Ātrais miljonārs

52

Komentāri (52)

Sskaisle 09.02.2021. 09.13

Andri, mēs tomēr domājam ļoti atšķirīgi.

Lūk,šorīt lasīju tādu rakstu,kurā vēstīts, kā Ivanka Trampa kopā ar savu vīru Kušneru uzsākot darbu Baltajā namā atteikušies no algām,jo esot nolēmuši strādāt sabiedrības labā. Ko viņi sabiedrībai labu izdarījuši pateikt neesot iespējams, toties pateicoties tēva un sievastēva atbalstam – savu biznesu papildinājuši ar simtiem miljoniem lielām peļņām. Raksta autors nesaka burtiski – es nosodu trampu un kušneru,bet tā var saprast,ka nosoda.
Es piekrītu, tas ir nosodāmi – nesaņemt algu tūkstošus,toties bez konkurences saņemt peļņā simtus miljonus.
Un tomēr – es jautāju, kā tas bija iespējams? Kur mediji,kur tiesu vara,kur opozīcijas politiķi ,kur vienkārši drosmīgi
pilsoņi,ka s to vienkārši pieļāva?

Noskaties vakardienas Aizliegto paņēmienu … par mūsu deputātiem,par sistēmu,kādā dzīvojam. Par šiem varas elites noziedzniekiem,kuri tiesā mūs un mūs liek cietumā un ņem mums nost īpašumus un liek maksāt par gaisu,ko elpojam un zemi ,pa kuru ejam.

Un kāpēc nē – ja mēs cērpjamu aitu padevībā klusējam, neprotestējam. Atsaucamies profesoru aicinājumiem ciest vēl briesmīgāk

0
0
Atbildēt

3

    Sskaisle > Sskaisle 09.02.2021. 09.17

    Jā un korumpētāju vidū arī visādi demokrātijas sludinātāji un aizstāvji. Kāpēc tie necēla traci redzot,ka visa nauda aiziet prezidenta ģimenei?

    Tāpat Latvijā. Vīlipsonam un viņam līdzīgiem valsts ņem nost likumīgi iegādātus mājokļus,jo likums to ne tikai ļauj,bet pat liek. Un vienlaicīgi Lembergs izrādās ir bijis bez cilvēktiesībām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 09.02.2021. 19.20

    Jūs pati pat viena komentāra ietvaros paužot par vienu tēmu pretējus viedokļus. Pensionārei atņem dzīvokli … slikti, kā tā var… Dzīvokli arestē, lai tie LABTICIGIE to pensionāri neizliek… atkal slikti ….. … Liks mums izpirkt tos Pilipsonu , Ivanovu, Sidorovu dzīvokļus no budžeta… atkal būs vainīga… valdība… un .. geji… … … Un kāds tam visam sakars ar Trampu ….

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 09.02.2021. 21.52

    Nu ar Āfriku tam nav nekāda sakara. Tas tiesa ,Andri.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 10.02.2021. 02.09

    Kas tie tādi -”varas elites noziedznieki…”- … tiesneši?… ierēdņi? … deputāti?… Vai Jūs pati saprotat savu tekstu??? ….
    Jūs rakstījāt -” Atsaucamies profesoru aicinājumiem ciest vēl briesmīgāk”- … …
    Ir ļautiņi, kuri jūtoties pazemoti, kuri ļoti ciešot no masku lietošanas veikalos, transportā utt…(Gobzema, Toča, Stepaņenko …. partijas biedri arī ļoti ciešot no maskām).
    No Jūsu tekstiem sapratu, ka masku lietošanu atbalstījāt līdz šim. Kur tas Jūsu ciešanu avots ??? Ja bail no vakcinācijas adatas dūriena, tad taču varat atteikties no šīm ciešanām.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 10.02.2021. 09.53

    vells tevi dīda, Andri.
    Nu – tiesneši nav noziedznieki, ka visus korumpantus attaisno ? Ka zolitūdē nevienu , nē tikai vienu notiesā, pārējos attaisno ? Ko Tu eelle un indija nesaproti, Andri?!

    Maskas – tv rādīja, kā Briselē un Parīzē policija vai armija, vai abi kopā – neatceros tās formas – iet pa ielu un liek sodus visiem, kuri nenēsā maskas, vai nepareizi tās liek. Kā pie mums? Cik simti nomiruši, cik simti smagi slimo, bet sabiedriskajā transportā katrs brauc kā grib – grib liek maskas, negrib neliek. Citur var , pie mums nevar nokontrolēt masku lietošanu. Kuru vietu nesaproti, elle un indija?! Cik mums vispār ir cilvēku – citriez no rīta nūjojot, jau slapju miesu esmu noskrējusies , bet Rīgā!!! – nevienu dzīvu dvēseli neesmu satikusi. Pēc būtības te nevienam covidam nevajag būt . Vells tu t ads, ko Tu nesaproti!!!

    Tagad dzirdu radio – premjers esot teicis, ka ekonomikas atveseļošanai paredzētie 2 miljardi 3/4 daļas aiziešot privātajiem. Kā tad tā? Tiem, kuri nodokļus maksā ofšoros vai Maskavā? Andri – tad ir mums valdība vai kas?! Vai ir mums mediji vai kas tur ir?!

    Zini, ir tāds mākslinieks Miķelis Fišers – un viņam ir tā lielā tēma par cilvēkiem ķirzakām – nu lūk – te tas ir – visā krāšņumā – nelietīgās ķirzakasm kuras sāk ar vājāko – ar latviešu tautu – nosūc mūsu asinis un atstāj mūs beigtus. Kuru vietu un ko vēl tu , Andri , nesaproti. Kas man jākliedz, daži tikai tad sāk saprast, ka uz viņiem sakliedz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 08.02.2021. 07.24

Nu Linda, man tev arī skarbi vārdi kā sitieni sakrājušies. Patriotu nacionāļu jeb vienā vārdā – naciķu alkatība, amoralitāte, pērkamība un trulums.

Izlasi ko te raksta šo laiku ideologs profesors ulmanis – cik daiļmēlīgi apdzied un apvītero latviešu spēju ciest un mirt klusējot. Cik augsti gaisos ceļ veco labo principu – nelauzies ar stiprāko, netiesājies ar bagātāko. Un kā viņam milzīgā korī ar visu to ciešanu un pakļaušanās himnu daudzveidību piebalso un atbalso gļēvie alkatīgie kultūras nozares darbinieki

Kad ikdienā tas kā melns mākonis mani apņem,tad es ķeros pie Bībeles kā pie salmiņa,kas mani noturēs virs ūdens. Dāvids uzvar Goliātu. DĀVIDS uzvar goliātu vai latviskais – mazs cinītis gāž lielu vezumu. Kur tas ir mūsu kultūrā, mūsu ideologu sludinājumos?

Tikai citu vainošana – kā ikstenas Mātes pienā , vai repšes bogenē u.tt. tik komunisti vainīgi, tā šai rebaltica pētījumā – tik kesenfelds ļaunuma dēmo s. Un viņa upuri – labie politiķi , labie tiesneši, labie ministriju ierēdņi? !!

Nē – un miljonsreižu nē – pie tās asinssūkšanas ātro kredītu bizness ir pielaists tikai tad,kad tur labi padzērušies ir visi citi – sākot ar smadzeņu varotājiem kuļturščikiem un beidzot ar prezidentiem

0
0
Atbildēt

1

    QAnon > Sskaisle 08.02.2021. 14.09

    Pēdējais, ko tu, krople, pirms atgriezīsies pie sava radītāja ellē, būs skaista un apgarota latviešu “naciķa” seja. Naciķis no krievu un rusofīlo izdzimteņu mutes skan kā uzslava.

    0
    0
    Atbildēt

    0

no malas 07.02.2021. 15.18

1. Protams, ka, no vienas puses, varam šausmināties, taču – no otras, kur aitas, tur cirpēji. Neviens ar varu taču nelika cietušajiem ņemt šos kredītus? Ņēma jau ne tikai izdzīvošanai, bet arī nevajadzīgām mantām un izklaidēm.
2. Lai uztaisītu šādu finansu “impēriju”, jauniešiem savulaik prāta trūkumu nevar pārmest. 3.Tiesiskajam regulējumam gan jābūt tādam, lai aizsargātu lētticīgos un nepieļautu nejēdzīgu augļošanu.

+2
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > jurists 08.02.2021. 01.02

    Piekrītu Jums, ka -”Tiesiskajam regulējumam .. jābūt tādam, lai aizsargātu lētticīgos un nepieļautu nejēdzīgu augļošanu.”.
    Ar šo vajadzēja sākt, nevis ar ”ātro kredītu” biznesmeņu ierasto pantiņu, ka -” ar varu taču nelika cietušajiem ņemt šos kredītus”…, -”Ņēma jau ne tikai izdzīvošanai, bet arī nevajadzīgām mantām un izklaidēm.”- .. secīgi ”aitas” pašas vainīgas, ka vilki saplosīja…
    Jā, šiem tiešām gudrajiem, ”izglītotajiem NEĢĒĻIEM” šie Latvijas pilsoņi nav CILVĒKI, bet ”AITAS” … utt.
    Gadiem ilgi SAEIMA ”nespēja” pieņemt tādus likumus, lai ierobežotu acīmredzamo kredītņēmēju krāpšanu (faktiski slēptās % likmes, ”pagarināšanas”, apvienošanas un prasība atdot parādu vienā maksājumā, utt.).
    Kāpēc tik ”akli” tie deputāti bija, tajā skaitā opozīcijā esošā SASKAŅA ?
    Tāpēc, ka paši deputāti ( Ameriks u.c.) un partijas tika finansētas no šīs nozares. Svārstīgajiem ”smadzenes skaloja” nozares lobisti – Fromane… Jurjevs u.c. ”izglītotie neģēļi”.
    Smadzeņu skalošana bija sekmīga, jo arī daudzi sportisti, treneri to atkarību no būtībā izkrāptās naudas uzskata par NORMĀLĪBU.
    Vai tas ir normāli, ka no sabiedrības TRŪCĪGĀKĀS daļas PAŅEMTO NAUDU pieņem sabiedrības turīgākās daļas pārsāvji (sportisti, treneri, klubu menedžeri, politiķi… utt.).
    Nozare iedzina parādu jūgā tūkstošiem Latvijas pilsoņu… un ”izspieda” no Latvijas… Pērkamie un stulbie deputāti daudzus gadus bija vairākumā, tāpēc šī kredītņēmēju krāpšana netika apturēta. Kā balsojam – tā dzīvojam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 08.02.2021. 06.51

    Andri, nu nē.
    Kā bija ar Banku Baltija. Es piederēju pie tās milzīgās labticīgās sabiedrības daļas,kura noticēja valsts prezidentsm Ulmanim un premjeram Gailim. Par to labticību naudu zaudēju. Nu bija mācība? Ka neesmu tik ciniska, tik gudra , lai neticētu politiķiem, lai analizētu un domātu. Mans studiju biedrs, pāris gadus pēc BB bankrota,man stāstīja,ka tieši balle Rundālē ar Ulmani viņu pārliecinājusi,ka baumām par bankas krahu ir pamats. Izņēmis visu naudu ar visiem milzīgajiem procentiem. Vai valsts spēj pasargāt cilvēku pret paša dumjību un alkatību?

    Intervijā Kesenfelds saka,ka bankas ir tikpat nežēlīgas kā ātro kredītu firmas. Šim apgalvojumam piekrītu par 101 procentu. Politiķi – tie nav nežēlīgi, ļauni, truli bezmorāles radījumi? Kāpēc tu gribi iestāstīt, ka kesenfelds ir ļaunāks kā tie , kuri saeimā pieņēma likumus,kuri neierobežo to,ko tu sauc par ātro kredītu nežēlastību?

    Bondars ,kurš lemj mūsu likteņus ,bet ir notiesāts ar 15 milj izsaimniekošanu ….!?

    0
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > Sskaisle 08.02.2021. 14.22

    Ne tikai naudu. Tiem, kuru dēļ pie silēm nonāca LC komunistu cūkas un čekas pederasti, JV, JKP un Par(OIK) ideoloģiskie un tikumiskie priekšgājēji, rokām vajadzēja nokalst.
    Tu taču esi viena prātu izkūkojusi tantiņa, ja savā naidā pret NA, nobalsoji par čekas kurmi, Bordānu, kas kopā ar visu pretlatvisko LC noziedzīgo grupējumu, barojās no saimnieka, Laventa, rokas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 09.02.2021. 00.45

    Jūs rakstījāt -” Kāpēc tu gribi iestāstīt, ka kesenfelds ir ļaunāks kā tie , kuri saeimā pieņēma likumus,….”- …. … Jūs rakstījāt -” …..nevainoju nevienu ātrā kredīta biznesmeni,jo viņi vienkārši izmanto situāciju…”-. … … Jūs rakstījāt -” Intervijā Kesenfelds saka,ka bankas ir tikpat nežēlīgas kā ātro kredītu firmas. Šim apgalvojumam piekrītu par 101 procentu.”- .. ….
    Jums šķiet, ka POLITIĶI …. LAUNI , TRULI, BEZMORĀLES radījumi…. (es par tādiem nebalsoju, tāpēc visi tādi nav).
    Jums ir tiesības teikt, ka Lavents… Kesenfelds nav vainojami noguldītāju vai kredītu ņēmēju maldināšanā, Jums ir tiesības teikt, ka visā… vainojami politiķi….
    Ja Jūs vainotu Laventu, tad būtu jāatzīst, ka šim blēdim … atdevu savu naudu…. Cietušie parasti atrod CITU ļaunu, trulu bezmorāles radījumu, kuram to nodarījumu uzlikt…. tā mazinot to ”laventu… kesenfeldu” atbildību (”Stokholmas sindrms” lielā mērā…).
    Es NEKUR NERAKSTĪJU, KA -” kesenfelds ir ļaunāks kā tie ”- … Būtu jauki, ja Jūs vispirms izlasītu manus tekstus, pirms tos komentētu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 08.02.2021. 06.59

    Kad skatos filmās vardarbības ainas – es tās emocijas spēju atpazīt tam, ko piedzīvoju toreiz hansabank – tagad swedbank. Saulainā ingrīda blūma, mūždien uzvalkā ar šlipsi mana kredīta menedžeris un truls bandītisms, piespiešana pie sienas .

    Un viss likumīgi un tikumīgi – LR likimi,kas skandināvu un krievu bankām ļāva un ļauj izvest miljardiem.naudas no valsts.

    Kāpēc uz Latviju kā investori atlido tikai blēži un žuļiki, nevis godīgi uzņēmēji? Kesenfelds jeb tomēr deputāti rada likumus.

    Cik miljonus mēnesī notriec levita kantoris? Ar ko tā naudas atņemšana atšķiras no kesenfelda metodēm?

    Kāpēc krīzes apstākļos nodevīgajam kretīnam vecprezidentam ulmanim valsts pirka jaunu auto? Ar ko kesenfelda alkatība ir sliktāka par ulmaņa alkatību?

    Vai šīs koalīcijas nespēja vadīt valsti, toties spēja korumpēties , melot, krāpties un tomēr palikt pie varas?

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    Andris Vītols > Sskaisle 09.02.2021. 01.56

    Jūs rakstījāt -” Kesenfelds jeb tomēr deputāti rada likumus. ”- Labs jautājums, uz kuru nopietni nevar atbildēt…. , jo nezinu, klāt nestāvēju. … Savu ”roku” noteikti pielika Kesenfelda ”savējie” – Fromane, Jaunups, Jurjevs utt…, kuri vajadzīgajā likumā iestrādāja nozarei izdevīgas normas…. Deputāti nobalsoja…. prezidents Bērziņš…. PARAKSTĪJA…..
    Domāju, ka E.Levits atdotu atpakaļ tādu likumu, šaubos vai deputāti E.Levita iebildes neņemtu vērā…. Mums ir vienpalātas parlaments, tāpēc zināma likumdošanas uzraudzības funkcija nodota PREZIDENTAM.
    ŠO Jūsu tekstu VAR UZRAKSTĪT TIKAI KĀDS PROVOKATORS, MELIS… … LATVIJAS IENAIDNIEKS. Jūs rakstījāt -”Cik miljonus mēnesī notriec levita kantoris? Ar ko tā naudas atņemšana atšķiras no kesenfelda metodēm? ”- … …
    Kāpēc tādas naida pilnas stulbības jāraksta??? Daži raksta, ka ZEME plakana…, bet ne jau ”IR” lasītāji…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 09.02.2021. 18.35

    Kāpēc uz Latviju kā investori atlido tikai blēži un žuļiki, nevis godīgi uzņēmēji?
    —————-
    ASV, piemēram, ir likumi, kas aizliedz firmām ārzemēs korumpēt politiķus un ierēdņus, tāpēc uz Latviju neraujas ASV uzņēmēji, kuri nav gatavi riskēt papildināt Vienotības un tās kroplo atvašu kriminālās kases. Krievijas un Ķīnas likumi neaizliedz to darīt un to valstu vēstniecībās izvietotie specdienesti pat aktīvi piedalās jau nopirkto darboņu lietošanā un jaunu pirkšanā un kompromitēšanā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lindab456 07.02.2021. 11.13

Kur slēpjas bīstamība un amorālā daba – ja personas, kas darbojas politikā, izpildvarā un ir saistītas, atbildīgas par tiem ekonomiskajiem procesiem, sodu politikas mehānismiem, kas dzen cilvēkus trūkumā, bezcerībā, vienlaikus gūst peļņu no augļošanas biznesa, kas ir izmisumā un bezcerībā iedzīto pēdējā iespēja cilvēka cienīgi izdzīvot – t. sk. sevi aizstāvēt tiesiski, saņemt ārstniecisku palīdzību un šodien arī nodrošināt bērniem tālmācības izglītības iespējas – šī iepēja valsti padarīt par daļu no sava biznesa, nedomājot par sekām, ir vairāk kā amorāla un liek domāt, ka kaut kas nav kārtībā ar likumu un Satversmes tulkošanu.

0
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > lindab456 08.02.2021. 02.55

    Ja ir griba, tad var to nozari ”sakārtot” (slikti gan šis skan). Zinām, kāpēc tās gribas nebija.
    Zinām, kāpēc izsniedza kredītus personām bez ienākumiem. Zinām, kāpēc arī naktīs izsniedza kredītus (ne jau ārsta apmeklējumam…).
    ”Ātrais kredīts” NEVAR BŪT –” izmisumā un bezcerībā iedzīto pēdējā iespēja cilvēka cienīgi izdzīvot”.-
    ”Ātrais kredīts” TIKAI ATLIEK UZ LAIKU to problēmas CITA VEIDA RISINĀJUMU. Tikai dažiem šāds kredīts var palīdzēt, bet lielākajai daļai tas tikai atliek parāda atdošanas termiņu, PALIELINOT PARĀDA LIELUMU (tāds atliktais pēriens).
    Beigās cilvēks tāpat spiests vērsties pašvaldībā utt. pēc palīdzības, jo tie apstākļi parasti pāris mēnešos nevar mainīties (tikai parāds ”ātrajiem”parasti pieaug daudz ātrāk, nekā īres parāds…).
    Tas ir vairāk kā amorāli, ja uz šo grūtībās nokļuvušo cilvēku rēķina pelna miljonus.
    Tas ir vairāk kā amorāli, ja sabiedrības turīgākās daļas pārsāvji (sportisti, treneri, klubu menedžeri, politiķi… utt.) pieņem šo naudu un slavē šos ”LABDARUS BEZ MORĀLES”.

    0
    0
    Atbildēt

    3

    QAnon > Andris Vītols 08.02.2021. 14.14

    Ātrie kredīti ir neizbēgams mūsu valdošo kremļjaģu, zagļu un pederastu, lobētā azartspēļu biznesa pavadonis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Andris Vītols 08.02.2021. 17.06

    Man šis Jūsu komentārs atgādina stāstu par kūkām, maizi un badu. Jādomā, ka tas ir neinfomētības, paralēlās realitātes, paviršas attieksmes, bet nenoliedzami arī augstprātības rezultāts. Runājot par ātrajiem kredītiem, kaut kā viemēr izvairāmies runāt par cēloņiem, par kreditāšanas sistēmu kā tādu, par vietējām bankām, kredītsabiedrībām, valsts bankas lomu un kredītpolitiku. Mums ir ar ko salīdzināt- ir Pirmās brīvvalsts pieredze.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Andris Vītols 08.02.2021. 17.39

    “Zinām, kāpēc izsniedz kredītus personām…”
    Pirms pandēmijas gadījās atrasties bankas nodaļā netālu no kāda inteliģenta pirmspensijas vecuma pāra, kas piesaistīja uzmanību ar šoku, ko pārdzīvoja uzzinot, ka konti ir apcietnāti. Nestātiet, ka tie ir atsevišķi gadījumi, ka paši vainīgi, ka ir noguldījumi zeķē, ka nav apgādājamie un slimie, ka ir kas palīdzēs, ka spēs apmaksāt juridiskos izdevumus u.tjpr. Šodien dzīvojam mainīgā pasaulē, klikšķa attālumā, bez grantijām. Gribas paļauties, vismaz, uz likumiem, kas nav rakstīti kāda plēsonīgās interesēs, un Satversmi, kas strādā.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Andris Vītols > lindab456 08.02.2021. 17.56

    Lasiet ko rakstu. ES taču kritizēju tos, kuri te raksta, ka upuri PASI vainīgi, bet blēži esot nevainīgi. Tā teikt, nelasiju, bet Jums nav taisnība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > lindab456 08.02.2021. 18.38

    ES taču teicu, ka tikai atsevišķā gadijumā tas kredits var palīdzēt, bet pamatā tas iedzen vēl lielākos parādos. Tie, kuri aizstāv Laventu, Kesenfeldu… visdrīzāk PASI IR cietuši no tādiem darboņiem. Upuri negrib atzīt savu kludisanos, to ka blēžiem ticēja. Secīgi tiek atrasti citi VAIRĀK vainīgie….. valdība, deputāti … geji.. Ja valdība vainīga, tas nenozīmē, ka Lavents bija … nevainīgs…

    0
    0
    Atbildēt

    2

    lindab456 > Andris Vītols 09.02.2021. 10.14

    Un tomēr, šajā kampaņā, ja tā to dīkst nosaukt, neredzu patiesas rūpes ne par vienu no kredītņēmēju kategorijām vai grupām. Grūti noticēt, ka dēļ patēriņkredīta valsti pamestu uz neatgriešanos tūkstoši un, ja patiesi interesētu azartspēļu atkarīgie, būtu stingrāki laimētavu ierobežojumi. Šķiet, ka tā ir kārtējā cīkstēšanās par īpašumu pārdali, kas ir īpaši “neglīti” zinot, ka pandēmijas ierobežojumi radīs jaunu vilni, kam būs nepieciešams t. sk. īslaicīgs risinājums un vienreizējs glābšanas riņķis un kuru neaptver sociālā palīdzība. Ja valsti pametīs, tad tas būs pandēmijas ierobežojumu un pievilkto noteikumu, šaurās interesēs, rezultāts. Ja pavasarī vēl tika pacelts jautājums par sodu procentu un uzrēķinu apstādināšanu vai apturēšanu ārkārtas situācijā, tad šobrīd tas ir noklusis vai noklusēts un tā ir šobrīd īstā pandoras lāde.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 10.02.2021. 01.26

    Man ļoti žēl to cilvēku, kuri cietuši tā Covid-19 dēļ. Žēl to mediķu, kuri strādā riskējot ar savu veselību, dzīvību. Vienlaicīgi infektologiem, mediķiem netic, tos vainojot nezināšanā, kaut kādu ”ŠAURU INTEREŠU” aizstāvēšanā.
    Dīvaini ir, ka pat ”IR” lasītājiem citu cilvēktu veselības, DZĪVĪBAS AIZSTĀVĒŠANA liekas kā ”ŠAURU INTEREŠU” aizstāvēšana.
    IEROBEŽOJUMI ĻĀVA APTURĒT VĪRUSA IZPLATĪBAS PIEAUGUMU ģeometriskā progresijā ( Bez VISIEM ierobežojumiem … būtu kādas 100 ”zolitūdes”..).
    Ja uzliek ierobežojumus, tad nozaze bļauj.. .”kāpēc mums aizliedz, bet tiem tur…atļauj..kropļojot konkurenci … utt.?”. Valdībā ir piecas partijas vismaz, tāpēc dažas ļoti cenšās izpatikt saviem vēlētājiem, izlikties par ”labajiem”, kuri it pret ierobežojumiem… KURUS arī PAŠI NEVEIKSMĪGI NOTEIKUŠI (Ekonomikas ministrija).
    Jūs rakstījāt -” Grūti noticēt, ka dēļ patēriņkredīta valsti pamestu uz neatgriešanos tūkstoši …”- … Parasti jau gandrīz visi domā, ka atgriezīsies, bet liela daļa paliek, nerunājot par aizbraukušo bērniem… Ne jau pašas azartspēles spiež aizbraukt, bet ”laimētavās” pazaudētā ”ātro kredītu” nauda, kuru nevar atdot…
    Parasti ”ātrais kredīts” nav -” īslaicīgs risinājums un vienreizējs glābšanas riņķis…”-,bet drīzāk cilpa… Savukārt sociālā palīdzība var būt ”mērķēta”, paredzēta īres vai bērnudārzu utt. apmaksai, nevis iedota nauda, kuru var nospēlēt ”laimētavās” utt. …
    Kāpēc Jūs tā satrauc azartspēles? Arī tie soda procenti Jūs uztrauc.
    Lai kaut ko mainītu, vajag pašai zvanīt uz SAEIMU … deputātiem personīgi, kaut visiem. Vajag sūtīt viņiem e-pastus, prasīt par to uzrēķinu apturēšanu…. Ja problēmu neatrisināsiet, tad vismaz uzzināsiet, kuri no deputātiem NEKO NO SAEIMAS DARBA NESAJĒDZ, kurus SAEIMĀ vispār nebija ”jālaiž”. Es pirms pāris gadiem zvanīju, bet tajās piektdienās, kad viņiem tā diena paredzēta, lai tiktos ar vēlētājiem, NEVARĒJA TO TIKŠANOS NOORGANIZĒT! Zvanīšu, rakstīšu, lai norāda, kad ar kuru deputātu var tikties, jo tas ļautu atsijāt ”graudus no pelavām”.
    LTV-1 ”Aizliegtais paņēmiens” un žurnāls ”IR” mūs informē, bet mēs neko nedarām, tikai kritizējam citus. Visvairāk nomelno tos, kuri glābj cilvēku dzīvības… un secīgi arī valsts ekonomiku…. Šiem nomelnotāji nejēdz pat matus, nagus apgriezt (nav ne SIBĪRIJĀ, ne armijā bijuši), viņiem CITU DZĪVĪBAS NAV VĒRTĪBA.

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    lindab456 > Andris Vītols 10.02.2021. 14.05

    Acīmredzot, negribot, būšu uzkāpusi uz varžacīm, ja reiz tik neglītā veidā izsakāt pārmetumus par frāzi, kas izrauta no konteksta. Mani komentāri ir mērķēti tikai un vienīgi uz saimnieciskas un tiesiskas dabas jautājumiem – kā Jums izdevās pievilkt klāt neticību medicīnai un mediķiem?!!
    Runājot par sodiem – un par sodiem ir jārunā, īpaši ārkārtas situācijā un arī saistībā ar ātrajiem kredītiem. Manuprāt tas, ka valsts pandēmijas gadā izceļas ar augstākajiem sodu iekasēšanas rādītājiem ilgākā periodā, ir vismaz viela pārdomām. Tāpat nešķiet pareizi, ka ārkārtas situācijā turpina darboties sodu un piedziņas procenti – sodu sistēma, kas darbojas pēc savienoto trauku principa, kur pamatsumma tiek uzturēta, bet iekasētais aiziet procentos. Situācijā, kur pandēmiju pavada samnieciski satricinājumi, šāda pašatražojoša sodu sistēma var izvērsties par lielākiem zaudējumiem kā ātrie kredīti.
    Spēļu zāles mani satrauc kā katru veselīgi domājošu šīs valsts pilsoni. Uzskatu, ka to skaits ir jāierobež, bet nevis izstumjot uz nomalēm, bet mazinot pieejamību un padarot par elitāru izklaides veidu.
    Attiecībā uz sociālo palīdzību ieteiktu nelikt tik lielu uzsvaru un cerības, jo ir situācijas un sabiedrības daļa uz kuru šis pakalpojums neattiecas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 10.02.2021. 15.15

    Vienlaicīgi infektologiem, mediķiem netic, tos vainojot nezināšanā, kaut kādu ”ŠAURU INTEREŠU” aizstāvēšanā.
    —————
    Mediķu balsu nedzird, kad pie lielām dziļām silēm nonāk tādi mūdži, kā Viņķele un Pavļuts. Cik cilvēkiem varētu atklāt infekciju un tos izārstēt par vienas Juhņēvičas, algu, bet tur tādu Covid marodieru ir desmitiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 10.02.2021. 15.26

    Tie, kuri aizstāv Laventu, Kesenfeldu… visdrīzāk PASI IR cietuši no tādiem darboņiem. ————-
    Kā naglai uz galvas. Mūsu, tā saucamo, sabiedrisko mēdiju propagandonu nozombētie latvietīši gaužas par elektrības rēķiniem, bet tomēr nobalso par OIK beneficiāru “stipendiātiem”: Dombrovski, Ašerādenu, Pavļutu un Pūci un savā stulbumā un nelaimēs vaino latviešu “bāleliņus”, kuri jau 30 gadus “esot pie varas”, bet ne sevi un konkrētus izdzimteņus, pēc kuriem sen raud barga un taisna tiesa.
    Idiotu mums bez gala. Tantiņai ar kļičku “Sskaisle” Levents izkrāpa zārka naudu, bet viņa tomēr atdod savu balsi, Bordānam, kurš, kopā ar pārējiem LC komunistiskiem zagļiem un pederastiem, rija no sava saimņieka Laventa rokas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andris Vītols 06.02.2021. 00.57

Kuri Latvijas pilsoniem, Latvijas valstij ir nodarījuši lielāku ļaunumu ??? Vai tie būtu idejiskie … vecās sistēmas aizstāvji – T.Ždanoka, A.Rubiks …??? Vai tie būtu ”izglītotie gudrīši” no ātro kredītu nozares – A.Kesenfelds, B.Fromane, M.Martinsons, A.Ameriks ??? Pirmie aizstāvēja no PSRS ievesto cilvēku (tajā skaitā armijnieku) tiesības..palikt Latvijā un runāt krieviski….. Otrie iedzina parādu jūgā tūkstošiem Latvijas pilsoņu… un ”izspieda” no Latvijas…
Šitas ”izglītotais neģēlis” A.K. nejūtoties vainīgs, -”ka daļa sabiedrības slīgst parādos ātro kredītu dēļ.”-
Varbūt mēs (kā velētāji) paši vainīgi, ka nepieprasījām SAEIMAS deputātiem sakārtot šo nozari.
Arī nozares uzraugs – PTAC drīzāk piesedz pārkāpumus, nevis novērš tos (pieļauj likumos aizliegtu reklamēšanos).

+5
-1
Atbildēt

3

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 19.00

    Andri, es nekdi nepiekrītu nevienam Tavam domu gājienam.

    Tas,ka dzīvojam tik netaisnīgā valstī ir mūsu visu atbildība, vai tomēr precīzāk – bezatbildība.

    Ždanoka un Rubiks tikai izmanto un veiksmīgi izmanto situāciju.

    Lūk, re:baltica veic pētījumu. Kāpēc ne re: baltica,ne IR redakcija neielika saites uz Bordāna grozījumiem Patērētāju tiesobu aizsardzības likumā? Kvalitatīva,uzticama žurnālistika būtu ielikusi saitīti,ka lūk – te ir likumi,kuri ir pieņemti ,lai mazinātu ātro kredītu biznesa privilēģijas. Un tad Tev nebūtu man jāpārmet nepatiess viedoklis,bet tu pats varētu spriest,ka tādi likuma grozīmumi tikai atbalsta ātro kredītu biznesu, nevis to ierobežo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 19.10

    Lūk, vija kilbloka intervijā LR1 saka ,ka valstī nav nekāda tiesiskā paļāvības principa. Ja to saka miljonāre,kas visos skarbajos laikos spējusi izdzīvot,ko lai sakām mēs?

    Kilblokai ir nauda, viņa sūdzēsies ST.
    Man nauda ir tikai izdzīvošanai, ar jo stingru fiskālo disciplīnu. Pat saldumkāre samazinājusies,zinot,ka nedrīkstu tērēties un viss. Man vispār ir 0 tiesības.

    Tet ir monoplstāvoklis mana drauga mājā , gandrīz 100 dzīvokļi. Gribi teikt,ka citi tirgus dalībnieki to nezin? Lmt kā ar cirvi atcirta,ka tai adresē lmt pakalpojumus nepiedāvā. Baltcom tā kā jā,bet nu garantijas neesot,jo tur kabrļi ir tikai tet.

    Elektrību tai mājā visi !!!! ir spiesti apmaksāt caur tet ar elektrum pieslēgumu. Tad padomā,ko tie cilvēki baro – oik, elektrum,tet. Vai valsts,kuras birokrātijas aparāts gluži kā korupcijas apjoms ir viens no lielākajiem Eiropā par šādām monopolsalām neko nezin?

    Nav mana māja, mans dzīvoklis,bet ja būtu mans – es sūdzētos. Tas ir valsts atbalstīts monopolistu bandītisms, iespējams karteļu vienošanās

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 19.43

    Tāpat tā kontu bloķēšana,tad tā tiesu izpildītāju neregulētā zagšana.

    Lūk,tagad atstāstu,ko man teica radinieks, kad pirms 2 nu jau 3 gadiem bija spiests pavisam pārcelties uz ārzemēm. Par to,ka tiesu izpildītājs katru mēnesi !!! sūtīja vēstuli ar konkrētu summu,kas jāmaksā parādsaistību dzēšanai – bija tiesu izpildītājam jāmaksā 35 eur. Bet kontu atvērt nedrīkstēja, jo parāds par soda procentiem auga un nauda bija jāskaita uz tiesu izpildītāja ko tu.

    Tātad – tiesu izpildītāja datorā ir sagatave e pastam par parādiem, nomaina datumu un summu , 3 min laikā 35 eur. Ja tas ir taisnīgi un godīgi,tad es esmu sabas ķēniņiene.

    PTA likumu esmu lasījusi vairākkārt un tas ir tāds trula bandītiska netaisnīguma paraugs – pilns ar valsts bandītisma simboliem. Ja ne Latvijas dalība ES – mūsu visu ādiņas jau žāvētos monopolistu noliktavās

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 06.02.2021. 21.10

    Ceru, ka to pensionāres apzadzēju iesēdinās…. pirms laiciņa jau IR rakstīja par viņa blēdībām JŪRMALĀ.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.02.2021. 10.33

Ja Kesenfelds rīkojas nelikumīgi, vai tad nav likumi un tiesu vara? Jeb problēna ir tā, ka gan likumdevēji,gan tiesu vara tāpat ir ar kredītsaistībām,ar parādiem un tāpēc viegli ietekmējami?

Nu žurnālistes – saņemieties, davai otro sēriju! Parādiet Kesenfelda labvēļus tuvplānā.

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 04.02.2021. 10.04

Zinot,ka jebkurš ātro kredītu uzņēmējs var nopirkt jebkuru politiķi ar visiem viņa parādiem un kredītiem,labvēlīgie likumi ātro kredītu biznesam netiks mainīti.

Citādi kā par korupciju es nevērtēju korupcijas apkarotāja bordāna lobēto un saeimas strauji pieņemto likumu,kas paredz,ka tad ja ātrā kredīta ņēmējs nespēj atmaksāt paņemto kredītu ( ne procentus) , to no budžeta!!!! apmaksā valsts.

Izsāstiet, cik biznesi Latvijā ir tādi,kuru problēmas ar likuma varu apmaksā valsts ?
Valstij nav naudas,jātirgo bāreņi,jāceļ nodokļi,jāslēdz skolas, bobliotēkas. Esošās bibliotēkās tukšums – bet lūk, jāfinansē ātro kredītņēmēju problēmas – valstij nauda,cik uziet.

Tādi esam …..nevainoju nevienu ātrā kredīta biznesmeni,jo viņi vienkārši izmanto situāciju.

Vainoju pērkamos politiķus. Viņi būtu jāluek cietumos, nevis jāsūta uz Briseli!

+3
0
Atbildēt

2

    QAnon > Sskaisle 05.02.2021. 15.28

    Kas tad nu? Pret Svēto govi, LC izaudzēto čekas kurmi, Bordānu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 06.02.2021. 00.01

    Īsti neticu, ka valsts sedz tos aizņēmēju parādus, jo tad jau sanāk, ka Bordāns rok sev bedri (kā politiķis).
    Tagad partijas saņen finansējumu no vēlētājiem (no budžeta), tāpēc kļuvušas mazāk atkarīgas no bagātajiem onkuļiem, tajā skaitā ātro kredītu ”uzņēmējiem”. ”Smadzeņu skalošana” protams notiek, jo šitiem ”sponsoriem” pieder TV kanāli, radio, utt…. Nepiekrītu, ka tie ”ātro kredītu biznesmeņi” ir tik nevainīgi. Vai tad nelasījāt, ka viņi gudri un ar labām izglītībām??? Šādi gudrīši taču apzinājās, ka viņu biznesa metodes ir APZINĀTI LAUNPRĀTĪGAS, LAI IEGŪTU NESAMĒRĪGU PEĻŅU.
    Viņu metodes līdzinās narkobiznesa metodēm, kur pirmās devas dod par brīvu… lai padarītu ”klientus” atkarīgus … Rīgā viņi ”klientus” pievilināja ar papildus bezmaksas biļetēm uz R.Paula koncertu (beigās Pauls atteicās). Citās valstīs ”dāvina” telefonus…, lai veicinātu aizņemšanos. Es gan vainoju šos izglītotos neģēlus, jo viņi iedzina parādu jūgā ”parastos pilsoņus”, kuri nav tik izglītoti, lai neiekristu slazdos. Desmiti tūkstošu aizmuka no parādiem… un Latvijas…. un tagad nodokļus maksā citās valstīs…
    Ja Jūs nevainojat -”nevienu ātrā kredīta biznesmeni”-, tad nav pamata vainot politiķus, kuri no LABAJIEM BIZNESMEŅIEM naudu ņem… Pūce, Fromane…, Ameriks … Jaunups – ātro kredītu firmu ”savējie”.

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    QAnon > Andris Vītols 06.02.2021. 16.34

    Kā viens no LC neliešiem, Bordāns sev sen ir sapinis kaņepju šķiedru virvi.
    Par rusofīlo Paulu, kas visu mūžu ir pinies ar pēdējām padibenēm, bet saviem Jaunā Viļņa drauģeļiem: Laventam un Antonovam, pat naudu uzticēja, kas atdeva Operetes teātri krievu bandītiem bordeļa ierīkošanai, uz kā muguras Saeimā iejāja čekas pidrilla, Šlesers, taisni brīnums, laikam jau sugasbrāļi par maz piedāvāja.
    p.s. pēc Māra Mičerevska atklāsmēm, kā Pabriks, Pavļuts un Pūce iepludina parķijas obškakā Krievijas organizētās noziedzības un FSB skaidro naudu, par parķiju mazāku atkarību no bandītiem var tikai pavīpsnāt. Tāda shēma SC un Vienotībai darbojās jau sen.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 19.12

    Netici. Es taču nespiežu. Lasi likumus. Un tad uzraksti – ir tā kā es rakstu vai nav

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 19.34

    Andri, nu domā taču plašāk.

    Tā ir valsts noteiktā bandītiskā sistēma ar milzīgajiem sodu procentiem par laikā nenomaksātiem rēķiniem!
    Man apsaimniekotājs noteicis,ka rēķina apmaksas termiņš ir 18. datums,bet bezd pabalstu izmaksā līdz 14. datumam. Lūk, oktobra rēķinu apmaksāju novembra sākumā,kad tiku pie datora,jo kad beidzot bija nauda, netiku pie datora. Bet rna apmaksu nebija pamanījis, jo novembrī uzreiz apmaksāju 2 rēķinus un man uzliek jau soda procentus. Tas ir normāli?

    Kad jārisina problēmas – apsaimniekotājs paziņo,ka uz e,- pastiem nneatbild. Vai nu zvani, vai raksti raksti ierakstītu vēstuli – jo pandēmijas dēļ – apmeklētājus nepieņem.

    Kā tu domā – RS vai RŪ tā būtu milzu problēma izveidot digitālu sistēmu,kad katrs dzīvoklis redzētu vai apsaimniekotājs ir veicis pārskaitījumu vai varbūt tomēr nav veicis? Kādi ir likumi šai ziņā? Kā interesēs? Esi tos lasījis?

    Tā kā jā … Andri, jāgaida ,ka pieņems tos geju un lesbiešu likumus,ka šie pa galdiem dancos. Tad mēs būšot taisnīga un pareiza sabiedrība

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 06.02.2021. 20.53

    Katrā saimnieciskā strīdā ir divas puses. Kaut kādiem soda procentiem ir jābūt, jo tad parādnieki ”nejutīs” vajadzību parādus atdot. Pensionāri parasti nomaksā tos rēķinus laikā, bet starp lielajiem parādniekiem bieži ir ”biezo” auto īpašnieki. Ja dzīvoklis ieķīlāts bankā, tad parasti tie ”biezo nekauņu” komunālie parādi ”pārvēršas” par visu citu dzīvokļu īpašnieku parādu. Mēs maksājam laikā, bet mūsu daļa mājas paradā ir ap 500 eiro. Lai RNP pieslēgtu apkuri kaut kāda naudiņa tiek ņemta no mājas uzkrājuma…
    Tas mūsu apsaimniekotājs – RNP neaktīvi strādā ar parādniekiem, ja neskaita to, ka rudeņos ļauj visus parādus segt bez procentiem… Tas mūsu apsaimniekotājs – RNP ”savējiem” piespēlē pat nevajadzīgu karstā ūdens cauruļu nomaiņu ar lielu sadārdzinājumu. Zinot, ka iedzīvotāji šādu tāmi neparakstīs, RNP to noformē kā avārijas darbus par gandrīz 20000 eiro…., kur likums neprasa to saskaņojumu (TV-3 par to bija sižets ).
    Galvenā problēma ir dzīvokļu īpašnieku nespējā vienoties par kopīpašuma apsaimniekošanu, ….. par apsaimniekotāja nomaiņu,…. par jebkura apsaimniekotāja veikto darbu… un izdevumu kontroli…. utt….
    Vēlāk uzrakstīšu, kur meklēt … padomu. Man meitai arī bija problēma ar pilnas informācijas saņemšanu no apsaimniekotāja. Savāca parakstus… un paši apsaimnieko. Tas iepriekšējais pat neticēja, ka tā var notikt. Jums ir tiesības…. bet savākt tos 51% balsu ir problēma, ko zinu no savas pieredzes…. Ja cilvēki … glupi…, tad grūti viņiem palīdzēt. Sūdzās, bet neko nedara… lamā valdību… un gejus….

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 23.39

    Nu Andri, apsaimniekošanas rēķinos katru mēnesi mēs avansā maksājam mēnesi uz priekšu, bet pakalpojumu sniedzējiem – RS, RŪ utt. naudu pārskaita mēnesi vēlāk nevis avansā.

    LMT maksāju par iepriekšējo mēnesi, Baltcom – vienmēr – mēnesi uz priekšu avansā.

    Es bankā nevienam pakalpojumam nelieku automātisko apmaksu. Jo nekādi nebeidzas arī visādi – manuprāt, krāpnieciski uzrēķini. Un mums nabagiem jācīnās par elementāru cilvēkcieņu netikt apzagtiem – valsts atbalstītu neliešu apzagtiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.02.2021. 05.23

Tikko nomaksāji NĪN. Par ko? Ielas ir neizstaigājamas, riskēju un braucu ar dabiedrisko transportu,tas bieži ir pārpildīts un katrā reisā ir masku nenēsātāji.
Siltā laikā ielās valda smilšu vētras. Smagais transports, velo un skrrjriteņu visatļautība.

Pat pašu elementārāko valsts un pašvaldība nenodrošina – elementāru drošību uz ielas.

+3
0
Atbildēt

0

Sskaisle 04.02.2021. 05.19

Politiķu bez-atbildība ir jādala uz pusi ar mediju – bezatbildību un vājumu.

RE – BALTICA pētījums ir, tā teikt metaforās ,par noziedzīgas situācijas izmantotājiem,nevis nozieguma pasūtītājiem un izpildītājiem.

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 04.02.2021. 05.15

Lūk, tv dzirdu reklāmu,ka TET ir pats pieprasītākais interneta un viedās tv pakalpojuma sniedzējs Latvijā.

Es uzskatu,ka ja arī tas ir fakts,kas atbilst patiesībai,tad tik un tā runa ir par apšaubāmu godīgumu un taisnīgumu. Mans draugs dzīvo jaunā projekta mājā. To ceļot jau ieprogrammēti tikai TET interneta kabeļi un elektrības pieslēgums ir tikai elektrum,kuru iespējams apmaksāt TIKAI caur TET. Cenas par pakalpojumiem līgumos neesot jāfiksē,jo to neprasot Latvijā spēkā esošie likumi. Klients cenu varot paskatīties uzņēmuma mājas lapā,bet uzņēmumam esot tiesības cenu mainīt ,jo to paredzot līgums.

Kāda ir TET klientu apkalpošana monopolstāvokļa situācijā? Pareizi draugs saka,ka izdevīgāk ir samaksāt un klusēt nekā cīnīties ar valsts lobētu privātu ārzemju akcionāru lobiju.

Kur tur Kesenfelda vaina? Vai TET akcionāru vaina,ka valsts darbojas viņu ,nevis pilsoņu labā?

+4
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Sskaisle 05.02.2021. 21.33

    Vajag pameklēt informāciju – pirms kaut ko rakstīt. Manuprāt likumos noteikts, ka to elektrību var pirkt no visiem, kuri to piedāvā. Protams katrs nevilks jaunus vadus, jālieto esošie…. ”sadales tīklam piederošie- ne jau TET”
    Par TET. Manuprāt, ja līdz Jūsu mājai pienāk optiskais kabelis, tad to izmantot drīkst arī citi operetori…. Sākotnēji ”optika” bija tikai TET, bet tagad ātru internetu piedāvā arī citi. Mainīt operatoru ir zināma ”ķēpa”, bet tādu domu apsveru, jo TET uzspiež arvien garākas savas reklāmas (neatrunātas sākuma līgumā), kad pārtinu arhīva ierakstus. Otra lieta, kurai nav loģikas no biznesa viedokļa, ir KRIEVIJAS kanālu nomaiņa, BEZ REGULATORA RĪKOJUMA. To RTR ar Solovjovu atstāja, bet Galkina šovu noņēma, ”Dačnij otvet” noņēma. Varbūt tās TET valsts daļas grib pārdot…. tā lētāk … kādam pircējam??? Gadiem ilgi TET vadība teica, ka tos KRIEVIJAS kanālus nevar noņemt, jo viņi esot TOP-10, tā zaudēšot konkurentiem…. Kas noticis, ka PĒKŠŅI var NOŅEMT pēc pašu izvēles – PRETĒJI BIZNESA LOĢIKAI???

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 06.02.2021. 19.20

    Vai dieniņ Andri,ka vari niķoties,kā bērns!
    Vai tad nav lasīts un skaidrots !

    Lyk, elektrum par zvanīšanu ir jāmaksā,tāpēc nezvanu,bet rakstu.
    Atbilde no elektrum,ka šai adresē ir konfidenciāls līgums ar klientu,kura datus nevar izpuast.

    Savukārt, būvnieks, ir slēdzis līgumu ar tet ,ka elektrības piegādē tet ir monopolstāvoklis. Vai ,puemēram, igauņu kompānija lauztos iekšā un ja jā,tad cik tas izmaksātu gan kompānijai,gan klientam , tādā monopolizētā mājā.

    Jādomā,ka tā monopolsituācija ir saskaņota ar valsts institūcijām , valsts likumiem.

    Tad kā interesēs ir likumi?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 06.02.2021. 21.05

    Es paliku pie ”vecā Latvenergo” mantinieka, kaut tas tet aicina pirkt no viņiem visu – arī gāzi piedāvā. Man tā ķēpa ar kodu kalkuratoru riebjas, tāpēc censos samaksāt par gadu, vai to automātisko maksājumu…. izvēlos… Man viņi sūta e-pastus…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.02.2021. 05.05

Nē, ātro kredītu jūgā cilvēkus iedzen valsts!

Ne jau tiesiskajās valstīs Kesenfelds “uzvārījās”,bet tajās,korumpētajās un beztiesiskajās valstīs,kurās cilvēki ir spiesti ņemt kredītus izdzīvošanai,nevis uzdzīvošanai.

Jau esmu rakstījusi par savu personisko pieredzi ar apsaimniekotāju a/s RNA. Kur vismaz kādreiz,nezinu ,varbūt joprojām ,vieni no akcionāriem bija Šķēles ģimene.
Mans parāds kompānijai bija uzaudzēts jau vairāki tūkstoši eiro. Tikai parādu procenti,jo rēķins par ko ir tie parādu procenti – par pamatsummu vispār nebija. Papildus bija sarakste ar apsaimniekotāju vismaz jau A4 500 lpp biezumā. Un – vismaz 3-5 x apsaimniekotājs piedāvāja samaksāt parādu , bet ar noteikumu,ka maksāju uzreiz visu summu. Tad man būšot atlaide parāda summai. Un glīti bija pievienota lapa ar ātro kredītu firmām.

Es nemaksāju,jo man bija banku izraksti,ka visus rēķinus ,ko man ir iedevis apsaimniekotājs – t.i. 1 rēķins katru mēnesi – ir apmaksāti. Zināju,ka mani šantažē,jo esmu mājas vecākā un neļauju mums uzlikt nepamatotus maksājumus. Bet – ne katrs to teroru būtu izturējis.

Osipovas runas, ka mazturīgie var saņemt tiesisku palīdzību neko nedod,jo no neatbilstoši augstām tiesu nodevām nevienu mazturīgo neatbrīvo.

Un te ir nabagu cirpēji. Valstis tās aitas sadzen aplokā un tad nodrošina ērtu cirpšanu un pat kaušanu lūk,tādiem uzņēmējiem. Cik lasu medijos,cik pati vērtēju no savas pueredzes- nekas nav mainījies. Esam korumpēta un beztiesiska valsts.

+4
0
Atbildēt

1

    lindab456 > Sskaisle 07.02.2021. 11.39

    Kāpēc vieni izvēlas binesa diktētus nosacījumus bez robežām, bet citi nē. Lielais jautājums ir – vai kapitālisma apstākļos pastāv izvēle un vai morālas dabas jautājumus var attaisnot no kapitāla pozīcijām, vai arī ir kādas plašākas likumsakarības. Tas nebija nejauši, kad kādā no pēdējām diskusijām tika aizskarta tēma saistībā ar “Ezera sonāti”. Vai šodienas situācijā būtu iespējama ” Ezera sonāte” ar tās problemātiku, vai visa darba jēga riņķotu ap to, kā izcīnīt un pastāvēt par savu laimi – faktiski attiecībām, kas šodienas skaidrojumā ir nekad nebeidzams process, ne mērķis. Spēja domāt par citiem, ne tikai par sevi, saskatīt tālāk, ne tikai tūlītējus ieguvumus, galu galā, atbildība par to, ko esi pieradinājis, ir tas, kādēļ mazai divmiljonu tautai ir sava valsts, kādēļ bija iespējams ‘Dvēseļu putenis”. Šī ideja šodienas izaicinājumos (lai kā man nepatiktu šis vārds) startautiskā kapitāla, globalizācijas laikā ir viens no mākslas jautājumiem. Ja māksla ir kurla un akla, tad ir, kā ir.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    lindab456 > lindab456 07.02.2021. 11.40

    Kāpēc vieni izvēlas biznesa diktētus nosacōjumus…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > lindab456 08.02.2021. 07.31

    Latviešu jau sen vairs nav 2 miljoni. Esam visstraujāk izmirstošā nācija pasaulē.

    Lai žurnālisti uzraksta – vai jaunā tautas skaitīšana paredz uzskaitīt nacionalitātes. Ja jā – tad pēc kādiem principiem to varēs izdarīt, ja pasēs etniskā piedrība nav jānorāda un ir tādi kas to arī nenorāda. Ir tādi,kas paši izlemj – kas ir viņu nacionalitāte,nevis vecāku izcelsme to nosaka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam