Jācīnās, pat ja tas izklausās naivi

23

Komentāri (23)

Andris Vītols 09.08.2022. 19.28

Latvija ir parlamentāra republika, kur prezidentam ir salīdzinoši maz pilnvaru. … … … Tautas tieši vēlētam prezidentam būtu jāpiešķir papildus pilnvaras, jāmaina satversme. … … … Tāpat tautai vēl jāmācās ievēlēt sakarīgākus deputātus, nevis sliktus klaunus, blēžus… … Prezidentu kaut kad… vēlāk….

0
0
Atbildēt

2

    Andris Vītols > Andris Vītols 09.08.2022. 19.29

    Tā bija atbilde Kolpantam. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 09.08.2022. 22.14

    Andri,tu kā vecs boļševiks – sludini to,kam pats netici.

    Prezis sev pacēla algu,mums rēķinus. Ko tu gribi,lai mēs mācamies ?

    Vai viņš iebilst,ka partimu sarakstos – partiju,kuras finansējam.mēs ir čekas stukači? Cilvēki ar netīrām,pārdoties gatavām sirdīm?
    Ai nu labi. Es stāvu uz palodzes,lai redzētu mēnesi. Laikam pilnmēness. Šausmīgi šausmīgi gribu iedzert,bet nu abus nevar.

    Kā pie jūras būtu forši. Kaut kur siltās zemēs ,uz kurām korumpanti aizsprukuši – vispār ideāli.

    Bet nu drusku paskatīšos mēnesi,tad iedzeršu un vēl paklausīšos lr3 un tad iešu gulēt.

    Bet tu izdomā kaut ko noticamāku

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 06.08.2022. 08.44

Ozoliņš laimīgs,ka Latvijā iznīcina dabiskās ģimenes jēdzienu. Kāda laime!

Bet ,kuri bija tie,kuri lēma,ka medijos uzstāsies tikai!!!!- sorosistu popularizētās ideoloģijas sludinātāji?

Kremļa krieviem pilnas tiesības visko sludināt,mūsu cilvēkiem nē.

Nemēģini iesyāstīt ,ka tā ir demokrātija. Tāda nav demokrātija

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 04.08.2022. 06.52

Santa.lv izlasīju intrrviju ar Viļa Lāča mazmeitu Ilzi Lāci. Man tā ļoti patika,līdz vietai,kurā viņai uzdod jautājumu par vectēvu – latviešu slepkavošanas un mocīšanas līdzautoru.
Un Lāce,līdzīgi kā skujiņš saka apmēram tā – nu nevajag tiesāt un nosodīt. Laiki bija sarežģīti,grūti, Lācim bija ģimene ar bērniem…

Un lūk,kamēr mūsu sabiedrībā mēs domājam,ka kādam vienam no mums ir tiesības uz labāku dzīvi uz citu dzīvību un dzīvju rēķina,tikmēr nekas nav mainījies – upuri guļ neatriebti, bet neviens no mums nav un nevar būt drošs par savu dzīvību,par savu dzīvi ….

Un tas,ka majoritātes apspuež minoritātes ir ļoti slīdīgs jautājums,jo Latvijā latvieši jau labu laiku nav majoritāte,kā mums gtib iestāstīt nabaga krievi un viņu kalpi

+4
0
Atbildēt

2

    lindab456 > Sskaisle 04.08.2022. 13.32

    “majoritātes apspiež minoritātes…”
    Liāna Langa beidzot publiski uzdod jautājumu par to, kurā brīdī un uz kāda pamata piektā kolona, jeb okupācijas periodā pārkrievošanas politikas ietvaros iepludinātie civilokupanti, (nejaukt ar vietējiem cittautiešiem) tika nosaukti par minortāti ar no tā izrietošām sekām?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 09.08.2022. 22.16

    Langai vajadzēja kandidēt vēlēšanās.

    Viņa ir ļoti patriotiska un gudra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Sskaisle 04.08.2022. 20.17

    Да что вы говорите? А кто же у власти эти 30 лет? А кто же на выборы ходит или не ходит? Шо, опять бедных латышей кто-то заставляет за неправильных голосовать? Ай, ай, беда.. Никогда сами не виноваты.. Да, понимаю, чужих проще всегда винить. А свое-то говнецо не так уж и пахнет , “времена такие, пришлось вот стучать”. И ведь так неохота признать, что никакая власть не может заставить стучать на соседа, если ты не говно. А если ты говно, так и любая власть поможет настучать

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    QAnon > kolpants 05.08.2022. 14.09

    Visus 30 gadus pie varas bija krievus mīloši zagļi un pederasti. Atgādināšu, ka Vienotības un SC balsojumi sakrita 95% gadījumos, īpaši par valstij nozīmīgākiem balsojumiem, kā krievu militārista atvasi, Vējoni, preža amatā, par silēm Rinkēvičam, Kazlovskim, Ronim, Matīsam, par UA krievu bandītiem un čekistiem, par čekas maisu sargāšanu utt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > kolpants 05.08.2022. 18.20

    Stukaču un sadistu nācija https://www.youtube.com/watch?v=KOirGN19ojo

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > kolpants 05.08.2022. 20.24

    Tagad Jums sanāca apķēzīt arī krievus, kuri arī stučīja… miljoni krievu stučīja.. … jo bija piemānīti, iebiedēti, gribēja izdzīvot. … … Varoņi gāja bojā, to ir maz. … arī tagad. … Vairākums grib izdzīvot (labi pelnīt…), tāpēc … stučī, atbalsta diktatorus… arī Putinu. … Jūs tos propagandas apmuļķotos, vājos … cilvēkus nosaucāt par “gavno”. … … Nekorekti. … Kas esat pats ??? …

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Andris Vītols 08.08.2022. 22.15

    Некорректно только одних русских обвинять в сознательном стукачестве, а себя жертвами выставлять.
    Да, и те русские стукачи-тоже говно. Очевидно, мне просто хватает мужества признать, что и в моей нации хватало и хватает подонков. А вот вы любите только в чужих глазах соломины искать.
    И да, как рассказывали родители (жили в маленьком городке, где со временем все тайное становится явным), стукачей в коллективах быстро высчитывали. Были там и русские и латыши. И как правило, стукачами оказывались именно те, кто и просто как люди были-гавно. Вот так все просто. Просто им та система давала шанс показать свое гнилое нутро: отомстить более успешному, настучать из зависти, выслужиться перед начальством.
    Ну а когда мешки КГБ вскрыли, вдруг начались рассказы “ой, ну я там всякую фигню писал, ничего такого. и никто не пострадал”.
    И да, это были именно стукачи. Я не считаю стукачем того, кто сообщал или сообщает о преступлении, видя как кто-то украл, или совершил иное преступление.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 09.08.2022. 19.09

    Jūs rakstījāt, ka nakāda vara nevar piespiest stučīt, ja pats nav “gavno”. … … Prakse rāda, ka var… .. ne to vien. … Ar propagandas palīdzību un draudiem tika panākts, ka vācieši noslepkavoja miljoniem ebreju…. Tika panākts, ka krievi slepkavoja ne tikai ukraiņus, poļus, bet arī viens -otru tajā PSRS. … … … Tagad KREMLIS , tur esošā vara panākusi, ka ap pusi krievu atbalsta karu pret Ukrainu. … … Tad kas ir šie kara atbalstītāji ??? …
    .. Vai tie 50 miljoni ir KREMĻA iebiedētie propagandas upuri, vai JŪSU vārdiem sakot “gavno” ??? … … … Es mēģinu saprast to ziņotāju, to kara atbalstītāju rīcību. … Nevis attaisnot, bet saprast. … cerot, ka nāks “pie prāta”. . … Miljoniem krievu nosoda karu, tāpēc es nepiekrītu, ka visiem krieviem tas ļaunums… gēnos, ka visi krievi ir “g***o”. … …

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.08.2022. 06.47

Liekulība,liekulība,liekulība.
Žurnāls IR ar pāris mēnešu starpību apglabāja un aprakstīja divas latviešu literatūras zvaigznes – Skujiņu un Skujenieku. Pirmais ar čeku sadarbojās un nodzīvoja krāšņu dzīvi, otrais nesadarbojās un nodzīvoja skarbi krāšņu dzīvi,kādu mēs nevienam nenovēlam.

Bet – IR nespēja uzrakstīt, nespēja godīgi un atklāti rakstīt par skujiņa kolaboracionismu.
Tad jautājums,ja mūsu sabiedrība nespēj par to godīgi un maksimums taosnīgi runāt,tad varam būt droši,ka tas neatkārtosies? Ka vieni nepārdosies varai uz citu dzīvību un dzīvju rēķina?

+5
0
Atbildēt

1

    lindab456 > Sskaisle 04.08.2022. 13.48

    Nekas nav mainījies, vienīgais ceļš uz attīrīšanos ved caur lustrāciju. Bet tas prasa nolikt malā savu lepnību un kur tad vēl plašās privilēģijas, dzimtas gods… Georgs Andrejevs to spēja un tika cienīts un godāts. Bet jautājums par ietekmes aģentiem, kaut vai psiholoģiskā ziņā, ir reāls un padara “tautas sirdsapziņu un smadzenes” par klusējošu balastu. Skumji un skarbi. Līdz brīdim, kamēr nāks atskārsme, ka tā lejupejošā līkne attiecas uz katru personīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > lindab456 05.08.2022. 14.22

    Kāda lustrācija, ja finanšu ministra amatā ir komunistu cūkas Rungaiņa, kas kopā ar Vienotību izputināja LM un čekas off-shore firmu fondam par 1/3, vai pat 1/4 vērtības atdeva Citedeli, komparķijas funkcioņers, Reirs? Ko dos lustrācija, ja pa šiem gadiem čekisti un komunisti ir izaudzējuši sev cienīgu maiņu, korumpējot un sakompromitējot siles lopus? Lai atbrīvotu valsts pārvaldi no ienaidniekiem, ir nepieciešams izlozes kārtībā, bet aizdomu gadījumos obligāti, pārbaudīt politiķu un ierēdņu lojalitāti ar poligrāfa testu un par noziegumiem pret valsti atjaunot nāvessodu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > lindab456 06.08.2022. 01.25

    Vairākums negrib nekādu lustrāciju. … … Ja gribētu, tad nebalsotu tā, kā gadiem balso. … … Kurš būtu visas tautas vēlēts prezidents ? … … A.Gorbunovs būtu (jau Mežaparka mītiņā sauca – Gorbunovu par prezidentu. … ). … … A.Lembergs būtu prezidents, ja pats gribētu… … būt prezidents. … … Kurš… … kuru tad lustrētu? … … Bezpartejiskā T.Ždanoka lustrētu Daini Īvānu??? … … … Atbildīgi jāievēl Saeima. … Saeima var arī pieņemt likumu par lustrāciju. … …

    0
    0
    Atbildēt

    3

    lindab456 > Andris Vītols 06.08.2022. 04.42

    Nepiekrītu šādai vispārējai noliedzošai diagnozei, nekad nevar teikt, ka tauta kopumā ir negudra, apmuļķota, zaudējusi orentierus, bez atmiņas, bez dzīvības spēka.
    Bet katram ir jādara savs darbs, tas, ko viņš spēj, kas ir viņa atbildība. Kopumā tā ir padomju laika inteliģences traģēdija, citas autoritātes trīsdesmit gados nav izaudzētas. Tas tikai apliecina okupācijas sistēmas totalitāro dabu, to, kur atrodamies un cīņu par prātiem un to, ka vienīgā atbilde ir personīgā izvēle. Bet cilvēki un sabiedrība kopumā ļoti labi māk atpazīt un novērtēt to, kas ir vairāk par normu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 06.08.2022. 08.34

    Nav tiesa,Linda. Inteliģenci uzpirkt,korumprt sāka nācijas tēvs un slepkava Ulmanis.
    Tā sistēma – nelaist pie vārda varas kritiķus un apdāvināt ar mājām,vasarnīcām,dzīvokļiem un mašīnām varas slavinātājus,tā ir čekistu no Ulmaņa pārņemta.

    Žurnālisti par to neraksta,inteliģence klusē. Arī šīs koalīcijas varneši ir pārbāzuši mutes un kabatas inteliģencei. Tā klusē ,gremo un vēro,kas notiek,pa reizei iebrēcoties,ka par maz.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > Sskaisle 06.08.2022. 10.30

    Pateicoties nācijas tēva, Ulmaņa kunga, izlēmībai, Latvija nenonāca situācijā, kādā bija Spānija 1936. gadā, kad tur iebruka krievu interventi, jo arī toreiz Saeimā freibergu, zatļeru, dombrovsku, pabriku, pavļutu, godmaņu, kalvīšu, šleseru bija kā slimam sunim blusu un Latvija saglabāja valstiskumu līdz 1940. gadam. Ja būtu palikusi Saeima ar tās 5. kolonu, krievs varēja iebrukt Latvijā vēl kādā 1935. gadā un tad līdz vācu atbrīvotāju atnākšanai, krievi būtu paguvuši iznīcināt, vai izsūtīt nosalšanai vai bada nāvei visus latviešus.
    Tādi kā tu, šmara, un nelieši, kas pateicoties tev, 30 gadus rij no lielām un dziļām silēm, ir cienīgi, varbūt, paēst zālīti ceļmalā, kur kādreiz bija apstājies pamīzt latviešu dižgars, kad apbraukāja latviešu laukus un skolas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Sskaisle 06.08.2022. 12.15

    No šodienas skatu punkta varētu teikt, ka naivi, bet Ulmanis veidoja nacionālo tautsaimniecību, centās iedibināt vienotu ideoloģiju, kultūru, izglītību. Arī ar autoritāriem elementiem, pārspīlējumiem, bet kopumā tas atbilda laikmeta garam, meklējumiem, kopējai plūsmai ar tās ieguvumiem un zaudējumiem – pirmskara Eiropā, kad sevi pieteica un nostiprinājās mazās nacionālās valstis. Varētu teikt, ka naivi, ka patriotisms bija vienvirziena, bet arī K. Zāles lielie monumentālie darbi ir bez zemteksta, ar vienu skaidru idejisko līniju. Tāda ir vienojošo darbu būtiba.
    No šodienas zināšanām mēs saprotam, ka pirmskara situācija Eiropā nebija vienkārša, nebija viennozīmīgu risinājumu, arī to, ka Ulmanim daudz ko nevar piedot.
    “Žurnālisti par to neraksta, inteliģence klusē.”
    Nekas jauns – ciniski, rafinēti ar savējo rokām, zem zaļzemnieku, nacionālo kapitālu pārstāvošo partiju, Raiņa vārda, nacionālajām idejām. Ne velti integrācija bija zem nacionālās partijas vadītās KM. Tiesiskums, maksātnespēja, LB loma tautsaimniecībā ir neatbildēti jautājumi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 06.08.2022. 08.41

    Nav iespējams atbildīgi vēlēt saeimu,jo politiķi kontrolē medijus.

    Kas ielika sabiedrisko mediju vadītājus Latvijā – kremlis vai pēc kremļa pavēles ,mūsu politiķi?

    Kāpēc vakar LR ziņās ,krievu valodā man jāklausās no Maslavas iebraukusi,8 gadus te dzīvojoša un latviski nerunājoša krievirte,kura māca kā rīkoties manas valsts valdībai- drošības iestādēm?

    Vai mēs jau esam okupēti,ka citi mums dos pavēles?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 08.08.2022. 22.16

    Интересная у вас логика. Народ у нас так себе, не сможет выбрать президента. Но вот сейм вдруг этот самый народ вдруг сумеет выбрать.
    Так может и выборы отменить, раз народ неразумный?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam