ZRP sev vēlas FM, IZM un reģionālās attīstības ministriju

59

Komentāri (59)

garausiitis 20.09.2011. 12.56

lno – bija gan , aizmirsu kurā, bet tam nav lielas nozīmes.

0
0
Atbildēt

1

    dro > garausiitis 20.09.2011. 13.03

    klusais. Ir gan. Bērnības/jaunības simpatijas atstāj iespaidu uz visu mūžu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 20.09.2011. 12.36

Ivars. Skaistule. Neesi dzirdējis, ka kādreiz bijusi PCTVL vai saskaņā?

0
0
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > dro 20.09.2011. 13.44

    …kā noprotu Sandrai patīk ceļot un aicināt latviešus mājās:), projekts šķiet bija 50-60 t vērts. Ar apsviedību viss kārtībā, tā, ka varētu būt bijusi jebkur. Abi ar Sprūdžu būs smuki reprezentatīvs pāris.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 20.09.2011. 12.24

Nelietīgas klačas :) –
Kārtība Zatlera partijā būšot, jo Saeimā ir ievēlēti un frakcijā sēdēs, piedodiet, strādās, vismaz četri ar TM security saistīti cilvēki.
– Sandrai Sondorei Kukulei Zatlers apsolījis ministres amatu, neraugoties uz to, ka vēlētāji viņu pārliecinoši izsvītrojuši.

+6
-1
Atbildēt

12

    dro > garausiitis 20.09.2011. 12.30

    klusais. Man liekas, ka arī sarunās viņa joprojām sēž pie Zatlera labās rokas:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > garausiitis 20.09.2011. 12.33

    …Sandrai Sondorei Kukulei ,pēc pašas skaidrojuma, esot plusiņu vairāk, kā mīnusu….jautrs zaķis un pasaules apceļotāja tā Sanča:):)….un dažreiz Sandra sēž arī pie Zatlera kreisās rokas – tuvāk sirdij :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 12.39

    @klusais
    Un vai tam mums nevajag smukas sejas ministru kabinetā? :P Vecus un aizpampušus mūļus kauns rādīt kaut vai tepat ES parlamentā!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 12.41

    lno- sēž,sēž un interesanti,ka visas ētikas komisijas vai vēl kaut kas izliekas neko nezinām un neredzam. Ne velti līdzības ar 6. Saeimu .

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2011. 12.43

    klusais. Vai Tu neatceries, ka Kukule pirms prezidenta kancelejas bija kādā krievvalodīgo partijā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2011. 12.46

    Nasing spešal. VVF savu kanceleju arī veidoja pēc skaistumkonkursa kritērijiem:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 12.54

    @Ino
    VVF vienmēr lika kā puķi pa vidu visos samitos!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 12.56

    PAtīk man skaistas sejas , tiesa ir redzēti labāk saglabājušies 71.g. modeļi.
    P.S. Izrādās mēs esam vienā dienā dzimuši….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 13.06

    @klusais
    Bet visticamāk Tu neesi blondīne īsos svārciņos :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 13.07

    Nas sp – svārkus neesmu valkājis :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 13.12

    @klusais
    Ja būtu valkājis, tad es vairs tālāk nekomentētu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > garausiitis 20.09.2011. 15.52

    @Nasing spešal!

    Es gan esmu staigājis svārkos. :)
    Uz Pēdējo zvanu videnē ierados skotu svārkos un, šķiet, arī beretē. Iepriekšējā dienā biju humpalās kaut ko rūtainu atradis un pielāgojis savam izmēram. Ar visu pliko kuli apakšā, protams!

    Revolucionārā jaunība… Prasījās kaut ko tādu kolorītu uz skolas gaitu noslēgumu. :)

    P.S. Skotiska izcelsme nav konstatēta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 20.09.2011. 11.26

Pēc loģikas būtu labi, ja nākamās 3 koalīcijas partijas katra paņemtu pa vienai sāpīgai jomai: izglītība, veselība un labklājība. Un ministra krēslos iesēdinātu nevis kādu ierindas biedru, bet labāko, ko var atrast (pat ja jāved no ārzemēm!) Tad domāju, ka pat 3 gados var panākt ļoti daudz uzlabojumu.

+4
-3
Atbildēt

3

    Gunārs Nažinskis > Una Grinberga 20.09.2011. 13.25

    Ministrijas vada politiķi nevis eksperti-virpotāji. Šie politiķi, tādus ekspertus var piesaistīt, taču tā nenotiek, ka importētu no ārzemēm politiķus.

    Tā kā, jāmāk pašiem no sava vidus atrast un virzīt cilvēkus, kam ir gribēšana un varēšana. Diemžēl, mūsu sabiedrībai ir diezgan raksturīgi savus cilvēkus noniecināt un pēc iespējas ātrāk apklusināt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 20.09.2011. 13.50

    @Līdumnieks
    Ar iedomātu “varēšanu” un gribēšanu ir par maz – paskaties uz nabaga izbalsoto Kristovski! Ja pašiem nav kompetences, tad ir jāpieaicina arī eksperti. Mani patiešām interesētu, cik daudz no lēmumiem tiek pieņemti uz detalizētu analīzi:
    1. detalizēts situācijas apraksts;
    2. ārvalstu (vismaz Eiropas) pieredze šajā jautājumā: situācija, rīki, rezultāti;
    3. partiju un ekspertu piedāvātie rīki;
    4. scenāriju modelēšana un ietekme uz tiešajiem un netiešajiem rezultātiem
    Labākajā gadījumā tiek veikts punkts 1. un 3., bet parasti viss atdurās uz kāda politiķa iedomātām ambīcijām.
    Ir daudzi jautājumi t.sk. nodokļu joma, kur ārvalstu ekspertu iesaistīšana ir vēlama, jo LV nav nekas unikāls šai zemes virsū un daudz kam citas valstis ir jau gājušas cauri. OK, jā obligātā izglītība, kultūra u.c. ir jomās īpaši neko ārzemēs labu neatradīs plus tā ir mūsu identitāte, kas mums ir jākopj pašu spēkiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Una Grinberga 20.09.2011. 15.03

    Piekrītu. Taču Jūsu komentārs attiecas (cik sapratu) uz politiķiem. Vai tiešām iedomājaties, ka Latvijai varētu uzaicināt par premjeru piem. Kānu (bijušo SVF prezidentu – profesionālis), vai par prezidentu Švarcnegeru (bija ļoti labs Kalifornijas gubernators). Mana replika bija par to … :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.06

Man tomēr šķiet ļoti simpātisks un varošs pašreizējais Finanšu ministrs Vilks.

Vjačeslavs Dombrovskis lai pamēģina ministru karjeru kā Ekonomikas ministrs, jo tās “reformas” kas no šī kandidāta ir dzirdētas nav īpaši atbilstošas stabilai finanšu saistēmas uzturēšanai.

Ceru, ka šī Saeima nepieredzēs koalīciju ar oligarhu un blēžu apvienību SC. Nesaprotu, kā var virzīties uz savienību ar šo SC, kurai praktiski nekas nav politiski skaidrs (izņemot to, ka tā ir krieviskā partija). Drīzāk ir jaatbalsta talantīgas krievu personības no partijām, kas nav etniski orientētas.

+8
-1
Atbildēt

9

    Una Grinberga > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.23

    Vilks un Dombrovskis 2 varētu strādāt kopā – viens nosvērts un salīdzinoši konservatīvs, otrs – agresīvāks un progresīvāks. Optimumam vajadzētu būt kaut kur pa vidu!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Liene > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.26

    “Drīzāk ir jaatbalsta talantīgas krievu personības no partijām, kas nav etniski orientētas.”

    — Бодался теленок с дубом.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_ll > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.29

    Vispār, ja mēs skatamies vēlēšanu kandidātu sarakstus, tad citām lielajām partijām tā pašvaki ar krieviem. SC ir liekas vairāk latviešu nekā visās latviskajās partijās krievu. Teiksim tā SC augšiene nav etniski orientēta, ir biedri kuri ir pat ļoti nacionālistiski, bet tādi paši ir arī Vienotībā. Vienīgais kas dara uzmanīgu, ka Saskaņa iepriekšējā Saeimā balsoja kopā ar ZZS un LPP, līdz ar to, iespējams viņu “ziedotājiem” ir līdzīgas intereses, bet… šajā Saeimas sastāvā SC viens pats nevar panākt nekādas pārmaiņas, līdz ar to neuzskatu ka viņi būtu bīstami, ne latviešiem, ne “tiesiskumam” un gan jau arī ne Valžiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.29

    Protams, ja viņi strādātu tandēmā – un ja nemaldos Vilks nemaz tik priecīgs par savu posteni nebija, viņam amats nespēlē lielu lomu, cik iespēja kaut ko reāli izdarīt – tad būtu ideāli, jo abi ir izsvērti, loģiski domājoši ekonomisti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš Mits > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.38

    Kura partija Latvijā nav etniski orientēta?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_ll > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 11.42

    x110011x “Brīvs no bailēm, naida un vēl kaut kādas lietas”?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaut kā neredzu šajā SC kaut vienu cilvēku ko varētu cienīt. Joprojām esmu pilnīgā pārliecībā, ka visi SC ir 100% promaskaviski orientēti. To jau parāda šo draugi – sadarbības partneri kremlī.

    Ja Zatlers vai Vienotība atbalstīs valdību ar SC, nedomāju, ka kāds saprātīgs vēlētājs vēl kādreiz par šiem balsos. Nespēju iedomāties, ka varētu mūsu politiķi būt tik aprobežoti, ka ielaistu valdībā krievijas interešu pārstāvjus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    solanay > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 14.06

    SC ar Maskavas atbalstu ir izveidojis etnisku “krievvalodīgo” partiju (ar nelielu latviešu piešprici, kuri pārsvarā tiek svītroti) un tagad mokās ar Latvijai lojālas eiropeiskas koalīcijas izveidošanau. Ja mazākumtautību intelektuāļi vairāk būtu stājušies dažādās LV partijās vadoties no to politiskās un ekonomiskās orientācijas (labējas, centriskas, kreisas), tad šobrīd vispār nepastāvētu šāda etniskā problēma. Esmu pārliecināts, ka daudzas “latviskās” partijas labprāt uzņemtu savās rindās daudzus godprātīgus un zinošus mazākumtautību pārstāvjus un nebūtu problēmu viņus virzīt arī ministru amatam. Ir vairāki pozitīvi piemēri, tai skaitā arī Nacionālajā apvienībā. Šobrīd mākslīga plaisa sabiedrībā tiek veicināta no ārpuses, lai bremzētu Latvijas iekļaušanos labklājīgu un demokrātisku Eiropas valstu grupā, tai skaitā arī rīkojot provokācijas. Ja Krievija mainītu savu politiku uz atklātu un savstarpēji izdevīgu ekonomisko sadarbību, ieguvēja būtu sabiedrība abās pusēs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_ll > Gunārs Nažinskis 20.09.2011. 14.29

    Lidumnieks – es balsotu vēlreiz par viņiem, es gan nevaru objektīvi spriest par to vai es esmu “saprātīgs” vēlētājs. :)

    NBC_LV NA nav labākais piemērs, cik zinu tur ir viens krievs pēc tatības, bet tas ir īsts latviešu nacionālists. Visās tautās ir tādi kuri ir mainījuši savu nacionalitāti un tādi ļoti bieži kļūst par karstākajiem šīs nacionalitātes aizstāvjiem un iepriekšējās noliedzējiem.

    Krieviem, mēreniem un ne mēreniem bija mazas iespējas stāties latviskajās labējās partijās, jo lielākā daļa visu neatkarības periodu ir spiedusi uz latviskajām vērtībām un nekad nav mēģinājusi uzrunāt krievisko auditoriju. Nedaudz ir kaut kas mainījies ar Vienotību (maz) un ZRP (vismaz pagaidām mēģina), un LPP (lai ko par viņiem teiktu).

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

mxblack 20.09.2011. 10.50

Tas vēlreiz apstiprina to ka ZRP nav mērķis ieņemt pēc iespējas vairāk krēslu valdībā un gūt sev labumu, bet ir nākuši sakārtot valsti. Laiks rādīs cik profesionāli un gudri ZRP to darīs. Lasot ZRP kandidātu sarakstu gan nevarētu teikt ka te nav potenciāla. Kandidātu saraksts tiešām šeit ir piepildīts ar ļoti izglītotiem cilvēkiem. Visādus labi apmaksātus amatus steidz ķert tie, kuri zin ka esot tajos viņiem vienīgā būs “politiskā atbildība”, bet “kārtot lietas” viņi varēs pēc sirds patikas. ZRP tādu iezīmju pagaidām nav.

+3
-3
Atbildēt

0

garausiitis 20.09.2011. 10.12

Izskatās ,ka uz citām nozarēm nepretendē, jo vienkārši nav personāliju :)

+8
-1
Atbildēt

16

    m_18 > garausiitis 20.09.2011. 10.24

    Lai taču nepretendē uz citām nozarēm – tas ir lieliski, ka cilvēki apzinās savas robežas… Pārāk bieži nākas saskarties ar cilvēkiem, kuri neapzinās savus ierobežojumus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 10.39

    Marika – bet varbūt stāsts ir par to,ka pārāk sasteigts tas veidojums.
    P.S. Kā Jums ideja par maksas augstāko izglītību un atceltām samazinātām PVN likmēm?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Guncītis > garausiitis 20.09.2011. 10.53

    var ieviest maksas augstāko izglītību. Vienlaicīgi ar pieejamiem kredītiem studentiem, kas ir atmaksājami iegūstot darbu.
    var izlīdzināt PVN. Vienlaicīgi paaugstinot ar nodokļiem neapliekamo minimumu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 11.02

    Secinājums – bet varbūt tieši otrādi – papildus ieviest samazināto PVN pārtikai ? Ja nekļūdos, tad tā ir piemēram Vācijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > garausiitis 20.09.2011. 11.16

    to klusais, Marika Ieva. Stāsts ir par abiem diviem – gan apzinās robežas, gan “sasteigts veidojums”.
    Bet kurš teica, ka nav sasteigts veidojums? Vienkārši tas bija laikam vienīgais variants, kā nobīdīt Lembergu un Šleseru pie malas. Protams, būs daudz problēmu ar ZRO, bet viņiem pie tā ir jāpiestrādā un jāturpina aicināt savās rindās godīgus, izglītotus jauniešus.
    Šis realizētais Zatlera projekts parāda, cik viegli un ātri ir iespējams uzcept partiju, ja ir pieprasījums ( tukša vieta ). Tas parāda, ka oligarhi ar uzņēmējiem varēja viegli un ātri uzcept savu ” Uzņēmēju Reformu Partiju”. Zatleram, ja viņš grib palikt ilgstoši politikā, ir jāizveido un jāpietur savs elektorāts.
    Šīs vēlēšanas vēlreiz parādīja, cik liels un bīstams ir klejojošais, migrējošais, lēkājošais un nepastāvīgais elektorāts, kuru var viegli savākt un izmantot. ZRP ir savākusi visus protestējušos, kas tendēti uz jauno u.t.t. Nākošajās vēlēšanās tie migrēs tālāk un tas būs vienmēr. Tā ir politiķu “maize”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 11.20

    @klusais
    Man arī uzreiz tas ienāca prātā! Bez Dombrovska un Ķīļa viņiem neviena tāda spilgta un sevi jau pierādījuša kandidāta nav.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš Mits > garausiitis 20.09.2011. 11.36

    Ķīlis viennozīmīgi ir spilgts, bet ko tieši viņš ir paveicis? Atceros tikai lozungveidīgus kliedzienus medijos, kuru mērķis bija provocēt (tas arī izdevās), nevis risināt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 11.45

    SB – Bendiks izvilka labu statistiku par 1995.g. pēckrīzes vēlēšanām – Rīga,Latgale – vinnē Čevers ( tai skaitā kā krievu elektorāta pārstāvis ) , bet Zemgalē, Kurzemē un nedaudz pietrūka Vidzemē – populists Zīgerists. Jautājums par to vai nav zināmas līdzības? Bet nu klejojošais vēlētājs ir tāda vienība Latvijā. Un vēl – nu pārlieku aizdomas, ka ZRP ir vienkārši aizskartas pašcieņas projekts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 11.47

    Nasing special – es teiktu pusotrs spēcīgs kadrs – par Ķīli kā izglītības min. nav paŗliecības, bet Vj. Dombrovska idejas par lata devalvāciju arī ir neviennozīmīgi vērtējamas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 12.02

    @klusais
    1. Dobrovskis 2 nekad nav aizstāvējis devalvācijas ideju! Viņš ir provocējis Dombrovski 1 uz pārdomām, vai izvēlētais kurss ir bijis vispareizākais. Un tas ir arī viss. Ļoti veselīga diskusija, jo Dombrovskis 1 teica, ka tas ir vienīgais pareizas ceļš, kas ir darīts!
    2. Ķīlis vienmēr ir bijis pārprasts, jo žurnālisti nedomā līdzi. Piem. par pensijām – viņš teica, ka, neko nemainot esošajā sistēmā, pēc kāda laika būs jāatsakās no pensijām, jo tām vienkārši nebūs naudas. Visi uzreiz: Ķīlis grib atcelt pensijas! Pilnīgākās muļķības! Un tici man, IZM vajag ministru, kurš ir gatavs izmēst tos ierēdņus, kas tur neko nedara un vienmēr aizbildinās, ka viss ir labi. Ķīlis to varētu izdarīt!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 12.06

    Nasing special – tikai Tev – http://bnn.lv/dombrovskis-piekrituka-latu-jau-sen-vajadzeja-devalvet-23634
    Esi pārliecināts, ka Ķīlis sāktu ar ierēdņu izmēšanu? Manuprāt viņš pats vēl nezin ar ko sāktu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2011. 12.28

    klusais.
    :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 12.37

    @klusais
    Tu pats noskatījies to saiti? Dombrovskis saka, ka vajadzēja darīt, bet līdz 2011.gada sākumam, jo tagad jau tas ir sen nokavēts. Un galvenais iemesls tam ir tas, ka valdība pārāk lēni konsolidē budžetu – varētu nedevalvēt, ja valdība spētu uzreiz nogriezt budžetu nevis muļļāt un muļļāt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 12.54

    Nas sp -noskatījos, vispā Vj.D. teica, ka vēl martā to var veikt….
    Jautājums ir par to – vai mēs saprotam kādas ir sekas lata devalvācijai?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 20.09.2011. 13.05

    @klusais
    Tādas pašas, kā palielinot nodokļus :) Lats šogad ir devalvēts par saviem 4-5%

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2011. 13.09

    Nas sp. – 2009.g. latam bija noteikts spriedums 50 %

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 20.09.2011. 09.56

Nevis detalizētākās, bet radikālākās – un protams attiecīgi šaubas, ka citas partijas gribēs ieviest – piemēram tādu pašnāvību kā PVN likmju paaugstināšanu (protams, cenšoties šo cēlumu dzēst ar citiem nodokļiem). Taču no otras puses ja ZRP finanšu ministrs ir tikpat precīzs un spējīgs izskaidrot kā Vilks – manis pēc (cik saprotu otrais V. Dombrovskis uz to cierē, viņš ir ok, lai gan dažas idejas ir jānoslīpē un jāpadara reālas). Galvenais ir realizētā un *izskaidrota* politika. Ja raustīs stūri bez jebkāda seguma – reitingi būs zemē un Vienotība savāks ZRP pārpalikumus pēc 3 gadiem.

Par IZM un VARAM ir drusku savādāk – Ķīļa kungs nav ministra materiāls, lai kā viņš sevi tēlotu. Pārāk emocionāls, un savu viedokli aizstāvošs. Diplomātija ir tomēr kas parasti ir vajadzīgs šādos gadījumos, it īpaši tad, ja lielās ierēdņu un skolotāju frontes vienkārši nobloķēsies un nekādas reformas neizdosies. Un VARAM cilvēku no ZRP puses vispār neesmu dzirdējis.

+7
-3
Atbildēt

6

    anita_meistere > andrisskrastins 20.09.2011. 10.10

    Varu iedomāties apjumuku ārzemju presē…ministru prezident – Dombrovskis, finanšu ministrs arī Dombrovskis :D:D:D
    bet ja nopietni, domāju ka tas būtu ļoti labs variants.
    Arī par Kīli man šaubu nav. idejas par augstākās izglītības reformu ir ļoti progresīvas un ārkārtīģi loģiskas. es ar abām par!
    Par Varam piekrītu gan piekrītu.
    SC var ņemt sev jebko, izņemot ārlietas, aizsardzību un izglītību. tā rupējas par cilvēku (krievu cilvēku), varētu nem labklājība, veselības ministrijas.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Guncītis > andrisskrastins 20.09.2011. 10.45

    nav pašlaik jārunā par personām.
    Pats galvenais ir sākt mainīt politiku – bez interfrontes un bez oligarhiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > andrisskrastins 20.09.2011. 11.17

    nolaidies uz zemes! lūdzu! kā var kaut ko veidot bez personālijām?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 20.09.2011. 11.27

    Par Ķīļa “ārkārtīgo loģiku” es nepiekritīšu – esmu ikdienā strādājis ar cilvēkiem un zinu ka Ķīlis ir “gudrais profesors” tipāžs, kas īsti ar cilvēkiem komunicēt nespēj – to liecina viņa nepārdomātie postulāti par atlikto maksājumu augstskolās, utt. Reāli visa pasaule iet uz bezmaksas augstāko, mēs tagad te zīmēsimies? Viņš nav pārdomājis un uzskaitījis iespējamās problēmas, kas jau liecina, ka viņam ir taisnvirziena domāšana – kas ne vienmēr ir slikti, bet šajā gadījumā bīstami.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš Mits > andrisskrastins 20.09.2011. 11.30

    Precīzi par Robertiņu — izrāda noslieci ir psihopātiju. Nav jau nekas slikts, bet ne ministra amatā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > andrisskrastins 20.09.2011. 13.17

    Ķīlis ir gudrs džeks – viņa problēma, manuprāt, ir tā, ka izglītības dēļ drusku izcēlies no lv vides – akadēmiskās un vispār – drusku par augstu sācis stādīt pats sevi, kā sekas attiecīgi ir atmuldēšanās ar ūberkomplicētiem terminiem un neticība tam, ka kāds varētu but gudrāks par viņu :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam