Pie prezidenta

49

Komentāri (49)

kristaps_drone 28.09.2011. 10.55

Vispār jau portālā Pietiek.com ir svaigākas vēsmas par iespējamiem koalīcijas variantiem, Rodins te atgremo sen novecojušas versijas. Tomēr interesants ir Rodina uzskats: viņš priecājas, ka savulaik G. Ulmanis paglāba valsti no Z. Čevera valdības, bet itin mierīgi uztver to, ka SC varētu būt valdībā. Nez ar ko SC ir labāks par Saimnieku? Tad vēl. “Nacionālajai apvienībai ir citas vājās vietas, … un vēl, kas nebūt nav mazsvarīgi, palaikam uzrodas kāds “gudrinieks”, kas publiski sarunā pietiekami lielai Latvijas sabiedrības daļai nepieņemamas lietas.” – ja pietiekami lielai Latvijas sabiedrības daļai ir nepieņemami vēstures fakti un taisnīgums, pie tā jau NA nav vainīga. 20 gadu ir bijis par maz, lai likvidētu okupācijas sekas vai, vismaz, atkratītos no padojmu okupācijas laika domāšanas.

+9
0
Atbildēt

0

kateee88 28.09.2011. 01.20

VL!, jūs cenšaties no visa spēka meklēt FAKE kompromātus pret ZZS un SC, bet nesanāk. :D

Kārtējais Jūsu aplauziens: http://puaro.lv/lv/politikas-raksti/tevzemiesu-preses-pile

0
-6
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > kateee88 28.09.2011. 02.19

    to JaJekabsons
    Deģenerāt, tava maldu pasaulīte šobrīd izdveš savu pēdējo elpu, drīz tu uz ceļiem rāposi, zemi ēdīsi un zvērēsi pie visu savu tuvinieku dzīvībām, ka vienmēr esi nicinājis krievu fašistu mērgļus un mīlējis latviešus.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    kateee88 > kateee88 28.09.2011. 02.46

    Skatos, riktīgi varies, neonacistiskais zirnekli. Tas man patīk. :D

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    undriine > kateee88 28.09.2011. 20.22

    Atradi gan avotu, Liepnieka murgu blogu, kuru sponzerierē ZZS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 28.09.2011. 01.13

to Riii nu cilvekam patik reklamet savu dumibu..tur neko nevar darit

+6
-1
Atbildēt

4

    kateee88 > janazakovica 28.09.2011. 01.37

    Vajag taču radīt kādu jautrību Vienotības latento nacistu apmaksātajā smadzeņu skalošanas un liberālisma propagandas lapelē.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 28.09.2011. 02.13

    tiem 10 mij.kam tevi un vectevi gajusi bojaa no sarkanaa terora jautriba nav prataa.jautribu jameklee citur.vesti sevodja cas un t.t.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > janazakovica 28.09.2011. 06.41

    Kādā veidā kopā var iet tik savstarpēji izslēdzošas lietas, kā latents nacisms un liberalisma propoganda?
    Manuprāt, var būt vai nu viens, vai nu otrs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kateee88 > janazakovica 28.09.2011. 11.41

    Nu redz, Vienotība ir pamanījusies apvienot abus – latento nacismu nacionālajos jautājumos un liberālisma propogandu ekonomikas jautājumos. Jautā viņiem, kā tas iespējams…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

kateee88 28.09.2011. 00.57

VL! – kā jau rakstīju pēc 10.Saeimas vēlēšanām, līdz partijas oficiālam aizliegumam, jums darbiņš tikai sēdēt nekonstruktīvas opozīcijas solā, jo 21.gadsimta Eiropā neonacisti ( kam par prieku, kam diemžēl ) koalīciju valdības neveido. Savdabīga politiskā aksioma.

http://www.bildites.lv/images/2vrd12frseefjbn3vww.jpg

+1
-7
Atbildēt

5

    inese zandersone > kateee88 28.09.2011. 01.07

    tu neesi gadījumā provokators? Kur kononova bilde? Kur kapu apgānītāju bilde?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    kateee88 > kateee88 28.09.2011. 01.13

    Nu tas laikam tavs uzdevums ir atrast Lemberga vai Ušakova bildes trenuškās, dzerot šņabi pie Uzvaras pieminekļa. Tikai šaubos, vai esi spējīgs tādas sameklēt (fake neskaitās), jo zolīdi cilvēki, atšķirībā no VL! lumpeniem, domā par savu publisko tēlu.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > kateee88 28.09.2011. 07.43

    Tak nepievērs uzmanību tam bildīšu smirdinātājam, nākamoreiz vēl kādu puķīti piezīmēs, lai cilvēki pamana…Diemžēl šādu kretīni(beņa, Žākobsons, utt.) maitā diskusiju korektumu, kas šeit valda…tad nu vajadzētu viņus vienkārši ignorēt, lai savus murgus komentē paši !

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    kateee88 > kateee88 28.09.2011. 11.49

    Ieviest satraukumu latento nacistu un neonacistu diskusijās man ir goda lieta.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > kateee88 30.09.2011. 18.11

    to JaJekabsons
    Domā pa publisko tēlu?
    Tikai krievi pēc tam, kad mazais fašistu smerdelis, Išakovs pēc nesportikas rīcības, faktiski krāpšanas, lietojot dopingu, gandrīz nonāca pie sava elka Staļina, turpina viņu atbalstīt. Jebkurš latviešu, vai citu Eiropas tautu politiķis pēc tāda gājiena būtu izsvilpts un nonāktu vēstures mēslainē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

undriine 28.09.2011. 00.04

“Lai kas arī kļūs par koalīcijas “trešo nelieko”, daļā sabiedrības tas izraisīs neapmierinātību. Skatoties no malas, labāki rādītāji ir SC,”

Es atvainojos, vai tiešām uz manu neesošo vecumu ir pasliktinājusies redze?
Pret Saskaņas centru nobalsoja 72% (labi, ja atņemam ZZS ielikteņus, kuri ir 13%). 59%. Kas tas par vairākumu? Kādi tur labākie rādītāji? 59% nobalsoja par kādu citu politisko spēku, jo negribēja Saskaņas centru valdībā! Un tas ir divreiz vairāk neka 28% Saskaņas elektorāta!

+9
-2
Atbildēt

0

Iveta Ķelle 27.09.2011. 21.54

Kas ir “varavīksnes” valdība?

+2
-1
Atbildēt

0

Dina Repša 27.09.2011. 20.16

Vai Autoram ir konkrēts pamatojums apgalvojumam, ka valsts NAV katastrofālā stāvoklī? Nudien? Tā ir?
Vai še vispār ir valsts?

+3
-13
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Dina Repša 27.09.2011. 22.08

    ——
    Tikai bagāta valsts var atļauties pusgadu rīkot tādus poļitiskos ”šovus”, kad jaunos ‘vēžus’ liek vecajā ‘kulītē’ kopā ar vecajiem ‘vēžiem’.
    Kamēr būs sava nacionālā valūta lats, tikmēr par valsts esamību nešaubies!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 27.09.2011. 19.08

Ir taču zināmas aptuvenās V+ZRP internās diskusijas:

Ideoloģisku domstarpību dēļ V+ZRP kā 3.spēku koalīcijā nevēlās nedz NA nedz SC. Bet ja jau bez šī 3.spēka neiztikt, tad jautājums ir, kurš no NA vai SC ir mazākais ļaunums.

V+ZRP ar mēreno NA daļu (ap bij. TB-LNNK) nav lielākas problēmas, jo tie visi ir prognozējami.

Galvenā problēma ir pati VL, kurai ir 2 spārni:

1. mērenie ap E.Cilinski, I.Latkovski, K.Apsīti, arī I.Parādnieku, ar kuriem V+ZRP nebūtu grūti sadarboties.

2. radikāļie ap J.Iesalnieku, J.Dombravu, A.Kiršteinu, ar kuriem sadarbība būs ļoti grūta. To arī sapratis piem. Vilis Vītols, kurš kādā no svētdienas LTV analītiskiem raidījumiem aicinājis VL atbrīvoties no J.Iesalnieka.

Pats Raivis Dzintars starp šiem 2 spārniem mēģina laipot un atstāt “nosvērtā valstsvīra” iespaidu.

Diemžēl I.Dāboliņa ar šādiem naidīgiem rakstiem (nav jau viņai pirmais tāds) tikai saindē politisko gaisotni un lej ūdeni uz to V+ZRP spēku dzirnavām, kas šīs radikālās VL daļas dēļ drīzāk ir par sadarbību ar SC. Man pašam ir bažas, ka šāda I.Dāboliņas “hate speech” pret pašu Zatleru panāks tieši pretējo efektu – proti ZRP+V iedzīšanu SC rokās.

Vismaz labi, ka pašā NA frakcijā jaunā Saeimā pārsvarā ir ievēlēti moderātie deputāti un tajā nav iekļuvuši VL ekstrēmisti Kiršteins, Iesalnieks u.c.

Tamdēļ es esmu optimists, ceru un pieņemu, ka būs ZRP + V + NA valdība.

(pārnests no Ievas Dāboliņas bloga veltījumam V.Zatleram “Cilvēkam, kurš atlaida 10.Saeimu, lai iegūtu varu, ko nodot Krievijas rokās”)

+14
-7
Atbildēt

10

    mary75 > Rinalds Āriņš 27.09.2011. 21.34

    Raivim Dzintaram, grib viņš to, vai negrib, jālaipo starp šiem spārniem.
    Taisni par to radikālo spārnu jau liela daļa NA elektorāta arī nobalsoja, ja tur nebūtu tāds Iesalnieks un līdzīgie, diezin vai NA savāktu tik daudzas balsis.
    Diezin vai tie, kas balsoja par tiem “radikāļiem”, būtu nobalsojusi par šo partiju, ja tā būtu tāda mērena TB-2 tikai ar Lembergam tuvu Bērziņu, Muižnieces draugu un “advokātu” Rasnaču, un citiem līdzīgiem cilvēkiem.
    Tā ka zināms radikālisms ar attiecīgiem skandaloziem paziņojumiem ir NA popularitātes viens no galvenajiem faktoriem, un no tā viņi atteikties nevarēs tīri elektorālu apsvērumu dēļ.
    Es gan jau rakstīju, ka, reizēm, īsti nevar saprast, vai tas ir radikālisms, vai dažu VL biedru bērnišķīga uzvedība ar vēlmi izcelties vienalga kādā veidā, ja tā, tad sen bija laiks kļūt pieaugušiem.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Rinalds Āriņš 27.09.2011. 22.13

    ——
    Ja VL tagad pa tiešo vēršas pie ‘tautas’ – un noorganizē kādu līdzīgu manifestāciju/saietu kā 1988.g., nevis šovu ar leļļu dedzināšanu, tad VL lūgtin’ lūgs valdībā. Ir drosme, spēks, varēšana NA jebšu kā teicienā: ‘Ar runām tribīnē, bet ar darbiem – aizkrāsnē’?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Rinalds Āriņš 27.09.2011. 22.48

    to dzeris49
    Nekur Raivim Dzintaram nav jālaipo. VL ir jāizaug par tādiem patriotiem kā žīdi Izraēlā.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Rinalds Āriņš 27.09.2011. 22.52

    Dzeri, dzeri, šis ”radikālisms” ir mazas tautas pašaizsargāšanās instinkts, kas būtu tikai apsveicams un loģisks, jo kā jau reiz ir teikts, ka mazām tautām ir jābūt nekaunīgākām nekā lielām nācijām lai izdzīvotu, nejūtu, ka latvieši būtu nekaunīgāki par daudziem R Eiropiešiem, par mūsu slāviņiem nerunājot – tā kā viss ir normas robežās ! TB nogremdēja viņu komformisms un vēlme vienmēr būt pa ceļam ar katru ”koalīcijas stutētāju”, mums jau tādi ir ZZS, divus nevajag !

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > Rinalds Āriņš 28.09.2011. 00.54

    Ja Zatleram nepietiks prāta par 3. koalīcijas partneri izvēlēties VL!-TB/LNNK, tad viņa partija pati paliks opozīcijā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Rinalds Āriņš 28.09.2011. 01.10

    to ombros ..atriebigakas tautas ka zidi pasaulee nav redzeti..otraa vietaa ceceni no taa kas redzets musu krajaa.zidiem izraelaa jau kops valsts nodibinasanas TAADA propogandas masina ieslegta..80-90%zidu izraelaa dzivo uz smagakiem antidepresantiem..totalaa t.s.dzimtenes milesana viniem iedzita ar varu ka dzivniekiem atnemot tiem veselo sapratu..vinu t.s.patriotisms ir arpus veselaa saprata,civilizacijas izpratnes un t.t. un balstits uz vinu maldigaa uzskata par sevi kaa izredzeto tautu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Rinalds Āriņš 28.09.2011. 02.14

    to KRUSTTEVS
    Dont worry. Latvijas brīvības cīnītāji un latviešu Leģionāri iedvesa iebaidniekam tādas bailes, kādas neviens smirdošais palestīniešu lupatgalva, kas slēpjas aiz bērnu un sieviešu mugurām, vēl nav izjutis. Tici man, dzīvi palikušie latviešu leģionāri nekad nav sēdējuši uz Prozak vai Cipramil.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Rinalds Āriņš 28.09.2011. 08.44

    Ombros, Latvijas VL nav Vašingtonā tik stipru draugu, atbalstītāju un sponsoru kā izraelītiem, — turklāt neatkarigi vai mazatkarīgi no tā, ir izraelītiem taisnība vai tās nav nemaz.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Rinalds Āriņš 28.09.2011. 11.04

    >sigmai
    “To arī sapratis piem. Vilis Vītols, kurš kādā no svētdienas LTV analītiskiem raidījumiem aicinājis VL atbrīvoties no J.Iesalnieka.” – iesaku izlasīt Viļa Vītola grāmatu “Savējiem”. Tur viņš pauž, kā pie mums te pierasts teikt, ļoti radikālus uzskatus, atšķirībā no tās mērenās pļurināšanas, ko viņs atļaujas TV.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Rinalds Āriņš 28.09.2011. 14.54

    “…80 – 90% zidu dzīvo uz smagiem antidepresantiem…” tādas muļķības var pateikt tikai cilvēks, kas neko nezina par Izraelu un dzīvo uz smagiem neiroleptiķiem, pie kam skaidrs, ka deva ir nepietiekama.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 18.51

Nacionālajai apvienībai ir citas vājās vietas, … palaikam uzrodas kāds “gudrinieks”, kas publiski sarunā pietiekami lielai Latvijas sabiedrības daļai nepieņemamas lietas.
——————————————————————–

Tas notiek tikai tāpēc, ka SC, laikam, pat maksā kādam, kas filtrē katra NA biedra katru frāzi un pēc tam meistarīgi uztaisa no tā nenormālu, uzsveru – NENORMĀLU (t.i. – neadekvātu) troksni medijos.

Tik neadekvātu troksni, ka “izcilie intelektuāļi” un citi “lielas Latvijas sabiedrības daļas” viedokļa veidotāji pilnīgi pazaudē kritisku spriestspēju un aizmirst, ka viņu mīļotajā SC nevis “pa laikam uzrodas”, bet REGULĀRI sludina citi “gudrinieki”, kuru idejas, stingri ņemot, IR ne tikai “sabiedrības daļai nepieņemamas”, bet pat NOZIEDZĪGAS (t.i. – potenciāli krimināli sodāmas, atrastos tik labs advokāts) – un tas, laikam, ir NORMĀLI, vai ne ??

Rodina kungs, varbūt vienreiz beigsiet atgremot mītu par “NA radikālismu”, bet paskatīsieties dziļāk – kā tas tiek RADĪTS ? Un kāds IR NA “radikālisms” salīdzinājumā ar SC patieso našismu ?

+36
-2
Atbildēt

11

    buchamona > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 18.56

    Es šoreiz nobalsoju par NA. Pietiekami daudzos komentos esmu aizstāvējis NA, bet Rodina teiktajam ir jāpiekrīt. Ja kāds vēlas būt kaut kas vairāk par bundzinieku uz tirgus laukuma, tad viņam ir ne tikai jāfiltrē katrs vārds, kuru viņš laiž pār savām lūpām, vispirms viņam jābūt skaidram kādēļ, ar kādu mērķi viņš vispār ver muti vaļā.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 19.27

    Kā NA vēlētājs piekrītu riņķī apkārt. Reālpolitikā nepietiek ar to, ka savējie sapratīs. Jāspēj apvienot principus ar taktiku.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 20.09

    ,,atgremot mītu par “NA radikālismu”, bet paskatīsieties dziļāk – kā tas tiek RADĪTS ? Un kāds IR NA “radikālisms” salīdzinājumā ar SC patieso našismu ?
    ________________________________________________________________

    Problēma jau nav SC, Problēma ir mūsu intelektuālie SCientologi/koalicionisti.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 21.01

    Kas ir jāfiltrē?? Lai nesadusmotu krievus? Radikālisms ir vēlme redzēt Latvijā skolas tikai latviešu valodā?

    Labi, ka 9.maijā nevienam nekas nav šajā valstī jāfiltrē vai ne RA un Rodin???

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 22.05

    rinķī apkārt
    esmu izkopejusi dalju no Tava komenta 14.septembri 2011 16:10, varu tikai tam pievienoties, manuprat Tu ljoti labi lietas butibu izteici:
    _”…varbūt vienreiz vajadzētu tomēr formulēt skaidrus pieturas punktus, pēc kuriem tad aprēķināt katras partijas ” radikalismu” Latvijā :) Gribot negribot man nākas uzdot vienu un to pašu jautājumu – kas ir radikālis Latvijā? Vai neiznāk tā, ka, teiksim, izvirzīt lozungu par pāreju uz izglītību tikai latviešu valodā – tas ir radikālisms Latvijā, bet noliegt atjaunotās LR tiesiskos pamatus – tas nav radikālisms, gluži otrādi – tas ir viedoklis, kurš jārespektē :)…”_

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 22.26

    Riņķī , 2.puse … Ja kāds vēlas būt kaut kas vairāk par bundzinieku uz tirgus laukuma, tad … vispirms viņam jābūt skaidram kādēļ, ar kādu mērķi viņš vispār ver muti vaļā.
    ————————————————————–

    Piekrītu Jums, dāmas un kungi, man ir tieši tāds pats viedoklis.

    Taču komentārs bija nevis par NA “bundziniekiem”, bet par tiem rakstošajiem zaķapastalām, post-sovjetiem, reportierīšiem utml. širmis-ciet-kundziņiem, kas sevi dēvē par žurnālistiem – kuri nespēj, tautas valodā “nofiltrēt bazāru” un kā ēzeļi seko “Saskaņas” izkarinātajam burkānam. “Saskaņai” to tik vien vajag, lai arī latviešu “žurnālisti” kā auni bļautu pakaļ Kremļa izdresēto tehnologu pasviestām “dezām” (dezinformācijām).

    A pašiem kundziņiem ko – sava viedoklīša nav ? Kur ir kaut viens jēdzīgs pārskats, kopsavilkums, pētījums par SC elektorāta vidē valdošo noskaņojumu ? Kur ir vērtējumi ? Kādēļ ar to jānodarbojas blogotājam mazputnam nevis “pētnieciskajiem” žurnālistiem ? Kur ir prasības “Saskaņai” skaidri un atklāti norobežoties no valsts noliedzējiem ? Kādēļ latviskajā “publiskajā telpā” jāatšaudās ir VL ?? … un nevis “saskanašistiem” ???

    Nē, tā vietā mēs atkal un atkal mēģinām mālēt “Saskaņu” kā “normālo” partiju. It kā tādi Rubiki, Paideri, Urbji da Kabanovi nemaz nepastāvētu !

    Nu, bet gan jau jūs arī paši pietiekami labi pārzināt situāciju, nav vajadzības skaidrot ābeci :)

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 22.42

    TO ARTs
    “ka SC, laikam, pat maksā kādam, kas filtrē katra NA biedra katru frāzi”

    Glupības, SC nevienam nemaksā.
    Viņi nav saimnieki, viņi ir lielgabalgaļa. Ja vajadzēs Ušakovu, Urbanoviču, Dolgopolovu un pārējo “расходный материал” ar visām viņu ģimenēm pametīs zem vācu tankiem un pēc tam ar buldozeru sadzīs kopīgā bedrē, vai atstās viņu kaulus 60 gadus balojam grāvjos vai uz lauka.
    Nebūs ne popa ne orķestra, pat piemiņas plāksnītes nebūs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 22.48

    ART’s desmitniekā ! uslīdz jau Rodinam varētu piekrist, taču mani jau labu laiku nepatīkami pārsteidz viņa rakstu virspusējība un savā ziņā klišejainums atrakstot atgremotas un bieži nepareizas dogmas ! Gan jau NA tiks galā ar twītotājiem, bet diemžēl būs jārēķinās, ka viņus vaktēs, jo ja veidos nacionālo valdību, tad daudziem niezēs nagi to gāzt. Jāvēl veiksmi NA, lai no viņiem RA vārdiem runājot izveidojas tiešām īsts nacionāli konservatīvs spēks, kura mums pēdējos 10 gadus ir tik ļoti trūcis !

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > AUTOEXEC.BAT 27.09.2011. 23.08

    TanteSidra +++ Cik atceros – toreiz runa bija par to, vai cilvēku, kurš LV dzīvo pēc principiem, kas ir ietverti Satversmē, var saukt par radikāli? :)
    Šoreiz konteksts nedaudz savādāks un, izejot no tā, es jautājumu formulētu – vai NA spēs izveidoties par politisku spēku, kurš Latvijā tik ļoti pietrūkst, es domāju nacionāli – konservatīva partija, kurā stātos cilvēki, kas spētu pārvaldīt valsti? Vai šī partija kādreiz kļūs par tādu politisku spēku, ar kura elektorātu LV nopietni rēķinātos? Šobrīd no visa šitā – ļoti daudz kas jāpieliek, lai kaut kas būtu

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > AUTOEXEC.BAT 28.09.2011. 09.33

    Bronks. Kas ir jāfiltrē?? Lai nesadusmotu krievus? +++ nē, lai Latvijā pie varas nepielaistu SC

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > AUTOEXEC.BAT 28.09.2011. 10.59

    >otra puse
    ” Reālpolitikā nepietiek ar to, ka savējie sapratīs. Jāspēj apvienot principus ar taktiku.” – vārda “taktika” vietā laikam gribēji uzrakstīt vārdus “bezprincipialitāte, liekulība un lunkanums”. Pie kā balstīšanās uz šiem trīs vārdiem ir novedusi, mēs jau zinām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Liene 27.09.2011. 18.46

Latviešu inteliģences problēma ir tā, ka tās vidū ir izplatīts latentais nacisms, ko autors līdzi ar savu pārīti Ozoliņu lieliski demonstrē.

Par laimi, Valsts prezidents Bērziņš nav no šīs sugas. Varu derēt, ka viņš piespiedīs nacistus pieņemt “Saskaņu” valdībā. Kāpēc? Nu bet tāpēc.

Draudzējas ar galvu. Praktiķis. Nav Sandra Kalniete vai VVF.

Tā ka visa ta Ozoloņa un Rodina komentēšana nav viena graša vērta.

Оно, их комментирование, пойдет на смарку. Ar ko jūs arī apsveicu.

0
-22
Atbildēt

1

    l_abola > Liene 27.09.2011. 19.34

    “piespiedīs nacistus ņemt SC valdībā”. Tie “nacisti” tātad ZRP un Vienotības deputāti? Tas man atgādina padomju armijā piedzīvoto – “iz pribalķiki? – značit, fašist”. Tā sula, kurā tu vāries, sen sasmirdusi.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam