Vakcīnu bads

39

Komentāri (39)

Sskaisle 16.02.2021. 22.33

starp citu, ziņās šodien teica, ka vkacinēto cilvēku skaita ziņā ES esam pirmspēdējā vietā. Tikai Bulgārijā esot vēl mazāk vakcinēto.

Miljonus šķāida pa labi pa kreisi, cilvēkiem neļauj strādāt, nepiešķir naudu elementārai iztikai – un tik vāvuļo.

Piekrītu tam, ka vadzis lūzīs un tad tiešām cilvēcību uzvarēs naids un dusmas. Bail iedomāties – bet nu – tas, kas notiek un nenotiek ir vienkārši nenormāli – nu kādam par to ir jāmaksā. Kapēc tikai nabagiem jācieš?

0
0
Atbildēt

0

murrey 14.02.2021. 18.29

Visi svarīgākie lērmumi vienmēr tiek pienemti neformālās diskusijās. Tā ir bijis, ir un būs vienmēr. Visur, visās valstīs, firmās un sabiedrībās.

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > murrey 16.02.2021. 22.27

    nu nē – lēmumus pieņem politiķu sponsori īstās un kārtīgās mūsu visu kopējās naudas sadalīšanas sanāksmēs

    tikko noskatījos ltv1 un uzzināju, ka visa lielākā daļa naudas no 2 miljardiem tiek paredzēta oik uzņēmējiem – tiem pašiem, kurus šīs koalīcijas politiķi pirms vēlēšanām solīja iztiesāt un salikt cietumos, bet oik izmaksas cilvēkiem apturēt. Tā vietā man rēķinā oik aug tagad 12 eur mēnesī, bet oik uzņemējiem – tiem pašiem, kuri viena daļa pēc VK ziņām nepamatoti !!! saņem maksājumus simtos tūkstošos – jaunas subsīdijas – kuras kā izkaltušai zemei ūdeni vajadzētu mazo zņēmēju atbalstam, infrastruktūras attīstībai –
    no tā nekā – 0 –

    vispār – neapskaužu jaunos cilvēkus – lai nu kā tur ar seksu un keksu vecumdienās, bet nu – mēs virzamies un strauji virzamies totalitārisma virzienā – nē ne tādā, kur cilvēkus šaus vai turēs nometnēs, bet tādā, kur cilvekiem vienkārši ļaus nomirt no slimībām un pusbada – kur būsim tik vien nevienlīdzīga sabiedrība cik vien var būt

    0
    0
    Atbildēt

    0

Finegans 13.02.2021. 22.02

Kauns. Kauns par mūsu dāsni apmaksātās ierēdniecības zemo līmeni!

+3
0
Atbildēt

0

Urga 13.02.2021. 10.41

Vēl neesam tikuši ar vienu sāgu galā, kad jau pilnā sparā iet VIP garais saraksts un pārējie jau rindā: Lūdz prioritāri vakcinējamo personu grupā iekļaut 2300 masu medijos un 2500 kultūras nozarē nodarbināto……(Delfi/Kultūrvide 09.02.21) gluži kā Dziesmusvētkos….
Līdzīgi kā I.Kažoku arī mani interesētu, 1) kurš šādi formulētu VIP kategoriju ir ielobējis plānā, 2) kurš nolēmis, ka grupas robežas būs atvērtas, 3) kurš lemj par iekļaušanu šajā grupā un 4) kurš nav pateicis, ka sliktākais veids, kā šo komunicēt -lēni un svinīgi izsludināt aizvien jaunus VIPus.

+2
0
Atbildēt

1

    traductrice > Urga 13.02.2021. 12.18

    man šķiet, ka to VIPu kategorizēšanu galvenokārt nosaka niecigais vakcīnu apjoms. Nu, iedomājies, atnāk 100 vakcīnas – nu kurai grupai lai tās dod? Loģiski tai, kurā ir 100 personas, jo ja grupa būs lielāka, visi tās iekšienē saplūksies un sazīmēs visādas intrigas, kam, kas, par cik. Un tā tas būs tikmēr, kamēr Latvija turpinās saņemt pa driskai… jo prioritāte anyway kādam tomēr būs jādod, un tas otrais rindā jutīsies apčakarēts.
    Šajā sakarā – milzīgs akmens mediju dārziņā. Paši kūra, paši dega. Šorīt lasu “Dienā”, ka R.Pauls savu devu saņemšot februāra beigās. Nopietni?! Man tas būtu jāzina?! Vai varbūt vajag sensāciju, lai Z.Liepiņš (tīri piemēra pēc) paziņotu, ka viņš ir nostumts malā?!

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Urga > traductrice 14.02.2021. 08.37

    Jā, sašūmētā sabiedrībā ērtāk darboties. Pa burzmu var daudz ko izdabūt cauri.
    Par mediju dārziņu runājot, kad G.Bojārs TV strostēja prezidentu un premjeru, saudzējot veselības ministri, jādomā kaut kāds pamats tam visam bija, ne tā? Visu cieņu J.Ikstenam un I.Kažokai, kas nedaudz GB atvēsināja. Vai kādas atbildīgās organizācijas to izvērtēja, nē taču. Bet bija tas kliedzoši. Nezinu, kas vada šobrīd sabiedrisko TV pēc I.Beltes, bet domāju ne velti J.Liepnieks 16.01. 21. Puaro publiskojis izmaiņas ietekmīgāko cilvēku reitingā un 7.vietā I.Elksne. Kāpēc pazuduši visi diskusiju raidījumi? Kāpēc J.Domburam neatrodas vieta LTV?
    Manuprāt, sabiedriskā TV iet kaut kādā zināmā virzienā.
    “Elegantu cirku ar kazu” G.Gaidemāviča izspēlēja pēdējā Kultūršokā. Viss vienos vārtos jau neskaitāmus raidījumus. Nekad šī raidījuma vadītāja nav uzaicinājusi J.Krastiņu vai J.Lejnieku. Tikai žēl, ka citi mediji un žurnālisti to nepamana. Visi atjēgsies, kad būs par vēlu, diemžēl. Būs jauns OIK!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

no malas 12.02.2021. 10.52

Neformālā gaisotnē, neformāli eksperti bez sēdes protokolēšanas lemj par miljoniem.
Izrādās, ka ministriju ir vadījusi nevis ministre, bet gan aprobežoti ierēdņi un nezināmi eksperti.
Kādam būtu jāatbild par šo bardaku – ne tikai ar padzīšanu no formālām un ienesīgām darba vietām.

+5
0
Atbildēt

0

Who Cares 11.02.2021. 21.44

Viņķele un Sūnu ciema zēni.
==
Šajā gadījumā ir diezgan muļķīgi paļauties uz ekspertiem, jo to nav (parādiet vienu vispārējas vakcinācijas loģistikas ekspertu LV, šķiet, ka pēdējie līdzīga mēroga projekti bija pirms daudziem desmitiem gadu (1947. Ņujorkā pret bakām).
==
Vēl jo stulbāk ir par ekspertiem uzskatīt birokrātus, kas vēlas labāk neko nedarīt.
==
Lēmumu pieņemšanas līmenis gan arī neatbilstošs, jo vajag ļaužus ar lielākām pilnvarām (piem, ar varu vai labu aizņemties kādu saldētavu no kāda uzņēmuma u.tml.) un nedaudz lielāka mēroga domāšanu.
==
Un visam pa vidu vēl tā santīmu pišana … Katra nokavēta diena maksā daudz vairāk.
==
Viņķeli joprojām uzskatu par jēdzīgāko LV politiķi, bet šis ir milzīgs fēleris, un tā atšaudīšanās ir pilnīgi nevajadzīga un nepamatota, un problēmas mērogu gan jau derēja tomēr pusgada laikā arī apjaust, kaut skatoties uz situāciju citur, nevis LV, un nekādas svarīgas papildu ziņas mēs pēdējos 2,5 mēnešos ieguvuši neesam.

0
-5
Atbildēt

2

    Sskaisle > Who Cares 11.02.2021. 22.25

    Vai varu palūgt pamatojumu – kādā ziņā viņķele ir jēdzīgākā politiķe ?
    Man tiešām grūti saprast kāpēc Latvijas valstī uzsāka kriminālprocesu pret cilvēku,kurš draudēja viņķeli nošaut, bet nekādi tiesu procesi nav iesākti pret ministres nolaidību amatā esot , kā rezultāts ir simtiem mirušo un tūkstošiem smagi slimojošo. Nerunājot nemaz par bezatbildīgas rīcības sekām.

    Ja es domāju un secinu par viņķeli nepareizi, es gribu saprast,ko tieši nepareizi.

    Vienīgais,kšpēc viņa nav notiesāta un cietumā ir tas,ka viņa ir politiskās partijas biedre un partija – tas nav tikai polutiķu pulciņš kā mēs zinām- pirmkārt, partija ir kādu lielu un bagātu onkuļu ietekmes instruments.

    Kam kalpo viņķeles partija? Tautai?

    +4
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Sskaisle 11.02.2021. 22.25

    Par sekām ekonomikā es domāju

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.šveiks > Sskaisle 12.02.2021. 21.20

    …mīļā , met tam visam mieru , vairāk ar seksu nodarbojies , tas noņem spriedzi un palīdz uzvarēt slimības , kovidu tai skaitā… Lai Tev veselība!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Who Cares > Sskaisle 12.02.2021. 11.22

    ” kādā ziņā viņķele ir jēdzīgākā politiķe”
    ==
    1. Ideoloģiski – +/- sakrīt uzskati.
    2. Ir saprātīga un nav garīgi novecojusi (aka “Jaunā vienotība”)
    3. Parasti ir atklāta (tāpēc visādi idiņi pa laikam uzmet lūpu)
    4. Neizskatās, ka piemistu mazvērtības kompleksi un vēlme demonstrēt “statusu” (izteikta nelaime piem. tagadējai vēstniecei Itālijā)
    ==
    “Man tiešām grūti saprast kāpēc Latvijas valstī uzsāka kriminālprocesu pret cilvēku,kurš draudēja viņķeli nošaut”
    ===
    Tiešām grūti?
    ===
    “nekādi tiesu procesi nav iesākti pret ministres nolaidību amatā esot”
    ==
    Process par šo konkrēto gadījumu KNAB ir. Nolaidība ir sodāma, stulbas kļūdas nav.
    ==
    “Kam kalpo viņķeles partija? Tautai?”
    ==
    PAR ir diezgan ideālistisks veidojums, kas, manuprāt, kalpo tautai, nedaudz atšķaidot intelektuālā naftalīna smaku, kas nāk no “vecajām partijām”. Apvienošanās ar “Attīstības” shēmotājiem, protams, to šos centienus atšķaida un pamatoti rada neuzticēšanos. Tas arī bija galvenais iemesls, kāpēc par šiem nebalsoju, un mazgāšanās pēc šīs saķēpāšanās būs PAR galvenais sīkpolitiskais (partiju konkurences) uzdevums turpmākajās vēlēšanās.

    0
    0
    Atbildēt

    3

    QAnon > Who Cares 12.02.2021. 11.51

    Par centieniem no latviešu bērndārzniekiem taisīt bezdzimuma organismus https://www.la.lv/psihoterapeites-blogs-karlis-nav-karlina-un-ruta-nav-rihards-3 tai padlai būtu jāizbauda dzimuma līdztiesība boksa ringā no kāda bērna tēva.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Who Cares > altinyildiz 12.02.2021. 16.08

    Psihoterapeite Tavā avotā norāda, ka tas varētu būt psihei bīstami, arguments nav slikts, bet pieļauju, ka ir arī citi pat pretēji psihoterapeitu viedokļi (tagad nemeklēšu).
    ==
    Es neredzu problēmu ar to grāmatu un jo mazāk pamatu panikai un histērijai, kas ap to tika sacelta.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Who Cares 12.02.2021. 20.09

    Tā grāmata bērndārzniekiem, bija vēl lielāks noziegums, nekā kad skolotāja nepilngadīgiem ieteica pederastiju slavinošu filmu, tā vietā, lai skaidrotu, kādas deģeneratīvas izmaiņas notiek fekāliju stumdītāju apziņā, cik ļoti tie pakļauti STS un zarnu infekciju riskiem, cik ļoti cilvēkiem jāuzmanās transportā un veikalos, mazāk skārties visam klāt un pārnākot mājās, rūpīgi mazgāt rokas, jo nevar zināt, kur nogrābstījušies zarnu infekciju perēkļi ar savām sūdainām rokām. Īpaši Latvijā, kur ir sodomijas-pedofīlijas lobijs, no infekcijām jāsargā bērni.
    Vēsturiski cilvēkiem ir izveidojusies nepatika pret fekālijām, bet sodomītiem to smaka ir relišers.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    LMann > altinyildiz 16.02.2021. 19.05

    Eva Mārtuža? Tā esat Jūs??😅 Ar anālo seksu nodarbojas pirmkārt heteroseksuāļi, piemēram, tādi kā Jūs. Un tagad?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Who Cares 12.02.2021. 12.38

    tevis rakstītajā par politiķi pietrūkst vārds, manuprāt – ok, kā saka – uz savu gaumi vai
    konkrēti – ideoloģiju katram ir tiesības. Par to var strīdēties , bet lai paliek šobrīd. Labāk pašai ministrei un mums visiem būtu bijis , ja mazāk būtu tukšmuldējusi, iedzērusies lēkājusi diskotēkās un rādījusi fuck off zīmes – tā vietā būtu glābusi cilvēku dzīvības . Bet nu katram savas vērtības, ko tur teikt – ja tev tie vārdi svarīgāki par darbiem – ko tad es tur vairs varu iespēt – neko . Es nekad nepazemotos tik tālu, ka taisnotos un glumīgi tagad celtu savas ģimenes bēdas , lai attaisnotu savas kļūdas – tas ir pretīgi – patiešām pretīgi

    Kas attiecas uz knab – ne jau par eksministri lieta ir ierosināta – eks – ministre netiek ne kustinata ne aicināta – nevajag muldēt

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Urga > Sskaisle 12.02.2021. 13.46

    > Who Cares
    Ir saprātīga un nav garīgi novecojusi un Neizskatās, ka piemistu mazvērtības kompleksi un vēlme demonstrēt “statusu” .
    Kā tas iet kopā ar to, ka neievēlēta persona ieņem ministres posteni?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Who Cares > Urga 12.02.2021. 16.12

    “Kā tas iet kopā ar to, ka neievēlēta persona ieņem ministres posteni?”
    ===
    Ministrus (kabinetu) ievēl/apstiprina Saeima. Ministrs nav jāizvēlas no Saeimas deputātu vidus. Izglītība VM atbilstoša. Prasmes haosa vadībā varētu būt ierobežotas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Urga > Who Cares 13.02.2021. 07.44

    Aiz matiem pievilkt, ja vēlas, daudz ko var.
    Nedaudz atgādina vēstnieci Itālijā, katrā ziņā arī garīgi novecojušu politiku. Tomēr jaunai politikai prasītos cita kvalitāte.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LMann > Who Cares 16.02.2021. 19.03

    Piekrītu. Turklāt Viņķeli nevar tieši padarīt atbildīgu par COVID situāciju. Iespēja, ka tieši mēs varējām kļūt par vienīgi Eiropas valsti, kuru covids neskar, bija 0% – tas nebija iespējams. Mēs neesam skarti tik smagi kā daudzas citas valstis, katrai ir sava situācija, nav iespējams salīdzināt. Pa lielam tas ir maratons – arī par vakcīnu iepirkumu žēloties pāragri, ja ražotājs savu iemeslu dēļ izvēlas mūsu pasūtītās vakcīnas nepiegādāt, tad nav ļoti daudz ko ministrs var izdarīt. Jā, visus vēl varam salaist dēlī, bet šobrīd ir pārāk agri izdarīt secinājumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Who Cares 11.02.2021. 22.34

    Sabiedrības iežēlināšanai viņķele stāsta,ka viņas tēvs atbēga no sibīrijas izsūtījuma pussudzis būdams.

    Ko lai saka tie cilvēki,kuriem vecāki vai vecvecāki nomira bezatbildīgas,haotiskas, nejēdzīgas veselības ministrijas un ministres dēļ?

    Iedomājieties – vēža slimniekiem jālūdzās zāles – lai dzīvotu. To cinismu ar mierīgu prātu ir grūti aptvert

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

QAnon 11.02.2021. 17.00

Tas ir normāli. Tā tiek iegūti legāli līdzekļi nelietīgu politiķu stipendijām. Labs piemērs ir Itera Latvija, kas ir starpnieks starp valsti un Gazprom. Bija tāds Šveicē reģistrēts
RosUkrEnergo, no kura pakalpojumiem Ukraina vairāk kā 10 gadus atpakaļ atteicās, bet mūsējie kropļi ir tā sakompromitēti, ka esam spiesti grūst miljonus čekas firmai.
http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2014-08/sb/dombrovskis_dinamo_vesnakovs_1330239b_47de_35e5_8450_2481406f53a0-83525257.jpg

0
0
Atbildēt

0

Jānis Krastiņš 11.02.2021. 15.02

Jānis Krastiņš.
Viens no “neformālajiem” spriedējiem bijis Zāļu valsts aģentūras direktors S. Henkuzens. Kas tā tāda par “Zāļu valsti”, kas darbojas Latvijas valstī? Acīmredzot sapratne par dienesta pienākumiem nav labāka par latviešu valodas sapratni elementārā zināšanu līmenī.

+2
0
Atbildēt

1

    QAnon > Jānis Krastiņš 11.02.2021. 15.08

    “Zāļu valsts”, tas ir kā Vatikāns Itālijā, tāpat kā OIK, tiesu izpildītāju un citas mafijas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

LMann 11.02.2021. 12.46

Te tiek bārstīti apgalvojumi bez jebkāda pamatojuma. Mēs pasūījam Pfizer vakcīnas, turklāt daudz. Bet viņi tās nepiegādā. Kas arī ir galvenais iemesls, kāpēc vakcīnu trūkst. Tiek pieņemts, ka, pasūtot vairāk, būtu saņemts vairāk. Bet mēs to nevaram pieņemt, vai ne, jo mēs to nezinām. Tātad īstermiņā – tuvākos mēnešus – mums piegādāto vakcīnu skaits nav atkarīgs no mums, bet no ražotāja. Īstermiņā neatkarīgi no lēmumiem 17-19.11 situācija jebkurā gadījumā būs slikta, ko pierāda EE un LT situācija, kur arī ir vakcinēti ļoti maz cilvēku, lai gan viņi pasūtīja daudz vairāk Pfizer vakcīnu. Tad par ko cepiens? Ilgtermiņā, kas ir daudz, daudz svarīgāk, un ar to saprot periodu līdz gada beigām – AstraZeneca var izrādīties būt bija pareizais lēmums. Joprojām. Jā.

0
-2
Atbildēt

2

    Sskaisle > janis_liekmanis_inbox_lv 11.02.2021. 12.55

    es domāju, ka šito ir uzrakstījis kāds no attīstībai /par , pati viņķele vai henkuzens

    Lietuvā ir jau vakcinēti tik , cik mēs tik plānojam vakcinēt, savukārt igauņi nupat jau danco pa galdiem un dzer šampi, vai kā daži mākslinieki – no laimes skraida pliki

    jo kaimiņos bija lustrācija, Lietuvā vēl vasarā paņēma pie dziesmas vai pautiem korumpantus augstākojos biznesa u tiesu varas ešolonos, kamēr pie mums turpina valdīt un lemt čekisti – oligarhi – lūk, arī rezultāts – te mēs esam – nāves bailēs trīcoši un brēcoši

    +4
    -1
    Atbildēt

    1

    LMann > Sskaisle 16.02.2021. 19.17

    Visās trijās Baltijas valstīs raksta tapšanas ir vakcinēti ļoti maz apmēram 1-3% no iedzīvotājiem. Tātad arī gadījumā, ja 17-19.11 būtu pieņemti citi lēmumi, situācija šobrīd būtu slikta. Jo ražotājs savu iemeslu dēļ nepiegādā pasūtītās vakcīnas. Var cepties, tas ir ļoti labi, mums visiem rūp, lai situācija uzlabotos, bet jābūt ir konstruktīviem, cepties vajag par tēmu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    traductrice > janis_liekmanis_inbox_lv 12.02.2021. 08.24

    “EE un LT situācija, kur ir vakcinēti ļoti maz cilvēku”:
    Pret Covid-19 Lietuvā vakcinēts kopumā 78 451 cilvēks, tostarp 44 108 cilvēki saņēmuši arī otro vakcīnas devu (LSM, 6.feb.)
    Estonia has so far received 82,200 doses of the coronavirus vaccine from three manufacturers under the European Union’s joint procurement scheme as of Wednesday (February 10) (err.ee).

    Latvijā – Kopā: 41 025 devas(!), (skpc.lv, 10.feb) Latvijā nākamās vakcīnas devu piegādes plānotas 13.februārī – 9 600 vakcīnu devas, 20.februārī – 22 621 vakcīnu devas, 3.martā – 32 896 vakcīnu devas. (bnn. 8.feb)
    īsais kopsavilkums: Latvija ir saņēmusi 2x mazāk nekā Igaunija un vairāk nekā 2x mazāk nekā Lietuvā. Ja var teikt, ka LT un EE ir slikti, tad LV ir precīzi vēl 2x sliktāk.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Urga 11.02.2021. 10.38

Izskatās, ka spiediens ir bijis pamtīgs. Apbrīnoju, piemēram, I.Voiku, kurai taču par šo lēmumu pieņemšanu vajadzētu būt detalizētam skatupunkam no iekšienes, jo Delnā savulaik ar to nodarbojusies, tā sacīt profesionāle…
Un tad vēl bijusī ministre.
To milzīgo dūšu uzņemties maratonu un pēc tam paziņot, ka valdība nobijās, un sākt apspriest to, ka uz komandtiltiņa neesot pareizais kapteinis… jā, viss sākās ar lielo dūšu, kuru partijā neviens nemēģināja piebremzēt, tikai uzkurināt vēl vairāk līdz izaicinājumiem diskotēkā.
Ko nozīmē uzņemties politisko atbildību? Nekāda grēksūdze nav dzirdēta, tikai nemitīga vainas uzgrūšana citiem. Un tas tracina visvairāk.
I.Vinķelei nav mēra sajūtas, viņa neprot uzņemties vainu, atzīt savu kļūdu un paklusēt. Vēl man liekas neloģiski, ka par U.Gruntmani spriež I.Vinķele, nevis otrādi.
Arī I.Dūrītis tīrāks par tīru pie neskaitāmo upuru došanās citā saulē.

+4
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Urga 11.02.2021. 13.13

    Nē, es nebrīnos. Patiesībā būtu jābrīnās, ja tie, kas beidzot tika saeimā ar solījumiem , ka būs labāki, godīgāki, taisnīgāki – tādi patiešām arī būtu. Bet ir taču nevis labāk, bet daudz daudz sliktāk, Mana mamma saka, ka tas tāpēc, ka savēlēja tādus, kuri vēl nav sazagušies Nu tie tad grābj abām rokām.

    Lūk, tratinīka iveta no Latvijas attīstībai – brēca kā traka, cik slikti korumpanti Rīgu izlaupījuši. Nu pati tai partijā, kas izsaimnieko Rīgu – laikam pat amatu šai piesolīja – nu paziņo , ka visi pūces un partijas kritiķi ir nelieši un skauģi.

    Kad pašas partija iekrita šmuces bedrē – tas pats visu politķi stils, es tā labā, pucī – tie tie sliktie.

    Nu ja tādas metamorfozes notiek ar izglītotiem cilvēkiem, ko tad gaidīt no nabagiem un patiešām badakāšiem?

    Un kāpēc tādi pie varas? Mūsu visu atbildība. Nu ir tā, ir . Mums nav valstī godīgu un uzitcamu cilveku, nu nav. Nu nav!

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Sskaisle 11.02.2021. 13.55

    “Mana mamma saka, ka tas tāpēc, ka savēlēja tādus, kuri vēl nav sazagušies”
    —————–
    Nozombēto latvietīšu savēlētie Dombrovskis, Rinkēvičs, Reirs, Pavļuts, Viņķele, Pūce, Ašerādens, Pabriks un LC vecbebrs Bordāns jau it kā būtu sazagušies. Varbūt vēl nav pietiekoši sazagušies?

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    QAnon > altinyildiz 11.02.2021. 20.12

    Nesapratu par ko mīnusi. Vai manis minētie organismi tiešām vēl nav pietiekoši sazagušies?

    0
    0
    Atbildēt

    0

LoveLove 11.02.2021. 10.32

Tiešām pārņem nepatīkama sajūta, uzzinot, KĀ tiek pieņemti sabiedrības veselībai izšķiroši lēmumi. Neformālās grupās, neskaidri, nekonkrēti un bezatbildīgi. Kliedzoši sliktas pārvaldības paraugs. Pozitīvi vienīgi tas, ka šādas apspriedes nāk gaismā. Kā viss, kas apspriests slepeni.

+2
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > LoveLove 11.02.2021. 13.17

    riebjas liekulība

    ja oik afēristi tuprina saņemt miljonus, cik saņem EM aferisti un politiķi, kuri to viņiem izkārto, mēs nezinma, ja tiesu sistēma spēj vien nosodīt tos, kuri to kritizē, nevis korumpantus un bandītus – tad kādus lēmumus no tādas !!! valsts varas jūs sagiadiet? ka ceptie gaiļi dziedās, ka cirvju kāti uzziedēs

    ka es saku – ejiet uz banzīcu un pasakiet paldies Dievam, ka vēl nav āda jums nodīrāta!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

traductrice 11.02.2021. 10.13

Vai šajā stāstā, kurā NAV vainīgo un atbildīgo, atslēgas vārds nav “lieltirgotavas”?
Un vēl tāds pavisam sīkums – izrādās STRATĒĢISKUS lēmumus pieņem NEFORMĀLĀS sēdēs, kurās piedalās nezin pēc kādiem kritērijiem salasīti ierēdņi, kas kaut ko papļāpā un par kaut ko vienojas. Tādas kā “pirts sarunas”, kuras protokolēt nebūtu labs tonis, lai sarunātais neizietu ārpus sienām. Jājautā, kādi vēl lēmumi tiek pieņemti šādos neformālos formātos un cik ierasta ir šāda prakse ministriju kabinetos? Nedaudz šķērmi paliek.

+11
-1
Atbildēt

2

    Urga > traductrice 11.02.2021. 11.57

    Par šo ļoti trāpīgi A.Margēviča Dienā “Ministres demisija dzīvības cenā” 6.janvārī.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kamielis > traductrice 11.02.2021. 15.58

    Precīzi! Atslēgas vārds ir “lieltirgotavas”. Kā tas var būt, ka Pfizer pieprasīja piegādāt bez Latvijas starpniekiem tieši uz potēšanas vietām? Ņe porjadok, kur paliks “otkati”? Tā jau ir iejaukšanās Latvijas iekšējās lietās!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam