Īvāns: es viņiem rociņu bučot neiešu

74

Komentāri (74)

dro 03.05.2010. 13.09

M. Valters tiešām pelnījis pieminekli, bet pie jau neciena cilvēkus, kam piemīt patstāvīga domāšana:)

0
0
Atbildēt

0

kaspars_kalnins 02.05.2010. 10.13

Valdošajai elitei bail, ka Īvāns pateiks patiesību un elitei sabojās apetīti pirms kristāla glāzēm un zemeņu kūkām. Ar šo rīcību Saeima apliecina arī necieņu pret tautu, kura teju vai visa toreiz bija tautfrontiskās pozīcijās. Kas tolaik pazina Šķēli, Daudzi, Šleseru, Brigmani, Muižnieci, Kraukli, Kučinski, Riekstiņu, Rozentāli, Rivžu, Koķi un lielāko daļu Saeimas, kuras leģimitāte ir vairāk kā apšaubāma?

+1
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > kaspars_kalnins 03.05.2010. 10.31

    . Kas tolaik pazina Šķēli, Daudzi, Šleseru, Brigmani, Muižnieci, Kraukli, Kučinski, Riekstiņu, Rozentāli, Rivžu, Koķi un lielāko daļu Saeimas, kuras leģimitāte ir vairāk kā apšaubāma?
    ————————————-
    Tagd mēs viņus zinām.
    Un mums vairs nav attaisnojuma.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kaspars_kalnins 02.05.2010. 09.59

Tie taisnie to pasauli uzvar, netaisniem tā pieder!
Kad Dainis Īvāns cīnījās, riskēja, ineses golubevas, skraidīja kauvēdamas un specveikalus apciemodamas…

0
0
Atbildēt

0

vilcina_ieva 28.04.2010. 16.28

Arī viedoklim par Vagri var piekrist, lai kā visi, tai skaitā arī es ņirdzām par viņa runu Mežaparka mītiņā:”…es latviešu tautai nekā ļauna neesmu darījis un turpmāk arī nedarīšu…”

Lai nu vai kā šodien mēs esam tur kur esam un diemžēl varu pamatā ir pārņēmuši tie kuri 1991. gada janvārī un augustā “slēpās pagultēs”… Un tas ir pats skumjākais, ka šie “pagultes varoņi” nekautrējas ne no kā…

+2
0
Atbildēt

0

nikolajs0305 23.04.2010. 23.50

pilnīgs absurds. un latvietis latvietim mīļākais ēdiens paraugs dzīvē. vai tad tai sēdei laiks ir ierobežots? Varētu uzstāties pilnīgi visi un būtu daudz interesantāk. Bet laikam tiešām viņiem no tā interesantuma ir bail.
un tiešām apkaunojošā situācijā nostāda visu šo padarīšanu, kas normāli būtu tikai sīkums – iedod katram 5min. lai runā. ja tā padomā, kur viņi visi tagad būtu ja tāda D.Īvāna nebūtu?

+3
0
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 23.04.2010. 20.16

te nu jums bija Vienotība… tādi pasi klauni kā pārējie… Īvāns ir pelnījis nedaudz cieņas. http://neoidiotisms.blogspot.com/

+1
-1
Atbildēt

0

Dina Repša 23.04.2010. 18.42

Nu nevajadzētu cilvēkiem, kas nav pratuši laikus aiziet, vervelēt kaut ko par neatkarību.
Ja daži šo neatkarību izcīnīja, daudzi no šiem dažiem to ir 100 reizes nodevuši pēc būtības. Neviens jau nenoliedz DĪ, SK, JD, JD, JL +++ balsojuma nozīmi un toreizējo drosmi! Bet pēcākās cūcības tagad liek ne tik paklusēt, bet turēt muti!
Finkam bija labs teiciens par Ulmani: Viņš kāra šūpuli, viņš izraks kapu. Vai Sandrai, Dainim un dažam labam tā lāpsta neberž tulznas… Ko?

+1
0
Atbildēt

1

    dro > Dina Repša 23.04.2010. 19.01

    Nu tad dalies savos noslēpumos, kā Sandra piedalījusies kapa rakšanā:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

aivars_silins 23.04.2010. 18.37

Es arī piekrītu teiktajam. Ļoti laba doma – ignorēt saeimas (speciāli ar mazo burtu) pasākumu, toties ļoti daudz cilvēkiem vajadzētu būt pie Brīvības pieminekļa. Lai tie meļi, nelikumīgi ievēlētie, paši tur notur savas tukšās runas.

+4
0
Atbildēt

0

dro 23.04.2010. 17.53

Ja jau tā kritizējat Īvānu, tad Ulmanis nepavisam nav pelnījis kārtējo pieminekli:)

+5
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 03.05.2010. 10.32

    Diez kad būs piemineklis Miķelim Valteram?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 23.04.2010. 17.39

Nekad neesmu bijis Īvāna fans, arī pēc neatkarības viņa darbība bijusi pretrunīga un brīžiem gļēva, bet kam gan dot vārdu, ja ne TF līderim? Kurš Atmodā bija kaut ko dzirdējis par Daudzi, Šķēli, Muižnieci u. c.? Bet saeimas lēmums nedot vārdu Īvānam ir ļoti loģisks, jo pat Ir portālā daži diendienā aģitē par SC, kas būtībā ir interfronte šodien, bet TF lielākie ienaidnieki Rubiks un Ždanoka šodien pārstāv tās viedokli ES parlamentā.

+11
0
Atbildēt

0

Le 23.04.2010. 17.09

Varbūt var izlabot rupjākās pareizrakstības kļūdas:
„..uzstāties Saeimas sinīgajā sēdē.” (Jābūt — svinīgajā.)
„..vārds tiks dots arī bijušajam AP priekšsēdētājam Gorbunovam, kurš vadīja sēdi.
4. maijā, un viesiem no Lietuvas un Igaunijas.” (Jānoņem punkts aiz vārda sēdi, un teikums jāapvieno vienā rindkopā.)

+3
-1
Atbildēt

0

Ieva 23.04.2010. 16.48

Dainis Īvāns bija Atmodas simbols. Ar to vien pietiek, lai noliektu galvu viņa priekšā. Bez drosmes un godaprāta un liela spēka to izdarīt nevarēja. ja kādam bija Saeimas sēdē jārunā, tad Dainim Īvānam.

Par laiku pēc tam – Dainis diemžēl zaudēja sazobi ar tautu. Un uzmeta lūpu par to. Laikam jau tomēr ir tā, ka nevar visu laiku būt varonis. Tautu var vest tikai tur, kur viņa grib, lai viņu ved…

Vagris , Gorbunovs un visu par neatkarību nobalsojušie AP deputāti, protams ir labie, jo viņi darīja to, ko no tās pozīcijas tobrīd varēja izdarīt. Tāpēc nevērtēsim viņus pēc atsevišķiem notikumiem, bet kopumā. Un kopumā, labi, ka bija Vagris, labi, ka bija Ķezbers, labi ka bija Gorbunovs.

+8
-1
Atbildēt

5

    dro > Ieva 23.04.2010. 17.51

    Un kopumā, labi, ka bija Vagris, labi, ka bija Ķezbers, labi ka bija Gorbunovs.
    ____________________________
    Nu čekas darbinieku Ķezberi vari droši izmest no labo saraksta:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.04.2010. 18.00

    gan jau ka bija čekas darbinieks. Bet tajā laikā Ķezbers sāka domāt. Un, manuprāt, aizdomājās tik tālu, ka ne-pret-darbojās. Toreiz bezdarbība arī bija darbība. Un ne nemaz tika maza.
    Tāpēc jau saku, ka uz to tagad jāskatās pa gabalu un kopumā. Konkrēti un tuvumā tas ir jādara tagad. Piemēram, lai saprastu, kāpēc Lazdiņš tik ilgi ļāva sevi krāpt un mānīt. Izskatās psiholoģiski stabils, bet rekā ļāvies čakarēties.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 23.04.2010. 18.59

    Par ķezberu mēs patiesībā zinām ļoti maz, jo dīvaina bija viņa nāve toreiz ārzemēs. varbūt trešajam spēkam viņš kaut ko atteica, ja bija jāmirst dīvainos apstākļos!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 23.04.2010. 18.59

    Bija izlikšanās un pretdarbība TF. Vēl 1991. gadā viņš bija pārliecināts, ka PSRS nesabruks un Latvija neiegūs neatkarību. Vagris bija malacis, daudz nelokamāks kā Gorbunovs, ja vien tas nebija sarunāts:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 03.05.2010. 10.23

    ja jau atzīstam,ka PSKP augšu aparātā bija arī labi cilvēki, tad taču mēs to pašu varam teikt arī par VDK aparātu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

vilcina_ieva 23.04.2010. 15.39

Mums var patik Īvāns, vai nē, taču 4.maija pasākumā runāt no Saeims tribīnes viņam ir daudz lielākas tiesības nēkā JEBKURAM no pašreizējā parlamenta sastāva…
Arī Gorbunovam var daudz ko pārmest, taču kaut vai viņam pārmestā “sēdēšana uz diviem krēsliem” tajā brīdī ir vērtējama pozitīvi, jo neļāva izvērsties Rubikam un viņam līdzīgajiem…

+12
-1
Atbildēt

1

    austrisv > vilcina_ieva 23.04.2010. 15.51

    Daudz lielāks nopelns, naidīgo spēku noturēšanā bija tieši Vagrim un nepavisam ne Gorbunovam!
    Vagris nostājās “durvīs”, kad interfronte mēģināja izrēķināties ar TF!Paldies Dievam, ka tajos gados pie varas bija Vagris nevis neizlēmīgais un gļēvais Gorbunovs!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 23.04.2010. 15.16

Īvānam var pārmest daudz ko – necilas organizatora spējas,haotiskumu, neizlēmību, LTF laikos sadarbību ar komunistiem, neveiksmīgu pēcteča izvēli, tomēr viņš ir viens no tiem retajiem varas vīriem, kas, izskatās, ka ir palicis godīgs un nav sazadzies.Un mūsu Dievzemītē tas nav maz. Acīmredzot Lemberga pakalpiņi baidās dot viņam vārdu, ka tik nepasaka kaut ko greizu – būs tiešraide, neko cenzēt nevarēs…

+8
0
Atbildēt

5

    ::Vai cis :: > astra_ozo 23.04.2010. 15.20

    Darboties kopā ar Dinēviču un būt godīgam ir tāds pats absurds kā nosalt verdošā ūdenī.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 23.04.2010. 15.33

    Man Tevis žēl, jo Īvāns nemaz nav tik balts kā tev liekas, laikam esi par jaunu, lai to atcerētos, jo Īvānam bija jāaiziet no TF pirmās valdībās, kurā viņu ievēlēja , tieši tāpēc, ka viņš arī nebija godīgs, jo, cik atceros, tad bija iepīts kaut kādā mēbeļu pirkšanas lietā un vēl kaut kādi skandāli bija, tāpēc viņš pirmo reizi aizgāja no politikas, lai atgrieztos un pie tam, ļoti naidīga bija viņa atgriešanās politikā- prokrieviska!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 23.04.2010. 15.48

    Paldies par komplimentu…
    Patiesībā Atmodas laiku atceros :) visai labi. Bija kkādas mēbelītes, varbūt… . Tomēr, ja salīdzina ar LB, Laimu un Staburadzi, Ventspils naftu un Kuģniecību (kuras vērtība esot pazemināta ar jaunu kuģu iepirkšanu ), likumu pielāgošanu privatizācijas gaitā, samaksas līdzekļu maiņu, utt., nejūti mērogu atšķirību?
    Īvāns nepavisam nav mans elks, par LTF priekšnieku viņu iebīdīja, bet iebaidītajai tautai viņš patika. Visus citus spēkus tolaik sauca par radikāļiem un ekstrēmistiem…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 23.04.2010. 15.56

    Ja būsi visu izlasījis, tad redzēsi, ka es neko sliktu nesaku par laiku, kad Īvāns bija TF priekšsēdis, bet, gan par to laiku, kad diametrāli pretēji mainīja savus uzskatus uz prokrieviskiem. Lūk, man atmiņā tas ir pamatīgi iesēdies, kad teicu, Paldies Dievam, ka Īvāns vairs neguva tautas atbalstu atgriežoties otrreiz politikā, bet tā jau nebija pēdējā reize, kad Īvāns mainīja politiskos uzskatus. Pēkšņi viņš kļuva par socdemokrātu pie tam kopā ar zaglīgo miljonāru Dinēviču! Kurš gan , kas interesējas par politiku ilgstoši, nezina, kā Dinēvičs kļuva par miljonāru! tad kur te ir tas Īvāns un viņa super morāle! Vispār nav vērts, jo tā jau ir pagātne uz neatgriešanos 4 reizi, Īvān!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 23.04.2010. 18.55

    Tajā laikā vēl sāka zagt tikai luksus mēbelītēm no ārzemēm. Atceries , arī puķu Andris tak savus miljonus sāka pelnīt ar tulpēm un atceries, ka arī Andris sāka savu iedzīvošanos ar luksus tualetes podiem, ko pat TV parādīja! Tā kā sākums visiem tolaik ir no it kā sīkumiem, jo tolaik arī valsts budžets labi ja bija 300 miljoni Ls!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 23.04.2010. 15.10

Manā izpratnē gan Īvāns ir tik daudz mēslu sastrādājis un tik daudz dažādu, naidīgu partiju biedros bijis!
Manī nav pilnīgi vairs nekādas cieņas pret šo cilvēku, jo viņš ir pamatīgi pārvērties kopš Tautas Frontes laikiem. Kādās tik naidīgās partijās viņš ir bijis iestājies! Atceros, ka viņu dusmās saucu par D- īvānu! negribu tagad dzirdēt nekādas runas no viņa mutes, jo tās atkal ir īsta lūzera runas!Varbūt atkal cer atgriezties politikā nu jau kuro reizi!!! Un ko šoreiz atkal stāstīs…

+4
-6
Atbildēt

9

    ::Vai cis :: > austrisv 23.04.2010. 15.16

    Pilnīgi piekrītu Tavai nostājai.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > austrisv 23.04.2010. 15.27

    Patiesībā Jums jāpiekrīt, bet nedomāju, ka DĪ to darīja aiz ļauna prāta. Savu partiju viņš nespēja izveidot, un tāpēc pieslējās tai, kura, pēc viņa domām, nav pati zaglīgākā. Viņam būt kopā ar LC, TP vai LPP būtu nepieņemami.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 23.04.2010. 15.37

    Bet ar prokrieviskajiem spēkiem, pret kuriem viņš tik ļoti bija cīnījies TF laikos, gan viņam bija pa ceļam , vai ne!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    olafs_vairogs > austrisv 23.04.2010. 15.39

    un kādās “daudzajās” partijās viņš ir bijis? Pirms apliet ar nepatiesību samazgām cilvēku izziniet par viņu nedaudz vairāk!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > austrisv 23.04.2010. 15.51

    Izcili nejauks ir kaut vai fakts, ka Īvāns iestājās LSDSP un intrigu rezultātā izēda no priekšsēdētāja amata Juri Bojāru. Un šādu intrigu perēšanas un īstenošanas faktu Īvāna biogrāfijā ir ne mazums – atcerēsimies kaut vai izrīkošanos Rīgas Domē.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 23.04.2010. 16.01

    Ar kādām samazgām ir apliets , Īvāns, demagog! Vai tas, ka viņš ir bijis vismaz 3 partijās, ir nepatiesība?! nevēlos iedziļināties un nav arī laika, ne vēlēšanās. jJa būs laiks, tad paskatīšos viņa vēsturē un izteikumos!
    Paliec sveiks, demagog!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Lauris > austrisv 23.04.2010. 16.22

    Tā ir ideālistu problēma, kuri velta savu laiku sabiedrībai, kad pārējie zorgevici, bojāri un Saeimas bandu vadītāji šo laiku izmanto lai kamptu. Nu kļūdījās cilvēkos zēns…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    kaspars_kalnins > austrisv 02.05.2010. 09.56

    Nekā jauna: demagoģija, puspatiesības, klačas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 03.05.2010. 10.19

    lēcas- tās par kurām pārdod pirmdzimtības tiesības?

    0
    0
    Atbildēt

    0

olafs_vairogs 23.04.2010. 15.06

Inese, nevienā brīdī neesmu uz Tevi attiecīnājis neko personīgu. Nevienā vietā Daini Īvānu neesmu nominējis par Dievmāti! Nevienā savā izteikumā neesmu Tevi- Inesi Golubevu- nozākājis.

Uz Tavu jautājumu :”Vai es pietiekami skadri izteicos”. Atbildēšu īsi: “Nē!”

+6
-1
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > olafs_vairogs 23.04.2010. 15.15

    Tā kā Tava komentāra ievietošanas brīdī es biju vienīgā, kas atļāvās kritizēt Īvānu, ir gluži dabiski pieņemt, ka epiteti par žults izgāšanu komentāros ir attiecināmi tieši uz mani, un šādi epiteti ir uzskatāmi par nozākāšanu. Vai tagad esmu izteikusies pietiekami skaidri?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

murnieks112233 23.04.2010. 14.38

Pēdējā laikā mani neatstāj sajūta, ka gaidāma pamatīga vētra…tauta lēnām mostas, bet mostas…

+6
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > murnieks112233 03.05.2010. 10.18

    …. gaidāma pamatīga vētra…tauta lēnām mostas, bet mostas….”

    Jā, es arī dzirdēju, Lembergs nopircis jaunu ventilatoru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anita Brauna 23.04.2010. 13.59

Kaunu maizē apēduši
Ir lietas, kurām grūti un pat neiespējami atrast racionālu skaidrojumu. Pie tādām pieder Saeimas vadības lēmums 4.maija svinīgajā sēdē nedot vārdu Latvijas Tautas frontes (LTF) pirmajam priekšsēdētājam Dainim Īvānam. Pēc ranga nepienākoties.
Saistībā ar kādu konkrētu lēmumu palaikam uzvirmo diskusijas par kāda piemērota likuma burtu un garu. Mūsu gadījumā īsti pat nav par ko diskutēt: Saeimas Kārtības rullis nosaka, ka Saeimas svinīgajā sēdē tribīnē kāpj parlamenta priekšsēdētājs, taču nav liegts paplašināt runātāju skaitu.
Kā glābējs nācis Valsts prezidents Valdis Zatlers, kurš runu teiks nevis Saeimas svinīgajā sēdē, bet Neatkarības atjaunošanas deklarācijas pieņemšanas divdesmitajai gadskārtai veltītā pasākumā pie Brīvības pieminekļa. Viņš ir gatavs runāt otrais – pēc Daiņa Īvāna. Varbūt tāpēc, ka Zatlers bija LTF pirmās Domes sastāvā, un redzējis Īvānu tuvplānā dienās, kad tika uzsākts ceļš uz Latvijas valstiskās neatkarības atjaunošanu. Varbūt tāpēc, ka vienkārši spēj dziļāk pavērties patiesībā diezgan nesenā pagātnē.
Nejēdzīgā lēmuma pieņēmējiem – pirms divdesmit gadiem viņi nebūt nebija knīpas un knauķi – būtu derējis “patīt filmu atpakaļ” un atcerēties, ka laikā, ko pieminēsim 4.maijā, Īvāns bija spilgtākais Trešās atmodas simbols.
Lēmuma pamatā labākajā gadījumā varētu būt bailes, ka, ticis pie vārda Īvāns spētu pateikt daudziem uz sēdi sanākušajiem nepatīkamus vārdus, samaitāt svinīgo gaisotni.
Var atšķirīgi vērtēt Īvāna darbību pēc neatkarības reālās atgūšanas, taču tas nedod pamatu apaļas jubilejas reizē pastumt malā cilvēku, kas daudz darījis, lai šī jubileja vispār būtu iespējama.
Vairāki cilvēki, kuru vārdi Atmodas gados neprasīja komentārus, jau paziņojuši, ka, visticamāk, neies uz Saeimas svinīgo sēdi Nacionālajā operā. Var sanākt šķelšanās tādā īsteni latviskā gaumē. Apaļas gadskārtas parasti ir kaut vai uz brīdi vienojošs faktors. Tagadējo augstāko runasvīru (un sievu) lēmums var reducēt šo faktoru ja ne līdz nullei, tad diezgan tuvu tam.

+25
-2
Atbildēt

3

    ::Vai cis :: > Anita Brauna 23.04.2010. 14.10

    Daudzi fakti par Īvāna rīcību pēcatmodas gados liek man izdarīt secinājumu, ka viņa darbošanās Tautas frontē varētu būt bijusi motivēta ar savtīgiem apsvērumiem, tāpēc manā izpratnē Īvāns nebūt nav Atmodas simbols pozitīvā izpratnē.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Anita Brauna 24.04.2010. 10.16

    Te nu gan Jums derētu likt “kārtis galdā”, minēt faktus. Ja tādu nav, tad labāk paklusēt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > Anita Brauna 03.05.2010. 09.22

    Nū, Jā! Fakti ir neapstrīdama lieta! Taču nevajadzētu mazināt Daiņa lomu Atmodas laikā! Un neticu ka Tavēja nostāja pret Daini ir tāda pati kā Daudzem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

olafs_vairogs 23.04.2010. 13.30

Pirms kāds izsaka kritiku par Daiņa Īvāna personību. Apskatieties uz sevi, paanalizējiet savu darbību.

Šis cilvēks jau ir ierakstījis savu vārdu Latvijai skaistākajās vēstures lapaspusēs, kamēr jūs savu žulti- tikai interneta komentāru sadaļās!

+11
-2
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > olafs_vairogs 23.04.2010. 13.45

    Tev nav ne mazākās nojausmas par manu personību, tāpēc pieeja “ad hominem” ir uzskatāma par citu argumentu neesamības pierādījumu. Man, tāpat kā jebkuram cilvēkam, ir tiesības brīvi paust savus uzskatus un netapt nozākātam tikai tāpēc, ka šie uzskati neatbilst nozākātāja uzskatiem. Vai es pietiekami skaidri izteicos? Bez tam Īvāns nav svētā dievmāte, kuras kritizēšana ir grēks.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > olafs_vairogs 23.04.2010. 15.14

    Es nemaz nebiju izlasījusi Jūsu komentāru, pirms rakstīju savējo. Izrādās, ka bez manis arī citi cilvēki patiesi redzēja, kas ir Dainis Īvāns!
    Viņš ar savu darbību taču bija visu laiku redzams! Ja gribi slavē, bet ne jau visiem ir tik īsa atmiņa, kā Tev!
    Varbūt Tu neesi neko labu vēl ierakstījis tajās Latvijas vēstures lappusēs, bet ne jau tikai D. īvāns to darīja. Kas viņš būtu tagad, ja viņam tolaik nesekotu tauta , kuras liela daļa nebaidījās no tā laika represīvā aparāta un čekas!
    Starp citu, es arī piedalījos tautas atmodas procesos!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Lauris 23.04.2010. 12.29

Daini! Tas taču ir loģiski, ka Tev neļaus uzstāties, jo Tu neesi apvienības Raķete Mākoņos un Trubas gala kompānijas biedrs. Tu neesi arī nekā sakampis. Tu tur esi svešais, tāpēc Tev ir jāuzstājas pie Brīvības pieminekļa un uz Saeimas sēdi nav jāiet. Tev jābūt kopā ar cilvēkiem, kuri ar asarām acīs gaidīja, kad Augstākā padome atklāti (!!!!!!!!!!!!!!!!!) nobalsos par Latvijas neatkarības atjaunošanu. Tad cilvēkiem nebija bail balsot atklāti jo abas puse bija ar tīru sirdsapziņu un šodien mēs zinām kas ir kas. Paldies Latvijas valsts prezidentam, ka viņš Tev deva iespēju runāt pirmajam. Tā ir augsta līmeņa sapratne. Izmanto un pasaki cilvēkiem visu, ko Tu domā (ko mēs domājam) par šo ar viltus un meliem pastāvošo varu, kura vēl nav nomaksājusi sodus par mānīšanos pagājušajās vēlēšanās. Brīvības piemineklis ir tā vieta, kur nemelo, bet saka patiesību!
Protestējot pret nelikumībām 4. maija sēdes laiku pavadīšu ar izslēgtu radio un televizoru. Iesaku to darīt visiem kam iespējams to apmainīt pret pasākumu pie Brīvības pieminekļa!

+36
-1
Atbildēt

4

    mary75 > Lauris 23.04.2010. 13.05

    Pilnībā piekrītu visam teiktajam un atbalstu Saeimas ignorēšanu.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Lauris 23.04.2010. 14.16

    Esmu gatava piketēt 4.maijā pie Nacionālās operas. Vai kādam nav vatmaņa lielāks gabals, kur uzrakstīt, ko es domāju par tagadējo salašņu bandu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Lauris 24.04.2010. 10.36

    Atbalstu un pievienojos Žaņa Bezmera aicinājumam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Lauris 03.05.2010. 10.14

    Protestējot pret nelikumībām 4. maija sēdes laiku pavadīšu ar izslēgtu radio un televizoru”
    ——————–

    es arī. Uzvilkšu burku,mellas brilles un paslēpšos zem dīvāna.

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 23.04.2010. 12.24

Nožēlojama valstele, vēl nožēlojamāki tās vadoņi…

+4
-7
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 23.04.2010. 12.08

Īsti nesapratu.. Un ja Īvāna kungam atļautu, tad viņš būtu aplaimojis “augstā nama” sejas ar savām atmiņām?.. :)

+5
-7
Atbildēt

0

mincitis888 23.04.2010. 11.51

Te nu mēs esam, sajūtas kā 20 gadus atpakaļ-neizmērojama vēlme gāzt nīsto, prettautisko, noziedzīgo varu! Dzīt visus daudzes, kalvīšus, veldres, veismanes, godmaņus, šleserus, šķēles u.c. noziedzniekus ar sū-dainu koku!

Par īvānu…puika pats vien vainīgs, ka pēkšņi kļuvis par atstrādātu materiālu! Tā koķetēšana ar promaskaviskajiem spēkiem ir laupījusi cieņu daļā tautas! Bet, piedalīties pasākumā un uzrunāt ļaudis, viņš ir pelnījis 100x vairāk kā 99% no ielūgtajiem noziedzniekiem!

Ceru, ka uzaicinātie mākslinieki atteiksies uzstāties šajā nožēlojamā pasākumā!!!!

+37
-2
Atbildēt

0

mary75 23.04.2010. 11.45

Uz Īvānu, vismaz, nav alerģija, uz daudzi jau paskatoties vien slikta dūša, varu iedomāties, ko viņš tur pateiks, kaut ko liekulīgu un melīgu, pat netaisos klausīties un bojāt sev garastāvokli.
Skaidrs, ka izbijās, ka Īvāns nepasaka ko lieku, viņi tur saeimā jau dzīvo savā pasaulē, un kvaukšķiem slaidi uzspļauj, to viņi parādīja ar negatīvu balsojumu par savu algu samazināšanu.
Bet tas, ka tai “principiālo” kompānijā Dinevics, tas gan smieklīgi.

+17
-1
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > mary75 23.04.2010. 11.51

    Man gan ir radusies pārliecība, ka Dinevičs un Īvāns ir pār vienu kārti metami intriganti un gaisa jaucēji.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

girts_gansons 23.04.2010. 11.41

Interesanti būtu saprast ar kādu mērķi tiek rīkota svinīgā sēde ar stipri ierobežotu uzrunātāju skaitu? “Ķeksītim”, pašreklāmai vai kam citam. Tautas pašapziņas celšanai – diez vai tas šai saeimai ir pa spēkam?

+12
-1
Atbildēt

0

::Vai cis :: 23.04.2010. 11.38

Attiecībā uz Gorbunovu – es neatceros, ka Gorbunovs augusta puča laikā būtu aizbēdzis no Latvijas, un skaidri atceros, ka Īvāns aizlaidās zibens ātrumā, tātad Gorbunova nopelni jau šajā sakarā vien būtu stādāmi augstāk par Īvāna nopelniem.

0
-12
Atbildēt

4

    mincitis888 > ::Vai cis :: 23.04.2010. 11.49

    Es atkal ļoti skaidri atceros, kā gorbunovs lika ķert un bāzt bobikos pie Brīvības pieminekļa piketējošos helsinkiešus, atceros tos tekstus, kurus viņš bīdīja tv, par to, cik sīvi un nesavtīgi cīnīsies pret valsts varas gāzējiem!

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ::Vai cis :: 23.04.2010. 15.24

    Lūk šeit es Tev nepiekrītu, jo Gorbunovs ir cilvēks, kurš sēdēja uz diviem krēsliem un praktiski viņa nopelni Latvijas neatkarības atgūšanā ir līdzvērtīgi nullei, vismaz manā izpratnē.
    Par to, ka D.”Ivāns aizbrauca no latvijas puča laikā, manuprāt, nav nekas nosodāms, jo mēs taču visi zinājām, kā Rubiks visu laiku draudēja atklāti Īvānam. Toreiz, Īvāns , manuprāt, tiešām bija spilgta personība. kas ar viņu notika vēlāk, gan nesaprotu, bet viņš sāka paust tik pretīgas idejas, ka, vismaz manās acīs, viņš zaudējis ir visu! Viņš vienu brīdi kļuva naidīgs latviešu tautai, un to nu es viņam nekad nepiedošu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ::Vai cis :: 23.04.2010. 17.45

    Gorbunovs vēl 1987. gadā apgalvoja, ka prasīt sveštautiešiem apgūt latviešu valodu nozīmē aizvainot to nacionālās jūtas. Vēl 1988. gada sākumā nebija pārliecība, ka Gorbunovs balsos par neatkarību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    džedajs, viesulis > ::Vai cis :: 02.05.2010. 23.12

    Ja atmiņa neviļ, tad Īvāns aizbrauca uz ārzemēm pēc LTF rīkojuma ar domu pārstāvēt Latviju tās krišanas gadījumā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Vil_Inga 23.04.2010. 11.37

nožēlojami skumji,bet saprotami-šie simts cilvēciņi baidās no skarbās patiesības un patiesība ir skarba.Es noliecu savu galvu DAIņA IVANA priekšā.Kauns par šo saeimu un tās izdarībām,pēdējo ieskaitot.Un nožēlojami ir tas,ka nav neviena valsts vīra ar ko es varētu lepoties.

+13
-2
Atbildēt

0

::Vai cis :: 23.04.2010. 11.36

Kaut kas traks! Ja puišelim neļauj runāt tur, kur viņš vēlas, tad puišelis vispār neies uz turieni, kur viņam neļauj runāt, un pēdejiem vārdiem nogānīs tos, kas viņam neļauj runāt un paust savas nenovērtējamās idejas. Infantīlisma augstākā izpausme

+2
-21
Atbildēt

1

    Bebris > ::Vai cis :: 23.04.2010. 16.29

    Nepiekrītu. Īvāns tiešām ir bijis viens no Atmodas aizsācējiem un simboliem. Iespējams viņš ir bijis pārāk naivs un ideālistisks turpmāko gadu “varas spēlēm”, bet svinīgajā sēdē gan viņam būtu jāuzstājas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

photocom 23.04.2010. 11.34

Ko nu īvān pušieŗēsi deputātiem fušetu Sarkanā glāzē tas ir zālē !
:)

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam