Atklāts un nepamatots uzbrukums latviešu baznīcai

35

Komentāri (35)

Sskaisle 25.04.2018. 09.46

Jaunajās Domuzīmēs ir pārpublicēts raksts no Somijas – izlasiet – padomājiet – ir par ko padomāt.
Jo mūsu LELB konsistorijā – jau nedomā -tur sēž sātana kalpi, kuri tikai plāno padzīt visus domājošos mācītājus un netraucēti baudīt to labklājību, kuru dod milzīgie draudžu īpašumi.
Klau – vai kāds ir saskaitījis , cik īpašumums LELB konsist. jau ir pārdevusi, kā tērējusi kopīgo naudu ?
Par valsts kasi sabiedrība vismaz kādu priekšstatu gūst, bet kā ir ar Baznīcām ?

Domuzīme
5. marts ·
Šīgada pirmajā žurnāla Domuzīme numurā somu publiciste Anna Stina Nikenena raksta par Mārtiņu Luteru un vaicā par jaunas reformācijas nepieciešamību.

Rakstu komentē Ralfs Kokins, Dr. theol., LU Teoloģijas fakultātes asoc. profesors, LELB mācītājs.

Tulkojusi Anete Kona.
Lietotāja Domuzīme attēls.
Patīk
Komentēt

+6
0
Atbildēt

0

Antons 25.04.2018. 09.36

Naivais R.A. domā, ka baznīca Latvijā cīnās nez par kādām idejām, nesaprazdams. ka cīņa notiek tikai un vienīgi par mantu.
Un vispār, baznīca kā birokrātiska iestāde un reliģija ir absolūti dažādas lietas.
Tos ticīgos un religiozos vēl var kaut kā saprast, katram sava apmātība, psihoterapija, aiziešana no realitātes, utt., un pat reizēm kaut kur attaisnot.
Tikai ne tos viņu, pārsvarā. liekulīgos un alkatīgos “ganus”, kas kalpojuši visām varām, ieskaitot komunistiem..

+8
0
Atbildēt

1

    tonijs > Antons 25.04.2018. 15.01

    Nez kāpēc RA uztraucas par gejiem, bet nemaz neuztraucas par celibātā dzīvojošiem mācītājiem, kas bieži beidzas ar mazu puisīšu izmantošanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 24.04.2018. 20.55

DVF valde izsaka sirsnīgu pateicību Latvijas Evaņģēliski luteriskās Baznīcas ārpus Latvijas (LELBāL) draudzēm un garīdzniekiem par praktisko un garīgo atbalstu, ko tie snieguši latviešu bēgļiem, karavīriem un trimdas kopienām Lielbritānijā, kā arī visā pasaulē okupācijas gados, +++

Tā baznīca, kura sniedza atbalstu bēgļiem un karavīriem pēc 2. pasaules kara bija cita baznīca. Tajā baznīcā, kā lentenis, vēl nebija ieviesušās šodienas “eiropeiskās vērtības”. tajā baznīcā, tā pat kā nekur citur Eiropā vēl nelaulāja gejus un lezbietes, bet dzimšanas dokumentos tēvs un mātes vietā nerakstīja – vecāks N1 un vecāks N2, kā tas šobrīd jau notiek Francijā un nav nekāda iemesla neticēt tam, ka pienāks laiks un šādi tas notiks arī citviet Eiropā, tai skaitā Latvijā.

+6
-7
Atbildēt

3

    tonijs > rinķī apkārt 24.04.2018. 22.33

    Protams, ka tā notiks arī Latvijā un tāpēc nesabruks ne Francija, ne arī Latvija. Īstās eiropeiskās vērtības ir tolerance un cilvēktiesību ievērošana (atceramies, ka ES moto ir “Vienoti dažādībā”), nevis neiecietība un jebkāda veida diskriminācija. Tāpēc tev un līdzīgi domājošiem iesaku veltīt enerģiju kaut kam jēdzīgākam nekā cīņai ar vējdzirnavām. Starp citu, tevi nemulsina, ka jautājumā par eiropeiskajām vērtībām jūs, nacionāļi, sēžat vienā laivā ar putinistiem, kuri arī runā par rietumu civilizācijas norietu un viņu vēsturisko misiju “īsteno” vērtību sargāšanā?

    +4
    -3
    Atbildēt

    2

    kolpants > tonijs 24.04.2018. 22.49

    С точки зрения исторического развития ничего удивительного в закате западной цивилизации не будет.
    И вообще как-то выглядит, что для здорового функционирования организма нужна какая-то постоянная внешняя опасность или угроза. Которая постоянно держит в тонусе. А сейчас западный (европейский) мир находится в неком таком расслабленном состоянии. Точнее, находился. И похоже, что определенная часть политиков прекрасно понимает,что нужно что-то внешнее раздражающее, стимулирующее к собранности.
    И если исламизацию как-то совсем нетолерантно считать угрозой, то вот, например, Россия великолепно годится на эту роль. И России тоже нужен внешний раздражитель – и тут как раз ЕС и США годятся..

    Как пример-сейчас у детей аллегоричность выше, чем в наше время. И одна из версий-организм не чувствует настоящие внешние угрозы, и начинает искать уже сам искать “врагов”, чтобы быть в тонусе.

    0
    -2
    Atbildēt

    2

    tonijs > kolpants 24.04.2018. 22.59

    Par Krieviju piekrītu- viņiem ārējais ienaidnieks ir vajadzīgs, lai vienotu tautu, jo ekonomika stagnē un tauta var sākt buntoties. Eiropā ārējais ienaidnieks ir vajadzīgs tikai radikāļiem- lai paceltu savu reitingu un tiktu pie siles. Tas, ka Eiropā jau vairāk nekā 70 gadus valda miers, ir milzīgs sasniegums.

    +4
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > tonijs 24.04.2018. 23.21

    Un ienaidnieku meklēšana šo mieru var pārtraukt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 25.04.2018. 14.30

    Конечно, не сравнить с теми столетиями, когда были постоянные войны. Но и геополитической стабильности в Европе нет. Это не чревато, как раньше войнами. Но возможным распадом-вполне.
    Поэтому сейчас перед Европой, точнее, ЕС стоит огромная принципиальнейшая проблема-как действовать дальше. Как стать эффективным работоспособным образование, а не погрязшей в бюрократии и постоянных согласованиях организацией.
    Решение-федерализация, единый центр принятия решений. Или-как и раньше-долго муторно и неэффективно..А если примут еще новых членов..А ведь уже образуются блоки и связки..Вышегородские страны..скандинавы..южане..
    Ну нельзя же так упрощенно считать, что мол народ тупой, вот их потянуло в сторону националистов. Если 20 лет назад не тянуло, значит, есть причины?
    Та же толерантность. По сути хорошая вещь. Но когда местному преступнику можно указать национальность, а приезжему -нет, то почему? И почему надо замалчивать вначале то, что произошло в Кельне?

    А вот внешняя угроза-она всегда сплачивает!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 25.04.2018. 14.53

    Dzīvosim redzēsim, ES vadībā ir gudri cilvēki, gan jau viņi izdomās, kā uzlabot vai reformēt ES. Domāju, ka nacionālisma uzplūdi saistīti ar migrantu masveida ieceļošanu Eiropā un, tai samazinoties, samazināsies arī nacionālisms.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 26.04.2018. 12.35

    так эти умные люди уже предлагают. Централизация (то есть фактически федерализация) принятия решений. Да те же внутренние войска, подчиняемые именно интересам ЕС, а не НАТО (где основная роль принадлежит США, а геополитически между ЕС и США не всегда есть общая позиция-что, в принципе, и логично, каждый должен думать в первую очередь, о своем народе)

    И у умных людей есть один очень ограничивающий фактор-выборы тех, кто потом будет решать в Брюсселе, происходят на национальном уровне. И сколько в стране избирателей, которые готовы проголосовать за тех, кто думает больше о всем ЕС, чем о своей стране?
    Да и у каждой страны опять свои интересы. Вот те же умные люди почему-то не сделали всем одинаковые платежи за площади..В итоге уже нет честной конкуренции между Латвией Литвой и Эстонией.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > kolpants 25.04.2018. 18.01

    Vācijas ārlietu ministre par ārējiem ienaidniekiem:
    “Der Kreml brauche Feindbilder, die freien Gesellschaften des Westens nicht.”
    http://www.spiegel.de/politik/deutschland/ursula-von-der-leyen-plaediert-fuer-haerteren-kurs-gegenueber-wladimir-putin-a-1204168.html

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 26.04.2018. 12.41

    Тут она не сказала ничего нового, довольно стандартное мнение человека, связанного с военными делами.
    По-моему, чем сильнее кого-то загоняют в угол с позиции силы, тем хуже фактический результат.
    ЗА примерами далеко ходить не надо. Точно такая позиция у латышей по отношению к русским в Латвии: хватит с ними нянчиться, отменить обучение на русском, жестче штрафовать за незнание или слабое владение латышским и т.д. Пусть мол почувствуют нашу силу и решимость, и тогда сломаются и начнут говорить на латышском, голосовать за латышские партии и т.д.
    Ну и как, работает?
    Так эффективно “работает”, что снова возрождается партия Жданок, имеет неплохие шансы войти в Сейм и такие же неплохие шансы получить голоса даже таких как я, которые до этого никогда за нее не голосовали.
    Вот вам и позиция силы.
    В угол может, можно загнать, кого-то совсем слабого или незначительного. Но не страну или часть населения, которая довольно таки самодостаточна.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > tonijs 25.04.2018. 07.42

    tonijs ….Starp citu, tevi nemulsina, ka jautājumā par eiropeiskajām vērtībām jūs, nacionāļi, sēžat vienā laivā ar putinistiem…+++ Robērs Šūmanis un viņa domu biedri, kurus visus kopā mēdz dēvēt par ES tēviem, bija praktizējoši katoļi, kuri bija pārliecināti, ka ES pamats tā ir kristīgā civilizācija uz kuras šobrīd vēl pagaidām balstās pasaule, kurā dzīvojam. Tāpēc mani mulsin kas cits – kā mūsu pasaules lāstam – kreisuļiem, kuri savlaik jau sarīkoja tādas “sociālas revolūcijas” kā “šķiru cīņa”, cīņa par “rases brīvību”, tik īsā laikā izdevās apmulsināt Eiropu un uzsākt “revolūciju”, kurai komunistu un nacistu pastrādātais nevar līdzināties.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Antons > rinķī apkārt 25.04.2018. 09.40

    kolpants – atkal saskatījies Krievijas “zombojaščiku”, kur tu redzi Rietumu civilizācijas norietu?
    Pagaidām acīmredzama vienīgi Krievijas absolūtās degradācija, ieskaitot vērtību degradāciju un pilnīgāko morāles degradāciju, un visas pasaules pilsoņu vēl,me nokļūt tajos bojā ejošos Rietumos, nevis otrādi.

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Antons 25.04.2018. 14.35

    Во-первых, Антон, вот честное слово-ну уже призадалбливает это про Москву, Путина, и зомбоящик России и т.д.!
    Откуда такая вдруг нетерпимость к чужим взглядам? Это становится просто удивительной тенденцией-люди, пропагандирующие некие свободные вещи, мнение меньшинства (не только сексуального), становятся крайне агрессивны и нетерпимы к чужому мнению.
    Я что-то не читал, чтобы мясоеды пошли и разгромили бы кафе вегетарианцев. А вот что веганы устроили очередной погром в обычном кафе-постоянно.
    Обычные простосексуалы не ходят маршами. А ЛГТБ обществу вот прям зудит пройтись отдельным маршем. Ну что этот марш полезного делает? Кто-то еще не знает, что есть ЛГТБ?
    Во-вторых, я не сказал, что уже закат. Я сказал, что в последние 10 лет появилось много сложных проблем. И которые решить так, чтобы всем было хорошо, Европе будет очень трудно! И поиск решений чреват и развалом или уменьшением ЕС.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > rinķī apkārt 25.04.2018. 09.41

    kāds tu netīrs cūka esi ra – man kauns par tevi.
    Tieši tu esi aizkrējis no Latvijas un baudi tās zemes labumus, drošību un labklājību, kurai ir tāda baznīca, kuru tu tagad cūka netīrais nospārdi – Vācija bija tā, kas pasaulei deva Luteru, kas atbrīvoja cilvēka prātu un dvēseli , bet tu te tagad to apspļaudi un apkakā, pats savu Dzimtenis pazmezdams un atstādams postam un iznīcībai
    kāda ir tās tavas vanaga baznīcas vērtība – bbļedj mauka tu nolādētais – tas , ka vanagam baznīca nodrošina miljonāra dzīvi uz mūsu ticīgo rēķina tevi ir godīgāk un taisnīgāk kā tas, pasaule atzīst, ka homoseksuāļiem ir tādas pašas tiesības kā heteroseksuāļiem ?

    tu mauka pretīgais,ra – ko tev viens homoseksuālis ir nozadzis un apēdis salīdzinājumā ar to, ko LELB baznīcas konsistorija ir notērējusi savas greznās dzīves nodrošināšanai

    Debess glāb mani no tādiem cilvēkiem kā ra – tie visļaunākie

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    Antons > Dusma 25.04.2018. 09.55

    Dusma – uzrakstīji pārāk, maigi sakot, emocionāli, bet, principā tev piekrītu.
    R.A. man atgādina tos krievus, kas aizlaidušies no Krievijas, un no turienes sāk ļoti mīlēt Putinu un kļūst lielāki Krievijas patrioti, kā palikušies.
    R.A. nevajadzētu spļaut tanī bļodā, no kuras ēd viņš pats un viņa radi.

    +6
    0
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Antons 25.04.2018. 12.09

    Anton, kad Tu vienreiz beigsi dzīvot pašizdomātā Eiropā un pieņemsi, ka Eiropa nav tikai visādu kreisuļu – kultūrmarksistu, “kreiso liberāļu” , “zaļo internacionālistu” uc citadele? :) Cik gadus es Tev stāstu par to, ka, piemēram, Vācijā dzīvo dažādu politisko pārliecību ļaudis un man tā labā ziņa ir tā , ka CDU (vācu konservatīvie), ir sasparojušies un savā “Konservatīvo manifestā” nosprauduši mērķi gāzt Merkeli, un atgriezties pie pamatvērtībām – ģimene, māte, tēvs, bērns, kritiski izvērtēt islāmu, migrāciju utt

    0
    -3
    Atbildēt

    2

    Antons > rinķī apkārt 25.04.2018. 13.29

    R.A. – varbūt. es ko nezinu, bet, taisni Merkele taču ir CDU ( Kristīgo demokrātu) līdere, Merkele. kura ielaida Vācijā simtiem tūkstošu bēgļu ( vai “bēgļu), kura absolūti neprotestē pret mazākumu tiesībām, ieskaitot geju utt. tiesībām, kas viss Vācijā sen ir?
    Atšķirībā no Latvijas, kur pieņemts SC un NA kopīgais “tikumības” likums, absolūti ksenofobisks, kā domā, Vācijā tāds likums būtu iespējams?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 25.04.2018. 15.04

    Kāpēc CDU būtu jāatgriežas pie pamatvērtībām? Vai viņi (vai kādi citi) no tām bija kaut kur aizgājuši?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > rinķī apkārt 25.04.2018. 14.41

    ну, все течет все меняется, и смотря как пункт взять за отчетный…

    С исторической точки зрения еще не так давно церковь продавала индульгенции. И сжигала несогласных…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 24.04.2018. 17.57

tonijs 24.04.2018. 15.50

Tūlīt no savām tumšajām alām izlīdīs nacionāļu aizstāvji un nosauks Daugavas vanagus par čekistiem, bet Daugavas vanagi uzvarēs noplukušos nacionāļu gaiļus.

+7
0
Atbildēt

1

    QAnon > tonijs 24.04.2018. 21.04

    Kāpēc gan koprofāgi iedomājušies, ka normāliem cilvēkiem būtu jāslēpjas tumšās alās? Vēl jau čekas pidarasi nav Latvijā sagrābuši visu varu un spriežot pēc tā, kā mainās tendences pasaulē, drīz jūs pašus Politiskā policija vilks no alām pagrabiem laukā. Tavējo prokremlisko izdzimteņu un zagļu saimnieks, čeka, vervēja un kompromitēja mācītājus un arī ierindas cilvēkus gan Latvijā gan Rietumos. Freiberga un Lejiņš tam vislabākais apliecinājums.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

J.šveiks 24.04.2018. 15.35

šitos kadrus izlasot uzreiez redzams kas Latvijā kontrolē baznīcas un to īpašumus , kuri jau pa lielo notirgoti , ja vanags nemaksā nodokļus un neraksta ienākumu deklarāciju , tad valstij nav ko jaukties šajos čekas midzeņos, baznīca pēc satversmes ir ārpus valsts.

+11
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > J.šveiks 24.04.2018. 16.02

    nū – mums to neaptvert – Tu vispār sajēdz , kādi miljoni – simti miljoni nonaktu Vanaga personīgā kontrolē , ja šo likumu pieņemtu – tas ir visīstākais bandītisms

    bet – ņem vērā vecīt – ticīgie neprotestē – jo vienkārši to nezin – nezin, kāds likums – kāda afēra tiek gatavoti

    savulaik, es būtu kāpusi kalna galā un kliegusi – mana baznīca lasīja asariņas no ticīgiem , lai sakoptu to, kas padlaikos tika iznīcināts, kamēr Vanagam cēla māju – pili par miljonu – Baznīcas naudu – nē nē – ne no Debesīm nolaistu , bet no ticīgiem iekasētu

    zini – te smird pēc sēra- met labāk krustu un pirms gulētiešanas glāzīti

    es vīnu tu šņabi , jo es lasīju, ka šņabis ir slikts

    +6
    0
    Atbildēt

    1

    J.šveiks > Dusma 25.04.2018. 10.01

    diezgan labi varu iedomāties , jo , katrai baznīcai kas atrodās uz Latvijas zemes , protams ārpus pilsētām , bija mācītāja muižas , kurām piederēja ne mazums zemju un mežu , tas viss pēc brīvības atgūšanas nonāca baznīcu īpašumos , protams ļaudīm par to zināms maz un iztereses ar nav , bet personīgi zinu par notirgotajām zemēm un nīpašumiem, arī pilsētu baznīcām ir īpašumi , piekrītu ka tie ir milkjoni.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 24.04.2018. 15.19

tiesiskums jau ir sinonīms vārdam liekulība – tā es raksturotu šo situāciju

+4
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 24.04.2018. 15.17

nu – kurš vēl man iedrošināsies iebilst, kad es rakstu un apgalvoju, ka NA būtībā īsteno kremļa interešu politiku Latvijā?
Nu kurš?

http://jauns.lv/raksts/zinas/278801-varam-nedoma-ka-kolegovai-uzradita-apsudziba-skartu-vinas-amata-pienakumu-izpildi

+6
-2
Atbildēt

2

    Vahamurka > Dusma 24.04.2018. 16.37

    Nu protams,Koļegova sniegusi nepatiesas ziņas kremļa uzdevumā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Dusma 24.04.2018. 18.06

    Dusmupūcīt, lūdzu nekasies – “… vairāk nekā 120 VVD darbinieku parakstījuši vēstuli Koļegovas atbalstam…”
    Tautai, kā zināms, vienmēr ir taisnība. Arī es parakstītu, ja nebūtu šaubu, ka priekšniece zina manus grēciņus, bet izliekas nezinām. Tie protams, neattiecas uz nevainojami godīgo WD. Un aizstāvjiem no visvarenā neVARAM.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Antons > J.Biotops 25.04.2018. 09.46

    Dusma – nu naiva gan tu esi, Latvijā amatpersonu melošana att. uz deklarācijām un visu pārējo ir norma.
    Norma nav godīgums un atbildība.
    K. ir normāla amatpwersona, kā jau visi, kas tur tika pēc NEGATĪVĀS selekcijas principa, un savādāk muļķuzemē nenotiek.
    Samācījies tur visādas muļķības savās ārzemēs, mums tas neder, mums savi principi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam