Zaķis: SC valdībā var šķelt ZRP

84

Komentāri (84)

kkristaps 30.09.2011. 15.20

Vērojot notikumu attīstību, sāku domāt, ka ZRP ir blēžu varzas Par izzagtu Latviju turpinājums, interesanti, vai, piemēram, Plaude-Rēlingere arī nav iestājusies un nepretendē uz kādu amatu? Pusei no tās blēžu varzas bija milzīgas parādsaistības pret Krievijas firmām, tāpēc tāda ieinteresētība “attīstīt sakarus ar Krieviju”.

+6
-2
Atbildēt

0

Pasūtīt di..st to SC ar visu viņu Krievijas super-klanu.
Nu kad beidzot kāds ZRP sāks domāt ar galvu un Vienotībā kāds arī izrādīs stingrāku interesi par trešo koalīcijas partneri. Vienalga, ka Vienotībai mazāk mandātu, tas nenozīmē, ka Zatlers ar pāris vairāk tagad varētu noteikt vai iet vai neiet meklēt “saskares punktus” ar SC.
Tas viss no Zatlera puses pagaidām ir pretīgi līdz nelabumam.

+9
0
Atbildēt

3

    PRECĪZI!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    “Nu kad beidzot kāds ZRP sāks domāt ar galvu” – viņi domā gan, taču viņi domā par savām savtīgajām interesēm/ambīcijām, nevis par valsts interesēm, tādēļ jau viņu domugājieni mums ir tik nesaprotami.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Tipiņ, kāpēc tāds viedoklis par ZRP? Kas būtu tas pamatojums? Lūdzu, faktus, kuri ir balstīti uz reāliem darbiem (un nevis minējumiem vai tenkām, ka kādam tā liekas un ka tā tas varētu būt).
    Un vēl – ZRP rindās ir 2000 biedru, vai šo apgalvo par visiem? Pieļauju, ka uz nākamajām vēlēšanām mēs kandidātu rindās redzēsim pavisam citas sejas. Tici man. :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dro 30.09.2011. 11.43

SC valdībā var šķelt ZRP
_______________________
Tas jau būs tikai turpinājums Vienotības četrinieka sabiedrības šķelšanai /Āboltiņa: SC neiekļaušana sabiedrībā bija kļūda/:)

+4
-1
Atbildēt

0

Liene 30.09.2011. 11.31

“Taču viņam personiski pēdējo mēnešu laikā diezgan negaidīti bijis pārsteigums tas, kā uzvedās SC – „negatīvā nozīmē”.”

— Zaķi nepatīkami izbrīnīja, ka Ušakovs atzina okupāciju.

Es tāpat kā Zaķis arī uzskatu, ka nevajadzēja zemoties nacionālistu priekšā, bet vajadzēja uzvesties kā Zoja Kosmodemjanska: “Всех не перевешаете!”

Lūk, почему «ЦС» не требует от «Единства» и Партии реформ Затлерса признать Waffen SS преступной организацией:

http://www.telegraf.lv/blog/post/skolyko-rospuskov-ponadobitsya

0
-5
Atbildēt

0

kkristaps 30.09.2011. 11.10

Manuprāt, ļoti trāpīgs komentārs Tvnet:
ZRP jāpārdēvē par Zatlera kukuļņēmēju un nodokļu nemaksātāju partiju. Tas nozīmē, ka Zatlers ar Sprūdžu nākot pie varas ņems kukuļus un algu saņems konvertēs.
Un vēl viens:
foršs kandidāts premjera amatam – milzu parādi, vidusskolas izglītība un vēl visādas blēdības, par kurām reti kuram šaubas,jau paskatoties uz šo personāžu vien …:-)
Un šāds:
Oligarhi ir miruši, lai dzīvo oligarhi!
Pasakiet, ar ko Sprūdžs atšķiras no Lemberga, Šķēles, vai Šlesera??? Palasiet cik uzņēmumos Sprūdžs ir investējis. Palsiet viņa paša deklerēto pirms vēlēšanām! Man šķiet, ka viņš Šleseri savā vecumā sit pušu reizes piecas. Viņam pieder kādi desmit uzņēmumi. Un Zatlerfaniem šķiet ka šis uzņēmumu magnāts rūpēsies par pensionāriem, maznodrošinātiem, skolotājiem un policistiem??? Jūs domājat, ka viņam jūsu krekls rūpēs vairāk kā savējais??? Cilvēks, kurš dreb par katru savu ieguldīto santīmu savos uzņēmumos rūpēsies par tautas labklājību, brīdī kad viņa kompānijām draudēs finanšu krīze?
Un viņš ir Zatlera labā roka un ministru prezidenta kandidāts no ZRP. Ko Zatlers taisās reformēt? Oligarhus AAA nomainīt pret oligarhiem BBB???

+8
-3
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 30.09.2011. 11.00

Ja Krievija ieskaitītu LV budžetā pāris miljardus, izskatās, ka ZRP būtu ar rokām kājām par LV pievienošanu NVS zonai, nepilsoņu legalizēšanu utt. Jo tas taču atrisinātu tik daudz no programātiskajiem jautājumiem!
Tā notiek, ja pie varas raujas juristi un “ekonomisti” ,nevis valstsvīri. Te nu būtu vārds Streipam….
V nedrīkst atdot visus grožus ZRP, lai, cik ērti tas arī neliktos.

+12
-1
Atbildēt

3

    Marija > Ligiña Doniña 30.09.2011. 11.11

    >Ivars
    Pavisam cita lieta, kad miljardus ieskaita SVF vai kādi citi finansu monstri. Pavisam cita sajūta, jūtoties parādā skandināviem, vēsturiskajiem draugiem vāciešiem, vai jaunajiem draugiem – alkatīgajiem rietumu finansu spekulantiem.

    Kad latviskās partijas Godmaņa vadībā glāba Parex bankas miljardus, kas galvenokārt piederēja austrumu kaimiņu klientiem, kā to vērtēt?
    Ko tad teica, par ko iestājās TB/LNNK un citi, kas tagad bļauj pret SC?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 30.09.2011. 11.23

    Jā valsts defaults ir variants, vai ne?
    Neviens nav sajūsmā par SVF un banku shēmām, bet tas ir saimniecības jautājums un pašu bāleliņu alkatības un zagšanas sekas. Šķēļveidīgo savārītos sū..us ,vēl ilgi nāksies strēbt.
    SC ir politisks un ideoloģisks pretinieks, kas gatavs klanīties, rāpot uz ceļiem Krievijas priekšā ar Rubiku priekšgalā. Legalizēt visu nelegalizējamo Tā ir kalpa domāšana.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Ligiña Doniña 30.09.2011. 12.52

    Grieķijas piemērs saka, Jā, defaults ir variants.

    Manuprāt, tikai tad, kad bankām atņems mītisko neaizskaramo dievišķibas oreolu, un noliks alkatīgos banķierus vienā strīpā ar parastu uzņēmēju, kurš, investējot savā biznesā, riskē investīcijas pazaudēt, tikai tad ir vērts runāt par harmonisku valsts attīstību.
    Kamēr politiķi ir raustāmas lelles banķieru rokās, tikmēr tauta būs moderno – finansu diktatoru verdzībā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 30.09.2011. 10.00

Pārtulkojot virsrakstu no politisko intrigu valodas man sanāca šādi – solvita aboltiņa ir nobažījusies, ka liela daļa vienotības var atšķelties, ja būs jāiet koalīcijā ar sc. Un tas ir diezgan acīmredzami.

+13
-2
Atbildēt

2

    inese zandersone > Uldis Kaldre 30.09.2011. 14.23

    Lasīt nemāki? Kāpēc uzreiz zatlers nevarēja teikt to, ko teica pirms vēlēšanām? Kāpēc uzreiz nevarēja sākt veidot koalōciju ar V+ NA??? Vai , kā klubā raksta, ka saņemta nauda no krievu miljardiera, lai SC ievilktu valdībā???? Vai nav amorāli visur sondori-kukuli vilkt līdzi, par ko tauta savu viedokli ir pateikusi???

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > Uldis Kaldre 01.10.2011. 10.55

    Jūs cienītā ar savu slimīgi patriotisko viedokli esat stipri atpalikusi. Nu ar sc valdībā nebūs atkal LPSR un arī izsūtīšana uz Sibīriju. Nomierinieties un saņemiet sevi rokās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 09.58

Punkts 1: tendeciozs raksta virsraksts, kurš ir “izzīsts” no Zaķa atbildes uz jautājumu, vai SC iesaistīšana nešķels pašu VIENOTĪBU. Ir apnicis, ka politiķi tik primitīvi “aiziet” no jautājuma. Vēl vairāk, iesaistīt tajā trešo pusi, kurai ar jautājumu nav nekāda sakara (ZRP jautājumā netika minēts), ir vienkārši nekorekti un tuvredzīgi: lai noslēptu problēmas savā organizācijā (divas deputātes publiski pateica, ka pametīs VIENOTĪBU, ja SC būs valdībā ar V), tiek iesaistīta trešā puse (ZRP), kas ir V tuvākais partneris. Pretīgi. Vienkārši pretīgi. Dēļ šādām lietām arī VIENOTĪBĀ zaudēja tik daudz vēlētāju. Arī mani.
Punkts 2: komentāri par Zatlera Reformu partijas biedriem. Ir jau dikti jauki lamāt un gānīt tos 2000 cilvēku, kuri divu mēnešu laikā ir iestājušies ZRP. Gribētos pajautāt – ko katrs komentētājs pats ir izdarījis, izņemot citus noniecinošos anonīmos komentārus internetā, lai Latvija kļūtu labāka, lai VISI Latvijas iedzīvotāji dzīvotu saskaņā viens ar otru, tiem būtu vienots Latvijas attīstības redzējums, bez dalījuma – vai esi latvietis, krievs, ebrejs, ukrainis, lietuvietis vai ķīnietis? Cik var biedēt cilvēkus ar kaut kādiem mistiskiem krieviem, kuri tūlīt sagraus mūsu nabaga Latviju? Viņi (tie “pretīgie krievu okupanti”) jau 20 gadus ir mums līdzās, brauc kopā ar mums vienā tramvajā, ēd vienā ēdnīcā, iepērkas tajos pašos veikalos, un, jā, svin ar mums kopā līgo svētkus! Cik ilgi vēl paši latvieši baros šo divkopienu sabiedrības modeli???? Varbūt pietiek vienreiz meklēt vainīgos “tur ārā”? Varbūt reāli paskatīsimies patiesībai acīs, ka mēs, latvieši, 20 gadu laikā esam radījuši tādu valsti, kurā joprojām pastāv šīs divas kopienas? Pirms 20 gadiem nebija daudz jaunu cilvēku, kuri skraidīja apkārt ar padomju un krievijas karogiem, gērbušies krievijas treniņtērpos. Tas ir parādījies tikai pēdējos gados un visu šo gadu laikā pie varas ir bijušas tā sauktās “latviešu partijas”! Nu pietiek taču vienreiz! Vai vēl turpināsim savā provinciālismā izlikties, ka krievi pie visa vainīgi un ka tikai savelkot kopā savu “milzīgo” latviešu nacionālistu dūri mēs varēsim pastāvēt kā valsts un kā nācija!

+3
-9
Atbildēt

16

    mary75 > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 10.28

    Daudz kur var piekrist.
    Daudz kur pateicoties taisni latviešu “supernacionāļu” un “superpatriotu” līdzšenējai politikai, kas bija orientēta uz sabiedrības šķelšanu ar nolūku saglabāt sev lielāku varas pīrāga daļu, kā arī latviešu politiķyu neprofesionalitātei un korumpētībai, SC ieguvis tādu popularitāti.
    Tāpēc it kā vajadzētu ļaut tam pastrādāt valdībā, būtu, vismaz, tādi plusi, ka tas pazaudētu to savu oreolu, un arī etniskā spriedze, principā, mazinātos.
    No otras puses – pavērojot, kā SC balsoja pēdējos 8 mēnešus, kāda tam ekonomiska programma, izpratne par demokrātiju, tiesiskumu, vārda brīvību, pārņem stipras šaubas, vai tas eksperiments nemaksās pārāk dārgi.
    Ne jau etniski faktori ir galvenie, kāpēc SC ņemt valdībā ir stipri riskanti.
    Arī, kamēr tur ir Rubika partija, kas okupāciju demonstratīvi neatzīst, tas ir problēmatiski, bet, taisni attieksme pret tiesiskumu un demokrātijas vērtībām, piem., vārda brīvību krievu mēdijos, kā arī absolūts ekonomisks analfabetisms ir tas, kas liek stipri domāt, ko darīt ar SC.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 10.32

    “lai VISI Latvijas iedzīvotāji dzīvotu saskaņā viens ar otru” – nedomāju, ka būtu jādzīvo saskaņā ar tiem iedzīvotājiem, kas šeit atrodas neleģitīmi. Bet šeit nu gan ir jāpiekrīt: “Varbūt reāli paskatīsimies patiesībai acīs, ka mēs, latvieši, 20 gadu laikā esam radījuši tādu valsti, kurā joprojām pastāv šīs divas kopienas? Pirms 20 gadiem nebija daudz jaunu cilvēku, kuri skraidīja apkārt ar padomju un krievijas karogiem, gērbušies krievijas treniņtērpos.” – tieši tā, jo latvieši sava gļēvuma, lunkanuma un bezprincipialitātes dēļ ir parādījuši, ka ir gatavi samierināties ar okupācijas sekām, tādēļ migranti, okupanti un viņu pēcteči ir bezbailīgi pacēluši galvas un pumpē savas padomjulaika tiesības.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    @dzeris
    Es pilnībā Tev, Džeri, piekrītu! SC pati neko citu, kā klaju populismu un atbalstu krieviem, nepiedāvā. Tieši tāpēc, esmu pārliecināts, ka ZRP sarunu vadītāji visu pirms uzsvaru sarunās ar visiem iespējamajiem koalīcijas partneriem liek tieši uz programmatisko/rīcības plāna realizēšanu. Skaidrs, ka SC ar personālijām ir ļoti švaki, ja Ušakovam, pašam nekandidējot, ir “jāizvelk” visa priekšvēlēšanu kampaņa.
    Laikam esmu ļoti liels ideālists, jo ceru, ka pat tajā brīdī, kad būs panākta vienošanās par programmu un rīcības plānu, partijas spēs vienoties par pavisam nebijušu principu Latvijas politikā – profesionāla ministru atlases procedūra. Skaidrs, ka partijas varēs izteikt savas kandidatūras, bet pirms tam, iespējams kādai outsourced kompānijai, ir jāizstrādā kritēriji, pēc kuriem vērtēt šīs kandidatūras. Gribētos, lai tas ir atvērts process, kuru visa sabiedrība var vērot. Skaidrs, ka lēmums būs jāpieņem tur augšā, bet būs grūti pieņemt neloģiskus lēmumus, ja visu procesu (varbūt arī kandidātu publiskas debates) būs iespējams redzēt visai sabiedrībai. :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 10.38

    “Tāpēc it kā vajadzētu ļaut tam [SC] pastrādāt valdībā, būtu, vismaz, tādi plusi, ka tas pazaudētu to savu oreolu” – vai tad 50 gadu bija par maz, lai redzētu un saprastu kā viņi strādā valdībā?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    @ Tipiņ
    Lūdzu, ziņo Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei (vai policijai) par visiem, kuri atrodas Latvijā neleģitīmi! Esmu pārliecināts, ka tiks pieņemti attiecīgie mēri un, ja būs pārkāpts likums, tad tie cilvēki tiks izraidīti no valsts. :)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 10.47

    Tipiņš – nav īsti korekti, pēdējos 50 gadus LPSR strādāja gan tagadējo “krievu”, gan “latviešu” partiju pārstāvji, pie kam visos vadošos amatos bija taisni tāsdi latvieši kā Gorbunovs, Bērziņš, Lembergs, Brigmanis, utt.
    Toties pēdējo 20 gadu “nopelni” pienākas tikai latviešu valdībām, no SC tur nebija ne smakas, ja SC palīdzēja kādai latviešu partijai kādā balsojumā – tad tikai pēc tās lūguma.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Inna Jagņuka > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 10.50

    Jā, ja mēs nebūtu atlaiduši savu ”milzīgo”latviešu nacionālistu dūri, 20 gadus pēc neatkarības atjaunošanas nebūtu divkopienu valsts ar spriedelējumiem par okupāciju un valsts valodu. Mēs esam bijuši pārāk toleranti, domājot, ka cittautieši to novērtēs. Diemžēl viņu mentalitāte ir tāda, ka toleranci tie uzskata par vājuma pazīmi un ciena tikai spēku un nekaunību. Par krieviem te tiešam nav runa. Runa ir par padomju cilvēkiem, kam demokrātija nav pieņemama, jo viņi tajā neprot dzīvot, nekad nav dzīvojuši un kuru intereses tik aktīvi aizstāv Krievija. Un protams,ka padomju cilvēkam nav tautības – nu neveras mute Urbanoviču, Vosu, Pelši, Viktoru Alksni saukta par latviešiem, kaut pasē protams tā rakstīts. Un jāpiekrīt , ka liela daļa no mums nav izturējusi pārbaudi ar varu un naudu. BET. Vai tik tie, kuru interesēs tiesiskums, labklājība , demokrātija mūsu valstī vājināta, nav ļoti labprāt sadarbojušies tieši ar Krieviju un nav smādējuši tās oligarhu un pat kriminālu aprindu naudu (AŠ2, Lembergs,KK, Lavents) tādejādi gandējot normālu biznesa vidi, ieviešot austrumu korupcijas tradīcijas utt. Tāpēc nevajag kultivēt mītu par latvju bāleliņiem, kas valsti noveduši līdz kliņķim, tie visi bijuši ciešām biznesa saitēm saistīti ar krievu biznesu, neatkarīgi no pasēs ierakstītās tautības.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 11.08

    Tā ir Dzeri, tikai nejauc LV ekonomiskās intereses ar SC politiskajām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 11.16

    >Dzerim
    “nav īsti korekti, pēdējos 50 gadus LPSR strādāja gan tagadējo “krievu”, gan “latviešu” partiju pārstāvji, pie kam visos vadošos amatos bija taisni tāsdi latvieši kā Gorbunovs…” – ir gan korekti, jo arī SC tagad ir tā saucamie “latvieši”, un SC šodien taču strādās kopā ar latviešu partijām, nevis viens, ja tiks koalīcijā. Par padomju laiku: Gorbunovs bija tikai LKP CK 3. sekretārs, nevis 1. Un tanī laikā 2. sekretāri gan CK, gan rajonu komitejās, kā likums, bija krievi. Par LKP CK 1. sekretāru Pugo nav pat ko runāt – viņš jau latvietis bija tikai uz papīra un tādu “latviešu” bija daudz. Tā ka SC darbībā mēs jau esam pieredzējuši, gan zem cita nosaukuma.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 14.22

    Tieši tā, jo LPSR laikos amatos reiti, kad bija normāli latvieši, jo vismaz tāds kā Voss un Pugo jau bija dzimuši Krievijā un viens no tiem , tāpat kā Pelše nemaz neprata latviešu vaodu. Galvenais jau, ka otrie sekretāri obligāti bija krievi, kuri rūpīgi uzraudzīja šos pārējos amatos esošos latvijiešus.
    Par to, kas izlaupīja Latviju šos 20 gadus ir atbildīgi tieši vēlētāji, jo kāda tauta tāda vara!!! Ka stad vēlēja šleseriešus, šķēlistus un lembergistus, ja ne pati tauta. Tieši tāpat kā tagad vēl pievienot var Rubiku, kurš bija un joprojām ir pret Latvijas neatkarību un Latviju ES un NATO! Tieši tas arī uztrauc visvairāk, jo kamdēl gan Rubiks grib Latviju izvilkt laukā no šim savienībām? Vai ne tāpēc, lai Krievija mūs atkal okupētu pēc jauna scenārija, kad oficiāli ievēlēta valdība vai prezidents dodas uz Maskavu, lai mūs iekļauj lielajā tautu saimē un tagad jau ar lūgumu no oficiālas varas!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 15.16

    Tā ļoti ērti – visi “normālie” latvieši bija nezin kur, bet, pie visa vainīgi nezin kādi citi latvieši.
    Kas tad tos Lembergus, Brigmaņus Šleserus, savēlēja, ja ne latvieši, paškritiskākiem jābūt!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Inna Jagņuka > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 15.37

    Kur nu vēl paškritiskākus par latviešiem atradīsi – neviena cita tauta, šķiet, sevi tā nenoniecina kā latvieši. Tieši otrādi – latviešiem jābūt lepnākiem un ar pašcieņu apveltītiem, tad tādus iznireļus kā līdz šim neievēlēsim. Labi, nedalīsim bāleliņos un krievvalodīgajos, bet eiropiešos un aziātos (pēc atzīto vērtību sistēmas):))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    @Irbe
    Ja palasu komentārus, secinu, ka latvieši ir reāli nobijušies par savu eksistenci! Bail, jo liekas, ka iesaistot valsts pārvaldē (valdībā) partiju, par kuru nobalsojuši 1/3 daļa BALSSTIESĪGO iedzīvotāju, mūsu nācija beigs pastāvēt. Varbūt pietiek vienreiz tik ļoti baidīties, bet varbūt ir jāsāk rīkoties? Pietiek baidīties no kaut kādiem “krieviem”, “padomju imigrantiem”, utt? Tā, viņu (SC un viņu vēlētāju) pieņemšana, kā neatņemamas Latvijas sabiedrības sastāvdaļa, būtu zīme, ka mēs beidzot esam nobrieduši un varam paskatīties patiesībai acīs un beigt vienreiz baidīties, ignorējot lietas būtību (viņi te ir un nekur nepazudīs!).
    Lai gan pēc komentāriem spriežot, ka vēl esam tālu no tāda valsts apziņas līmeņa. Es patiesi brīnos, ka ir tik daudzi agresīvi, nacionāli noskaņoti un uz sabiedrības šķelšanu orientēti komentētāji IR lasītāju vidū. Klau, vai kādam no jums ir kāds labs ierosinājums, kā mēs varētu panākt to, ka tiek izskausts šis divkopienu modelis? Un, lūdzu, nepiedāvājiet nacionālu koalīciju – tā tas ir bijis 20 gadus un katrs pragmatiski domājošs cilvēks saprotu, ka situācija ir kļuvusi tikai sliktāka!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Inna Jagņuka > Dzintars Kalniņš 30.09.2011. 17.01

    Vai mums tas ir jāpanāk? Varbūt beidzot ir laiks viņiem pateikt, ka
    1.mēs, kuru valodā runā vairāk kā 150milj. cilvēku negribam un neatļausimies apdraudēt jūsu valodu ( 1 milj. runājošo)valstī, kura ir vienīgā vieta pasaulē, kur šī valoda var pastāvēt un attīstīties
    2. mēs esam šīs valsts iedzīvotāji un pieprasām, lai Krievija neiejaucas suverēnas valsts iekšējās lietās, komentējot un iespaidojot krievvalodīgo jautājumu risināšanu. Mēs, šīs valsts krievvalodīgie iedzīvotāji, paši demokrātiskā ceļā risināsim savas problēmas bez norādījumiem no ārpuses.
    3.mēs atzīstam šīs valsts neatkarību un tiesisko pārmantojamību.
    Tik vien …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jā, ok. piekrītu. bet vai tad SC zem šī visa “neparakstās”?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    @Irbe – “Vai mums tas ir jāpanāk?”
    njā, ar šo jautājumu jau visu pasaki. :) Redzi tādās plāksnēs – viņi un mēs, pat neskatoties uz to, ka dzīvojam vienā valstī un vienā zemē. Tas, manuprāt, ir ļoti tuvredzīgi un šauri. Ar šādu redzējumu būs ļoti grūti “izvilkt maču” ilgtermiņā. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dina Repša 30.09.2011. 09.48

Manuprāt, ja ievēlēto deputātu un viņu pārstāvēto partiju vidū eksistē termina “valsts intereses” sapratne pēc būtības, problēmu rast sapratni nebūtu. ? Vai tagad tā ir?

+1
0
Atbildēt

0

Marija 30.09.2011. 09.44

Es gribu vērst uzmanību uz līdz šim nebijušu aspektu latvju politiskā dīķa viļņos – ir radusies jauna partija, kas neapmierina gandrīz vai visas vecās partijas.
Neiedziļinoties detaļās, uzkrītoši ir, ka visneapmierinātākie ir t.s. “gaišie spēki”, bet no kritizēšanas neatpaliek arī dažādi shēmotāji un pērkamie politiķi.

Vienīgais skaidrojums, kāpēc vecie politiķi nespēj pieņemt ZRP uzvaru vēlēšanās lielākajā daļā valsts teritorijas, ir, ka viņiem ir pārkaļķojušās smadzenes, tieši tāpat kā savā laikā PSKP politbiroja locekļiem, kurus varēja no varas dabūt prom tikai ar kājām pa priekšu.

Gludo muldētāju laiks ir beidzies, tas nu gan būtu jāsaprot katram.

+4
-12
Atbildēt

31

    kristaps_drone > Marija 30.09.2011. 09.51

    “Gludo muldētāju laiks ir beidzies, tas nu gan būtu jāsaprot katram.” – nu ZRP jau nu gan neizskatās pēc godīgiem un profesionāliem darītājiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Marija 30.09.2011. 09.51

    FED 2: Gludo muldētāju laiks ir beidzies un ir sācies tizlo muldētāju, piemēram, Sprūdža laiks????

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Marija 30.09.2011. 09.57

    “Gludo muldētāju laiks ir beidzies, tas nu gan būtu jāsaprot katram.””
    Vai Tu to par SC, kurš sola pensiju indeksāciju, bet paši negrib ņemt savā pārziņā ne premjera amatu, ne līdz ar to Finanšu ministra posteni, ne , vēl jo vairāk, Labklājības ministra posteni.
    Taču SC kāro ZM???? Lūk interesanti, vai ne? Vai Urbanovičš to kāro sev, jo, lai gan mācījies runkuļu akadēmijā par trubiņu licēju, tomēr nekādas prakses viņam lauksaimniecība sjomā nav, jo iesēdās viņš VĻKJS e. sekretāra amatā un no tautsaimniecība sjēgas viņam nav nekādas un arī angļu valodu šis tips nejēdz.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Marija 30.09.2011. 10.06

    @FED
    Pilnībā pievienojos! ZRP ir reāli, kā skabarga pakaļā praktiski visiem bez izņēmuma! Nenoliedzami, ka ZRP būs daudz jāmācās un jāpilnveidojas, bet tieši kaut kas tāds bija nepieciešams, lai izsistu Latvijas politisko sistēmu un partijas no tā ierastā satus quo stāvokļa, kad visu varēja sarunāt, sakārtot, krēslus sadalīt, utt.
    Visiem, kuri kritizē personālijas – noņemiet savas klapes no acīm (vai pārkaļķotajām smadzenēm) un paskatieties tās reformas (programmu), ko piedāvā ZRP. NAV šobrīd labāka programmatiskā piedāvājuma! PUNKTS! Visus 20 gadus vēlētāji nav iedziļinājušies programmās, bet balsojuši par zināmiem cilvēkiem – aktieriem, mūziķiem, buldozeriem, hūtēm, bārdām, darītājiem, kuru popularitāte tikusi veicināta ar masīvām legālām un nelegālām reklāmas kampaņām! Sāksim taču beidzot domāt līdzi!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 10.10

    Laikam jāsāk ar izglītošanu.
    Es ar “gludo muldēšanu” saprotu politikāņu sekojošu frāžu bārstīšanu un nepārtrauktas runas plūsmas radīšanu, bet kam ir ārkārtīgi zema derīgās informācijas ietilpība:
    – politiskā loģika;
    – politiskā atbildība;
    – politiskā griba;
    – koalīcijas mērķi;
    – optimizēšana, konsolidēšana, strukturēšana utt.

    >Bet
    Urbanovičs un Ušakovs arī ir gludie muldētāji. Tieši tāpēc no viņu puses ir tik jocīgi izgājieni, ka viņi apjēdz, ka uzņemoties atbildību, muldēties kļūt daudz grūtāk nekā opozīcijā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 10.12

    >changalis
    :) sagaidam mīnusus ar smaidu!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > Marija 30.09.2011. 10.13

    FED – Felikss Edmundovičs Dzeržinskis.
    Nikam atbilstoši regulāri komentāri.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 10.15

    FED-2 – taisnības labad jāsaka , ka uzvarēja SC nevis ZRP, bet filozofiskāk paskatoties uzvarēja NA. Mans personīgs viedoklis, ka ZRP varēja uzvarēt un dabūt pat ~ 40 balsis, bet paši totāli sačakarēja savu iespēju. Palasi varbūt vakar Silenieka teikto par to kāds ir galvenais uzstādījums un ar ko nāk Zatlers uz sarunām. Domāju ,ka ZRP 12 Saeimā vairs nebūs, man tāda smaga nojauta.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Marija 30.09.2011. 10.19

    Jā, ar smaidu! :)))) Starp citu, arī savus komentārus, kas varbūt diezgan skarbi, rakstu ar smaidu un mīlestību! ;) Jo, ja ir naids vai dusmas, tad neko nevar panākt. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Marija 30.09.2011. 10.24

    @klusais
    Es ieteiktu nelasīt to, ko citi, īpaši tādi kā Viesturiņš, saka par kādu. :) Varbūt mēģināt noticēt, ka ir cilvēki, kuri saka patiesību un patiesi vēlas, lai Latvija kļūtu labāka? Es zinu, ka pēc 20 gadiem, kuru laikā esam tikai “drāzti un čakarēti”, kā nabaga “kvaukšķi un pingvīni”, ir grūti noticēt, ka var būt arī kaut kas labs uz politiskās skatuves. Bet 2000 cilvēku tam noticēja. Ok, protams, arī starp tiem 2000 var būt līšķīgi laimes meklētāji, bet, tici man, ir cilvēki, kuri tur iet dēļ saviem ideāliem, ticot, ka Latvija var būt labāka, un darīs visu, lai tie solījumi (manifests un programa) tiktu ieviesti pēc iespējas lielākā apjomā. :) Notici! Tas būs pirmais solis, lai Tev dzīvē sāktos pārmaiņas! ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 10.27

    changalis – atvaino, bet man jau nav citu informācijas avotu kā tikai prese :( , tapēc arī nākas ar to iztikt. Neatceries cik cilvēku savulaik noticēja Zīgeristam? Tas par ticēšanu , bet nu labi laiks saliks visu pa vietām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Marija 30.09.2011. 10.28

    > čangalim
    ” ZRP ir reāli, kā skabarga pakaļā praktiski visiem bez izņēmuma! ” – jo zoodārznieks ļoti uzbāzīgi tīko kļūt par tautas vēlētu prezidentu. Tik ļoti, ka gatavs pāroties ar SC un pat neiedomājas, ka tauta tieši tādēļ viņu nevis ievēlēs par prezidentu, bet parādīs trīspirkstu kombināciju.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 10.34

    > klusais
    saderam uz Tavu jahtu, ka nākamajās saeimas vēlēšanās 5% barjeru nepārvarēs Vienotība, jo atšķelsies liela V biedru daļa, kas aizies pie NA un ZRP!
    Starp citu, analizējot Tavus komentārus, Tu pats personīgi nokritizē un apsmej gandrīz vai visus V vadošos kadrus, izņemot, protams, VD.
    Ceru, ka man nav jāmeklē Tavējie komentāri par Jaunupu, Āboltiņu, Kamparu, Kristovski, Štokenbergu, vēl par visām Mūrniecēm, Kalnietēm utt.
    Tobiš sausais atlikums no Taviem komentāriem ir, ka bez VD nekā cita V nav ar ko lepoties. Bet svaigākā AB sāga atklāja, ka arī VD vairs nevelk. That’s it.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > Marija 30.09.2011. 10.45

    Changalis: “…ZRP ir reāli, kā skabarga pakaļā praktiski visiem bez izņēmuma! Nenoliedzami, ka ZRP būs daudz jāmācās un jāpilnveidojas…”.

    Biškekcentram tā ir nevis skabarga, bet brīnumkociņš, ar kura palīdzību šis lūzeru un mūžīgu marģinālu bars vār negaidīti pārvērsties par valdības partiju.
    Bet ZRP nebūs jēgas nedz mācīties, nedz pilnveidoties, jo šī partija drīz beigs eksistēt. Tā taču bija domāts kā vienreizējās lietošanas izstrādājums, lai Zatleram būtu izredzes uz prezidenta amatu. Ja viņš apvienosies ar SC un tiešām tiks prezidentos, viņš savu vienreizējas lietošanas partiju uzreiz pametīs, jo savu uzdevumu tā būs izpildījusi. Cilvēki par ZRP nekad vairs nebalsos, un, galvenais, ka arī ZRP partijas biedri vairs nekur citur nevarēs pieslieties, jo ar tik lielu kauna traipu viņus nekur citur neņems.
    Ja kāds no ZRP cilvēkiem grib sev nākotni, garāku par trim gadiem, viņam jau šobrīd vajadzētu atvienoties no Zatlera – kāmēr viņš vēl nav spēris savu galveno Kangara soli.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Marija 30.09.2011. 11.54

    FED-2, manuprāt, AB sāga parāda, ka VD nevis nevelk, bet ar ļoti sliktām kārtīm, toties dzelzs nerviem, šajā pokera partijā izģērbs Fliku pliku.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 12.35

    >Ivars
    VD pēdējā pirmvēlēšanu tiešraidē vēlamo uzrādīja kā esošo. Arī šodien plašsaziņas līdzekļos ir Vilka paziņojums, ka “akcionāru sarunās par ‘airBaltic’ progress nav panākts,… un “Bertolta Flika nomaiņa notiek ļoti lēni, vajadzētu daudz straujāku šo kustību”.

    Bez tam nav skaidrības arī, kam šobrīd juridiski pieder zīmols AirBaltic. Fliku dabūt pliku, protams ir cool, taču tas nav galvenais.
    Galvenais nepazaudēt AB labo vietu aviācijas biznesā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 13.31

    FED-2 – deram, ko Tu adekvātu liec pretī?
    Par apsmiešanu vai kritizēšanu kā Tu saki – vai tā ir bezargumentu vai arī tomēr cenšos argumentēt. Manuprāt par VD ar esmu šo to kritizējis , tā ,ka nevajag.
    Par AB – bija tak mums jau debate par to , nu iedod savu notikumu gaitu kā tai vajadzēja Tavuprāt iet un debatējam par tēmu , nevis bārstam tukšas runas par solījumiem vēlētājiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 13.52

    >klusais
    Manuprāt, tajā mirklī, kad atklājās, ka airBaltic zīmols ir notirgots Flikam, tad tam bija jābūt startam nacionālās aviokompānijas saglabāšanai.
    Ir jābūt diezgan lielam muļķim, lai nesaprastu, kas slēpjas aiz brenda pievākšanas.
    Toreiz valdība (VD) maigiem cimdiem līganām kustībām diplomātiskiem tekstiem kaut ko bubināja par zīmola dabūšanu atpakaļ, bet kopš tās reizes Fliks tikai vairāk un vairāk d*rsināja naivos grāmatvežus. Rezultāts na ļico.
    Ja ļoti vajadzētu, var atrast netā manu komentāru toreiz.

    Bet par attiecībā par V biedru kritiku. Kāpēc tad Tu satraucies ne pa jokam, kad arī es kritizēju Vienotību? Esi privatizējis V kritizēšanas tiesības?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 14.03

    FED-2 – es nesatraucos, ka kritizē V. Dari to , bet labāk,ja tas notiek argumentēti un tad raujam vaļā disputu, es tik par to.
    Tapēc jautājums – un kādi tad soļi – a),b) ,c) bija jāveic pēc zīmola pārdošanas?
    P.S. Tas gan vairāk kā joks – kā domā cik tagad maksā AB zīmols? Varbūt tas bija riktīgi izdevīgs darījums?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 14.40

    >klusais
    Gribi bezmaksas padomus kā jāglābj valstij piederošas uzņēmuma daļas?
    Tad jau Prudentija paliks bez darba!

    Nekādā disputā es netaisos ielaisties. Man ir savs viedoklis par VD un tās ir manas tiesības, ja Tu to nesaproti, tad padomā labi, kurš ir tas, kas dzīvo padomijas domāšanā un kurš no tām bikšelēm ir izaudzis.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 14.45

    FED-2 – normāls blefs , ja nav ko teikt , tad par bezmaksas padomiem sāc runāt? Un vēl bikšeles piemini…. Cienīga pieauguša vīra atbilde.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 15.55

    >klusais
    Haļavšķs esi, vecīt!
    Vispirms bija jāpaņem kārtīgs jurists un jāizdomā, kādā veidā ar tiesas palīdzību pierādīt, ka Šlesera līgums vienos vārtos Flikam satur krāpniecības pazīmes un, iespējams varētu tikt anulēts, un Šlesers saukts pie atbildības par pilnvaru pārkāpšanu.
    Tālāk pats izdomāsi, vai jāturpina liet ar karotīti iekšā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 16.06

    FED-2 – tātad skatamies faktus – “Ģenerālprokuratūra janvārī izbeigusi pēc premjera Valda Dombrovska (Vienotība) iesnieguma sākto pārbaudi par bijušā satiksmes ministra Aināra Šlesera (LPP/LC) slēgtā airBaltic akcionāru sadarbības līguma atbilstību valsts interesēm. Līdz ar pārbaudes pabeigšanu prokuratūra pielikusi punktu šajā premjera iesniegumā minēto faktu izvērtēšanai, kriminālprocesu nerosinās.

    Prokuratūras atbildes saturs netiek izpausts. Noprotams, ka prokuratūra, pārbaudot premjera iesniegumā minētos faktus, nav secinājusi, ka, noslēdzot šo līgumu, noticis likuma pārkāpums.”
    Ko tālāk?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 16.24

    >klusais
    Vēlreiz un lēnām pa burtiem:
    Jāpaņem KĀRTĪGS jurists. Kurš no šiem vārdiem ir neskaidrs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 16.29

    FED-2 – lēnām pa burtiem – ja ģenerālprokuratūra 3 mēnešus pārbaudot lietu neatrod likumpārkāpumus, tad kurš būtu tas labais jurists , kurš spētu tādus atrast? Kas tad sanāk – prokuratūrā muļķi strādā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 16.52

    >klusais
    “prokuratūrā muļķi strādā?
    Spriežot pēc tā, kā tika sagatavota apsūdzība Lembergam Grīnberga lietā, tad prokuratūrā strādā iesācēju-nezinīšu komanda.
    Ja spriež pēc zvirbulēna, tad prokuratūrā darbu atrod eksemplāri ar ļoti īpatnēju attieksmi pret godīgumu.
    Zini, man apnika Tev skaidrot acīmredzamas lietas.
    Mēģini pats atrast atbildi uz jautājumu, kāpēc Latvijas valsts visu laiku tiek izdrāzta.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Marija 30.09.2011. 17.18

    Lai atceltu AB akcionāru līgumu kā spēkā neesošu, būtu jāpierāda, ka to noslēgušās amatpersonas ir apzināti rīkojušās ļaunprātīgi, t.i. kādam vienkārši ir jāsāk runāt. Vai ar vārdiem “kārtīgs jurists”, tu domā kādu no tiem zeļļiem, kas strādā parādu piedziņas kantoros?:) Ja ne, tad ielāgo, ka civilizēta ekonomisko strīdu risināšanas prakse neatkarīgi no juristu biroja honorāra apjoma ir ilgs process. Paskaties kaut vai uz Vitol pieredzi.

    Juristi, kas labi pieprot bremzēt procesu, varētu piedāvāt alternatīvu – patvaļīgi pārņemt kompāniju, lai tad BAS tiesājas līdz pastardienai. Tas varbūt glābtu AB, bet radītu nesalīdzināmi lielākus netiešos zaudējumus nekā piesauktie pāris procenti no IKP, ja AB bankrotēs. Valstīm, kuru valdība neatkarīgi no iemesliem tādā veidā pārņem uzņēmumu, investīcijas vispār neredzēt, toties kapitāla bēgšana sāktos jau rīt uz brokastu laiku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 30.09.2011. 17.26

    FED-2 – laikam mēs nesaprotam lietu virzību … Bet varbūt problēma ir nevis kārtīgos juristos, bet gan likumos un pierādījumu nostiprināšanā ? Tad pirmais solis ir jāsper Saeimaiun jāmaina likumi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 18.38

    >Ivars
    Ar vārdiem “kārtīgs jurists” es saprotu tādu profesionalitātes pakāpi, kas spēj pierādīt tiesā amatpersonas apzinātu rīcība apčakarēt valsti.

    P.S.
    Man aizvien vairāk šķiet, ka ap VD ir sapulcējušies maz zinoši padomdevēji, kas iztaisās par krutiem dzekiem.
    Nekā personīga, bet par valsti žēl.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Marija 30.09.2011. 22.21

    FED-2
    Tu esi nokavējis ar savu juristu! AB zīmolu arī flikieši atdošot atpakaļ, pie tam bez maksas. Starp citu Fliks nemaz nav maksājis par šo zīmolu, jo, cik atceros, tad viņam vajadzēja samaksāt gada laikā! Tā kā draudzin, esi nokavējis ar pārmetumiem Valdim D! kas lēni nāk, tas labi nāk- tāds ir latviešu sakāmvārds!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 22.46

    >Bet
    Ja Tu, draudziņ, ieguldītu mūsu eventuālajā kopfirmā kādus 500kLs, es Tev arī kaut ko iedotu “bez maksas”.
    P.S.
    Nevaru beigt brīnīties, kā cilvēki ķeras uz pliku āķi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 30.09.2011. 09.44

Tipiņ!
tas tiešām ir bijis labs komentārs un es domāju līdzīgi, it seviški jau par to, ko Zatlers salasījis savā partijā, un to, ka viņa varas kārā un naudas kārā sieva viņu diriģē. Tas, ka Zatlers ir gļēvs, jau sen bija redzams, jo pats nokļūdams nejauši prezidenta krēslā, nesaprata: kas es esmu???
Vien piebildīšu, ka diezin vai spīkera krēsls ir galējais un galvenais mērķis, jo ši krēsla iegūšanai, jau pietiktu arī bez SC balsīm. galvenais jau ir Satversmes grozīšana, lai viņš kļūtu par tautas ievēlētu prezidentu!!! lai grozītu Satversmi arī viņam vajag to SC ar viņu balsīm, jo ZZS jau viņš upurējis! Tā kā viņš ies pār līķiem uz savu mērķi kļūt par tautas ievēlētu(t.sk krievvalodīgo balsis) prezidentu, taču, kas notiks ar latviešu vēlētāju balsīm pēc šadas rīcības, viņš vēl nezin!

+10
-3
Atbildēt

1

    kristaps_drone > austrisv 30.09.2011. 09.48

    Nu protams, ka viņš grib kļūt par tautas vēlētu prezidentu! Bet vai viņš ir parēķinājis, cik muļķīšu paliktu, kas par viņu būtu gatavi balsot, ja viņš paņemtu tagad koalīcijā SC? Kaut kā šaubos, vai sanāktu vajadzīgais skaits! Ceru,ka pat tuvu tam nebūs!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 30.09.2011. 09.33

Vakar Dienā trāpījās viens labs kāda lasītāja komentārs par Zatleru: “nokopēts no delfi: Balsojums par ZRP bija vientiešu un lētticīgo balsojums. Vai tad četri gadi nebija pietiekami, lai redzētu, kas ir Zatlers? Kādas cerības var piepildīt partija, kas pusotra mēneša laikā salasīta internetā no gadījuma cilvēkiem un citu partiju pabirām? Kādas cerības var piepildīt partija, kuras priekšgalā ir ambiciozs, varaskārs, alkatīgs un atriebīgs nulle, cilvēks ar jēlu, trauku lupatai līdzīgu nevīrišķīgu rokasspiedienu, cilvēks, kuru diriģē viņa neizglītotā, bet valdonīgā sieva, cilvēks kurš gatavs nodot savu tautu un pārdoties Pūķina partijas meitas uzņēmumam SC tikai tāpēc, lai nodrošinātu sev Saeimas priekšsēdētāja amatu? Kirhenšteinam par nepakļaušanos Maskavai būtu čekas moku kambaros viņa sudraba rīkle pārgriezta, bet Zatlers to dara labprātīgi, savu personīgo un ģimenes ambīciju apmierināšanai. Derdzas “Vienotības” jēlā klanīšanās Zatlera priekšā, un muldēšana, ka SC ir uzvarējis vēlēšanās. Kopš kura laika 31 mandāts ir uzvara. SC ir trīs partiju apvienība, kurā starp citām ir arī Rubika Sociālistiskā partija, kas ne tikvien noliedz Latvijas okupācijas faktu, bet pastāv uz to, ka Latvija pievienojusies Padomju Savienībai brīvprātīgi un labprātīgi, pēc demokrātiski ievēlētas Latvijas Saeimas gribas. Ja šīs partijas būtu vēlēšanās startējušas atsevišķi, nevis apvienojušās vienā spēcīgā dūrē, tad nevienai no tām ne tuvu tāds deputātu skaits nebūtu. Taču Zatlers bija izvēlējies vēl vairāk sašķelt latvisko elektorātu ar savas salašņu partijas dibināšanu un visu esošo latvisko partiju nozākāšanu, tādējādi radot apjukumu latviskajā elektorātā. Piedevām vēl Zatlers ir apriori pasludinājis ZZS par pilnīgi nepieņemamu un izslēdzamu no spēles, apsaukājot to par oligarhu partiju, bet Nacionālajai Apvienībai piesējis nacionālisma un ekstrēmisma birkas. Bez vainas un trūkumiem paliek vien SC. No ZRP un SC tad arī veidojas šis uzvarētāju bloks, uz kuru grib balstīties Zatlers. Vai tiešam vēl vajadzīgs laiks, lai saprastu, ka šis bloks nestrādās latviešu vēlētāju cerību piepildīšanai.”

+13
-6
Atbildēt

1

    Bravo!
    Tik ļoti liels kauns, ka es uzķēros (starpcitu tikai pēdējā brīdī nosliecos no Vienotības par ZRP) un klāt visam tās bija mans pirmās vēlēšanas. Cenšos sevi mierināt ar domu, ka par politiku nopietni interesēties sāku tikai salīdzinoši nesen, bet pārējie?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 30.09.2011. 09.29

Zatlera uzkrītošā vēlme ņemt SC par partneri, tāpat kā pēc pagājušām vēlēšanām Vienotības tāda pat vēlme ir savu lētticīgo un/vai labticīgo vēlētāju lielas daļas (lielas daļas, jo viņu vēlētāju vidū netrūkst arī tādu, kas grib redzēt SC koalīcijā) brutāla piekāšana. Ja iepriekš Vienotība, bet tagad ZRP būtu jau pirmsvēlēšanu kampaņas laikā godīgi stāstījuši par saviem plāniem un nodomiem sadarboties ar SC, tad iegūto balsu skaits viņiem būtu pavisam cits. Ja uz koalīcijas veidošanu lūkojas no godprātības un valsts ilgtermiņa un īstermiņa interesēm, SC ņemšana koalīcijā ir pilnīgi garām, par šo jautājumu pat nekādas diskusijas nav nepieciešamas. Vienīgi ar savtīgām interesēm, kas atšķiras no valsts interesēm vai absolūtu muļķību un naivumu var izskaidrot vēlmi ņemt SC koalīcijā.

+11
-1
Atbildēt

1

    austrisv > kristaps_drone 30.09.2011. 09.36

    Piekrītu, Tipiņ, jo vajag tik ar pusaci paskatīties, kādus amatus valdibā vēlas ieņemt SC un kļūst pilnīgi skaidrs, ka viņus interesē ministrijas, kurās ir liela nauda, lieli uzņēmumi un daudz padomes un valdes! Piemēram, Zemkopības ministrija!!! Dīvaini vai ne! ja paskatās dziļāk, tad redzam ka ZM ir milzu naudas un bagātie LVM , kuriem pieder nu jau arī LF akcijas, kuras pa kluso var pārdot tai pašai krievu miljardieru grupai, kura ložņā ap LF! Lur tad bagātie LVM???? Cik var sponsorēt arī savējos, kā to darīja šie dīvāna zemnieki!
    Tālāk par SM nemaz nerunājot: re, kā savējie flikieši nogaida, kad SC tiks pie varas SM un tad tik slēgs līgumus. tas pats Reģionālā un Vides ministrijā, jo Rīgai tak vajag naudu, jo Ušakovs tak vadāja pendžus un vajag tak Ziemeļu pārvadam naudu kādus iesākumā 100 miljonus.
    Vai tad nav redzams, ka SC nebut netīko pēc Labklājības ministrijas un pensiju lietām, kā tam vajadzētu būt, jo solīja tak viņi, bet, lai meklē citi! Nelieši un vairāk nekas!!!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 30.09.2011. 09.29

informācija stāvokļa noskaidrošanai
Zatlera reformu partijas (ZRP) premjera amata kandidāta Edmunda Sprūdža uzņēmumā “Hansaworld Latvia” darbiniekiem vidējā alga pēdējā gada laikā bijusi ne lielāka par 390 latiem mēnesī. Informācijas tehnoloģiju (IT) nozarē vidēji algas ir vairāk nekā divreiz lielākas.
Par to šodien informē portāls “pietiek.com”, atsaucoties uz uzņēmuma gada pārskata datiem. Portāls pauž aizdomas, ka tas varētu liecināt par aplokšņu algu izmaksu.
Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes oficiālajiem datiem bruto alga informācijas un komunikācijas pakalpojumu jomā Latvijā pērn bijusi 887 lati mēnesī, un vairāki nozares pārstāvji apliecina, ka arī par šādu summu atrast labu speciālistu nav viegli.
Sprūdžs neesot vēlējies sniegt atbildi uz portāla jautājumu, kā SIA “Hansaworld Latvia” izdodas noturēt profesionālus darbiniekus, maksājot viņiem atalgojumu, kas ir vairāk nekā divreiz mazāks par vidējo nozares oficiālo atalgojumu.

+9
-2
Atbildēt

2

    austrisv > kkristaps 30.09.2011. 09.30

    Vai no Apollo! Lasīju un tā arī ir!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Anševics > kkristaps 30.09.2011. 19.31

    Būtu korekti atspoguļot arī paša Sprūdža viedokli – viņa uzņēmumā par apmācības vadītājiem jeb lektoriem strādā cilvēki uz nepilnu slodzi ar pamatdarbu citās vietās. Līdz ar to arī vidējais atalgojums sanāk mazāks. Man šis skaidrojums šķiet apmierinošs un es domāju, ka Sprādžs nebūtu tik stulbs, lai savā uzņēmumā maksātu aplokšņu algas un tajā pašā laikā kandidētu uz premjerministra amatu. Par viņa piemērotību premjera amatam gan domas nav tik pozitīvas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 30.09.2011. 09.21

Par SC ņemšanu valdībā, gan tas pats ZRP un Vienotība pirms vēlēšanām gan neko neteica, kārtējo reizi. Ja tas tā notiks, tad liela daļa no latviešu vēlētājiem būs pamatīgi piekrāpta un es tai skaitā, jo nacionāli domājošu valdību var un vajag izveidot, jo atbalsts tai ir saeimā ar 56 balsīm.
Bet , ja notiks tas, ka paņems SC, kas ir pilnīgi iespējams, tad šitie tirliņi no labējām partijām dabūs kārtīgi pa maku nākošajās vēlēšanās.
Nu nevar veidot koalīciju viena kreisā un divas labējas partijas, jo tām nevar būt kaut cik līdzīgi mērķi ne ekonomikā, ne politikā.
Kaut kāds nonsens tad būs valdība, kur SC tik prasīs palielināt pensijas, jo tā tak solīts, bet finanšu ministrs un premjers to vienkārši nespēs, jo izskatās, ka gan eiropā, gan pasaulē briest jauna krīze. Nu paskatieties, kas notiek un tālāk notiks ar Grieķiju, kura sagāzīs visu EUR!

+11
-2
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > austrisv 30.09.2011. 10.41

    Tur jau tā lieta, ka SC vairs ne par kādām pensijām nerunās tikuši pie kārotās Satiksmes ministrijas. Vienīgais, ko var prognozēt ar SC ir totāla divkosība un visi līdzekļi labi, lai realizētu krievvalodīgo plānus LV.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 30.09.2011. 08.22

Ja Zatlers vēlas ņemt SC, tad viņam jau uzreiz bija tas jāatzīst un jāsāk par to publiska diskusija un skaidrošana! Tā tomēr ir milzu izšķiršanās un jābūt stingriem argumentiem. Bet tādu acīmredzot nav. Viņš taču nevar pateikt – ziniet, vēlos, lai Saeimā ir konstitucionālais vairākums, lai var sagrozīt Satversmi uz tautas vēlētu prezidentu. Es (tobiš, Zatlers) domāju, ka tad pēc 4 gadiem arī pateicīgais SC elektorāts par mani nobalsotu, kā par pirmo tautas vēlēto prezidentu! Bet ir jāsaprot – nevar kaut ko māksligi veidot (ņemt SC valdībā) un cerēt, ka gan jau kaut kā.

+9
-2
Atbildēt

0

kkristaps 30.09.2011. 08.02

Pie velna Zatleri ar visu viņa paijolīgo ministru prezidenta kandidātu Sprūdžu un veco blēdeni Kukuli, pie velna SC un visus tarakānus, kas tie salīduši visās šķirbās un mācīs saimniekus dzīvot.

+13
-4
Atbildēt

1

    Liene > kkristaps 30.09.2011. 11.37

    Cerēsim, ka šķelsies ne tikai ZRP, bet arī Vienotība,
    VL/TB/LNNKĶLĻMNŅOPRSŠTUŪVZŽ uz atsevišķiem burtiem, kā arī ZZS uz zaļajiem un zemniekiem, un lai paliek vienotais tikai Saskaņas Centrs nacionālistiem par skādi.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam