PS izvirza nosacījumus “Vienotības” pārtapšanai partijā

98

Komentāri (98)

Valdis 31.08.2016. 18.12

Runājot par Valsts birokrātiju un Tautu man radies iespaids ,ka lielākā daļā Likumu tiek radīti , ierobežotu , sodītu , nevis palīdzētu un kaut ko attīstītu. Likumi , galvenokārt būvniecības jomā , ir tik samudžināti un neizprotami kā Āfrikas džungļi . Un kalpo kā ierocis birokrātijas rokās .

+1
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 23.01.2011. 16.38

to Easy “Šitas man patīk”
Vienkāršas un pašsaprotamas lietas visiem patīk.
Kas attiecas uz bankām, ja kāds ir paklausījis čekas mūdža aicinājumam “gāzi grīdā” un iemaucis klintī, tā nav FIAT, Ford vai Crysler vaina, bet paša neprasme atšķirt ļaunu no laba.

+5
-3
Atbildēt

1

    maris > raimonds_bossltd 23.01.2011. 21.05

    Nav tik vienkārši.Islandē jau kādi 7 baņķieri ir arestēti jo pārsniedza, noslēpa finansu riskus kurus viņu piramīda ietvēra.

    Tas būtu tas pats kas pārdot Ford vai Crysler zinot ka tā motors eksplodēs nodarot nopietnus bojājumus mašinai un braucējiem un zinot ka ne Fordam ne crysleram nav naudas lai segtu zaudējumus īpašniekiem pat garantijas laikā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

maris 23.01.2011. 15.22

Šitas man patīk”

“Konsekventa energoefektivitātes, zaļās enerģijas un enerģētiskās drošības politika, mazinot atkarību no ārējiem enerģijas resursiem”

Bet nepatīk nespēja nedaudz neatkarīgāk paskatīties uz ES notiekošo. Banku , tai skaitā centrālo, atbildība par Īrijas, Islandes, Latvijas u.c. burbuļiem un sabrukumu.

Nacionālās intereses jāizvirza priekšplānā, jo, ja mēs paši par sevi necīnīsimies un necienīsim, neviens mūsu vietā to NEDARĪS. Starptautiskā politika nav altruistu saiets.Tas ir paviānu (suverēnu, pārnacionālo interešu) bars.

+4
-2
Atbildēt

0

aivarstraidass 23.01.2011. 14.13

>>> Ombros: Hitlers atšķirībā no Staļina neizvērsa genocīdu pret latviešu tautu, neslepkavoja latviešu virsniekus, skolotājus, zinātniekus un pārējo inteliģenci. Hitleram bija izcili taisnīga sociāla politika un viņš patiešām atbrīvoja Latviju no krievu fašistiskiem okupantiem pēc izciestā “Baigā gada”. http://home.parks.lv/leonards/baigaisgads/lat/saturs.htm .
=====
Te jau tā lieta – ķēķa līmeņa politikā drīkst darīt visu ko – sajūsmināties par Hitleru vai par padomju “atbrīvotājiem”; kamēr tā nav krimināla naida kurināšana. Drīkst arī svinēt okupācijas nomaiņas gadskārtas 1.jūlijā, kā Uldis Freimanis vai 13.oktobrī, kā Nils Ušakovs. Vārda brīvība paredz tiesības runāt absurdības – kamēr tas nevienu neapdraud; te iederas arī Ombros jociņi.

Bet nopietni politiķi, kuri atrodas valdībā, tā runāt tomēr nedrīkst – viņi diskreditētu valsti. Un valdības veidošanai Jūsu citētais Leonards Inkins būtu tikpat nepiemērots materiāls kā Jānis Urbanovičs.

Prasība par okupācijas un PSRS režīma noziedzīgās dabas atzīšanu ir, manuprāt, svarīgākā no visa tā ko Pilsoniskā Savienība ir nupat piedāvājusi. Visas citas lietas ir diskutējamas, bet ne jau demokrātiskās iekārtas būtība. Lai neatkārtotu Paula fon Hindenburga 1933.g. kļūdu, nevar aicināt valdībā Saskaņas Centru – pat ja tās ir 29 vietas Saeimā. Ir jāprasa atzīt PSRS par 2.pasaules kara izraisītāju valsti un viss PSRS režīms Latvijā par nelikumīgu. Bez šādas atzīšanas – iešana valdībā ar SC būs “draudzība ar kanibāliem” un beigsies ļoti slikti.

+13
-1
Atbildēt

11

    raimonds_bossltd > aivarstraidass 23.01.2011. 14.55

    to Kalvis Apsītis
    Tomēr nesapratu. Ja dzēris, Ušakova un Urbanoviča priekšteči “Baigā gada” laikā nepaguva pietiekoši daudz latviešu noslepkavot, tāpēc to nedrīkstēja pārtraukt, tad tā arī vajag pateikt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > aivarstraidass 23.01.2011. 16.27

    “Prasība par okupācijas un PSRS režīma noziedzīgās dabas atzīšanu ir, manuprāt, svarīgākā no visa tā ko Pilsoniskā Savienība ir nupat piedāvājusi.”
    ————————————————————
    Obligāti.
    Kas cits vēl mums palīdzēs attīstīt ražošanu, likvidēt bezdarbu, pārtraukt latviešu aizceļošanu, celt dzimstību, radīt visiem pieejamu medicīnas sistēmu, celt dzīves līmeni, cīnīties ar korupciju, ja ja ne šī PS iniciatīva?
    Cik svaiga, originala un radoša doma 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas!
    Beidzot varam uzelpot, lūk, kur ir Latvijas galvenā problēma, un PS to ir atklājusi!

    Ombros: “Ja dzēris, Ušakova un Urbanoviča priekšteči “Baigā gada” laikā nepaguva pietiekoši daudz latviešu noslepkavot,…”.
    ———————————————————–
    Reizēm piedomā arī pie tā, ko saki, vai nefiltrē nemaz, nekontrolējama apziņas plūsma?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > aivarstraidass 23.01.2011. 18.10

    Dzeris. – Cik svaiga, originala un radoša doma 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas!
    Beidzot varam uzelpot, lūk, kur ir Latvijas galvenā problēma, un PS to ir atklājusi! +++ apzinju, ka ir jaacinaas pret meegjinaajumiem legjimitizet varu,kuru sheit “ieviesa” PSRS okupantiti 1940 gadaa, nekad nevarees nosaukt par “svaigu” :)))
    Patiesiibu, ka tuvaakajos gados raapsimies no kriizes araa, arii nenosauksi par svaigu :) Abas shiis lietas ir LR “pelekaa” ikdiena – gluzhi kaa ikdienishkjam cilveekam. Kaada hroniska slimiiba, kuru nedriikst piemirst, kura jaarstee un ikdienas darbs, kuru nedriikst pamest, ja veelies izdziivot.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > aivarstraidass 23.01.2011. 18.25

    To Kalvis Apsītis
    Ja jau okupācijas atzīšana vien diži ko mainītu.Pie Maskavas ” maigo rociņu” politikas SC piem. varētu sākt šausmināties par okupāciju brašāk par VL kungiem.Un tas viņus automātiski padarītu par lojāliem,piem. Jūsu acīs? Atļaušos apšaubīt :)Jeb loģikas ķēdīte mūs noved pie – viņi principā ir nevēlami.Ar visu savu elektorātu.Tad tomēr vagonos un prom? :)Un šis jau šaha terminoloģijā saucas – pata stāvoklis.Eiropai, uz kuru tik ļoti atsaucamies,labāk neatskaņojama retorika :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > aivarstraidass 23.01.2011. 20.48

    Gribētos gan, lai vienreiz beidz muļļāt to okupācijas faktu un citas pašaprotamas un sen zināmas, toties sabiedriski jūtīgas lietas.
    Acīmredzot, reālu problēmu risinājumu piedāvājumam pietrūkst gan intelekta, gan izdomas, gan nākotnes redzējuma, 20 gadus muļļājam un zelējam vienu un to pašu nemirstīgu tēmu, kura vienmēr gūs atsaucību.
    Visos rādītājos esam pēdējie ES, bet, tas nevienu nesatrauc, zelējam un zelējam to okupāciju, un visi laimīgi.
    Stipri nožēlojami un neadekvāti tas viss izskatās.
    Un SC, starp citu, pārstāv Latvijas pilsoņus, tikai, citādi domājošos, tāpēc viņiem ir pilnīgas tiesības atzīt vai neatzīt ko viņi tikai grib.
    Te daži mētājas ar epitetiem – ienaidnieki, utt., bet, kādi ir, tādi ir, un, gribi vai negribi, ar to ir jārēķinās.
    Pasludināt visus citādi domājošos par ienaidniekiem – lūk, tā ir totalitarā (ļeņiniskā, boļševistiska, komunistiska) domāšana, un tas nekur neved, tikai strupceļā, kā jau Karamba te pateica.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > aivarstraidass 23.01.2011. 21.16

    Dzeris -Viss, sviniigi apsolu sev, ka vairs par SC ar Tevi nediskuteeshu, daraam to, jau, liekas paaris gadu – griezham vienu un to pashu plati :))) Tacu veel – peedejaa pieziime. Dzeri – neviens jau netaisas Tavu SC elektoraatu dziit nometnees aiz dzelonjstiepleem :) Runa ir par to, ka vinji no varas ir jaaizolee politiski. Ir pamatots iemesls, lai to dariitu, jo ir tachu zinaams, kas notiek, kad vinji paarnjem varu. Krievija un Baltkrievija tam piemeers un arii arguments, tam, ka ar ienaidnieku ir jaaciinaas, kas notiek, ja neciinaas – Ukraina tam piemeers. Gribeetu dziivot ar paarlieciibu, ka LR nekad nekljuus liidziga shiis dienas Abrenei,vai, kas vareetu buut veel ljaunaak – adosim varu migrantiem, nodosim savus NATO sabiedrotos. Tas nu gan buus jauki – teiksim Kabanovs aizsardziibas ministrs un, kas tur veel vinjiem ir – Kravcovs SAB vadiitaajs :) Un nesauc sho situaaciju par neiespeejamu :) Ja jau SC nav ienaidnieks, tad kaadelj par vinjiem nevar balsot piemeeram viilies Vienotiibas atbalstiitaajs, vai vienkaarshi veeletaajs, kursh grib paeksperimenteet ar varu ? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 23.01.2011. 21.27

    >>> Dzeris: Cik svaiga, originala un radoša doma 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas!
    =====
    Nez, par ko Jūs ironizējat? Par to, kā mēs jau 20 gadus nespējam tikt galā ar okupantu ideoloģiju, jo paši latvieši to gatavi atbalstīt? (Krievu tautības pilsoņu ir tikai 19.70%, Saskaņas Centrs un PCTVL savāca ap 28% balsu). Ja jau 1991.g. būtu veikta denacifikācija kā pēckara Vācijā, tad mums šīs problēmas tagad vairs nebūtu. Igaunijā tas jau ir sasniegts – viņi aizvāca bronzas karavīru, un tagad ir kļuvis skaidrāks valsts attīstības vektors. Igauņiem nav savā starpā jāstrīdas par to, par ko mēs ar Jums strīdamies – viņi var strīdēties par tautsaimniecību u.c. interesantākām lietām.

    Bet rezultāts būs muļļāšanās, ja nebūs skaidrs, kādu valsti vēlamies izveidot. Ja gribat, cien. Dzeri, varat okupāciju neatzīt, uzskatīt PSRS par nesavtīgiem atbrīvotājiem no nacisma, svinēt 9.maiju. Tās ir Jūsu tiesības. Un ar Jaunupa+Āboltiņas svētību varat to pacelt valsts politikas līmenī. Tad opozīcijā būs nevis Saskaņas Centrs, bet Nacionālā apvienība un daļa Pilsoniskās Savienības. Atliek tikai izvēlēties.

    Vai uz “atbrīvotāju” vērtībām orientēta valsts būs ar kaut ko vienotāka un spējīgāka iziet no krīzes? Vai arī jāveido lielo līdakas-vēža-gulbja koalīciju (V+SC+ZZS), lai Saeimā viss notiktu kā Krilova fabulā un katra no trim apvienībām varētu visu ko “attīstīt” pati savā virzienā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > aivarstraidass 23.01.2011. 22.28

    dzeris. Ja tu vari neapnicīgi spēlēt vienu stulbu meldiņu, tad kādēļ citi nedrīkstētu pateikt, ka viņiem tas nepatīk? Labi, ja noliegsim okupāciju, valsts kļūs bagātāka? Vai igauņi, atsakoties no Putina piedāvātām sprāguša ēzeļa ausīm, kļuvuši mabagāko? Vai SC ir par kripatiņu labāks par PLL? VL tev radikāļi un ekstrēmisti, bet aptaurētais Urbanovičs jaunu ideju nesējs?
    Sauc prātiņu mājās, kamēr nav par vēlu:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > aivarstraidass 24.01.2011. 00.49

    Nesaproti vai izliecies?
    kurš te noliedz okupāciju?
    Te iet runa par to, ka tas patreiz nav galvenais jautājums, kas būtu jārisina, un kuram butu jātērē enerģija.
    Mums, kā tai tvaika lokomotīvei – 90% enerģijas tāpat aiziet svilpē, patreiz tā enerģija būtu jānovirza svarīgāku jautājumu risināšanai.
    Ja kādam svarīgākais jautājums patreiz šķiet okupācijas fakta atzīšana vai neatzīšana, tad tas cilvēks ir visai tālu no reālas dzīves, un valstij, kur politiķi nodarbojas nevis ar reālu problēmu, bet tādu jautājumu risināšanai, var tikai izteikt līdzjūtību.
    Un igauņiem iet labāk tāpēc, ka tie, atšķirībā no latviešiem, nezog, un prot risināt arī ekonomiskas problēmas, tāpēc par igauņu politiķiem balso arī krievi.
    Par latviešu politiķiem negrib balsot pat latvieši.
    Tā ka problēma nevis SC, bet pašos.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > aivarstraidass 24.01.2011. 01.32

    to dzeris49
    Visos rādītājos ES esam pēdējā vietā tāpēc, ka mūsu politiķi bez ierunām paraksta Maskavā sastādītus, Latvijai pazemojošus un neizdevīgus līgumus. Tā bija ar līgumu, kas paredz apzagt mūsu pensionārus, tā bija ar robežlīgumu, tā bija ar līgumu par Skrundas lokatoru un privilēģijām, krievu armijniekiem un viņu ģimenes locekļiem.
    1949. gada Ženēvas konvencija, ko parakstīja arī psrs, aizliedz nemetināt okupētās teritorijās savus civilokupantus, kas nozīmē, ka ievērojama tavas sugas daļa, kononova noziegumu mantinieki, Eiropā uzturās nelegāli, tātad viņu balsis vēlēšanās nav ieskaitāmas.
    Kā tu poļitruk, kam bez rūpēm par fašistisko okupantu labklājību, nekā nav svēta, uzdrīksties kādam pārmest “ļeņinisko, boļševistisko, komunistisko” domāšanu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > aivarstraidass 24.01.2011. 01.55

    Kalvis Apsītis:
    Nez, par ko Jūs ironizējat? Par to, kā mēs jau 20 gadus nespējam tikt galā ar okupantu ideoloģiju, jo paši latvieši to gatavi atbalstīt? (Krievu tautības pilsoņu ir tikai 19.70%, Saskaņas Centrs un PCTVL savāca ap 28% balsu).
    ===========================
    Šoreiz gan Jūs, Kalvi, nošāvāt kaut kur pēc piena. Vai tad vēlaties teikt, ka starpība starp šiem 28% un 19,7% ir latvieši, kuri balsojuši par SC?!
    Žēl, ka arī Jūs turpināt izplatīt SC ideologiem izdevīgo pieņēmumu, ka it kā kaut cik nozīmīgs latviešu skaits esot nobalsojis par SC.

    Labāk rēķināsim no otra gala: latviešu īpatsvars pilsoņu kopumā 2010. gadā bija vien 71,7%. (http://www.mfa.gov.lv/lv/latvia/integracija/integracijas-politikacopy/)
    (Paldies “integrētājiem” a la Aldermane, Muižnieks, Aivars Ozoliņš, Viņņika un citi sorosisti! 1995. gadā latviešu īpatsvars pilsoņu kopumā bija 78,7% http://www.un.lv/down/1995/chapter2.htm#politiska)

    Un tagad no 100% atņemsim 28% balsu, kas 2010. gada Saeimas vēlēšanās nodotas par SC un PCTVL.
    Sanāk 72% – apmēram tikpat, cik liels ir latviešu īpatsvars pilsoņu kopumā pašlaik.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 23.01.2011. 13.38

Daudz populisma, lai tiktu ievēlēti, bet par vēlētāju interesēm – Saeimas vēlēšanu reforma, partiju finansējums – ne vārda !

0
-2
Atbildēt

0

Sandra 23.01.2011. 13.33

No visa sapratu arī to, ka laiposim starp kreisiem un labiem, kamēr pērienu dabūsim no abiem.

+2
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 23.01.2011. 12.29

to dzeris49
Nu tur tu klūdies.
Meslus savāc vergu uzraugi, bet savas asinis lej un savas dzimtas nolēmuši pilnīgai iznīcībai, vergi, čurkas – abhāzi un osetīni.

+2
-3
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 23.01.2011. 11.49

to Kalvis Apsītis
“Un pēc šī kritērija gan PSRS okupācijas svinētāji N.Ušakovs/J.Urbanovičs, gan arī nacisma vai antisemītisma propagandētāji U.Freimanis/V.Birze”
————–
Nevar jaukt vienā putrā jebkādas cilvēcības pazīmes zaudējušos Latvijas valsts un latviešu nīdējus un Latvijas patriotus. Hitlers atšķirībā no Staļina neizvērsa genocīdu pret latviešu tautu, neslepkavoja latviešu virsniekus, skolotājus, zinātniekus un pārējo inteliģenci. Hitleram bija izcili taisnīga sociāla politika un viņš patiešām atbrīvoja Latviju no krievu fašistiskiem okupantiem pēc izciestā “Baigā gada” http://home.parks.lv/leonards/baigaisgads/lat/saturs.htm (vienam otram te liekas, ka par maz vēl noslepkavoja) šausmām. Noskaties šo un padomā: http://www.youtube.com/watch?v=vvmXl_ntmXY&feature=player_embedded#

+4
-7
Atbildēt

1

austrisv 23.01.2011. 11.49

Tikai tuvredzīgais vai aklais var neredzēt cik svarīga ir okupācijas fakta atzīšana! ja jau tas būtu tik mazsvarīgs fakts, tad SC jau būtu šajā valdībā!
Nevajag dažiem izlikties par muļķiem, jeb arī tādi patiesībā viņi ir!
Okupācijas fakta atzīšana vai neatzīšana ir pats svarīgākais, pat šodien, pēc 20 gadiem, kopš Latvijas valsts neatkarības atjaunošanas! Tomēr šausmīgi ilgi muļļājāmies uz vietas , PAT TIK SVARĪGĀ JAUTĀJUMĀ KĀ ŠIS!

+4
-2
Atbildēt

0

Aleksejs Dimitrovs 23.01.2011. 10.45

Vai tā būtu programma partijai?
Vai mūsu šodienas ķeza ir tā kā SC vai kāds cits neatzīst okupācijas/aneksijas faktu? Cik var cepties par to? Nu gluži kā padumjā laikā, kad viss tika muļļāts ap LTK (lielo tēvijas karu), it kā valsts vēsture būtu sākusies un beigusies ar to.
Būtu labāk padomājuši kāpēc mums ir tāda tieslietu sistēma un kā tā ietekmē tālāku attīstību.
Ak jā un vēl citāts: “Valsts pārvaldei demokrātiskā un tiesiskā valstī sabiedrības uzticētās funkcijas jāpilda godīgi, efektīvi un taisnīgi, tās rīcībai jāatbilst likumiem.”
It kā kāds pasludinātu savā programmā, ka rīcībai nav jāatbilst likumiem!

+2
-7
Atbildēt

1

    buchamona > Aleksejs Dimitrovs 23.01.2011. 11.09

    Vai mūsu šodienas ķeza ir tā kā SC vai kāds cits neatzīst okupācijas/aneksijas faktu? +++ taa tieshaam ir kjeza, LR turpmaakaa pastaaveshana balstaas uz 1940 gada okupacijas fakta atziishanu, vai neatziishanu. LR svariigaakie likumi – pilsonibas, valodas likums – no kuriem taalaak izriet visi paareejie, balstaas tieshi uz 1940.gada okupacijas faktu. Jeb kursh, kursh neatziist LR okupaaciju, nav muusu draugs :)) No vinja jeb kuraa briidi var sagaidiit, ka tiks apstriidets pilsoniibas, valodas utt likumi. Un, ko jaunu Tu veel gribi ieraudziit “jaunajaa” partijas programmaa? Kaa, nekonsolideejot 50 miljonus, tikt aaraa no kriizes ? :))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 23.01.2011. 00.18

to idaho
Vēl jau ir abhāzu un osetīnu variants, būt par vergu vergiem. Būt par viszemāko radījumu uz planētas.

+3
-3
Atbildēt

1

    mary75 > raimonds_bossltd 23.01.2011. 10.21

    Nu tur tu klūdies.
    Nevis abhāzi un osetīni kļuva par Krievijas vergiem, bet, Krievija tagad spiesta maksāt tiem nodevas, īpaši jau osetīniem, kur nauda pazūd, kā melnajā caurumā, un, kad krievi taisās uzlikt kādus ierobežojumus, Kokoita draud uzsākt jaunu kariņu.
    Tāpat, kā Krievija maksā nodevas visiem Kaukāza republiku ķeizariņiem, cita lieta, ka liela daļa no tās naudas tālāk par Kremli neaiziet.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Dina Repša 23.01.2011. 00.12

Šīs vērtības mums prioritē 20 gadus.
Okupācijas gada (1940.) bērniem jau ir mazbērni.
Likums. Kuru pēc pašas PS biedru uzskatiem daudzkārt ir radījuši t.s. valsts nozadzēji…
Te vajag šaut ar rūgušpienu vai nošauties, ja kāds PS idejās uzskata kaut minimālu virzību uz priekšu…
PS – ej prom no Saeimas! Tu esi NULLE! Mirusi partija. Lūgtu adresi, kurp nosūtīt vainagu! Ar To Dieviņu!
Piebilstu: par citām t.s. “partijām” es arī neesmu sajūsmā…
Piedodiet, visu cieņu Alvim Hermanim, bet … valsts politika degradējas….

+4
-12
Atbildēt

8

    janazakovica > Dina Repša 23.01.2011. 00.38

    hermanis pats sevi degradejis jau sen..meginot ievazat teatri to ko macija vina ebreju-zidu skolotaja..visas tradicionalas teatra vertibas degradet..sludinot kosmopolitisku modernismu..kas ir tirs zidu izdomajums..sakot ar cornij kvadrat malevica..

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dina Repša 23.01.2011. 00.52

    tev apkart vienas shausmas un sazverestibas radas.
    centies domat ko gaishaku citadi Maljevichs tevi galigi ieraus taja Melnaja Kvadrata.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Dina Repša 23.01.2011. 06.29

    idaho – …Okupācijas gada (1940.) bērniem jau ir mazbērni…+++ Ko Tu gribeeji ar to pateikt – seku vairs nav, jo tauta jau mirusi? Un, kas ir “virziiba uz priekshu”? Tas virziens – uz kuru pusi tas tagad ir jaamaina,lai tas kljuutu svaigam gaisam liidziigs :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dina Repša 23.01.2011. 13.17

    Es tā domāju, viņš gribēja pateikt, ka patreiz Latvijā ir svarīgākas problēmas par to, vai SC atzīst, vai neatzīst okupācijas faktu.
    Tas viss izskatās pēc kārtējā kaula, kas pamests, lai novērstu cilvēku uzmanību no svarīgākām lietām.
    Latviešiem patīk dzīvot pagātnē un mītos, diemžēl, un līdz šim to izmantojuši pilnīgi visi politiskie spēki.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 23.01.2011. 15.56

    Krusttēvam. Es citēju=atvainojos AH par to, ka skarbi iebildu viņa runai par degradēšanos. Starp citu mani skolotāja, ārsta, kaimiņa tautība un ciltsraksti interesē izziņas plāksnē – zināt allaž ir labi!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 23.01.2011. 16.01

    Riņķī apkārt. Es vēlējos sacīt, ka Latvijas valsti nevar radīt uz kauliem. 20 gadus runā par to, kas bijis pirms 70. Ar PS idejām es neredzu iespēju attīstīt Latvijas valsti, lai tur dzīvotu okupācijas 8. paaudze. [Ironizēju.]
    Ja partijai LV nav ideju, tā ķeras pie Krievijas un okupācijas un vēl mēģina sainī iemest Lembergu un krievus. 20 gadus malt vienu un to pašu, nogalinot jaunas idejas. Ļoti dīvains attīstības scenārijs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 23.01.2011. 16.06

    dzeris 49. Paldies par sapratni! Lasot šo ģeniālo un svaigo PS uzsaukumu, es sapratu, kāpēc Latvijas lauki ir tukši un latviešu sakarā nereti min citas valstis. Vienīgais jautājums ir … drūms jautājums: cik gadiem jāpaiet un cik latviešiem jāazbrauc, lai “patrioti” saprastu, ka kaut kas nav kārtībā un jābūvē no jauna… Nevienai partijai nav un nav bijusi uz attīstību vērsta politika, jo nav bijis politikas… Runa nav par manām simpātijām kādam domubiedru grupējumam, kas sevi sauc par partiju. Runa ir par valsti, kur es atkal; labprāt citētu Vitu Matīsu: Darbs valsts labā ir misija… Parādiet man vienu šādu misionāru Latvijas t.s. politikā un ierēdniecībā! Esmu gatavs uzaicināt uz operu un parunāties pie pusdienu galda. Argumentēti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Dina Repša 23.01.2011. 19.32

    to idaho
    Ne nelegālo imigrantu – noziedznieku ordas, ne čekas pederastu valdīšana, bet, izrādās, PS ir vainojama visās Latvijas nelaimēs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis 23.01.2011. 00.07

partijas ideoloģiskā platforma?

0
-2
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 22.01.2011. 21.50

Es pagaidām redzu vienu pozitīvu punktu. Ir parādījies kaut kas līdzīgs programmai, ap kuru var sākt grupēties līdzīgi domājošie. Ar iekšējām ķildām lai paši tiek galā. Redzēsim, kas paliks pāri.

+21
-1
Atbildēt

0

Maris 22.01.2011. 21.36

Es saprotu,ka,ja nebūtu atdota Abrene krieviem,tad Latvijas ekonomika plauktu un zeltu,jo būtu iespēja starptautiskiem aizdevējiem to Abreni atdot aizņemtās
naudas vietā.SVF varētu nopelnīt dzenot un tirgojot ļurļaku.

+5
-9
Atbildēt

5

    raimonds_bossltd > Maris 22.01.2011. 22.04

    to oliversk
    Tā ir tikai attieksme. Ja tu esi cilvēks, pret tevi izturās kā pret cilvēku, ja esi nožēlojams tārps, tevi samin. Igaunija mums ir tuvākais un labākais piemērs.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Maris 23.01.2011. 11.05

    Tad jau mums jāpiešķir pašvaldību vēlēšanu tiesības arī nepilsoņiem, kā ir Igaunijā?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Maris 23.01.2011. 11.42

    Igauņiem tas cittautiešu % tomēr ir mazāks( pie 30%) nekā Latvijā (pie50%) un tie cittautieši ir vairāk pie Krievijas robežas bāzējušies. Nu jā ir jau Tallina centra partijas rokās!
    Interesanti cik Igaunijā ir tie nepilsoņi %, kam iedeva tās pašvaldību vēlēšanu tiesības? Rīgā tie % noteikti ir milzīgi un tas nozīmētu, ka Rīgā mūzdien pie varas būtu SC! Redzams jau ko viņi dara un kā dara! Ne par matu labāki kā “BITES”, tikai logo cits!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > Maris 23.01.2011. 13.11

    Dzeris ļoti labi saprot, ka situācija ar bezpavalstniekiem mums atšķiras no Igaunijas. Vienkārši grūti norīt to kumosu – Igaunija kā piemērs!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Maris 23.01.2011. 15.47

    to o_ja3_14
    Nav korekti attiecībā uz nelegāļiem no psrs lietot apzīmējumu “bezpavalstnieks”. Tie ir psrs pilsoņi ar visām no tā izejošām sekām, neskatoties uz to, ka dzimtenes nodevēji, LC čekisti, zagļi, komuņagas un pederasti, piešķīra tiem nelikumīgas privilēģijas saukties par “nepilsoņiem”.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

buchamona 22.01.2011. 21.30

Nesaakot “daliit matus,” shadai rezuluucijai var piekrist. Shii rezolucija, ja tai piekriit JL un SCP, dod iespeeju gatavoties pashvaldiibu veeleshanaam, veidot nacionaalo speeku pirmsveeleshanu bloku ar meerkji atguut latvieshu galvas pilseetu – Riigu:)
Bet ljoti nopietni ir jastraadaa pie jaundibinaamaas partijas pamatdokumentiem, kuraa nepaarprotami ir jaaiestraadaa shis nesadarboshanaas princips ar Kremlja kabatas partiju, kaa arii citi nacionaalai partijai atbilstoshi pamatprincipi.
SCP un JL “gaishie” praati ar grutiibaam “noriis” sho kumosu, vinji pie pirmaas izdeviibas megjinaas to “spljaut” araa

+13
-3
Atbildēt

4

    lebronj2356 > buchamona 22.01.2011. 22.01

    Man arī šis uzmetums apmierina, bet tikai šāda un neapmuļļātā formā. Taču, cerības, ka Āboltiņas, Pabrika, Jaunupa u.c. saskaņas draugi šo pieņemtu ir mazas, jo tad jau zustu lielās ”manevra iespējas” un SC vilkšanas koalīcijā. Vismaz šogad V pārtapšana partijā, manuprāt, ir utopiska, arī tādēļ, ka tajā ietilpstošā sīkpartija SCP to nemaz negrib, savukārt JL vadoņu tieksmes daudz pārspēj to proporcionālās iespējas…kā nekā tieši PS ir pārsvarā !

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 23.01.2011. 11.01

    To sauc par birku karināšanu un melnbalto domāšanu.
    Ne Pabriks, ne Jaunups, ne Āboltiņa nav nekādi saskaņas draugi.
    Tikpat labi tu visu V koalīciju varētu nosaukt par Lemberga draugiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 23.01.2011. 11.13

    Es tikai vados peec faktiem. Jaunups publiski pazinjoja pavisam nesen, ka ar SC ir jaasadarbojas koalicijas ietvaros un SCP pareizi dariija, uzliekot savu veto, Aboltinja jau naakoshajaa riitaa peec veeleshanaam baidija tautu ar Bishkeku, bet Pabriks nepaartraukti kaut ko pazinjo, ja nemaldos peedeejais pazinjojums bija par Luzhkovu :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > buchamona 23.01.2011. 19.33

    Starp SCP biedriem ir gan apvienošanās atbalstītāji, gan pretinieki.
    Partijas nav kaut kādi dīvaini homogēni veidojumi, tās veido cilvēki, un cilvēkiem var būt dažādas domas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Armands 22.01.2011. 21.27

Nu neticu es PS , nevaru uzticēties tādiem kas maina partijas katru reiz kad tuvojas vēlēšanas.Balsoju vēlēšanās par Vienotību, bet īstenībā atbalstu tikai Jauno Laiku.Kas būs tālāk, kā sadarbosies šie cilvēki, kuri ,,uzkāpa uz kakla ”Jaunajam Laikam. Tas pats Pabriks nemūžam nepiedošu atdeva Abreni krievam .Tas lops vēl joprojām nav paskaidrojis ko apsolija viņam krievi.Igauņi par zemi cīnas un pienāks laiks , savu zemi Pečorus atgūs.

+7
-5
Atbildēt

2

    mary75 > Armands 23.01.2011. 10.56

    Nu cik var par to Abreni, neko Pabriks nav atdevis, ja kāds cer, ka Abrenes dēļ tiks pārskatītas 2 pasaules kara robežas, tas ir absurds.
    Nu varēja jau rakstīt to papildus protokolu un kasīties kasīšanās pēc, bet, ko tas reāli dotu?
    Tā bija tīri pragmatiska rīcība, vienīgais, kas bija nepatīkami, ka Pabrikam pāris dienu laikā domas mainijās uz pretējām.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    anrijs > Armands 24.01.2011. 21.35

    Nacionālos jautājumos nav un nevar būt pragmatisku lēmumu !!!

    Ja lemsim pragmatiski, tad izdevīgāk būtu pievienoties krievijai vai Zviedrijai …. un iedibināt vietējo ielikteņu pārvaldi – izmaksās lētāk …

    0
    0
    Atbildēt

    0

martinsp 22.01.2011. 21.16

“…neviens nēsot iebildis…” Indra, superīgs jaunvārds! Paldies!

+3
-2
Atbildēt

0

mary75 22.01.2011. 21.05

Vajadzētu meklēt kopīgo, nevis atšķirīgo.
visi ir par nacionālu,tiesisku, demokrātisku, liberālu valsti, ar rietumniecisku orientāciju, ar pilsonisku sabiedrību, atbildīgu un kontrolējamu un caurspīdīgu valsts administrāciju.
Tās atšķirības nav tik būtiskas, pašas galvenās lietas visiem kopīgas.
Tās arī jāakceptē.

+5
-5
Atbildēt

4

    Māris Engers > mary75 22.01.2011. 21.36

    kopīgo savā starpā jau var meklēt arī divas partijas. it sevišķi, ja tās būtu veidojušās, draudzīgi šķiroties jau šīs Saeimas laikā, nevis haotiski plīstot strīdos par to, kura seja plakātos būs lielāka. manuprāt, Vienotībai sadaloties pēc manis ieskicētajām tendencēm, būtu visai lielas cerības, ka Latvijas politikā nostiprinās divas galvenās partijas, kuras veidotu nākamo valdību kodolus; divas standarta izvēles, kurām kompāniju sastāda nišas partijas, orientētas uz krievvalodīgajiem, dabas draugiem, buldozeru entuziastiem utt. potenciālie ieguvumi, kurus es saskatu:

    -abām partijām kopā, manuprāt, būtu izredzes savākt vairāk balsu kā vienai Vienotībai, pirmkārt jau atsevišķu politiķu atšķirīgo mērķauditoriju dēļ; pirms šīm vēlēšanām daudzus dzirdēju sakām, ka gribētu balsot par Dombrovski, bet ne Kristovski, par Loskutovu, bet ne Ēlerti, par Kristovski, bet ne Loskutovu, utt. šoreiz dauzi vēl pārvarēja nepatiku, nākamreiz tā var vairs nebūt.
    turklāt, piemēram, Štokijs ar Loskutovu, bet bez PS un Ēlertes, manuprāt, varētu atņemt balsis gan ZZS (nu neba viņi mazāk kā Lembis par pensionāriem un skolotājiem domā :) gan SC. Kristovskis bez Loskutova atkal NA:VL-TB/LNNK. rezultāts būtu nosacīti stabilāka valdība, toni kurā nosaka lielākā no abām partijām.

    -kaut kāda izvēle tomēr ir vajadzīga. mani, kā cilvēku, kas ne par SC, ne Lembergu vai Par Labu AŠ, vai par “mēs esam visīstākie patrioti, ko pierāda tas, ka mēs paši sevi saucam par visīstākajiem patriotiem. kā arī neesam spējīgi pabeigt augstskolu, un tagad lūdzu piešķiriet mūsu kaušļu skolai pašvaldības policijas pilnavaras” pajoliņiem-urrāpatriotiem nav un nekad nebūs gatavs balsot, nekādā gadījumā neapmierina situācija, ka faktiski atliek tikai viena partija, par ko vērts balsot. šāda situācija ir ļoti nevēlama.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 22.01.2011. 21.42

    Man ir ljoti buutiski zinaat, kad – pie kaadiem apstaakljiem jaundibinaamaas partijas SCP dalja kopaa ar Aboltinju un Jaunupu atkal saaks “metaat ” veto.
    Man ir ljoti svariigi tas, lai Vienotiiba, kaa veleetaaju mani nepiekraaptu otreiz, ja naakoshajaas veeleshanaas izshkjirshos par vinjiem balsot.

    Tas taa nenotiekm,ka – liidz ar partijas nodibinaashanu, Aboltinjai, Pabrikam un kam tur veel automaatiski tiek uzlikti “iemaukti”

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.01.2011. 10.32

    Principā, lai izšķirtu, kā labāk, būtu nepieciešami plaši socioloģiski pētījumi.
    Manuprāt, tomēr, labāk apvienoties, nekā šķelties.
    Un ZZS elektorāts ir stabils, tie nekad nebalsos par SCP, jo pamatvērtības šīm partijām ir pilnīgi dažādas, t.i. ZZS vispār nepastāv nekādas vērtības un ideoloģija, izņemot populismu un kalpošanu Lembergam.
    Manuprāt, pārāk daudz pretenzijas pret vienotību un atsevišķām personām, bet, viedokļu atšķirība partijas iekšienē ir tikai pluss, personīgi es negribu vēl vienu totalitāru partiju ZZS vai TP tipa.
    Viņiem klibo PR.
    Un, ja šķelties, loģiskāk būtu SCP ar JL, un PS ar TB/VL, kaut arī grūti iedomāties Ēlerti kopā ar VL briežiem

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 23.01.2011. 11.35

    Un kopējais jau arī ir, lai veidotu vienotu partiju un tas ir okupācijas fakta atzīšana. tas taču nav tik daudz, bez tam tas taču visai progresīvai pasaulei ir zināms. Nu nevar veidot jaunu valsti, ja brīvvalsts jau Latvija bija un ir atjaunota pēc okupācijas!
    piekrītu 100% PS!!!Tik maz tiek prasīts vienotas partijas izveidei!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Māris Engers 22.01.2011. 20.33

nu nezinu, man jau liekas, ka uz pašreizējā Vienotības sastāva bāzes tomēr būtu jārodas divām partijām – nu nepiestāv Krrr… un Štokijs viens otram. ne teorijā ne praksē īsti nevar pastāvēt tāda partija, kas vnk vēl visiem visu to vislabāko un viss :) ir atšķirības dažādu lietu interpretācijā – “lielajā” Vienotībā tās tiktu risinātas neredzami, partijas iekšienē, kamēr starp divām partijām varētu cerēt sagaidīt vismaz kaut kādu viedokļu izskatīšanu publiskajā telpā un Saeimā. vienai daļai būtu jābūt liberālākai un kreisākai (SCP + Ēlertes ideāli “uz papīra”), otrai – konservatīvākai, labējākai (PS + Ēlerte, atšķirību starp abiem gadījumiem sk. Daugavieša rakstā Satori). ņemot vērā Dombrovska lēmumus valdības veidošanas laikā, es teiktu, ka viņš un daļa JL drīzāk piestāvētu pirmajai grupai.

+5
-3
Atbildēt

0

mary75 22.01.2011. 20.30

“… no nākošā mācību gada” būtu uzbrauciens tīri boļševistiskā stilā.
Uz latviešu apmācības valodu valsts skolās jāpāriet, bet, pakāpeniski un pamazām.
Bez tam nedomāju, ka tas patreiz būtu tas svarīgākais jautājumds, ko risināt vienotībai, ir simts svarīgāki jautājumi, kas gaida savu risinājumu.

+7
-9
Atbildēt

2

    egils_krastins > mary75 23.01.2011. 11.57

    Esmu preteejaas domaas. Ja sho jautaajumu neatrisinaas (maaciibas budzeta skolaas tikai latvieshu valodaa), tad Vienotiibai naakotnee vajadzees risinaat jau paaraak samilzushas probleemas.
    Viena no svariigaakajaam lietaam ir noveerst divkopienu valsts veidoshanos. Veelaak tas var ljoti daargi maksaat!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 23.01.2011. 13.09

    to dzeris49
    Vai “pakāpeniski un pamazām” nozīmē, ne 20 bet 200 gadu laikā?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Maris 22.01.2011. 20.18

ES tiešām nesapratu cienījamā Mežavilka kunga komentāru par dažādu tautību
klasēm.Valstij nodokļus maksā arī žīdi,krievi,tatāri un pat geji.Ar ko šī kunga izpratnē čigāni ir izpelnījušies,ka viņiem mācīs čigāniski,bet žīdiem ne?Nedod Dievs,ka Mežavilka komentāru izlasīs Zurofs.

+4
-5
Atbildēt

0

ivetao2007 22.01.2011. 19.57

Primārais VIENOTĪBAS jautājumjs uz kuru jāatbild visai trijotnei ir – Latvijā uz valsts rēķina skolās māca tikai un vienīgi latviešu valodā + klases lībiešu un čigānu valodā. No nākošā mācību gada. Pārējais ir izēstu olu čaumalu vērtībā. Tās valdības , kuras paliks pie status quo šajā lietā, pelnījušas zābakotas kājas spērienu no visa spēka mugurpusē zem jostas vietas.

+7
-10
Atbildēt

0

mxblack 22.01.2011. 19.47

Kaut kad jau tam bija jānotiek. Tas ir ļoti apsveicami ka beidzot tas vilciens sāk kustēties. Nu ir cerība ka beigsies tā nepārtrauktā politiķu-visās lietās profesionāļu pastāvīgā mainīšanās svarīgajos valsts pārvaldes aparātos un ministrijās. Visi tie kantori līdz šim ir bijuši kā veco laiku krogi, kuros neviens ievēlētais “profesionālis” ilgi neuzkavējas, nomaina zirgus un joņo tālāk. Bet aiz viņa paliek absolūts bardaks, izveidots pēc viņa saprašanas un atkarības no pārējiem tādiem pašeiem. Kaut vai tie Šlesera un Gerharda varoņdarbi Satiksmes ministrijā. Faktiski ir pievākta vesela nozare no valsts īpšuma un neviens nav vainīgs. Diemžēl šādi brīnumi šeit ir notikuši visus šos 20 neatkarības gadus, bet vai kāds ir par to atbildējis? Protams neviens. Varbūt izveidojot lielu un stabīlu partiju, kura varētu arī pierādīt vēlētājiem savu litderību un godīgumu, šeit beidzot beigtu saimniekot un komandēt Saeimu visādi apsūdzēti, bet nenotiesājami dižkalibra valsts izadzēji. Varbūt ka beidzot šis spēks varēs sevi tiktāl pierādīt, ka cilvēki tam atdos vairāk par 50% balsu vienam pašam. Kaut gan lielās partijās šeit būs grūti novērst iekšējos kašķus, bet tomēr paliek liela cerība.

+7
-3
Atbildēt

0

Maris 22.01.2011. 19.40

Līdz ar to es saprotu,ka nākošajā valdībā,kur dominēs ZZS un Saskaņa,ir jau
skaidrs,ka godīgie korupcijas apkarotāji ar visu laiku labāko premjeru varēs
turpināt konsolidēties opozīcijas sēdekļos,jo cik var saprast ZZS okupācijas
jautājums nav Dieva vietā.

+6
-9
Atbildēt

1

    austrisv > Maris 23.01.2011. 11.30

    Nu te var piekrist Tev, jo ka tik pie varas un pilnas bļodas- pilnīgi ar jebko. Tātad pilnīga bezprincipalitāte!
    Tādi jau tie ZZs ir un viņu karogs Vējonis! Kā jau okupācijas armija svirsnieka dēls- tad viņam jau viena alga, ka tik var pakalpot Putinam pie kura jau nu droši vien sarunāja politisko atbalstu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 22.01.2011. 19.34

Visam var piekrist, vienīgi, divas lietas:
– progresīvā ndokļu sistēma šinī brīdī nez vai būtu nepieciešama, jo tā nav izdevīga investoru piesaistei, patreiz, regresīvā, kas mums ir, ir viens plusiņš investoru ienākšanai ( tāda pati ir arī Igaunijā). Pagaidām mērķis vasrētu būt kaut proporcionalā.
Un vispār, runāt par progresīvo nod. sistēmu valstī, kur VID pieļauj 40% ēnu ekonomikas esamību, ir utopija.
– labāk būtu neizvirzīt nosacījumus tipa “ar to nekad un nemūžam”.
To pašu varēja pateikt savādāk – PS veidos koalīciju tikai ar spēkiem, kas vēsti uz plašāku integrāciju ES, demokratiskām un liberalām vērtībām, par pilsonību kā politisko tiesību pamatu, par vienīgo valsts valodu latviešu, utt, uzskatīt par galveno kritēriju sadarbībai vai nesadarbībai vēsturiska fakta interpretrāciju ir netālredzīgi kaut vai tā iemesla dēļ, ka nekad nevar zināt, kāda situācija var izveidoties.
Piem., kas būtu labāk valstij – V ar SC valdībā, vai, V opozīcijā šī te iemesla dēļ, jo SC sava elektorāta dēļ okupācijas faktu neatzīs ( kaut arī visi tur ļoti labi visu saprot),un SC, ZZS, PLL valdībā?
Situācija hipotētiska, bet, pilnīgi iespējama.

+8
-8
Atbildēt

13

    Edzs > mary75 22.01.2011. 19.39

    dzeris49
    nu ja, un tu atkal gribi visu ta lai neatstatu vinjiem manevra iespejas.
    to var redzet ka ne tu Dzeri, ne Tigerthegreat politika nekad nav darbojushies.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.01.2011. 19.45

    Es taisni gribu atstāt viņiem manevra iespēju, nesapratu, kāpēc tu domā, ka negribu?
    Viņi paši sev nogriež manevra iespējas ar to ultimatīvo paziņojumu, tev tā nešķiet?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.01.2011. 19.57

    atvaino Dzeri, tu visu tur nopietni njemi pa punktiem, bet es tikai pajokoju.
    mana izpratne gan “atzineji” vai “atbalstitaji” ir viens un tas pats. bet, – ja vinji jebkad spes vienoties tad jau rakstis izsvertaku tekstu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > mary75 22.01.2011. 20.03

    Vai patiesībā jūs ziniet KĀ Somijā vai Zviedrijā realizē progresīvo vai marģinālo nodokli. Tas, ko es te paatāvīgi dzirdu par šiem nodokļiem, ir izsūkts no kāda oligarha pirksta.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.01.2011. 20.36

    Tur jau tā lieta, ka mums te tālu no Somijas vai Zviedrijas gan mūsu pilsoņu apzinīguma ziņā, gan VID un pārējo attiecīgu struktūru kompetences un profesionalitātes ziņā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > mary75 22.01.2011. 21.15

    “Viņi paši sev nogriež manevra iespējas ar to ultimatīvo paziņojumu” – nu takš’!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 22.01.2011. 22.00

    to dzeris49
    Ir “sarkanās līnijas”, kuras nevar pārkāpt. Kad viens politiķis bija apmeklējis krievu balagānu “novaja volna”, un aizbildinājās, ka viņu tur uz tikšanos bija ielūdzis cits politiķis, es viņam pajautāju: vai ja tas politiķis viņu būtu ielūdzis tikties gej-klubā, tad arī viņš būtu gājis?
    Labāk tupēt opozīcijā nekā ļaut lai Latvijas ienaidnieks ar tavām rokām posta valsti un uzkraut saviem pēcnācējiem lāstu nastu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 22.01.2011. 22.16

    Visām ”manevra iespējām” ir kādas robežas. Šīs sarkanās līnijas, kuras PS norādījusi, šīs robežas arī ir ! Daudzi ”pragmātiķi”, kuri bieži izpaužas kā pielīdēji, nesaprot vienu lietu – dzīves līmenis šeit ir zems, bet ļoti daudzus notur māju sajūta, kas ātri vien pagaisīs de jure rusificētā Latvijā uz ko ļoti tiecas SC. Šie noteikumi ir teicama atbilde šiem !

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.01.2011. 00.40

    Pragmātiķi un pielīdēji nav viens un tas pats.
    Stratēģisko mērķu īstenošanas vārdā taktisku apsvērumu dēļ sadarboties var arī ar SC.
    Sadarboties ar SC nenozīmē pakļauties SC.

    Ombros:
    “Labāk tupēt opozīcijā nekā ļaut lai Latvijas ienaidnieks ar tavām rokām posta valsti un uzkraut saviem pēcnācējiem lāstu nastu.”
    ——————————————————-
    Absolūti kļūdains viedoklis.
    Tupēdams opozīcijā, tu, protamas, saglabāsi “politisko šķīstumu”. bet, tas būtu ģļēvs solis.
    Lai atdotu valsti politiskiem pretriniekiem, aizbildinoties ar principiem, nevajag ne pārāk daudz prāta, ne drosmes.
    Ja strādāsi kopā ar politiskiem pretiniekiem, tev ir lielākas iespējas novērst valstij kaitīgu rīcību un panākt ko pozitīvu.
    Protams, tā spēj rīkoties tikai īsti valstssvīri. nevis politikāņi, otros visvairāk interesēs saglabāt reitingu.
    Kā zināms, Čerčils mainījis partijas vairākkārt, jo uzskatīja, ka tam nav nekāda nozīme, galvenais strādāt valsts labā.
    Viņš nodeva “principus”?
    Kas attiecas tam salīdzinājumam par to gej klubu – man nekas pret viņiem nav, nedomāju, ka ka aiziet uz gej klubu būtu kaut kas krimināls vai šausmīgs, šo te salīdzinājumu vispār neizprotu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > mary75 23.01.2011. 04.08

    piekrītu ar visām četrām ķetnām

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > mary75 23.01.2011. 08.54

    >>> Dzeris: uzskatīt par galveno kritēriju sadarbībai vai nesadarbībai vēsturiska fakta interpretrāciju ir netālredzīgi kaut vai tā iemesla dēļ, ka nekad nevar zināt, kāda situācija var izveidoties.
    =====
    Tieši vēsturiska fakta interpretācija labāk par daudzām citām pazīmēm parāda to, ko Tu sauc “par nacionālu,tiesisku, demokrātisku, liberālu valsti, ar rietumniecisku orientāciju”. Jo strīds jau nav par to, vai kaut ko saukt par okupāciju vai nē (šādu jautājumu varētu uzdot izpētīt vēsturnieku vai starptautisko tiesību ekspertu komisijai). Strīds ir par mūsu attieksmi pret PSRS/nacisma mentalitātes paliekām plašā nozīmē. Vienā interpretācijā PSRS (līdzās Trešajam Reiham) ir 2.p.k. agresorvalsts, daļa no antidemokrātiskiem, pretrietumnieciskiem spēkiem – tie, kuri uzbruka Polijai un Somijai, palīdzēja izraisīt Eiropā karu un paverdzināja svešas tautas. Otrā interpretācijā Staļina režīms ir daļa no t.s. “antihitleriskās koalīcijas”, kas ir nosargājis demokrātiskās vērtības un atbrīvojis Eiropu no fašisma :)) Vai arī līdzīgi murgi, kas attaisno Hitlera režīmu – mūsu pašu antisemīti un holokausta noliedzēji.

    Varbūt citās Eiropas zemēs robežšķirtne starp liberālu un anti-liberālu politiku ir jāvelk pēc kādas citas pazīmes, bet Latvijas situācijā attieksme pret PSRS un Trešā Reiha režīmiem joprojām ir kritērijs #1: vai mēs esam par tiesisku valsti, vai par “varas vertikāli”. Un pēc šī kritērija gan PSRS okupācijas svinētāji N.Ušakovs/J.Urbanovičs, gan arī nacisma vai antisemītisma propagandētāji U.Freimanis/V.Birze nevar tikt uzskatīti par normāliem spēlētājiem nacionālajā politikā – iekams viņi nav skaidri noformulējuši attieksmi pret ABIEM okupācijas režīmiem. Latvijai ir jābūt Eiropas valstij arī pēc ideoloģijas; nevis par nacisma/boļševisma sentimenta rezervātu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 23.01.2011. 13.48

    to Kalvis Apsītis
    “antisemītisma propagandētāji U.Freimanis/V.Birze”
    —————
    Atgādinu, ka pasaulē lielākie antisemītisma propagandētāji ir krievi, kā jau visa nīdēji un žīdi – aškenazi(hazāri), kas ienīst semītus: arābus, asīriešus, aramiešus, feniķiešus u.c. Antisemīti veido SC kodolu un tā pamatmasu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    gstrazds > mary75 23.01.2011. 20.00

    Iesalnieku, cienītais, aizmirsāt!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 22.01.2011. 19.16

Viss jau ir labi un skaisti, principiem un vērtībām arī nav ne vainas, bet praksē tie būs gāganu kari par līdera un noteicēja pozīcijām… Kalniete, Āboltiņa, Kristovskis par varas makti gribēs būt noteicēji un vadoņi.

+7
-2
Atbildēt

0

Edzs 22.01.2011. 19.11

_…jaunā partija valdības koalīcijās sadarbosies vien ar tiem politiskajiem spēkiem, kas atzīst Latvijas okupāciju…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
izlasiju un nobijos.
bet tas laikam tomer nav ta ka met kazhoku un turpmak sadarbosies tikai ar okupacijas atbalstitajiem.
varbut labak butu “kas atzīst (vai neatzīst) Latvijas okupācijas faktu”, nu vai kautka tamlidzigi.
te jau ir daudz valodnieku, ieteiks to labako variantu, – ja pashi nesaputrosies.

+4
-3
Atbildēt

7

    Edzs > Edzs 22.01.2011. 19.25

    . tigerthegreat 19:10
    _…tas jāsaprot, ka patiesībā neatbalsta vienotas partijas veidošanu?
    plīz, apskaidrojiet…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu kam gan tu te vaica pec ta skaidrojuma..
    nu labi, es tev varu tikai savas domas izteikt. varbut taja jocigaja rezolucijas teikuma ir tas politiskais akjis vai spilvens ielikts, – vieni bus ar atzinejiem un otri vares sadarboties ar atbalstitajiem.
    gaismas un tumsas speki bus viena flakona, vai tagad saprati?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > Edzs 22.01.2011. 21.10

    O, kaut vai Tev, cienītā TanteSidra!
    Un Dzerim noteikti. Neticas, ka PS pragmatiskais spārns piekristu nopietni izslēgt iespēju V koalīcijai ar SC. Man iespaids, ka patiesībā vienoto V vairs grib tikai Āboltiņa, protams, vadones lomā :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Edzs 22.01.2011. 21.56

    Ko nozīmē pragmātiskais spārns ? Pielīdēji a la Pabriks tipa ?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > Edzs 22.01.2011. 22.00

    Pabriks ir SCP nevis PS

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Edzs 22.01.2011. 22.12

    Es to ļoti labi zinu, vnk izmantoju personu salīdzinājumam un Tu neatbildēji uz jautājumu :).

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Edzs 23.01.2011. 10.48

    Tante Sidra…gaismas un tumsas speki bus viena flakona..+++ :))) tur jau ir tas aakjis, kura deelj man liekas, ka nekas praatiigs neiznaaks no shiis partijas, bet jaamegjina uzlikt “okupacijas neatzishanas iemauktus ” Vienotiibas “progresivajaam” galvaam :), citaadi agri vai veelu Vienotiiba sadalisies, Aboltinja un Co+ SCP apvienosies, un tas ir biistami. SC+ paarejai shljurai tas buus ljooti izdeviigs manevrs :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > Edzs 23.01.2011. 15.15

    Visas tās programmas vienādas.Valdībai jarada apstākļi,lai cilvēkiem būtu iespēja pēc iespējas vairāk nopelnīt.Kā var solīt pienu,ja govs knapi dzīva un tiek mākslīgi uzturēta pie dzīvības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps_ 22.01.2011. 19.10

Tad kā, atbalsta vienotas partijas veidošanu ar nosacījumu, ka tā nesadarbosies ar Saskaņas Centru?
hmm… tas jāsaprot, ka patiesībā neatbalsta vienotas partijas veidošanu?
plīz, apskaidrojiet

+3
-3
Atbildēt

0

harijs_m 22.01.2011. 19.03

OK, vismaz kaut kāda skaidrība. Var sākties diskusija. Kopumā izskatās, ka atstātas durvis vaļā arī TB/LNNK un VL.

+9
-3
Atbildēt

1

    janazakovica > harijs_m 23.01.2011. 00.45

    labak sabraukts ezitis neka alkatigas cilvekedajas haizivis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam