Kā tūkstošgades paaudze mainījusi alkoholisko dzērienu ražošanas nozari?
2Saistītie raksti
Aktuāls jautājums /
4. februāris
Sadarbību ar agresoru noliedz
1 no 2 miljoniem /
13. decembris 2023
Darja un Jegors, pasaulē labākās alkoholiskās kombučas ražotāji
Tendences /
3. decembris 2023
Aizmirsts eksistences vieglums
Viedoklis /
22. jūnijs 2023
No etiķetes līdz blakusproduktu otrai dzīvei – kā alus darīšanu padarīt ilgtspējīgāku?
Komentāri (2)
Ilze Gutmane 25.04.2018. 07.12
Cerams, visa rekolēģija dabūja lūpas apslacīt par šo rakstu. Vai tikai daži?
Telefonā, rīta ziņas lasot, sajaucu, ko lasu, domāju – fui TVNETS, galīgi godu zaudējuši? ..nuu…emmm…aaaaa…
Viedoklis, manuprāt, ir tad, ja tu cilvēks tā domā, pat ja par to netiek maksāts. Nez vai IR komanda un Kaspars Sils slavinātu uzņēmumu, ja par to nebūtu “gardu” ieguvumu. Fakti jau interesanti, bet riebīga, riebīga reklāmas garša.
Nav jau tā, ka viss rīts dēļ šī sačakarēts, bet tomēr…
0
J.šveiks 23.04.2018. 18.36
krāsainos dzērienus un kokteiļus nelietoju , dzeru tikai tīru šņabi , Latvijas balzamu krievi padarījuši par riktīgu mēslu , ja šnabis cērt rīklē , tad tas jau ir mēsls , iegādajos tikai specbodēs un pārbaudītas vērtības.
0