Āboltiņa: runas par šīs valdības galu ir stipri pārspīlētas

143

Komentāri (143)

modriss 26.02.2011. 17.49

->betijacelmale
Man rodas pretjautājumi un tātad pa punktiem:

1.Vai nav jāizmanto esošās institūcijas, lai apkarotu šos grupējumus?
Ja nav pierādījumu, vai tad ir tiesības visu laiku izteikt apgalvojumus par citu ļaunprātībām?
Vai jāpārņem iepriekšējo prakse ar “vajadzīgu ļautiņu” izvietošanu atbildīgos amatos?

2. No reāliem darbiem un sarunām ar līdzcilvēkiem. Vai pati vari noformulēt labos darbus, kas paveikti iedzīvotāju labā?

3. Atvaino, bet problēmas apspriešanu īsti neizjūtu. Dominē dalījums – “ja esi ar mums, tad esi malacis, bet ja ne, tad galīgi neko nesajēdz un atbalsti “ļaunos””. Tas arī mudina domāt par iepriekšminētās kategorijas esamību.
Personīgus aizvainojumus, atšķirībā no daža laba komentētāja, neesmu izteicis un arī negrasos to darīt. Ceru, ka atbildēju uz pēdējo jautājumu. Bet, ja vēlme veikt manis publisku analīzi vēl arvien saglabājas, tad droši uz priekšu :D

+2
-2
Atbildēt

0

bekijja 26.02.2011. 13.58

Maxss, mana ideja drīzāk balstās uz “shadow government” principa. Neko par papildus ierēdņiem neteicu. Ja V ir speciālisti konkrētajā nozarē (un pietiktu ar vienu labu speciālistu katrā), tad šādu speciālistu piesaiste manis minētajiem mērķiem (par partijas algu) pilnīgi noteikti kalpotu kopējam labumam.

+3
-1
Atbildēt

2

    modriss > bekijja 26.02.2011. 16.34

    “shadow government” pie varas esošai partijai, kuras premjers vada valdību!? :)) Nešķiet pārāk dīvaini?
    Šķiet pastāv arī padomnieku amati, lai piesaistītu kompetentus speciālistus valdības darbam. Tad kālab šāda uzraudzība netiek veikta jau pašlaik? Kādēļ vēl vajadzētu veidot kaut kādu mistisku un nepārskatāmu struktūru? Kāpēc eksistējošās kontroles iestādes nenodarbojas ar saviem tiešajiem pienākumiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 26.02.2011. 16.51

    Nu ja – tos pašus padomniekus arī domāju. Un Tevis uzdotajiem jautājumiem varu tikai pievienoties!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 26.02.2011. 13.11

Te jau tās mūsu nelaimes sākas, ka visu uztveram pārāk personīgi, un tad nu tiešām viens Letiņš otram kļūst par gardāko uzkodu. Ne jau tāpēc es te rakstīju par to ticības zušanu un reālo iznīcības tuvumu, ka tas draudētu tikai man personīgi. Ja tā, tad es to uzrakstītu vēstulē saviem paziņām. Bet šo ticibas zudumu MŪSU VALSTS nākotnei es esmu konstatējis daudzās sarunās ar saviem darba biedriem un paziņām. Tieši tāpēc arī uzrakstīju, ka šī valsts ir gan radusies, gan noturējusies tikai caur ticību sev un saviem tautiešiem. Un ja pazūd šī ticība, tad pazūd šīs valsts pamatu pamats. Tapēc jau tiek iegaumēta un arī mācīta vesture, arī Latvijas vēsture, lai cilvēki jau no bērnības saprastu kāds ir valsts pirmsākums, kā tā ir celusies un uz ko tā balstās. Tapēc šie jūsu kodieni man personīgi ir ļoti nožēlojami un tikai parāda jūsu faktisko izglītības līmeni. Cilvēks var būt apkāries ar desmitiem visādu diplomu, bet vienalga ir palicis ar pirmatnēja cilvēka domāšanu un dzīves izpratni. Es domāju ka tieši tāda domāšana pamatā ir arī tiem, kuri izlaupa savu valsti un izmanto to tikai sev personīgi, jo viņi neredz tālāk par savu mājas žogu, kaut arī sevi uzskata par ļoti izglītotiem ļaudīm.

+2
-2
Atbildēt

0

modriss 25.02.2011. 23.21

Neatbilst raksta tēmai, bet pietiekami interesants budžeta un ES fondu līdzekļu ekonomēšanas paraugs šajos laikos :))

1.
2011.gada 12.janvārī ir stājušies spēkā Ministru kabineta 2010.gada 28.decembra noteikumi Nr.1241 „Centralizēto elektronisko iepirkumu noteikumi”, kas paredz, ka tiešajām valsts pārvaldes iestādēm noteiktu preču grupu iegāde(ietver arī datortehnikas rezerves daļu iegādi) ir obligāti veicama izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras uzturēto Elektronisko iepirkumu sistēmu.

2.
Teorētiski izveidotā sistēma (EIS)sola: “tiek ietaupīti valsts budžeta līdzekļi, jo, centralizētajos iepirkumos apvienojot vairākus pasūtījumus, arī maziem iepirkumiem tiek iegūtas pircējam izdevīgākas cenas”. (iz VRAA mājaslapas)

3.
Praktisks piemērs, nepieciešams nomainīt iekšējo cieto disku protatīvajam (2,5“ HHD/IDE/160GB/5400 rpm/8 MB cashe).
EIS piedavajumā cena ar PVN – 43,92 Ls;
Analogu parametru daļa LR internetveikalos tiek piedāvāta cenu amplitūdā no 29 – 43 Ls ar PVN (pēc salidzini.lv datiem). Tai pat reģionā esošais mazumtirgotājs piedāvā cenu 39 Ls ar PVN.

Tas ir tikai viens piemērs, kas izklāstīts detalizētāk. Šķiet EIS bija kā viens no realizējamo strukturālo reformu punktiem. Kur tad šeit parādās šīs sistēmas praktiskais izdevīgums un līdzekļu ekonomija? Vai tad atkal vainīgi ir visu laiku piesauktie ZZS, PLL, SC utt.? Vai tomēr teorētiski labā ideja kārtējo reizi tiek realizēta izkropļotā veidā atbilstoši aģentūrās valdošajai iepriekšējo gadu praksei?

+1
-2
Atbildēt

13

    ievuliitis > modriss 26.02.2011. 11.11

    Protams, ka Dombrovskis slikti pieskata tos VARAM ierēdņus. Fui viņam!

    Kas mums pārvalda to ministriju? Ak Lemberga partija? Un kāpēc tu brīnies tādā gadījumā?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 26.02.2011. 11.26

    Nu reliģiskiem fanātiķiem, oi atvainojos vienotības elektorātam, arī kārtējā pļeka uz galvas no mīļās partijas būs svētība… Galvenais, lai būtu tik atrast kādu vainīgo :D
    Bet vispār iekšlietu un tieslietu ministrijas tomēr ir V pārvaldībā, kālab tad pienācīgi neuzrauga savus partnerus? Varbūt tomēr ir izdevīgi “pievērt acis”? :))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > modriss 26.02.2011. 11.55

    Āboltiņa pati teica: izdevīgi pievērt, vēl izdevīgāk vaļā nevērt = valdības stabilitātes un Vienotības klātbūtnes vārdā. :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > modriss 26.02.2011. 12.19

    Vai mēs par lietu, Maxss, diskutējam vai viens otram birkas karinam? Vai tas, ka es esmu Vienotības atbalstītāja kautko mazina vai – tieši otradi – uzlabo VARAM saimniecībā? To pleķīti ZZS pārvaldītas ministrijas darbā tak uzrādīji tu:D

    Ko ieteiksi Vienotībai – katram ZZS partijas pārvaldītas ministrijas ierēdnim katru dienu, kā ēnu piestiprināt revidentu? Tu tak nenoliegsi, ka ideja tevis citētajam dokumentam ir sakarīga un vienīgais mīnuss ir negodprātīga ierēdņa – aiz nezināmiem iemesliem – uzskrūvēta cena. Gaidu tavus konstruktīvus priekšlikumus situācijas uzlabošanai.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    bekijja > modriss 26.02.2011. 12.33

    Betija – bet tā ideja par V ēnām visās ZZS nozarēs nebūt nav zemē metama! Ja tādas ēnas būs, būs papildus smadzenes (tai skaitā idejas) un kontrole pār to, kas tajās nozarēs notiek.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 26.02.2011. 13.04

    Betij, izklausās, ka runā par bandām, kas sadala ietekmes sfēras, nevis politiskām partijām:)) Iespējams tā realitātē arī notiek, bet tad nevajag piesaukt kaut kādus ideālistiskus dokumentus un cildenas rīcības valsts glābšanas vārdā. Laiks atzīt, ka svētā trīsvienība ar apzīmējumu Vienotība tikai mēģina iekarot lielāku ietekmi, bet reāli par valsti un tās iedzīvotājiem ir vienkārši nospļauties.

    Kālab man šobrīd jāiesniedz vēl papildus priekšlikumi? Varbūt pietiks ar to, ka izcēlu gaismā šo dīvainību. Tālāk darbs tiesībsargājošām instancēm, kas atrodas Jūsu ievēlēto pārstāvju pārvaldībā, vai ne? :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 26.02.2011. 13.07

    Sleepwalker, laikam vēlies palielināt ierēdniecības skaitu ģeometriskā progresijā :DD

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > modriss 26.02.2011. 14.31

    “Kālab man šobrīd jāiesniedz vēl papildus priekšlikumi?”
    Tāpēc, ka man šķita, tevi satrauc esošā situācija un gribi ko labot.
    Bet acīmredzot tikai šķita:(

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 26.02.2011. 16.21

    Nu ko Betij, nodarbojies ar demagoģiju?:)

    Iepriekš sniedzu arī pamatojumu. Ja izlasīji tikai sev interesanto daļu un uz tā pamata izveido komentāra secinājumu, tad tikai pastiprini aizdomas par “profesionālo vienvirziena komentētāju” esamību :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > modriss 26.02.2011. 17.00

    Gribi par punktiem, labi:)
    1.” …runā par bandām, kas sadala ietekmes sfēras, nevis politiskām partijām:)) Iespējams tā realitātē arī notiek, bet tad nevajag piesaukt kaut kādus ideālistiskus dokumentus un cildenas rīcības valsts glābšanas vārdā” – Ko darīt, ja vieni tiešām ir mafiozs veidojums, bet otriem vel ir kādi ideālistiski uzskati un vēlme glābt valsti?
    2. “…svētā trīsvienība ar apzīmējumu Vienotība tikai mēģina iekarot lielāku ietekmi, bet reāli par valsti un tās iedzīvotājiem ir vienkārši nospļauties” – No kā tu to izsecināji?
    3. Uz trešo jautājumu, esmu jau atbildējusi.
    Un atkal man tev jāaizrāda – vai mēs apspriežam problēmu vai nodarbojamies ar birku karināšanu? Vai tas nāks problēmas risinājumam par labu, ja es sākšu apspriest tavas simpātijas, antipātijas, diskutēšanas stilu un spējas?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > modriss 26.02.2011. 17.44

    “Varbūt pietiks ar to, ka izcēlu gaismā šo dīvainību. Tālāk darbs tiesībsargājošām instancēm”
    Nepietiks gan. Ko tu domā – instancēs ir milzīgas nodaļas, kas dienu un nakti to vien dara, kā lasa visas tās muļķības, kas ikdienu pārpludina e-telpu?
    Esi izracis info? Esi sašutis? Raksti! Tas tak tev nebūs par šķērsli, ka instance nav to politisko spēku pārraudzībā, kam tu simpatizē?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > modriss 26.02.2011. 18.00

    ….Maxss…Tavai minētajai dīvainībai ir jau pievērsta uzmanība…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 26.02.2011. 18.03

    Betij, naivi domā, ka tik tikko atradu informāciju un uzreiz sašutumā veicu ierakstu? :))

    Starp citu manas simpātijas nav iekarojusi neviena no LR partijām, it īpaši tām, kas ir pārstāvētas Saeimā :)) Tā ka teorētiski V ir izredzes nākamajās vēlēšanās iegūt manējo balsi, ja reāli sevi pierādīs darbos nevis vārdos kā to dara pašreiz :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 25.02.2011. 21.24

ja kads nezin aboltina ir rigas jana svetmocekla ordena kavaliere-kuru vinai pieskira latvijas parezticiga baznica 2008 gada.novembri decembri.

0
0
Atbildēt

0

SANTA ALISE 25.02.2011. 21.02

Budžeta vietu Mākslas augstskolās ir tik maz, jo mums taču ir jāmaksā par NVO deleģējumiem kultūras jomā (karu Afganistānā) (Parex parādiem)

http://www.lma.lv/index.php?parent=1529

+1
-4
Atbildēt

0

egils_krastins 25.02.2011. 21.00

Latviaa dziivo mana gjimene un draugi, kuri nemaz nesuudzas par Vienotiibu, jo saprot, ka pashlaik piedziivo sekas politikai, kuraa lembergs visu laiku bija viena no pirmajaam vijoleem.
Latvijaa esmu bijusi un labi zinu, kaa notiek lietas un kursh maitaa gaisu. Taa nav Vienotiiba.

+14
-1
Atbildēt

11

    modriss > egils_krastins 25.02.2011. 21.21

    Sorry, nesaskatu ar ko radikāli atšķirtos Vienotības realizētā politika no pārējām. Daži jaunieviesumi vēl riebīgākā formā īsteno iepriekšējo praksi…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 25.02.2011. 21.54

    >Maxss
    Ieluukojies Vienotiibas maajaslapaa.
    Tur tu vari ieguut gana daudz konkreetas informaacijas kaa arii uzdot jautaajumus uz kuriem sanjemsi atbildi.

    Ar ZZS tev e-sazinja diezvai izdosies. Man neizdevaas arii sanjemt kaadu reakciju no PLL, TP un SC. Vinji vnk ignoree LV pilsonju izraadiito interesi. Taa jau ir kardinaala atskjiriiba, vai ne… Attieksme cita. Pret mani izturas kaa pret cilveeku, ar cienju. Kaa Britaanijaa, kur pashlaik dziivoju…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > egils_krastins 25.02.2011. 22.12

    ->tarax_tara
    Esmu gan ielūkojies, gan programmu izlasījis, gan arī uzdevis jautājumus. Secinājums – tai lapā pastāv pietiekami laba selekcija – uz patīkamiem jautājumiem obligāti atbildēs, bet nepatīkamos visdrīzāk ignorēs ar varbūtību 1:10
    Tā ka var rasties maldīgs priekšstats par labvēlīgo attieksmi

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 25.02.2011. 22.21

    >Makxss
    Kuri ir tie konkreetie nepatiikamie neatbildeetie jautaajumi?

    Luudzu uzraksti man tos.
    Es pati veelos paarliecinaaties par seekaam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > egils_krastins 25.02.2011. 23.42

    Nu gan labi, paprasīji:) Godīgi sakot jautājumus arhīvā vai pierakstos neuzglabāju, bet no galvas precīzi vairs neatceros. Bij dažas refleksijas par tā laika aktualitātēm. Tad kālab programmā ierosinātais izglītības modelis nekritiski tiek pārņemts no britiem un vai neradīs vēl lielākas problēmas. Vēlākā posmā jautājums bij saistīts ar pensiju apgriešanu un nevienlīdzīgu attieksmi pret dažādām sociālajām grupām. Tas ir tikai aptuvenais jautājumu saturs. Sorry, bet precīzi vārds vārdā vairs neatceros :(
    Tā aktīvāk provokatīvus jautājumus uzdevu ap vēlēšanu periodu, tad kad piegriezās ignorēšana, pajautāju pa tiešo – vai pastāv cenzūra. Tad gan parādījās atbilde uz šo un vēl vienu citu jautājumu. Iespējams tie vēl arī atrodami tai lapā. Izmantotais niks tas pats, kas šeit.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 26.02.2011. 00.22

    Tad kālab programmā ierosinātais izglītības modelis nekritiski tiek pārņemts no britiem
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kur tu raavi, ka izgliitiibas modelis paarnjemts no britiem? Es shaadu liidziibu gan nesaskatiiju.

    Tas, ko es redzu V maajaslapaa ir pilniigi atskjiriigs no paareejiem. Ja tu uzdotu iisi un kodoliigi noformuleetus jautaajumus, tad saanjemtu arii atbildi.
    Vai uz provokaacijaam vajag atbildeet, jo iipashi ja jautaataajs nemaz neveelas sanjemt atbildi – tieshaam nezinu…Patiesiibaa taa ir laika izniekoshana. Iespeejams taapeec arii tiki ignoreets…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > egils_krastins 26.02.2011. 11.18

    Ja nesaskati līdzīgus principus, tad lai tā arī būtu. Smieklīgāk būs, ja pēc pāris gadiņiem lamāsi arī V tāpat kā tagad pārējos…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 26.02.2011. 12.43

    >Makxss

    Es nelamaaju paareejaas partijas. Es par taam vnk nebalsoju.

    Bet vakar paraadiijaas jauna zinja no lemberga – apollo.lv. Cilveeks sadomaajis uz fikso saorganizeet tautas veeleetu prezidentu ar izpildvararu. lembergs gatavoja velsts apveersumu, bet visi kluup virsuu Vienotiibai. Ko nu?!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > egils_krastins 26.02.2011. 13.18

    Nu tā kā pietiekami aktīvi interesējies par LR politiskajiem procesiem, tad gan jau zini, ka daži politiskie spēki (PPR) pat visu vēlēšanu kampaņu balstīja uz ideju par vēlēta prezidenta nepieciešamību. Tā ka Lembergs ne pirmais, ne pēdējais, kas to ideju cilā. Ko teiktu, ja ar šādu pat ideju klajā būtu nācis kāds no Vienotības nevis A.L? :))) Vai arī tāpat šausminātos? :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 26.02.2011. 13.27

    >Makxss
    Vienotiiba ir parlamentaaraas demokraatijas piekriteeja, taapeec uz taadiem fokusiem vinhus nebuus iespeejams paraut. Arii esoshais prezidents diez vai uz ko taadu parakstiisies. Par Saeimas vairaakumu vispaar nav ko runaaat. Tad kas tas par cirku? Leets joks, vai…

    Par kuru no partijaam balsoji tu? Apsolos, ka tava atklaatiiba muusu diskusijas kvalitaati neietekmees.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > egils_krastins 26.02.2011. 14.13

    Esošais prezidents visdrīzāk neparakstīsies tālab, ka ir lielāka varbūtība tapt ievēlētam Saeimas balsojumā. Par V neesu pārliecināts :)) Domāju, ka noteiktu apstākļu sakritības gadījumā var parakstīties arī uz vēlētu prezidentu. Vispār jau redzēs kāds cirks būs sarīkots vasarā :))

    Aprobežošos ar neitrālu atbildi – mans balsojums neietekmēja Saeimā iekļuvušo partiju vietu sadalījumu :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 20.00

>> opis

Ticība izsīkusi ??
Nav tiesa! Kā nu kuram.
Es, piemēram, ticu, ka jenotība sagraus šo valsti, aizdzīs latviešus svešumā, iznīcinās ekonomiku, bet to, ko nespēj iznīcināt – pārdos par lētu naudu saviem mīļajiem draudziņiem no Rietumiem … Es ticu, ka kamēr viņi ir pie varas, būs tikai sliktāk …

Un nu jau divus gadus lūkojos, ka viss tieši tā arī notiek.
Tā ka – MANA ticība ir stingra un nesatricināma … un ar katru dienu kļūst arvien stiprāka ! … :)))

P.S. Ja tev ticība zūd, tas vienkārši nozīmē to, ka neesi izvēlējies pareizo … :)

+1
-7
Atbildēt

14

    andris902 > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 20.21

    …Logopēda darba laiks:

    P. 9.00-11.30
    O. 12.00-14.00
    T. 15.00-17.00
    C. 9.00-12.00
    P. 15.00-18.00

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 20.26

    >Kumitis
    Es dziivoju emigraacijaa jau daudzus gadus. Pateicoties lembergam un vinja pakalpinju ilgajai valdiishanai Latvijaa. Taa kaa tu, trakais suns, nerunaa manaa vietaa. Vai nu tu esi cilveeks ar iipashaam vajadziibaam vai arii vispretiigaakais no visiem provokatoriem, kas apgrozaas shajaa portaalaa.

    Vienotiiba man dod ceriibu, ka kaadu dienu es veel vareeshu atgriezties Latvijaa un atkal buut noderiiga.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 20.40

    -> tarax_tara
    Tad ir skaidra ideālistiskā nostāja V sakarā… Būtībā atgriezies un izbaudi visus V ideju (pareizāk stihisko lēmumu) realizācijas procesu uz vietas

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 21.35

    .
    Aha! Kātad!
    Tas, ka konkrētās krāsas politiķi raks Latvijā piena upes ķīseļa krastos, un vispār viss būs šokolādē, ir interesants pieņēmums.
    Taču tas ir nieks salīdzinājumā ar LIELO PLĀNU. Bet tas plāns ir tāds – kamēr šie tur pa dubļiem, tikmēr pareizie to vēro no miglainās albionas vai no citas aizdīķijas.
    Bet ja nu tie tur tos dubļus būs nomeliorējuši, puķes sastādījuši, un pūtēju orķestri sagaidīšanai uzmunsturējuši, tad gan. Tad viedie vīkšāsies uz atgriešanos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 22.16

    >varbuut ka taa

    Lielais plaans ir pavisam vnk – dziivot gan Britaanijaa, gan Latvijaa. Patiesiibaa pirms aizbraukshanas no Latvijas izbridu dubljus gana daudz.

    Vai tu justos laimiigaak, ja es neatgrieztos pavisam?!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 22.33

    .
    Labā ziņa ir tā, ka mana laime tā īsti nekorelē ar Tavu ģeogrāfisko lokāciju.

    Otrā ziņa. Pareizāk – jautājums. Kāpēc to saukt par atgriešanos? Patiesībā tā būs nākošā pārvietošanas uz zemi, kur Tev dzīvot būs ērtāk un izdevīgāk, vai ne? Un tas, ka tā varētu būt arī Latvija… vien sagadīšanās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 23.08

    >varbuut ka taa
    Taatad tev patiesiibaa ir vienalga, kur latvieshi dziivo. Latvijaa vai emigraacijaa.
    Ok.
    Taas ir tavas tiesiibas.

    Es aibraucu no Latvijas lai vairs nedziivotu pusbadaa, lai man buutu jumts virs galvas, par ko varu samaksaat. Ja tu to sauc par eertiibu mekleeshanu …
    OK.
    Taas ir tavas tiesiibas.
    Bet man taa bija iespeeja izdziivot. Atskjiriibu juuti?

    Ticu, ka Vienotiiba panaaks izmainjas likumdoshanaa un es vareeshu saglabaat Latvijas pilsoniibu sev, manai gjimenei un draugiem par prieku. Bet tevi tas noteikti neiepriecinaas…Jo tev ir vienalga…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 23.36

    .
    Kuram ir vairāk vienalga – tam kurš sameklē ērtāku vietu dzīvošanai, vai tam, kurš turpina dzīvot Latvijā?

    Ak, jā! Atvaino, ka pietiekoši čakli nedarbojamies, lai nodrošinātu tevis cienīgu atgriešanās placdarmu.

    Bet ja nopietni, tad izdzīvo tur, kur to proti, bet ne Tev tad spriedelēt par to, kas Latvijā ir labi vai slikti, pareizi vai nepareizi. Atšķirību jūti?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Roberts Gūtšmits 26.02.2011. 00.12

    Te nevar buut jautaajumu – kuram vairaak vienalga.
    Ja tava dziive Latvijaa ir iespeejama, tad kaapeec lai nedziivotu?! Ne jau visi Latvijaa dziivo slikti. Man bija jaadodas emigraacijaa, lai izdziivotu, kas ir daudz labaak, nekaa izlaist garu Latvijaa.
    Te nav runas par eertiibaam vai neertiibaam, te iet runa par dziivoshanu vai nedziivoshanu vispaar! Kad cilveeki ilgstoshi need, vinji mirst badaa!

    Es veel pagaidaam esmu Latvijas pilsone. Taapeec es piedalos un piedaliishos Latvijas politiskaas dziives apsprieshanaa. Tur tu neko nevari padariit. Tas ir veids, kaa es buuveeju placdarmu, lai atgrieztos.

    Smiekliigi runaat par shaadaam idejaam – ja tu nedziivo LV, tad tev buus kluseet! Nesagaidiisiet!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Roberts Gūtšmits 26.02.2011. 00.24

    .
    Spriedelētāji arī te netrūkst… bet tur jau laikam ērtāk. Tā, no malas, kamēr te tās piena upes ķīseļa krastos rok citi. Kad būs gatavas -ziņosim. Lai Tu nenokavē!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Roberts Gūtšmits 26.02.2011. 00.47

    > varbuut ka taa
    Spriedelētāji arī te netrūkst…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    …un Juus esat viens no vinjiem. Pie kam nu ljoti cietpaurains. Ja Juus pat nespeejat ieraudziit atshkjiriibu starp eertiibu mekleeshanu un izdiivoshanu.

    Atskjriibaa no Latvijas, Britaanijaa valda lielaaks taisniigums (nevis kjiiselju upes), kas dod iespeeju straadaat un nopelniit sev iztiku, lai nebuutu jaaluudz pabalsti.

    Latvijaa ir vnk jaaveic reformas un valdiiba to arii paveiks. Bet kur tur buus Juusu nopelns – nezinu gan.

    Tacju kad es atgrieziishos LV, naudinju teereejot stuteeshu ekonomiku. Bez tam manas anglju valodas zinaashanas arii buus prieksrociiba. Taa kaa viss kaartiibaa. No Jums neko negaidiishu un neprasiishu…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Roberts Gūtšmits 26.02.2011. 01.09

    .
    Rōzā sapņus!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Roberts Gūtšmits 26.02.2011. 11.52

    Zini… ne īsti tā… Vienalga nav, bet tā noteikti nebūs Vienotība tās tagadējā sastāvā, uz ko vērts cerēt valsts sakārtošanā… Naivi un pavirši tā cerēt var vienīgi no liela/pietiekama attāluma.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Roberts Gūtšmits 26.02.2011. 13.05

    >Optiskais Tēmeklis
    Naivi un pavirši tā cerēt var vienīgi no liela/pietiekama attāluma.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Man ir stipra paarlieciiba par esoshaas valdiibas straadaashanu lidz naakoshajaam Saeimas veeleeshanaam.

    Mees dziivojam 21 gs. Ataalums jau sen ir stipri nosaciita lieta uz shiis mazaas planeetas. Mana fiziskaa atrashanaas Britaanijaa nu nekaadi nemazina speeju iesaistiities Latvijas procesos.

    Neesi nu tik vecmodiigs!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 25.02.2011. 19.10

Kreitusei slima suņa murgi: -Un nevajag vainot policistu par pastrādātajiem noziegumiem, jo zivs pūst no galvas. Iekšlietu ministrijas sistēmā viss bojājas no galvas.-

+2
0
Atbildēt

0

mxblack 25.02.2011. 18.44

Es redzu ka lielākais vairums politiķu un arī valsts iedzīvotāju vēl nemaz nav aptvēruši situācijas kritiskumu. Valsts kopumā jau sen ir bankrotējusi pēc būtības. Tā tikai knapi velk dzīvību pateicoties aizlienētai naudai. Lauki degradējas un aizaug ar krūmiem, pilsētās stāv pamestas bijušās rūpnīcas, tās ir pārvērstas par sīkdarbnīcu teritorijām, vai vispār netiek lietotas, stāv tukšas biroju ēkas, valda milzīgs bezdarbs, tāpēc jaunie pamet valsti, līdz ar to arī demogrāfiskā situācija ir ar milzīgu mīnusa zīmi. Tajā pašā laikā nodokļi ir sacelti tādi, ka lielākais vairums vienkāršo strādnieku vairs nezin kā izdzīvot un arī nākotne nedod nekādas cerības. Šī bezcerība morāli sagrauj iedzīvotājus, tie vairs netic nekam un nevienam. Bet kā lai bez ticības un cerībām sakārto valsti? Ar ticību padzina Bermontu, ar ticību stavējām Baltijas ceļā, ar ticību atjaunojām valsti tagad, bet nu arī tā ir cilvēkiem izsīkusi. Un tas ir visdrausmīgāk.

+5
-2
Atbildēt

4

    egils_krastins > mxblack 25.02.2011. 19.13

    >opis
    Es gan ticu. Un tik leeti netaisos padoties. Ir veel citi, kas tic un nepadodas.
    Driiz Latviju aizniegs pavasaris un tad visas lietas izskatiisie daudz ceriigaak.
    Ja ir gruut
    Vajag speet
    stipram buut
    un iztureet
    Vai ne?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > mxblack 25.02.2011. 20.36

    Kā vārdā to vajadzētu darīt?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > mxblack 25.02.2011. 22.11

    >Makxss
    Ak tu Makxssi!
    Var redzeet, ka esi gados jauns un draisks zeens. Ja tev beernu nav, tad vari tik muljkjiigus jautaajumus uzdot…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > mxblack 26.02.2011. 11.48

    Tas nu nemaz nav briesmīgākais veids, kā sevi
    apliecina pieauguši cilvēki fertīlā vecumā un kuriem bērnu tomēr nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 25.02.2011. 17.46

…Ķīps….Vienotība visu darījusi pretēji, kā solīts?…iepazīsties:

Gatavojot šī gada papildu budžeta izdevumu un ieņēmumu sabalansēšanu vēl par 50 miljoniem latu, Finanšu ministrija (FM) piedāvājusi ietaupīt aptuveni 20 miljonus latu, taču ministriju un koalīcijas partnera Zaļo un Zemnieku savienības (ZZS) iebildumu dēļ priekšlikumi noraidīti un pašlaik plānots taupīt vien aptuveni piecus miljonus latu, pārējo daļu iegūstot, ceļot nodevas un nodokļus.

“Ņemot vērā, ka nozaru ministrijas ļoti gausi iesaistījās budžeta konsolidācijas procesā, FM sākotnēji piedāvāja budžeta konsolidācijas pasākumus uz izdevumu samazināšanas rēķina. Taču pret izdevumu samazinājumiem kategoriski iebilda valdības koalīcijas partneris – Zaļo un zemnieku savienība. Tā kā netika sniegti alternatīvie priekšlikumi izdevumu samazināšanai, valdībai nācās īstermiņa risinājumam izlemt par atsevišķu nodokļu pārskatīšanu,” teikts vairākos FM ceturtdien izplatītajos paziņojums, kuros skaidrotas iecerētās akcīzes nodokļa likmes izmaiņas.

+7
-1
Atbildēt

17

    disassociative > andris902 25.02.2011. 18.40

    Ja premjera partija koalīcijas iekšienē nespēj panākt loģisku izdevumu samazinājumu VALSTS INTERESĒS, tad jājautā – ko tad šī partija spēj?!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 25.02.2011. 19.01

    Kāpēc Tu domā, ka premjera partijai valsts intereses interesē? Esi manījis kādas pazimes, kādu rīcību, kas par tādu cēlumu liecinātu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 19.06

    …alias…Tev ir tik grūti saprast, ka koalīciju veido 2 (divas) partijas???…kāpēc Tu sievai nevari nopirkt kažoku, ko?…:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > andris902 25.02.2011. 19.36

    Kāds sakars koalīcijai ar kažoku? Vienotība ir premjera partija, bet pilnīgi un absolūti nespējīga koalīcijā noteikt toni. Toni nosaka ZZS. Kāda jēga no tādas premjera partijas un tādas koalīcijas? Būt pie varas? Es vēl joprojām naivi uzskatu, ka valdībai un Saeimai tā kā būtu jāstrādā valsts interesēs… Bet redzu, ka šī brīža koalīcija un valdība strādā savu partiju varas interesēs. Nez kāpēc man regulāri kāds pārmet, ka man tas nav pieņemams.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 20.16

    …alias…vistiešākais!…esi vīrietis vai neesi – kāpēc nevari nopirkt sievai kažoku?…tāpēc, ka Tev makā ir tik, cik – ir!…bet nāksies iet Tev uz kompromisu, jo šķirties taču Tu negrasies, vai ne?…:))

    …ja nopietni – tad arī kompromisi nevar būt bezgalīgi…un to vajadzētu saprast abām koalīcijas partijām…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 25.02.2011. 20.33

    Jā, vajadzētu izturēt gudra un attapīga vīrieša stāju. Ja Vienotības sieva noteikti grib to kažoku, vīru neuzklausot, tad vīram vispirms vajadzētu nopirkt kažoku un nākamjā rītā šķirties no tik stulbas un tiepīgas sievas. Kažoks? Kažoks saimniecībā noderēs. :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    modriss > andris902 25.02.2011. 20.35

    Ak tad izrādās, ka V un ZZS nodarbojas ar “kažoku pirkšanu”, kas taps vēl no nenomedīta zvēriņa:) Beidzot parādījās īstenās V intereses :))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 21.00

    …Optiskais Tēmekli…Tev sveša subordinācija ģimenē?….un lomas jau arī esi sadalījis?…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > andris902 25.02.2011. 21.23

    Zane, tā arī neatbildēji cik labi V maksā par labvēlīgo komentāru rakstīšanu :D

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 21.31

    …Maxss…izrādi interesi?…cenrādi piesūtīt?…uz kādu adresi?..:))

    …pasmaidi!…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > andris902 25.02.2011. 21.40

    Protams, ka interesē!! Bet padalies ar informāciju publiski :) Nav taču ko slēpt! :)) Vajag taču pielietot dzīvē pašu slavētos atklātības un caurspīdīguma principus! :)) Pretējā gadījumā iznāks kārtējā shēmošana :DD

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 22.13

    ….kušššš!…gribētāju saradīsies par daudz!…būs jāizsludina konkurss, autordarbi jāuzrāda…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > andris902 25.02.2011. 22.45

    Nobijies no konkurences!? :))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > andris902 25.02.2011. 22.46

    Eu, ko esat sapīpējušies? Es arī gribu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 22.51

    …stājies rindā!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > andris902 25.02.2011. 22.55

    Rindā pēc pīpjiem?
    Es negribu šķirties un negribu kažoku. Ko darīt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.02.2011. 23.04

    …velc sērkociņus!..:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 25.02.2011. 16.27

Vienotība tiešām ir visu darījusi pretēji, kā solīts tika pirms vēlēšanām, gan Dombraovska aritmētika, ka 1/3 ir tas pats kas2/3, gan Bendrātes demonstrētie Vienotības sirdsapziņas izpratnes vingrinājumi, gan caurkritīšu savējo politiķu iekārtošana pansionātos, t.i valdēs un padomēs, gan tagad arī Kampara demagoģiskais šovs ar elektroenerģijas tarifi prezentāciju, paziņojot to kā rūpes par mazturīgajiem. Tēriņš tiek izdalīts ar skaitītāju skaitu, bet tas tiek pasniegts kā mājsaimniecība. Tiek deklarētas rūpes par maznodrošinātajiem, bet sponsorēta cūciņa kūtī (viens skaitītājs), nevis mazturīga daudzbērnu ģimene (viens skaitītājs)
Nu nav labi ,nav. Latvija joprojām tērē vairāk kā pelna, ekonomiskās akcijas ir vērstas uz griešanu, nevis pelnīšanu, ekonomikai tiek liktas jaunas un jaunas bremzes, līdz ar to nav gaidāma uzlabošanās.

Nav labi. Bet SC koalīcija ar..nez vai būs labāka VL,TB vieni neko neizvilks. Citi varianti? Variantu nav..
Tāpēc man iznāk, ka sliktā Vienotība ir labākā no sliktajiem. Jau jau ievēlējām tādu Saeimu, tad ar to jādzīvo… Varu tikai nopūsties.

+8
-4
Atbildēt

2

    ilmisimo > Ieva 25.02.2011. 16.30

    …Varu tikai nopūsties.
    —————————————-
    kamēr nau uzlikts ” nuopūtu nuoduoklis”.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 25.02.2011. 17.33

    Katrs jauns nodoklis un tarifu palienājums jāuztver kā sods par kavēšanos aizbraukt no LV.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

ilmisimo 25.02.2011. 16.26

jo ar varu te neko panākt nevaram. Pat pensija šeit nesanāks.
————————————————–
ja nau patronu kuo šaut
tad tik atliek bēgt un bļaut…

+5
-1
Atbildēt

2

    mxblack > ilmisimo 25.02.2011. 18.27

    Un ko tad tu gribi šaut? Vai ar patronām jebkad ir kāda valsts sakārtota? Tukša muldēšana.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 26.02.2011. 12.47

    ar patronām jebkad ir kāda valsts sakārtota?
    —————————————-
    Nav.
    Ar raudu dziesmām un žēlīgām vaimanām gan.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 25.02.2011. 15.56

Es domāju ka pie šīs situācijas kad valsts katru dienu patērē vairākus milijonus nenopelnītas naudas un arvien tuvāk nonāk absolūtam bankrotam, drīz vispār vairs neviens saprātīgs cilvēks neuzņemsies vadīt šo valsti, ja nu vienīgi ar mērķi savākt atlikušo un kļūt bagāts, bet pēc tam pazust no skatuves ar galiem. Ja absolūti radikāli netiks mainīta valsts apsaimniekošanas politika un nesāksies tās attīstība, cerības ko glābt kļūs arvien mazākas. Diemžēl mūsu izdzīvošana ir tikai politiķu rokās, bet vēlēšanas ir pagājušas.Tagad mums atliek vienīgi cerēt uz veiksmi, jo ar varu te neko panākt nevaram. Pat pensija šeit nesanāks.

+2
-1
Atbildēt

1

    kdaljajev > mxblack 25.02.2011. 16.34

    Skaidra lieta,ka ilgi tas nevilksies.Atliks dzīvot uz humāno palīdzību,vai meklēt citu dakteri,kas uzņemsies reanimācijas funkcijas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

guntis_anita 25.02.2011. 15.53

Ja nemaldos, tad tas ir Marka Tvena teiciens : ” Runas par manu nāvi ir stipri pārspīlētas ”.

+4
0
Atbildēt

1

    piziks > guntis_anita 25.02.2011. 17.31

    Krāce, teicējs gan bija Bernards Šovs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

tocelovskis 25.02.2011. 15.41

Ir.lv redakcijai sen jau vajadzēja atrast kādu profesionālu fotogrāfu.

Un vēl man viens jautājums lielajiem statistiķiem – no kādiem avotiem jūs ņemat datus?

+1
0
Atbildēt

3

    raimondsb_mail_lv > tocelovskis 25.02.2011. 15.49

    Ja tiek publicētas Ēlertes vai Kristovska bildes, tad sanāk gana labas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > tocelovskis 25.02.2011. 16.28

    Ēlertes vai Kristovska bildes, tad sanāk gana labas
    ————————————- Tad tie abi tie gani-tā Ābuoltiņa vilks?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > tocelovskis 25.02.2011. 16.39

    Gan jau viņiem komandā šis nav vienīgais fotogrāfs. Bet ja šis nemāk uztaisīt labu bildi, vai speciāli taisa sliktu (iespējams, personīgu antipātiju dēļ), kas arī liecina par neprofesionalitāti, tad… “Ir” ir pelnījis labāku!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Māris Sprūds 25.02.2011. 15.38

Toties šis valsts gals ir ļoti tuvu, un jo ātrāk jo labāk….

Maksāt nodokļus šai valstij ir noziegums. Maksājot nodokļus Latvijā Tu atbalsti noziedznieku valdību un valsts pārvaldi! Maksājot nodokļus Latvijā tu apzodz sevi, bērnus un vecākus!

+3
-16
Atbildēt

10

    andris902 > Māris Sprūds 25.02.2011. 15.43

    …ko, Tu, vēl šeit dari?…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Māris Sprūds 25.02.2011. 15.44

    Neveelies maksaat nodokljus “shaij valstij”, izveelies valsti, kuraa tu to buutu gatavs dariit un brauc prom. Citaadi Tu ne tikai dziivo uz to kaiminju reekjina, kuri maksaa nodokljus, bet veel apvaino vinjus par nozieguma lidzzinaataajiem

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Sprūds 25.02.2011. 15.56

    .ko, Tu, vēl šeit dari?
    ————————
    Strādā citai valstij…..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Sprūds > Māris Sprūds 25.02.2011. 16.05

    aicinu visus reāli domājošos NEmaksāt nekādus nodokļus kamēr šī valsts nav beigusi mocīties,
    Pārējie var priecāties un strādāt, gaidīt pensiju 70.gados un atbalstīt stulbumu:

    “vai varēs robežu šķērsot reizi nedēļā vai divās. Par to tiks diskutēts,» noteica finanšu ministra Andra Vilka (V) preses sekretārs Aleksis Jarockis”

    :D

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Sprūds 25.02.2011. 16.21

    ..kamēr šī valsts nav beigusi mocīties,..
    —————————–
    kad beigs(mocīties)-saņemsi prēmiju?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Sprūds 25.02.2011. 16.59

    wilxly – mums nav ideāla valsts, bet, nav arī no tām vissliktākajām. Aicināt nemaksāt nodokļus nozīmē graut savu valsti.
    Igaunijā tie, kas var maksāt, bet, nemasksā nodokļus, saņem med. palīdzību tikai par pilnu samaksu, un daudz ko citu arī par samaksu, nez kapēc mums sen nav pieņemta attiecīga norma.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Sprūds 25.02.2011. 17.47

    Vispār jau nekā neloģiska: ja nesamaksāsi daļu nodokļu, neskriesi jau uz krogu, bet nesamaksāto pārdalīsi savējiem bez valsts starpniecības: vecāku pensionāru atbalstam, bērnu skološanai utml.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Sprūds 25.02.2011. 19.31

    Vai Drošības policija nevarētu painteresēties par nodokļu nemaksāšanas aicinātāju personām?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Arcijs > Māris Sprūds 25.02.2011. 23.58

    Optiskais T

    Demagoģija

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Sprūds 26.02.2011. 12.15

    Džeri!
    “tie, kas var maksāt, bet, nemasksā nodokļus, saņem med. palīdzību tikai par pilnu samaksu, un daudz ko citu arī par samaksu, nez kapēc mums sen nav pieņemta attiecīga norma.”

    Šādu normu izstrādāja Circenes vadītā komisija jau pagājušās saeimas laikā, bet Tu jau zini, ka oligarhu partijas un arī SC to neatbalstīja saeimā, jo paši no šim oligarhu partijām taču ir lielākie nodokļu nemaksātāji. Piemēram, tas pats Ķirsons un ziņas par to, kā viņš maksāja vai drīzāk nemaksāja algas saviem darbiniekiem, bet tās noformēja ar aizdevuma līgumiem par kuriem nav jāmaksā nodokļi! vai tad neatceries, jo tik daudz par “kirsona labumiem runāja un rādīja gan radio , gan TV!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 15.11

Labs gājiens no Vienotības puses bija prasība SC atzīt Latvijas okupāciju. Ja Lembergs tagad gribētu gāzt valdību un mesties kopā ar SC, viņam vajadzētu prasīt to pašu. Kā redzams, SC vēl uz okupācijas atzīšanu nav gatavs. Ja Lembergs izveidotu valdību bez šīs prasības, viņš kļūtu ļoti nepopulārs savējo vidū. Atcerēsimies, ka pašvaldību vēlēšanas nav aiz kalniem. PLL nīkšana un uzņēmēju pajukšana arī vieš cerības, jo ja šamiem būtu izredzes un plāns, viņi uzvestos savādāk. Vispār man līdzšinējie Latvijas polituzņēmēji atgādina kāršu spēlmaņus, kuriem visu laiku veicās Zolītē, jo kāds iedalīja trumpes. Tagad, rādās, ka kārtis tiks dalītas godīgi un zēni ir manāmi apjukuši. Izrādīsies, ka nekādi labie spēlmaņi nemaz nav.

+18
-1
Atbildēt

6

    disassociative > raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 15.24

    Lembergs var darīt jebko, sava elektorāta acīs viņš tik un tā būs vienmēr populārs. Postpadomju Latvijas fenomens.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 15.44

    >alias
    Tad kaapeec peedeejaas pashvaldiibu veeleeshanaas lemberga partijas rezultaats bija sliktaaks nekaa ieprieksheejaas? Paskaties statistiku.

    Visi fenomeni reiz beidzas, jo iipashi, kad vairs nav desas lunjkja, ko pamest faniem. Lembergs var reaali zaudeet naakoshaas veeleeshanas.

    Un labi, ka taa…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 15.50

    Būtu labi, ja tā būtu, bet nākamajās vēlēšanās ZZS dabūs vēl vismaz pusi no Vienotības bijušā elektorāta.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 16.47

    Nu no V elektorāta Lembergs diezin vai dabūs pusi, par V un ZZS balso cilvēki ar pilnīgi pretējiem uzskatiem, politisko pārliecību, Latvijas nākotnes redzējumu, V elektorātam, tomēr, tuvākas Rietumu pasaules vērtības un atvērta sabiedrība, Lemberga elektorātam ir viens elks – Lembergs, un postpadomiskā mentalitāte.
    Drīzāk, daļa V elektorāta, nacionāli noskaņota, aizies uz VL, un daļa vispār nebalsos, un Lembergs dabūs PLL balsis.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 17.39

    Atļaušos atgādināt jau pieminētu viedokli, ka par oligarhu partijām balso noteikts cilvēku loks, šobrīd tas ir samazinājies, bet tāpat aptuveni 1/3 vēlētāju – ZZS+PLL = 30 balsis Saeimā. Piekrītu Dzerim, ka drīzāk VL piesaistīs ZZS(arī daļu V) balsis, kaut gan viss jau var gadīties. Lai SC dabūtu daudz vairāk, vai nu jādod visiem pilsonība vai arī cilvēkiem jākrīt galējā izmisumā – tomēr ticams, ka ne viens ne otrs nenotiks. Uzskatu arī, ka V uzticība dēļ dažādiem iemesliem būs paplucināta un rekords netiks pārspēts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > raimondsb_mail_lv 25.02.2011. 18.21

    Un taa 7,6 tuukstoshi no vairaak kaa 40 tuukstoshiem iedziivotaaju kopskaita (pilseetu ir pametushi ljoti daudzi, taa kaa gruuti paeikt, cik to iedziivotaaju vareetu buut pashlaik) ir balsojushi par lemberga partiju.
    Tas nav nekaads lielais cipars. Taadeelj varu diezgan droshi prognozeet, ka ja V sagatavos labu komandu ar piemeerotu meera kandidatuuru, lembergs varees “straadaat” opoziicijaa (ja buus veel uz briivaam kaajaam).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 14.54

P.S. Krīze patiesībā, tikai tagad sākas. Ja kas. Tikai tagad beidzot ir sutuācija, kad cilvēki nu jau MASVEIDĀ pārstāj iepirkties veikalos, un pilnībā atsakās no jekādām precēm, ja vien tās nav pirmās nepieciešamības jeb pārtika. Visa nauda un iekrājumi aiziet, lai samaksātu par dzīvokli, siltumu, ūdeni, elektrību, gāzi … Un kā rezultāts – šo pavasar panesīsies masveidīgs uzņēmumu bankrotu un maksātnespējas vilnis … paldies “partijai” … :)

+5
-9
Atbildēt

6

    anita_meistere > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 15.00

    paldies saki par cilvēku mantkārību un nepiesātinātību. treknajos gados dzīvojām biezāk kā skandināvi…biezi dzīvokļi, autiņi..villas, cēlojumi…kādam taču par to ir jamaksā! tās nebija dāvanas.. to tagad arī daram.
    masveida bankorots…statisktika liecina par pretējo. bet tas ka izput kaads trekno gadu spekulants..tas tik pozitīvi. krīze visu nostāda savās vietās.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 15.11

    Nu, ja man personīgi jāsalīdzina sava un savas ģimenes pirktspēja pirms diviem gadiem, gada un tagad, tad droši varu teikt, ka šajā ziņā Kurmītim ir taisnība – pirktspējas kritums ir dramatisks, neskatoties uz to, ka ģimenes kopējie ienākumi nav samazinājušies. Piebildīšu, ka kredītu man nav, tātad šis faktors manu pirktspēju neietekmē.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 15.22

    Baigi brašs un lielīgs čalis esi! Varbūt tomēr taisnība Kurmīšam: krīze sākas tikai tagad/šogad. Sociemaksu parāds jau tuvāks Ls 120 miljoniem, siltumpakalpojumu parāds = pāri Ls 60 miljoniem, bet par ko liecina Tava statistika, ja Tu masveida bankriotu neatzīsti un nevari ieraudzīt?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 16.39

    Nu un ja pie varas būtu PLL un SC kopā ae ZZS, un nebūtu V, tad, laikam, nekas tāds nebūtu, nebūtu ne parādi, ne bankroti?
    Un kurš tad, ja ne ZZS, neļauj ierobežot tos tēriņus soc. sfērā?
    Un speķaino Latvijas birokrātiju, acimredzot, nevar un negrib saīsināt neviena no partijām.
    Ko citu vispār kāds var iesākt, izņemot to pašu, ko jau dara – ja nu devalvēt latu, kā grib PLL, vai uztaisīt budžeta deficītu procentus 10, kā grib SC?
    Tie ir labāki risinājumi?
    Var jau Dombrovski kritizētun nomainīt, bet, ko tālāk?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 17.11

    Piekrītu Tev, dzeri! Dombrovski var (un vajag!) kritizēt, bet ir svarīgi saprast, ka budžets ir jāsabalansē, parādi ir jāatdod, lai mūsu valstij būtu nākotne, un jebkuram, kurš būtu Dombrovska vietā, būtu jāpieņem nepopulāri lēmumi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 17.35

    Dzeri, viena nianse, šobrīd pieaugošā inflācija savā veidā ir slēpta lata devalvācija.

    Tāpat tas bija Kalvīša laikos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 14.49

Cik kilogramus smiņķa diez viņa tur ir salikusi sev uz deguna? Pilnīgi spīd un laistās kā ar vazelīnu noziests … :)

Kas attiecas uz valdības galu. Tur viss jau SEN ir sarunāts. Un ne jau jenotība lems – būt valdībai vai nebūt. To izlems Lembis un tie, kas kopā ar viņu veidos nākamo valdību. Jenotība JAU ir sevi norakstījusi un tikai 3 mēnešos pamanījusies vairāk cūcību sastrādāt nekā daža laba veco zagļu partija 20 gados … Vienīgais, kas vēl glābj un ļauj pie Siles noturēties,tās malā krampjaini ieķeroties – masīvais mediju atbalsts un jenotības labā strādājošā smadzeņu skalošanas mašīna. Kura tiek apmaksāta par SVF un aizdoto ES naudu. Tur tie paņemtie miljardi arī paliek … Taču tas nenovērš cūcības, bet tikai notušē tās, palīdz aizmālēt uz brīdi – tāpat kā āboltiņa savas pumpas un grumbas. Taču tad, kad smiņķis nokritīs, lūk tad tik mēs redzēsim brīnumus … :)

Tauta vēl tomēr nav novesta pilnīgajā izmisumā, jenotībai vēl drusciņ ir jāpacenšas. Domāju ,ka vēl kādus pāris mēnešus – faktiski – līdz apkures sezonas beigām … Un Saskaņa šajā situācijā pareizi dara, ka nesteidzas. Dod iespēju tautai pilnā mērā IZBAUDĪT savas izvēles augļus pēdējās vēlēšanās. Dod iespēju vēl reizi pārliecināties, ko vērti ir to šarlatānu saukļi, kuri pie varas raujas ar naidu kurinošiem lozungiem. Uz personīgās ādas izjust, ka biedēšana ar krieviem ir kārtējo reizi bijis tikai pierādījums tam, ka jefiņiem NAV nedz programmas, nedz vīzijas nedz sajēgas par to, kā valsti izvest no krīzes. Tautai ir vajadzīga šī mācība nākotnei. Ir vajadzīga sapratne par to, ka ne jau kaimiņš – krievs ir vainīgs pie tā, ka tik sūdīgi dzīvojam, bet gan tie, kuri NEPELNĪTI sēž pie Siles un māk tikai strebt no tās un noēst to, ko citi sastrādājuši, tērēt, nevis pelnīt, zagt nevis vairot, gremdēt nevis panākt izaugsmi … Un, ja viņa – tauta – šo elementāro mācību neapgūs, nu tad nebūs nedz tautas nedz Latvijas …

+5
-23
Atbildēt

2

    anita_meistere > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 14.57

    tavi teksti varāk domāti neizglītoties pāķiem..kas nereedz cēļonus un to sekas.
    kontekstā ar tavu SC propogandu..teksti par šarlatāņu saukļiem ir īpaši vietā!! SC savu varēšu zagšanā īpaši spilgti nodemonstrēja darbojoties RD. tur nedz vīzijas nedz progammas nevaja..vēl jo vairāk kā SC tādas programma nemaz nav. pa visu šo laiku no SC nav izskanējis neviens kontruktīvs piedāvajums…ne pusplēsta vārda. baidās..jo zin, ka jadara būs nepopulāras leitas.
    ieborē sev vienu…te ir Latvija, un agresīvi nelojali krieveļi (kādi ir SC) atkal pie teikšanas te nebūs nekad!!! Nebūs atgriežšanas pie padomju struktūras, nebūs otrās valodas un nebūs te putina imperijas province!

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    lauradrr > Roberts Gūtšmits 25.02.2011. 15.09

    Ar taadu ievadu esi sevi diskvalificeejis kaa nopietninemams komenteetaajs.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 25.02.2011. 14.46

vai “viņu vēlētājs uzskata, ka ZZS varētu sadarboties ar partiju, kurā vesela virkne deputātu nesaprot, ko viņi parlamentā dara, nerunā latviešu valodā, jo tomēr ZZS lauku vēlētājs ir diezgan nacionāli noskaņots.”++++

kad vienreiz Aboltinja beigs runaat veeletaaju vaardaa? :)
Tuliit peec veeleshanaam kundze baidiija tautu ar Bishkeku un centaas sho pashu SC ievilkt koaliicijaa arii veeletaju vaardaa, piemirsaas jau :) Aboltinja speej savu politisko poziciju mainiit par 180 pat acis nepamirkshkjinot :)

+6
-4
Atbildēt

5

    anita_meistere > buchamona 25.02.2011. 14.49

    ir labs teiciens: turi draugu tuvu, bet ienaidnieku vēl tuvāk. vēl jo vairāk ja uz to var novelt daļu atbildības un pienākumu..un ir 100% zināms, ka brīnumi šajā vietā nenotiek. SC nepaņemšana valdībā un pakālusānas ZZS sāntāžai (par to jau visi zināja)…ir lielakās Vienotības taktiskās kļūdas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 25.02.2011. 14.57

    Kā tad tā? Man iespiedies atmiņā, ka Urbis baidīja tautu pirms vēlēšanām ar “Bifšteku”
    Kopš kura laika, tad Āboltiņa neko jaunu nav izgudrojusi?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 25.02.2011. 14.58

    freifunkLV – Shis teiciens par ienaidnieku ir piemineklis kaadam aspraatim, bet realitaate ir cita.
    SC ir savi meerkji LR, kurus pirms veeleshanaam kaartigi izanalizeeja kaut vai IR zhurnaalisti, un pienjemt, ka SC – politiskais speeks, kursh sevi ir saistiijis ar Krieviju un uznjeemies Krievijas intereshu realizaaciju LR peekshnji atteiksies no savas misijais, iemainot to pret dazhaam ” pamestaam ministrijaam”, un shaadi kljuus par Dombrovska MK balstu – taas ir pasakas :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 25.02.2011. 15.13

    Par Āboltiņas muldēšanu šajā sakarā labi pateici, kas skan nožēlojami tagadējā kontekstā, kad atceras kādiem vien veidiem šī dāma vilka SC koalīcijā, gandrīz arī ievilka…Runas par galu, kaut kā atgādina to stulbo frāzi ko lieto portālos – ”runas par manu nāvi ir krietni pārspīlētas”, kaut kā komiski sanāk ! Un Āboltiņai ir aizmirsies galvenais – pats svarīgākais ir šīs valsts iedzīvotāju labklājība un stabilitāte nevis koalīcijas vai amati.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 25.02.2011. 23.14

    Bet – Urbis tautu ar Bishkeku baidiija pirms veeleshanam, Aboltinja vinja domu “paturpinaaja” tuliit peec veeleshanaam :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Līga Smildziņa-Bērtu 25.02.2011. 14.30

Un tomēr,Vienotības politiķiem,kas atrodās saeimā,vai valdībā būtu jāuzmanās no izrunāšanās par pensijas vecuma palielināšanu ar “vēsu prātu”,par atbalstu elektrības tarifu celšanai,akcīzi degvielai u.t.t.Tas viss,klusēšana,lēmumu pieņemšana bez motivācijas,savējo bīdīšana ,var novest pie kreiso populistu SC ienākšanas varā ar dažādiem “bezmaksas projektiem”,ar kuriem nopirkt milzu popularitāti!
Atbalsts V. vēlēšanās bija un ir milzīgs kredīts no tautas puses,kuru var pazaudēt ar vienu nepārdomātu izteikumu,vai lēmumu,ja tas jau daļēji nav noticis.
Veiksmi uz labiem darbiem!:)

+13
-2
Atbildēt

6

    var aju nerunāt par šim svarīgajām lietām..un izlikties, ka nekas nenotiek. ka neredzam, ka deficīts nemazinās, pensiju naudas sāk trūkt utt. tā ir divkosīgo un zaglīgo ZZS un SC taktika…naivais populisms.
    kartējo rezi pierāda to, ka retingi ir svarīgāki par valsti.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Līga Smildziņa-Bērtu 25.02.2011. 15.18

    …pieņemsim, ka ZZS gāž Dombrovska valdību un izveido jaunu ar SC un PLL…tikai ir viens būtisks jautājums – vai viņiem budžetam nepieciešamā nauda ierakta zemē…un rīt viņi to mēģinās izrakt?…naudas ir tik, cik tās ir un nākot citai valdībai tā pēkšņi neuzradīsies…
    …līdz gada otrajai pusei visiem – gan ZZS, gan SC ir izdevīgi, ka Dombrovskis ar Vienotības vārdu pieņem nepopulārus lēmums, nocērt tam sunim asti…un tad, skatoties pēc apstākļiem, vai ir vērojama ekonomikas attīstība un budžeta plāna pildīšanās…var sekot jaunas koalīcijas veidošana…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ja valsts budžets tiktu korekti apsaimniekots, bez šķērdēšanas, bez “savējiem”, tad valsts budžeta ieņēmumi būtu lieliski sabalansējami ar izdevumiem. Bez budžeta deficīta. Pietiks ar to vien, ko Valsts kontrole ir uzrakusi pēdējā gada laikā par izšķērdētām naudām, lai nekāda budžeta konsolidācija nebūtu nepieciešama.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Līga Smildziņa-Bērtu 25.02.2011. 15.35

    …vai Tev ir saprotams jēdziens “bezdeficīta budžets”?…un kādas sekas tam būtu šobrīd?…par to vajadzēja domāt “treknajos gados”…kur tobrīd visi bija?…kādas lamas tika veltītas Repšem, kad tas runāja par bezdeficīta budžetu – un toreiz tas bija iespējams!…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Jā, es lieliski zinu, kas ir bezdeficīta budžets, regulāri šādā režīmā dzīvoju. Un katru dienu lasu ziņās par kārtējo izšķērdēto miljonu vai miljoniem. No viena gada ziņu lentes vien jau var visu konsolidējamo summu sarēķināt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Līga Smildziņa-Bērtu 25.02.2011. 17.03

    Iztērēto atpakaļ dabūt nav iespējams. Tāpēc atliek vienīgi novērst līdzīgi gadījumi nākotnē.
    Un otra problēma ir tāda, ka “treknajos gados”, kad likvidēt budžeta deficītu bija daudz vienkāršāk un tam nebūtu bijusi negatīva ekonomiskā ietekme, to laiku valdības neko par to negribēja dzirdēt! Tāpēc mēs iekritām krīzē ar diez gan palielu budžeta deficītu, un tāpēc tagad budžeta konsolidācija – budžeta izdevumu samērošana ar ieņēmumiem – ir jāveic pakāpeniski, uzmanīgi un apdomīgi, meklējot visefektīvākos risinājumus ar vismazāko negatīvo ekonomisko ietekmi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 25.02.2011. 14.18

Garām ejot – SC ir dots uzdevums līdz rudenim veikt pasākumus, lai iekļūtu valdībā. Pārejo vērtējiet paši.

+8
-1
Atbildēt

9

    bekijja > garausiitis 25.02.2011. 14.45

    Nez, kā tādā situācijā varētu līdzēt argumenti, ka SC ir partija “kurā vesela virkne deputātu nesaprot, ko viņi parlamentā dara, nerunā latviešu valodā, jo tomēr ZZS lauku vēlētājs ir diezgan nacionāli noskaņots.”

    V ir stipri jāpiedomā, ko teikt publiskajā telpā. Ja V atbalsta integrācijas (konsolidācijas) politiku, tad norobežošanās no SC tikai uz nacionālās piederības pamata un kā pretnostatījums latviešiem diez vai ir tā pareizākā stratēģija.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > garausiitis 25.02.2011. 14.50

    tāds uzdevums viņiem ir no pašas pirmās dienas. Jautājums jau ir- kāds uzdevums dots ZZS un kas to dod?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > garausiitis 25.02.2011. 15.15

    Saeimas deputātam neatkarīgi no tautības ir jāmāk latviešu valoda darbam nepieciešamajā līmenī. Tas, ka SC deputāti to nesaprot, ir viņu problēma, nevis “Vienotības” norobežošanās uz nacionālās piederības pamata.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > garausiitis 25.02.2011. 15.53

    > klusais
    Un kas buus, ja SC sho uzdevumu neizpildiis? Vai vinji dabuus peerienu?!

    Patiesiibaa naakot siltaakam laikam, kad ljaudiim daudz patiikamaak uztureeties svaigaa gaisaa, varam sagadiit arii kaadus ieveerojamus notikumus Krievijaa. Nez vai SC draugiem uzdevumu doshanaa pietiks laika mazajai Latvijai…Driiz vien pashiem ruupju buus gana.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > garausiitis 25.02.2011. 15.55

    Bet Saeimā SC ir, skaitliski iespaidīgā daudzumā un butu arī tad, ja pielasītu personas ar labākām valodas zināšanām (tā ir tikai tehniska lieta). Kas nozīmē, ka viņu elektorāts ir pietiekami iespaidīgs. Jautājums ir, vai V ir ambīcijas mēģināt to elektorātu pašķaidīt un pievērst, piemēram, sev? Ja ir, tad šādi paziņojumi nelīdzēs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > garausiitis 25.02.2011. 17.34

    >Sleepwalker
    Patiesiibaa Vienotiibai ir jaasaak nopietni gatavoties pashvaldiibu veeleeshanaam.
    Ja V uzvarees Riigaa un Ventspilii, tad refomas buus daudz vieglaak veikt. Taatad Latvija atkopsies aatraak.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > garausiitis 25.02.2011. 18.02

    @Tarax_tara: Amen!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    aigiigais > garausiitis 26.02.2011. 09.28

    SC tika dots uzdevums jau uz Saeimas vēlēšanām, taču notika neliela pārreiķināšanās, tagad, nākamias termiņš ir KF prezidenta vēlēšanas, kas notiks nākamgad. Pagaidām, visi plašsaziņas līdzekļi, kas ir kremlinu kontrolē, aktīvi strādā pie Niluškas tēlaa spodrināšanas, Niluška blogo, twīto u.c veidā izrāda savvu lielo pieķeršanos Rīgai un darbu tās labā. Informatīvajos uzbrukumos tiek saudzēts ZZS, taču V tiek noliets ar dubļiem un ne tikai, lai pieradinātu SC vēlētāju pie domass, ka bez V varēs iztikt, taču ZZS ir gana pozitīvi. ZZS nemaz nav tik daudz “nacionāļu”, pārsvarā ir viena līdera apvienoti, komjaunatnes audzināti, bezsmadzeņu radījumi, kuri balsos tā, kā liks “partija”. Diemžēl, pašreizējos apstākļos, Latvijai vajag savu “Hodorkovski”, kuru varētu ietupināt uz gadiem pāris, ar safabricētiem pierādījumiem un mantas konfiskāciju, domājams, var noprast, kurš varētu būt “Hodorkovskis”…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    aigiigais > garausiitis 26.02.2011. 09.29

    trax, Ventspilī V nekad neuzvarēs, vismaz kamēr tur kāds nesēdēs cietumā, ar visu no tā izrietošo.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

egils_krastins > egils_krastins 25.02.2011. 21.18

>mazaa
Un kaa buutu, ja shiis briiniskjiigaas augstkolas piesaistiitu vairaak aarzemju studeetgribeetaaju? Tikai jaaizveido programmas anglju valodaa. Taa ir normaala prakse EU.

+3
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam