Zīmolu komunikācija sociālajos medijos
2015. gada 7. oktobrī, plkst. 16.00-19.00
Kā zīmoliem efektīvi komunicēt ar auditoriju sociālajos medijos, ieinteresēt patērētāju un sasniegt lielāku auditoriju.
Kāpēc cilvēki dalās ar saturu sociālajos tīklos, un kā uzņēmumi un organizācijas to var izmantot savā labā.
Kādu saturu cilvēki sagaida sociālajos medijos no dažādu nozaru uzņēmumiem Latvijā.
Jaunākie dati par Latvijas interneta lietotāju uzvedību, paradumiem un interesēm.
Aktuālākās pasaules tendences sociālo mediju satura veidošanā.
Darbnīcā tiks skaidroti komunikācijas pamatprincipi, likts īpašs uzsvars uz audiovizuālo komunikāciju, kā arī rezultātu un atdeves mērīšanu. Darbnīcā tiks demonstrēta Latvijas auditorijas analīze konkrētājās mērķa grupās.
Darbnīca piemērota uzņēmumu vadītājiem, kā arī uzņēmumu reklāmas un sabiedrisko attiecību darbiniekiem.
Artūrs Mednis ir jauno mediju un sociālo tīklu speciālists, blogeris ar 10 gadu stāžu, dažādu audio/video podkāstu un publikāciju autors. Kopš 2012. gada A. Mednis ir pasniedzējs sociālo mediju komunikāciju bakalaura un maģistra programmās augstskolā RISEBA, kā arī regulāri uzstājas ar priekšlasījumiem konferencēs un semināros. Pirms pieciem gadiem Artūrs izveidoja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, kas šobrīd ir lielākā sociālo mediju aģentūra Baltijā ar 30 darbinieku lielu kolektīvu Rīgā.
PIETEIKTIES ŠEIT!
Darbnīcu norise plānota ar pārtraukumu kafijas pauzei.
Norises vieta: Birojnīca, Berga bazārs.
SEB bankas klienti un žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti 2015. gada darbnīcām saņem 20% atlaidi*. Lai kļūtu par abonentu, nāc te:www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 67281588.
Atlaides nesummējas.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588
Darbnīca notiek sadarbībā ar
Komentāri (32)