Žurnāls: Kas Latvijā pieder krievu miljonāram, kura īpašumus kratīja Somijā?

18

Komentāri (18)

Jānis Lakijs 30.11.2018. 10.02

Kremļa trollis “skaisle-dusma-drosma”: “NA kā kultūras dzīves kā latviski skaisti saka – kūrētāja”
——-
NA – kultūras kūrētāja,
paristi, vienotībēni, saskaņieši un zaļzemnieki – imigrantu šķūrētāji
Ļoti efektīva darba dalīšana :)

+1
0
Atbildēt

0

andrejs 29.11.2018. 23.52

Meļņikovam, kuram Latvijā ir termiņuzturēšanās atļauja,
——-
Noteikti, ka “kremļa” opozicionārs un jau sen solījis iemācīties latviešu valodu.

+2
-1
Atbildēt

1

    AK > andrejs 30.11.2018. 06.53

    Sāk uzpeldēt TUA sekas. Es tik brīnos par tiem toreizējiem TUA atbalstītājiem.
    ….
    Es saprotu NĪ un pāris citu nozaru pārstāvjus, kam TUA naudu ienesa – tiem nauda nesmird un objektīvi uz lietām no malas paskatīties dēļ alkatības tie nespēj. Turklāt lielai daļai biznesa pārstāvju morāles un ētikas līmenis ir stipri zems, kaut kādi jēdzieni par kopējām sabiedrības vai valsts interesēm viņu pasaulītē neeksistē.
    ….
    Bet TUA atbalstīja vesela rinda cilvēku un mediju, kas no tā tiešu labumu neguva. Viņi parasti runāja par jūsu minētajiem kremļa opozicionāriem.
    ….
    Tur tak jābūt ar vienu rievu smadzenēs, lai nesaprastu, ka lielākā daļa kā reiz tieši nebūs opozicionāri, jo lielu naudu RU var nopelnīt vai nu kremļa līdzskrējējs vai tāds kas vismaz neizlec. Bet lai iegūtu TUA un šeit apmestos vai izvēlētos šo kā otru dzīvesvietu, vajag pietiekami daudz naudas.
    ….
    Turklāt, ja iekš RU paliek kaut daļa biznesa vai kāds radinieks vai daļa dzīves, tad tādu cilvēku kremlis jebkurā brīdī var paņemt aiz olām un likt strādāt RU interesēs. Respektīvi – TUA bija un ir LV drošības interešu drauds. Lai to nesaprastu, tiešām ir jābūt vienai rievai smadzenēs.
    ….
    Bet īstenībā laikam ir kāds cits variants – to it kā neitrālo cilvēku pro-TUA nostāju veicināja tas, ka pret to nostājās NA. Jo esmu novērojis, ka lielai daļai svarīgāk ir būt pret NA, nekā pro-LV vai anti-S, jo liela daļa šo it kā antikremļa pro-rietumu pozīcijas sludinātāju ir pret to, ka Latvija ir latviešu izveidota valsts latviešiem un ka Latvijai ir jābūt latviskai.
    ….
    Faktiski šo it kā pro-rietumnieciski noskaņoto subjektu un RU intereses Latvijas nacionālajā jautājumā sakrīt.
    ….
    Daudzi ir kļuvuši par slimiem internacionālistiem un faktiski kaut ko muldot par rietumu vērtībām pstiesībā sludina tādu pat viedokli kā sludināja komunisti un ko daļēji bet mazliet citā griezumā sludina (īpaši LV un citās nekrievijas teritorijās, lai pamatotu kolonistu tiesības šeit) arī RU sava imperiālisma nodrošināšanai – ka nacionālajam nav vietas uz zemes.
    ….
    Līdz ar to, ja kaut ko pasaka vai dara NA, tad šiem it kā pro-rietumnieciskajiem cilvēciņiem širmis aizkrīt, objektīvi situāciju novērtēt viņi nespēj un svarīgāka patiesībā viņiem ir anti-NA anti-latviskuma nostāja, nekā pro-LV intereses.
    ….
    Vai tik šie paši IR aktīvi neatbalstīja TUA, lai šādi rakstā aprakstītie subjekti te varētu ierasties un nostiprināties?

    +3
    -1
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > AK 30.11.2018. 09.22

    šorīt braucu tramvajā – jo vējš gāž nost no kājām un tieši par šito domāju – ka krievu kremļa opozicionāri milonāri ir tādi paši opozicionāri kā es krievu kremļa balerīna

    -par uzņemēju amoralitāti – ne visu , bet vispārīgi – es piekrītu – par to pat nav vērts strīdēties – tie par naudu mammu ieķīlās

    bet – vēl ir viena būtiska lieta, kurā ir atkal un atkal vainoju NA kā kultūras dzīves kā latviski skaisti saka – kūrētāju –

    tā ir tautas – latviešu tautas smadzeņu skalotāja
    un tas ir drausmīgi –

    piemēram – Gundega Repše ir izslavēta par izcilu literāti – bet – kāds bija viņas romāns Bogene – vai tur tika parādīts kādos hibrīdkara apstākļos notika Latvijas okupācija 1940.gadā?!
    Vai Ikstenas mātes piens – vieni vienīgi pasīvi cietēji un upuri

    Kad profesore Ancāne iedrošinājās izteikt tikai viedokli !!! – ka latviešu literatūra sludina , būtībā dzen gēnos iekšā šo mūžīgā cietēja un upura domāšanu – VISI LITERĀTI – kā satracināti suņi metās virsū Ancānei – ka tā neko nesaprotot, ka vispār ārprāts , ka tāda esot profesore un ko tik vel nē – bet –

    es vēl šodien dzīvoju ar pārliecību , ka Ancānei ir miljons reižu taisnība un ka tas, ka šodienas neatkarīgā Latvija ir atkal kremļa okupēta, tikai šoreiz ar pašu latviešu rokām – tas ir bijis iespējams lūk pirmkārt, nevis paša kremļa politikas dēļ, bet pirmkārt, tāpēc, ka tieši literāti kultīvē un baro un tur dzīvu šo padošanos, šo gaidīšanu un paļaušanos uz gaišajām rietumu demokrātijām uz to Kungu Debesīs

    Izrādās, ka melbārdei ir idejas kā vēl uzpirkt dažus, atsevišķus kuļturščikus – apbalvojumi un prēmijas ir vairāk kā zvaigznes debesīs – bet – atbildiet man NA biedri – kur ir kultūrpolitika , kas izglīto – teikšu tā – dara kulturālāku,labāku visu sabiedrību.

    Neatkārtošos – kā visa mums nav , kas ir citām demokrātiskām sabiedrībām – sākot ar literārajiem žurnāliem ,muzejiem ar audiogidiem un lekcijām un sarunām !!!!

    toties mums ir valsts uzpirkt šīs labprātīgās pakļaušanās, labprātīgās atdošanās matei Krievijai inteliģenti

    ziniet – Velbeka -Hermaņa Pakļaušanās JRT bija izcila – izcila izrāde, kura parādīja to, kas notiek šodien – kā demokrātiski – tiesiski pareizi tiek iznīcināta demokrātiska valsts
    un pirmā atbildīgā par to ir un paliek NA

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > AK 30.11.2018. 11.29

    Faktiski šo it kā pro-rietumnieciski noskaņoto subjektu un RU intereses Latvijas nacionālajā jautājumā sakrīt.
    —————————
    Tas pats taču bija redzams vakardienas Saeimas balsojumā pret ANO migrācijas kompaktu :-). Paristi un JV, un SC balso vienoti.
    Krievi, pildot kremļa rīkojumus, vēlas panākt jaunu kolonistu iepludināšanu Latvijā, līdz ar to mazinot iespējas izveidot Latvijā nacionālu valsti, bet “liberāļi” vienkārši dara to ko Brisele liek (dažam labam tiks kāds amatiņš). Viņu intereses sakrīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > AK 30.11.2018. 13.39

    Nedomā taču, ka tie, kuri īstenoja čekas valsts nozagšanas megaprojektus: TECII 2. kārta, Gudrona dīķi, Stradiņa slimnīca, LM, Citadele, Air Baltic un citus, UA jautājumos rīkotos latviešu tautas un valsts interesēs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Agavek 29.11.2018. 21.24

Cik riebīgi, uzrakt info par cilvēku, nomelnot ar pretīgiem prātojumiem. Ja nu viņš pierādīs pretējo? Daļa krimināllietu jau izbeigtas. Vai tiešām visi zhurnalisti ir tiiik dzelteni..

0
-3
Atbildēt

1

    QAnon > Agavek 29.11.2018. 21.36

    Varbūt atklāsies, ka Paška Meļņikovs nemaz nav krievs?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Mariete 29.11.2018. 13.29

Kad tad īsti mūsu drošības dienesti uzzināja par šo pilsoni? Kāpēc jau 2.dienā pēc TV raidījuma nebija ziņa presē, ka mums arī ir problēma? Vai tiešām jāsagaida glumais 1939./1940., lai nonāktu tā paša nožēlojamā fakta priekšā?
Ņemot vērā stacionāro kretīnu kaimiņos, LV vispār nedrīkst pārdot nekustamo īpašumu šiem pilsoņiem! Vispār – NĒ! Turklāt, jau esošo (tikai uz aizdomu pamata) – atsavināt / nacionalizēt.
Vai tiešām nevienam vēl nav skaidrs, ka RU intereses mērāmas gadsimtos? No šī viedokļa – LV neatkarības pirmie 22 gadi bija neliels pārpratums, kas tika ātri “sakopts”. Arī pašreiz notiekošais, par kuru mēs priecājamies, tiek uzmanīgi vērots, “taustīts”, mēģināts. Mēs viņiem nepārtraukti esam zem lupas. Tikko mēs pazaudēsim kādu no stratēģiskajiem partneriem vai izdarīsim kādu prātam neaptveramu glupību – ar mums ir cauri!

+4
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > Mariete 29.11.2018. 13.37

    izdarīsim kādu prātam neaptveramu glupību – ar mums ir cauri! – nu es domāju, ka sitas jau ir noticis –

    nu tas nav normāli, ka krievu spiegošanu izskatīs iekšlietu ministrija , kuras datorsistēmu kontrolē kremļa hakeri – kā tad tas notiks? –
    varbūt citas ministrijas arī ir pa tiešo savienotas ar kremļa internettīklu ?

    un kā tad ar bijušajiem čekistiem mūsu drošības struktūras, pret putina paziņojumu, ka čekists – tas ir uz mūžu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Mariete 29.11.2018. 21.17

    Mūsu “drošības” dienesti, kuru vienīgais mērķis vajāt, vai pat nogalināt nacionālpatriotus un represēt krietnus žurnālistus, par Krievijas bandītiem un FSBešņīkiem uzzin tikai no drosmīgiem un talantīgiem TV3 un kompromat.lv žurnālistiem, kā bija Ušakova kuratora Hapilova gadījumā, vai tos, kā kucēnus ar purnu iebāž pašu mīzalu peļķē CIP vai MI6 pārstāvji.
    Ir pienācis laiks nopietni izvērtēt katru UA gadījumu, lai būtu skaidrība, cik Latvijas ienaidnieku ievazāti, pateicoties prokremlisko izdzimteņu, čekas kājslauķu un pidarasu izdalītām uzturēšanās atļaujām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.11.2018. 11.43

un atkal – tas nav stāsts par krieviem – par ļaunajiem krieviem, tas ir stāsts par mums – čekistu -komunistu lielnāciju – tādi kalpi , kangari ,alkatīgi lopi –

Vienīgais labais, ko izdarīja Kiprā reģistrētajam uzņēmumam piederošā kompānija, – apvilka Pārdaugavas jūgendstila namus ar zaļu tīklu.

Lai pārdotu dzīvokļus bagātiem Krievijas pilsoņiem, bija jāatbrīvojas no esošajiem īrniekiem ar beztermiņa līgumiem. Priekš tā īpašniekam bija savas Krievijā aprobētas, “vienkāršas un drošas” metodes.

https://www.tvnet.lv/6464555/nodegusas-kalnciema-rezidences-spogulis-mantrausibai-vienaldzibai-launpratibai

+5
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > Drosma 29.11.2018. 11.47

    starp citu – ir vēl viena lieta, kura mani ļoti loti uztrauc – es šogad esmu apceļojusi un apskatījusi vismaz 60 muižas – pilis- kungu mājas.
    Tā ir tāda bagātība, ka no sajūsmas reibst galva ….bet – par tik ļoti daudzām muižas ēkām man ir teikts, ka tās ir nopirkuši un pametuši aizmirstībai bagāti putina krievi , ka likums tāds esot , ka ja privātīpašums tad drikstot aizlaist iznīcībā ar aizsargājamus pieminekļus

    un atkal – kas tad tos likumus nosaka – vai tiešām tie bagātie putina krievi jeb mūsu alaktīgie bāleliņi , kuriem Latvija ir tikai vieta, kur pelnīt naudu nevis Dzimtene ?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Drosma 30.11.2018. 10.10

    “Lai pārdotu dzīvokļus bagātajiem Krievijas pilsoņiem, bija jāatbrīvojas no esošajiem īrniekiem ar beztermiņa līgumiem.”
    Diemžēl, viss vienā maisā. Tieši beztermiņa īres līgumi un īres attiecības, kas balstās uz vēsturisko īpašnieku nolīdzināšanu zemāk par zemi, ir radījušas situāciju, ka vecās apbūves uzturēšanai un attīstīšanai katastrofāli pietrūkst līdzekļu. Tas ir pārvērsts par biznesu, kurā uzvar uzpircēji un nauda, kuras izcelsme nereti ir miglā tīta. Ir pamatoti iemesli kādēļ NĪ lobijs ir tik spēcīgs, kādēļ pārpircējiem un jaunajiem īpašniekiem praksē nav saistoši ne vecie beztermiņa līgumi, ne arī ir interese atjaunot un pastāv iespēja brīvāk rīkoties ar vēsturisko apbūvi. Likumdošanā nostiprinātie apgrūtinājumi un izņēmumi denacionalizētos īpašumus padara par konkurēt nespējīgiem, izspiež no tirgus, šai ziņā arī graustu politika jeb bizness nav vēsturiskajiem īpašumiem labvēlīgs un nav vērtējams viennozīmīgi. Var jau mēģināt distancēties un domāt, ka denacionalizēto īpašumu jautājums attiecas tikai uz šauru loku. Realitātē tas skar visus, jo zaudējot vēsturiskās ēkas, zaudējam pilsētas kodolu un seju, zaudējam arī iedzīvotājus, pārmantojamību un vēsturisko atmiņu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.11.2018. 10.31

nav jau laika te izvērsties visu dienu rakstīt – bet –
es uzskatu, ka viena nenormāli milzīga problēma, kas ļoti būtiski ietekmē mūsu nācijas dzīvi ir kultūra – lasu iikstenai papildus vel 2 milj Londonas tirgus naudai , dos 7 000 eur balvu no KM un vēl kaut kas tāds –
skauž ? – nu viennozīmīgi ka jā, bet ne par to runa –
runa tomēr ir par to vēsti, ko mums nes kultūra – mēs nabaga cietēji, mēs nabaga upuri mēs nabaga likteņa pamestie bāreņi – klau –

nu vēl neesmu redzējusi, bet noteikti gribu noskatīties Homo novus – bet cik noprotu – tad tā ir vienīgā simtgades māksla , kas ir ar gaišu labestīgu uzplaiksnījumu

vēsturiskie romāni – nerunāsim nemaz par vēsturisko pusi , bet visi ir lūzeru un cietēju kliedzieni pret Debesīm – viss – tās cakas es neskaitu

tad tie Gaismas raksti – nu Svētā Debess ir mana lieciniece – nu bija tā tautas vēsture kā tads bēru gājiens parādīts , u nerunāsim nemaz par to “mīlestības’ koncertu pie lnb , kur naudu koruptīvā veidā savāca šipsis – to nedrīkstēja tā pieļaut – tā bija un ir korupcija – vai cilvēku truka, ko likt komisijā, kas naudu dalija?

Un tad Bikšes Rainis – klau – būtu man līdzekļi un iespēja – iesūdzēti biksi tiesā par Raiņa piesmiešanu – jūs izpētiet – kāds tas Rainis izskatās – liels rumpis , plāna galviņa un vēl plānāks kakliņš un protams, atsēdināts –

jūs saprotiet , ka visa lietas būtība ir tas, ka NA kultūras nozare aktīvi strādā pie mīta, ka Krieviaj Latviju turpina varot un ka mums nv citu iespēju kā būt upuriem

un tam es nepiekrītu – es kategorski esmu rpet to un pirmos es saliktu cietumā nevis sc , be na –

nu labi – gan jau , es ceru

+2
-1
Atbildēt

1

    J.Biotops > Drosma 29.11.2018. 20.14

    “…ko mums nes kultūra – mēs nabaga cietēji, mēs nabaga upuri mēs nabaga likteņa pamestie bāreņi…” Pieņemot, ka sapratu pareizi, par šo varu Tev, Dusmupūcīt sirdsmīļā, piekrist ar mierīgu prātu.
    Diemžēl tāda “kultūra” unn tās nesēji nes tieši to, pēc kā ir pieprasījums.
    Spogulīt, spogulīt… (tas attiecas uz mums abiem un ne tikai…)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.11.2018. 10.19

Starp citu, virsraksts Krievija s pirkst ir absolūti aplams – vai tad tas meļņikovs ar varu vai viltu te iekārtojās un iedzīvojās? vai tomēr pakalpīgie alkatīgie latvieši viņa peidāvāja izdevīgas cenas un visādas priekšrocības ?

kāpēc ir tik atklāta un pretīga un zemiska smadzeņu un domāšanas zombēšana – visi citi vainīgi – ak krievijas pirksts un kulaks utt – bet kur mūsu atbildība ?

vakar skatījos- https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/28.11.2018-tiesa-runa-cina-par-sniega-krabjiem-barenca-jura.id145263/-

nervi beigti – godavārds – bezcerība – Latvijas valsts tiek lietota kā tāds tualetes papīrs – kad vajag noslaucīties , vai kā tāds tampons , kad sākas asiņošana – to vajag aizliegt ar likumu ! Es vēl saprastu, ja par sava vārda zaimošanu, negodīgu valkāšanu valstij tiktu nodokļi – bet nē

tagad nu brēc valstij jāaizstāv savi uzņēmēji – piedodiet – kādi uzņemēji , ja ar mums tik vien ir saistība , kā mūsu vārda izmantošana un sašmucēšana –

kāpēc Latvijas uzņēmēji neveido godīgu un atklātu biznesu ar mūsu rietumvalstu partneriem – drausmīgi , vienkārši drausmīgi bija skatīies un klausīties

un tad tas šmits – jaunais deputāts – nu man ausis svila – tam nabaga – kā viņu laikam inārijs voits – uzlēja samazgu spaini un izbaudīja efektu – lai tikai jautājums nebūtu jāatbild ; man skiet, ka visādi citādi cietais bojārs pat uz mirkli saprašanu zaudēja –

nē – tas nav normāli – kas notiek uzņēmējdarbības vidē un kā viņi būtība russificē Latvijas biznesa vidi šī vārda simboliskā ne tikai valodiskā nozīmē

+5
0
Atbildēt

0

Sskaisle 29.11.2018. 10.11

Žurnālistei paldies! Novērtēju!

Bet – smieklīgi līdz izmisuma asarām – IM Kozlovoska vadībā sāks izmeklēšanu, kuru kontrolēs un manipulēs kremļa hakeri – nu un ko secinās ?

Jūrmalā latviešu valodu tikpat kā nedzird. Truksnis tur dod vienu alaidi pēc otras Krievijas bagātniekiem ,kamēr latvieši grimst nabadzībā ielo nodokļu dēļ.

Debess Svētā – nu paglāb mani no šī murga , ko sauc par Latvijas nodevīgo varas eliti – čekistu -komunistu mauku valsti !

+5
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam