
Vladimirs Reskājs, SIA Slyfox līdzīpašnieks un vadītājs. Foto — Edmunds Brencis.
Uzņēmums Slyfox, kas plašāk pazīstams ar auto koplietošanas zīmolu Carguru, pratis izdzīvot un attīstīties nozarei neraksturīgā veidā, strādājot ar peļņu un iztiekot bez investīcijām no ārpuses
Pirms nepilniem sešiem gadiem, kad Carguru sāka darbību, auto koplietošana bija vēl samērā jauna ideja ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē. Taču laiks mūsdienās skrien ātri. Pašlaik šajā jomā Latvijā ir visai liela konkurence, taču, par spīti tai, uzņēmums strādā ar stabilu peļņu, ar ko nozarē var lepoties tikai retais, un šogad cer kļūt par starptautisku zīmolu, sākot darbību Lietuvā.
Tas viss nācis ar lielām grūtībām un mācoties no kļūdām, stāsta Carguru dibinātājs un līdzīpašnieks Vladimirs Reskājs (38), kad kādā marta dienā viesojamies uzņēmuma birojā. Kādreizējais politiķis un Saeimas deputāts savu biznesu sāka, būdams iesācējs šajā nozarē, un pirmo trīs gadu laikā viņš reizes divdesmit bijis tuvu tam, lai atmestu visam ar roku, jo nav varējis savilkt kopā galus. Tomēr viņa neatlaidība ir panākusi savu.