Fotoradaru apkalpotāji kļūs par valsts iestādes darbiniekiem 39

Komentāri (39)

출장녀 08.08.2020. 01.45

… [Trackback]

[…] Info to that Topic: ir.lv/2012/10/03/fotoradaru-apkalpotaji-klus-par-valsts-iestades-darbiniekiem/ […]

0
0
Atbildēt

0

… [Trackback]

[…] Read More here to that Topic: ir.lv/2012/10/03/fotoradaru-apkalpotaji-klus-par-valsts-iestades-darbiniekiem/ […]

0
0
Atbildēt

0

extramovies wonder woman 04.07.2020. 20.41

… [Trackback]

[…] Read More Info here to that Topic: ir.lv/2012/10/03/fotoradaru-apkalpotaji-klus-par-valsts-iestades-darbiniekiem/ […]

0
0
Atbildēt

0

guaranteed ppc reviews 24.06.2020. 21.25

… [Trackback]

[…] Information to that Topic: ir.lv/2012/10/03/fotoradaru-apkalpotaji-klus-par-valsts-iestades-darbiniekiem/ […]

0
0
Atbildēt

0

바카라사이트 23.06.2020. 11.43

… [Trackback]

[…] There you can find 21998 additional Information on that Topic: ir.lv/2012/10/03/fotoradaru-apkalpotaji-klus-par-valsts-iestades-darbiniekiem/ […]

0
0
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 03.10.2012. 23.28

Jenoti otro reizi uzvārīsies uz radariem.

+1
0
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 03.10.2012. 23.26

Atkal pilna Rīga ar atsaldētajiem. Tādus tikai pamatīgs sods var izmācīt.

+1
-3
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 05.10.2012. 09.34

    DikembeSakamoto
    Daugavpilī atsaldēto procentuāli vēl vairāk. Sodi tos neizmācīs, tikai repatriācija līdzēs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 03.10.2012. 23.17

Bet pagaidu līgumā Vitroniķi slauks pa vecam, bet slēps pa krūmiem pa jaunam…:) Šī fotoradaru ideja ir norakta uz daudziem gadiem, IeM augsto ierēdņu, Zivtiņa un ko neizmērojamā truluma kā arī Teilāna bandas mežonīgās apetītes un nekaunības dēļ. Jāpiekrīt DB, ka policija ir kā narkomāns, tikai narkotiku vietā ir radari…

P.S. Pareizākajiem no pareizajiem nullēm atliek vien novēlēt vilkties, nepārtraukti lūrot spidometrā nevis uz ceļu un saņemt fotošopētu vēstulīti(vai trīs mašīnas bildē 🙂 )…

+1
-2
Atbildēt

0

Egitazz 03.10.2012. 22.44

ir kādas garantijas, ka Vācijas uzņēmējam netiks pārmaksāts tā, ka arī viņa Latvijas partneriem pietiks?

+2
0
Atbildēt

0

janazakovica 03.10.2012. 22.15

vai usakova draugu bij.vitroniks ipasnieku biedru N. ari pienams darbaa..? sanak ka vini nekaa necietis par savu neveiksmigi-nelietigo “biznesa” shemu visas saistibas vacu uznemuma prieksaa nokartos valsts..kur gan negribetu but tads “uznemejs”..???

+3
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 03.10.2012. 22.05

No Latvijas uzņēmēja mēs neko nepirksim, skan vispārēji aplausi un ovācijas!!!
No Vācijas uzņēmēja pirksim, atkal skan aplausi un ovācijas!!!
Vilcienus Latvijā mēs neražosim, atkal skan aplausi un ovācijas!!!
Vilcienus pirksim pa tiešo ārzemēs, atkal skan aplausi un ovācijas!!!
———————————-
Ko jūs vēl vispār cerat sagaidīt, kā jaunu konsolidāciju pēc pāris gadiem? Kad starptautiskos tirgos aizņemtā nauda būs jāatdod, kad jauno privāto kredītu straumes būs apsīkušas, kad īpašumi būs izpārdoti un viss būs sapirkts importā, bet ražošana zero?
———————————-
Es personiski ņemu piemēru no valdības. Pērku tikai importa preci un pa tiešo no rietumiem, lai Latvijas valsts un uzņēmēji nedabon neko, figu viņiem!!!

0
-4
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dzerkaleliva 04.10.2012. 00.11

    korporācija konsolidācija
    Pabalsti mazi nakas krukities. Pastradat neesi meginajis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

daniels 03.10.2012. 21.55

Vienkāršs matemātisks aprēķins liecina, ka viena radara cena ir aptuveni 90 tūkstoši LVL. Patiešām interesantas ir šīs kundzes aktivitātes un rūpes par drosību.

+4
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 03.10.2012. 21.46

Jā, cik vājprātīgam ir jābūt komersantam, lai gribētu ielaisties ar šo valsti, bet pašnāvnieku nekad nav trūcis. Pīrāgs vienmēr liekas iekārojams, beigās gan tas ir piededzis un jāmet ārā. Līdz ar to, tomēr gribētāju skaits rūk. Skats Aibaltic gribētāju garum garo sarakstu.
—————————
Vācijas komersants nevar pārdot Latvijas valstij to, kas pieder Latvijas komersantam. Latvijā tā var, bet Vācijā nevar un Vācijas uzņēmējs jau par to sen ir informējis Latvijas valsti, tā kā nevajag liet savu parasto Vienotības un, tagad arī RP ūdeni.

0
-3
Atbildēt

0

Māris Vasiļjevs 03.10.2012. 15.24

Vai Jums, Latvijas nodokļu maksātāji, neliekas, ka šis pasākuma nosaukums ir “Tie paši vēži, bet citās kulītēs?” Kurš kuru āzē?

+5
-2
Atbildēt

1

disassociative 03.10.2012. 14.27

Pēdējās dažas dienas satiksme ir kļuvusi mierīgāka, līganāka, vairs neviens neraustās. Tiklīdz atjaunosies radaru darbība un nebūs skaidri spēles noteikumi, atkal sāksies raustīšanās un bezjēdzīgas avārijas. Pagaidām ne mirkli nevaru teikt, ka radari veic preventīvu funkciju.

+7
-7
Atbildēt

8

    archoftriumph > disassociative 03.10.2012. 15.13

    nulle: ja cilveeks ir iekaartojis savu dzivi taa ka var nekur nesteigties tad 50/90km/h ir ok (piemeram ja vinjsh ir vitronic ipasnieks kuram pelnja naak no aatruma kontroles), bet normalam cilveekam parasti ir jaasteidzas lai paspeetu vairaak izdariit/buutu aatraak pie gimenes.

    katrs samazinaats aatruma km rada valsts kopproduktam 36 miljonus latu lielu zaudejumu.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > disassociative 03.10.2012. 17.29

    Te nu man ir pilnībā jāpiekrīt. Diemžēl saprāts cilvēkam atnāk tikai ar gadiem, jo tikai tad viņš saprot ka nav ne tas gudrākais, ne tas pārākais un ļauj sevi vērtēt citiem, bet ne visādi “zīmējas”, tēlojot skarbo zēnu. Tieši tas pats šeit notiek aiz auto stūres. Vispirms vajag bembi, tad čaļus apkārt kas to apbrīno. Nu un tad jau nedrīkst tā mierīgi, tad ir jāgāž. Tas no LTV1 raidījuma vadītāja Timrota leksikas, jāgāž. Un bieži vien arī sagāžas, visa dzīve.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ainārs > disassociative 03.10.2012. 20.03

    Ļoti daudziem neatnāk arī ar gadiem. Saprāts vai nu ir, vai nav. Man sānos ietesa tieši tāds – vecis gados, kurš līkumā nespēja aprēķināt sava milzīgā landrovera dimensijas. Kāpēc pa pilsētu vispār ar tādu jābrauc, man nav skaidrs. Bet vēl paies ilgs laiks, līdz Latvijā uzzinās par to, ka ir tādas toyotas IQ u.c. auto, kur var saparkot trīs tādus viena rovera vietā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > disassociative 03.10.2012. 21.38

    Edmunds Zālīte

    Samazinatais atrums palielina drosibu un taupa degvielu.
    Ne jau 10-20 km/h ko izskir, bet satiksmes organizacija Latvija, ko veic cilvecini bez sajegas un biezi vien pat bez vaditaja tiesibam, vai kuru uzdevums, panakt, lai musu autobrauceji maksimali nodedzinatu degvielu, bez vajadzibas stavot pie sarkana, vai nikstot sastregumos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > disassociative 03.10.2012. 21.41

    Janka
    Ja, vecums nenak viens, lidz ar testosterona limena pazeminasanos, daudziem ari prata spejas zud.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > disassociative 03.10.2012. 22.52

    Edmunds Zālīte
    lidojām mēs reiz ar bosu uz tikšanām, jo kavējām. Un apturēja. Boss, protams, “vienojās”, bet sausais atlikums:
    – tikšanās nokavētas;
    – zināma latu summa pakāsta.

    pārdomāts maršruts, izplānots laiks – un tā steiga absolūti lieka. It īpaši ņemot vērā, ka ģimene labāk sagaida tēti par 10 minūtēm vēlāk, nekā par dažām nedēļām vēlāk no slimnīcas. Pie tam pa pilsētu tā laika ekonomija ātruma dēļ tiešām ir 5-10 minūtes

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > disassociative 03.10.2012. 23.12

    Laurazan…LV bedres tavus toyota IQ sasitīs lupatās vēl pirms garantija beigsies 🙂 izturīgas 90to gadu mašīnas ir piemērotākais mūsu valstij ne jau mazizmēra parketnieki, diemžēl, bet fakts !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > disassociative 04.10.2012. 10.16

    Cik tiek iztērēts papildus benzīna, ja ātrums ir zem 90 km/h, saražots CO izmešu, piesmirdināts pilsētas gaisa…
    Satiksmei būtu jābūt ātrai un raitai. Aizbrauciet uz Vāciju paskatieties, kādi ir ātruma ierobežojumi uz kādiem ceļiem un kādās vietās -tie tiešām ir pārdomāti. Braukt drīkst ātri un es te nerunāju par autobāņiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 03.10.2012. 14.03

moška lielā Pētersone(čerez čortočku Godmane)ir minētās afēras māte? Kaut kā baigi jau nu aktīvi uzstājas… un par to atbildību par bojāgājušaniem un lidojošajiem pa Jūrmalas šoseju – argumentācija “dzelžaina” 🙂

+12
0
Atbildēt

2

    Ieva Priedenfelde > silvija_vitina 03.10.2012. 23.46

    Nu ja, tauta vaino Lindu, bet varbūt kājas aug no citas vietas…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija_vitina 04.10.2012. 10.12

    Ir skaidri zināms, no kurienes aug kājas…
    No pašas augšas un plašas politiskas savienības starp V+SC+RP

    +1
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 03.10.2012. 14.02

fotoradari buutu, izmanotjot iespeeju, jaatpeerk kaa lietoti, par puscenu.

un pirms to darbiibas atsaaksanas jaaparskata celja ziimju atbilstiiba realitaatei, jo sava laikaa zivtinjsh teica ka ziimes tiekot uzstaadiitas ar apreekjinu ka brauceeji taas paarsniedz par 20km/h. taatad luudzu ieviesiet korekcijas ziimeees!!

+6
-1
Atbildēt

1

    mārtiņš meiers_ > archoftriumph 04.10.2012. 09.55

    Un vēl gan ir jautājums, vai vispār ir nepieciešams atpirkt pārvietojamos radarus. Stacionārie, ja vien tie tiešām izvietoti stratēģiski pareizās vietās, protams, būtu noderīgi, taču tie pārvietojamie verķi īsti nav izmantojami, jo pie katra blakus ir jāsēž kādam bulku vāģī, lai nenosper.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 03.10.2012. 13.42

Normāli būtu pēc iespējas samazināt valsts sektoru, un, ko iespējams, uzticēt privātsektoram, Latvijā atkal notiek viss otrādi.
Un tie tad būs no tās pašas firmas, kas visus piečakarēja?

+1
-7
Atbildēt

7

    Una Grinberga > mary75 03.10.2012. 13.52

    @dzeris
    Tā valsts pārvalde no tiem 5 cilvēkiem uzpūtīsies milzīga! Tici man, tā sieviete, kas šķiro fotoradaru bildes, bija tā lielākā uzmetēja no Vitronik 🙂
    Šoreiz kritika ne pa tēmu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.10.2012. 13.59

    Tas nemaina pamatpostulātu – valsts sektoram jābūt pēc iespējas mazākam.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 03.10.2012. 14.37

    @dzeris
    Pats gribēju izpētīt valsts pārvaldes lielumu, bet mana hipotēze izgāzās, jo pēc gada pārskatiem 2011.gada beigās valsts pārvaldē strādājā aptuveni tāds pats darbinieku skaits kā 2004.gada beigās. Tagad darbinieku skaitu ir jāsamazina nevis īsinot štatus, bet ieviešot efektīvus IT risinājumus un atsakoties no atsevišķām funkcijām, lai celtu darba kvalitāti un varētu arī celt algas ierēdņiem (piesaistot profesionālākos).
    Ja mēs aplūkojam fotoradaru gadījumu, tad tas ir mūsdienīgs risinājums, kas ieekonomē daudzas policistu darba stundas un ļauj fokusēt uzmanību uz dažiem grūtāk kontrolējamiem uzdevumiem – apreibinošu vielu lietošana un auto vadīšana bez tiesībām. Es patiešām nezinu, vai tos 5 cilvēkus vajadzētu tā īpaši likt zem kāda SIA, kura īpašnieks ir kāds ministrijas ierēdnis (tipisks risinājums griešanas gados!!!).

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 03.10.2012. 16.39

    ” Normāli būtu pēc iespējas samazināt valsts sektoru” – kurš to ir pasludinājis par normālu?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.10.2012. 17.00

    Tirgus ekonomika.
    Nē, nu socialismā valsts sektors ir pilnīgi viss, privātsektora kā tāda vispār nav, skatoties, ko mēs gribam.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 03.10.2012. 21.30

    dzeris49
    “Normāli būtu pēc iespējas samazināt valsts sektoru, un, ko iespējams, uzticēt privātsektoram”

    Labprat piedavatu valstij prokurora, tiesnesa un bendes pakalpojums. Policijas vieta psihiski veseliem un nesoditiem pirmas pakapes Latvijas pilsoniem butu jaliek par pienakumu nesat un nekavejoties pielietot saujamieroci gadijumos, kad tiek apdraudeta Latvijas pilsona dziviba, veseliba vai manta un valsts manta un gods.
    Varbut ari muitas funkcijas uzticet Zatlera pagelnika Usakova padomniekam, Teilanam?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 04.10.2012. 10.06

    Dzeri49, Tu tāds gudrāks esi, pastāsti, kurā normālā valstī represīvās funkcijas atrodas privātpersonu rokās?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: