Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips&tricks” – 1. daļa
Sociālo mediju darbnīcas ar Artūru Medni
15. septembrī 10.00-13.00
SATURA MĀRKETINGS: no “kas tas ir” līdz “tips&tricks” – 1. daļa
Komunikācija sociālajos medijos ir tikai viena no vairāk nekā 30 dažādām satura mārketinga taktikām, ko izmanto B2B un B2C uzņēmumi visā pasaulē. Par to, kādas ir pārējās satura mārketinga taktikas (mājaslapa, blogs, email mārketings, online video, mobilais saturs, aplikācijas, infografiki, utt), kuras no tām ir efektīvākās Latvijā un kā tās ieviest un efektīvi izmantot jūsu uzņēmumā vai organizācijā.
15. decembrī 10.00-13.00
SATURA MĀRKETINGS: no “kas tas ir” līdz “tips&tricks” – 2. daļa
Kāpēc cilvēki dalās ar informāciju? Kā zīmoliem veidot atbilstošu saturu, lai cilvēki gribētu ar to dalīties? Kas to veicina un kas tam traucē? Kāds saturs “strādā” labāk? Kā uzņēmumi un organizācijas to var izmantot savā labā? Cilvēki dalās ar informāciju nevis tāpēc, ka viņiem patīk jūsu zīmols, bet gan tāpēc, ka tiem patīk viņu draugi. Arī preces un pakalpojumus mēs biežāk iegādājamies no tiem, kurus mēs zinām, kas mums patīk un kam mēs uzticamies.
Klātienē apgūsim dažādas jaunas satura mārketinga metodes un idejas par to, kā veicināt zīmola atpazīstamību un piešķirt vērtību uzņēmuma radītājam saturam.
Darbnīcas uzņēmumu mārketinga, pārdošanas un PR nodaļu vadītājiem, pašvaldību un valsts iestāžu komunikāciju speciālistiem, mediju, PR un reklāmas aģentūru darbiniekiem, satura menedžeriem un kopīraiteriem.
Darbnīcas vadīs Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš pagājušā gada vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Darbnīcu norise plānota ar pārtraukumu kafijas pauzei.
Darbnīcu norises laiks: plkst. 10.00 – 13.00
Norises vieta: Birojnīca, Berga bazārs
Sociālo mediju darbnīcu cikls ar Artūru Medni sastāv no divām darbnīcām:
15. septembrī plkst. 10.00-13.00: SATURA MĀRKETINGS: no “kas tas ir” līdz “tips&tricks” – 1. daļa
15. decembrī plkst. 10.00-13.00: SATURA MĀRKETINGS: no “kas tas ir” līdz “tips&tricks” – 2. daļa
Dalības maksa vienai darbnīcai: 90 EUR.
Apmeklējot abas cikla darbnīcas – 11% atlaide jeb 160 EUR par dalību divās cikla darbnīcās.
BlueOrange bankas klienti un žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.
Atlaides nesummējas.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.
Komentāri (43)