27. aprīlis
KRĪZES KOMUNIKĀCIJA UN KOMUNIKĀCIJAS KĻŪDAS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ. Seminārs ar Artūru Medni un Vladislavu Romanovu
27. aprīlis
KRĪZES KOMUNIKĀCIJA UN KOMUNIKĀCIJAS KĻŪDAS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ. Seminārs ar Artūru Medni un Vladislavu Romanovu

KRĪZES KOMUNIKĀCIJA UN KOMUNIKĀCIJAS KĻŪDAS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ. Seminārs ar Artūru Medni un Vladislavu Romanovu

50% uzņēmumu uzskata, ka tuvākā gada laikā tos varētu piemeklēt lielāka vai mazāka krīze.
90% no tiem, kas pieļauj krīzes iespēju, domā, ka tā varētu notikt tieši digitālajā vidē.
Tas tiešām var notikt negaidīti - viens kļūdains tvīts, mulķīga publikācija Facebook vai lieks Instagram komentārs var samazināt uzņēmuma vērtību, iegūt sliktu publicitāti un zaudēt daudzus klientus.
Taču tie nav vienīgie riski uzņēmumiem, kas komunicē digitālajā vidē - tikpat liels drauds ilgtermiņā ir pastāvīgas, mazas komunikācijas klūdiņas, kas rada nepareizo priekšstatu par uzņēmumu, produktu, pakalpojumu.

Izvairīties no tām būtu bijis ļoti vienkārši.
Par šiem un citiem gadījumiem aģentūras New Black vadītājs Artūrs Mednis ar radošo direktori Vladislavu Romanovu stāstīs 4 stundu garā seminārā.

Semināra ietvaros tiks analizētas vairāk kā 50 uzņēmumu kļūdas un krīzes situācijas, tai skaitā analizēts, kā uzņēmumi rīkojās, kāds tam bija rezultāts, utt.

Seminārs paredzēts uzņēmumu vadītājiem, mārketinga un PR speciālistiem, aģentūru darbiniekiem.

4 stundu semināra cena 90 EUR (ar PVN)
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonentiem 20% atlaide.

Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums:
[email protected], +371 29447030

 

2. decembris
REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE 2023. GADĀ UN JAUNAIS GOOGLE ANALYTICS 4
REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE 2023. GADĀ UN JAUNAIS GOOGLE ANALYTICS 4
7. decembris
23 IEDARBĪGAS E-PASTA SARAKSTES IETEIKUMI. Darbnīca ar Aigu Veckalni
23 IEDARBĪGAS E-PASTA SARAKSTES IETEIKUMI. Darbnīca ar Aigu Veckalni
8. decembris
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
ATTĪSTĪBAS UN NOVĒRTĒŠANAS PĀRRUNAS. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
9. decembris
EFEKTĪVA ZĪMOLU UN UZŅĒMUMU KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJOS TĪKLOS
EFEKTĪVA ZĪMOLU UN UZŅĒMUMU KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJOS TĪKLOS
16. decembris
KĀ PLĀNOT UN VEIDOT EFEKTĪVU REKLĀMU MĀKSLĪGĀ INTELEKTA UN METAVERSE LAIKMETĀ
KĀ PLĀNOT UN VEIDOT EFEKTĪVU REKLĀMU MĀKSLĪGĀ INTELEKTA UN METAVERSE LAIKMETĀ

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu