6. marts
PATĒRĒTĀJU KULTŪRA UN TENDENCES 2020. GADAM. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Alisu Smirnovu

PATĒRĒTĀJU KULTŪRA UN TENDENCES 2020. GADAM. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Alisu Smirnovu

Darbnīcas mērķis ir uzņēmuma vadītājiem un mārketinga speciālistiem sniegt izpratni par patērētāju kultūru un aktuālajām tendencēm. Šīs zināšanas var veiksmīgi izmantot, lai radītu idejas priekš: Zīmoliem un komunikācijas, kas izceļas uz citu fona; Klientu lojalitātes, kas ir balstīta emocionālos argumentos un ilgstoša; Produktiem un mārketinga risinājumiem, kas ir aktuāli mūsdienu... Lasīt pilno aprakstu

75.00

Notīrīt

Mārketinga cikls 2020

SKU: Nav pieejams Kategorija: