Ameriks neizslēdz GKR sadarbību ar SC uz Saeimas vēlēšanām

92

Komentāri (92)

Jolanta Švābe (Stalidzāne) 03.06.2013. 15.16

Neizslēdz iespēju? Varas vertikāles tipa partijas un nomenklatūra taču viens otru baro – tā ir bijis un būs. Lai saka atklāti, ka sadarbosies kaut vai ar velna vecmāmiņu. Un pie putlera pieņemšanas telpas durvīm rociņās sadevušies stāvēs, Varēja vēl foto tā kaislīgi un ar šmakstu saskūpstīties, kā savulaik Ļoņa ar Ēriku.

+2
-1
Atbildēt

0

Aldīna 03.06.2013. 13.09

Es ceru pēc šim vēlēšanām “Vienotība” sapratīs, ka NA nav viņu pretinieki un kaut kas ir jādara lietas labā, nevis ar nolaistām ausīm jāpaziņo “… nu ko tad mēs – demokrātija taču …”.
Būtu jāizvirza virsmērķi un jāmēģina tie realizēt. Ja vajadzīgs, tad koalīcijā var iesaistīt ZZS. Manuprāt jāveic sekojošais:
1)jāaptur uzturēšanās atļauju izsniegšana (ir jau pirmās bezdelīgas “Putinka” un “Medvedevka”, un tie ir tikai ziediņi, ir vēl n-tās negatīvās ietekmes)
2) maksimāls atbalsts latviskas identitātes un valstiskās piederības stiprināšanai (visur: skolās (it īpaši krievu), sabiedrībā utt.) ne tā kā tagad, kā NA lauciņš ar dažu tk. latu finansējumu, bet tā, lai būtu kārtīgs pretspars Krievijas un SC ruporiem! Iespējams, ka šim mērķim var iegūt ES vai NATO finansējumu! (lasīt: http://www.delfi.lv/news/world/other/lukass-rietumiem-jaatjauno-informacijas-kars-pret-krieviju.d?id=43364649 ) (kaut kur netā lasīju ka SC propogandā ir izgāzusi ap 600K … spriediet paši – kaut kas pretī ir jāliek!). Īpaši pasākumi Latgalē un pilsētās ar lielu cittautiešu īpatsvaru.
3)KNAB, SAB, DP, NBS un Zemessardzes stiprināšana un iekšlietu ministrijas tīrīšana
4) Pastiprināta RD kontrole visa sasaukuma laikā
5) SC darbības izvērtēšana un iespējama sodīšana (likumiskās bāzes izveide) no valsts drošības viedokļa (atbalsts boksa, cīņas sportu klubiem, kuri vēlāk sargā SC pasākumus, kara nometnes Krievijā utt. utml. …)
6) Latviskas mediju vides stiprināšana (… varbūt vēl viena valsts TV kanāla izveide). Valsts pasūtījuma palielināšana mākslā, ar konkrētiem mērķpasūtijumiem.

Tā varētu turpināt vēl un vēl,ka tik Saeimā esošās partijas saprastu vajadzību pēc tā un arī justu, ka tauta to prasa!

+6
-2
Atbildēt

3

    ievuliitis > Aldīna 03.06.2013. 13.37

    4) Pastiprināta RD kontrole visa sasaukuma laikā.
    Vienīgais, kam IR ietekmes sviras uz pašvaldību vadību ir VARAM ministrs. Vai mēs varam gaidīt reālus soļus no tās partijas ministra, kura gribēja SC ievilkt valdības koalīcijā? Neceriet.
    Vai nav pienācis laiks šīs ministrijas vadības maiņai?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldīna > Aldīna 03.06.2013. 16.15

    Ir un iespējams jau sen. Arī iekšlietu ministrs tik pat dievdots. Darīt ir ko! Vēl jau ir dieva zīmes ar arodbiedrībām. VVC stiprināšana, jo tas kļuvis nemanāms. Valsts valodas likuma pastiprināšana, kā nekā ir pagājuši 20 gadi un tas ir pietiekams laiks lai iemācītos pat ķīniešu valodu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aldīna 03.06.2013. 22.59

    Precīzi! Ir jārīkojas.
    Nevar mierīgi noraudzīties, kā legalizētie okupanti demontē mūsu valsti

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 03.06.2013. 11.18

Līdz daudz veiksmīgākiem savas sugas brāļiem Amerikam un Ušakovam vēl augt un augt, bet kājslauķim Zatļeram tikai sapņot.
http://realty.newsru.com/article/03jun2013/superdacha
http://ehorussia.com/new/node/7785

+1
-6
Atbildēt

0

buchamona 03.06.2013. 11.01

šis var būt labs spēriens pa koalīcijas mīkstumu, lai sapurinātu un gatavotu reāliem darbiem ! +++ koalīcija var tagad darboties 24 stundas diennaktī un slīkt nost savos labajos darbos :) Šīs vēlēšanas parādīja, ka lielai daļai no latviešu tautas ar morāli ir cauri. Pēc ” mežonīgā liberālisma” uzvaras gājiena pāri Latvijai un mūsu veco pamatvērtību sadauzīšanas, tā ir driskās :)

Kas tad ir palicis pāri no tām pašsaprotamām morāles lietām, uz kurām balstoties tika atjaunota LR neatkarība? Viens vienīgs nihilisms, un nepamatots negatīvisms, tāda ir šodien Latvijā attieksme pret vērtībām, kuras pārstāvēja mūsu tautas iepriekšējās paaudzes un rezultāts, un arī mūsu tuvākā nākotne skaidra – kā uz delnas :)) Kā var balsot par ideoloģiju, kuras vārdā Latvijā tika slepkavoti cilvēki, vai arī nedarīt neko un gļēvi sēdēt mājās?

+8
-4
Atbildēt

8

    lebronj2356 > buchamona 03.06.2013. 11.33

    Paši jau to mežonīgo kapitālismu stutēja un priecājās par “brīvo tirgu”, kas galvenokart izpaudās, kad parastiem mirstīgajiem par kaut ko atkal vairāk bija jāmaksā, nevis, kad pienācīgaalga jāsaņem….Varbūt tad tagad būtu īstais laiks iegrožot šo neoliberālismu, sākt domāt, kas ir izdevīgi Latvijai un latviešiem, nevis ķēmoties pakaļ visiem pēc kārtas un akli klausīt katrai Briseles iegribai ! Par to vērtību sabrukumu, tas ir taisnība, bet tas ir tāpēc, ka mērīts jau tika pēc aplamām vērtībām, savukārt patiesi vērtīgais gadu laikā nivelēts….ironiski, ka paši lielākie neoliberāļi un nivelētāji ir saņēmuši tagad savu algu – vienkāršajam tautietim gan no tā labāk nepaliek !

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > buchamona 03.06.2013. 11.35

    Bieži vien, lasot internetā viedokļus, gribas domāt, ka tos rakstījuši pusaudži, kam viss ir slikti, un iespēja kādu nolamāt, kaut vai aizklāti, zem bezvārda slēpjoties, rada zināmu labsajūtu, kā ieriebt netīkamai skolotājai…
    Izskatās, ka tā nebūt nav, un trulos viena teikuma komentārus, kuros Latvija ir vissliktākā valsts pasaulē, mūsu politiķi vis****, ekonomika pilnīgā d***, nākotnes nav vispār – raksta cilvēki ar vēlēšanu tiesībām…

    Varbūt taisnība – valstij, kur zagšana, ja dalās ar apzagto, ir tikums, nez vai ir nākotne kā pilnvērtīgai valstij.

    Starp citu, vairāk kā Rīgas rezultāti mani šokē Jelgavas novads – Caune rullē…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > buchamona 03.06.2013. 11.42

    > R.A.
    Kā var […] nedarīt neko un gļēvi sēdēt mājās?
    ===
    varbūt kāda daļa no tiem uzklausīja Hermaņa sacīto – par to balstiesību atņemšanu kādām tur grupām, – godīgi apzinājās sevi par lumpeņiem un paši negāja balsot..

    Bet ja nopietnāk, – nu nav tak nekāds brīnums – Rīgas vēlēšanās mēreni noskaņotajiem, kurus nevilina tie pārlieku labējie, konservatīvie, nacionālistiskie uzstādījumi, tiem vienkārši trūka par ko balsot – nu baigā jau izvēle – starp NA (plus V, kas savā retorikā tos pat vēl pārspēt mēģināja) un SC. Var jau vainot vēlētājus un tos, kuri negāja.. – bet nu piedāvājums jau ar bija stipri knaps.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 03.06.2013. 12.04

    raitis_licitis. Kurš gan cits kā politiķi ar viņiem pakalpīgajiem MM radījuši šo negatīvo noskaņojumu? Tirgus visu sakārtos, ES naudā peldēsimies, NATO aizsargās…Iznāk tā, ka tikai Šķēle aicinājis tīrīt zobus, buktēt bikses, nopļaut zāli durvju priekšā…Darba ņēmēji dzīvo ar padomijas cilvēku gaidām, kad partijas beidzot uzcels komunismu, bet lai to sagaidītu jāatsakās no nacionālas valsts.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.06.2013. 12.06

    žoržs. Ko tas nozīmē – ” mēreni noskaņoti” ? :)) Mēreni noskaņoti pret ko? Pret atjaunotās LR demontēšanas mēģinājumiem, izliekoties, ka tas viss ir ” nacionālistu” murgi, jeb viņu “savtīga” retorika? Mēreni noskaņoti pret apgalvojumiem, ka staļinistu represijas, kolektivizācija utt ir attaisnojamas lietas un vispār tā bija mūsu tautas izvēle?

    Par nacionālismu, labējiem, konservatīvajiem, par to visu, ko Tu un Tavi domu biedri – esat pārvērtuši par lamu vārdiem – tad palasi Skalbi, Akurāteru…utt, vārdu sakot – mēģini iedziļināties, saprast par ko, par kādām vērtībām ir runa. Varbūt tad sāksi domāt savādāk

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > buchamona 03.06.2013. 12.13

    >>>Varbūt tad sāksi domāt savādāk>>>

    Diemžēl daudzi sāks domāt savādāk tikai tad, kad viņiem valsts/pašvaldību iestādē pieprasīs “govoriķ po čelovečeski”.
    Tikai tad jau būs par vēlu.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 03.06.2013. 12.28

    Es nesen saskāros ar gadījumu, kad valsts iestādes darbiniece sniedza man absolūti ačgārnu, sagrozītu likuma skaidrojumu. Tā arī neesmu kļuvusi gudra – vai tas aiz sliktas valodas prasmes, vai apzināti – lai vairotu apmeklētājos neuzticību valstij?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 03.06.2013. 12.28

    rinķī apkārt
    “žoržs. Ko tas nozīmē – ” mēreni noskaņoti”

    “Mēreni noskaņotie” tam fašistu izdzimtenim ir tie, kuri aprobežosies tikai ar latviešu izsūtīšanu uz Sīriju, bez masu slepkavošanas. Kā bija solījis Aļfred Petrovič.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

buchamona 03.06.2013. 10.39

Šis ir tikai SC uzvaras gājiena sākums, bet beigas ir paredzamas – kritiens atpakaļ, nu jau “NVS saimē,” :), tikai ar nedaudz citādu statusu, kā pārējām šīs savienības ” neatkarīgajām valstīm” Caur mums kremliniem būs logs vaļā uz ES un NATO. Laikam jau latviešiem 20 gadu brīvības ir tas maksimums un robeža pēc kuras krītam atpakaļ tumsā.

+6
-1
Atbildēt

4

    Sanšains > buchamona 03.06.2013. 10.48

    Tieši tā.

    Atkārtošos, iekopējot norādi uz pagājušā gada novembra rakstu ar zīmīgu virsrakstu: “Latviju cer pielīdzināt Kiprai”
    http://www.db.lv/nodokli/latviju-cer-pielidzinat-kiprai-381863

    Par to rūpējas jau ŠĀ BRĪŽA KOALĪCIJA.

    Citāti no raksta:
    “no nākamā gada ar uzņēmumu ienākuma nodokli netiks apliktas nerezidentiem (kapitālsabiedrībām) izmaksātās un no nerezidentiem saņemtās dividendes, varētu pamazām pievilināt ārvalstu holdingus veidot administratīvos centrus Latvijā, nevis Kiprā, Maltā vai kādā citā ārvalstī, norāda DB aptaujātie nodokļu un loģistikas eksperti.

    Pievilcīgāku Latviju padara arī ar Krieviju noslēgtā konvencija par dubulto neaplikšanu ar nodokļiem.
    […]
    «Gaidāmās izmaiņas UIN likumā ir solis atvieglojumu virzienā nerezidentiem, ka Latvija ir zemu nodokļu valsts,» norāda biznesa konsultants Ainis Dābols, piebilstot, ka, piemēram, Krievijas biznesmeņi jau tāpat nāk uz Latviju dibināt uzņēmumus.”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 03.06.2013. 10.48

    Kremliniem logs ir vaļā NĪ šeptēšanas un Latvijas izpārdošanas apstākļos, kādi tagad arī ir, eiro to nemainīs. Ušakovi ir šīs stratēģijas blakusefekts….NATO krievus neviens nelaidīs, par taupības nogurdināto ES, gan neesmu tik drošs ! Kopumā nevajag dramatizēt, bet gan rīkoties un gatavoties Saeimas vēlēšanām – 2010 gadā arī šaušalīgas baumas klīda, bet urbis kā sēdējā, tā arī sēdēs opozīcijā….ja vien neoliberāļi nepados palīdzīgu roku ! + šis var būt labs spēriens pa koalīcijas mīkstumu, lai sapurinātu un gatavotu reāliem darbiem tautas labā!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 03.06.2013. 10.51

    rinķī apkārt
    “..20 gadu brīvības ir tas maksimums un robeža pēc kuras krītam atpakaļ tumsā.”

    Kur tad Tu gaismu redzēji? Tā bija 80-90 gadu mijā tuneļa galā, kamēr čekas pederasti, un komunistu cūkas vēl nebija sagrābusi arī ekonomisko varu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 03.06.2013. 11.01

    Par euro “pretkremlinisko” aspektu…

    Mazliet no Jāņa Ošleja domām:
    “Arī latvieši [tāpat kā Kipra – Haris] vāra putru ar Kremliniem, faktiski viss LV eiro ieviešanas projekts balstās uz krievu naudu bankās.”
    https://twitter.com/Oslejs/status/315871302915354624

    “Ja LV neizpārdotu NĪ pret uzturēšanās atļaujām, nepiesaistītu depozītus, mēs nevarētu tā iet uz eiro. Kremliniem kabatā esam…”
    https://twitter.com/Oslejs/status/315871859256209408

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dro 03.06.2013. 10.13

traductrice…pateicoties latvisko partiju nožēlojamai nespējai vienoties par identisku virsmērķi
___________________
Nu un kuras tad bija tās partijas? NA jau pagājušajā pavasarī ierosināja saeimas koalīcijas partijām vienoties par šādu pašu koalīciju RD. Varbūt atceraties kāda bija V un RP atbilde?

+8
-5
Atbildēt

7

    silvija_vitina > dro 03.06.2013. 10.36

    bet tas jau arī ir nožēlojami! Es jau nesaku, ka vieni ir labie, bet citi sliktie. Slikti ir visi, ja nespēj vienoties par IDEJU. Slikti ir tas, ka plēšas, pa kādiem ceļiem iet uz saulaino tāli. Tikmēr citi bruģē ceļu, gardi smiedamies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.06.2013. 10.46

    lno
    Vienotības spēkošanās ar NA nograuza daļu tās balsu, toties plēšoties pati zaudēja daudz vairāk atbalstītāju, kas vispār neaizgāja.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.06.2013. 11.12

    traductrice. Piekrītu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 03.06.2013. 12.28

    traducīte, bet kremļa programma taču tieši to arī ietver: skaldi un valdi. Arī Stalts taču rakstīja, ka katrā partijā iefiltrēti ietekmes aģenti, kas arī šo partiju taktiku veido.
    Vai tad ne tikko izkristalizējās bijušie tēvzemieši Pažarnovs un Saratovs, vai ko to pēdējo sauca, kurš pat esot bijis Tēvzemiešu ģenerālsekretārs, bet nu pēkšņi ideoloģiski pretējā partijā!
    Ko tad citu varēja gaidīt, ja jau katrā partijā tādi kangari ir augšgalā, kuri to apvienošanos noteikti bremzēs vai pārtrauks. ta staču skaidrāks par skaidru.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.06.2013. 15.40

    Bet
    “kremļa programma taču tieši to arī ietver: skaldi un valdi.”

    Strāda izcili. Panākusi to, ka mūsu pašai tupākai tautas daļai, ne kremļa pārstāvji vai to pakalpiņi, bet latvieši, kam svarīgs latviskums, lielākie ienaidnieki.
    Tas ka partijā bija nonākuši tādi kropļi kā Stalts, Pažarnovs un Saratovs, ir briesmīga nolaidība un nespēja adekvāti novērtēt biedru kandidātus. Es paļaujos, ka jaunākie censoņi, ka Parādnieks, Iesalnieks, Dombrava un Dzintars to problēmu atrisinās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 03.06.2013. 15.53

    Nu jā- nosauktie ir seviški izcili darboņi NA rindās. Kāpēc aiznmirsts ir Lūsis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.06.2013. 16.36

    Bet
    Nepatīk Lūša kungs, piecietīsiet, ar jums, latviešu nīdējiem, pie viena galda nesēdīsies.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 03.06.2013. 10.03

SC/GKR izvirzīja VIRSsmērķi SAGLABĀT UN PASTIPRINĀT varu rīgā (pārējais – programmas, solījumi ir fufelis), un, pateicoties latvisko partiju nožēlojamai nespējai vienoties par identisku virsmērķi – ATŅEMT varu, to arī panāca.

Šobrīd SC/GKR jau ir skaidri definējis nākamo virsmērķi par varu Saeimā, un būtu klaja muļķība nacionālajām partijām negribēt sadzirdēt šo signālu. Manuprāt, vēlētājam jau ir sen apnicis klausīties “programmās”, kuras pēc būtības ne ar ko daudz neatšķiras, un vairāksolīšanā. Partijām ir JĀSPĒJ vienoties par virsmērķi, un ja tas netiks izdarīts, zaudējumi būs daudzkārt lielāki.

Nožēlojami ir arī klausīties, kā visas opzīcijā nokļuvušās vai vispār nekur neiekļuvušās partijas vienā balsī runā, ka ir darījušas visu pareizi, un neatzīst savas kļūdas. NOŽĒLOJAMI! Par partijas spēku liecina spēja atzīt savas kļūdas, nevis cenšanās iestāstīt, ka viss ir ok.

+8
-1
Atbildēt

19

    austrisv > silvija_vitina 03.06.2013. 10.13

    Kļūda bija neapvienoties, bet par to samaksāja. Vai tad Vienotība neaicināja veidot vienu sarakstu! Tagad nu Zatlers vaino citus, ne savu pašu izvēli!
    SC visu laiku pievieno kādu partiju, un savāc tās atbalstītājus kulakā, bet tas ir galvenokārt lielajās pilsētās, kurās mitinās krievvalodīgie, kuri cer tikt pie pilna siles un pievienoties matuškai ar labumiem, kuri viņiem ir šeit ES!
    Rīgā zaudēti ap 10% no balsu skaita- tātad ta sir tas viens papildus mandāts, bet Sc taču arī gribēja tos 10% un dabūja, jo kremlis prot rēkināt un par to maksāja Rīgā lumpeniem. Interesanti, ko tagad viņi izshēmos Latvijā? Vai Sudrabu, kā SC lokomotīvi?Domāju, ka lumpeni uz tā 100% uzķersies!

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/elerte-koalicijas-partneriem-piedava-slegt-vienosanos-par-sadarbibu-rd-velesanas.d?id=42951882

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 03.06.2013. 10.27

    Bet. Tas nav nekas jauns, ka V citu idejas uzdod par savējām:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 03.06.2013. 10.45

    Bet. Nevēlēšanos apvienoties nevar saukt pat par kļūdu! Tas ir totāls idiotisms, kura sekas bija paredzamas no šādas nostājas pieņemšanas brīža. Kļūda tā būtu tad, ja partijām būtu kāds stingrs pamatojums domāt, ka fragmentācija var konsolidēt vēlētāju (kas jau pēc definīcijas ir absurds). Ja partijas nespēja apvienoties, vainīgi ir visi, un kaut kas nav kārtībā ar “galvu”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 03.06.2013. 11.29

    …tradutrice….partijas nespēs apvienoties, kamēr nesapratīs, ka jāstrādā VISAS valsts iedzīvotāju labā….kamēr primārais būs šaurs katras partijas vēlētāju loks – attīstība nenotiks….
    ….Ušakovs to skaidri apliecināja – štrunts par valsti, man svarīgāks ir savs vēlētājs….NA to apliecināja, jo savējie nesapratīs…te diendienā tiek pārmesta šauru interešu/vēlētāju grupu vēlmju ignorēšana – ja viņi nedarīs to un šito – es par viņiem nebalsošu….personiskās intereses tiek izvirzītas augstāk par valstiskajām….
    …kāpēc pagājušā gadā nespēja vienoties par kopēju sarakstu?…nespēja sadalīt vietas kopējā sarakstā – katrs gribēja tikt pirmais, katrai partijai bija vēlme iegūt vairākumu….kā izšķirties, kuram tiks un kuram netiks?….rīkot loteriju ar uzvārdiem un kārtas skaitļiem?…ka tik kādu neapdalīt!….
    ….ko premjera partija varēja darīt?….vai vajadzēja ieņemt tādu pat pozīciju – mūsu vēlētājs augstāks par citiem?….premjeram jāstrādā visas valsts iedzīvotāju interesēs un tas jādara visai koalīcijai….bet savtīgums ņem virsroku un apbižotie ar rūgtumu paziņo par atstumšanu….
    …ja ir valdības deklarācija, tātad ir skaidrs mērķis un to arī jārealizē – noliekot personiskās intereses pie malas….šoreiz “uzvarēja” nevis skaidrais saprāts, bet personiskais (partijiskais) ego….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 03.06.2013. 11.35

    zanE. Jā, Zane, EURO /uzturēšanās atļaujas/ iber alles:) Tā atbalstam visu vēlētāju intereses:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > silvija_vitina 03.06.2013. 12.14

    Bet, vai es esmu vienīgā, kas atceras, ka Aboltiņa nosauca par “pāragru” Dzintara aicinajumu valdības koalīcijas partijām startēt kopīgā sarakstā?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 03.06.2013. 12.24

    Iespējams, ka katra latviskā partija ir kādā brīdī vēlējusies kopēju sarakstu.
    Acīmredzot, ši vēlme nav bijusi vienlaicīga- skumji, ko lai tur citu saka.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Dina > silvija_vitina 03.06.2013. 12.29

    Kurmītis >> zanE
    +++….ko premjera partija varēja darīt?.+++
    Tajā brīdī vairs neko.
    Varēja gan mēģināt – iedot Zatleram Saeimas preža amatu, ko ābotiņa viltīgi ievilka nāsīs, šo uzmetot, tad „atdot” atpakaļ reformistiem Olšteina bandu, tad vienojoties, ka deputātu sadalījums sarakstā būs „pēc fakta”, nevis kaut kādām mistiskām no ābotiņas jeb zaķa pirksta izzīstām formulām – mums 2, jums 1 … u.t.t. Tas būtu tas pamats, pirmais solis, lai varētu atjaunoties kāds dialogs starp jenotību un no viņu cūcībām sen jau nogurušajiem zatleriešiem.
    Tagad ir tā, kā ir. Un vienīgais mierinājums jenotiem ir, ka zatleriešiem ir daudz, daudz, daudz sūdīgāk tagad nekā viņiem … ar ko viņus arī apsveicam un vēlam turpināt tādā pašā garā arī turpmāk … :)))

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > silvija_vitina 03.06.2013. 12.35

    Jā, Bet, jā Āboltiņa ar “vecākā brāļa” augstprātīgu izteiksmi paziņo “jaunākājam”, lai pastāv pie ratiem un paklusē, līdz gudrie sāks par to runāt, tad tā tam arī IR jābūt:(

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 03.06.2013. 12.56

    Betij, ceru, ka Āboltiņu vienreiz nomīnusos. Viņas varas kāre ir šausmīga un ilgstoša. Ne jau par velti toreiz Jl sašķēlās, runāja, ka Āboltiņas ambīciju dēl!
    Cik saprotu, tad Vienotība saraksta vēletāji Rīgā atkal krietni pastrādājuši ar svītrošanu. Kā gan citādi sodītu tos, kurus nevēlas sarakstos un labi, jo tas liek pārvērtēt savu nostāju deputātiem. Piemēram, prieks par Škapara izsvītrošanu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > silvija_vitina 03.06.2013. 13.02

    Tā IR.
    Rezultāts – uz ģīmja. Gan tiešā, gan pārnestā nozīmē.
    P.S. Vēlreiz runājot par kļūdu neatzīšanu…
    Es nesaprotu, kāpēc politiķi pie mums to nepraktizē. Cik ļoti daudz V. dotu (balsu ziņā) Ēlertes godīga iepriekšējo kļūdu atzīšana. Gan, kad bija Dienas galvenā redaktore, gan – kad atbildēja par integrāciju valstī (Berdņikovs, vēlme izprast un nevajadzīgas diskusijas ar citādi domājošiem tā vietā, lai skaidri un gaiši paziņotu – tā pie mums Latvijā būs un uz citu rezultātu neceriet!)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 03.06.2013. 13.49

    Betij, acīmredzot kļūdas spēj atzīt tikai garā stipri un lieli cilvēki!!!
    tas nav nemaz tik viegli, jo daudziem šķiet, ja atzīs šo kļūdu, tad to vienmēr metīs acīs katrā reizē, kad pajautās.
    Es domāju, ka tas ir grūti katram cilvēkam, ja labi apdomā, jo tad viņam sāk zust pašpārliecība. tas nudien nav viegli un kļūdas var atzīt sev pašam, bet grūti vai neiespējami to izdarīt publiski, pie tam lumpeņu priekšā, ka sto noteikti izmmantos.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > silvija_vitina 03.06.2013. 14.32

    Tas IR ne tikai gļēvi, bet arī negudri, netālredzīgi. Jo citi tās kļūdas gan redz, gan atceras un tas nevairo uzticību politiķim un spēkam, kuru tas parstāv. Un Ēlerte šoreiz ir tikai uzskatāms piemērs. Ne jau tikai viņa. Interesanti, ka Āboltiņa vēl pirms pusotra gada atzina par kļūdu SC neņemšanu koalīcijā 10.Saeimā. Daža politiķa pašapziņa stipri pārsniedz tā politiķa spriestspēju.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 03.06.2013. 15.50

    Betij, bet , kā ar kļūdām Tēvzemiešos vai NA vai citu partiju vidū? Vai tie tās kļūdas ir atzinuši kaut vienu reizi. par piemēru sadarbību RD un JL valdības gāšanā, kad Birku iebīdīja amatā 2004. gadā. Locījās šie kā zuši un ka sadarbības līgums ar SC bija parakstījuši caur koalīcijas partiju. Šis fakts ir noticis, ne viss kā Āboltiņa vēlējās to sadarbību ar Sc. Gribēt jau neesot kaitīgi, cita lieta, ja jau ir noticis fakts kā gadījumā ar tēvzemiešiem. Cilinskis gan publiski pateica nē ministra amatam, bet pārējie? Vai tā nav ēna pār NA?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > silvija_vitina 03.06.2013. 16.31

    Bet
    “..par piemēru sadarbību RD un JL valdības gāšanā, kad Birku iebīdīja amatā 2004. gadā.”

    Vai tas nebija Repše, kurš neapspriedies ar partneriem valdību veidojot Šķēles vietā izvēlējas čekas pidrillu, Šļeseru, kas valstij ir sagādājis neizmērojamus materiālos un morālos zaudējumus. Vai tas nebija JL, ar kuru balsīm fašistu padlai Ždanokai pavērās iespējas kandidēt uz EP. Vai tas nebija JL, kurš izdarīja, lai EP deputāti nevarētu bez mandātu nolikšanas kandidēt Saeimas vēlēšanas, kas liedza TB/LNNK iespējas? Tie tikai daži dunči mugurā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Svītroja Škaparu, Viņķeļu ģimeni, Pulku, māksliniekus un vēl vienu otru. Ēlerte plusus un svītrojumus dabūja +/- vienādi. Vienotībai pēc šīm vēlēšanām ļoti nopietni jaapsver, kam no savējiem turpmāk ļaut būt deputātam un kā pašu biedri rīkojas un kā tas saskan ar izpratni par godīgu darbu. Un vai ilgtermiņā ir vērts paturēt grēkāžus. Piemēram, nav skaidrs, kāpēc Kamparu un Zaķi vēl nav patriekuši pie velna.

    Pie reizes. kāds bez emocionāliem izvirdumiem var pastāstīt, par ko Āboltiņu nemīl?

    Par Saeimu un nākamā gada vēlēšanām: Daudzmaz progresīvi domājošajām partijām jānorij tas krupis un jāpvienojas. Vienotība, NA un RP šoreiz, par prieku sovjetiem, korumpantiem un lielkrievu imperiālistiem, viens otru noēda. Atkārtoti tā iekrist jau būtu izcils stulbums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > silvija_vitina 03.06.2013. 20.22

    Vienotība, NA un RP šoreiz, par prieku sovjetiem, korumpantiem un lielkrievu imperiālistiem, viens otru noēda
    ———-
    neceri, ka kkas mainīsies. RP turpinās gvlezt savas liberālās muļķības ar tikpat lielu sparu kā līdz šim…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > silvija_vitina 04.06.2013. 01.46

    betijacelmale Bet, vai es esmu vienīgā, kas atceras, ka Aboltiņa nosauca par “pāragru” Dzintara aicinajumu valdības koalīcijas partijām startēt kopīgā sarakstā?
    =========
    Pēc tam, kad Vienotība izvirzīja Ēlerti mēra amatam, tad izskanēja aicinājums apvienoties latviešu partijām zem mātes – Ēlertes kandidatūras. Cūciskais jenotisms.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > silvija_vitina 04.06.2013. 01.50

    Āboltiņu neizsvītros, jo Kurzemes apgabalā ir anomālā zona, pat fantomass Bērziņš tika ievēlēts. Pieļauju, ka cvk gliemeža gaita ir bijusi saistīta ar plusošanu/ mīnusošanu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 03.06.2013. 09.57

Var, protams, pamatoti spriest, ka Saeimas vēlēšanas ir cits stāsts un vēlētāju motivācija izvēloties par ko balsot atšķiras, bet tomēr šāda stratēģija – jaukt nost etnisko balsojumu, piesaistot vai vedojot apvienību ar pamatnāciju pārstāvošu politisko spēku, ir pareiza. Protams, ir cits jautājums vai tas var nostrādāt jau uz tuvākajām Saeimas vēlēšanām. Bet vidējā termiņā tas ir iespējams, ja SC saglabā 1/3 Saeimā un plus dabū vēl klāt tadu Ameriku ar kādām 15 balsīm. Ja “valdošie” tādā garā turpinās, tad nav nekādu šaubu, ka Amerikam vai viņam līdzīgajiem izredzes un vēlētāju loks tikai paplašināsies.

+3
-4
Atbildēt

1

    dro > putekliic 03.06.2013. 10.09

    andrejsg…. tomēr šāda stratēģija – jaukt nost etnisko balsojumu, piesaistot vai vedojot apvienību ar pamatnāciju pārstāvošu politisko spēku, ir pareiza.
    __________________
    Kurš jau sācis būvēt perpetuum mobile, tas no no šī aplamās idejas neattieksies:):):)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 03.06.2013. 09.28

SC tik tikt valdībā un pārņemt kontroli pār drošības iestādēm, un tad gan būs GAME OVER.

+6
0
Atbildēt

8

    dro > Elīna Barkovska 03.06.2013. 10.19

    Bronks. Ja SC pārņems drošības struktūras, tad īsā laikā parādīs “demokrātiem”, cik efektīvi var darboties esošo likumu robežās.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elīna Barkovska 03.06.2013. 10.38

    Pirms brīža, kad viņi varētu pārņemt drošības struktūras, mūs droši vien izmestu no NATO.

    Tātad secība varētu būt:
    1. Ārā no NATO.
    2. Daiņis Trulais un cits kloni – SAB, DP.
    3. Game over.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Elīna Barkovska 03.06.2013. 12.07

    Kāpēc jums ir pārliecība, ka nekontrolē Drošības struktūras? Gadījums ar Jākobsonu jums vēl nav atvēris acis? Nekad nav gadījies saskarties ar policijas darbiniekiem, kas nav spējīgi izprast latviski sacītas frāzes jēgu?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 03.06.2013. 12.10

    betijacelmale. Sveika! Tu vienmēr ar dūri pa aci:) Tev taisnība, arī 16. marts to apstiprināja.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Dina > Elīna Barkovska 03.06.2013. 12.15

    Kurmītis >> Bronks
    Visjaukākais, ka viņiem pat īpaši nevajadzēs neko „pārņemt”.
    Jo specdienestu cītīga KALPOŠANA šodien pie Siles esošajiem ir tas galvenais atlases kritērijs, pēc kura specdienesti tika pēdējos 10 gados selekcionēti un audināti.
    Un aizsāka to kārtējo reizi tieši jēlā laika repšiņš, kura bezmazvai pirmais rīkojums pēc iesēšanās MinPreža krēslā bija par sev, mīļajam, tieši un nepastarpināti pakļauta specdienesta (liekas Informācijas analīzes centrs vai kaut kas tāds tur bija) izveidi … Knābja savākšana savā kontrolē un Potapovas ielikšana tur par priekšnieci, kā arī analoģiska rīcība attiecībā pret pārējiem specdienestiem sekoja jau pēc tam.
    Tā ka spečuki AUTOMĀTISKI pat bez uzbrēciena no augšas sāks izsekot, noklausīties un uzraudzīt jenotus, teletūbijus un pārējos zemniekus, līdzko vara šajā valstī mainīsies … tas (tāpat kā attiecībā uz speciālajiem likumiem deputāta – Lemberga norakšanai) saucas – neroc bedri citam … :)))

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elīna Barkovska 03.06.2013. 13.02

    Betija:
    Kāpēc jums ir pārliecība, ka nekontrolē Drošības struktūras?
    ====================================
    Es gan domāju, ka var kļūt VĒL SLIKTĀK. Vēl ir potenciāls.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Elīna Barkovska 03.06.2013. 13.24

    Tur gan tev taisnība, Hari. Vēl ir kur zemāk krist:(

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Elīna Barkovska 03.06.2013. 20.10

    lno Bronks. Ja SC pārņems drošības struktūras, tad īsā laikā parādīs “demokrātiem”, cik efektīvi var darboties esošo likumu robežās.
    ——————–
    izskatās, ka daži latvieši (es nerunāju par SC “latviešiem”) gribētu veikt šādu eksperimentu

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 03.06.2013. 09.19

Mēs tātad esam nonākuši līdz tādai situācijai, kurā “krievi stāv kā mūris” un tieši latvieši pamazām dezintegrējas. Tieši latviešu nācijas segments pēc segmenta pamazām PIEMĒROJAS un PIEBIEDROJAS krieviem un nevis otrādi.

Precīzi pretējs process tam, kas nepieciešams latviešiem un valstij, precīzi pretējs process tā dēvētās integrācijas teorētiskajiem mērķiem.

Bet, manuprāt, tieši “integrācijas” apoloģēti, evanģēlisti un trubadūri ir palīdzējuši sasniegt bedres situāciju, kurā tad nu esam. Šie te evanģēlisti ir arī tie paši, kuri nu jau gadu desmitiem neapomīgi, paštaisni, neskatīdamies ne pa labi, ne kreisi uz savu “liberālo” ideju pusi rāvuši visus tos latviešus, ko vien bija spējīgi satvert – prom no “status quo”, prom no vērtībām, kas palīdz dzīvot ikdienā un kas palīdz turēties kopā.

Šā procesa centrā, manuprāt ir vai vismaz bija Ēlerte.

No vienas puses, Ēlerte kopā ar Ozoliņu, Ločmeli, Burvi-Rozīti, u.c. savulaik ļoti ietekmīgajā “Dienā” nodarbojās ar praktiski jaunas latviešu paaudzes audzināšanu – mērķtiecīgi, neatlaidīgi popularizējot “apgaismības” idejas, daudz nerūpēdamies, ka netiek meklēts kompromiss ar “status quo” piekritējiem – atgādināšu, no tās pašas LATVIEŠU TAUTAS.

No otras puses – tā pati Ēlerte pārraugot Sorosa naudas lietojumu Latvijā, ir palīdzējusi uzaugt tādiem čūskulēniem kā Kažoka, kura tagad pati jau ir pāraugusi māti-barotāju – pareizāk, barotnes pārvaldnieci, jo skaidrs, ka Soross būtu varējis atrast arī citu menedžeri (vagaru).

+12
-8
Atbildēt

17

    andris902 > Sanšains 03.06.2013. 09.29

    …Haris…”Precīzi pretējs process tam, kas nepieciešams latviešiem un valstij, precīzi pretējs process tā dēvētās integrācijas teorētiskajiem mērķiem.”
    ————————-
    …vai tad šīs vēlēšanas nav skaidrs apliecinājums integrācijai?…mēs vislaik domājām viņus integrēt, izrādījās – mērķis bija latviešu integrācija….process ir bijis veiksmīgs un skat, cik daudz latviešu Rīgā ir integrēti sovjetu vidē….:)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mariam > Sanšains 03.06.2013. 09.33

    Nu var jau var, bet cik ilgi tā gaudosi.. No kurienes tik stipra un nelokāma pārliecība, ka visiem latviešiem jābūt labēji un konservatīvi noskaņotiem, lai balsotu par tām divām partijām? Nu, cita piedāvājuma jau nebija, tāpēc ar daudzi pieslējās tiem sociāldemokrātu tēlotājiem. Galu galā – pēc uzvārdiem jaunajā RD latvisko vārdu laikam esot 31 – tātad vairākums.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 03.06.2013. 09.38

    žoržs
    Visa tava ļaunā būtība tavā bildē, tomēr no_coment tevi sit pušu.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 03.06.2013. 09.38

    žoržs –

    Tik tiešām nedomāju, ka visiem letiņiem jābūt konservatīviem, utt.

    Bet, manuprāt, kļūda vai dažos gadījumos pat apzināta ļaunprātība ir bijusi negribēšana ieklausīties “atpalicējos-tumsoņās”. Var doties uz priekšu (vai vismaz citā virzienā), bet ir (bija) jāspēj respektēt nācijas cita flanga viedoklis, pasaulskats, komforts galu galā.

    Un, manuprāt, meklējot kompromisu vai vismaz sarunājoties starp dažādiem flangiem, kaut vai neliela priekšrocība PIENĀKAS “status quo” piekritējiem – jo viņi aizstāv to kas reāli IR šobrīd, diskusijas brīdī, kas FUNKCIONĒ, kas kaut vai nepilnīgi, bet darbojas.
    “Jauno vēsmu” nesēji tomēr tikai piedāvā mēģināt, bieži vien pat jāsaka – eksperimentēt, tātad piedāvājuma brīdī vēl bez skaidri ieraugāmām, novērtējamām sekām.

    Manuprāt, savā ziņā to, kā notikusi latviešu nācijas “saplēšana”, var salīdzināt ar to, kā ASV 60.-70. gadu “liberāļu” neiecietīgās “uz priekšu traukšanās” dēļ kā pretreakcija uzplauka fundamentālo kristiešu aktivitātes un politiskās organizācijas. Tie paši dīvainie “kreacionisti” (kuri joprojām stūrgalvīgi tic, ka Zeme ir dažus tūkstošus gadus veca, un, ka evolūcija neeksistē), par ko tā patīk paņirgt arī mūsu “liberāļiem”, savu atspēriena punktu guva tieši toreizējās “liberāļu” bezkompromisa plosīšanās dēļ.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 03.06.2013. 09.38

    @žoržs
    12 latviski uzvārdi no 39, un arī tas neko neizsaka… Tādu “latviešu” kā Elksniņš u.c. nav mazums!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Sanšains 03.06.2013. 09.45

    Skolēnu īpatsvars krievu plūsmās pēdējos divos gados atkal aug un šogad sasniedzis 27%. Kaut kas pie mums tomēr nav kārtībā.
    http://izm.izm.gov.lv/registri-statistika/statistika-vispareja/9576.html
    (Jāskatās Excel “…pēc apmācības valodas”).

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mariam > Sanšains 03.06.2013. 09.47

    > Harim – nu, tiem, ko tu nodēvēji par atpalicējiem-tumsoņām, – tiem jau Rīgā šajās vēlēšanās pilnīgi vai izcils rezultāts, – nu droši vien savas divas reizes lielāks, nekā parasti. Savukārt Vienotība – tur jau ar dīvaini, – cik dzirdams bija no Ēlertes un Viņķeļa publiskajām runām – esot ļoti apmierināti ar rezultātu, viņu nodoms taisni esot bijis NA palīdzēt utt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 03.06.2013. 09.55

    @žoržs
    Pēc Ēlertes skābā ģīmja es neteiktu, ka viņa būtu ļoti apmierināta… zaudējuma neizrādīšana! Dombrovskis tādā ziņā visatklātākais, bet arī oficiālu vainu novēlis uz visiem koalīcijas spēkiem nevis neveiksmīgu V stratēģiju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 03.06.2013. 10.03

    zanE. Vēlēšanu rezultāti rosina domāšanu?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > Sanšains 03.06.2013. 10.09

    >nasing spešal
    Nu, labi, labi, es jau saprotu, ka tas tāds mulsums un varbūt pat saprotama reakcija, bet nu – tik un tā muļķīgi izklausās un izskatās. Katrā ziņā Parādnieka sacītais pēcvēlēšanu gaisotnē, neatceros, kurā tieši TV, bija daudz, daudz adekvātāks, bet nu jā – sanāk jau, ka viņam nebija jātaisnojas, kā Ēlertei.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 03.06.2013. 10.14

    Mēs tradicionāli esam raduši grauzt savējos, tajā pašā laikā citus atstājot mierā. Šķēle, Lembergs, Šlesers un citi LATVIEŠU alkatīgie ierāvēji un blēži no mums dabū daudz ķengu un lamu. Kargins, Krasovickis, Zaharjins, Segals – daudz mazāk.

    Līdzīgi tagad ar “Gods kalpot Rīgai” – Aldermane, Ameriks, Baštiks, Rozentāle, Ausma Cimdiņa mums riebjas kā rūgta nāve.
    Bet tur, piemēram, ir arī ilgus gadus Sorosa fonda valdē strādājusī Irina Viņņika, kura savulaik bija masu medijos, it īpaši “Dienā” diezgan iecienīta “eksperte”.
    Kremlinu vēlētāji viņu no augstās 12. saraksta vietas ir pacēluši uz vēl augstāko 9.
    http://www.pv2013.cvk.lv/ResNovPartMemb-461.html

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 03.06.2013. 10.32

    …lno…”Vēlēšanu rezultāti rosina domāšanu?:) ”
    ——————–
    …Tev tas nedraud!…:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 03.06.2013. 10.33

    lno
    “zanE. Vēlēšanu rezultāti rosina domāšanu?:)”

    NA samērā nesliktie panākumi var izjaukt visus plānus attiecībā uz Saeimas vēlēšanām, tāpēc zanEi būs jāpārtrauc ienesīgais rūpals autoostā un japaliek tikai analogā, saviem gadiem atbilstošākā darbā, interneta vidē.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 03.06.2013. 10.34

    zanE. Nu tad jau vēl neko neesi sapratusi:):):)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 03.06.2013. 11.28

    Ko plēst matus :)
    Skaidrs ka nolažoja , bet kā nesen atpakaļ rakstīju tad varbūt tas pat ir labi ,ka Ušakovs turpinās putinat Rīgu ārā , jo naudai ir tieksme beigties :)
    Par Broku – prieks , jo perspektīvs kadrs parādījies pie politikas debesīm. Kretinē ,ka nespej atzīt kļūdas politiķi …

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 03.06.2013. 11.59

    Haris
    “Mēs tradicionāli esam raduši grauzt savējos, tajā pašā laikā citus atstājot mierā.”

    Nodevējs ir simtkārt ļaunāks par ienaidnieku. Tātad Zatļers lielāks maita par Ušakovu bet Šķēle, kurš palīda zem čekas pederastu segas, kā Giļman. Abi komunistu cūkas Sausnītis un Strautiņš ir Latvijas nīdēji, kamēr Karginam Latvija tikai vieta, kur samērā droši pelnīt naudu.
    Ja tev Baštiks vai Aldemane ir “savējie”, lai latviešu zeme tev žēlīga.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 03.06.2013. 12.08

    klusais. Skatīsimies, ko koalīcija izdarīs līdz saeimas vēlēšanām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 03.06.2013. 09.11

Visi galējie nelieši, kuru varzas ir izbeigtas, pievienojušies ietekmīgākai bandai. Uz Saeimas vēlēšanās tur būs ari bariņš no ZP

0
-7
Atbildēt

0

lebronj2356 03.06.2013. 09.05

Bišķin galvā puikām sakāpis…Rīga nav Latvija, un Latvijā tāds Ameriks ir sū uz kociņa, arī Ušakovu visur neiebāzīsi…tā kā vajag atslābt un sākt strādāt RD nevis sapņot par triumfiem ! Bet koalīcijai jāsapurinās un jāsāk vairāk domāt par vienkāršiem cilvēkiem, nevis investoriem, uzņēmējiem, eiro un bankām….ja balsis var nopirkt par tramvaja biļetēm, tad no tā ir jāizdara secinājumi, tukša moralizēšana nepalīdzēs !

+18
0
Atbildēt

9

    Una Grinberga > lebronj2356 03.06.2013. 09.14

    @Krix
    Piekrītu, ka sakāpis galvā, bet uz lumpeniem “Ušakova komanda Latvijai” varētu nostrādāt!

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 03.06.2013. 09.36

    Krix piekrītu, jo Rīga nav visa Latvija. Nu gluži tāpat kā barikāžu laikā, kad uz Rīgu devās aizstāvēt MK ,televīzijas torni latvieši no visas Latvijas.
    Nekāds tur briesmīgais triumfs arī viņiem nav sasniegts: vien žurnālistu klaigas, kuri pasniedz to kā milzu panākumus, jo 2009. gadā par kopējo Sc un Šleseristu saraktu balsojuši 119 tūkst, bet šogad 134 tūkst starpība plusos 15 tūkstoši lumpenu- tie ir tie pensionāri vai pabalstu saņēmēji, manuprāt, vai jaunpilsoņi, kuri nākuši klāt pa šiem gadiem.
    Toties latvieši, kuri ir izbraukuši un saņēmuši tagad dubultpilsonību, kā arī citi ārzemju latvieši šos 15 tūkstošus mierīgi neitralizēs!
    Tā kā , lai tas saldais pārītis nomierinās un nesaceras par daudz, jo daudz latviešu dzīvesvietas ir izvēlējušies ārpus Rīgas akmeņiem > Mārupe, Garkalne, Sigulda utt!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 03.06.2013. 09.43

    @Bet
    Nevajadzētu aizmirst, kas ieguva vairākumu Ventspilī, Jelgavā, Jelgavas novadā, utt. … Pārāk optimistiski būtu teikt, ka arī tur neatrastos Ušakova elektorāts, ja tiktu piedāvātas brīvbiļetes!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > lebronj2356 03.06.2013. 09.48

    Bet
    Tad jau viss ir labākajā kārtība un jūs, ieskābušās kļockas, variet atkal izkārnīties uz NA ar jaunu sparu.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 03.06.2013. 10.06

    Toties Valmierā pat nebija SC saraksts, jo viņi saprot, ka nav jēgas velti tērēt spēkus, un, ka jāpataupās un jāuzvar Rīgā. Gan jau deklarējās daudzi krieviņi Rīgā, lai tur pēc uzvaras iebiedētu Latviju!
    Bez tam Ventspilī par lembergu nobalsojuši, ja pareizi atceros vien nedaudz virs 7 tūkst pilsoņu- pārējie nav gājuši! Procentus sastāda lielus, jo daudzi vienkārši neiet, bet paskaties skaitu!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 03.06.2013. 10.22

    Bet. Joprojām ceri uz Vienotību, kura jau pēc iespaidīgās uzvaras 10.saeimas vēlēšanām gribēja atdoties U2, bet šoreiz uz paplātes pasniedza SC Rīgas atslēgas?:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 03.06.2013. 12.17

    Lno, skaidrs, ka ceru uz Vienotību, jo Dombrovskis ir pierādjis to, ka valsts ir izvilkta no finanšu krīzes. darba daudz, un lai to sakārtotu arī algu ziņā tas nav izdarāms tik ātri, jo ilgi visu laiku ekonomika tika sačakarēta. Par algu lielumu provincē pilnībā piekrītu, jo pati to savulaik izjutu. Ne jau Ušakovs tās algas nosaka- varbūt domē, bet ne jau valsts institūcijās. bizness arī protams Rīgā ir, jo tur vairāk darba spēka, bet ne jau te Ušakova nopelns, jo tā bijis vienmēr, pat LPSR laikos.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 03.06.2013. 12.22

    Bet. Lai Tavas cerības piepildās, es tikai priecāšos. Dombrovskis ir labs finansists, esot arī veikls intrigu vērpējs, bet ar EURO vien vēl nekas nebūs līdzēts, to pierādīja pašvaldību vēlēšanas, kurās V uzvrējusi tikai Cēsīs.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 03.06.2013. 12.37

    Lno, it kā Tu nezinātu, ka pašvaldībā vienmēr uzvar tie paši vecie vēži. Nav taču pirmā reize!!!
    Par to, ka Vienotība iespējams uzvarējusi Cēsīs- tas droši vien tāpēc, Ka Škenders aizgājis, un tad jau vēlētāji iespējams apmulsuši, par ko balsot- jādomā!
    Citur balso par vecajiem vēžiem jau gadiem ilgi.
    Saeimas vēlēšanās skatās un balso savādāk, jo vietējo varoņu nav sarakstos.
    Te gan vakar dzirdēju no Latgales Lāčplēša, kurš tad nu sevi dārgi pārdos tam saeimas vēlēšanās , kas pildīšot viņa vēlmes. Nu kā to lai nosauc? Kur te valsts intereses? Tie latgalieši ir nu vieni sūda bumbas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 03.06.2013. 09.04

Ameriks neizslēdz GKR sadarbību ar SC uz Saeimas vēlēšanām
=======================================
Man nez kāpēc šķiet, ka virsraksts skan… krieviski.

“Sadarbība UZ Saeimas vēlēšanām”?

+7
-1
Atbildēt

0

mariam 03.06.2013. 08.51

Laba bilde, – kur Mr 20 pār tuvākā partnera plecu kamerā skatās. Bet pati ziņa – nu kas tajā tik īpašs, lai to tā publicētu? Diezgan tak saprotami, ja tā, ja jau viss abiem kopā tik labi izdodas, ja vajadzēs, pārsauks tak par gods kalpot Latvijai, vai nu tur gan kāda īpaša problēma. Cita lieta – cik nu daudz tas valsts mērogā viņiem līdzēs..

+4
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 03.06.2013. 08.51

Kremlis (karavāna) dodas tālāk… Vai kāds tos apturēs, jo Saeimas nams nav tālu no Rātsnama? Ja šīs vēlēšanas varēja būt tās, kur nacionālo kārti varētu nolikt malā, tad tagad tās ir tās, kur nacionālā kārts būs jāpaceļ augšā.

+8
-1
Atbildēt

1

    Dina > Una Grinberga 03.06.2013. 11.59

    Kurmītis

    jēlerte apturēs ! … :)))))))

    Palasoties komentus, jau šobrīd ir skaidrs, ka „nacionāļi” nekā nav mācījušies no sakāves šajās vēlēšanās. Tie, kuri nepielūdz jēlertes praidistu „Rietumu vērtības” un nav gatavi karināt sev auseklīšus priekšā un pakaļā, tiek lamāti par lumpeniem, sovjetiem, nodevējiem u.t.t. Piezīmēsim – paši krievi tiek lamāti daudz, daudz mazākā mērā … Nacionāļiem širmītis aizgājis priekšā un jenotības „veiksmes stāsta” nomocīto cilvēku elementāra vēlme dzīvot šodien drusciņ labāk nekā vakar tiek uztverta kā nez kādu neeksistējošu „ideālu” nodevība.
    Tas beigu galā tikai vairos to letiņu skaitu, kuri ir gatavi balsot par Saskaņas politiku, lai arī tomēr vēl piesardzīgi izturas pret pašu Saskaņu. Amerika partija šajā situācijā ir tas lieliskais „mazākais ļaunums”, pie kura kā reize jenoti mūs pēdējos 10 gados ir tik cītīgi radinājuši … :)
    Tā dod iespēju balsot tomēr par latviešiem un vienlaikus par to politiku, kura cilvēkiem liekas tuvāka.
    Piebildīšu – Amerikam nevajadzētu kautrēties un aprunāties ar reģionu partijām. Pilnīgi iespējams, ka līdz Saeimas vēlēšanām viņa organizācija no Rīgas partijas var pārvērsties par vispārnacionālu, tādā veidā dodot iespēju arī reģionos latviešiem balsot par vietējo „latvisko spārnu”, kurš sadarbojas ar Saskaņu un realizā sociāli orientētu politiku nevis liberālo sūdabrāļu „veiksmes stāstu”. Rīgas recepte būtu replicējama arī uz citiem reģioniem.
    Un vēl – domāju, ka Saskaņai ir pēdējais laiks rosināt referendumu par pievienošanos Eiro. Vēlēšanās tikko kā saņemtais uzticības kredīts ir tam labs pamats. Jo tieši viņu nekritiskā piekrišana Eiro ieviešanai šobrīd ir bezmazai vienīgais klaji prettautiskais un pretvalstiskais solis, kurš liek man personīgi būt aizdomīgam, ka Krievijas intereses šiem tomēr ir augstākas par Latvijas. Krievija neapšaubāmi ir ieinteresēta lai te būtu vienotā ES valūta. Tas vēl vairāk atvieglos viņu biznesa invāzijas iespējas un noņems vēl vienu potenciālu barjeru, ko Latvijas valdība varētu izmantot kādā brīdī sava tirgus aizsardzībai. Piekrišana Eiro ieviešanai ir Kremļa (un arī Briseles) interesēs !! Kāda dīvaina sakritība, ko ? … :)))

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam