Ielu kaujas no kabinetiem?

24

Komentāri (24)

Sskaisle 18.01.2022. 21.37

https://tautaruna.nra.lv/slavenibas/369399-soctiklos-sakta-akcija-ziedoprezidentam/

“Neesmu miljonāre, taču varu ik mēnesi Jums noziedot pārdesmit eiro reprezentācijas izdevumiem, ja jau šajā trakajā kovidlaikā tik ļoti vajadzēja algas pielikumu!” vēsta ieraksts sociālajā tīklā “Facebook” ar pievienotu mirkļbirku #ziedoprezidentam.

“Laikā, kad tauta grabina centus, lai nomaksātu rēķinus, laikā, kad cenas kāpj rekordātrumā, Jums noteikti vajag vairāk, nekā maniem bērniem, nekā onkoloģijas slimniekiem, nekā smagi slimiem bērniem, nekā … Publicējiet savu bankas konta numuru un varēsiet smaidīt vēl vairāk, kamēr tūkstošiem ģimeņu raudās,” ar šādu ierakstu aizsākta ziedošanas akcija.

Ar šo ierakstu sociālajā tīklā “Facebook” dalījušies vairāk nekā 10 000 lietotāju.

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Sskaisle 19.01.2022. 09.29

    Palasiet komentārus. Cik daudz naida, pat antisemītisma.
    Un tagad padomājiet,cik viegli būtu sarīdīt latviešu kopienu ar krievvalodīgo kopienu. Kā salmu kaudzē iemest degošu sērkociņu.

    Jā valsts esam mēs un daudz kas ar šo mēs ir aizgājis tumšos elles ceļos. Vai var atgriezties? Nezinu. Ceļā stāv varnešu alkatība, nesodāmība un sabiedrības sašķeltība – nespēja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 17.01.2022. 12.15

Starp citu,tas puisis,kuru prezis levits pa visu pasauli izsludināja kā geju dedzinātāju,saņēma atvainošanos par pārsteidzību?
Jeb tas tāds vienkāršs cilvēks – sūds varas acīs,piecietīs.
Kāpēc diez re-baltica nepapurina preža darbību?

Pēc VVF mums nav bijis normāls prezidents,bet nu levits ir atnācis ar skaidru mērķi mūs sašķelt un nopostīt pavisam

0
-1
Atbildēt

0

Ilze Pētersone 13.01.2022. 07.36

Viena vēstures mācība gan ir skaidra: ja krievi ir ienākuši jūsu mājā, reizēm ir ļoti grūti dabūt viņus laukā. Ļoti precīzs vērtējums.

+3
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Ilze Pētersone 15.01.2022. 13.50

    Manuprāt,daudz svarīgāka ir cita mācība,ka ar lumpenizētu, nabadzībā turētu pūli ir ļoti viegli manipulēt.

    Latvija šai situācijai ir perfekti sagatavota. To 24% Latvijas cilvēku nabadzība ir izmisīga!

    Šobrīd bbc.com ir video ar jautājumu- kas organizēja vardarbību Kazhstānā. Tajā pausts viedoklis,ka notiek slepena cīņa starp bijyšo un esošo prezidentu,un ka nazarbajeva klans izmantojis – eskalējis protestus pret cenu celšanos vispārējos nemieros.

    Bet cik skatos – no Latvijas daļa korumpantu un zagļu jau aizbēguši uz siltām zemēm, daļa vēl rauš ,ko var. Cik ilgi?

    Ja ne pati tauta,tad būs citi,kas to pamudinās rīkoties
    Vakar tv24 v.dombrovskis teica,ka latvijā 40% ir krievvalodīgie

    Ko mūsu prezis? Štuko kur un kā vēl savu maku papildināt…tas arī viss

    Kur darbi? Kur rezultāti?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 15.01.2022. 18.45

    Ja E.Levits domātu par sava maka papildināšanu, tad turpinātu ES TIESĀ saņemt vismaz divreiz lielāku algu. … PSRS laikā audējas, slaucējas nosodīja Solžeņicinu par viņa grāmatu, kuru pat redzējušas nebija. … … Viņām partija “ieteica” tā darīt ! … … Lielajiem blēžiem E.Levits traucē, tāpēc tā nomelnošanas kampaņa. … Pati rakstījāt, ka ar pūli viegli manipulēt… !!! … Pūlī sacenšas, kurš rupjāk, aizskarošāk noķengās E.Levitu… Arī Jūs esat manipulāciju upuris… Vai paliek vieglāk, ja tā “barā” kādu nomētā ar mēsliem ??? …

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > Andris Vītols 15.01.2022. 19.09

    Andri – faktus galdā. Pierādi savu patiesību ar faktiem,nevis levitstila muldēšanu

    Šobrīd fakti ir tādi,ka levitam ir līdz šim lielākais prezidenta kancelejas budžets, lielākais darbinieku skaits, lielākie brāķi un pārpratumi.

    Tā nauda,kas tika šķērdēšanai varēja tikt izlietota ,piemēram, Naukšēnu bērnu rehabilitācijai,izglītībai, lai tie kā zvēri nav jāsloga karceros.

    Un vēl – levits pats sevi tā nomelnojis,ka nav vērts tur vēl ko teikt

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 15.01.2022. 19.34

    Ko ļoti skaisti un pareizi pateica Igaunijas prezidents,vai eksprezidente? Ka prezidenta uzdevums ir veidot nācijas kolektīvo domu, kolektīvo domāšanu.
    Kur tas mums ir? Kur tas levita darbībā redzams? Notriec mūsu naudu stulbi pļurkstot, ietirgojot savu pasiju amatā un nabagiem atņemot naudu ,lai bagātniekiem palielinātu ienākumus.

    Kas valstī ir mainījies un kas vispār var mainīties,ja amatpersonām algas palielina,bet atbildību samazina? Tā ir levita ideja, ipartijnieki to tik pieņēma kā labu.
    JV ašeradens žaketei pogām sprāgstot sludina,ka esam skandināviska valsts. Pieslēdzas levita muldēšanas pulciņam.

    Kurā skandināviskā valstī tik atklāti un nesodīti zog ? No kuras skandināvu valsts tā bēg, ir spiesti bēgt cilvēki?

    Kaimiņa partija,atbilstoši levita idejai – notrieca miljonus, notrieks vēl un atbildība nekāda. Vai idejas tēvam levitam nebūtu jāuzņemas atbildība par kļūdaino partiju finansēšanas likumu?

    Sorosists- slapju muti sludināja vienlīdzības idejas,bet kā tiek pie varas,tā pēkšņi izrādās,ka dzīvē viss ir citādāk. Viss tiek virzītas uz nevienlīdzības padziļināšanu un nostiprināšanu.

    Sauc pretargumentus , nosauc levita labos darbus, nevis saki,ka es ķengājos. Kurš no manis minētiem levita ne- darbiem ir nepareizi aprakstīts?
    Tas,ka es te norakstu savas dusmas ir tas mazākais ļaunums. Trakākais,ka ir milzīgs ļaužu daudzums,kuriem tās dusmas krājas krājas un vienā brīdī būs par daudz sakrāts.
    Tas ir tas, ko es domāju secinājumus par Kazahstānas notikumiem apdomājot

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 17.01.2022. 07.41

    Jūs rakstījāt -“Ko mūsu prezis? Štuko kur un kā vēl savu maku papildināt…”-
    TAS IR JŪSU IZDOMĀJUMS ”prezes” kundze.
    Jūs rakstījāt -” ..Šobrīd fakti ir tādi, ka Levitam ir līdz šim lielākais prezidenta kancelejas budžets, , lielākais darbinieku skaits… ”- (Jūsu tekstā uzvārdā bija mazais ”l” )…
    Par norādīto E.Levitu varētu apsūdzēt, ja BŪTU PĀRKĀPTS LIKUMS, ja darbinieku skaits palielināts nepamatoti, ja tas konstatēts likumā noteiktā kārtībā….(rosiniet likumu izmaiņas, vērsieties VK, saeimā…). ….
    Jūs rakstījāt (par E.Levitu) -“..Notriec mūsu naudu stulbi pļurkstot, ietirgojot savu pasiju amatā un nabagiem atņemot naudu ,lai bagātniekiem palielinātu ienākumus…”-
    ” Notriec mūsu naudu”- TAS NAV NEKĀDS FAKTS, kā daudzi citi Jūsu izteikumi un izdomājumi. … (par amatu pirkšanu, par naudas atņemšanu nabagiem…)….
    Jūs rakstījāt -“Kaimiņa partija,atbilstoši Levita idejai – notrieca miljonus, notrieks vēl un atbildība nekāda. Vai idejas tēvam Levitam nebūtu jāuzņemas atbildība par kļūdaino partiju finansēšanas likumu?
    Jūs rakstījāt -“… nosauc Levita labos darbus…”-…
    Tieši ” partiju finansēšanas likuma” – PIEŅEMŠANAS virzīšana bija viens no E.Levita LABAJIEM darbiem. …. Likuma ”robi” protams jālabo, bet nedrīkstēja vilcināties veidojot ”ideālu” likumu, jo tad tas tiktu ”norakts” šajā SAEIMĀ. Partiju atkarība no lielajiem sponsoriem bija jāsamazina, LAI MAZINĀTU korupciju (Jūs taču arī vārdos pret korupciju). … Nekādus miljonus tā Kaimiņa partija nevar notriekt, jo par partijas izdevumiem tomēr jāsniedz atskaites. …
    E.Levits daļu ”tautas” dusmu ”nēma uz sevi”, palīdzot VALDĪBAI noturēties, mazinot uzbrukumus tiem, kuri cenšas šajos apstākļos STRĀDĀT !!! …

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 17.01.2022. 12.09

    Vai kāds var iedomāties situāciju,kad levits paziņotu,ka pandēmijas dēļ atceļ savus bezjēdzīgos komandējumus un tā vietā organizētu Latvijas kultūrvēsturisko novadu pārstāvju konferenci? Vai minoritāšu jautājumiem, vai vēlēšanu problemātikai, vai nevienlīdzības jautājumiem veltītas sabiedrības sarunas ?

    Protams,ka tas ir neiedomājami. Tā vietā tiek kārtots,lai vēl padziļinātu un paplašinātu korumpētu,bezatbildīgu birokrātiju- prexis ierosina- jo sliktāk cilvēkiem,jo labāk varnešiem. Savs labums atlec prezidenta uzpūstajam,lai neteiktu pārpūstajam budžetam.

    Nu necentīšos te kādu pārliecināt,dzīve pati parādīs ,kas ir kas. Interpretēs jau katrs no savām pozīcijām un pēc savas saprašanas.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 17.01.2022. 23.24

    Ne V.V.Freiberga, ne E.Levits nemaz neraujas tajos komandējumos (lai nīktu tajās lidostās…viesnīcās….). … Pat Jums pēc laika pārietu vēlme braukāt apkārt DARBA KOMANDĒJUMOS… … kaut Jūs jaunāka… … Latvijas valstij tomēr jāpiedalās ANO, un citās dalībvalstu sanāksmēs. … …
    Latvijas novadu konferenci tagad nav pareizi sasaukt – vai tā nav Jūsu provokācija Covida laikā ieteikt tādas sanākšanas, …. lai provocētu… ? ….
    Jūs rakstījāt -“.. jo sliktāk cilvēkiem, jo labāk varnešiem.”- …
    Ierēdņu, amatpersonu algas pamatā piesaistītas valstī vidējai algai…. Tātad IZDEVĪGI strādāt tā, lai LABĀK CILVĒKIEM (laī arī ‘pašiem pieaugtu algas). … !!! … Dažkārt tiek maksāts vairāk, ja attiecīgajā nozarē ir augstāks algu līmenis (aviācijas nozare…). …
    Ir divas gandrīz neiespējams lietas. … Pamatā nav iespējams pāraudzināt Naukšēnu ”klientus” (arī mainot pedagogus, direktorus…). … Pamatā nav iespējams izmainīt Jūsu un līdzīgi domājošo viedokli par vērtībām, par valsti. … …
    Varbūt taisnība psihologiem, ka problēmas ir saistītas ar bērnības traumatisko pieredzi. ….

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 18.01.2022. 07.56

    Ha, nu jau gan andrīt….Saprotama lieta,ka arī man ir savas traumas un savi putniņi,kurš nu bez tiem.
    Bet tas nenozīmē,ka es atbalstu algu pielikumus amatpersonām,bezatbildīgām un korumpētām uz sociāli neaizsargātās sabiedrības daļas rēķina.

    Ne tikai tāpēc,ka man ir nepatīkami sociāli atstumti cilvēki,bet šī raksta sakarā- tāpēc,ka netaisnīga sabiedrība nespēs nosargāt savu valsti. Pabriks ļoti pareizi tikko pateica,ka no barikāžu laiku patriotisma mums vairs ne smakas. Kāds patriotisms var būt par netaisnīgu valsts varu?

    Francija, Sp.,It. – demokrātiskās valstis jau novembrī decembrī pieņēma likumus par cenu regulējumu un atbalstu sistēmu enerģētikas krīzē. Latvijā tas nav iespējams. Nu kā tad tā – palīdzēt tautai. Pūtējs Dālderis no JV stāsta,ka pvn elektrībai nevar samazināt,jo tad bagātnieki lielas mājas un āra baseinus apsildīšot.

    Nu ja bērnības traumas ir aizmirsušās,tad šitādas neaizmirstas
    Piemini manus vārdus!

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 19.01.2022. 06.32

    Vai tie burkāni ir lētāki, vai tās zāles utt. ir lētākas…. pēc PVN samazināšanas ??? …. Manuprāt tomēr pavisam to pvn nav saprātīgi atcelt. … Labāk iekasēt, bet pēc tam vairāk varēs palīdzēt tieši trūcīgākajiem…. Vai tad jāpalīdz apsildīt tos baseinus…. ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 17.01.2022. 12.21

    Atver puaro.lv – tur par prezi ir ļoti atklāti un konkrēti, es gan domāju,ka ir vēl sliktāk – arī puaro.lv neiet līdz patiesības kodolam

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 18.01.2022. 12.25

    Lielajiem blēžiem E.Levits traucē, tāpēc tā nomelnošanas kampaņa.

    Раз уж Вы сами так требуете факты, то было бы очень любопытно увидеть ФАКТЫ, каким именно Lielajiem blēžiem мешает Левит. Если Вы знаете этих lielaji blēži, то где Ваше заявление в полицию, КНАБ и т.д.?
    Кто заказчики этой кампании? Если Вы их знаете, где заявление в полицию, КНАБ и т.д.?
    А вообще это удивительно, но именно вот такие демагогические вопросы используют в том числе в России путинисты)) Где доказательства, что Путин приказал Навального отравить? Где доказательства, документы, что Россия собирается напасть? Где доказательства о коррупции? И не надо общих слов типа “любому разумному человеку понятно”.
    Точно так любому разумному человек понятно, что Левит в Латвии-чисто репрезентативная картинка. Все его дела, которые хоть как-то можно увидеть:
    1. статьи об укреплении латышского языка, призывы дать на это больше денег.
    2. закон о Селии, который по факту только способствует сегрегации в Латвии, когда образуется еще одно непонятное территориальное образование.

    Во всех действительно важных экономических вопросах Левит занимал позицию “ой, ну да, можно было бы лучше. Ладно, подпишу, а вот в следующий раз”. А после того, как ему еще и зарплату накинули, и прочих расходов кошелек увеличили, так он вообще пропал с активной политической сцены.
    Хотя снимаю шляпу, назвать абсолютную беззубость Левита к МК “помощью и поддержкой” это очень круто звучит! Прям так плакатно-коммунистически, я бы сказал.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 19.01.2022. 06.09

    Jūs rakstījāt -“… было бы очень любопытно увидеть ФАКТЫ, каким именно Lielajiem blēžiem мешает Левит…. Кто заказчики этой кампании? (tas par E.Levita nomelnošanas kampaņu)..”- … ….
    … Es Jums piekrītu, ka -” именно вот такие демагогические вопросы используют в том числе в России путинисты ”- … Gan ”putinisti”, gan Jūs drīkstat uzdot JEBKĀDU jautājumu….
    Ja es vēlos savu viedokli pamatot, tad man ir jānorāda fakti un jāizskaidro apgalvotais. … Nav gudri aizbildināties, ka – “любому разумному человеку понятно”-, jo ne visi seko gadu pēc gada SAEIMAS, MK darbam un politikai kopumā. ….
    Jūs rakstījāt -“.. Если Вы знаете этих lielaji blēži, то где Ваше заявление в полицию, КНАБ и т.д.? ”- … …
    Lielie blēži, politika – tas īsti nav ”policijas līmeņa” jautājums. … Lielie blēži savās interesēs cenšās ietekmēt LIKUMDOŠANAS procesu, VALDĪBAS veidošanu, ”vajadzīgo” amatpersonu, PREZIDENTA ievēlēšanu utt. … Tātad vajadzīgi deputāti (partijas), kuri nobalso par VAJADZĪGO amatpersonu vai likuma normu. … Lai šādas PAKLAUSĪGAS partijas būtu SAEIMĀ, viņas bija jāsponsorē vai pat pašiem jāizveido (Šķēles TP, Lemberga ZZS, Šlesera pirmā… otrā .. utt.). …
    …. Lai šo atkarību no ”bagātajiem onkuļiem” mazinātu, Saeimas deputāti iesniedza grozījumus partiju finansēšanas likumā… SAEIMAS komisijā tie tika atbalstīti virzīšanai uz to skatīšanu SAEIMAS sēdē. …
    Minētie grozījumi Saeimas skatīšanai NETIKA nodoti, jo TAUTAS partijas deputāte Vineta Muižniece VILTOJA juridiskās komisijas sēdes protokolu (viņa bija komisijas vadītāja). …
    Ja pat bijusī TIESLIETU ministre V.Muižniece apzināti viltoja SAEIMAS DOKUMENTUS, tad Jūs cerams saprotat – cik ĻOTI lielajiem BLĒŽIEM TAS BIJA VAJADZĪGS !!! … … Par šo noziegumu Vineta Muižniece vēlāk tika notiesāta. … …
    To vajadzību atbrīvot partijas no LIELO naudas devēju atkarības ”parastā tauta” pamatā neizprot, tāpēc populisti var vairot savu popularitāti. Savukārt E.Levits par likuma virzīšanu un deputāti par šī likuma pieņemšanu joprojām tiek kritizēti. …
    Lielajiem blēžiem traucē E.Levita darbs pie likumdošanas kvalitātes uzlabošanas (t.sk.Valsts padomes izveidošanas), tiesu, prokuratūras darba uzlabošanas. … …
    Par -“помощью и поддержкой”- var uzskatīt to saudzīgo MK kritiku kopumā. . Prezidents norādīja uz dažu ministru būtībā kaitniecisko rīcību, kavējot vienotu lēmumu pieņemšanu. … Es prezidenta vietā to norādītu asāk, bez diplomātijas palūgtu KPV ministrus … atlaist…. Bet varbūt tāda rīcība būtu pārsteidzīga….,jo ”tauta” nesaprastu. … līdz nav tūkstotis mirušo. … Ceru, ka Jūs zināt, ka LV PREZIDENTAM nav tiesību atlaist kādu ministru … Prezidents var uz laiku atlikt kāda likuma parakstīšanu, bet pēc atkārtotas izskatīšanas Saeimā tas likums tomēr jāparaksta. .. E.Levits savu vērtējumu cenšās izteikt pirms likuma pieņemšanas, tas ir produktīvāk. …
    Prezidenta algu nosaka likumu normas, kuras var mainīt. … Ja vēlaties ko mainīt, tad Jums ir tiesības to ierosināt !!!

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 19.01.2022. 09.25

    Andri, amatpetsonām algas palielināja vienlaicīgi,kad valstī palielinājies novēršamo nāvju skaits. Tas nozīmē,ka kamēr daži ppriecājas,ka dzīve kļūst arvien saldāka,tikmēr simti tūkstoši apraud mirušos, apraud nespēju finansēt tuva mīļa cilvēka ārstēšanu un izdzīvošanu. Nespēju nopirkt visus nepieciešamos medikamentus
    Tavas tiesības ir šādu sistēmu un kārtību aizstāvēt tikpat lielas,kā manas tiesības šaadu sistēmu nosodīt un baidīties,ka tā novedīs pie katastrofas.
    Cik no mūsu dāsni atalgotajiem varnešiem ir dzīvokļi Dubaijā?

    Un cik ir valdības un saeimas lēmumi par atbalstu sabiedrībai pandēmijas un enerģētikas krīzes laikā?

    Es tavu pozīciju vērtēju,kā egoistisku uzkāpšanu uz kritušo ķermeņiem,lai pats turpinātu baudīt.

    Jau kad rakstīji,ka Naukšēnu bērni karcerus paši nopelnījuši un ka tas ir pareizi,sapratu,ka neesi labs cilvēks. Tas ir mans viedoklis .

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 19.01.2022. 14.12

    Nav korekti man pierakstīt citu pausto! … … Es esmu par mērķētāku atbalstu trūcīgākajiem. .. bērniem…, nevis par “baseinu” apsildi” visādiem nodokļu nemaksātājiem utt. … Labāk to pvn iekasēt… un vairāk apmaksāt ZĀLES, kā to dara citās valstīs. … Onkoloģijas pacientiem vajag jaunākās paaudzes zāles … … , bet pvn atcelšana to nerisina !!! …

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 19.01.2022. 14.32

    Vai tāpēc, ka valsts ir korump ēta, VID ir nespējīgs korumpnatu pūznis, valsts nevar samazināt pvn, lai palīdzību sniegtu visiem Vai tie, kuriem ir lielas majas visi ir noziedznieki un tikai nabagi svētie?

    Vai pvn nesamazinašana , lai palīdzētu sabiedrībai krīzē uzlabos korumpētas valsts nodokļu iekasēšanas sistēmu? Vai tā nauda , ko iekasē ar pvn, LVM un nodokļiem nonāks pie slimiem cilvēkiem, ja līdz šim nav nonākusi un ministrs pavļuts grzoās kā plejbols pa medijiem, nevis risina tiešos ministrijas uzdevumus?
    andri, tu esi smagi sapinies savos spriedumos

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 19.01.2022. 17.20

    Vai tiem, kuriem lielāki ienākumi, kuriem ”lielāks baseins” vajag 10… reizes lielāku atbalstu, nekā ”tantei Bauskā”. … Tad taisnīgāk ir visiem sniegt VIENĀDU atbalstu – pa 50… vai 250… eiro, nevis Jūsu variantā, jo vairāk notērē, jo lielāks atbalsts. … …. Es neatbalstu NEVIENLĪDZĪBAS PALIELINĀŠANU !!! … Es neteicu, ka nabagie svētie, ka slimie paši bijuši bezatbildīgi utt., es to neteicu, bet palīdzēt tomēr viņiem vajag vispirms. … … Visi ierēdņi nav korumpēti. … Man pārrēķināja, indeksēja pensiju – tātad strādā daudzi joprojām ! …

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 19.01.2022. 19.24

    Piemēram , es nekvalificējos nevienā atbalsta grupā. Es no valsts atbalstu nesaņemšu, no RD ne tik, jo pretēji apgalvotjam , viņi domā, kā prezidents levits, ka nav ko te visādiem liekēžiem palīdzību dot . Bet krīzi es izjūtu tieši tāpat, arī es esmu starp tiem, kuriem ienākumi – valsts varas noziedzīgās bezatbildības dēļ- likvidējot tautsaimniecības nozari , kurā es strādāju, ir samazinājušies līdz 0. To vienkārši nav. Ar savām diagnozēm es palīdzu no valsts varu saņemt tikai tad, ja esmu guļošs pacients bez cerībām celties.
    Nu – vai nebūtu taisnīgi, ka arī es saņemtu valsts atbalstu grūtā brīdī, ja reiz 30 gadus pusi atdevu nodokļiem?
    un vai krištopans ar savu miljonus verto māju Berģos arī nebūtu tiesīgs uz atbalstu no valsts , ja reiz ir krīze, kuru nevarēja paredzēt ?

    savukārt, ja palīdzību saņems nodokļu nemaksātāji , kas noteikti tā arī būs, tad vai man un teiksim krištopanveidīgajiem ir jācieš no valsts augsti apmaksāto amatpersonu nespējas sakārtot katras valsts pamatu – nodokļu iekasēšanu?

    Vai par bardaku un nespēju uz rīcību tomēr nebūtu jāatbild kādam? nevis kā bordāns savā nespējā ārdās , ka salikt cietumos visus , kuri grib iznāt patiesību ?

    Par 100% piekrītu, ka lielākajam atbalstam ir jābūt ģimenēm ar bērniem , ar jauniešiem, tad tālāk vecie cilvēki. Bet valstij krīzē jāpalīdz visiem cilvēkiem, pilnīgi visiem .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 19.01.2022. 19.32

    UN CIK EIROCENTUS TEV PIELIKA PIE PENSIJAS? MAMMAI KURA DZEMDĒJA 5 BĒRNUS UN KURAI PĀRTRAUKTAIS DARBA STĀŽS IR TIKAI DZMEDĪBU DĒĻ, NEVIS DZERŠANAS VAI KŪRORTOŠANAS DĒĻ , KATRU REIZI KĀ INDEKSĒ PENSIJU, TĀ PIELIEK 2-3 LATUS.
    Manu mammu uztur ģimene un mani šobrīd uztur ģimene. Es nesaprotu, kāpēc man valstij 30 gadus bija jāmaksā nodokļi, ja krīzes brīdī tā spēj tikai paaugstināt algas amatpersonām, uz valsts svētkiem ministriju ēku apgaismošanai notērēt miljonus , pirkt galdus par 4 000 gabalā un visādi citādi mētāties ar naudu , jā un cilvēkus pamācīt, lai uz valsts palīdzību necer

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 19.01.2022. 12.53

    Прогнозируемый и ожидаемый ответ. Много слов и никакой конкретики.

    Ceru, ka Jūs zināt, ka LV PREZIDENTAM nav tiesību atlaist kādu ministru … Prezidents var uz laiku atlikt kāda likuma parakstīšanu, bet pēc atkārtotas izskatīšanas Saeimā tas likums tomēr jāparaksta
    Замечательно! То есть президент-это такая догоростоящая говорящая голова, которая занята только придумыванием новых слов и развитием Селии.
    Вопрос – а зачем тогда нужен такой президент?

    На самом деле президент много что может. Например, выступать с речами, критиковать конкретных министров за конкретные проступки, призывать население также требовать за конкретные дела. Но понимаю..Это же как кусать кормящую руку.. Будет много критиковать, и не примут закон о повышении заработной платы.

    Prezidenta algu nosaka likumu normas, kuras var mainīt. … Ja vēlaties ko mainīt, tad Jums ir tiesības to ierosināt !!!
    А президенту , конечно, запрещено это делать?

    И сколько вы лично подали запросов на изменения в законах? Если ни сколько, тоже делаю вывод, что лично вас все устраивает, в том числе работа всех министров.

    (t.sk.Valsts padomes izveidošanas)
    О да, я понимаю прекрасно настоящие причины создания еще одной структуры! Уже сейчас любимое занятие президента и министров – сваливание вины на некую круговую поруку. Президент ничего не критикует по сути ради стабильности правительства, президент министров аналогично. сами министры все сваливают на необходимость поддерживать коалицию. А тут еще гос совет возникнет, который тоже ничего не будет делать, чтобы не раскачивать ситуацию.
    Идеальная картина-никто ни в чем не виноват, есть только некая мифическая politiska atbildība. А на подходе еще и специальные министры. И тогда вообще станет идеальная ситуация, потому что никто уже не разберется, где же проблемы в этом замкнутом круге!

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 20.01.2022. 02.16

    Jūs rakstījāt -“…И сколько вы лично подали запросов на изменения в законах? Если ни сколько, тоже делаю вывод, что лично вас все устраивает, ….”- … …
    —- —- —-
    Parasti katrs dara savu darbu un par likumu kvalitāti, ierēdņu, tiesnešu lēmumu atbilstību likumu normām ikdienā nedomā. … Arī man līdz 2011. gadam nebija vajadzība vērsties iestādēs, tiesās, lai aizstāvētu sievas V.Vītolas tiesības uz darba samaksu un tiesības uz tiesu. … … Personas tiesības uz darba samaksu un tiesības uz tiesu ir noteiktas SATVERSMĒ. … … ”MŪSU LIETĀ” darbinieku tiesības uz darba algu tika atzītas tiesā, bet Administrators ”aizmirsa” līdzekļus palūgt Maksātnespējas administrācijai. Darbiniekiem esot tiesības saņemt līdzekļus no FONDA , bet neesot tiesību tos LŪGT (to noteica likumu normas, kuras vēlāk apstrīdējām Satversmes tiesā). …
    — — — —
    ……..Lai saņemtu darba samaksu no FONDA likumā noteiktajā apmērā darbinieka vērsās policijā, VDI, Prokuratūrā, Maksātnespējas administrācijā, Tieslietu ministrijā, Rīgas Centra rajona tiesā, Rīgas Apgabaltiesā, Administratīvajā rajona tiesā, Administratīvajā apgabaltiesā, Augstākās tiesas Administratīvo lietu departamentā. … …
    … ”SISTĒMAS cilvēciņi” ”uzspļāva” darbinieku SATVERSMĒ noteiktajām tiesībām uz darba samaksu, tiesībām uz TIESU. … ”SISTĒMAS cilvēciņi” neņēma vērā pat prokurores Sprudzānes likumpārkāpumu (Kriminālprocesa likumā noteiktā paziņošanas pienākuma neizpildi, kas radīja nelabvēlīgas sekas kreditoriem). … … ”SISTĒMAS cilvēciņi” attiecīgo likumu normas piemēroja formāli, neņemot vērā likuma mērķi – aizsargāt darbiniekus viņu darba devēja maksātnespējas gadījumā. …
    … … Lai saņemtu pāris 2010. gada minimālās algas (likumā noteiktais limits) bija VISĀS NORĀDĪTAJĀS iestādēs, TIESĀS JĀVĒRŠAS VAIRĀKAS REIZES ar pieteikumiem, pārsūdzībām. … Tiesas neņēma vērā arī to, ka nepilnīgās likumu normas likumdevējs jau bija mainījis (izlabojis tos likumu ”robus”, kuri bija nelabvēlīgi darbiniekiem). …
    … Atlika vērsties SATVERSMES tiesā ar konstitucionālo sūdzību. …
    — — — —Mana pieredze liecina, ka patiesībā jau tā ”cilvēka parastā”, tiesības uz tiesu, tiesības uz darba samaksu neliekas vērā ņemamas pat SATVERSMES tiesai. Mūsu PIETEIKUMU Satversmes tiesas kolēģija (vad.A.Laviņš) noraidīja, pat necenšoties atbildēt, vai apstrīdētās likumu normas pirmšķietami atbilst norādītajām SATVERSMES normām. Vārdos jau to ”cilvēku parasto” aizstāv, bet praksē svarīgāks ir iesniedzējs, nevis tas, ka 2×2=4. Mūsu gadījumā Satversmes tiesa (ST) negribēja pieļaut lietas skatīšanu pēc būtības, jo tiesas sēdē nevarētu pierādīt, ka 2×2 nav 4, tāpēc ”noairē”bez pamatojuma. SATVERSMES tiesai tiesības uz tiesu, tiesības uz darbinieku aizsardzību darba devēja maksātnespējas gadījumā nešķiet vērā ņemamas tiesības.
    — — — —
    SATVERSMES tiesā izskata pēc būtības kādus 10% no iesniegtajām sūdzībām. No tām liela daļa ir par to, kurš ”vienlīdzīgāks” starp juristiem, advokātiem, administratoriem utt… Vai tās pārējās 90% ir juridiski nepamatotas, vai tiesa pati nav pietiekami gudra, lai saprastu, vai iesniedzēja apstrīdētā norma atbilst SATVERSMEI. Nav tādiem A.Laviņiem laika un vēlēšanās iedziļināties, jo jāsteidzās pelnīt naudu LU…
    Ja personas PIETEIKUMS neatbilst likumos noteiktajām prasībām, tad atteikums pamatots. Ja personas pieteikums atbilst visām likumu prasībām, tad lai SAMAZINĀTU tiesas NOSLODZI (kā raksta tiesnesis J.Neimanis savā grāmatā) tiesa prasa JURIDISKO PAMATOJUMU vai atrot ieganstus, lai PIETEICĒJU pieklājīgi PASŪTĪTU.
    — — — —Satversmes tiesas kolēģija nolēma atteikties ierosināt lietu (pieteikums Nr. 34/2018). Kolēģijas priekšsēdētājs A.Laviņš nenorādīja NEKĀDAS likumu normas, kuras pamatotu kolēģijas nolēmumu (vai ne tāpēc šis lēmums NAV PIEEJAMS tiesas arhīvā)….
    Šajā lietā es personīgi saskāros ar tiesību formālu piemērošanu, … tiesību apiešanu…. uz ko norādīja Latvijas PREZIDENTS E.Levits SATVERSMES tiesā teiktajā uzrunā (10.01.2020.).
    Ja vēršoties tiesā nemaksā (labam advokātam), tad Satversmes tiesā pat neatbildēs pēc būtības par apstrīdētās normas neatbilstību … SATVERSMEI. … Ja nemaksā dārgam advokātam, tad nepierādīt, ka 2×2=4, tad nav ”tiesību uz tiesu” !!!
    — — —
    — — KO .. NO … ŠĪS … GARĀS .. TIESĀŠANĀS … ES … MĀCĪJOS — —
    — — —
    Ne visi darba devēji, ierēdņi, prokurori, tiesneši ir kompetenti un godīgi. … Rodas situācijas, kad personai savas tiesības jāaizstāv iestādēs, tiesās, bet TIESĀŠANĀS prasa nesamērīgas pūles, laiku un beidzās NESEKMĪGI. … NEPILNĪGO LIKUMU NORMU DĒĻ. …
    … … Likumu ”robus” labot Satversmes tiesā ir dārgi un praktiski neiespējami !!! …
    — — —
    Tāpēc es E.Levita ieteikto Valsts PADOMES izveidošanu atbalstu !!! … Valsts PADOME vērtētu likumu kvalitāti, lietdedību … PIRMS tos likumus Saeima pieņem.
    Brāķa likumu dēļ rodās miljonos mērāmi zaudējumi… un tiek realizēti brāķa projekti (kā ēka Zolitūdē). .. Prakse liecina, ka SAEIMAS deputātu darbā kļūdas kādam būs jāuzrāda vienmēr un tā var būt VALSTS PADOME !!! …
    — — —
    Jūs rakstījāt -“.. А тут еще гос совет возникнет, …”- …, un es centos ”vieglajā valodā” to padomi aizstāvēt. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam