PATĒRĒTĀJU KULTŪRA UN TENDENCES 2020. GADAM. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni • IR.lv
6. marts 2020
PATĒRĒTĀJU KULTŪRA UN TENDENCES 2020. GADAM. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni
6. marts 2020
PATĒRĒTĀJU KULTŪRA UN TENDENCES 2020. GADAM. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

PATĒRĒTĀJU KULTŪRA UN TENDENCES 2020. GADAM. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

Darbnīcas mērķis ir uzņēmuma vadītājiem un mārketinga speciālistiem sniegt izpratni par patērētāju kultūru un aktuālajām tendencēm. Šīs zināšanas var veiksmīgi izmantot, lai radītu idejas priekš:

  • Zīmoliem un komunikācijas, kas izceļas uz citu fona;
  • Klientu lojalitātes, kas ir balstīta emocionālos argumentos un ilgstoša;
  • Produktiem un mārketinga risinājumiem, kas ir aktuāli mūsdienu kontekstā.

Patērētāju kultūras izpēte, ļauj izprast tādas tēmas kā:

  • patērētāju uzvedība un to identitāte;
  • mehānismi, kā veidojas zīmolu atbalstītāju grupas;
  • patērētāju ideoloģija un pārliecības veidošanās tirgus kontekstā.

Šī izpratne ir īpaši svarīgi mūsdienu sabiedrībā, kad veidojas neskaitāmi mikrosegmenti ar patērētājiem, kuri izvērtē zīmolus ne tikai pēc racionāliem un emocionāliem argumentiem, bet arī pēc zīmola sociālās atbildības un ideoloģiskās nostājas. Darbnīcas mērķis ir paradīt, kā izmantot šo socio-kultūras perspektīvu, attīstot zīmolu. Turklāt darbnīcas ietvaros tiks dots ieskats jaunākajās patērētāju kultūras, dzīves stila un uzvedības tendencēs, kuras ir un būs aktuālas tuvāko gadu laikā.

Darbnīcu vadīs Edgars Pētersons un Anna Ivuškāne.

Edgars Pētersons jau vairāk nekā 13 gadu strādā ar vadošiem zīmoliem Baltijā, nodrošinot stratēģisko plānošanu, konsultācijas un padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās. Turklāt palīdzējis šiem zīmoliem ne tikai vietējā, bet arī starptautiskos tirgos, izprotot Rietumeiropas un ASV patērētājus. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā Pattern, kā arī vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām WKND.
Annai Ivuškānei ir maģistra grāds un plašas akadēmiskās zināšanas tirgus izpētē un patērētāju uzvedībā. To papildina arī praktiska starptautiska pieredze projektos kopā ar pētījumu aģentūrām Kantar, Millward Brown un Nielsen. Pašlaik Anna ir stratēģe konsultāciju aģentūrā Pattern un strādā ar projektiem Rietumeiropas un ASV tirgos.

Piedāvājam trīs darbnīcas ar Edgaru Pētersonu:

  • 6. martā plkst. 10.00-13.00: Patērētāju kultūra un tendences 2020. gadam.
  • 7. aprīlī plkst. 10.00-13.00: Izpētes metodes un to jaunie virzieni – lokāli un globāli.
  • 8. maijā plkst. 10.00-13.00: Pārprastās un ignorētās auditorijas – seniori un jaunieši Latvijā.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trijās darbnīcās, cena 195 EUR (ar PVN). Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas.

Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.

 

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu