9. marts
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 7. seminārs
9. marts
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 7. seminārs

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 7. seminārs

 Ir darbnīcas kopā ar Latvijas apbalvotāko digitālā mārketinga aģentūru New Black organizē 8 tiešsaistes semināru ciklu par svarīgāko e-komercijā un digitālajā komunikācijā.
Šajā 8 semināru ciklā mācīsimies, kā veiksmīgāk komunicēt sociālajos medijos, sasniegt labākus rezultātus, veicināt auditorijas iesaisti un jūsu uzņēmuma, zīmola, produkta vai pakalpojuma atpazīstamību gan Latvijā, gan pasaulē, kā efektīvi un pareizi reklamēt savu produktu, kādus rīkus izmantot, kādos kanālos, kā izmērīt sasniegtos rezultātus, u.c.

Katru semināru vadīs 2 New Black speciālisti (uzņēmuma vadītājs Artūrs Mednis, stratēģe Santa Strupule, radošā direktore Vladislava Romanova, kā arī projektu vadītāji, e-komercijas speciālisti un satura menedžeri/kopīraiteri).
Katra semināra kopējais ilgums ir 3 stundas, tai skaitā 30 minūtes diskusijai un atbildēm uz auditorijas jautājumiem.

Cikla septītais seminārs:

  • 9.martā 15.00-18.00
    e-komercija, tendences, nākotne
    Klienta/pircēja ceļš 2022 (Customer Journey) - kā labāk izprast mērķa auditoriju, kur to efektīvāk sasniegt un kā to konvertēt klientos (jaunākās e-komercijas tendences un globālās izmaiņas, kādas mums atnesa Covid, digitalizācija, tokenizācija, blokķēžu risinājumi, metaverse, utml.). Semināru vadīs: Līva Bleidele, Artūrs Mednis.

Viena semināra cena 75 EUR (ar PVN)

Dalība visā ciklā - 480 EUR (ar PVN), jeb 60 EUR (ar PVN) par vienu semināru.

Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums:
[email protected], +371 29447030

Cikls sastāv no šādiem 8 semināriem:

  • 26. janvārī 15.00-18.00
    e-komercija, reklāma
    Reklāma digitālajā vidē - Google, Facebook, Instagram, Youtube, Spotify, Waze un citos kanālos un platformās (kur un kā to uzstādīt, ko ņemt vērā, kā pareizi tārgetēt, ieteikumi no pieredzes, veiksmīgu un neveiksmīgu kampaņu analīze) Semināru vadīs: Elvita Barkovska, Artūrs Mednis,
  • 2.februārī 15.00-18.00
    sociālie mediji, konti, auditorija
    Viss par Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Twitter, TikTok, Telegram un citu kanālu izmantošanu soc. mediju komunikācijā (tehniski ieteikumi un padomi, veiksmīgu un neveiksmīgu satura piemēru analīze). Semināru vadīs: Tīna Annija Bērziņa, Kārlis Krēgers, Raitis Bērziņš, Artūrs Mednis.
  • 9. februārī 15.00-18.00
    e-komercija, dati
    Kā izmērīt un uzlabot online reklāmu un mājas lapu efektivitāti - datu nozīme ekomercijā un digitālajā komunikācijā (rīki, padomi, ieteikumi, Latvijas un pasaules piemēru analīze). Semināru vadīs: Līva Bleidele, Artūrs Mednis.
  • 16.februārī 15.00-18.00
    sociālie mediji, saturs, video
    Zīmola saturs sociālajos tīklos - kas, kā un kāpēc jādara, lai tas strādātu labāk. Ko un kā publicēt lai tas ne tikai “aiziet” tava zīmola sociālo tīklu kontos, bet arī uzlabo zīmola atpazīstamību un palielina pārdošanu. Semināru vadīs: Vladislava Romanova, Artūrs Mednis.
  • 23.februārī 15.00-18.00
    e-komercija, taktika
    Kā pārdot digitālajā vidē - 240 digitālās pārdošanas tehnikas (social proof, ikea effect,utml.) un e-komercijas pētījumi (labā prakse, teorija un pieredze, piemēri un ilustrācijas). Semināru vadīs: Artūrs Mednis.
  • 2.martā 15.00-18.00
    sociālie mediji, rīki, aplikācijas
    186 noderīgi rīki un instrumenti, aplikācijas un servisi satura izstrādei, apstrādei un publicēšanai paša spēkiem (audio, video, foto satura un mājaslapu izveidei, efektīvākam darbam digitālajā vidē). Semināru vadīs: Artūrs Mednis.
  • 9.martā 15.00-18.00
    e-komercija, tendences, nākotne
    Klienta/pircēja ceļš 2022 (Customer Journey) - kā labāk izprast mērķa auditoriju, kur to efektīvāk sasniegt un kā to konvertēt klientos (jaunākās e-komercijas tendences un globālās izmaiņas, kādas mums atnesa Covid, digitalizācija, tokenizācija, blokķēžu risinājumi, metaverse, utml.). Semināru vadīs: Līva Bleidele, Artūrs Mednis.
  • 16.martā 15.00-18.00
    sociālie mediji, stratēģija, pētījumi, facebook
    Latvijas Facebook pētījums 2022. - ko varam mācīties no top 1000 labāko Latvijas zīmolu komunikācijas Facebook (kādas kļūdas nepieļaut, kā sasniegt labākus rezultātus, kā veidot efektīvāku saturu, veicināt lielāku auditorijas iesaisti, zīmola atpazīstamību un biznesa izaugsmi, kā šos datus izmantot savas satura stratēģijas izstrādē). Semināru vadīs: Santa Strupule.

Visa kursa (8 semināri) dalībniekiem būs pieeja slēgtai grupai, kurā New Black vadītājs Artūrs Mednis katru nedēļu dalīsies ar digitālā mārketinga jaunumiem, pētījumiem, eksperimentu rezultātiem, notikumiem, tendencēm, padomiem un ieteikumiem. Visa kursa dalībnieki saņems apliecības par dalību.

Print Friendly, PDF & Email
26. janvāris
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 8 semināru cikls
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 8 semināru cikls
26. janvāris
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 1. seminārs
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 1. seminārs
2. februāris
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 2. seminārs
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 2. seminārs
4. februāris
KOMUNIKĀCIJA. KĀ VEIDOT PĀRLIECINOŠU UN IETEKMĪGU LĪDERĪBAS STILU. Darbnīca ar Ievu Jākobsoni Bellomi
KOMUNIKĀCIJA. KĀ VEIDOT PĀRLIECINOŠU UN IETEKMĪGU LĪDERĪBAS STILU. Darbnīca ar Ievu Jākobsoni Bellomi
9. februāris
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 3. seminārs
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AKADĒMIJA. 3. seminārs

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu