Zemās grīdas tramvajs tarifus necelšot

5

Komentāri (5)

Tamāra Nolmane 16.04.2010. 15.51

Ja pieņem, ka šīm investīcijām būtu jāatmaksājas 10 gados, procentu likme 4% gadā, nav nepieciešama apkope un citi izdevumi ārpus 140 miljoniem EUR, un cena nemainas, tad katram tramvajam ir jāpārvadā vismaz 6200 pasažieri katru dienu, ieskaitot brīvdienas un svētku dienas, tātad pieņemot, ka vienā reisā ar tramvaju izbrauc ~ 300 cilvēku, tad ir jāveic ~ 21 reiss, un dienā jābūt ~ 30 stundām :). Turklāt it kā tarifus nav jācēļ, taču RS tik tikko nevarēja galus savilkt kopā un prasīja Rīgas domei papildus 600’000 LVL. Kaut kas tomēr te nelīmējas kopā.

0
0
Atbildēt

0

Džipo 16.04.2010. 10.13

Tīri lingvistiskais jautājums: ja mēs jau esam sākuši rakstīt “Īslande”, nevis “Islande”, kāpēc mēs vēl joprojām rakstām “Skoda”, nevis “Škoda”? Kāda ir problēma ar to “š” burtiņu?

0
0
Atbildēt

0

Romāns Smirnovs 16.04.2010. 10.04

Ja godīgi, es tam piketētājam piekrītu. Bija iespēja dot pasūtījumu pašu uzņēmumam, kas maksā nodokļus Latvijā, bet tas laikam tik ļoti nebija vajadzīgs…

0
0
Atbildēt

2

    Absints > Romāns Smirnovs 16.04.2010. 13.18

    bet no otras puses, kam tu piekristu, ja tiktu dota iespēja vietējam uzņēmumam, un rezultātā tramvaji nebūt ne tuvu tādi kas sirdi priecē – gan no skata, gan lietošanā. Es piekrītu idejai, ka lielu naudu labāk laist caur pašmāju ražotājiem, tomēr vai mums ir kāds uzņēmums, kas objektīvi varētu konkurēt ar Škoda? Mums tie tramvaji tomēr savus pāris gadu desmitus būs jālieto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Romāns Smirnovs > Romāns Smirnovs 19.04.2010. 10.53

    Mums tak ir RVR. Jā, tas varbūt nav gada jautājums – no viņiem iepirkt atbilstošas kvalitātes tramvaju, taču ar stratēģisku domāšanu un labu izpildījumu viss ir iespējams. Viņu mājaslapā var apskatīties, ka 2002.gadā bija plāns viņiem uzticēt. Pa šiem 8 gadiem varēja gan sagatavoties, gan paveikt visu. Un pēc tam konkurēt ar to pašu Škodu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam