, interesanti, kāpēc Tev ir tik svarīgi, lai klusētu tie, kas Tev nav pa pratam? ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

v-auto 07.05.2010. 10.06

Izskataas Kristovska&Elertes apvieniibaa cilveekiem ar principiem un mugurkaulu straadaat nav nemaz tik iepriecinoshi.

0
-7
Atbildēt

3

    austrisv > v-auto 07.05.2010. 10.14

    Ne jau par apvienību te runa, bet par darbu Iekšlietu un Veselības ministrijās, kuras abas ir patiesi nolaistas līdz kliņķim, jo TP interesēja tikai sev naudas aytmazgāšana, ko pierādīja Rozentāles “darbība”. Manuprāt, tiešām nav vērts tā Lindai beigt nervus politikā, jo cilvēki ir nepateicīgi un stulbi!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 07.05.2010. 10.49

    Ak ne par apvieniibu iet runa? Vai tad Muurniece buutu kandideejusi no IeM vai VM saraksta?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > v-auto 07.05.2010. 12.22

    Ko vat muļķības runāt!
    Runa ir par to, ka vadīt divas ministrijas, kur ir aktīva pretdarbība no TP ielikteņiem, un vienlaicīgi vēl būt normālai sievietei un mātei ir ārkārtīgi grūts un – kā tavā gadījumā – arī nepateicīgs darbs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mary75 07.05.2010. 09.50

Mūrniece reizēm pārsteidzas un kļūdās, bet, tomēr, cenšas strādāt valsts interesēs, un pieredze nāk tikai ar gadiem, pie kam visas viņas vadītajās iestādēs pietiekami daudz “veco zaldātu”, kuri viņai kļūdīties piepalīdz, no kuriem valsts iestādes vajadzētu pamazām sākt tīrīt, bet, tas nav iespējams dažādu apstākļu dēļ.
Manuprāt, viņa, tomēr, paliks.

+11
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > mary75 07.05.2010. 10.02

    Piekrītu. Kļūdas viņai var pārmest, bet tas ka viņa ir godīga pret savu darbu – tas nav maz mūsu politikā. Vismaz viņa ir no retajām JL rindā, kas var normāli atcirst “mīļajiem” AŠ².

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > mary75 07.05.2010. 14.46

    tad viņa valsts interesēs darba laikā spēlēja to hītu “ferma”? paldies par apgaismību ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.05.2010. 09.45

Cerams, ka izlems drīz, jo ir pēdējais brīdis to darīt.

+3
0
Atbildēt

0

Driimeris 07.05.2010. 09.38

Laužās kā tāda vecmeita- skaidrs tak, ka seksu gribās, bet atzīties kauns!

+1
-10
Atbildēt

3

    dace_ampermane > Driimeris 07.05.2010. 09.48

    redz, tev tā doma ir kā tavs sovjeta plakātiņš ko tu tik gaumīgi esi izvēlējies no 10 tūkstoš citām iešpējām [man jau nav nekas pretīm] plus tavs krieviskais komplex [tas nu gan tev nepatiks] ka niks ir anglicisms [pareizāk sakot amerikānisms, amērika, ko jūs nicinot dievinat, varbūt ar to šorīt pietiks :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Driimeris 07.05.2010. 10.10

    Jā, traki, ja tā noķengā normālu politiķi, kurš nezog miljonus no valsts maka!
    Kā te vakar lembis TV3 raidījumā ķengāja Vienotību! Ja tādi politiķi kā trīs skaistuļi + SC uzvarēs vēlēšanās, tad Latviju gaida grūti laiki, un visus valstij vēl piederošos īpašumus paņems trīs skaistuļi un tad gan varēsi strādāt priekš viņiem, ja jau tagad to nedari par jūdasa grašiem!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Driimeris 07.05.2010. 10.48

    Lembergs jūt, ka Vienotība īstenībā var ļoti viegli paņemt ZZS balsis. Turklāt TM dabūt neizdevās, tas nozīmē, ka LK kontrole arī drīz izslīdēs. Un tiesā arī neiet… Vienkārši viss smaidīgajam vīram iet pa pieskari. Kāds taču jāvaino.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam