Zīlem vienīgais izaicinājums ir premjera krēsls

51

Komentāri (51)

ronalds_vuskans 27.08.2010. 12.34

Es Zīles vietā gribētu redzēt Krastu, diemžēl ir tā, kā ir.

0
0
Atbildēt

0

photocom 26.08.2010. 20.58

Nu ar ko zīļuks sliktāks / SM ministrs bija jēdzīgs ja kas/
par ģirtu/valdi
vai eini vai āboltiņu

pēkšņi V baltās lapas ?
palocīsim pirkstus tad
ģirts no zviedriem metālūžņus ieroču vietā tie pa freju deva
iepirka – iepirka !
einis robežbūves nobremzēja – nobremzēja cik nācās maksāt pēc tam
ābotiņa – dināmo no valsts esot jābalsta – svaigs murgs
lindu nepiesaukšu jo Ira pareizās blondīnes mani – noknābs !
:)))

+4
-2
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 15.53

Ui kā kož kaulā, kož kaulā ēlertes krančiem. :) Jums skauž vien tas, ka sīe cilvēki spēj pragmatiski paskatīties un apvienot cilvēkus zem latviskas Latvijas ideāliem, kopējo grūtību pārvarēšanai. Tieši jūsu ( jā “jūsu” ) saliktie mīnusi mani pārliecina, ka “vienotība” nav gatava īstam darbam, jo viņas atbalstītāji baidās no kritikas, un visādi cenšas atrast iespēju, sašķelt sabiedrību. “vienotība” ir tādi paši šķēlēji, kā “biskekas centrs” “š+š” un hūšu vīra sabiedrība. Ja jāmin visatklātākās partijas, tad tādas ir tikai VL/TB/LNNK un PCTVL :)

+6
-6
Atbildēt

7

    austrisv > LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 16.13

    Ak, Dievs, laikam trāpīts vārīgā punktā, ka tā jāuztraucas par citu domām!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Tieši tā, ir trāpīts vissāpīgākajā “kaulā”, ēlertisti ir gatavi pluinīt un plosīt, lai tikai noturētos, kaut tā vietā viņi varēja izvēlēties VL, kad tie vērsās pie ēlertistiem ar piedāvājumu sadarboties. :) Man aŗi nepatīk TB/LNNK, jo sevišķi Duris Jobelis, bet, no rūdīta pragmatiķa, esmu kļuvis par rūdītu nacionālpragmatiķi. Tolerance, iecietība, tas viss ir jauki, tas viss ir skaisti, bet nācijas izzušanas priekšā ir jāpiepilda Berklava teiktais: NACIONĀLAJIEM SPĒKIEM IR JĀAPVIENOJAS KOPĒJAI CĪŅAI UN DARBAM! :) Bet viens + Ēlertei, viņa aizdeva savu jautājumu “melu detektoram” aka poligrāfam, Imantam Parādniekam. Ļoti vēlos redzēt šo “divkauju”. :) Starp citu, Ēlerte ar savu kompromātu ļoti varētu palīdzēt VL un pārējiem cilvēkiem. :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 16.34

    Ak, Dievs!
    vai tad to neapvienošanās vēsturi nezini! Ēlerti vaino pilnīgi bez iemesla, jo tieši SCP bija pret VL, ne jau Ēlerte!
    labāk jau nu nepaliec žultains, jo esi prātīgs džeks!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 16.40

    Bet…
    Apvienošanās būtu kļūda. Jau tagad ir skaidrs, ka JL (piesaistot SCP) un PS atsevišķi iegūtu vairāk balsu nekā tagad iegūs Vienotība. DIEMŽĒL… :(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 17.07

    Andža! gan jau nāks tuvāk vēlēšanas!
    bez tam , vai tautai nav jādomā ar galvu nevis jāklausās, kas skaļāk kliedz! ja tauta to nesaprot, tad pati smagi maksās atkal un atkal un atkal, jo kam sakāsts daudz naudas zogot, tie arī var “vest uz tirgu pelavas” Super, jo paši to dziesmu dzied!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 21.07

    Bet viens + Ēlertei, viņa aizdeva savu jautājumu “melu detektoram” aka poligrāfam, Imantam Parādniekam. Ļoti vēlos redzēt šo “divkauju”. :) Starp citu, Ēlerte ar savu kompromātu ļoti varētu palīdzēt VL un pārējiem cilvēkiem. :)
    ===========================================
    Vai Jūs, lūdzu, neuzrakstītu šo tekstu tā, lai to saprastu arī tādi nezinīši kā es? Neko nesapratu, bet šķiet intriģējoši.:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 21.39

    Skaidrs tagad… vakar gluži vienkārši nezdevās redzēt to LNT raidījumu.:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 26.08.2010. 15.30

Ja runa ir par “pārlieko patriotismu”:), kuru te viens otrs “pārmet” VL Man intervijā patika, kā Dzintars stāstīja par savas partijas dibināšanas vēsturi. VL radās – “uz ielas”, tā tika dibināta “no apakšas,”. Loģiski, bez politiskas pieredzes “izdodas”:) sastrādāt arī muļķības, taču, katrā ziņā man VL jaunieši ir daudz simpatiskāki un saprotamāki par tiem “pseido intelektuāļiem”, kuri dibināja Pēdējo partiju, SC un PLL jauniešus vispār negribas pieminēt :)

+11
-3
Atbildēt

0

astra_ozo 26.08.2010. 15.11

Paldies par mīnusiem un turpiniet cerēt, ka patriotiski noskaņots latvietis nobalsos par ZZS. Partiju ar ideāliem un principiem!

+4
-6
Atbildēt

3

    austrisv > astra_ozo 26.08.2010. 16.12

    Andza! patriotisms tāpat vajadzīgs un VL jau būs saeimā tikai žēl, ka kopā ar rūdītajiem no tēvzemiešiem, kuri tos vienkārši izmanto, lai tiktu paši seimā!
    tā diemžēl ir!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 26.08.2010. 16.35

    Bet… Tu man iekš IR kopienas šķieti viena no sakarīgākajām. :)
    Pasaki man konkrēti – ar ko rūdīts Zīle vai Grīnblats ir sliktāki par rūdītiem Ēlerti, Pabriku vai Štokenbergu?
    Piemēram, tam Dzerim pati mīļākā partija, kā viņš apgalvo, ir SCP. A tur Pabriks un Štokenbergs – viens, pretēji viņa dzimtās partija TP pirmsvēlēšanu solījumiem, dedzīgi atbalstīja Abrenes atdošanu, otrs, būdams TP ministrs, strauji kļuva bagāts tieši strādādams valdībā. Viss legāli un godīgi, protams.
    Abi no TP, gadiem tur darbojās kopā ar Šķēli, bet tagad tādi pūkaini, vai ne?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 26.08.2010. 17.04

    Andza! Tu pats to esi sapratis!!! Jo ne ar ko neatšķiras, jo Džerim ir savas politiskās simpātijas. Ko, lai dara, ja tās ir sociāldemokrātiskas.
    Personīgi man arī netīk tieši Tevis nosauktās personas no SCP, un es tās
    svītrošu laukā. pati arī nevaru izskaidrot kāpēc , bet bijušajiem no TP neuzticos! Man pietiek, ka viņi tur velns zina kādu motīvu vadīti, ir bijuši!
    Par tēvzemiešiem: Fantomass(Bērziņš) ir Lemberga cilvēks, cik zinu, un tāpēc bija ministrs TM. Pārāk jau nu saķēpājušies pāri palikušie tēvzemieši! Tāpat Vents Balodis, Pažarnovs, Birks utt! Agrāk balsoju par viņiem, bet īstu darbu tad nav!ikai nedarbi! padomā labi un paanalizē, vai vērts atdot balsi par tēvzemiešiem. Man vairāk pieņemams ir intelektuālais potenciāls Vienotībā, jo cik ilgi tupēsim arjergardā ES!Lai Tev veicas!Un neņem pārāk galvā citu vērtējumus!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Bebrs 26.08.2010. 14.44

Nevar neredzēt, ka Zīle ir viens no,diemžēl, daudzajiem premjera amata kandidātiem, kuri aicina sākt no “baltas lapas”. Es balsošu par to vīru, kam uz lapas tikai krietni darbi! Pat ja viņš atpaliek aktiermākslā!

+13
-7
Atbildēt

2

    austrisv > Bebrs 26.08.2010. 16.10

    Super labi pateikts! Jo kur ir Zīles labie darbi!?Vai vēja parkā?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Bebrs 26.08.2010. 16.43

    Jā, un vēl mazajos HES.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

astra_ozo 26.08.2010. 14.44

Dzeris: bet, valstij kaitīgos lēmumus.

šito gan izbeidz.
Tu tagad arī iesaki mīlēt Vienotību. Kausīties V vārdos, un tautai paciest “nepopulāro lēmumu” smagumu. Tici man, bez patriotisma tas nebūtu iespējams. Kuru tautu, kuru normālu cilvēku var iedvesmot teksti par to, ka “SVF mūs uzslavē”, ka “jāturpina pildīt kreditoriem dotie solījumi” … Ak, Dievs, vai tiešām Tu domā tā kā raksti?
VL augošā popularitāte rada cerību, ka vārdi Latvija, latviešu tauta, patriotisms vēl mums. mūsu jaunatnei nav pilnīgi tukša skaņa.

+6
-9
Atbildēt

4

    mary75 > astra_ozo 26.08.2010. 15.15

    Ja tavā uztverē patriotisms ir nemitīgā patriotiskā retorika un patriotiskie saukļi, ko papildina ksenofobija, homofobija, antiliberāla politika, utt, vari balsot par VL.
    Manā uztverē patriotiosms ir strādāšana valsts labā, kā to dara Dombrovskis un daudzi citi, bez bungu rībināšanas un pašlavināšanās, tāpēc balsošu par Vienotību.
    Un nepildot SVF dotos solījumus, nebūs naudas ne pensijām, ne algām, ne patrotiem, ne nepatriotiem, arī ar to tavu “patriotu”(TB) palīdzību valsts tika novesta līdz kļiņļim, ko Dombrovskis tagad labo.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    zita > astra_ozo 26.08.2010. 15.22

    Nesaprotu, kāpēc atbildība par nepopulāro lēmumu smagumu ir jāuzveļ Vienotībai, ja šis nepopulārie lēmumi ir tapuši kā Tautas Partijas un LC/LPP bezatbildīgās valdīšanas rezultāts? Nesaprotams Tava loģika – vainot nevis to, kas savārīja ziepes, bet gan to, kam tas viss jagad jāizstrēbj.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 26.08.2010. 15.52

    guanche
    nekad neesmu teicis, ka vainīga Vienotība. Dombrovska priekšā – cepuri nost!
    Mēģināju pateikt, ka ne visi cilvēki ir gatavi (ar nogrieztām algām, bez darba un pabalstiem, utt.) un spējīgi saprast šo pasākumu nepieciešamību. Tāpēc iet uz vēlēšanām ar lozungu “Nepopulāri, bet vajadzīgi lēmumi!” , “Pasaules Banka sajūsmā par tautas izturību!” ir, bez šaubām, ļoooti godīgi, bet ne pārāk perspektīvi. :)
    Uz cik balsīm cerēja Vienotības līderi pirms apvienošanās, un uz cik tagad?
    p.s. Ja daži aunapieres nespēj saskatīt savus nākamos partnerus, nu tad, sorry.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 26.08.2010. 16.08

    Džeri, es Tev pilnībā piekrītu! Tieši manas domas. var jau vicināt karodziņus, un kādam tas arī jādara, bet ievilkt atkal saeimā vecos blēžus – tēvzemiešus, par kuru darbību taču redzam(Gerhards, BērziņšStraume, pažarnovs un abi klaigātāji utt) nu nē!
    galvenais jau tagad ir ekonomika! ja tā ir laba, tad arī tauta var dzīvot bez pārdošanās krievzemei!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

astra_ozo 26.08.2010. 14.36

neredzu nekādu iemeslu, lai “svītrotu visus TB kandidātus”. Reāli nezinu, un vai kāds mani spēs pārliecināt, ka visi Vienotības sarakstos ir tik tīri kā nevainīga bērna asara.
Tie, kas aicina balsot pret VL/TB apvienību, patiesībā panāks pretēju efektu – Vienotībai vienīgais sabiedrotais būs… Saskaņas centrs. Bet varbūt arī tāds ir šo “pūristu” mērķis.

+4
-5
Atbildēt

0

mary75 26.08.2010. 14.05

Daudzi jau, laikam, aizmirsuši Zīles un visas TB “labos darbus”, kad viņi kalpoja PLL, un par pāris amatiem atbalstīja visus PLL izdevīgos, bet, valstij kaitīgos lēmumus, sakot ar aģiaciju pret referendumu par tautas tiesībām atlaist Saeimu, par odiozajiem Drošības likumiem, par Loskutova atlaišanu, par Vilnīša iecelšanu, utt.
Skatos, latvju vēlētājs ir kā sieviete – ātri visu aizmirst, un mīl ar ausīm.
Un Zīle atkal topā, jo tos makaronus karināt uz vientiešu ausīm TB ir iemācījies perfekti.
Nu tad tikai uz priekšu – par vecajiem/jaunajiem latvju tautas interešu aizstāvjiem!
Nu, šoreiz TB jūs noteikti nepiemānīs, aizmirsīsim visas iepriekšējās reizes, un balsosim par to atkal!
Cilvēkiem jātic!
Pat, ja viņi atkartoti mānījušies un krāpušies!

+14
-11
Atbildēt

5

    mxblack > mary75 26.08.2010. 14.41

    Pilnīgi pikrītu. Viņi visu laiku nekaunīgi ir spēlējuši uz mūsu visvētākajām jūtām. Ne velti viņu vēlētāji bija galvenokārt vecie cilvēki ar savi milzīgo Dzimtenes mīlestību. Tajā pašā laikā šī partija bija koalīcijā un balsoja par visām Saeimas nelietībām pret tiem pašiem vecajiem cilvēkiem. Visvairak man riebjas Dobeļa replikas, kad viņa darbība ir visu laiku bijusi pilnīgi pretēja un atbalstījusi visas koalīcijas nelietības. Par Grīnblatu vispār negribu runāt. Šī partija vienmēr ir bijusi visglumākā. Labs piemērs ir tās Dobeļa vadītās komisijas izdarības izmeklējot tiesāšanu. Naudiņu pagrāba, bet darbiņš bija tikai tāda ākstīšanās tipiskā Dobeļa stilā.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 26.08.2010. 16.03

    Jebkurš bendiks un kurmītis Tev pabāzīs sarakstu uz divām lapām ar apšaubāmiem V (JL, PS, SCP) politiķu lēmumiem un rīcību.
    Piedod, bet uzskatu, ka Tavs mēŗķis ir naidot latviešus savā starpā un sēt nihilismu. Neko citu panākt ar tādu ideālu domāšanu, kāda ir Tev, nevar..
    Mūsu brāļu tauta gan ir vienota – aizvakar trolejbusā dzirdēju divu labi ģērbtu krievu dāmīšu sarunu , kurā viņas lādēja latviešu politiķus, bet jūsmoja par Ušakovu. Vienīgi nebija faktu, toties bija patiess prieks, ka pie varas ir krievs. Kakoj moloģec! I kakaja u ņego žena krasavica! (Tas nekas, ka otrā…)
    To, ka viņš slēdzis skolas, ka netiek būvēts tilts, ka ielas paliek bedrainas, ka atņēmis pabalstus – vai tas svarīgi…To, kā tiek dalīts bizness tur, kur RD ir teikšana – nu bet tas ir normāli!!! Savējais!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 16.14

    Es nešķiroju cilvēkus pēc tautības, drīzāk, dalu godīgos un negodīgos.
    Manā uztverēl atvietība nenozīmē automatisku visu grēku piedošanu.
    Labāk godīgs krievs vai jebkurš cits, nekā negodīgs latvietis.
    Un tās krievu sievietes jau rīkojas līdzīgi kā mēs paši, tikai mēs lamājam krievu politiķus, viņi – latviešu, šinī valstī, diemžēl, tas nav nekas jauns.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 26.08.2010. 16.26

    redz Dzeri, Tu nešķiro, bet viņas ir sašķirojušas. Latvieši vienmēr ir bijuši kritiski pret saviem politiķiem. palasi presi, komentārus… . Bet kā padomjuu cilvēki (krievi)? Bija ne tik sen internetā aptauja “Latvijas vārds” – starp līderiem Tatjana Ždanoka, klāt arī komenti – vairums par viņu sajūsmā, bet ir arī daži neapmierinātie – jo esot nepietiekami šovinistiska. Tā ka vispār jau kritika bija, atvainojos par iepriekš izteikto apgalvojumu…
    p.s. Un kā Tu man iesaki tikt pie godīgiem “krieviem” Saeimā? Balsot par SC un svītrot “negodīgos’?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 16.41

    Kāds tam sakars ar Saeimu?
    Saeimā puslīdz godīgi cilvēki ir tikai Vienotībā, manuprāt.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

disassociative 26.08.2010. 14.05

Ja patiesi tik daudzi cilvēki, kas par to runā šobrīd, patiesībā arī nobalsos par VL/TB, atstājot sarakstā VL, bet svītrojot visus TB kandidātus, tad šī partiju apvienība varētu vēlēšanās iegūt tīri labu rezultātu. Vai Zīle varētu būt gudrs un godīgs premjers? Liekas, ka jā. Šobrīd viņš ir viens no labākajiem kandidātiem uz premjera amatu.

+8
-11
Atbildēt

5

    austrisv > disassociative 26.08.2010. 16.04

    Alias!
    nav jau tik vienkārši, jo esmu dzirdējusi, ka tēvzemieši ir parakstījuši līgumu ar VL, ka ievēlēto deputātu skaitu dalīs uz pusēm!
    Vai esi ievērojis tādu ziņu, ka viņiem katrā apgabalā ir tikai vienas partijas saraksts, vai nu tikai tēvzemieši, vai tikai citā apgabalā VL!
    Lūk, tēvzemieši nav mulķi un labi aptamborēs vēlētājus! varbūt pat Straume atkal iesoļos saeimā!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 26.08.2010. 16.09

    Visu apgabalu sarakstos redzu abu partiju kandidātus: http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319143

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 26.08.2010. 16.30

    Tev taisnība. Divi , atseviški saraksti! Interesanti! Cik zinu , tad Vienotība veido kopēju sarakstu, vai tā!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 26.08.2010. 17.07

    Nezinu. Vienotības sarakstus nepētīju. Neinteresē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > disassociative 27.08.2010. 16.25

    Bet,
    Jūs šobrīd runājat pilnīgas muļķības. Paritāte attiecas uz deputātu kandidātu sarakstiem. Neviens līgums nevar noteikt, cik deputātu vietas iegūs katra no apvienības partijām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 26.08.2010. 13.52

Manā skatījumā – labākais kandidāts! Erudīts, zinošs un pieredzējis un šķiet, ka arī godīgs. Viņa priekšrocība pār Dombrovski ir šī “politiskā dimensija”, kas iztrūkst Dombrovskim. Diemžēl izredžu gandrīz nekādu, vismaz pagaidām.

+7
-12
Atbildēt

8

    buchamona > putekliic 26.08.2010. 14.04

    Es liktu = zīmi starp Zīli un Dombrovski :) Bet citādi, piekrītu. Ja tā “uz sitiena” jānosauc, kurš manuprāt varētu būt LR premjers, uzreiz atceros divus uzvārdus – Dombrovskis, Zīle. Arī Repše, bet viņam tomēr nedaudz traucē paša savdabība :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > putekliic 26.08.2010. 14.13

    Ja Dombrovskim kas arī iztrūkst – Zīles liekulība un demagoga talants, toties, atšķirībā no Zīles, viņš ir tīrs un nav sasmērējies līdz ausīm ar visu savu iepriekšējo darbošanos.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    zita > putekliic 26.08.2010. 14.32

    Ja viņš ir tik erudīts un zinošs politiķis, nesaprotu, kāpēc 15 gadu laikā, kurus ir pavadījis Saeimā, tā arī nav izdarījis pilnīgi neko vērā ņemamu.
    Nekad neesmu balsojis par TB/LNNK un vēl jo vairāk nebalsošu tagad, kad šī partija ir sapinusies ar “Visu Latvijai”, kas pat sava kongresa lakā neiztika bez skandāla:
    http://www.apollo.lv/portal/news/articles/143663

    Tautas Partija un LPP/LC savas valdīšanas laikā Latviju ir iegrūdušas dziļā bedrē, tāpēc tagad jābalso par partijām, par kurām ir cerības, ka tās valsti varētu no šīs bedres izvilkt. TB/LNNK noteikti nav šāda partija, jo problēmas nav iespējams atrisināt tikai ar abstraktiem nacionāliem lozungiem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > putekliic 26.08.2010. 14.40

    >Guanche
    “Visu Latvijai”, kas pat sava kongresa lakā neiztika bez skandāla” – vai pats izlasīji Apollo ziņu, ko šeit ievietoji? Ja izlasīji, tad laikam prātiņa pietrūka saprast, ka šajā konfliktā un kautiņā pēc kongresa VL nu nekādi nav vainojami vai arī apzināti savā komentārā dezinformē? Un vēl – “TB/LNNK noteikti nav šāda partija, jo problēmas nav iespējams atrisināt tikai ar abstraktiem nacionāliem lozungiem.” Ja kaut nedaudz seko līdzi notikumiem pašmāju politikā un partiju programmām, tad būtu pamanījis, ka tā saucamā Zīles ekonomiskā programmma ir viena no vissakarīgākajām. Bet Zīle ir arī pilnīgi pareizi pateicis, ka izdarīt ko paliekošu var gadījumā, kad ir vairāk balsu Saeimā.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    zita > putekliic 26.08.2010. 15.16

    Jā, paldies, tipiņš, par rūpēm, man pietika prātiņa un es izlasīju Apollo ziņu, pirms ievietot norādi. Manuprāt nav svarīgi, kas bija vainjams konfliktā, bet pats konflikta fakts. Citām partijām, kuras gadu gadiem rīko kongresus, tie nez kāpēc nebeidzas ar kautiņiem. Ja tikko izveidojušās partijas kongress noslēdzas ar kautiņu, jādomā, vai tik pati partija ar kaut kādu savu rīcību šo kautiņu nav izprovocējusi. Nu tas ir tieši tāpat kā ar vienu otru cilvēku, kurš visu savu dzīvi nemitīgi nokļūst kaut kādos konfliktos un skandālos, pie tā vainojot citus cilvēkus.

    Runājot par Zīles ekonomisko programmu, man ir pilnīgi vienalga, kas tajā ir rakstīts, jo, kā jau rakstīju iepriekšējā komentārā, ja cilvēks atsēžot 15 (PIECPADSMIT!) gadus Saeimā neko īpaši vērā ņemamu nav izdarījis, es noteikti neticu, ka nākamajā Saeimā viņš pēkšņi izmainīsies. Tas attiecas ne tikai uz TB/LNNK, bet uz visiem ašistiem un mūžīgajām Saeimas mēbelēm.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 26.08.2010. 16.00

    Anrej!
    Zīle nemaz nav tik nevainīgs cik izskatās, jo ir iesaistīts Lemberga stpendiātu sarkastā!Bez tam tēvzemieši ir bijuši un droši vien vēl arī ir Lemberga otra kabatas partija!
    Vienīgi, kā izskatās, kas Straumem deva posteņus valsts lielajos uzņēmumos, tad tagad tā varētu būt arī Šlesera partija! Atcerieties kādos lielos uzņēmumos Straume tika ielikts valdēs no SM kad to kūrēja Šosis!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > putekliic 26.08.2010. 17.36

    …un neaizmirsīsim no kuras partijas nāk Gerhards….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > putekliic 27.08.2010. 13.16

    Neaizmirsīsim neko un vēl piefantazēsim klāt !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andris 26.08.2010. 13.36

Es labāk izvēlētos Parādnieku.
Vienā ziņā labi, ka VL apvienojās ar TB/LNNK, jo partijas cilvēki tiek uzaicināti uz diskusijām, kur sevi var prezentēt.
Bet nepatīkamais ir tas, ka TB/LNNK savu balsi atdot netaisos.

+4
-8
Atbildēt

1

    austrisv > andris 26.08.2010. 15.55

    Super! Tava izvēle ir lieliska, jo Parādnieks lieliski patiktu arī SVF! nemaz nevajadzētu saskaņot!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam