ZRP koalīcijas sarunas nosauc par nesaprātīgām, paziņo par pauzi
160Saistītie raksti
Aktuāli /
25. aprīlis
Šķiltava nr.213: Stadions vai mazdārziņi? Konkursu vājās vietas. “Vienotība” krustugunīs
Radars /
13. marts
Radars Latvijā
Komentārs /
6. septembris 2023
Valdības neizbēgamība
Komentāri (160)
rjes_son391 13.10.2011. 12.33
iksyz
Par jūsu smadzenēm var spriest pēc jūsu komentāriem.
Bet Ķīļa reforma tiešām ir murgaina, jo traucē kāds sīkumiņš – nav atrasts finansējuma avots. Reformēt ko bez naudas, tikai reformēšanas pēc, tā ir aktivitāte, kas lieliski raksturo Ķīli, Zatleru un pārējos Sprūdžus.
0
LieneL 13.10.2011. 10.53
Piekrītu, kuluāros nosauktajiem un vēl citiem, piemēram, Šabašovam, ir zināma loma. Man pat šķiet, komandpunkts pārcēlies no Puzes uz Drīdža ezera krastiem.
Tieši tādēļ jāļauj jaunievēlētajiem deputātiem nodot zvērestu, iepazīties un tad mēģināt pašiem lemt par koalīcijas izveidi.
3
ilmisimo > LieneL 13.10.2011. 11.25
jāļauj jaunievēlētajiem deputātiem nodot zvērestu, iepazīties un tad mēģināt pašiem lemt par koalīcijas izveidi
____________________________________________—
Stingrā Zatlera un Urbanoviča uzraudzībā. Ar obligātām Paidera un Jurgena konsultācijām.
UN – bez telefoniem.
0
dro > LieneL 13.10.2011. 11.32
lama. Ļeņinam bija vieglāk. Zatleram būs ne tikai jāieņem Pasts un telegrāfs, bet arī jākonfiscē telefoni, un datori:)
0
ilmisimo > LieneL 13.10.2011. 15.06
jākonfiscē telefoni, un datori:)
_______________________________________-
…kā Virsmātes partijai jānorauj truba ar kosmosu.
Nekādas konkurences!
0
LieneL 13.10.2011. 09.55
Beidzot pirmais saprātīgais spriedums!
Tikai nākamā pietura būs 11.saeima!
Šobrīd vieni sēž siltā, braucošā autobusā, bet jauniņie stāv lietū pieturā. No šādām pozīcijām, sarunas nekādi nevar būt konstruktīvas.
Nav ko sasteigt!
Loģiski būtu un Satversmes garam atbilstu pauze līdz brīdim, kad būs apstiprināti deputātu mandāti un visām frakcijām ievēlēta vadība.
Vienotības un TB/LNNK varas ķēķī ļoti ilgstoši bijušajiem (piemēram, Gaidis Bērziņš no 1995. gada!) jau gandrīz izdevās apspēlēt jaunpienācējus no ZRP un VL!
1
dro > LieneL 13.10.2011. 10.27
andrispp… Vienotības un TB/LNNK varas ķēķī ļoti ilgstoši bijušajiem (piemēram, Gaidis Bērziņš no 1995. gada!) jau gandrīz izdevās apspēlēt jaunpienācējus no ZRP un VL!
___________________
Pērle!:) Jauniņie Meļņiks, Kukule un Urbanovičš vēl parādīs šiem, kur vēži ziemo! Galvenais nekad neteikt patiesību:)
0
Vineta Ungailo 13.10.2011. 09.14
neinteresanti. Zatlers beidzot kļuvis prognozējams. tagad acīmredzami nākamais solis būs jauns koalīcijas variants ar SC un ZZS.
1
austrisv > Vineta Ungailo 13.10.2011. 15.48
Nu diezin vai, ZRP tur varēs kopā ar Sc realizēt tās ,cik sapratu, iekāroto 7 ministriju reformas vai zatlerprāt- programmas.
SC jau nu nedos Zatleram pārvaldīšanā 7 ministrijas , kuras paši Sc iekārojuši. Zatlera reformistiem ir izrādījusies pārāk milzīga iekāre pēc ministru krēsliem nemaz neņemot vērā, ka viņiem ir tikai 22 deputātu vietas seimā.
0
mh 13.10.2011. 01.35
Dievs pasargā no Zatleriem,no ienaidnieka pats sargāšos!
0
Ligiña Doniña 13.10.2011. 01.27
Protams, ka ir viens konstruktīvs un “pēc būtības” risinājums. ZRP + SC un amen. Viss liecina tikai par to, ka tā ir īstā savienība. Padomu un sapratnes, izdevīguma un ambīciju apmierināšana- viss komplekts. Pārējās ir “piespiedu” laulības.
Zatlers protams ar to arī ir politisks līķis, bet toties būs gājis bojā pēc pārliecības.- …VISS BŪS LABI
0
martins_kibilds 13.10.2011. 01.08
Jo vairāk lasu šos komentārus, jo vairāk sāku respektēt Zatleru. Nē, es nebalsoju par ZRP, bet redzot, kā pēc vēlēšanām uzvedas Vienotība (kuras stabils atbalstītājs esmu bijis vairākus gadus) arvien vairāk tajā viļos. Galu galā turpat vai vienīgais kas ir palicis ir Dombrovskis, kura dēļ šo partiju ir vērts atbalstīt. Bet citādi V nespēja adektāvti reaģēt uz ZRP manevriem rada intelektuālas impotences iespaidu.
Tāpēc labi, ka ir tāds ZRP, kurš pamatīgi izvēdina pamatīgi sastāvējušos gaisu.
p.s. Laipni lūgti salikt mīnusiņus, jo racionālus iebildumus šeit nu jau vairs izlasīt nav iespējams. Tikai ķengas un jēlības. Pašvaki.
4
buchamona > martins_kibilds 13.10.2011. 08.04
Galu galā turpat vai vienīgais kas ir palicis ir Dombrovskis, kura dēļ šo partiju ir vērts atbalstīt. +++ kāpēc Tev jāliek mīnusi? :)) Ja aizrautos ar plusu un mīnusu likšanu – pieliktu plusu, jo lai nu kas, bet Dombrovskis vienmēr ir bijis pret to, ka SC ir jāņem koalīcijā :)
0
dro > martins_kibilds 13.10.2011. 09.32
Ivars. Misters Pauze?
0
martins_kibilds > martins_kibilds 13.10.2011. 09.48
Ir arī kādi iebildumi pēc būtības? Vai arī paštaisnuma apmierinājums ir radījis tādu reibuma pakāpi, kas iebildumus neliek meklēt?
0
dro > martins_kibilds 13.10.2011. 10.02
Ivars. Reibums? Zatleram vai man? Katrā Zatlera intervijā, paziņojumā atrodams noliegums iepriekš teiktajam. Meliem īsas kājas:)
0
Valdis Ādamsons 13.10.2011. 00.40
>lno
——–
Tev kārtējie plusiņi arī no manis!
Tie dod spēku un ticību dzīvei un Latvijai!
1
dro > Valdis Ādamsons 13.10.2011. 08.31
stratēģis. Paldies. Neko īpašu gan man nav izdevies atklāt:)
0
Ligiña Doniña 13.10.2011. 00.27
Zatlers nav politķis, bet VILTVĀRDIS. Zatlers nav nekad bijis politiķis un nebūs. Mums ir darīšana ar garīgi vāju cilvēku turklāt arī garīgi nelīdzsvarotu.
Paskatijos pirmsvēlēšanu interviju ar Mamikinu. Zatlers neadekvāti atbild, vai neatbild vispār, plātot rokas ar textu- “nu ko jūs” daudzas reizes no vietas.
Nu varbūt taisnība Z.Liepiņam, ka NA droši var arī turēties pāris gadus tālāk no šī zoodārza?
0
dro 13.10.2011. 00.19
Jaunais IR ir klāt! Ar labu nakti:)
2
ievuliitis > dro 13.10.2011. 02.12
Rīt iešu mājās un pirmais – uzreiz pie pastkastītes.
:)
0
dro > dro 13.10.2011. 08.27
betijacelmale. Rīt iešu mājās…
_________________________
Kur tad sagaidi rītu…?:)
0
Una Grinberga 12.10.2011. 23.49
Saka, ka slimu par gudru nepataisīsi. Bet, ja par tēmu, tad ZRP vairāk “spēlējas ar politiku” spēles pēc kā pārējie “koalīcijas” partneri – pie tam tik ļoti nemākulīgi, ka vai slikti ap dūšu metas! Kur palika jaunā politika? Kur palika profesionāla pieeja valstiskiem lēmumiem?
0
tuba76 12.10.2011. 23.06
Lasu lokalo zviedru presi, citats: “Tada varetu but sajuta, kad pec gara skrejiena tev skiet, ka beidzot esi nokluvis merki, bet uzzini, ka esi vel tikai puscela”. Tas sakara ar Zviedrijas centralajiem notikumiem sakara nesen ieveleta socialdemokratu partijas vaditaja peksni dienas gaisma nonakusajiem fufeliem ar parlamentarajiem pabalstiem par dzivesvietu u.c. nodoklu naudas lietam. Proti ari zviedru socialdemokrati pec gadiem ilgam problemam partija bija cerejusi uz saulvedi, bet vinus sagaidija nepatikama vilsanas…
2
Signija Aizpuriete > tuba76 12.10.2011. 23.38
—–
Visa Eiropas Savienība ir nepatīkamas situācijas priekšā. EiroZonas problēmas ir pašu ”gudrinieku” radītas, bet maksāt jau ‘resnvēderi’/’fat cats’ nevēlas…Pēc 9. mēnešiem (saskaņā ar Kurmīša skolnieka J.L prognozi) mūsu šodienas probļēmas liksies sīkas un nenozīmīgas (arī tiem, kas spēj atcerēties).
0
Valdis Ādamsons > tuba76 13.10.2011. 00.49
Esmu savulaik ticies ar zviedru sociāldemokrātiem, tiesa – ar Stokholmas SD partijas līderiem. Starp citu, viņi, atbildot uz manu jautājumu, kura partija ir atbildīga par Stokholmas Vecpilsētas iznīcināšanu, tiesa gan, atbildēja godīgi – mēs, Stokhlmas SD! Un to nožēlojot, ka esot šo lielummānijas ideju aizguvuši no Staļina laika Maskavas.
0
Roberts Gūtšmits 12.10.2011. 22.51
Nu bet tas bija uzreiz skaidrs, ka iešana koalīcijā kopā ar lielākajiem meļiem – jenotiem un vairāku valdību gāzējiem – tēvzemiešiem viennozīmīgi nozīmē zirnekļu kaujas stikla burkā. Kurās jenoti un teletūbiji pilnīgi noteikti ir daudz pieredzējušāki un nekaunīgāki par zatleriešiem. Šoreiz intrigas un melošana ir sākusies pat vēl pirms valdības izveidošanas. Pīļknābis sola koalīcijas partneriem vienu, bet tikmēr jaunpups un āboltiņa jau izsūta Letai SAVU sastiķēto valdības variantu, kuram ar Pīļknābja piedāvājumiem nav nekā kopīga. Jenoti kā vienmēr savā elementā …
Pietiek.com:
„Pēc politiķu neoficiāli teiktā, vēlme izmantot šo sarunu procesā ZRP no premjera biroja nosūtīto darba dokumentu, lai apšaubītu Dombrovska panāktās vienošanās spēku, varētu nākt no atsevišķiem Vienotības politiķiem. Šie plāni sakņojoties vairākos apsvērumos – pirmkārt, vēlmē nepieļaut Dombrovska uzvaras gājienu, kas viņam varētu nodrošināt ievēlēšanu par Vienotības priekšsēdētāju partijas kongresā novembrī, otrkārt, ietekmēt sev par labu amatu sadali jaunajā valdībā un Saeimā, treškārt, neesot izslēgts atsevišķu politiķu aprēķins, ka Vienotībai būtu izdevīgāk palikt opozīcijā.”
http://www.pietiek.com/raksti/draud_apsaubit_dombrovska_panakto_vienosanos_par_jauno_koaliciju
Vienu vārdu sakot – jenotu iekšējie intriganti cenšas kancellēt Pīļknābja panākto vienošanos iekšpartijas iekšējo cīniņu dēļ un, lai ieriebtu Pīļknābim, ir gatavi riskēt pat ar koalīcijas stabilitāti. Tipiski jenotu stilā – ka tik pašam kāda silta vietiņa pie Siles, a valsts un tauta tikmēr pie kājas!
Domāju, ka zatleriešiem, redzot šo partneru nodevīgumu un zemiskumu, vajadzētu tomēr vēlreiz apsvērt domu veidot koalīciju ar Ssaskaņu. Kura ir pierādījusi, ka ir uzticams, godprātīgs un atbildīgs partneris nevis letiņu ierāvēji ! … :)
2
Nika > Roberts Gūtšmits 12.10.2011. 22.54
Tad ej un veido savu koalīciju ar “uzticamo, godprātīgo, atbildīgo” SC. Kas tev traucē? Šlesers saeimā netika? hahaha, jo tad koalīcija būtu SC+Šlesers+ZRP
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ > Roberts Gūtšmits 12.10.2011. 23.07
Kurmītis///Kura ir pierādījusi, ka ir uzticams, godprātīgs un atbildīgs partneris nevis letiņu ierāvēji…
___________________
…un kuri ir pierādījuši, ka ir tikpat “gudri un tālredzīgi” kā Kurmītis un kuru prognozes tāpat kā kurmjiem nekad nepiepildās:))
0
dro 12.10.2011. 22.50
Solvita Āboltiņa pretēji dokumentā ierakstītajam publiski apšaubīja mērķi samazināt darbaspēka nodokļus un pārcelt nodokļu slogu uz nekustamo īpašumu un patēriņu.
___________________
Klaji meli, par ko katrs var pārliecināties, noklausoties arhīvā Krustpunktus. Āboltiņa neapšaubīja mērķi, bet tempu, kurš atkarīgs no ekonomiskās situācijas pasaulē un Latvijā.
4
andris902 > dro 12.10.2011. 23.06
..lno…arī es dzirdēju “Krustpunktus”….Zatlers ir neģēlīgs un zemisks melis!…
0
dro > dro 12.10.2011. 23.19
zanE. Vai tik Zatlers nav zaudējis savaldīšanos pēc Sprūdža neapdomīgās frāzes, ka ZRP īpaši nekāro pēc saeimas priekšsēdētāja amata, uz ko Āboltiņa atbildēja, ka tad jau Vienotība var šo vietu aizpildīt:)
0
andris902 > dro 12.10.2011. 23.49
…lno…Sprūdžam mēle nostrādāja ātrāk par smadzenēm…:))
…un šādiem jampampiņiem un bezsmadzeņu radījumiem uzdāvināt veto tiesības?….tas taču būtu murgs!….ja nav, tad lai nav – bet šādu valdības deklarāciju parakstīt nedrīkst!….
0
dro > dro 12.10.2011. 23.57
zanE. Mūžu dzīvo – mūžu brīnies:)
0
dro 12.10.2011. 22.35
Valda Zatlera (ZRP) negaidītais lēmums ieturēt pauzi sarunās par valdības veidošanu ir klaja bezatbildība vēlētāju priekšā, šādi šīvakara ZRP paziņojumu par pauzes ieturēšanu koalīcijas veidošanas sarunās aģentūrai LETA komentēja polittehnologs Jurģis Liepnieks.
«Jau kopš slavenā Zatlera rīkojuma Nr.2 vienmēr esmu teicis, ka Zatlera kungs ir visneprognozējamākais politiķis, kāds jebkad ir redzēts. Te nu mēs redzam kārtējo negaidīto pavērsienu. Atliek tikai noplātīt rokas un gaidīt, ko šis politiķis un viņa partija vēl sastrādās,» sacīja Liepnieks. Leta – apollo
6
martins_kibilds > dro 12.10.2011. 22.44
Cik saprotu, tad te šovakar ir sapulcējušies Liepnieka atbalstītāji.
0
tuba76 > dro 12.10.2011. 23.24
Ino: Zatlers nav un nebus politikis si varda istaja nozime, vins grib tads but, bet diemzel ne visu, ko gribas var dabut. Vins ir kads, kas aiz parpratuma nokluvis politika, un kurs ir iedomajies no sevis ko citu neka patiesiba vins ir. Vinam acimredzot ir viens merkis – tautas veleta prezidenta institucija, par ka nepieciesamibu vins ir sapratis, budams par prezidentu un uz kuru vins iet ka kapurkednieks, samicot visu un visus sava cela. Bet citadi vinam nav ne savs nakotnes redzejums par Latvijas valsti un tas vietu pasaule, ne ari sapratnes par celoniem, sekam un kopsakaribam politika.
Ir jabut ipasam antitalantam, lai ka politiskas partijas vaditajs dazu nedelu laika pagutu “uzmest” politiskos sancensus un veletajus ka pa labi ta pa kreisi – visus!
0
Roberts Gūtšmits > dro 12.10.2011. 23.28
>> lno
Vaīīīī-īī-ī-iii-i-i-i …. … pārsmējos ! Jenotam un širmītim lno pēkšņi agrāk peltais un par žuliku bandas locekli saukātais bijujšais Kalvīša izpalīgs Liepnieks ir kļuvis par citējamu autoritāti ! Diez kurā brīdī viņas un jūsējo jefiņu pozīcijas un domas ir tā satuvinājušās, ka esat gatavi vienoties KOPĪGĀ DZIESMĀ ?? … :)))
0
dro > dro 12.10.2011. 23.49
Kurmītis. Liepnieks ir tāds pats sivēns kā tu, bet manuprāt nesalīdzināmi gudrāks.
0
dro > dro 13.10.2011. 00.11
Vita. Arī tā var ieiet vēsturē:)
0
ilmisimo > dro 13.10.2011. 09.48
Cik saprotu, tad te šovakar ir sapulcējušies Liepnieka atbalstītāji.
________________________________________________
kas tracina radio Liniņa fanus.
0
Nika 12.10.2011. 22.30
Kāpēc Zaglers no sevīm tādu pasaules nabu iedomājies? Baigo super īpašo gaismas nesēju partiju izveidojis. Te viņam veto tiesības koalīcijā vajag. Te Dombrovskim jāpiekrīt būt par premjeru koalīcijā, kuru Zaglers izvēlējies. Te vēl viņam kaut kas nepatīk. Ceru, ka tauta šito cirku neaizmirsīs un pēc trīs gadiem tam pieliks punktu.
3
martins_kibilds > Nika 12.10.2011. 22.43
Es saprotu, ka tūlīt manu komentāru pārbrauks mīnusu buldozers, tomēr atļaušos nepiekrist šeit valdošajam noskaņojumam, kurš tā arī nav ieguvis racionālas argumentācijas apveidus. Man nav saprotams šeit kanalizēto emociju racionālais pamats. Varbūt kāds var cilvēciski paskaidrot sava svētā sašutuma iemeslus. Cik es saprotu, tad ZRP ir pateikuši, ka parakstīto vienošanos viņi grasās uztvert nopietni. Vai es tomēr esmu kaut ko palaidis garām?
0
Nika > Nika 12.10.2011. 22.49
ZRP arī teica, ka balsot par ZRP ir balsot pret SC. Bet tas jau bija baigi sen- pirms mēneša.
Un vai tas ir demokrātiski, ka ZRP ir lielākas tiesības par pārējām partijām? ZRP ieguva 20% vēlēšanās. Kāpēc visiem jādanco pēc viņu vēlmēm un kāpēc viņiem veto tiesības? Un ja jau Dombrovskis tik slikts- lūdzu, viedojiet partiju divatā ar SC.
0
ievuliitis > Nika 13.10.2011. 02.07
“…ka parakstīto vienošanos viņi grasās uztvert nopietni”
…un apvainojās, ka sarunu partneri neskrēja uzreiz pe virpas?
0
dag42 12.10.2011. 22.18
Pārsteidzoši. Gribēju rakstīt, ka komentāru kvalitāte un korektums ir.lv nokrituši līdz delfi.lv līmenim. Tomēr saņēmos un iegāju iečekot delfos. Nāksies teikt (vienlaikus atvainojoties delfiem) skarbāk: ir.lv komentāru kvalitāte, izskatās, ir nokritusi STIPRI ZEM delfu komentāru līmeņa.
11
P_Dancis > dag42 12.10.2011. 23.13
Divi pasaules.
Mums šķiet, ka korupcijas, tiesiskā nihilisma un politiskās nestabilitātes nomocītā valstī šūpot sen lolotu ieceri par tiesiskuma koalīciju ir neprāts.
Jums tā nešķiet.
0
dag42 > dag42 12.10.2011. 23.40
otra puse: jā, arī man tā šķiet. bet
(1) cik es saredzu, šūpošanu centīgi izveic visas šajā pasākumā iesaistītās puses, ar vai bez speciāla nolūka, intrigu vai vienkārši neprasmes dēļ – man ir grūti novērtēt. Par to bija vairāk mans pirmais komentārs pie šī raksta.
(2) Par šo komentāru: vari paskaitīt cik daudz spožu “pērļu” ir vien pie šī raksta: “Zoodārza Renegātu Partija”, “Sveiciens latviešu nigeram Norvēģijā”, “smirdigi Lemberga stipendiati un kajstarpes laizitaji”, “Zatler, vienmēr paliksi bijušais. Ja ļoti gribās, čurā savās bisēs bet ne citiem virsū.”, “jaturpina zatleru publiski lamat par nodeveju un judu iszkariotu..”. Tie ir citāti, kuros var vērot klaju necieņu gan pret komentāru subjektu, gan pret diskusijas biedriem. Ja Tev/Jums/vēl kādam tas šķiet pieņemami… mhmmm… man tas šķiet dīvaini.
p.s. “Mums šķiet,” – kas, ja nav noslēpums ir šie daudzskaitlīgie “Jūs”. es vienmēr biju domājis, ka individuālos komentāros cilvēki pauž savu personīgo viedokli. Nu labi, es vismaz pārstāvu tikai savu viedokli un parasti saku “man šķiet”.
0
P_Dancis > dag42 12.10.2011. 23.46
Pirmā persona daudzskaitlī, jo es solidarizējos ar manis minēto sabiedrības daļu.
Piekrītu, daudzi epiteti varēja izpalikt, bet Zatlera partija kopš vēlēšanām ir darījusi visu, lai tie rastos.
0
dag42 > dag42 13.10.2011. 00.04
savādi, jau pirms vēlēšanām bija acīmredzams, ka ZRP nenoraida iespējamu koalīciju ar SC. un man, kaut arī sīki nesekoju šīs partijas aktivitātēm, nemaz nešķita neticami, ka viņi nāks klajā ar šādu iniciatīvu. ja tagad pārsteigti un nikni ir par ZRP vēlējušie vēlētāji, nu ko lai dara, balsojot vēlēšanās vajag lietot arī kaut nedaudz spriestspējas nevis tikai emocijas. ja nikni ir citu partiju vēlētāji, well, tas nez vai rada augsni apgalvojumam, ka ZRP viņus ir nodevusi, jo viņi jau par ZRP nemaz nav balsojuši.
Pirmajā gadījumā rupjības liecina par, manuprāt, vismaz aprobežotību. Otrajā gadījumā – par prastumu un viselementārākās diskusiju kultūras ar politiskajiem oponentiem ignorēšanu.
Jo, cik es saredzu, galvenais ZRP kritizētāju iebildumu (vai pat naida, kā nu kurā gadījumā) iemesls ir ZRP vēlme redzēt koalīcijā arī SC. Vai es tomēr būšu kaut ko vēl fundamentālu palaidis garām?
p.s. vēlēšanās nebalsoju par ZRP: nekad (atskaitot, protams, pašas pirmās pēcneatkarības vēlēšanas) neesmu balsojis par jaunu un nezināmu politisko spēku.
0
Valdis Ādamsons > dag42 13.10.2011. 00.32
Tad jau rušinies vien pa Delfiem…
Saulainu taciņu!
0
dag42 > dag42 13.10.2011. 00.48
stratēģis: tas, protams, ir “gaumīgi” pēc principa: “man nepatīk tavs viedoklis, vācies prom no šejienes”. nāksies vien pierast, ka demokrātiskā sabiedrībā, atšķirībā, no diktatūrām, viedokļus nenovāc kopā ar cilvēkiem, lai kā arī dažiem to gribētos (piedevām 20 gadus pēc demokrātijas atjaunošanas, OMG!).
0
mary75 > dag42 13.10.2011. 06.49
Piekrītu ARTs, komentāru kvalitāte “izcila”.
Pārsvarā, lāsti, emociju izvirdumi, sajūta, ka būtu salasījušās sievas, kurus pametuši līgavaiņi, kuri nezin ko tiem sasolījuši, un tagad piemānījuši.
Pie kam visas tikko kā ieradušās no Ziemeļkorejas, kur par viedokļu dažādību un cita viedokļa respektēšanu neko dzirdējuši nav.
Kārtējā latviešiem tik tīkamā histērija.
0
P_Dancis > dag42 13.10.2011. 07.42
Priekšvēlēšanu debatēs ZRP premjerministra kandidāts Sprūdžs skaidri un gaiši minēja koalīcijas partneru eventuālo secību: V, NA, SC.
0
buchamona > dag42 13.10.2011. 07.56
Dzeris.Cenošos nelamāties – ne sadzīvē, nedz čatojot :) Taču ir reizes, kad citādi nevar un tas ir pavisam cilvēcīgi.
Es nezinu, kā šobrīd justos, ja būtu nobalsojis par ZRP un pārstāvētu to ZRP vēlētāju daļu, kuru Zatlers piekrāpa, to daļu kurai nav pārliecība, ka Latviju var glābt tikai ejot ciešā savienībā ar putinistiem, ka vairs nav svarīga ne ” demokrātijas privatizācija” , nedz tiesiskums. Pret visām kaitēm ir atrasts viens brīnumlīdzeklis – savienība ar SC. :)
Pilnīgi saprotu, ka šitāds sviests vairs nav pieņemams tiem, kuri kaut ko saprot no politikas un kuriem nav svešs jēdziens ideoloģija, dzimtenes mīlestība un citas lietas no ” šī plauktiņa” .
Zatlers ir pelnījis to, ko šobrīd saņem.Nevajag melot.
0
ilmisimo > dag42 13.10.2011. 09.47
Pārsvarā, lāsti…..
_____________________________
Jā, Džeri.
Visapkārt svoloči.
Tikai Valdis ar Nilu no dižciltīgo jaunavu pansionāta. Smoļnija.
0
ronalds_vuskans > dag42 13.10.2011. 11.00
manuprāt, latviešiem histērija nav raksturīga. Nu, varbūt ZRP līdera mētāšanās satur kādas iezīmes.
0
gundega_heiberga 12.10.2011. 21.50
ZRP reaģē bābiski – blefo. Saprotams, ja pēc blondās partijas radītājas neievēlēšanas Saeimā, tā neiegūst arī TM portfeli, atliek vienīgi vārtīties pa grīdu, mētāt roķeles, kājeles.
0
tuba76 12.10.2011. 21.40
Valsts prezidents Andris Bērziņš šodien līdz plkst.17 elektroniski ir saņēmis vairāk nekā 3000 vēstules ar aicinājumu prezidentam rīkoties, lai partiju apvienība “Saskaņas centrs” (SC) nonāktu koalīcijā. Prezidenta kanceleja līdz darba dienas beigām saņēmusi arī 40 vēstules ar pretēju aicinājumu, kurā izteikti iebildumi pret iespēju SC iekļaut koalīcijā.
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/395426-berzins_sanemis_3000_vestulu_par_sc_valdiba
0
rjes_son391 12.10.2011. 21.36
Vai tiešām būs Zatleram jāprasa, lai uzrāda psihiatra izziņu?
2
ilmisimo > rjes_son391 12.10.2011. 21.38
Karadžiča?
tas tak ar psihiatrs……
0
rjes_son391 > rjes_son391 12.10.2011. 21.49
Nesapratu analoģiju.
0
inese zandersone 12.10.2011. 21.31
Vairāk kā 71% nobalsoja par virzītām partijām uz rietumiem! Tagad būtu laiks iziet ielās un pateikt to prezidentam, lai cirks vienreiz beidzas! Vai jaunas vēšanas!
0
tuba76 12.10.2011. 21.28
Milie lidzpilsoni! Izskatas, ka nupat ieveletie tautas prieksstavji ir galigi apdullusi un tulko velesanu rezultatus acgarni ka lasitu no greizajiem spoguliem. Vismaz man skiet, ka ir laiks mums pasiem paust savu viedokli prezidentam pa tieso. Ka jau Usakovs to norada, to izdarit ir loti vienkarsi: http://www.president.lv/pk/content/?cat_id=608
2
Eliks > tuba76 12.10.2011. 22.08
Paldies par norādi! Aizrakstīju.
0
Valdis Ādamsons > tuba76 13.10.2011. 00.27
Paldies par aicinājumu!
Es nosūtīju atbalsta vēstuli Latvija Valsts Prezidentam stāvēt par Latvijas Valsts Neatkarību!
Lūzti, ja lauž,
Tik nebūs Tev liekties!
0
janazakovica 12.10.2011. 21.23
jaturpina zatleru publiski lamat par nodeveju un judu iszkariotu..tada valoda vinam vairak pielec..
0
Nika 12.10.2011. 21.20
Vajag jaunas ārkārtas vēlēšanas, lai tas klauns Zaglers ar visu savu zoodārza klaunu partiju tiktu izmesti politikas miskastē. Viņš tagad 3 gadus reformas bremzēs un valsti čakarēs. Skaidri redzams, ka viņš grib tikai ieviest prezidentālu republiku un pats nokļūt atpakaļ pilī, ar lielākām pilnvarām. AAA noteikti labi samaksāja par šo mahināciju.
1
reksa > Nika 12.10.2011. 23.50
Jā, trīs gadus šādu murgu nevarēs izturēt.
Ārkārtas vēlēšanas ir jārīko iespējami ātrāk.
0
Tane-Dane 12.10.2011. 21.17
Atnāca, sapisa valsti, paņēma pauzi.
1
ilmisimo > Tane-Dane 12.10.2011. 21.25
Zatlers.
Kurš gan cits.
0
Uldis Kaldre 12.10.2011. 21.15
Jā, tiešām pilnmēness, bet kā raksta pietiek.com,(un viņi par šīm aizkulišu spēlēm zin vislabāk) iemesls tam visam ir atkal aptaurētās aboltiņas ambīcijas – nepieļaut, ka Dombrovskis pārņemot sarunu vadību, ir paveicis to ko aboltiņa 2 nedēļu laikā nespēja. Un tas protams mazina šīs rudās pāžas izredzes ieņemt vienotības priekšsēdētāja vietu.
1
piziks > Uldis Kaldre 12.10.2011. 21.23
Ja tā būtu arī patiesībā, kurš te par to brīnītos? Āboltina Vienotībā ir atsevišķs spārns, kuru vienīgi pati Āboltiņa arī atbalsta. (Kamēr no RD neattipina mazais inkasators.)Toties ziepes ražo lielos daudzumā un gandrīz visas — nesmaržīgas.
0
ilmisimo 12.10.2011. 21.09
citēs sevi:
nāk prātā nostāsts par kazakiem,kas zaudē kauju čečeniem – tad vecais kazaks dod padomu izlaist aitas-čečeni dala aitas(ministru krēslus), sakaujas dēl aitām un kazaki vinnē…
Bērziņtēvs vēl neko nav teicis….. studē darbaļaužu vēstules..?..
—būs brīnums, ja līdz 17.oktobrim nenotiks kāda provokāciju sērija(kļūdīties šoreiz būtu patīkami)…
_____________________________________________________
skaitām:
viens…..
0
piziks 12.10.2011. 20.51
LTV “Panorāma” nez kādēļ pailgi uzkavējas, apspriežot Saeimas priekšsēdētājas postenī Solvitu Āboltiņu, kādam projektam paredzot Zatleru vienīgi frakcijas kādās komisijas — aizsardzības? — vadībā. Vai te atkal rudā intrigante nav lielākā vainā nekā izskatās šobrīd?
8
garausiitis > piziks 12.10.2011. 21.01
OT – varbūt iemesls ir tāds,ka jūt,ka būs V+NA+ZZS ?
0
dro > piziks 12.10.2011. 22.07
OT. Ko nu atkal fleitē: http://www.ir.lv/2011/10/12/neoficiali-tiek-saukts-jaunas-valdibas-sastavs
0
buchamona > piziks 12.10.2011. 22.13
klusais. Izskatās, ka tā būtu veiksme LR, ja koalīciju veidotu V+NA+ ZZS. Zatlers sit pušu Lembergu savā nelietībā.
0
Edzs > piziks 12.10.2011. 23.45
V+NA+ZZS, 20+14+13=47 deputati.
mazakuma koalicija nevelk un nav zinams ar ko aizvietot trukstoshos, pie Zatlera visi pec sazaaljotiem darzenjiem izskatas.
0
reksa > piziks 12.10.2011. 23.49
Jā, Lembergs uz Zatlera fona ir eņģelis.
Varētu piedot Lembergam visus viņa noziegumus, ja viņš novāktu no skatuves šo smirdīgo ZRP.
0
Edzs > piziks 12.10.2011. 23.57
jaa, ja vinsh ar saviem gotinjpapirishiem piepirktu no ZRP vai SC savam ZZS deputatus.
0
dro > piziks 13.10.2011. 00.02
TanteSidra…pie Zatlera visi pec sazaaljotiem darzenjiem izskatas.
__________________
Mazliet vēl jāpagaida. Manuprāt tur visi ir šokā. Iedomājies, kā pati justos, ja no rīta atklātu, ka priekšnieks neuzvedas adekvāti?:))
0
Edzs > piziks 13.10.2011. 00.16
lno
es nezinu kas ar vinjiem notiek. vakar redzeju tos isu bridi TV kur vinji tika apmaciti ka pogas spiest. paskats nozhelojams, varbut tiesham visiem shoks. veletaji var paslepties, bet shie ir ka uz delnas. es domaju ka nepareizu izveli tiem nevar parmest, lozungi kuriem tie noticeja bija skaisti un apkrapts jau ir ne tikai ZRP kontingents.
ZRP deputatiem vajadzetu atiet no shoka un izbeigt sadarbibu, lai netiktu lidzvainoti nozieguma. vinju iespejas vel ir mainit notiekosho uz labu.
Zatlers izskatas arvien neadekvataks. par vinja telju nevelos izteikties, to redakcija izgriezis.
0
edmunds_miluns 12.10.2011. 20.47
Teikšu tā, ja Vienotība tagad piekāpsies ZRP un ies ar SC, tad tas būs šīs partijas gals. Tāds pats kāds tagad ir ZRP.
Lembergu augsti nevērtēju, bet par zoodārza prezidentu viņam bija taisnība.
1
ilmisimo > edmunds_miluns 12.10.2011. 20.56
Teikšu tā, ja Vienotība tagad piekāpsies ZRP un ies ar SC, tad tas būs šīs partijas gals. Tāds pats kāds tagad ir ZRP.
_____________________________________—
ja tas būtu tikai divu partiju gals…
0
peerku 12.10.2011. 20.41
to pecisk
Analoģija ar Kristovsku Ģirtu saskatīta pareizi. Atkal viens gribulītis. Kāds aiz Saulveža muguras spēlē netīru spēli, izmantojot Zatleru ģimenes vājību uz varu un naudu. Gribas pagājušo godību par varītēm. Vienotība un Nacionāļi to nespēj viņam garantēt.
1
andrisskrastins > peerku 12.10.2011. 20.46
Neviens to nespēj viņiem garantēt. Tāpēc jau tā mētāšanās – it kā jau saprot, ka kompromisi, kompromisi, no otras puses…
0
ilmisimo 12.10.2011. 20.40
Tā stunda ir situse!
Lienoši, rāpojošie SCientologi metas auļuos!!!
Pēc ilgstošā aplenkuma un zociuma ideloģiskas izmērdēšanas – triecienuzbrukumā!!!!
P.S.
Daži gan pazaudē savas maskas.
0
alexander 12.10.2011. 20.38
Šķiet, ka ZRP sajutusi konjunktūru, proti, gaida SC labākajās padomju laika tradīcijās inspirētās “darbaļaužu vēstuļu” rakstīšanas akcijas rezultātus pēc stāvokļa uz 17. septembri. Vēl arī, protams, vērā ņemams ir pilnmēness faktors. Bet kopumā šķiet – ZRP ir pazudis vektors:)
0
silvija_vitina 12.10.2011. 20.36
vai personības dubultošanos nesauc par šizofrēniju? Visus solījumus un atrunas jau vairs nav vērts i uzskaitīt… vienīgais, ko gribētu atgādināt – par Kukules ņemšanu valdībā Zatlers bija teicis visai skaidri – “ja jau vēlēšanās ir izbalsota, tad neņems arī valdībā”. Bet tas laikam bija vakar. Šodien tas vairs neskaitās.
0
Sanšains 12.10.2011. 20.34
Piemēram, tas nekas, ka gan V, gan NA, gan ZZS par izglītības reformu ir gluži citādās domās. Ja Ķīlim neļaus atvalstiskot izglītības finansēšanu, ZRP gatavi šantāžai ar SC, kam droši vien varētu būt vienalga – ka tikai valdībā. Šantāža gluži tāda pati kā iepriekšējā Saeimā ZZS+SC.
Interesanti, cik procentu par ZRP balsojušo apjēdza, ko ZRP piedāvā izglītības jomā – 20% balsojušo? 10%?:) Interesanti, cik no ZRP deputātiem apjēdz, par ko ir runa?
0
andrisskrastins 12.10.2011. 20.27
Ja nopietni, man ir apnicis. ZRP nodarbojas ar atklātu kaitniecību un politisko primadonismu. Kristovsku Ģirts reāli nobāl šitā teātra priekšā. Ta lai viņi beidzot izdomā – variantu taču nav daudz – vai nu SC, vai arī V+NA. Ir jāspēj saklāt gulta un pēc tam tajā gulēt.
1
maruta_ludane > andrisskrastins 12.10.2011. 21.33
Varētu jau gulēt vienā gultā, bet izskatās, ka Z ir problēmas ar potenci….
0
oktaavs 12.10.2011. 20.26
Nu, nezinu.. Ir tāda sajūta,ka Ingūniņa stāv ieziepēta un saķemmēta premjera amatam, kad izgazīs Dombrovski.
Tad jau manīs :)
4
andrisskrastins > oktaavs 12.10.2011. 20.33
Man pat ir piekāst un Valdim visticamāk arī, vai viņam atkal uzkraus to visslikāto un ienīstāko darbu Latvijā, vai nē. Sudraba ir popa primadonna, viņa taču rokas neies smērēt, tāpat kā Zatlers – gudri dirst nav malku cirst (atvainojos redakcijai par sliktajiem vārdiem). Problēma ir citur – ir pagājušas trīs nedēļas. ZRP ir bijušas visas iespējas izdomāt kāds ir labākais *šobrīd* variants. Informācija liecina, ka ZRP iedomājas, ka var diktēt noteikumus un kompromiss kā tāds nepastāv. Tādā gadījumā viņi ir vienkārši kaitnieki paši savai reputācijai, valstij un man ir vienkārši nereāli iedomāties, kā viņi saskaņos pēdējos budžeta griezumus, utt. utjpr. ar šādu attieksmi.
0
oktaavs > oktaavs 12.10.2011. 20.41
Ingūniņa vilks, ja viņai palūgs(pavēlēs). Kuri ? Tie paši..
Par Voldiņu vispār vairs nav komentāru.
Mans kaķis ir daudz neatkarīgāks un saprātīgāks.
0
Edzs > oktaavs 12.10.2011. 23.08
signali neparprotami, – ar vinjiem kopa stradat bus grutak ka ar ZZS, tatad gandriz neiespejami.
0
Roberts Gūtšmits > oktaavs 12.10.2011. 23.21
>> pecisk
Pirmkārt, jampampiņ – Pīļknābim neviens neko nekad nav „krāvis” virsū uz viņa kuslajiem pleciņiem. Pats attecēja un pieteicās, kad nāca uz beigām viņa Eiroparlementārieša „karjera” un bija jāsāk domāt, kā turpmāk pelnīs naudu.
Otrkārt. Jau toreiz viņam uz kakla karājās nevaiksmīgais bizness un vairāk nekā miljonu lielas parādsaistības. Tā ka piezīšanās pie Siles un, kas galvenais – savas pasijas Bukanes iekārtošana pāris naudīgos VALSTS darbos arī bija galvenā motivācija pretendēt uz šo amatu.
Un treškārt. Zatleriešiem IR tiesības diktēt noteikumus, jo bez viņiem nav iespējams izveidot valdību. Elementāra matemātika trešās klases skolēna līmenī. Līdz kuram tu laikam vēl neesi izaudzis … :)))
0
juhans 12.10.2011. 20.20
Kas tad nu? Pārizlutināta bērna gražošanās? Atkal jauna partnera meklēšana vai uzspēle, lai dotu ieganstu prezidentam Bērziņam teikt – tā kā jums tur nekas nesanāk, tad tagad es ieteikšu premjeru !
0
Pēteris Orinskis 12.10.2011. 20.18
Saprotu, ka grūti, bet varbūt tomēr varam pamēģināt kaut uz mirkli iedomāties, ka kāds nav tik ļoti norūpējies par amatiem lai aizmirstu priekšvēlēšanu solījumus un tautas labklājību? Ka Zatlers un viņa partija tiešām domāja nopietni to, ko teica pirms vēlēšanām? Ja padomā no šāda viedokļa, viss rakstā izklāstītais šķiet pat ļoti loģisks…
2
dzintarz > Pēteris Orinskis 12.10.2011. 20.36
Vienīgā persona, kas šajā kompānijā ir patiešām norūpējusies par amatu ir Zaķa-Kalnbērziņa Reformu Partijas vēlās mīlas valgos kritušais Vadonis, Maskavas braucējs..
Šķiele no savas pieredzes zin, kā partijas darbā “iesaistāmas” ambiciozas sievietes. Tāpēc arī tālredzīgi izvēlējās Zoodārza pretendentu un viņa “komandu”.
0
anete_raugule > Pēteris Orinskis 13.10.2011. 12.36
Inga, zini, to patiešām ir ļoti grūti iedomāties ;)))) Zatlers pēcvēlēšanu laikā paspējis izpildīt pārāk daudz dīvainu akrobātisku vingrinājumu. Sorry, ticamības moments ir pazudis.
0
itommy_ 12.10.2011. 20.17
Politiskā loģika saka priekšā, ka SCP flangam ir jāiet kopā ar (Z)RP.
1
Zane Degro > itommy_ 13.10.2011. 05.25
Kāds naivums!
0
buchamona 12.10.2011. 20.17
Man izskatās tā, ka ZRP vnk velk laiku un gaida, cik augstu šajās dienās SC spēs ” uzšūpot” savu elektorātu, un kā uz to noreaģēs Bērziņš.
0
rjes_son391 12.10.2011. 20.16
1.ZRP jāsagaida instrukcijas no kuratora…
2.Protams, pilnmēness…
0
jessdrthomas 12.10.2011. 20.15
Maskavas suteners pasvilpis!
http://www.diena.lv/sodien-laikraksta/karikatura-10-10-2011-13908083
0
Signija Aizpuriete 12.10.2011. 20.14
—–
Priecājās, pilsonīši, priecājās – demokrātija! Forši, nav vairs kā senajos Ulmaņlaikos vai baisi briesmīgajos padomju okupācijas gados izaudzētā raža jānovāc – tagad var pusgadu ‘non-stop’ kombinēt ideālāko Saeimas un valdības koalīcijas variantu. Ekonomika nu rūkdama ies augšup – kā jau reiz tas bij’ dziesmotās revolūcijas laikā!
0
Eliks 12.10.2011. 20.14
Vai Zatlers iedomājies, ka visi dancos pēc viņa stabules? Vai uz kompromisiem jāiet tikai Vienotībai un Nacionālajai apvienībai? Var jau būt nepieredzējis politiķis, bet kaut kādiem rāmjiem un veselajam saprātam taču jābūt! Laiks iet, budžets deg, bet šie līdz piektdienai urbinās degunu.
11
lebronj2356 > Eliks 12.10.2011. 20.23
NA piekāpās pat ļoti daudz, arī V iet uz kompromisu, laikam Zatlers domā, ka visi ir kā SC, kas savus solījumus izmet miskastē pēc pēdējā iecirkņa slēgšanas, kā arī, ka ZRP ir vissvarīgāka partija, kas jebkad ir bijusi un bez kuras nekādīgi nu nevar…Laiks mēģināt sarunas ar ZZS !
0
egfoto > Eliks 12.10.2011. 20.41
Lūdzu Vienotības piekāpšanās studijā :)
0
rjes_son391 > Eliks 12.10.2011. 20.53
Kaut vai murgainā Ķīļa izglītības reforma.
0
dag42 > Eliks 12.10.2011. 20.57
Ja pieņem, ka kopīgi panāktais kompromiss bija aprakstīts un parakstīts trīspusējajā vienošanā, tad, manuprāt, ir bezatbildīgi jau nākamajā dienā publiski klāstīt, ka “rakstītam neticēt”. Varēja taču arī jau neparakstīties, nevis vieglu roku uzšņāpt parakstu un ar slaidu rokas vēzienu jau pēc 24h visu iemest miskastē.
Mums katram (es domāju šeit rakstošos komentētājus) var būt savas politiskās simpātijas un antipātijas, savs viedoklis par to, kā vislabāk veidot koalīciju un valdību, bet, manuprāt, nekritiski apriet ZRP par to, ka viņi ir izbrīnīti par potenciālo koalīcijas partneru “uzmetieniem” jau pāris dienas pēc vienošanās parakstīšanas, ir nekorekti. Jums sagādātu prieku, teiksim, parakstīt dzīvokļa īres līgumu pirmdienā uz trim gadiem un tās pašas nedēļas trešdienā tikt izliktam no šī dzīvokļa?
0
inta_ll > Eliks 12.10.2011. 22.04
“Murgaina” viņa ir tikai tavā galvā un es nevaru spriest vai tavā galvā ievietotās smadzenes nav “murgainas”. Vai tad V ir piekritusi izglītības reformai??
0
austrisv > Eliks 12.10.2011. 22.30
Vai par uzmešanu Tu domā to, ka ZRP sev pieprasa ne tikai veto tiesības, kas vēl nekad nevienai partijai nebija dotas lēmum u pieņemšanā, vai arī to, ka ZRP pieprasa saviem 22 dputātiem vairāk nekā pusi no MK krēsliem??? Un tā sauca suzmešana no V+NA, kad V+NA ir 34 deputātu vietas, bet paliek pāri 6 ministru portfeļi toties ZRP 22 deputātiem pienākas 7 ministru vietas. Zināms jau kāpēc! tas ir tāpēc, lai balsojot MK vienmēr zatleriešu ministriem būtu pārsvars. Ja pārsvaram nepietiek ar veto, bet vajag vēl citādi pieprasīt sev labumus, tad lai tas Zatlers ar saviem pakalpiņiem dodas tik pie ušakoviešiem un tā staigā no vienas nometnes uz otru sev izprsīdams labumus?
Šitāda tirgošanās par amatiem vēl nekad nav bijusi ne vienā saeimā! Bezgodis un tad vēl kritizē citus.
0
gumijkoks > Eliks 12.10.2011. 22.57
Bet ko lai nabags dara, ja saimnieks uguni pie astes tur?Tad ir kā tur laikam Ļeņinam bija – viens solis uz priekšu, divi atpakaļ
0
Roberts Gūtšmits > Eliks 12.10.2011. 23.11
>> Bet
1. Betiņ, zatlerieši NEPRASĪJA sev pusi no ministru krēsliem un faktiskas veto tiesības jebkādiem valdības lēmumiem. To viņiem PIEDĀVĀJA jenotība un bez jebkādas prasīšanas. Zatlerieši tieši otrādi – ATTEICĀS no šī piedāvājuma un piedāvāja tomēr deputātu skaitam adekvātāku shēmu. Un tikai veto tiesības sev kritiskos jautājumos saglabāja. Lasi presi, mīļumiņ, la atkal neizgāztos kā veca sēta.
2. Un te nu mēs nonākam pie otrā punkta. Kad jenotība, kura pati piedāvāja dīlu un pat solīja atdot pusi no kabineta, lai tikai tiktu atkal pie Siles, jau nākamajā dienā uzmet sarunu partneri un ne tikai neievēro SAVUS sākotnēji dotos solījumus, bet vēl cenšas iebraukt koalīcijas partnera kabatā. Šeit nav pat runa vairs par kaut kādu koleģialitāti vai partnera pretimnākšanas novērtēšanu, te ir prasts „ķer un grāb ko var kamēr saimnieks neredz”, princips. Painteresējies, no kurienes vakar radās Letā tās 2-3 dažādās kabineta sadales versijas, kad vispirms ir viens ministru saraksts, pēc tam otrs, tad trešais un transformācijas gaitā, piemēram pēkšņi no cepures izlec jenotības zaķis un “kļūst” par Satiksmes ministru !??
Gluži dabīgi, ka zatlerieši jūtas šodien apstulbuši no šīs nekaunības un grib paņemt pauzi, lai noskaidrotu, kurš īsti veido valdību – Pīļknābis jeb visādi jaunpupi, jeb āboltiņas ar zaķiem jeb Letas žurnālisti … Tā aptuveni jūtas cilvēks, kurš grib pirkt jaunu autiņu it kā zolīdā veikalā, bet pēkšņi atklāj, ka autiņa vietā viņam blēdīgs čigāns aiz kūts pakša cenšas iesmērēt klibu un aklu kleperi …
0
egfoto > Eliks 12.10.2011. 23.35
Tā reforma ir ļoti laba, dievs dod lai viņa izdodas.
Ir jābeidz dzīvot sociālismā, visa Eiropa dēļ minētā sociālisma grimst un savelk galus kopā tikai uz imigrantu rēķina.
Visiem ir jāmaksā par savu izglītību un ja tu valstij atstrādā, tad attiecīgi tavs kredīts dzēšas. Nafig man ar saviem nodokļiem te sponsorēt juristus, kuri pēc tam lielu naudu no klientiem prasa?!?
0
inta_ll > Eliks 13.10.2011. 00.40
BET, Repšes valdībā “Jaunajam laikam” arī bija šādas veto tiesības.
0
Diāna Andžāne > Eliks 13.10.2011. 10.15
Kurmīts melo vai vienkārši nezina! :)
0
garausiitis 12.10.2011. 20.14
Cik nu sūcas info no sarunām, tad tās vairāk atgādinot farsu nevis sarunas. Vispār unikāli….
0
ilmisimo 12.10.2011. 20.11
http://rus.itvnet.lv/article/novosti/179726_506x285.jpg
3
inta_ll > ilmisimo 12.10.2011. 22.08
Tas liekas saucas – safabricēta propaganda.
0
Normunds > ilmisimo 12.10.2011. 22.49
Zatlers dejo krustcelēs…
0
Edzs > ilmisimo 12.10.2011. 23.13
korektak butu ar atsauci uz avotu:
http://rus.tvnet.lv/novosti/politika/179726-prz_mi_jeschje_stancujem_politichjeskoje_tango_s_cs
0
ivetao2007 12.10.2011. 20.11
Zatler, vienmēr paliksi bijušais. Ja ļoti gribās, čurā savās bisēs bet ne citiem virsū.
0
Iveta Ķelle 12.10.2011. 20.07
ZRP uzvedas kā kaprīzs skuķis
0
oktaavs 12.10.2011. 20.07
Uzmetiens turpinās ? Saimnieki tomēr neļauj ?
1
putekliic > oktaavs 12.10.2011. 22.50
Jā izskatās gan, ka neļauj. Zatlers uzvedas absolūti neadekvāti. Nu patiesi kā tāds īsts ķīlnieks, kurš vai nu ir ar kaut nopirkts, vai viņam ir ar kaut ko piedraudēts (kompromats?), vai arī ir viņš kaut ko kādam baigi sasolījis. Ar ZRP toč nebūs aršana. Galīgi nav zvanīts, ka šis variants tiks apstiprināts. Tajā partijā ir riktīgs purvs (vai migla).
0
Vaira Tempele 12.10.2011. 20.07
Iisaak sakot, V+VL! jaasaak runaat ar ZZS un jaameegjina paarpirkt kaadus ZRP cilveekus. Kaut ar amatiem. Neba tur visi ir kristaaltiiri, bez ambiicijaam. Vai tad Lembergs nevaretu izdaliit kaadu budzhetu Latviskas valsts saglabaashanas vajadziibaam?
7
reksa > Vaira Tempele 12.10.2011. 20.09
Pilnīgi pareizi!
Visbīstamākais cilvēks Latvijai ir Zatlers.
Godīgiem ZRP biedriem ir jāizstājas no ZRP un jāiestājas Vienotībā vai NA.
Tad Zatleram būs vismazākā frakcija un viņš varēs dziedāt vienā korī ar citiem Latvijas ienaidniekiem. Bet valdību veidos V + NA + ZZS.
0
guna_sniedzina > Vaira Tempele 12.10.2011. 22.20
Cik smirdigi Lemberga stipendiati un kajstarpes laizitaji ierunajas
0
austrisv > Vaira Tempele 12.10.2011. 22.24
lai aizietu no ZRP vēl vispirms ir jāsaņem deputātu mandāti un tikai tad, prom, no ši kangara, kurš savās runās izsmēja Vienotība storeizējo cīnu pēc portfeļiem, bet neredz, ko dara viņš pats. sagribējies vairāk kā pusi no ministru portfeļiem, bet alkatīgs jau viņš bijis vienmēr, jo kā tad citādi sadzīvotu ar savu vīzdegunīgo Lili.
0
mary75 > Vaira Tempele 12.10.2011. 23.18
Cik balsis būs V, NA un ZZS kopā?
Pagaidām neviens no ZRP izstāties netaisās, ja jau līdz šim nav izstājies.
0
reksa > Vaira Tempele 12.10.2011. 23.24
Dzerim – vai tu lasīt proti?
Cik būs V + NA + ZZS koalicijai balsu, ja Vienotībā un Nācionālajā apvienībā iestāsies 2/3 no ZRP deputātiem?
0
mary75 > Vaira Tempele 12.10.2011. 23.29
Sapņot jau nav aizliegts.
Ja tantei būtu riteņi, tad tante būtu tramvajs.
0
Zane Degro > Vaira Tempele 13.10.2011. 05.17
Kur ta šie tagad var izstāties? Vispirms taču jānozvērē strādāt valsts labā un jāsaņem deputāta mandāts. Tad varēs izstāties. Neredzu jēgu palikt frakcijā un būt šim jukušajam jampampiņam zem tupeles.
0
AUTOEXEC.BAT 12.10.2011. 20.06
… ir pilnmēness … :)
1
Edzs > AUTOEXEC.BAT 12.10.2011. 20.31
te nu bija, atkal jasak lamaties.
0
reksa 12.10.2011. 20.06
Cerams, ka Zatlera rīcība tuvinās ārkārtas Saeimas vēlēšanas, kuŗās Zoodārza Renegātu Partija nesaņems nevienu vietu.
8
lebronj2356 > reksa 12.10.2011. 20.21
Nevaru sagaidīt dienu, kad šis salasītais bars izjuks, bet viņu mesijs nonāks politiskā miskastē – būtu labāk atpakaļ uz Traumām gājis nevis maisījis gaisu un SC vilcis pie varas ! Jaunās vēlēšanās neoliberāļu un SC draudziņu baram nebūs nekādas izredzes !
0
dace_ampermane > reksa 12.10.2011. 20.37
Šis mesija jau ir miskastē [ne tikai politiskā miskastē, bet visādā/daudzveidīgā] pie tam ļoti dziļi :)
0
aivars_silins > reksa 12.10.2011. 20.51
Lasu tas mulkibas (mans dators ir aiz polara loka un nepazist latviesu sriftu), ko te visadi gudrisi raksta un apsauka Zatleru, un domaju – ja jus zinatu, ka seit tautiesi strada pa 11, 12 stundam diena, ja vajag, vel ilgak,lai izkultos no tiem s-diem, kur mus politiki ievedusi! Seit vienigas zinas, kas interese, ir vai rit nelis lietus, jo jastrada parsvara ara, tas, vai valdiba ir saskana, nesaskana, vai vel kads, te visiem ir pie kajas, jo visiem ir skaidrs, ka politikiem rup tikai savi amati, par tautu viniem nosplauties, ka taja reklama. Skaidrs, ka darbaspeka nodokli ir jasamazina tulin, nevis pec gadiem, lidosta katru dienu kads pamet Latviju, bet tas musu politikiem neliekas nekas svarigs. Visu cienu Zatleram, lai vinam izdodas vest pie prata tos tukspaurainos politikus! Viss, rit agri jacelas, agri uz darbu. Stradat vajag, nevis muldet pa tukso.
0
Inese Birzniece > reksa 12.10.2011. 22.02
@neitro. Sveiciens latviešu nigeram Norvēģijā. Prieks par Tevi, ja atrod brīvu brīdi paklausīties laika ziņas vergojot 12 stundas dienā. Pārējās ziņas (par saskaņu/nesaskaņu) tev stārķis atnesa? Varbūt izgulies kādreiz kārtīgi un ar skaidru galvu palasi ziņas no dzimtenes.
Kā ir – vai patīkami būt vergam, kaut arī labi maksā?
0
mary75 > reksa 12.10.2011. 23.15
sirtyaki – Tu uzskati strādāšanu ārzemēs par vergošanu?
Es gan domāju, ka ir apsveicami, ka cilvēki nevis staigā ar pastieptu rociņu pēc pabalsta, vai Latvijā spiests strādāt darbu, par ko nespēj uzturēt ģimeni, bet, strādā vienalga kur par normālu samaksu.
Saprotams, daži domā, ka “patriotiskāk” ubagot pabalstus Latvijā, nevis strādāt Norvēģijā, tas tāds atavisms no padomju laikiem – kas pamet dzimteni, tas nodevējs.
0
reksa > reksa 12.10.2011. 23.22
neitram
Tev ir iespēja strādāt aiz polārā lokā lielā mērā pateicoties iepriekšējo polītiķu darbam – iestāšanās Eiropas Savienībā. Citādi sēdētu tu savā Ķengaragā un sukātu ķepu.
Iepriekšējie polītiķi, protams, nav nekāds zelta gabaliņš. Dēmokratija ir jāapgūst un polītiķi ir jākontrolē visu laiku. Un zināmā mērā tā ir arī tava vaina, ka iepriekšējos gados neesi ievēlējis (neesi pārliecinājis apkārtējos ievēlēt) labākus deputātus un neesi kontrolējis viņu [ne]darbus.
Bet ja iepriekšējos gados SC būtu pie varas, tad šodien mēs dzīvotu nevis Eiropas Savienībā, bet gan kā Ukrainā, kur būtu pilnīgs bardaks, pilnīgs beztiesiskums un pilnīga nabadzība.
0
MattLi_LV > reksa 12.10.2011. 23.57
Ko te sprēgā, emigrant, laimes meklētāj! Te tautieši (mana sievasmāte) ir spiesti strādāt pa 17-18 stundām dienā (no 6 līdz 23-24), visu laiku uz kājām, roku darbu (apkalpojošā sfērā), saņemot par to Ls 150/mēn., turklāt netiek maksāti nodokļi, pensijai nekas netiek ieguldīts. Tiesa, jāstrādā katru otro nedēļu, otra nedēļa brīva. Bet alternatīvu šajā mazpilsētā nav, jeb ir līdzvērtīgas. Baigais varonis atradies!
0
MattLi_LV > reksa 12.10.2011. 23.58
Tas bija, atbildot uz neitro komentāru.
0
itommy_ 12.10.2011. 20.06
Zatlers dara pareizi. Ar diegiem nav aršana, pat ja tie nokrāsoti nacionālās krāsās un apkarināti ar auseklīšiem priekšā un pakaļā.
4
egfoto > itommy_ 12.10.2011. 20.15
Vismaz labi, ka Zatlers tik ātri atjēdzās.
Ir taču pilnīgi skaidrs, ka Vienotība uz reformām nav vērta, tai galvenais saglabāt amatus.
Jāliek visas cerības uz bezpartejisku premjeru, kas sapulcēs tiešām labus speciālistus un veiks jau sen nepieciešamās reformas izglītības, veselības un sociālajās sfērās.
0
AUTOEXEC.BAT > itommy_ 12.10.2011. 22.08
dons … kas sapulcēs tiešām labus speciālistus
—————————————————–
Kurus ? :))
0
mary75 > itommy_ 12.10.2011. 22.56
No vienas puses, izskatās, ka citi reāli varianti, izņemot SC, ZRP nav.
No otras puses – vajadzētu jau saprast, ka šāds koalīcijas līgums, kas noslēgts starp ZRP, V, un NA, jau pats par sevi ir koalīcijas nestabilitātes garants.
Skaidrs jau, ka V un NA, parakstot tādu līgumu, atradās bezizejas situācijā.
Veto tiesības ZRP nozīmē tikai to, ka šai partijai vienīgajai ir lemšana visos jautājumos.
NA atteikšanās no vairākuma savas programmas punktu, saprotams, liecina par tās izaugsmi un spēju meklēt kompromisus valsts labā, no otras puses, ja tā ir pat apsolījusi “turēt muti” un nerunāt ne par vienu viņu elektorātam svarīgu problēmu, tad,kāda jēga tai vispār atrasties koalīcijā?
Un, ja Zatlers dara klajas muļķības tai pašā ekonomikā vai kur citur, vai tad V par to nedrīkstēs iebilst, jo uz visiem iebildumiem var uzlikt veto un tos neievērot?
Cik tad ilgi tāda situācija varēs eksistēt?
Izskatās jau, ka Zatlera kārtējam pārsteigumam tas, ko pateicis vai nepateicis Dzintars vai Āboltiņa, ir tikai iegansts, bet, man ir sajūta, ka ZRP un NA vienā koalīcijā strādāt nevarēs, vai arī būs lielas grūtības, vienmēr jau var piesieties, ka kāds kaut kur kaut ko ne tā pateicis.
Praktiski, ja šī te koalīcija izjūk, reālas iespējas, manuprāt, ir divas – SC, ZRP un, kaut neformāli, ZZS, ja V izdomās palikt opozīcijā, vai arī ZRP, V, un SC.
Tā ka, grozies kā gribi, bez ZRP vai SC neko jēdzīgu izveidot nevar, bez V un NA kaut vai ko galīgi nejēdzīgu, bet, izveidot var, patīk vai nepatīk, tāda ir reāla situācija.
Un Zatlers, dabiski, to izmanto un izmantos arī turpmāk.
0
Edzs > itommy_ 12.10.2011. 23.22
donst13: _..sapulcēs tiešām labus speciālistus.._
ARTs: _Kurus ? :))_
~~~
nu piemeram no vecas gvardes Razhuks, no kancelejas Sondore-Kukule.
nu un padomajiet, – atradenis dabasdots brinumberns Sprudzhs vien ir ko verts.
0
Edmunds Zālīte 12.10.2011. 20.02
zatleram atkal lēkme
0