JL atbalsta "Vienotības" dibināšanu, cer uz jaunu iesaukumu

152

Komentāri (152)

mxblack 27.02.2011. 10.47

Pārlasot Jūsu diskusiju par Vienotibas pārtapšanu es vēlreiz secināju ka JL bez Repšes tomēr ir cits JL. Lai arī viņš reizēm strādāja visādus brīnumus, pat reizēm kļūstot par apsmiekla objektu, tomēr viņa vadībā JL kurss bija daudz stabīlāks un monolītāks. Dombrovskis sev ir nospraudis citus uzdevumus un mērķus, tādēļ jau šo partiju arī vada Āboltiņa. Nu un protams viņš nevar būt premjers un partijas boss. Bet ar savām iekšējām oroblēmām viņiem ir jātiek galā pašiem, bet mēs nākošajās vēlēšanās novērtēsim viņu paveikto.
Vakar man jautrus smiklus izraisīja Lemberga atrašanās Eirovīzijas žūrijā. Izrādās ka viņš ir ne tikai politikas speciālists, bet arī mūzikas pazinējs, gandrīz kā maestro. Tātad viņš pat nosaka kura grupa brauks uz Eirovīziju un es šaubos vai arī šai žūrijā viņam kāds runā pretīm. Dikti jau viņam patīk būt “slavenam” un uzmanības centrā. Ir taču smagi un grūti “strādāts” lai būtu miljardieru ģimenes galva, bet kas tad sunītim to astīti cels ja ne pats.

+6
-2
Atbildēt

0

piziks 27.02.2011. 10.43

Vai taisnība, ka arēnā Rīga hokejfani vakat adekvāti novērtējuši Vienotības politiku, pamatīgi izsvilpjot Dombrovski?

0
-5
Atbildēt

9

    mxblack > piziks 27.02.2011. 10.52

    Hokeja fani ir arī Dinamo fani, bet mēs labi zinām kam pieder un kurš vada šo klubu. Viņu izsvilpa par to, ka viņš atteicās finansēt šo privāto sporta klubu ar valsts naudu, tātad šiem faniem nav pieņemams viņa godīgums. Lembergu gan šie nesvilpj, jo tas ar LVM naudu saimnieko kā ar savu personīgo.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.02.2011. 11.12

    Opi, opi! Ar LVM naudu šeftējās arī Vienotības valdes loceklis Jaunups, ZZS un Lembrgs vienīgi vēl vairāk paplašināja JL iesaķtā vērienu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > piziks 27.02.2011. 12.29

    OT. Biju Arēnā. Nekādu Dombrovska izsvilpšanu neievēroju.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 27.02.2011. 12.47

    Optiskais Tēmeklis. Tu nu gan esi zemu nolaidies:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.02.2011. 13.24

    Ino, nabadziņ, kur lai es būtu nolaidies, — uzdevumu jautājumu un saņēmu liecinieka korektu atbildi. :)

    Izskatās, ka nolaidies esi Tu, Ino, jo jautājumu no apgalvojuma atšķir, jo izmisīgi nevēlies atšķirt. Vienotības nekritiskajam fanam atbilstoša rīcība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 27.02.2011. 13.26

    Sekoju translācijai. Dzirdēju ne pārāk vētrainus aplausus.
    Kā vienmēr OT baro mūs ar sagrozītu informāciju.
    Kādu tas izbrīna?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.02.2011. 13.36

    Betij, Ino kluba godabiedre, savā niknumā pat naidā pamēģini attapties, ka es uzdevu jautājumu, nevis “baroju ar informāciju”… :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 27.02.2011. 15.30

    Optiskais Tēmeklis.Izskatās, ka nolaidies esi Tu, Ino, jo jautājumu no apgalvojuma atšķir, jo izmisīgi nevēlies atšķirt. Vienotības nekritiskajam fanam atbilstoša rīcība.
    __________________________
    V nekritiskais fans? Tev nu tas tēmeklis pilnīgi aizsvīdis, ja nespēji izlasīt manu kritiku pat pie šī temata. Atšķirībā no Tevis neesmu lūzeris, kurš pavada dienu vaimanājot no rīta līdz vakaram un saprotu, ka vismaz šobrīd Latvijā bez V nav citas apvienības, kuru atbalstīt:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.02.2011. 16.24

    “betijacelmale Principā – nebūtu vērts tērēt nervus, bet maita – profesionāli strādā. Ja neviens neiebilstu, hokeju neredzējušiem varētu rasties priekšstats, ka izsvilpa gan, kas arī bija viņa mērķis”

    Nu-s, paldies par to pašu. Tāda mērķa gan nebija, vajadzēja vien vienu iespējamo dezu pārbaudīt. Izrādījās — tiešām deza. Paldies, Pirožkov!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

andris902 27.02.2011. 01.09

…Ar labu nakti!…:))

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 27.02.2011. 01.08

Ar labu nakti!

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 27.02.2011. 01.06

ja tā tīri godīgi, tad jāsaka , ka riņķa dancis vijās ap JL… SC,SCP,PS un TB/VL izpildījumā…kā nu sanāca, tā sanāca balsis… tā neko..ilgi tas tā nevar turpināties, tāpēc būs tā, kā būs…:)

+1
-1
Atbildēt

0

dro 27.02.2011. 01.04

Ar labu nakti:))

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 27.02.2011. 00.49

“Tāda ir tā patiesā vēsture un to neizmainīs nekādi spriedelējumi par kodolu, kurš beigās izrādījās bez VL/tb/lnnk:))”

Interesanti, interesanti spriedelējumi…

Stopkrānu norāva SCP, bet uzbrūk Āboltiņai…vai tā nav vēstures viltošana?

+1
-2
Atbildēt

6

    dro > Pauls Puķītis 27.02.2011. 00.52

    markoni. Stopkrānu norāva SCP, bet uzbrūk Āboltiņai…vai tā nav vēstures viltošana?
    _____________________
    Slinkums rakņāties arhīvā, bet ne tikai SCP, bet arī Āboltiņa un Ēlerte.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 27.02.2011. 00.55

    …SCP bija mistiskas veto tiesības!…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 27.02.2011. 01.00

    acīm redzot, bija “kodols” izskaitļots un veto ieskaitļots…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 27.02.2011. 01.00

    zanE. Nu ko man rakstīt, ka tādas pašas tiesības bija arī JL un PS?:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 27.02.2011. 01.04

    …lno…tad Tu esi bijis tuvāk un redzējis Vienotības izveidošanas dokumentu ar tur minētajiem nosacījumiem, ar kādiem šīs partijas apvienojās!…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 27.02.2011. 01.08

    zanE. Neesmu partiju cilvēks, tādēļ neesmu redzējis, tomēr neticu, ka veto tiesības ir tikai SCP. Tad par V noteikti vairs nebalsotu, jo tādu vienošanos varētu parakstīt tikai trakie:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 27.02.2011. 00.40

zanE. Es gan neko neesmu šajā sakarā pārmetis Dombrovskim, ja nu vienīgi vēlētos stingrāku tvērienu.
Ceru, ka neesi aizmirsusi Vienotības brīdinājumu pirms vēlēšanām par iespējamo kursa maiņu uz austrumiem. Strīdējamies par to, ka daži V biedri un vairums vēlētāju to bija uztvēruši nopietni.
Ansips izpildīja pirms vēlēšanām doto solījumu Aļošu pārvietot uz piemērotu vietu, bet V ko pēc uzvaras ar Āboltiņu, Ēlerti un Pabriku priekšgalā? Tāda ir tā patiesā vēsture un to neizmainīs nekādi spriedelējumi par kodolu, kurš beigās izrādījās bez VL/tb/lnnk:))

+2
-1
Atbildēt

3

    andris902 > dro 27.02.2011. 00.54

    …lno…cenšos vienmēr norādīt, lai pieturamies pie kaut kādas precizitātes – vai pirms vēlēšanām koalīcijā bija VL!/TB/LNNK?…:))…protams, tā ir piesiešanās pie faktiem, bet šādas apvienības, vienkārši, nebija!…pirmajā lapā vari izlasīt vēlreiz manu komentāru par kvotām, veto tiesībām un vēl kādām tiesībām…arī nebūsi aizmirsis, kuru partijas darboņu veto tiesības izslēdza iespēju VL!/TB/LNNK atrasties koalīcijā…tāpēc ar zināmam bažām skatos uz jaunveidojamo partiju…vienkārši, Vatson!…:))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.02.2011. 00.59

    zanE. …pieturamies pie kaut kādas precizitātes – vai pirms vēlēšanām koalīcijā bija VL!/TB/LNNK?…:))…
    _____________________________
    Manuprāt tā būs tāda juridiska šmugulēšanās:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 27.02.2011. 01.02

    …labi, ka Tu pats saproti, ka par šiem faktiem var pasmaidīt…taču Tu arī esi viltnieks – izcel to, kas Tev šķiet tuvāk…bet piebildi par SCP ar veto tiesībām…izlikies nemanām…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 26.02.2011. 23.49

markoni…mani izbrīna sakarības- agrāk “oponenti” vērsās pret Repši un Titavu, tagad pret Āboltiņu un Jaunupu…
_____________________________
Jaunups jau sen daudziem /manuprāt pamatoti/ ir kā dadzis acī. Ne reizi vien izmuldējies nepareizajā laikā un vietā. RD vēlēšanās prezentēja SC kā tuvāko sabiedroto, dabūja kurvīti gan no SC, gan vēlētājiem. Pēc Titava pēdējā laika atklātībām liekas, ka pareizi izslēgts no JL.

+3
0
Atbildēt

5

    Pauls Puķītis > dro 27.02.2011. 00.33

    es jūtu, ka mēs katrs runājam savā valodā..nevis tāpēc, ka dažādi uzskati, bet tāpēc, ka Tu neesi bijis nevienā partijā pēc Atmodas un nesaproti praktisko partiju darbu.
    Tu man brīžam atgādini Aināru..atceries, bija tāds jautrs zēns Delfos… :)

    /stājies kādā no partijām un tad strīdēsimies tālāk. Tu pateici savu, es savu, bet nesāc kā Urbanovičs- demagoģiju dzīt par vēstures viltošanu/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.02.2011. 00.49

    markoni. Kādēļ man būtu jāaizstāv kādas partijas demagoģija, ja man ir pesonīgais viedoklis? Ja es Tev atgādinu kādu Aināru, tad Tu man atgādini draugu, kurš iestājās kompartijā, pēc tam vairs nebija runājams:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 27.02.2011. 00.56

    nē, Tev nav jāaizstāv kādas partijas demagoģija, Tev kādā partijā (vēlams) jāpauž savs viedoklis un tad redzēsi, kas ar viedokli notiek… citādi Tev nav priekšstata par tiem partiju procesiem…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.02.2011. 01.02

    markoni. …tad redzēsi, kas ar viedokli notiek…
    _________________
    Redzu jau, redzu:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 27.02.2011. 16.40

    Tiem, kam gribas kādam ielīst nekad nepietrūks iemeslu to darīt + vēl tos pušķos ! Bet tas Jaunups dabūja kurvīti par pielīšanu SC gan ir tiesa un pamatoti, brīnums, ka nav vēl mācījies – pēc vēlēšanām gan vārgi čiepstēja par apdraudējumu latviskai Rīgai…bet nu tas tādā pašā garā cik Straumju Jānis ir patriots :D Domāju nākamā, kas dabūs kurvīti būs Āboltiņa ar savu oportūnismu un viltus pragmātismu.

    P.S. Pievienojos lno viedoklī, ka katram jāpauž un jāaizstāv savi uzskati, nevis bezsaturs jāmaskē ar kādu partijas viedokli. Šāda aplamība ir par iemeslu tam, ka nav mums personību politikā, bet nedaudz svaigā kas tur nokļūst ātri samaitājās – nu gluži kā savulaik LPSR KP vai PSKP !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 26.02.2011. 21.26

Likās, ĢirtValdis slīgst varas atkarībā, patiesībā izrādas – tā ir ētikas atkarība.

+5
-1
Atbildēt

0

janazakovica 26.02.2011. 21.10

par neizzagtu latviju-tads varetu but nosaukums.

+2
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 26.02.2011. 20.59

starp citu- labi atceros topošās PS centienus toreiz mainīt JL statūtus , kas arī izdevās…
/Āboltiņa un Jaunups bija pret/
Panāca, ka JL kļuva no labējas par demokrātisku partiju…ko tas nozīmē, domāju, ka nav jāskaidro…
tā skaitās tā stingrā nostāja ar stingrākiem principiem, Krix kungs?

mani izbrīna sakarības- agrāk “oponenti” vērsās pret Repši un Titavu, tagad pret Āboltiņu un Jaunupu…

+5
-3
Atbildēt

2

    lebronj2356 > Pauls Puķītis 27.02.2011. 16.35

    Stingrāks princips būtu kaut vai nelikties zem SC, kad kāds rupjš tēviņš katru reizi Biškeku nepiemin. Domāju, ka pret Repši slēpti vērsās tagadējā JL spice, Titavu arī(nesimpātiska persona). Par Āboltiņu un Jaunupu runājot ļoti maz varētu būt lietas, kas no šiem abiem kopā ņemtiem varētu patikt !

    P.S. Repšes JL tomēr bija pavisam savādāks un labāks saturs nekā tam JL ar attiecīgajiem darboņiem, kas tagad ir palicis pāri !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 27.02.2011. 18.53

    Cienītā kundze, nevarēšu Jums piekrist.

    No malas varbūt , ka tā izskatās- nav neviens acij tīkams un populārs lēmums.
    /jāatceras kādā ielenkumā JL strādāja un kādā situācijā tagad strādā/

    Jāatceras, ka topošā PS ieķērās Repšem bikšu starā un purināja to cik jaudas…grāva JL no iekšienes uz velna paraušanu…Āboltiņa iznesa uz saviem trauslajiem pleciem visu to smagumu, kas saistījās ar situācijas stabilizāciju JL.Tas bija pelēks nepateicīgs ikdienas darbs, kas Jūsu acij būs paslīdējis garām.
    Nekad JL biedri to nepiedos PS…tā kā, vienīgais ceļš kā izbeigt to karu, ir radīt jaunu partiju uz V bāzes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 26.02.2011. 19.28

Ideoloģiskā konference arī ir ko vērts…paredzams, ka Āboltiņas un jaunupa tipa politiķi tādā veidā legāli centīsies piesaistīt topošajās koalīcijās SC !

+4
-3
Atbildēt

6

    andris902 > lebronj2356 26.02.2011. 20.04

    …aha!…arī pamanīji!…gaidīju, kurš pirmais noreaģēs…:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 26.02.2011. 20.29

    Nu kā var nemanīt, kaut gan man līdzīgi kā lno ar Āboltiņu teikto ir par Jaunupa frāzēm, parasti jau labi paredzams kas iekšā ! Bet nu viens gan, domāju JL nesanāks noideoloģizēt PS, jo PS tomēr ir stingrāki principi par JL !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 26.02.2011. 20.32

    …gribētos cerēt, ka tas bija tikai tizls teiciens…vai neveiksmīgs atreferējums…:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lebronj2356 26.02.2011. 20.52

    “Jaunups arī informēja, ka pavasarī gaidāma ideoloģiskā konference, kas lems par “Vienotības” partijas ideoloģijas jautājumiem, bet jau 12.martā paredzēts izveidot vienotu “Vienotības” Rīgas nodaļu.”

    Vai jūs apsriežat šo citātu no raksta?
    Man šķiet ļoti dabiski, jo patreiz trim partijām ideoloģija atšķiras.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 26.02.2011. 21.15

    …Markoni…OK!…šim vārdam “ideoloģija” ir nelaba nokrāsa – maigi sakot…esam ar tādām ideoloģijām baroti…man gribētos šo “nevārdu” aizvietot ar, piemēram – uzskatu un nostādņu sistēma…ideju vai ideālu, vai interešu kopība…varbūt arī šie vārdi ir neveikli – bet…drīzāk laikmetam atbilstoši…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lebronj2356 26.02.2011. 21.27

    Labi. Piekrītu. Esam vienojušies!
    /konferencē varēs pieslīpēt…:)/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 26.02.2011. 18.22

Tur jau galvu tramvaja durvīs jāsaspiež, lai šito kašķu midzeni atbalstītu! Pagaidām vismaz ir vairākas partijas katra ar savu ķeizariņu un katram ķeizariņam savs galms, kas galviņu paglauda. Ja apvienosies vienā, kur maziņie ķeizariņi liksies? Būs viens priekšnieks un viens galms un būs jāsaskaņo, ko un kā runāt vai darīt.

+2
-6
Atbildēt

0

buchamona 26.02.2011. 16.50

Kas taa buus par partiju? :)))) PS+SCP un veel Aboltinja ar co,kompaanija, kas kaa veeja raaditaajs griezhas liidz vaardam, kursh tajaa briidi skan visizdeviigaakaa tonjkaartaa, tas nekas, ka par 180 otraadi, kaa pirms nedeeljas, vai divaam :))
Taada sajuuta, ka no Vienotiibas vieniigie, kuri reaali straadaa ir Dombrovskis un vinja ministri. Paareejie “taisa politiku” – dala amatus, karo par kvotaam un taadaa garaa, sviests kaut kaads

+7
-1
Atbildēt

2

modriss 26.02.2011. 16.50

opi, neidealizē Repši:) Ar ko šis Jums vislabāk palicis atmiņā?

+1
-5
Atbildēt

0

andris902 26.02.2011. 16.48

…lno…Āboltiņa vēl nav viss Jaunais Laiks!…ka tik viņai pašai nav jānožēlo ieraušanās tik kārotajā krēslā…cik no iepriekšējo 20 gadu Saeimas priekšsēdētājiem var lepoties ar cienījama politiķa vārdu?

– Anatolijs Gorbunovs (AP)
– Ilga Kreituse
– Alfrēds Čepānis
– Jānis Straume
– Ingrīda Ūdre
– Indulis Emsis
– Gundars Daudze
– Solvita Āboltiņa

+5
-1
Atbildēt

6

    Pauls Puķītis > andris902 26.02.2011. 17.03

    nus, uz šī saraksta fona Āboltiņa ir kā balts gulbītis.:)
    /Anatoliju atmetam. cita situācija/

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 26.02.2011. 17.25

    zanE. …Āboltiņa vēl nav viss Jaunais Laiks!…
    __________________________
    Protams, bet JL jau nav arī tikai Dombrovskis, kuram daži cenšas pierakstīt neesošas īpašības, toties JL vēl bez Āboltiņas ir arī tādi personāži kā Zaķis un Mūrniece, kuri kopā tāpat kā Tevis nosaukties ekszicētāji agrāk, šodien nosaka partijas politiku.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 26.02.2011. 17.42

    ….lno…protams,mēs varam ņemt katru un preparēt līdz nelabumam…un markoni Tu uzbrauc nedaudz par šerpu…:))
    …Vienotības vājā vieta ir vienota viedokļa trūkums (kaut vai atceramies slavenās Trejmeitiņas)…un komunikācijas trūkums ar sabiedrību…tieši pamatojums pieņemtajiem lēmumiem…Vienotībā ir pārlieku raiba buķete ar ambicioziem ļaužiem…bet nav viena līdera, kas šo krāšņo masu noliktu pie vietas…tāpēc arī jaunās partijas veidošana nebūs viegls pasākums…

    …nesaprotu, kāpēc JL idejas šķiet tik nepieņemamas?…izpildījums – par to gan varētu diskutēt…:))

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > andris902 26.02.2011. 18.12

    .
    Vai apVienotībai, tā, pavisam lielos vilcienos, ir arī kāda stiprā vieta?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 26.02.2011. 19.03

    JL idejas taču tikai karogiem un publikas muļķošanai, JL idejas realizācijai nekad nav bijušas domātas.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 26.02.2011. 22.38

    zanE. Piedod, ka neatbildēju uzreiz – bija jābrauc uz hokeju. Idejām nav nekāda vaina, tās jau tikpat labi ir arī PS idejas, bet kā pati atzīsti, brīžam grūti saskatīt realizāciju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 26.02.2011. 16.45

Starp citu- JL šķelšanās laikā E.Repše nostājās Āboltiņas pusē.

/domājat, klūdījās?/

+3
-1
Atbildēt

8

    andris902 > Pauls Puķītis 26.02.2011. 16.49

    …markoni…pats teici – viss plūst, viss mainās!…:))

    /tas par Āboltiņu/

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.02.2011. 16.57

    es visu laiku mēģinu saprast- ko tad īsti inkriminē Āboltiņai?

    tā arī neesmu sapratis. laikam jāpārvācas uz dzīvi Rīgā…būs cita aura, cita saprašana…
    /nopietni/
    P.S.
    priekš manis Ino un opja minētie punkti nav arguments.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 26.02.2011. 17.14

    …markoni…varu pateikt tikai savas domas…Āboltiņai mēle kustās ātrāk kā smadzenes…bet…pie mūsu zvaigžņotā debesjuma viņa tāda nav vienīgā…:))

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 26.02.2011. 17.21

    markoni…priekš manis Ino un opja minētie punkti nav arguments.
    _________________________
    Cilvēks, kurš apbruņots ar Partijas programmu, ir neuzvarams:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.02.2011. 17.22

    zanE,
    nu jā, tā jau saka- mēle ir tavs ienaidnieks…bet – citādi neko nevar “piešūt”- ne nodevību, ne šēmošanu, ne zagšanu…
    tieši otrādi, cīņa ar Čepjolkinu man ļoti patika, tur bez asas mēles ar to ž.v. galā netiktu…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.02.2011. 17.25

    Ino,
    :D

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 26.02.2011. 17.49

    Šēmošanu nevar? Tad jāvienojas par definīciju. Ko tu ar to saproti?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 26.02.2011. 18.45

    “…valsts un pašvaldības pasūtījumos ir uzpūstas cenas, virs normas ir vismaz par 5 – 10 %, un vēl 5 – 15 % ir “tā summa, kas ir jāatdod atpakaļ cilvēkiem – politiskām partijām un tā tālāk”.

    (c)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.02.2011. 16.18

Nu JL fani, pasakiet kā varu uzticeties Ābolitiņai, kura tā vēlējās koalīcijā ievilkt SC un paziņojusi, ka Knabā jānomaina visa vadība?

+5
-2
Atbildēt

13

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 16.32

    pag, pag! ar pirkstu varēsi bakstīt rudenī vai pēc nākošajām vēlēšanām- kā bija vai nebija ar to SC… Starp citu, Dombrovskis, kā labs valsts vīrs, arī saskatīja nepieciešamību koalīcijā ievilkt SC. Bet- situācija mainās ar katru dienu…kas toreiz bija labs, tas pēcāk var arī nederēt…bija Vienotība- apvienība, būs Vienotība partija…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > dro 26.02.2011. 16.35

    Un ne tikai. Tieši viņa taču teica ka tagadējais politiskais tirgus esot nepieciešams valsts stabilitātes saglabāšanai. Vai Repše arī tā būtu pateicis? Es šaubos. Tieši tāpēc tik daudzi balsoja par šo apvienību, lai beigtos visi šie tirgi un “politiskās atbildības” dalīšana, jeb nekaunīga velētāju āzēšana ar to aizbildinoties. Bet nu tas uzņem jaunus apgriezienus. Es nedomāju ka Lembergs ļoti gribētu nonākt SC apskāvienos. Tie ir viņas pašas izdomāti draudi, ne ZZS izteikti un nopietni ņemami. Tās drīzāk izskatās pēc paniskām bailēm zaudēt savu beņki Saeimā pašā priekšā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 16.38

    opi,
    daudzpartiju sistēmā vienmēr pastāv brīvais tirgus!
    To jau Tev tā kā pienāktos zināt…:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 26.02.2011. 16.53

    Markoni, man šķiet, ka tu te nedaudz fleitē ar to VD vēlmi SC redzēt koalīcijā. Nevēlējās viss un tas uzaicinājums visdrīzāk bija Āboltiņas, Jaunupa un SCP kā arī citu polittehnologu uzspiests pasākums. Dombrovskis vēlējās NA ņemt koalīcijā, bet biedrs štokijs norāva stopkrānu, bet tagad mēs par to maksājam un Lembis pasūta mūziku. ZZS saostīšanās procesam ar SC netraucē ne koalīcija, opozīcija ne kas cits, jo pašlaik jau šķiet, ka mērķi štimmē. Drusku jau smieklīgi dedzīgi ir tie JL fani, bet nu vismaz laikam uzticīgi, kā tajā priekšvēlēšanu dzejā :”Tas jaunais laiks, kas šalkās trīs, nenāks, ja ļaudis to nevedīs..”

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.02.2011. 17.11

    markoni… Starp citu, Dombrovskis, kā labs valsts vīrs, arī saskatīja nepieciešamību koalīcijā ievilkt SC. Bet- situācija mainās ar katru dienu…
    __________________________
    Jā, partijas kante jāstutē, tikai vajag turēties pie faktiem. Dombrovskis vēl vēlēšanu naktī paziņoja, ka jāpaliek vecajai koalīcijai. Kad dullās Paulīnes pastāvēja uz to, ka koalīcijā jāņem arī SC, tad viņš izvirzīja noteikumu par okupācijas atzīšanu. Ne jau situācija mainās, bet partijas “līnija”:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 17.12

    nu jā, Jūs uzticību nosaucat par smieklīgu? Man jau tas ir primārais…ja nevar uzticēties , nav aršanas.

    otrs,
    Par NA- tas jau otrais etaps, pirmais- tāds , kā rakstīju, jo es Dombrovski tik zemu nevērtēju, kā šajā gadījumā Jūs./tas par pavadā iešanu/ man šķiet, ka viņš ir diezgan stūrgalvīgs, ja vajag.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 17.14

    vēlēšanu naktī…tas skan labi…:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 20.13

    “Dombrovskis vēl vēlēšanu naktī paziņoja, ka jāpaliek vecajai koalīcijai.”

    Ja man atmiņa neviļ , tad runa bija par koalīcijas kodolu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.02.2011. 20.16

    …jā, Markoni – Tev taisnība!…runa bija par koalīcijas kodolu…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.02.2011. 23.53

    zanE. Arī piedalies vēstures viltošanā? Vai pirms vēlēšanām tika solīta koalīcija ar SC?:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.02.2011. 23.56

    …kas manos vārdos izpaužas kā vēstures viltošana?…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.02.2011. 00.01

    zanE. Koalīcijas kodols + SC – no manis:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 27.02.2011. 00.14

    …esam jau par to strīdējušies…un varu atkārtot to vēlreiz – to, ka Dombrovskis piedāvāja visām – uzsveru – visām! Saeimā iekļuvušajām partijām parakstīt sadarbības līgumu – bija taktiski pareiza rīcība!…vairs nav iespēju pārmest…kā būtu, ja nebūtu piedāvāts!…arī politika ir spēle, kurā svarīga ir taktika…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 26.02.2011. 15.57

AZ. Lūdzu nepieskaitīt mani Lemberga faniem, viņš pēdējās intervijās tāds drusku negudrs sāk izskatīties…
______________________
Tik vēlu saprati, tātad vilšanās par Sudrabu vēl priekšā:)

+12
-1
Atbildēt

5

    itommy_ > dro 26.02.2011. 16.05

    Es tiešām saskatu pēdējā laikā Lemberga jokos marasma pazīmes, iepriekš tā bija tāda uzspēlēta ironija, bet tagad jau nu par traku un nožēlojami. Var jau būt, ka tas ir tikai alkohols.

    Es negribu idealizēt Sudrabu, bet par trim priekšgājējiem “nothing” viņa būtu daudz pārāka tomēr, jo vismaz orientējas valsts pārvaldē daudzmaz. Bet noteikti jāpiebilst – ja spēs atrast kompetentus padomniekus pa nozarēm. Dombrovskim tieši kompetentu padomnieku problēma ir radījusi lielākās problēmas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.02.2011. 16.23

    …nu, beidz!…Sudraba ir runātāja, ne darītāja!…orientējas valsts pārvaldē, ar lielu zināšanu bagāžu?…ko tad viņa gaidīja un valstij ar savām zināšanām nepalīdzēja, kad bija iespējas kļūt par MP?…pietiekami labi apzinājās, kādi lēmumi būs jāpieņem un tad vairs viņu neviens pa spalvai neglaudītu…tad būtu jāatbild par pieņemtajiem lēmumiem…tagad bez problēmām var spēlēt TV zvaigzni…divkosīgi!…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > dro 26.02.2011. 16.26

    Piekrītu ka pie šī kosimiskā ātrumā augošā valsts parāda, kad tā tērē daudz vairāk kā nopelna un sakarā ar to visu arī dziļās demogrāfiskās krīzes, ļoti steidzīgi ir nepieciešams novirzīt aizmugurejā plānā daudzus ambiciozus un dārgus pasākumus, lai tai vietā ķertos pie reālas ekonomikas sakārtošanas, lai beidzot samazinātu so katstrofālo krišanu bezdibenī. Tomēr ir jāatceras, ka Valsts Prezidenta galvenais uzdevums ir valsts reprezentācija un saskare ar citu valstu vadītajiem. Tātad Sudrabai nonākot šajā amatā, viņa būs spiesta ļoti daudz laika patērēt tiešo pienākumu veikšanai un maz laika viņai atliks cīņai ar nelitderīgiem tēriņiem valstī. Vai nebūtu prātīgak viņu atstāt Valsts Prezidenta padomnieku statusā, bet Valsts prezidentu izraudzīties no pārbaudītā godīgo cilvēku kontingenta? Un viņa pati jau arī nemaz šajā amatā neraujas nokļūt. Nu nav jau ta ka viņa ir vienīgais uzticamais cilvēks Latvijā. Vē jau kādu var atrast arī bez viņas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > dro 26.02.2011. 16.36

    Es jau teicu, ka neidealizēju Sudrabu. Man ir viena viņas parakstīta atbilde uz sūdzību par Dienas abonēšanas centru – klasisks atrakstīšanās piemērs. Tomēr es atzīstu, ka valsts pārvaldē viņa ir gudrāka par trim mūsu pēdējiem prezidentiem, un tas ir būtiski. Latviju gremdē par sevi pārliecināti nezinīši.

    Es aicinu valsts varu saaicināt un samaksāt par mēnesi katram kaut vai miljonu: S.Anholcu par valsts tēlu, S. Bramanu par informatīvu valsti, un J. Nī par “maigo varu”, lai izstrādā valsts stratēģiju, pieaicinot pašmāju akadēmiskos spēkus galīgai idejas noformulēšanai. Tāpat par ekonomisko pamatu aicinu ņemt kaut vai J.Ošleja plānu – un gadījumā, ja nu pavisam nevar drusku padelvalvēt – tad pārlikt ideju uz nedelvalvēšanu, attiecīgi koriģējot darbības. Bet visam apakšā jābūt akadēmiskam pamatojumam!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > dro 26.02.2011. 17.56

    >Zane 26.febr.16:23!
    Precīzi!
    Bet, atcerieties – IS tiek nopietni gatavota Valsts Prezidenta, vismaz, kā kandidatūra…tas ir nopietni!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

photocom 26.02.2011. 15.53

Ģirts padzēris tēju ar Hilariju
liels un varens jūtās
ech kur Ainārs
tas var
gaida ierakumā

+7
-2
Atbildēt

0

dro 26.02.2011. 15.41

Zanes komentārs pamudināja mani izlasīt rakstu. Velns lai parauj, bet Kristovskim taču taisnība?

+4
-2
Atbildēt

4

    bekijja > dro 26.02.2011. 15.51

    Raksta saturs ik pa brīdim mainās… Nez, cikos tas pasākums beidzas? :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.02.2011. 15.55

    Sleepwalker. Nupat izlasīju pirmo reizi, tādēļ nevaru komentēt:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.02.2011. 15.56

    …lno!!!…Tu lasi tikai virsrakstus????…:))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.02.2011. 15.59

    zanE. Uzskati, ka esmu daudz zaudējis? Ja redzu Āboltinas vārdu – nelasu:))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.02.2011. 15.15

Ja Sudraba …
———————–
un
ja vēl ercenģelis Mihaīls…………..

+5
-1
Atbildēt

0

itommy_ 26.02.2011. 15.10

Jaunā prezidenta meklējumu gaita rāda, ka vēl pēdējais jēlists nebūs ieskapēts kādā padomē, kad pirmie jau būs izlidināti laukā, un to vietās sēdēs ušakoviešu piparbodīšnieki, bļin. Ja par jauno prezidenti tiks Sudraba, ko tad? Skaidrs, ka grāmatvedis un ģeogrāfs varēs savus progresējošos ciparus skaitīt citos gaņģos. Sudrabai nāksies nosaukt ieteikto premjeru. Vai tad būs labāk kā tagad? Nezinu. Bet ir cerība, ka tomēr caur ērkšķiem tiksim līdz zvaigznēm. Pašreizējā stagnācija ir murgs, turklāt neredz jau nekādus plānus attīstībai. Ja Sudraba sakomplektētu labu padomnieku korpusu, viņai varētu vismaz izdoties kopā ar jauno PM izstrādāt reālu valsts attīstības stratēģiju beidzot. Un šo notikumu gaismā Vienotības rīstīšanās par krēsliem iekšienē tādas pupu mizas vien ir, par lielu nožēlu daudzu vēl nesenajām cerībām.

+3
-13
Atbildēt

8

    andris902 > itommy_ 26.02.2011. 15.27

    …sveiks, Andrej!…no kurienes atbrauci?…:))…esi ieradies Sudrabai placi izbrīvēt?…:))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > itommy_ 26.02.2011. 15.29

    Sudraba māju būvēs?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 26.02.2011. 15.31

    Dombrovskim nebiju vajadzīgs un klusēju, tagad gaidu iespējas pakalpot Sudrabai :-)

    P.S. Lūdzu nepieskaitīt mani Lemberga faniem, viņš pēdējās intervijās tāds drusku negudrs sāk izskatīties… Bet cilvēkam joprojām ir vara. Un dažreiz ir tā, ka iestigušu vezumu var izkustināt arī ar iracionālām metodēm.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > itommy_ 26.02.2011. 15.36

    Sudraba māju būvēs?
    ———————–
    ar zelta ļuovenēm…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 26.02.2011. 15.38

    …Andrej, ko Tu esi darījis, lai Dombrovskim būtu vajadzīgs?…vismaz e-pastu aizlaidi, kā runājām?…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 26.02.2011. 15.42

    Vismaz viņš varēja man uz draugiem trīs vārdus uzrakstīt, ka būtu gatavs tādu saņemtu meilu izlasīt :-)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 26.02.2011. 17.33

    Andrej! Ne par tevi, bet par visiem, kas iedomājas, ka pietiek te komentāros ko svarīgu pavēstīt, tā uzreiz garantēti gan Dombrovskis, gan tiesībsargājošas instances ar joni uz to reaģēs. Kamēr katrs no mums PATS nevērsīsies ar saviem verojumiem, atklājumiem, ģeniāliem atklājumiem u fantastiskām idejā pēc attiecīgas adreses, nekas arī nenotiks. Kurai institūcijai ir tāds resurss, ka spēj, starp visos portālos sarakstītām muļķībām, izlobīt ko vajadzīgu?
    Tūlīt aiziešu uz tevi paskatīšos, Andrej:) Tikai – kas no tā mainīsies? Varbūt tev kļūs siltāk? :))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > itommy_ 26.02.2011. 17.48

    Pamodies!
    Bet žults tā pati!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 26.02.2011. 14.48

oliverisk. Vai vari pamatot savu “ģeniālo” atklājumu?:)

+5
-1
Atbildēt

0

Maris 26.02.2011. 14.41

Ja izveido jaunu partiju,tad tas nozīmē,ka jāpasludina partiju Jaunais laiks,
Pilsoniskās savienības un ŠTOKENBERGA bankrots.

+2
-6
Atbildēt

1

    Pauls Puķītis > Maris 26.02.2011. 14.56

    lasi rakstu otreiz- tur teikts, ka pilvaro valdi paziņot par JL likvidāciju.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.02.2011. 14.38

Mjā, katrs velns savu purvu liela:) Vai nav mazliet pārspīlēti JL identificēt tikai ar Dombrovski, bet PS tikai ar Kristovski? Ko brīnīties par spices kāri pēc amatiem, ja pa apakšu ņemas ļautini ar ne mazākām ambīcijām? Ja esat par Vienotību, tad ar saviem komentariem centieties vienot, nevis šķelt kā savā laikā varenais gāzētājs:))

+10
-3
Atbildēt

8

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 14.55

    tā jau tas ir…bet labāk spalvu izmest tagad, nekā pēc partijas izveides.

    /biju domājis paklusēt, bet, izlasot Krix pirmo komentāru, labais nodoms izpalika. bet Tu jau zini- es neesmu sevišķi uz kāšķiem/

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.02.2011. 15.02

    Tu esi foršs, bet tāpat neesi imūns pret partijas ietekmi. Paskaties, kas notiek ar cilvēkiem, kad tie tiek pie “šprices”. Naktī ieraudzīsi – neatmodīsies:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 15.25

    “…neesi imūns pret partijas ietekmi.”

    protams, protams ..cilvēciskais faktors…

    tas tāpat, kā ja strīdētos žīds ar latvieti- kurā pusē Tu būtu? teiksi- tajā, kam taisnība? nē, es teiktu- tāpēc , ka apčakarē latvieti-100 punktu…:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.02.2011. 15.35

    …pag, kolēgas!…pārlasīju rakstu divkārt – kaut ko nesaprotu: Vienotība sastāv no 3 partijām…kaismīgākais runātājs Kristovskis un Āboltiņa dala jau vietas…vai tad Štokenbergs pasākumā nebija ieaicināts?…kāds ir viņa un SCP viedoklis?…nav tā kā nedaudz dīvaini?…ja šis raibais veidojums atkal tiks balstīts uz kvotām, veto un vēl nezin kādām pēdējā vārda tiesībām…nekas labs tur nesanāks!…būs kārtējais mākslīgais veidojums…šobrīd runāt par krēsliem un vietām galvgalī – tas jau ir galīgi šķērsām…manuprāt, partija veidojas uz kopējas idejas bāzes, bet, ja amati iet pa priekšu, bet ideja tiek pievilkta kā aste…piedodiet – nesaprotu!…:))

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 26.02.2011. 16.00

    Štokijs ir viltīgāks. Gaida, kad abi izkausies un pievāks “laupījumu”…:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 26.02.2011. 16.42

    Zane, tu jau sāc mainīt toni!? Kas tad atgadījies – apslimi vai rājienu saņēmi? :))
    Evu ar jau mainījis/-usi niku :)) Kaut kas ar Jums ne tas notiek:))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.02.2011. 17.06

    …Maxss…būsi iepriekšējos minējumos maldījies vai neuzmanīgi lasījis tekstus…:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.02.2011. 17.24

    “ja šis raibais veidojums atkal tiks balstīts uz kvotām, veto un vēl nezin kādām pēdējā vārda tiesībām”
    Cik labi, ka uz pirmās nakts tiesībām nepretendē:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

kdaljajev 26.02.2011. 14.17

Būtu laba lieta,ja Repši paaicinātu atpakaļ jaundibinātajā partijā.Cilvēks no kļūdām mācās.Nekļūdas tas,kas neko nedara.Tai ideoloģiskai platformai jābūt pēc iespējas vienkāršākai un saprotamākajai ierindas pilsonim.Vajadzētu arī piesaistīt no citām partijām gaišos prātus,kam nav vienaldzīgs Latvijas liktenis.

+6
-2
Atbildēt

1

Pauls Puķītis 26.02.2011. 14.07

“patlaban vislielākās domstarpības ir par amatu sadali jaunās partijas vadībā, JL piedāvās iztikt bez kvotām, bet, ja “Pilsoniskā savienība” uz to pastāvēs, tad tikai pusi valdes amatu sadalīt starp kvotām, bet pārējos amatus ļaut iegūt brīvas konkurences apstākļos, tādējādi sekmējot jaunu biedru ienākšanu partijā.”

Nu, re! Te jau redzams, kas baidās no bankrotas, kas ne…

+6
-3
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 26.02.2011. 13.58

Visās trijās partijās vairums biedru nemaz nav tikuši augstāk par “ierindniekiem”,tie arī ir profesionāļi dažādās jomās! Nav vajadzīgs jauns,deklaratīvs iesaukums,lai kaut ko mainītu vadības ētikas standartos,esošie partiju biedri paši to būtu spējīgi darīt!

+4
-1
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 26.02.2011. 13.56

Kristovskis runā par politisko ētiku ? Vai tas ir tas Kristovskis, ko mēs zinā visus šos 20 gadus ? Pēc tik daudz partiju nomaiņas runāt par politisko ētiku. Pēc tik daudz gadu pavadīšanas TB rindās, kas piedalījās Latvijas izzagšanā, rādīt ar pirkstu uz JL ? Kristovskim skapī ir ne vis skelets, bet skeletu kapsēta. Es saprastu, ja Gunārs Astra pieceltos no kapa un pateiktu, bet Kristovskis …..?

+15
-4
Atbildēt

0

mxblack 26.02.2011. 13.36

Manuprāt “Vienotības” pārtapšana par partiju ir neizbēgams un apsveicams solis. Tas ir tiesa ka Āboltiņa nav ideāls līderis, jo pieļauj kļūdainus un varbūt pat necienīgus kompromisus pretstatā Repšem, kad viņš sāka darboties politikā. Tomēr diemžēl arī Repše vairs nav tas pats Repše kāds viņš bija sākumā. Jo viņa bizness ļoti ietekmēja arī viņu kā politiķi, vismaz man tā šķiet. Droši vien tāpat uzradās visādas nevēlamas saistibas un pienākumi, kuri visdrīzāk radīja viņa iekšēju cīņu, kuras rezultātā viņš aizgāja no skatuves. Salīdzinot “Vienotību” ar pārējām mūsu partijām, tā joprojām ir visgodīgākā no visām, lai arī nav ideāla. Viss ir atkarīgs no tās vadošajiem politiķiem, pa kādu ceļu tie šo partiju aizvedīs. Latvijas traģiskajā situācijā ir vajadzīgs absolūti uz valsts sakārtošanu vērsts politisks veidojums, kuras locekļi savu labklajību veidotu kopā ar valsts labklājību, kuri visu valsti un tās iedzīvotajus redzētu kā savas personīgās labklājības neatrujamu sastāvdaļu, bet ne kā savus kalpus un izmantošanas objektu. Ja tā nebūs, viss šis kuģis neglābjami izjuks uz klintīm. Tapēc jau tik daudzi par so apvienību ari balsoja. Cerams ka “Vienotība” sapratīs ko no viņas gaidām un to arī realizēs.

+12
-2
Atbildēt

1

    lebronj2356 > mxblack 26.02.2011. 13.43

    Repše par spīti savai ekscentriskai dabai ir sprīdi pārāks līderis nekā rudā lapsa vai jaunais RD puisēns, bet viņa laiks ir pagājis un šī līderība ir jāuzņemas VD, lai tiešām ietekmētu gan savu partiju, gan politiku kopumā, nevis kā tagad, kad dara viens, bet citi brauc ar mutēm TV ēterā un no siltiem krēsliem Saeimā !

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

bekijja 26.02.2011. 13.28

Kā Kristovska, Āboltiņas, Jaunupa paziņojumus saprotu es kā vēlētājs: nevaram vienoties, uz kā bāzes partiju veidot (da kāda starpība???), nevaram vienoties par kvotu principu vadībā (Sviests! tak vienreiz izveidojiet to jauno veidojumu un ļaujiet kopsapulcei izvēlēties vadībā, ko vien viņi vēlās!) Vai tiešām tik ļoti tie amati ir tik svarīgi?

+9
-1
Atbildēt

10

    Pauls Puķītis > bekijja 26.02.2011. 13.31

    kā es saprotu, kvotas pēc jaunās partijas izveides vairs nedrīkst pastāvēt. Visam jānotiek dabiski , nevis samāksloti.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 26.02.2011. 13.46

    Piedāvāju tehnokrāta priekšlikumu procesam: 1) izvēlēties vienu (vai trīs) tehniskus proces organizatoru (pēc šitiem paziņojumiem gan ar piebildi – tikai ne no tiem, kas tagad pie vadības), 2) uzaicināt visu trīs spēku esošos biedrus pārreģistrēties vienā sarakstā, 3) sasaukt jauno kopsapulci un tad izvēlēt vadību. Tādā veidā Vienotība tiktu veidota uz Vienotības bāzes (kāpēc tai būtu jāveidojas uz JL, PS vai SCP bāzes?). Tā būtu pāreja no trīsgalvainas domāšanas uz viengalvainu. Tad arī kvotu jautājums atkristu (ja vien, protams, mērķis svarīgāks par krēsliem).

    Kā šāda matu skaldīšana un amatu dalīšana palīdz Latvijas attīstībai?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > bekijja 26.02.2011. 14.13

    “3) sasaukt jauno kopsapulci un tad izvēlēt vadību. Tādā veidā Vienotība tiktu veidota uz Vienotības bāzes (kāpēc tai būtu jāveidojas uz JL, PS vai SCP bāzes?).”

    Tā arī viņš praktiski būs, tā tam jābūt.
    PS (Kristovskis) visu laiku lien virsū JL, un provocē uz šādiem savstarpējiem paziņojumiem- “uz manas bāzes, nē -uz manas”…;)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 26.02.2011. 14.26

    Paldies par skaidrojumu. Bet nav prātīgi gan, ka šitais tiek uz āru nests. Nerada labu priekšstatu par V, kas pretendē uz jaunas politiskās vides veidotāja lomu. Kvalitatīvi jauna politiskā vide būs tad, kad šādos kongresos tiks piedāvāts skatījums uz valsts nākotni konkrētās jomās. Tas būtu par lietu. Pašlaik vairāk tomēr atgādina tos pašus vecos laikus – kurš ar kuru, kādos amatos… Gribās dzirdēt vīziju par izglītības politikas mērķiem Latvijā, par demogrāfiskās problēmas risinājumiem utt. Kaut ko jēgpilnu, apnikušas un nogurdinošas ir runas ap un par varas tehnoloģijām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > bekijja 26.02.2011. 16.12

    …Sleepwalker…”Bet nav prātīgi gan, ka šitais tiek uz āru nests.”…

    …faktiski atkārtojas valdības sastādīšanas process, kad visi par visu zināja…atklātība!!!…:)) …nepierasti mūsu apstākļiem, bet…Tavuprāt valdības sastādīšanas vai partijas veidošanas process kādreiz ir noticis citādi?…tāpat tika lauzti šķēpi, domas dalījās un kauliņi tika bīdīti…tikai tas tika turēts visstingrākajā slepenībā – mednieku namiņos, pirtīs, zoodārzā, medībās…un tad iznāca runasvīrs un savu sakāmo pateica un viss izskatījās tik labi un glancēti…
    …vai sabiedrībai to der uzzināt?…grūti pateikt!…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 26.02.2011. 16.44

    zanE

    Atšķirība, manuprāt, ir, vai uz āru tiek nests iekšējs konflikts (V taču būtu uzskatāma par “vienu partiju”) vai konfrontācija ar citu spēku, kas laika gaitā pierādīja savu destruktīvismu (lai arī koalīcijai būtu jābūt vienotai, tā tomēr sastāv no divām atšķirīgām partijām). Valdības veidošanas lielākā kļūda bija nevis atklātības trūkums, bet tas, ka tā pārvērtās par amatu tirgu. Netika runāts par to, ko kurš koalīcijas partneris ir spējīgs un vēlas darīt valdībā? Netika skaidrots, KĀPĒC konkrētie cilvēki būtu vispiemērotākie konkrētos amatos? Kādas ir konkrētās programmas? Kāds mērķis ir atklātībai, kas atklāj intrigas un nesaskaņas V iekšienē? Ko V ar šo atklātību vēlas panākt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > bekijja 26.02.2011. 17.02

    …Sleepwalker…par atklātību teicu ar ironiju…:))…šobrīd jau notiek tas pats – amati!!!…sabiedrību visvairāk tracina šo amatu dalīšana – gan valdības veidošanas laikā, gan arī tagad, topot jaunai partijai…nav šiem tā vecā rūdījuma un viltības, jo katrs grib paspīdēt ziņu ievadrakstā…nav sabiedrībai jāredz tā virtuve – svarīgs ir galaprodukts!…šobrīd Vienotība ir zem lupas un tai tiek pievērsta pastiprināta uzmanība…iedomājies, kādi būtu ziņu virsraksti, ja tas viss notiktu aiz slēgtām durvīm?…pietrūkst gudrības – vispirms domāt, pēc tam runāt…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 26.02.2011. 17.05

    jā… nez, cik ilgi vēl mācīsies?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > bekijja 26.02.2011. 17.40

    Sleepwalker:…”kad šādos kongresos”…
    ________________________________________
    Šodien jau nebija kongress, vien sapulce. Un labi, ka tā!
    Līdz kongresam vēl ir laiks pārdomāt!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 26.02.2011. 17.48

    Man kā parastam iedzīvotājam visas tās sanākšanas vienādas. Atsķirība starp tām saskatāma vien politikas ķēķa pavāriem un ķēkšām ;)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 26.02.2011. 13.16

Jāveido tikai un vienīgi uz JL bāzes, balsoja par Dombrovski, pārsvarā, nevis par Kriestovski, un ne jau Kristovskim mācīt ētiku JL.
JL bez Repšes, saprotams, nav tas JL, ko Repše izveidoja no nulles, bet, JL biedri nav pirms tam mainījuši vairākas partijas, kā daži PS biedri, ieskaitot pašu Kriestovski, kas “pamodās”, ka TB neder, tad, kad tās reitings bija zem 2%.
Vispār, lai no V izveidotu partiju, kura būtu spējīga uz rīcību un uz tālākas stratēģijas un taktikas izstrādi un realizāciju, vajadzīgs līderis, kura, pēc Repšes aiziešanas, nav.
Repše, ar visiem trūkumiem, kuri ir katram, bija līderis, un viņam bija gan “iekšas”, gan smadzenes, gan stratēģiskais redzējums, gan griba to īstenot, diezin vai viņš ļautos tā sevi dancināt, kā to patreiz dara V.
Laikam, tāpēc jau daudziem bija neērts.
Dombrovskis ir visādā ziņā cienījams vadītājs, spējīgs uz savu viltību, uz kompromisiem, bet, līdz zināmai robežai, bet, viņš nav līderis, kas spēj saturēt kopā partiju.

+13
-7
Atbildēt

4

    Pauls Puķītis > mary75 26.02.2011. 13.24

    Laikam “Krix” taisnība- būs gan PS ar citām vērtībām…:)

    / atceroties domubiedru grupas iestāšanos PS, nāk prātā Ādažu Kauls, kurš arī – ar visu kolhozu iestājās TF…/

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 26.02.2011. 13.41

    Slikta atmiņa Dzeri, JL prakstiski bija bankrotējis, kad no tā, neskaitot VD un vēl dažus, aizgāja labākā daļa. PS uzvarēja Eiroparlamenta vēlēšanās, guva 2.vietu RD un lielāko mandātu skaitu no Vienotības Saeimā, un, tagad JL, kas visos šajos notikumos bija aizmugurē grib veidot JL versiju 2.0 piepludinot pārējas divas partijas, kas nav ne godīgi, ne pamatoti un, ja kāds to neredz, tad man viņu žēl. Vienotībai ir jābūt kam jaunam, nevis JL reinkarnācijai, tikai tad tā iegūs vēlētāju atbalstu !

    P.S. Ej un sazini arī kā būtu veidojušies TB/LNNK ceļi, ja mainītos partijas vadība uz KRistovska pusi !

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.02.2011. 14.21

    Manuprāt, no JL uz PS aizgāja nebūt ne tie labākie, tās visas bija Kalnietes intrigas ar domu tikt Eiroparlamentā, kur viņa arī tika, nekāda cita objektīva vai ideoloģiska pamata šķelt JL nebija, izņemot vēl nespēju saprasties ar Repši.
    Pie kam tas bija ļoti kaitīgs solis, tāpēc nejūtu simpātijas pret šiem cilvēkiem.
    Kur būtu TB, ja priekšgalā būtu Kristovskis?
    Tāpēc jau viņš tur nenokļuva, ka TB spice neko mainīt negribēja.
    Bet, TB jau arī nebija Kristovska pirmā partija, viņš jau nekad nepalaida garām īsto momentu pazust laikā.
    būtībā, jau tas nav nekas traks, arī Čerčils vienmēr atradās vadošajā partija, jo teica, ka viņam galvenais ir darbs valsts labā, zem kādas izkārtnes – pilnīgi vienalga, bet, viņš, vismaz, citiem politisko ētiku nemācīja.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.02.2011. 14.36

    Principā, tas pat nav tik svarīgi, uz kādas bāzes viņi apvienojas, svariga ir programma un līderis, kurš ir gan ideju ģenerators, gan virzītājs, un kura, diemžēl, nav.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

janazakovica 26.02.2011. 13.11

varetu but girtvaldis-etikas zinatajs-atceresimies ka pasaulee ir vizmaz piecas etikas sistemas-kuru tad etiku nedrikst aizmirst..spriezot pec uzvarda kristov-skis iespejams tika domata kristiga vertibu sistema.jo ka teicaalekseja baabanova filmaa BRAT sto russkomu haraso to nemcu smertj..

+7
-7
Atbildēt

0

9246328 26.02.2011. 13.03

Ģirtam Valdim arī vajadzētu pamācīties ētiku – ar tik pozitīvu reitingu Vienotības vēlētāju vidū viņam sen jau vajadzēja atkāpties gan no PS, gan ārlietu ministra amatiem.

+9
-10
Atbildēt

1

    lebronj2356 > 9246328 26.02.2011. 13.06

    Kristovskim reitings daudz labāks nekā vienam otram spīdeklim.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

janazakovica 26.02.2011. 12.58

kristovskis kadreiz talanigs skepmetejs..izpildijis psrs sporta meistaru kas teni laika tas bija 78 m.parstaveja psrs brunoto spekus ari universiadee.vina personigais rekords ir liekas ap 82 m.

+6
-3
Atbildēt

0

lebronj2356 26.02.2011. 12.55

Pareizi saka Kristovski, JL nav jāuzskata sevi par morāles un ētikas etalonu, kā arī jāizvērtē savas darbības. Par apvienošanās procesu arī taisnība, pašlaik JL ir savā veidā uzurpējuši varu caur Vienotību un uzvedās tā it kā būtu stabīlā vairākumā, taču gan RD gan pašā Vienotībā JL ir drusku vairāk kā viena trešdaļa – to cienītie ir aizmirsuši. Arī to neatceras, ka PS nav JL pagarinājums, bet gan cita partija ar citām vērtībām !

+8
-11
Atbildēt

5

    Pauls Puķītis > lebronj2356 26.02.2011. 13.06

    Tas ir stipri garām teikts!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 26.02.2011. 13.07

    Kas tieši ir teikts garām ?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lebronj2356 26.02.2011. 13.14

    “Arī to neatceras, ka PS nav JL pagarinājums, bet gan cita partija ar citām vērtībām !”

    Atceras un kā vēl atceras, ka PS “piedzima” no JL…pēc definīcijas PS nevar būt citas vērtības, jeb- citiem vārdiem sakot- “bērns , kurš neciena savu māti”, nav apveltīts ar “citām vērtībām”.

    /tas nekad nebeigsies un nav cita ceļa, kā radīt jaunu partiju/

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 26.02.2011. 13.37

    PS izveidojās no daļas JL bijušajiem biedriem, kas bija nemierā ar partijas politiku un TB/LNNK daļas, kas arī nebija ar mieru palikt šajā politiskajā spēkā – tātad tas ir pilnīgi jauns spēks nevis kāds JL atvasinājums!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lebronj2356 26.02.2011. 13.52

    Es biju tur, visu redzēju un dzirdēju…es to izjutu ar “muguras smadzenēm”, kā saka autovadītāji.

    tas ir pirmkārt.
    otrkārt- PS nav bāzes, ir tikai profesori, bet tas ir par maz. piramīdai vajadzīgs ir arī pamats.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam