fbpx
19. marts
Krīzes situāciju vadība
19. marts
Krīzes situāciju vadība

Krīzes situāciju vadība

Negaidīti un nevēlami pavērsieni var gadīties jebkuras kompānijas darbā. Arī veiksmīgākie un vislabāk pārvaldītie uzņēmumi nav pasargāti no situācijām, kuras var iedragāt to darbību vai reputāciju. Kiberdrošības apdraudējums, produkcijas brāķis, neveiksmīga komunikācija ar patērētāju vai valsts institūciju vēršanās pret kompāniju ir tikai daži piemēri, kas var izraisīt ļoti sarežģītas un bīstamas sekas.

Kā rīkoties šādās un līdzīgās situācijās, par to Ojāra Stūres vadītajā darbnīcā “Krīzes situāciju vadība – no apdraudējuma līdz jaunām iespējām.”

Darbnīcas mērķis ir dot ieskatu krīzes situāciju vadībā uzņēmumos, tās principos un metodēs, iepazīstināt ar veiksmīgiem krīzes situāciju pārvarēšanas paraugiem, kā arī palīdzēt dalībniekiem pilnveidot savu uzņēmumu gatavību nevēlamām un negaidītām situācijām.

Darbnīca ir paredzēta visu līmeņu vadošajiem darbiniekiem – uzņēmumu un biznesa virzienu vadītājiem, kā arī atbildīgajiem par dažādu struktūrvienību darbu. Īpaši noderīga tā būs uzņēmumu krīzes vadības grupu dalībniekiem.

Darbnīcā uzzināsi:

  • Kādi ir krīžu rašanās cēloņi un to attīstības etapi;
  • Kādas ir krīzes situāciju vadības prioritātes un pamatprincipi;
  • Kā noteikt vai krīze ir veiksmīgi pārvarēta;
  • Kā uzņēmumam labāk sagatavoties iespējamām krīzes situācijām.

Ojārs Stūre ir uzņēmumu vadītājs ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. Šobrīd viņš dalās ar savām zināšanām krīžu vadībā, kuras ir iegūtas British Airways un GCI Group mācību centros, kā arī pašam vadot kompānijas un konsultējot citus uzņēmējus negaidītās un kritiskās situācijās.

Viņš uzskata, ka gatavība krīzes situācijām ir labi pārvaldīta uzņēmuma pazīme, un šajā ziņā vislabāk sagatavotie ir aviācijas nozares uzņēmumi. To viņš ir novērojis strādājot airBaltic, RAF-AVIA un ilgus gadus konsultējot British Airways.  Citas nozares no tā var mācīties, un Ojārs palīdz uzņēmumiem, kas darbojas citās jomās, pārņemt un pielāgot krīžu vadības labās prakses savām vajadzībām.

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.

Print Friendly, PDF & Email
9. decembris
CUSTOMER JOURNEY: TENDENCES 2020. GADĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Līvu Bleideli
CUSTOMER JOURNEY: TENDENCES 2020. GADĀ. Darbnīca ar Artūru Medni un Līvu Bleideli
11. decembris
DARBA CEĻA DARBNĪCA. Darbnīca ar Olgu Kotovu
DARBA CEĻA DARBNĪCA. Darbnīca ar Olgu Kotovu
6. janvāris 2020
LIELIE DARĪJUMI. Darījumu slēgšanas meistarklase ar Jāni Bergu
LIELIE DARĪJUMI. Darījumu slēgšanas meistarklase ar Jāni Bergu
15. janvāris 2020
IZAUGSME – EKSPORTA MĀRKETINGA PRINCIPI UN RĪKI. Darbnīca ar Reinu Grantu
IZAUGSME – EKSPORTA MĀRKETINGA PRINCIPI UN RĪKI. Darbnīca ar Reinu Grantu
16. janvāris 2020
DARBINIEKU MOTIVĀCIJA PRAKSĒ. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
DARBINIEKU MOTIVĀCIJA PRAKSĒ. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu