Atrast mieru sevī

53

Komentāri (53)

murrey 31.03.2020. 23.06

[Es visu ar nevaru] Piekrītu – knapi atrodu nedaudz laika padiskutēt. Nelaime tā, ka vaimanoloģija ir asinīs pārāk daudziem. Bet – ja ne tu, kāds varēja arī iedot tās saites, negaidot uz politiķiem. Kaut tviterī, ja jau reiz izlasīts tiešsaistē. Nevar visu gaidīt no politiķiem, žurnālistiem etc. Mūsu nelaime ir sabiedrības noskaņojumā – “ko nu es, es jau nevaru, es esmu sīks cilvēciņš”. Bet arī komentāri ir kas derīgs, ja tā nav vienkārši neargumentēta ārdīšanās – kā mūsu gadījumā. Šeit diskutējam kādi 3 – 4, bet mūs lasa daudz vairāk. “Ir” komanda vismaz, es ceru.

0
0
Atbildēt

3

    Sskaisle > murrey 01.04.2020. 07.53

    Padomā, kāpēc Senajā Romā! zosis!!!! bija svētie dzīvnieki.

    Tad par to ceļotāju tu maldies. Jau f
    ebruārī bija aicinājumi neceļot un martā tie skanēha jatru dienu.
    Man bija paredzēts komandējums uz otru Zemeslodes malu. Dabūju papildus klāt atvaļinājumu. Viss izskatījās, ka būs vareni.
    Pirmais nelaimi nozvanīja šefs. Pierunāju nogaidīt, jo ar aviob. nav tik vienkārši. Bet kad JKariņš sāka skandināt, mān nācās padoties u n visu atcelt. Un tas bija februāra pēdējās – marta pirmās dienas.
    Un saiti nevaru ielikt, jo nepotu telefonā lietot cipy – paste pogu. Būtu ņēmis un ielicis, bet nē – vieglāk staigāt pakaļ un raustīt aiz matiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > murrey 01.04.2020. 07.56

    IR komanda kā visi žurnālisti guļ Havajās un cepina sānus….neceri, ka šiem nu rūp kā Tu jūties

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > murrey 01.04.2020. 08.16

    Par vaiimanām – jākliedz dikti skaļi, tad sadzirdēs un ir cerība, ka būs rezultāts.

    Lūk, ar gandarījumu atveru LALiGABA mājas lapu un izlasu ekspertu vērtējumus par katru nomināciju. Tā ir lietu kārtība, kurai bija jābūt jau pašā sākumā, bet kura ir parādījusies tikai tagad.

    Cita lieta, ka mani var nepārliecināt šie eksperti

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Sskaisle 01.04.2020. 08.18

    Bet vismaz es redzu un varu savu viedokli ar viņu salīdzināt. Tam ir milzīga nozīme , milzīga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 31.03.2020. 12.47

Piemēram, šorīt biju paskatītiesb,kas notiek ar Ēbelmuižu. Izrādās – nekas nenotiek- gadiem – status qou.
Bet Angļu ģimnāzījā desmitiem celtnieku bez maskām , bez distances utt kaut kp ķimerējas

Būvnieku – čekistu mafija – ne jau īpašnieki apdraudēti – bet viņu ģimenes un mēs

Un tieši tāpēc, lai celtnieki būtu izmisumā un bezizejā iedzīti, tie tiek meklēti nabagu zemēs

Starp citu – ltv1 tā arī nebija, kam to ozstāstīt un komentāru paprasīt. Pateicu dežurantei, bet tā jau ziņu dirnestam neziņos

Čekisti rullē, protams un viņķele, lai nedirš bumbiņas

+2
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 31.03.2020. 08.50

Vai Latvijā ir iespējama solidaritāte ?

Paskaidrojiet man, kā tas nākas , ka sabiedriskie mediji – nu jau var teikt gandrīz vienīgie mediji, vakardienas ltv1 kā varoni rāda vienu , piedodiet, veceni, kura ignorēja valdības aicinājumu neceļot, tomēr aizeļoja uz ASV un tagad valsts tērēja naudu, cik tieši mums neteica – to nelieti gādājot atpakaļ uz valsti. Nu ja viņa uz bērēm būtu braukusi , es saprastu, klusētu, bet ceļoja taču biznesu kārtojot?

Kāpēc valsts tērē naudu tādiem cilvēkiem?

Būtu to naudu iedevuši starptautiskiem auditoriem, kuri izrevidē atkritumu biznesu , kura darboņi mūs indē nost un valsts par to klusē.
Nē – tā vietā viena bezkaunīga lakstīgala vītero, ka ja ignorēsi visu intereses, ja apdraudēsi visus, tevi par to slavēs, ja vien valsti paslavēsi

Dzīvais čekisms perfektā izpildojumā !

0
0
Atbildēt

2

    murrey > Sskaisle 31.03.2020. 10.04

    Varētu dabūt precīzāku informāciju – kura pārraidē un cikos? Labprāt apskatītos arhīvā. Bet – kāpēc varam iebalsot Porziņģi visās iespējamajās simboliskajās izlasēs, Rīgu “Monopola” lauciņā, pat sanest ar riekšavām zemi Likteņdārzam, bet 150 000 Latvija.lv parakstīties par nederīgas Saeimas atlaišanu vai vai vismaz kārtējās vēlēšanās ievēlēt jēdzīgu Saeimu, nevaram? Vai tikai čekisti pie tā vainīgi? Vai tomēr (vismaz arī) mēs paši? Un vai to var atrisināt kādu “čekistu” notiesājot? Uzvarētāji gan nekad nav tiesāti…
    Ja sanāks laika, par pārējiem jautājumiem vakarā – tagad jāstrādā, projekta atskaite jāraksta (no mājām).

    0
    -1
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 10.24

    Vakardienas Panorāma ltv1 – tā kas 20:00

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 10.29

    Debess – nu , protams, ka čekusti vainīgi. Cilvēk Mīļais, nu kas drāž mūsu smadzenes?

    Bija 100 gr kultūras diskusiju raidījums – to no trases noņēma – neatceros pirms vai pēc ķezbrres nonākšanas neplp bet tas bija saistīts gan ar ķezberi, gan vdk šefu johansonu, kyrš tajā raidījumā zvērēja, ka Atmodas vadītāji paši skrēja uz čeku konsultēties, ko drīkst un ko nē darīt -…

    Lūk ārī čekistu kučierēti esam atbraukuši

    0
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 01.04.2020. 00.37

    [paši skrēja uz čeku konsultēties, ko drīkst un ko nē darīt -…
    ]Protams. Tas bija pozīciju karš. Bet stopkrāns tajā brīdi bija VDK rokās bet šo to jau tomēr nācās atļaut. Vai nu konsultējies vai arī uzstāties vari nelielā domubiedru pulciņā un arī tad varēji attapties deportēts emigrācijā (uz Sibiriju jau vairs nesūtīja).
    Tādas īstas šī laika analīzes joprojām nav. Kā jau vakar teicu – tā īsti un atklāti debatēt par šo un vēl šo to citu sensitīvu nav vienkārši. Drošāk ir pieturēties pie oficiālā skatupunkta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 10.33

    Strādā, es jau padtrādāju

    Lūk, rubenis vada zip sarunas pirms izrādēm – nu kāpēc ne teizi nav normāla cilvēciska saruna – lūk, tas izdevās, lūk tas neizdevās – kāpēc katru izrādi pasniedz kā šedevru – tādējādi iznīcinot nē nedodot iespēju kritiskai domai kā tādai kaut kur elpot vispār

    0
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 01.04.2020. 00.24

    [nu kāpēc ne teizi nav normāla cilvēciska saruna – lūk, tas izdevās, lūk tas neizdevās]
    Viens iemesls varētu būt, kā teica Imants Ziedonis – var taču iztikt arī ar gluži ābecīgām dziesmām…
    Bet labi vismaz, ka tas zip ir un var noskatīties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    murrey > Sskaisle 31.03.2020. 23.40

    Noskatījos. Viņa izlidoja marta sākumā – cik atceros,tad vēl šeit bija pavisam cits skats uz dzīvi un vēl īpašu aicinājumu neceļot, manuprāt nebija, vismaz uz ASV nē. Situācija sāka strauji mainīties, manuprāt, kaut kur pēc 10. marta. Tikai 12 datumā sapratu, ka starppilsētu autobusu, pēc iespējas, labāk neizmantot un Rīgas medicīnas iestādes neapmeklēt – apmeklējumu atteicu. Un tikai 16-tajā mūs izdzenāja no institūta pa mājām un reāli sāka darboties visi ierobežojumi.
    Un, kā viņa teica, viņa brauca pie ģimenes, ne biznesa lietās. Tā ka es netiesātu pārāk bargi.
    Starp citu – mums ļoti pietrūkst viena lieta, kas bija padomju laikā – civilā aizsardzība un tās mācības. Toreiz gan uzskatīja, ka mēri var nomest ASV, bet visi ārsti zināja un bija apmācīti, kas jādara epidēmijas gadījumā un to skaidroja arī ierindas darbaļaudīm. Tagad esam brīvībā izlaidušies… Kas notiks, ja uzsprāgs kāda ķīmiskā cisterna? Reizi gadā tikai pārbauda sirēnas. Bet, kas jādara, kad nosvilps? Gāzmasku jau nav. Krievijā bija pat viesnīcas istabās.
    Bet ķīnieši prata ātri savākties. Pēc šī, varbūt, arī mēs atkal sapratīsim, kas ir kas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Urga 31.03.2020. 07.57

Tieši tagad, kad, kristāltīri “nečekisti” ar vieglu sirdi sūta nāvē savas vecmāmiņas, kad slēpotājiem bija jāapmierina savas iegribas paslēpot Itālijā, Austrijā, Spānijā u.c., neskatoties uz mūsu sabiedrības aicinājumiem palikt mājās, jādomā par savu iegribu vergiem. Un tādu nav mazums. Ir tādi ļaudis, kam savu iegribu apmierināšana ir pāri visam. Par ko tas liecina? Šis laiks uzrāda sabiedrībai smagus simptomus, vai sapratīsim, no kā tas viss radies.
P.S. Par čekistiem – diez vai ir pareizi visus mērīt ar vienu mērauklu, to nevienam neuzspiežu, bet tā ir mana pārliecība, kaut arī mūsu ģimene smagi cieta. Ne visi, kas ir sarakstos, ir ar tik vieglu roku apspriežami, kā tas bieži notiek.

+1
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Urga 31.03.2020. 08.30

    Nē, nav pareizi mērīt visus ar vienu mērauklu.

    Bet tikpat nepareizi, lai neteiktu noziedzīgi ir apgalvot, ka bez nodevības, bez kolaborācijas mēs nebūtu izdzīvojuši.

    Lūk, bija Atslēgšas par Edgaru Kauliņu. Kad stāstīja leģendu, ka tauta viņam kapā baltu smilti bērusi – man bija jāapraudās. Bet – kas bija Kauliņš – glābējs vai kolaboracionists.

    Es līdz neprātam tracinu savus radus apgalvojot, ka imants ziedonis bija atmodas vadītājs= radītājs un kapracis vienlaikus. Līdzīgi kā ulmaņkārlis mūsu valsti radīja un noraka.

    Maz kas ir viennozīmīgs – piekrītu

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 31.03.2020. 10.11

    [Maz kas ir viennozīmīgs – piekrītu]
    Tur jau tā lieta. Un arī Auziņu var pievienot tevis minētajiem. Kā jau atslēgās teica (precīzi neatceros) – nekas nav kā izskatās, ja uz to citādi paskatās…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

J.šveiks 29.03.2020. 22.29

miers ir tas kas baro , nemiers postu nes…

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > J.šveiks 31.03.2020. 08.53

    Gribi parunāt par kapiem? FB ir tāda žīdiete Berta Ceļmala – viņa tik ģeniāli ir aprakstījusi par Vecajiem žīdu kapiem. Kas notiek Pokrova kapos…..

    Laikam jau banāli un patiesi bez gala – ir vēlāks kā Tu domā

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.03.2020. 11.35

Es vakardien nespēju skatīties Dzintras Gekas filmu par simtgadi.
Kāpēc, jo manī visu.laiku ir nenormāls aizvainojums par to kā čekisti – mūsu pašu cilvēku prātiem un rokām mūs drāž. Ltv1 – simtgades laikā bija tikai !!!!! viens un.arī vairāk popsīgs kā nopietns, vēsturei veltīts raidījums – Atslēgas.

Vakardien vakarā adīju un zdf – vācu tv veselu stundu klausījos divu vāciešu sarunu par to, kāpēc un kā tieši Vācijā bija iespējams fašisma uzplaukums un vai Afd rada jaunas fašisma briesmas.

Kas noticis ar.mums , ka mums par čekistu varu pat sarunu nav, nerunājot par to, ka būtu likumi, kas čekistus beidzot notiesātu?

Kāpēc ir klusums par vdk maisos esošā inkēna firmas nenomaksātiem 40 miljoniem ?

+4
0
Atbildēt

1

    lindab456 > Sskaisle 29.03.2020. 18.59

    Nav tā, ka nebūtu atšķirīgs, kritisks skatījums uz jaunāko laiku vēsturi, sk.: Mārtiņš Mintaurs: Nepieciešams citādi paskatīties uz dažiem notikumiem. Delfi, 30.08.2019..
    Varbūt, jautājums ir par diskusiju platformas iztrūkumu un to, ka sabiedrībai ir jāsajūt, ka šādas diskusijas spēj ko risināt, dot. Ir jābūt zināmai brīvībai no aizspriedumiem, stigmām, ideoloģiskiem uzslāņojumiem. Cik brīvi esam vērtējot nesenās pagātnes notikumus un saistītās personības?

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > lindab456 29.03.2020. 21.14

    Protams. Noteikti jāpiemin Jēkabsons. Šiliņš.
    Feisbukā man ļoti ļoti patīk Dzeņa ieraksti, tāpat vienmēr interesanti raksta Klišāns, Lipša utt.

    Bet ne par to runa. Bet par valsts un tautas vēsturi. 6 miljoni simtgadei un no tiem piga vēstures skaidrošanai, popularizēšanai – lai mēs zinātu savas saknes.

    Tu vari uz sitienu – pastāstīt par Zemgalu, par Kviesi? Ar ko viņi palikuši vai tieši otrādi nav palikuši tautas atmiņā? Vai par Meierovicu?

    Vai galu galā – tagad visi slapjām mutēm noliedz 1905.gadu – esot bandīti bijuši. Bet – vai mums būtu sava valsts vai kā saka Levits – valstsgriba bez šiem ” bandītiem” ?

    Kāpēc, kad bija Šmita filma , izpalika
    nopietnas un dziļas diskusijas par šo būtībā izšķirīgo vēstures mirkli? Vai ir kāda tauta, kas ieguvusi brīvību par to bargi nemaksājot ? Vai mums būtu strēlnieki, ja ne 1905.gads? Un vai bez strēlniekiem mums būtu 1918.gads?

    Es lasīju, ka somi piemēram, turpina strīdēties un viena nācijas daļa savam tēvam Mannerheimam nespēj piedot komunistu apšaušanu.
    Sabiedrība sarunājas, uzklausa viens otru un cenšas saprast.
    Pie mums labākajā gadījumā ir kāds pētījums, bet ne vairs tā izvērtēšana , sabiedrības iesaistīšana

    0
    0
    Atbildēt

    2

    lindab456 > Sskaisle 30.03.2020. 05.05

    Piekrītu, ir vēsturnieki un pētījumi, bet izpaliek publiskas diskusijas par jūtīgiem vēstures jautājumiem, t.sk., tieši no sabiedrības un katra atsevišķa cilvēka biogrāfijas skatu punkta. Ir visi apstākļi, lai veidotos diskusijas – interese, pētniecība, aktualitāte, bet, acīmredzot, iztrūkst pasūtījuma daļa.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > lindab456 30.03.2020. 23.43

    Nav jau viegli PATIEŠĀM diskutēt. Ja aizstāvēsi ne to par pareizu atzīto viedokli, var klāties ne visai labi. Par dažu jautājumu alternatīvu skatījumu var dabūt pat kriminālprocesu…

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 07.09

    Piekrītu, bet var jau iztikt bez sazvērestības teorijām. Ir ļoti daudz iespēju interpretēt esošus dokumentus.

    Lūk, IR žurnālā nesen viena raksta varone tika nodēvēta par vēsturnieci un ezotēriķi. Viņa savā FB mājas lapā popularizē viedokli, ka vakcīnas ir farmācijas monopolistu bizness, nevis cilvēces veselības problēmu risinājums. Veiksmīga un gudra dāma, vai mums – sabiedrībai viņas altrrnatīvais viedoklis par vakcīnām varētu būt bīstams? Vai tomēr – nē? Tiem, kuri ir par vakcīnām , jāprot argumentēt. Um farmācijas biznesa ēnas puses arī tāpat zinām. Vakardien skatījos vācu filmu par to kā kaučuka ieguvē riepu raŽošanai iznīcina – ķimizējot – vidi, kā mirst no ķīmijas cilvēki, kā saņem kapeikas par darbu. Vai tāpēc riepas neražos ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 31.03.2020. 23.55

    [vai mums – sabiedrībai viņas alternatīvais viedoklis par vakcīnām varētu būt bīstams?]
    Ja ņemam vērā, kas savā laikā notika ar bakām, poliomielītu, vēl šo to, tad laikam varētu gan…
    Vakcīnu aizstāvjiem argumentēt, protams, jāprot un tas būtu labāk kā aizliegt. Bet ne uz visiem argumenti darbojas, sevišķi, ja tie nāk no oficiālām personām. Tādi esam…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Sskaisle 30.03.2020. 12.24

    “Vai mums būtu strēlnieki, ja ne 1905.gads? Un vai bez strēlniekiem mums būtu 1918.gads?”
    Uz 1905. gadu varam skatīties tīri teorētiski, kā uz abstraktu zīmi, kas iemieso vēstures pagrieziena punkta notikumus. Bet, to darot, nevajadzētu pazaudēt vēstures dzīvo garu, kas pavisam reāli ir iemiesots kultūrvēsturiskos ieguvumos. Viens no tiem ir 19/20. gs. mijā, rūpnieciskā uzplaukuma rezultātā, augošās Rīgas priekšpilsētas, strādnieku rajoni, kur šis nacionālās pašapziņas gars un ekonomiskā varēšana bija tik spēcīgi, ka īsā posmā, līdz 1.PK, spēja radīt blīvā apbūvē latviešu priekšpilsētas un jūgendstila ietvaros ģenerēt unikālu nacionālā romantisma arhitektūru. Tās ir apkaimes, kur izauga paaudze, kas izcīnīja brīvvalsti.
    Uzskatu, ka tuvākajā nākotnē, situācijā, kad ienāk investīcijas no ārpuses un, iespējams, piedzīvosim krīzi, ir jābūt ļoti uzmanīgiem, lai nosargātu un nepazaudētu tās vērtības, kas mums ir, un nesagrautu vietējās kopienas, iztirgojot kultūrvēsturisko mantojumu kā lētu nosmiņķētu tirgus preci.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > lindab456 29.03.2020. 21.35

    Savulaik mani vienkārši šokēja Zālītes librets ziņģu lugai Tobago . Un šokēja tieši ar to trulo vēstures ignorēšanu. Slavināt vergu tirgoņus. Nu 16.gs. to vērtēja citādi – vergs, dzimtcilvēks, bet šodien ….!!!!

    Tagad atkal Kaupens. Nu labi, Atmodas sākums… bet tagad taču bija laiks un iespēja izzināt un izstāstīt Kaupena patieso traģēdiju .

    Nu kā var tā dragāt ….tik virspusēji un būtībā bezatbildīgi….

    Un tad ….labi …šovakar laikam pietiks… man patiesībā tik pilna sirds …. Ieva Akurayere dzied – Dievs saved latviešu tautu mājās …. nu ņēma un saveda – bet te turpinās čekistu dzīres…. nu neesam mēs kā brīva pati savu likteni lemt spējīga tauta un viens cēlonis tam ir vēstures amputēšana tautas apziņā

    0
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 01.04.2020. 00.11

    [bet te turpinās čekistu dzīres] Tie jau daudzi apmiruši, vai vismaz pensijā. Tā, ka tagad liela daļa pašu bāleliņi vien.
    Tiesa, tie, kuri padomju laikā bija vadošos amatos, izmantoja to, ka viņu rokās bija informācija un ne visi bija ideālisti. Bet īstie disidenti atgriezās no Sibīrijas un parasti nebija ar izglītību un prasmēm, lai varētu ieņemt vadošus amatus.
    Domāju, ka viss sākās Birkava laikā, kad tūlīt pēc neatkarības tā laika Saeimas pirmais lēmums bija noteikt sev “adekvātas” algas, lai būtu vērts Saeimā sēdēt… Tagadējā koalīcija (taču bez čekistiem laikam?) tradīciju turpina pieņēma lēmumu noteikt partiju finansējumu no budžeta…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > lindab456 29.03.2020. 21.54

    Padomā – klausos reklāmu, ka kultūrdevā uzstāsies Anete Konste. Ko viņa var pateikt par kultūru? 111.reizi apžļembāt šodienas eposu par talantīgajiem introvertajiem latviešiem? Tiem pašiem, kuru “talants ” mums nodokļu maksātājiem turpina izmaksāt miljonus ?!!!

    Kā var tik nenormāli truli, nežēlīgi zombēt tautu liekot finansēt veselu liekēžu baru? Slēgt bibliotēkas, atstāt pusbadā esošās un barot ar lētu dzīvotmazspējīgu literatūru.

    Kāpēc mūziķiem savs talants jāpierāda, kamēr literātiem pietiek ar paklausības apliecināšanu siles brālībai ?!

    Kur nopietnas un dziļas sarunas par literatūru? Kur viedokļu daudzveidība? Bauru tautai nekas tāds nav paredzēts? Jau gatavas , cenzētas kultūrdevas un viss?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.03.2020. 11.17

Ir tāds Toms Ancītis – žurnālists. Sameklējiet – laikam lsm vai vismaz FB ir viņa izcils raksts par to, kas šodien notiek ar medijiem.

0
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > Sskaisle 29.03.2020. 11.19

    Kā mediji kā ceturtās vara tiek kastrēta un padarīta impotenta

    IR jau arī laikam procedūru izgājis….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Sskaisle 29.03.2020. 11.39

    Padomājiet – kāpēc FB ir tik daudz info, ko nevar dabūt medijos?

    Vai neplp algas nav jāsamazina uz pusi. Lai nāk darītāji ar tīrām sirdsapziņām un gaišiem prtiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.03.2020. 11.15

Vēl par sirdsmieru.
Mans onkulis bija Auziņa studiju biedrs. Maskavā spoži aizstāvēja savu disertāciju. Bet viņa zinātnieka karjera nenotika, jo mans onkulis atteicās sadarboties ar čekistiem. Arī spiedienu kļūt par komunistu izturēja.
Manam onkulim nevajag palīdzību sirdsmiera m, jo viņa sirdsapziņa ir tīra.

Tomēr tik dīvaini, ka mediji publicē tikai čekas varas laiku cilvēkus. Kolaborācijas zoedus. Dīvaini, ka mums nav šodienas – 30 gadu neatkarības laiku varoņi

+3
-2
Atbildēt

2

    Egils Turks > Sskaisle 30.03.2020. 15.30

    Ja nav noslēpums, kā sauc onkuli? Vienkārši ziņkāre, jo es arī esmu M.Auziņa studiju biedrs.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Egils Turks 30.03.2020. 18.28

    Piemeldējieties fb mesendžerī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    murrey > Sskaisle 30.03.2020. 23.19

    Redzi Sskaisle, tev arī pietrūkst tā skata no vairākiem skatapunktiem. Cepuri nost to priekšā, kuru karjeras nenotika, jo viņi atteicās sadarboties. Bet, ja tā būtu darījuši visi, pēc neatkarības atgūšanas Latvija būtu pilna ar varoņiem (ja vien visa tauta nebūtu izkaisīta Sibīrijā), bet neviena zinātnieka, neviena dzejnieka, pat ne mākslinieka vai aktiera. Ja nu kādu importētu no emigrācijas…
    Vai būtu, piemēram, labāk, ja mums nebūtu Jāņa Stradiņa (viņš nebūtu “sadarbojies” un un nebūtu ticis tālāk par brigadieri kādā kolhozā, piemēram), bet latviešu “spītīgās” inteliģences vietā mums būtu tikai ievestā krievu intiliģence?. Vēl par Inkenu – nebūtu viņš “sadarbojies” , nebūtu mums “Labvakar” un vēl daudz kā cita – tu to gribēji? Arī Ermanbrika ar savu “Varavīksni” nebūtu, tāpat, kā Vulfsona ar savu atklāsmi.
    Es neesmu maisos, bet esmu bijis savā zinātniskajā iestādē komjaunatnes sekretārs, gan arī uz barikādēm stāvējis. Nedaudz zinu, kā izskatījās un izskatās lietas no abiem skatapunktiem…

    +1
    -1
    Atbildēt

    3

    lindab456 > murrey 31.03.2020. 01.42

    Kā būtu, ja būtu – neuzzināsim. Ir, vienīgi, kā ir.
    Komjaunatnes funkcionāri un kolaboracionisms, politiski ekonomiskā vara ir viena baisa tēma. Ritenis nav jāizgudro, ir jāmācās no citām postpadomju un bloka valstīm, kā sabiedrība atveseļojas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 07.13

    O nē, o nē. Piedod, nekā personīga, bet nu ir tā čekistu varas domāšana.

    Man jāsteidzas

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 08.36

    Ā – ko tu!!!! Labvakars mūs tautu izvaroja pēc labākajām čekistu tradīcijām tagad visi labvakarieši miljonāri, kamēr tauta izmirst visātrāk pasaulē
    40 milj inkena firma neesot nomaksājusi nodokļos ! Ja sabiedrisko mediju čekusti par to neziņo tas nenozīmē ka tā nav

    Bļedj – igauņiem nebija labvakar un tur tauta šodien dzīvo kā baltie cilvēki, Lietuva vien tik bagāta, ka mūs te visus nopirkusi

    Kā nav kauna tos čekistus mums – mirstošiem acīs grūst !!!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.03.2020. 11.09

Ko es vēroju – visos medijos pie runāšanas sauc un laiž vai nu čekistus vai čekas klaudzinātājus.

Tik bieži tiek saukts, ka pasaule pēc pandēmijas mainīšoties. Visi to uztver ar cerībām – es gan šaubos – ja tik aktīvi darbojas negodīgie, gļēvie un lēti nopērkamie – kāda tad būs tā pasaule?

Šobrīd viens vienīgs Gauss no airbaltuc atteicies – uz laiku no treknās algas, ko citi ? Tā pati prezidenta kanceleja – kā šiem tās pareizās gribas nu nerodas ?

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 29.03.2020. 11.03

Vispār jau drausmīgi – es par to pašu atkal – janvārī Rīgā dedzināja riepas, mums paziņoja, ka tas bijis cilvēkiem nekaitīgi un vienlaicīgi – gaisa analīžu rezultātus solīja , bet nepublicēja, tikai februārī. Kā vides un veselības dienesti var visu laiku apgalvot, ka riepu un atkritumu dedzināšana ir nekaitīga?

Pēc šo valsts iestāžu paziņojumu loģikas, tad visu atkritumu , tai skaitā ķīmisko , dedzināšana ir nekaitīga.

Politiskās partijas, vismaz varas partijas dabūja miljo nus. Nu būtu tad laiks attaisnot šo miljonu saņemšanu un tērēšanu.

Nu nomainiet vides dienesta un veselībš dienesta ierēdņus. Izveidojiet starptautisku izmeklēšanas komisiju – kā tas nākas, ka Latvijā janvārī pašas aizdegas riepas un sadeg bez jebkāda kaitējuma videi.

Vienlaicīgi – tavus brīnumus – kā slimo un mirst jauni un veci un galvenais – bērni

Nu kāds miers var būt, kad jānoskatās šai bandītismā , kuru par 101% atbalsta valsts?!!!!

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 27.03.2020. 16.18

Es katru dienu izstaigāju kādu Rīgas ielu.
Ja vien pilsētu sakoptu, cik tā ir skaista, cik bagāta ir tās vēsture!

Kāpēc nevarētu naudu ieguldīt, lai jaunieši veidotu interaktīvas kartes ar Rīgas un Latvijas kultūrvietām? Lai izzinātu un pēc tam popularizētu tālāk?

Vai,piemēram, Lielie kapi – patiesībā – Latvijas nekropole nr1- kāpēc jaunieši nevarētu uztaisīt kaut ko līdzīgu virtuālajiem Lielajiem kapiem – iedodiet viņiem naudu.

Atņemiet to nāudu korumpantiem un pārpūstajai un vēdergraizēs cietušajai prezidenta kancelejai. Dodiet to naudu radošiem un spējīgiem cilvēkiem.

0
0
Atbildēt

2

    lindab456 > Sskaisle 28.03.2020. 11.01

    Kādā izglītojošā projektā, kurš stāsta, kā ģimenes ietvaros, izmantojot pieejamos resursus, būvēt savu sapņu māju, izskanēja pamatojums, kuru jau labu laiku auklēju, – oikos, sens grieķu vārds, kurš apzīmē vienlaicīgi māju, ģimeni, dzīvesvietu, īpašumu, t. i., pamatvienību, kodolu. Tas ir tas par ko domāju vērojot vēsturiskās apkaimes – kā saglabāt vēsturiskos iedzīvotājus vienībā ar viņu vēsturiskajām dzīvesvietām, īpašumu. Lai naudas plūsma, investīcijas, kas nāk no ārienes, no bagātākām ekonomikām, nenodarītu kaitējumu, ļaunumu, nepārrautu vēsturisko pēctecību, apkaimju harmonisku, secīgu attīstību.
    Tā piemēram, vēsturiskā apkaimē, kur pamatapbūvē dominē 20. gs. 1. p. ķieģeļu arhitektūrai, dekoratīvā apmetuma apdarei raksturīgie zemes, smilšu toņi, kur valda savs vienots estētiskais koptēls, kods, kultūrvēsturiskais vēstījums, un, kur atsevišķos pārrāvumos ir jau “iesēdušās” un sadzīvo noplukušās padomju blokmājas, šobrīd izceļas atsevišķas svaigi krāsotas fasādes, kuru tukšie logi vēsta, ka ēka ir atbrīvota no iedzīvotājiem. Pie sienas informatīvā plāksnīte, ka fasāde atjaunota ar Rīgas Domes Īpašuma departamenta atbalstu. Tad ir jādomā, vai ēkas fasāde ir krāsota vecā īpašuma, iemītnieku ietvaros, vai tas ir bijis nākošais solis pēc īpašuma pārdošanas, un, kā tas ir noticis. Un vai šādi uzskaistināta vēsturiskā apkaime nezaudē ne tikai savus iedzīvotājus, bet arī savu seju, būtību un garu. Vai atjaunošanai piešķirtie fondi kalpo savam mērķim, pēc būtības, vai iezīmē un rosina destruktīvus darbus?
    Tas kā redzu vēsturisko apkaimju attīstību un , it īpaši, pieminekļu zonā iekļauto vēsturisko centru – līdz ar pieminekļu zonas statusa piešķiršanu, vienlaicīgi, nešķirojot visai apkaimei bija jānosaka atsevišķa saudzējoša nodokļu zona, pēc principa – katrs apgrūtinājums jāsabalansē ar atvieglojumu. Arī – lai nenotiktu atsevišķi izrāvieni, kas, iepludinot investīcijas no ārienes, fragmentē un “nomaina” ne tik turīgo apkaimi. Lai attīstot uzturētu dzīvu un vadītos pēc minētās oikos idejas.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 28.03.2020. 16.00

    Protams. Šorīt klausījos Čomski, ka pasaule ripo uz bezdibeni. Nu tas ir skaidrs, ka jau tagad esam cita civilāzija, dzīvojam citā ātrumā. Ar citiem izaicinājumiem. Bet – būs tik daudzas lietas, kas paliks nemainīgas- piemēram, ka vide veidos cilvēku.

    Lūk,šīs krīzes sakarā- vai tiešām varas elitei nav sirdsapziņa , lai ar likumu aizliegtu koku izciršanu pilsētās. Visos medijos raksta, ka šādas pandēmijas var kļūt regulāras

    Tāpat raksta, ka viens no cēloņiem mirstībai -Itālijā ir piesārņotais gaiss. Nu kādus vēl argumentus mūs varnešiem vajag , ka tīrss gaiss ir nākotnes izdzīvošanas priekšnoteikums?

    Klausos ltv1, ka marsa stadionā kokus tomēr cirtaīšot – VNĪ jau pilnīgi kā tādi bandīti – nekādi argumenri šos neaizturēs, bet Zolitūdē un kur tik vēl nē izcirtīšot tūkstošiem kokus veikalu celtniecībai.

    Šīs krīzes kontekstā es to uztveru pilnīgi kā tādu vardarbību

    0
    0
    Atbildēt

    0

    murrey > Sskaisle 30.03.2020. 23.34

    [kāpēc jaunieši nevarētu uztaisīt kaut ko līdzīgu virtuālajiem Lielajiem kapiem – iedodiet viņiem naudu.]
    Varētu. Ja vien būtu jaunieši, kuri grib to darīt. Bet tad viņi būtu nākuši un prasījuši to naudu. Ja zini kādu, kurš gribētu darīt, iesaki, lai nesēž krogos, bet lai uztaisa kaut vienu virtuālu kapa vietu un aiznes parādīt – varbūt, iedos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 27.03.2020. 15.39

Vairāk esmu vīlusies IR žurnālistos, kā Auziņā.

Pavisam droši, ka katrā tautas dziesmā ir savs buda. Kāpēc neviens neaicina šo laiku izmantot, lai tautas dziesmas lasot atklātu tajās Budu, Kristu , kaut vai Muhamedu.

Kāpēc vecprezidenti nevar solidarizēties ar tautu un piemēram, izsludināt eseju konkursu par taurasdziesmām? Vai videokonkursu par tautas dziesmu lasīšanu un skaidrošanu?

Vai tiešām nav kauns tik daudz baudīt un nedalīties?

+1
-1
Atbildēt

1

    murrey > Sskaisle 30.03.2020. 23.27

    Bet tu ņem un izsludini. Katrs var izveidot mājas lapu un izsludināt. Vai sāc pati rakstīt – sākuma publicēsies kaut vai komentāros vai sejas grāmatā, vēlāk jau dabūsi plašāku tribīni. Tu jau neesi no tām, kuras rakstītais paslīd garām pilnīgi neievērots. Ja jau, piemēram, es diskutēju ar tevi…

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 08.37

    Apžēlojies , kā reiz katrs nevar izveidot mājas lapy

    0
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 01.04.2020. 00.20

    Ja ļoti gribētu, tad laikam varētu gan. Ir vismaz daži saiti, kuri piedāvā veidot individuālās lapas un piedāvā ļoti vienkāršas instrukcijas. Tiesa, vajag laiku un uzņēmību. Galu galā var būt grupa sejas grāmatā. Galvenokārt, mūs ierobežo laika trūkums, svarīgāki mūsu izpratnē darbi un pašu niecības apzināšanās – pareizāk, mīts par to.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.03.2020. 10.13

20.marta Financial Times ir Juval Harari raksts – padaule pēc koronvīrusa.

Lūk, kaut ko tādu es sagaidītu no mūsu zinātniekiem, žurnālistiem, politiķiem.

Tagad – kauns apzināties mūsu impotenci – it kā mēs latvieši kādi garā vājie būtu

Satori Zanders iesaka lasīt par brīnumiem dsbā, te iesaka meditēt – feisbuks pilns ar drāķes tipa zinātājām, ka nomiršot visi sliktie …

Nu paldies vecākiem, ka zinu svešvalodas un varu savas garīgās vajadzības nodrošināt

0
0
Atbildēt

1

    murrey > Sskaisle 30.03.2020. 23.30

    Bet tu nevaimanā, bet iedod saiti uz tiem apcirkņiem. Kāds arī izlasīs. Pēc tam vēl un vēl. Kā teikts Dao un De: “Vistālākais ceļš sākas ar pirmo mazo soli”…

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > murrey 31.03.2020. 08.38

    Lai grēki mani nevilktu uz elli, man jau ir labo darbu lauciņi. Es visu ar nevaru

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam