esiet ievērojuši – kā evoluiconē māras zālītes liecības par savu priviliģēto situāciju gan padlaikos , gan šodienas Latvijā?
Nu ka citam ja ne tam naivajam sirmajam Latvijas tantukam, kuram ticība tīrajam un skaistajam latviešu dzejas vārdam ir vienīgais palikušais Svētums – domāti meli par to, ka viņa- dzjeniece tika braukāties pa Rietumiem , jo čekai apnicis viņai rakstīt atteikumus uz iesniegumiem ….
Kā var tā piedirst tā naivā , labticīgā cilvēka dvēseli , var teikt acis? Nu kur ir mūsu drosme vismaz tautai savā starpā izrunāties godīgi , nepazemojot ar meliem ….
Nezinu , nezinu ….. viena lieta ir oligarhu nozagtā valsts, bet otra lieta ir radošāš inteliģences izmantotā un pēc tam piedirstā tautas dvēselīte ….. un tas pēdējais ir tas , kā saka īstais nāves trieciens … – tā es domāju …
par to ir runa – tā ir tā lielākā nelaime, ka paši nespējam izrunāties – tikai inteliģence vaino tautu, ka tā ir debīla un slinka, un neko citu kā rungu un pa muti nav pelnījusi, bet tauta vaino inteliģenci, ka tā ir lēta mauka , pārdodas jebkurai varai
Nu Šveik – esi bruņinieks – ieliec man saitīti – kur es varu redzēt, kur medijos ir fakti par to. ka LLC nozagtie nepilni 100 000 eur ir atgriezti valsts kasē, vai par tiem ir visi grāmatvedības dokumenti? Nu kur tas ir?
LLC goda seja bija VVFREIBERGA, bet izpidvara bija Ikstena Nora.
Ikstena man vairākkārt ir draudējusi ar tiesvedību – lūdzu -es gaidu – kāpēc man nav tiesības zināt, kas notiek ar valsts naudu? Kur ir tā informācija, kas notika ar tiem nepielniem 100 000 eur?
Tagad skatos – Istena braukā pa sauli un mums stāsta , cik pasaule ir sajūsminātapr latviešu literatūru , ģībst nost –
skatos – pasākums Latvijas vēstniecībā Londonā – esot loti kupli apmeklēts – māsas bērns lai skaisti dzied – bet kur tad ir tas kuplais apmekējums ? 20 cilvēki?
Nu uzrakstiet – nu šaņemieties un uzrakstiet, cik izmaksāja pasākums vēstniecībā , cik Latvijas valsts par gramatas mātes piens rakstīšanu un cik par tulkošanu un cik par tieši šīs gramatas prezentāciju –
nu kas cits, ja ne padavaras stila pokazuha – cik simti tukstoši tiek izgāzti vienai Ikstenai , kamēr mazās pašvaldības nespēj vairs pat bibliotēkas nodrošināt ?
Tā ir Latvijas !!!! – NA vadītā kultūrpolitika – tieša sarkanā līnija no padlaikiem – ja proti laizīt – badā nepaliksi …. tieši otrādi !
Tev, darba nespējīgā senākās profesijas veterāne, laikam viss smalki zināms par laizīšanu un sūkāšanu? Vairs neesi pieprasīta, tagad vari vien par maksu tikai izkārnīties uz latviešu tautu un valsti.
Fašistiskais lops Alksņis, prasts krievu saldafons, ko tāds var zināt par čekas maisiem. Krievu armijnieki bija civilizācijas ienaidnieku pašas padibenes, kam neatradās amats čekā, vai kompartijā.
viņa- dzjeniece tika braukāties pa Rietumiem , jo čekai apnicis viņai rakstīt atteikumus uz iesniegumiem
ну не знаю, нормальное пояснение. По крайней мере, не хуже пояснения Элерте, что она вступила в ряды КПСС, чтобы иметь возможность говорить и наставлять на пусть истинный членов КПСС “изнутри”.
Очевидно, в голову младолатышей теперь закладывается информация, что в советское время с членами партии могли общаться только члены партии и нечленам с ними говорить запрещалось)))
– es spēju saprast, ka padlaikos cilvēki – vienkāršā tauta neaizdomājās, nespēja iedomāties , ka viņu pielūgtie superdiženie dzejnieki – ziedonis, peters, vācietis , zālīte, čaklais utt. – lai tiktu uz smirdīgajiem – visa cēlās padtautas nolādētajiem Rietumiem, sadarbojās ar cilvēku šāvējiem un mocītājiem čekistiem – nu sadarbojās – kurš rakstot formālus,kurš neformālus ziņojumus, kurš vēl kā citādi pakalpojot, bet …. skaidrs, ka daiļmēlītes spēja tā liekuļot , ka labticīgais latviensis naivensis vulgaris – vēl tagad tic šo cilvēku tīrībai …. bet to es savai tautai piedodu – es ļoti ilgi biju ar jums ….
nu bet būsim godīgi – kuri tad bija tie latvieši , kuri A.Gorbunovam aplaudēja, sekoja, ticēja, uz kuru paļāvās? kas tie – interfrontieši bija ? Amerikāņi? Korejieši ? Citplanētieši?
Kas bija tie cilvēki AP , kuri balsoja PAR Latvijas neatkarību, izstāšanos no PSRS? Cik no viņiem NEBIJA saistīti ar ceku un čeku?
Kas bija Mārtiņš Virsis? Kas ir šodien Latvijas sūtnis NATO Indulis Bērziņš? Cik tīra no čekistiem un mūsu diplomātija?
Mūsu valsts drošības struktūras?
Vai tad trūkst pierādījumu par Godmani? Vai prof. Lāča intervija žurnālā IR nebija ietiekams pamats nopietnām pārdomām -diskusijām Triju Zvaigžņu komisijas darbam?
Vai šai komisijā strādā Putina spiegi , kuri šo ordeni ir padarījuši par kauna zīmi , nevis goda zīmi ?
Man nav viennozīmīga atbilde ne uz vienu no šiem jautājumiem . Man ir tikai kvēls naids pret tiem, kuri kaunina tautu par visādiem netikumiem, kamēr paši mūs ir apzaguši, turpina apzagt, turpina mums melot un mūs mānīt.
Tā kā čekas maisu atvēršanai ir nozīmē tikai tad , ja notiek publiska saruna , tāda, kurā tiek iesaistīta visa sabiedrība – kurā tiesības izteikties un paust nostāju ir gan ziņotājam, gan čekistam, gan upurim vai upuru pēctečiem.
Nav , nevar būt viena universiāla gluda apaļa patiesība – jo tāda vienkārši nebija un nemaz nevar būt dzīve
Tas “čekas ziņotāju” problēmas virpulis labi raksturo šo debīlo laiku, kad latvieši vairs pilnīgi neko neapjēdz, visu putro un paši sabradā iepriekšējo paaudžu izcīnīto un sakrāto.
Padomājiet – sabiedrība, kā milzu draudu pieprasa “atvērt maisus”, bet vienlaikus – LKP sekretāram(kas taču noteica VDK darbību!!) iedeva Triju Zvaigžņu ordeņa augstāko pakāpi!!!! Un jau gadu desmitiem simtiem tūkstoši vēlēšanās paši balso par kompartijas sekretāru vadītām partijām!! Lūk, kur ir īstie LATVIEŠU VALSTS nodevēji.
—
Ideja skaidra: visu to “čekas negodu” uzgrūst nabaga ziņotājiem, un tā to noglabāt vēstures arhīvos. Nožēlojami…
Nepļūti nu stukačok, nekad LKP sekretāri nenoteica VDK darbību, čeka bija tieši pakļauta PSKP centrālai komitejai.
Tas ka plānprātiņi balso par reiriem, riekstiņiem, vaivariem un urbanovičiem nenozīmē, ka tautai tāpēc nebūtu jāzin savi “varoņi”.
vīriešu loģika , kā saka gāž gar zemi …. tad čekas maisus neatvērsim un tad ar jaunu skubu un vēl plašāku vērienu dāvināsim Triju Zvaigznu ordeņus – vai kā ? Kā Jāni R tavs kauciens pēc taisnības man būtu jāsaprot ?
LKP sekretāram(kas taču noteica VDK darbību!!) iedeva Triju Zvaigžņu ordeņa augstāko pakāpi!!!!
——————–
jūs domājat Toļiku? Piekrītu. Viņam bija jāpasēž ķurķī kopā ar Rubiku, nevis jātelo Saeimas priekšsēdētājs.
+6
-3
Atbildēt
1
tonijs > andrejs
12.03.2018. 18.43
Gorbunovs bija ļoti labs AP priekššēdētājs Latvijai ļoti sarežģītā laikā. Mierīgi un diplomātiski risināja visas problēmas- gan nacionālās, gan politiskās, gan ar Maskavu, nomierināja sakarsušās galvas, atbalstīja Tautas fronti.
Labi A.Gorbunovs risināja… un ignorēja Ženēvas konvenciju par deokupāciju, atstāja pusmiljonu krievu migrantus; tad LC laikā vadīja atlikušā izlaupīšanu, mūsu pamatvērtību izpostīšanu, un sagatavoja purvu tam haosam, kurā latvieši nu brien arvien dziļāk un dziļāk… Tagad jau, komunistu + liberāļu vadībā. Vienīgais “panākums”, ka tautu jau tad tik veiksmīgi muļķoja, ka tā joprojām neapjēdz kas te notiek. Taču, skaidrs – strauji tuvojas tā traģiskā diena, kad acis atvērsies…
kad visi plīvusi kritīs…
+7
-4
Atbildēt
1
tonijs > Jānis Rožkalns
12.03.2018. 20.15
Ja Gorbunovs un Vagris būtu tolaik ieņēmuši asāku pozīciju attiecībās ar Maskavu, Latvijā būtu lijušas asinis, daudz asiņu. Galvenais mērķis- neatkarības atjaunošana tika sasniegts, un šajos neatkarības gados ir daudz panākts, cilvēku labklājība ievērojami pieaugusi. Strauji tuvojas tā brīnišķā diena, kad to pamanīs pat visneredzīgākie.
Tonij, tu esi alkoholiķis, vai V propagandists? Ap 500.000 ļaudis svešumā, ap 500 pagasti likvidēti, skolas arī… un tu muldi par labklājību. Komunistu laikā arī viņi tieši tāpat slavēja apkārtējo postu, slimas smadzenes.
+5
-6
Atbildēt
2
tonijs > Jānis Rožkalns
12.03.2018. 22.46
Es esmu reālists. Robežas ir vaļā un katrs, kurš grib, var braukt prom. Atvērtas robežas- tas ir viens no mūsu sasniegumiem, par ko padlaikos varējām tikai sapņot. Pagasti nav likvidēti, bet apvienoti. Skolas, kurās skolotāju ir vairāk nekā skolēnu, nevar atļauties pat visbagātākās valstis, kur nu vēl Latvija. Algas palielinās, dzīves ilgums arī, dzīvojam vienā no vistīrākajām valstīm pasaulē, esam iestājušies NATO un ES. Varam lamāt valdību, cik uziet, par to nevienam nekas nedraud. Ja tu šos sasniegumus neredzi, tad tā ir tava problēma. Ja esi Latvijā, tad labāk brauc prom- par vienu čīkstētāju un vaidētāju būs mazāk ;)
Robežas ir vaļā un katrs, kurš grib, var braukt prom
Ну да, вот она, вялотекущая деоккупация и происходит. Ведь например, политики НО даже не скрывают особой радости, что русские выезжают активнее, чем латыши.
Даугавпилс скоро так деоккупируется, что вернется к пропорции Первой республики, где латышей было до 30%, а не как сейчас -около 10%. Правда, и людей будет в общем меньше, но ведь не это главное.
Поэтому и школьная реформа со временем даст свои результаты. Просто русские не пойдут особо с протестами, а пропротестуют ногами, просто уехав. Я тоже никуда не особо пойду протестовать. К сожалению, как теперь понимаю, отдал детей в латышскую школу. Как и многие другие. А кто-то принял ту первую реформу 40-60, стиснув зубы – ну как же, латыши же оценят, поймут.
Но теперь стало очевидно, что латыши приняли это не как признак лояльности, а признак слабости! И теперь хотят просто дожать. Даже не особо стараясь с обоснованием реформы. Даже супер лояльный Вяч.Домбровский недавно статье на Делфи признал, что ведь все прекрасно понимают истинную причину нынешней школьной реформы, не надо русских держать за идиотов. Хотя до этого формально приводились причины “русским нельзя давать слабинку, не примут это как лояльность, а наоборот начнут додавливать”. Оказалось, что таким образом поступили сами латыши.
Ну да ничего, я вижу такое будущее-через несколько лет станет еще на одну семью оккупантов меньше. Мы будем где-то в небольшом городке Швеции, где будем говорить на шведском и где нас не будут называть оккупантами и признать шведскость.
А так как “свято место пусто не бывает” и господам из НО захочется получать пенсию, то тут уже будут их арабские и мусульманские друзья. Молодежь же из НО тоже как-то высказалась, что лучше мусульмане, чем “эти русские”. Ну посмотрим, как у латышей получиться интегрировать и привить латышскость . У немцев и англичан вот что-то пока не очень получается, хотя и школы на немецком/английском.
tauta svešumā, bet redz kā NA – tikko de facto raidījumā Raivis Dzintars ” smuki norunāja – tie, kas mums dāsni ziedo – tos mēs aizstāvēsim – kuri nē – piedodiet – neaizstāvēsim – tāda skarba , bet nu vismaz tieša un skaidra pozīcija – kā saka beidzot ….
Labi gan,ka viņa pat Lemberga avīzē var rakstīt to,ko domā,liberastu avīzēs ar to būtu grūtības,Viņķele pat tviterī Veidemani nosaukusi par nelaimīgu cilvēku;nepatīk sorosistiem Veidemanes asā mēle.
Kādus faktus Tev vēl vajag – VDK Johansons TV1 pateica – sadarbojās – visi – ja nesadarbojās – kāpēc klusē?
ievēroji – kad Rokpelnis savā gramata Muzejs aprakstīja to faktu, ka mainoties varai LNMM fondi tika izlaupīti – par to arī visi klusē – klusē – ej nu ķer vēju …
jā tā ir
+4
-2
Atbildēt
1
tonijs > Dusma
12.03.2018. 17.15
Tu nesen teici, ka nevienam netici, bet tagad tici VDK šefam, lai gan paši VDK darbinieki ir stāstījuši, ka VDK visvarenība bija mīts, ko viņi centās uzturēt. Piedod, muzeju vēl neesmu izlasījis.
“Atmodas līderu”: Godmaņa, Ģiņēviča, Petersa, maisos nav jo 1991. gada augustā čekas mērglis Borovkovs tos izrevidēja. Tas nebūt nenozīmē, ka vainīgie ir paglābušies, tos visus, tai skaitā otrā iesaukuma, pēc 1991. gada savervētos, čekas pakalpiņus, sagaida bargs tribunāla spriedums. Viņi visi vēlēsies kaut labāk nemaz nebūtu piedzimuši.
Interesanti gan, ko sliktu var pārmest Elitai, kā profesionālai žurnālistei, ja vienlaikus par partiju vadītājiem un pilsētu mēriem tiek ievēlēti kompartijas sekretāri?!! Izskatās, te pusei komentētāju, domāšanas spējas sen atrofējušās.
nu ko tu Jāni R – elle un indija – kas šitie par tekstiem !!!! – Elitai Veidemanei kā slavenai žurnālistei ir miljons reižu lielāka ietekme kā visiem dzīvajiem un jau mirušajiem kompartiju vadītājie kopā ņemot …
tu neaiztiec Toniju ar savām muļķībām
+3
-2
Atbildēt
0
tonijs > Jānis Rožkalns
12.03.2018. 18.46
Tāpēc jau arī kompartiju sekretāri- kā Lembergs- arī tiek ievēlēti, ka profesionāli žurnālisti- kā Veidemane- daudzina viņa labos darbus (bet noklusē sliktos).
Pēc čekas savāktās Zatlera spitālīgo varzas uznāciena, Lembergs no galvenā ļaundara pjedestāla tika aizraidīts uz neliešu top kādu 20. vietu, bet pēc tam, kad tiem pievienojās Vienotības padlas, vēl tālāk. Plānprātiņiem un latviešu tautas un valsts nīdējiem, kuri nobalsoja par Toļika smuko frizūru, rokām vajadzēja nokalst. Par to, ko mums ir nodarījis LC, Ķīnā tiktu izpildīti vairāki simti publisku nāvessodu.
Agrāk man likās prātam neaptverami, kā var pozitīvi attiekties pret “zog un dalās”, kamēr pie siles nebija tikusi Vienotības kleptokrātija un sodomija, kas zog vēl negausīgāk bet ne ar vienu nedalās.
daudz vieglāk ir pateikt, ka Pilsoņu Kongresā čekistu % bija “lielāks” … – salīdzinot ar ko…+++ diez vai ir vērts meklēt kādu “mērauklu” , lai sāktu vērtēt, kurā no kopumiem okupācijas laikā bija vairāk ar čeku saistītu cilvēku. Vai viņi bija vairāk uz kuģiem, vai mācību iestādē utt
Viņi bija visur, arī Atmodas laikā – gan LTF, gan Pilsoņu kongresā, gan VAK utt, bet tomēr, kā izrādījās, čekisti un komunisti ar pārliecību, tādu kāda vēl joprojām Rubikam :), Latvijā bija pilnīgs mazākums, pretējā gadījumā LR šodien būtu NVS, bet nevis ES un NATO dalībvalsts.
Ja nu kas ir čekas izraisīta provokācija, kura darbojas vēl joprojām, tad tā ir pārliecības sēšana ļaudīs, proti, Atmodas procesus Latvijā nodiriģēja VDK. Cilvēki, kuri nodarbojas ar šādu demagoģiju ir vai nu atjaunotās LR ienaidnieki, jeb provokātoru apmuļķoti, lētticīgi ļaudis, kuri ir kļuvuši par “izpildorgānu” šo pašu daudzpieminēto čekistu rokās :)
Galu galā es netaisos nevienam taisnoties, kaut gan saprotu, ka daudzi var skatīties uz mani „šķībi” dēļ šādas ziņas.
——————————–
Tikko jau esat pietiekami taisnojies, vismaz es domāju, ka ar to pietiek.
mums reizēm mēdza pārmest, ka mēs ar saviem laivu braucieniem atraujam apzinīgos padomju studentus no piedalīšanās svētku gājienā
———————
Vai tiešām 66. gadā tā bija? Izklausās pēc pārspīlējuma. kaut kas no Noras Ikstenas pasaciņas “Mātes piens”… :)
1976. noteikti nē – jo gājienos no latviešu kursiem dzina tikai atlasītas grupas. Visi latvieši gājienu uztvēra kā mocību. Es mācoties teķī un vēlāk augstskolā tikai divas reizes esmu gājis. Bija mums grupā daži čaļi, kas pat riskējot ar stipendijas zaudēšanu, negāja.
Vēlāk, strādājot gandrīz 100% latviskā kolektīvā, maija gājienā par sodu bija jāiet tiem inženieriem, kas aprīlī bija saņēmuši prēmijas.
79.gadā oktobra apvērsuma gājienā obligāti vajadzēja iet pirmkursniekiem.Es pēc tam izmelojos,ka tik labi vēl nepazīstu Rīgu un iekāpu nevis tramvajā, bet tāda pat nummura autobusā, un man tiešām, pašam par pārsteigumu, noticēja ,ko nemaz ar nebiju gaidījis.
Universitātē bija padsmit tūkstoši studentu, RPI laikam vēl vairāk.
Ja visi ietu gājienā, kad tad krievu darbaļaudis varētu sagaidīt savu kārtu un bļaut “Urrā!” Vosam vai Pugõ?
šādi jauki stāsti, par labajiem čekas stukačiem tagad parādīsies arvien biežāk – maijs tuvojas…
————-
bija runas, ka ziņotāji ir katrā kursā
—————
Visā kursā vai katrā grupā?
Ja domāts, ka grupā – tad noteikti pārspīlējums
Mans pirmais vārds ir tikai cieņa pret drosmi atzīties, drosmi runāt par to.
To es uzskatu par pirmo soli ceļā uz problēmas pat ne risinājumu, bet problēmas apzināšanos.
Mani dzen izmisumā un bezcerībā nevis tie , kuri atzīstās – jā es biju ziņotājs, bet tie, kuri turpina melot, kuri turpina paši savus melus mums barot par patiesību.
Tāpēc – es vienu gan varu teikt, ka es ļoti ļoti novērtēju ne tikai upuru liecības, bet arī darītāju liecības un šodienas apstākļos to pēdējo liecības es vērtēju – nē ne kā augstākas vai vērtīgākas , bet kā cilvēciski drosmīgākas – pavisam noteikti ….
tai skaitā arī tādas, kas padomijā nebija vēlamas (ar vārdiem „mēs sitīsim tos utainos”, kurus mūsu „atbrīvotāji” attiecināja uz sevi – nez kāpēc? Laikam jau tādi jutās)
хм, автор забыл предыдущий куплет?
Es došos prom uz Austrumiem,
Arvien, arvien
Tu manis vairāk neredzēs,
nekad, nekad.
Es došos prom uz Austrumiem,Tu manis vairāk neredzēs
Nekad x5
Или сейчас, как Шноре, начнет вилять хвостом “ну разве Восток, это обязательно Россия, может, подразумевалась Япония, а, может, Китай”. Шноре же тоже завилял “я просто повторил фразу одного историка, это не мое мнение”.
А давайте я сейчас найду такую некрасивую фразу по латышей, буду везде ее скандировать, но добавлять-а это не я сказал, я просто ее привел. Тут же начнутся упреки “ну что ты нас за дураков держишь, мы же понимает контекст и т.д.”.
Ну и по самой сути статьи .
Теперь вот такими мелочными подколками будет оправдываться. И теперь каждый такой каминаут будет сопровождаться “ну лично вот я не стучал”. И пойдут такие признания валом, потом каждому следующему будет все труднее оправдаться. Ведь иначе возникнет вопрос – а кто же тогда стучал по сути, если тут все прям такие шутливые информаторы?
+2
-6
Atbildēt
1
tonijs > kolpants
12.03.2018. 11.40
Šaubos, vai šādas atzīšanās būs masveidā. Gaidīju, ka pēc Rokpeļņa atzīšanās atzīsies vēl kāds literāts, solidarizējoties ar viņu, bet nesagaidīju. Neattaisnojot pašu sadarbības faktu, Rokpelni un Jākobsonu vismaz var uzslavēt par drosmi atzīties, jo sabiedrība mums ir ļoti neiecietīga, un secināt, ka viņiem ir sirdsapziņa.
Должна накопиться некая критическая масса. Пока единицы признаются, другие думают, решают. Ну или просто требуется время, чтобы все свои стукачества теперь обосновать и предвидеть. Это тоже не так просто будет сделать-потому что а вдруг потом что-то опубликуют, и видно будет, что кого-то не хвалил, а наоборот, клеймил как ярого антисоветчика. Надо же продумать легенду, например, что тот сам был стукач и вот таким образом уже хотел создать проблемы якобы другому стукачу.
Var pat gadīties, ka kādā no LU ūdenstūristu 1. maija rīkotajiem Gaujas rallijiem esmu piedalījies kopā ar stāstijuma autoru , lai gan Māri Jākobsonu personiski nepazīstu :) Pats LU nestudēju, bet vairākkārt piedalījos rallijos kopā ar savu brāli, kurš bija students aprakstītajā laikā un tādēļ varu apliecināt, ka aprakstītā laivošanas gaisotne ir aprakstīta patiesi :). Ticu šim stāstam. Cik katrs tolaik no iesaistītajiem apzinīgi kalpoja čekai, un kādi bija iesaistīšanas apstākļi, tā šodien ir katra sirdsapziņas lieta, kuru pārbaudīt diez vai vairs ir iespējams.
Starp IR komentētājiem ir daži , kuri ir specializējušies “‘čekistu atmaskošanā”, rakstot savus komentārus, piesauc konkrētus uzvārdus, ar viszinīša toni paziņojot, ka tāds un šitāds ir čekists un tādā garā. Vienu otru no šiem šeit piesauktajiem “čekistiem” pazīstu personīgi un tāpēc zinu, ka šādi apgalvojumi ir meli, kurus izplata vai nu maldināti ļaudis, jeb tie paši bijušie čekisti, kuri varbūt (un kāpēc gan ne? :) vēl joprojām “piestrādā” un šad tad kaut ko ieraksta IR – ā, jo labi saprot, ka kaut ko pierādīt, apliecināt, vai noliegt šajā stāstā tik pat vairs nav iespējams :) Kādēļ viņi to dara? Varbūt pienāks brīdis, kad to uzināsim to no šiem pašiem čekas maisiem, kuri pēc iespējas ātrāk ir jāatver :)
Šveiks un čekas melnsvārcis Vanags neietekmē manu dzīvi tik ļoti, kā manis pieminētie izdzimteņi.
+1
-1
Atbildēt
0
tonijs > rinķī apkārt
12.03.2018. 11.14
Es arī ticu šim stāstam. Ja no diviem ļaunumiem jāizvēlas mazākais, tad labāk, ka bija šāds ziņotājs nekā varai lojāls, pārliecināts komjaunietis vai komunists.
Mani gan vairāk nodarbina jautājums,kurš tad nu bija tas pasniedzējs M bioloģijas fakultātē…būs jāapklaušinās.Bet tas nu būtu štrunts,tik un tā komjaunatnē neiestājos un runāju ko gribēju.
ir specializējušies “‘čekistu atmaskošanā”, rakstot savus komentārus, piesauc konkrētus uzvārdus, ar viszinīša toni paziņojot, ka tāds un šitāds ir čekists un tādā garā.
———————
daudz vieglāk ir pateikt, ka Pilsoņu Kongresā čekistu % bija “lielāks” … – salīdzinot ar ko – ar RS valdi, ar LTF, ar LVU kompartijas sekretariātu?
Te laikam runa par šveiku un arhibīskapu Vanagu.
———————–
Laikam tā ir.
Tik tiešām – no kāda informācijas avota šeit dežūrējošais “juris millers” zina, ka Vanags ir čekas aģents?
Čekas melnsvārcis Vanags apgānīja Doma baznīcu, uzaicinādams tur komunistus, čekistus, pederastus, sātanistus, rusistus, staļinistus, zagļus un krievu oficierus.
Varbūt pienāks brīdis, kad to uzināsim to no šiem pašiem čekas maisiem, kuri pēc iespējas ātrāk ir jāatver
———————-
Atceros kā pirms pāris gadiem te dirnošie “liberāļi” atbalstīja “pētīšanu”. Pētīsim, pētīsim (jau 27 gadus pētam), un jo ilgāk, jo labāk.
neuztraucies, ar Tavu darba ražīgumu pašlaik te neviens nevar sacensties.
Vai tiešām tu no 8…17 strādā un tev par kaut ko maksā naudu, ne tikai par šo bla, bla rakstīšanu?
Agrāk mani pārsteidza mūsu zanes spēja pelnīt nodokļus pensionāriem, un vel atlasīt “pareizo” informāciju un likt daudzpunktus pirms katra teikuma un katras rindkopas beigās, bet tagad Dusma ir neapstrīdama čempione.
+2
-3
Atbildēt
2
tonijs > andrejs
12.03.2018. 14.09
Par čempioniem runājot. Pie šī raksta šobrīd ir 25 komentāri, no tiem:
andrejs- 8
Ēriks-gailis-rūķītis- 5
Dusma- 5
pārējie – 7
Vēl viens apliecinājums tam, ka nacpajoļu-kremļa troļļi savā acī baļķi neredz.
un – jā man ir darba spējas – pa labi un pa kreisi var iepļaukāt tā, ka noskan un kā saka – par baltu velti –
bet to kā reiz nesauc par dirnēšanu un tas, ka tu to nevari ir tava ne mana problēma kaza naciķu johiadī
Pie šī raksta šobrīd ir 25 komentāri
———————–
Šī tēma man patiesi interesē, tāpēc arī rakstu. Bet visvairāk vēlētos uzzināt kuru no “gaismas spēkiem”, mūsu saulvežiem tik cītīgi sargā maisu atvēršanas pretinieki? Nu nevar būt, ka zinātnisko lidzstrādnieku “U” no kāda ZA institūta…
Vai ne, Tonij?
ļoti aktīvi spieduši darboties tos “nabaga” ziņotājus , mums darbavietā ar tāds bija , nejauši atšifrējām , norunājām ka labi vien ir ka ir tāds “sanitārs” kurš visiem zināms, kad viņš mūs cienāja , tad zinājām par ko runāt.
Komentāri (74)
Haralds Elceris 31.03.2018. 11.25
paldies, apņirdzos!
0
Sskaisle 13.03.2018. 16.11
iznāca 5 literārie žurnāli, šodien !!1 – neviens!!!
Domuzīmes ir vēstures un ideju un literatūras žurnāls.
Kā ir Dzejas dienās ? Nav vairs kas klausās …. esiet padomājuši kapēc?
https://www.youtube.com/watch?v=KO-ID9mt1fg
1
tonijs > Dusma 13.03.2018. 17.06
Tev ir jāraksta komentāri un nav laika aiziet paklausīties- tāpēc!
0
Sskaisle 13.03.2018. 14.16
http://www.delfi.lv/sports/news/basketball/news/sveiks-kas-ar-ziedojumu-jucmanis-publisko-snepa-iszinas.d?id=49834527
1
tonijs > Dusma 13.03.2018. 15.01
https://www.youtube.com/watch?v=oicLsTZRp28
1
Sskaisle > tonijs 13.03.2018. 15.54
http://jauns.lv/raksts/bizness/273521-aziotaza-ap-miskastes-maisos-sabertajiem-kases-aparatiem-uznemejs-uzskata-ka-vid-lobe-arzemju-uznemumu
nu baudi ;)
1
tonijs > Dusma 13.03.2018. 17.02
Paldies, Tev par to viens smuks zviedrs:
https://www.youtube.com/watch?v=5sGOwFVUU0I
0
Sskaisle 13.03.2018. 11.40
kas notiek baznīcā – LELEB ? Ja garīgie tēvi nespēj sarunāties, tikai muldēt – tad cik zemu jau esam krituši?
Vai tad par LELEB nekrīt čekas ēna? Tur -tai organizācijā par to neviens negrib parunāt?
Kaut kur un ar kaut ko jau būtu jāsāk – bet kā saka – nav jau, kas to izdarīs …
0
Sskaisle 13.03.2018. 10.33
esiet ievērojuši – kā evoluiconē māras zālītes liecības par savu priviliģēto situāciju gan padlaikos , gan šodienas Latvijā?
Nu ka citam ja ne tam naivajam sirmajam Latvijas tantukam, kuram ticība tīrajam un skaistajam latviešu dzejas vārdam ir vienīgais palikušais Svētums – domāti meli par to, ka viņa- dzjeniece tika braukāties pa Rietumiem , jo čekai apnicis viņai rakstīt atteikumus uz iesniegumiem ….
Kā var tā piedirst tā naivā , labticīgā cilvēka dvēseli , var teikt acis? Nu kur ir mūsu drosme vismaz tautai savā starpā izrunāties godīgi , nepazemojot ar meliem ….
Nezinu , nezinu ….. viena lieta ir oligarhu nozagtā valsts, bet otra lieta ir radošāš inteliģences izmantotā un pēc tam piedirstā tautas dvēselīte ….. un tas pēdējais ir tas , kā saka īstais nāves trieciens … – tā es domāju …
2
J.šveiks > Dusma 13.03.2018. 10.49
http://jauns.lv/komentari/raksts/zinas/273498-krievijas-deputats-cekas-maisos-atrodas-vairums-latvijas-radosas-inteligences
2
Sskaisle > J.šveiks 13.03.2018. 11.37
par to ir runa – tā ir tā lielākā nelaime, ka paši nespējam izrunāties – tikai inteliģence vaino tautu, ka tā ir debīla un slinka, un neko citu kā rungu un pa muti nav pelnījusi, bet tauta vaino inteliģenci, ka tā ir lēta mauka , pārdodas jebkurai varai
Nu Šveik – esi bruņinieks – ieliec man saitīti – kur es varu redzēt, kur medijos ir fakti par to. ka LLC nozagtie nepilni 100 000 eur ir atgriezti valsts kasē, vai par tiem ir visi grāmatvedības dokumenti? Nu kur tas ir?
LLC goda seja bija VVFREIBERGA, bet izpidvara bija Ikstena Nora.
Ikstena man vairākkārt ir draudējusi ar tiesvedību – lūdzu -es gaidu – kāpēc man nav tiesības zināt, kas notiek ar valsts naudu? Kur ir tā informācija, kas notika ar tiem nepielniem 100 000 eur?
Tagad skatos – Istena braukā pa sauli un mums stāsta , cik pasaule ir sajūsminātapr latviešu literatūru , ģībst nost –
skatos – pasākums Latvijas vēstniecībā Londonā – esot loti kupli apmeklēts – māsas bērns lai skaisti dzied – bet kur tad ir tas kuplais apmekējums ? 20 cilvēki?
Nu uzrakstiet – nu šaņemieties un uzrakstiet, cik izmaksāja pasākums vēstniecībā , cik Latvijas valsts par gramatas mātes piens rakstīšanu un cik par tulkošanu un cik par tieši šīs gramatas prezentāciju –
nu kas cits, ja ne padavaras stila pokazuha – cik simti tukstoši tiek izgāzti vienai Ikstenai , kamēr mazās pašvaldības nespēj vairs pat bibliotēkas nodrošināt ?
Tā ir Latvijas !!!! – NA vadītā kultūrpolitika – tieša sarkanā līnija no padlaikiem – ja proti laizīt – badā nepaliksi …. tieši otrādi !
1
QAnon > Dusma 13.03.2018. 12.24
Tev, darba nespējīgā senākās profesijas veterāne, laikam viss smalki zināms par laizīšanu un sūkāšanu? Vairs neesi pieprasīta, tagad vari vien par maksu tikai izkārnīties uz latviešu tautu un valsti.
0
QAnon > J.šveiks 13.03.2018. 12.19
Fašistiskais lops Alksņis, prasts krievu saldafons, ko tāds var zināt par čekas maisiem. Krievu armijnieki bija civilizācijas ienaidnieku pašas padibenes, kam neatradās amats čekā, vai kompartijā.
0
kolpants > Dusma 13.03.2018. 17.10
viņa- dzjeniece tika braukāties pa Rietumiem , jo čekai apnicis viņai rakstīt atteikumus uz iesniegumiem
ну не знаю, нормальное пояснение. По крайней мере, не хуже пояснения Элерте, что она вступила в ряды КПСС, чтобы иметь возможность говорить и наставлять на пусть истинный членов КПСС “изнутри”.
Очевидно, в голову младолатышей теперь закладывается информация, что в советское время с членами партии могли общаться только члены партии и нечленам с ними говорить запрещалось)))
0
Sskaisle 13.03.2018. 10.24
jā – ko tur daudz teikt – tādi esam
– es spēju saprast, ka padlaikos cilvēki – vienkāršā tauta neaizdomājās, nespēja iedomāties , ka viņu pielūgtie superdiženie dzejnieki – ziedonis, peters, vācietis , zālīte, čaklais utt. – lai tiktu uz smirdīgajiem – visa cēlās padtautas nolādētajiem Rietumiem, sadarbojās ar cilvēku šāvējiem un mocītājiem čekistiem – nu sadarbojās – kurš rakstot formālus,kurš neformālus ziņojumus, kurš vēl kā citādi pakalpojot, bet …. skaidrs, ka daiļmēlītes spēja tā liekuļot , ka labticīgais latviensis naivensis vulgaris – vēl tagad tic šo cilvēku tīrībai …. bet to es savai tautai piedodu – es ļoti ilgi biju ar jums ….
nu bet būsim godīgi – kuri tad bija tie latvieši , kuri A.Gorbunovam aplaudēja, sekoja, ticēja, uz kuru paļāvās? kas tie – interfrontieši bija ? Amerikāņi? Korejieši ? Citplanētieši?
Kas bija tie cilvēki AP , kuri balsoja PAR Latvijas neatkarību, izstāšanos no PSRS? Cik no viņiem NEBIJA saistīti ar ceku un čeku?
Kas bija Mārtiņš Virsis? Kas ir šodien Latvijas sūtnis NATO Indulis Bērziņš? Cik tīra no čekistiem un mūsu diplomātija?
Mūsu valsts drošības struktūras?
Vai tad trūkst pierādījumu par Godmani? Vai prof. Lāča intervija žurnālā IR nebija ietiekams pamats nopietnām pārdomām -diskusijām Triju Zvaigžņu komisijas darbam?
Vai šai komisijā strādā Putina spiegi , kuri šo ordeni ir padarījuši par kauna zīmi , nevis goda zīmi ?
Man nav viennozīmīga atbilde ne uz vienu no šiem jautājumiem . Man ir tikai kvēls naids pret tiem, kuri kaunina tautu par visādiem netikumiem, kamēr paši mūs ir apzaguši, turpina apzagt, turpina mums melot un mūs mānīt.
Tā kā čekas maisu atvēršanai ir nozīmē tikai tad , ja notiek publiska saruna , tāda, kurā tiek iesaistīta visa sabiedrība – kurā tiesības izteikties un paust nostāju ir gan ziņotājam, gan čekistam, gan upurim vai upuru pēctečiem.
Nav , nevar būt viena universiāla gluda apaļa patiesība – jo tāda vienkārši nebija un nemaz nevar būt dzīve
0
Jānis Rožkalns 12.03.2018. 17.36
Tas “čekas ziņotāju” problēmas virpulis labi raksturo šo debīlo laiku, kad latvieši vairs pilnīgi neko neapjēdz, visu putro un paši sabradā iepriekšējo paaudžu izcīnīto un sakrāto.
Padomājiet – sabiedrība, kā milzu draudu pieprasa “atvērt maisus”, bet vienlaikus – LKP sekretāram(kas taču noteica VDK darbību!!) iedeva Triju Zvaigžņu ordeņa augstāko pakāpi!!!! Un jau gadu desmitiem simtiem tūkstoši vēlēšanās paši balso par kompartijas sekretāru vadītām partijām!! Lūk, kur ir īstie LATVIEŠU VALSTS nodevēji.
—
Ideja skaidra: visu to “čekas negodu” uzgrūst nabaga ziņotājiem, un tā to noglabāt vēstures arhīvos. Nožēlojami…
3
QAnon > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 17.51
Nepļūti nu stukačok, nekad LKP sekretāri nenoteica VDK darbību, čeka bija tieši pakļauta PSKP centrālai komitejai.
Tas ka plānprātiņi balso par reiriem, riekstiņiem, vaivariem un urbanovičiem nenozīmē, ka tautai tāpēc nebūtu jāzin savi “varoņi”.
0
Sskaisle > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 18.05
vīriešu loģika , kā saka gāž gar zemi …. tad čekas maisus neatvērsim un tad ar jaunu skubu un vēl plašāku vērienu dāvināsim Triju Zvaigznu ordeņus – vai kā ? Kā Jāni R tavs kauciens pēc taisnības man būtu jāsaprot ?
0
andrejs > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 18.26
LKP sekretāram(kas taču noteica VDK darbību!!) iedeva Triju Zvaigžņu ordeņa augstāko pakāpi!!!!
——————–
jūs domājat Toļiku? Piekrītu. Viņam bija jāpasēž ķurķī kopā ar Rubiku, nevis jātelo Saeimas priekšsēdētājs.
1
tonijs > andrejs 12.03.2018. 18.43
Gorbunovs bija ļoti labs AP priekššēdētājs Latvijai ļoti sarežģītā laikā. Mierīgi un diplomātiski risināja visas problēmas- gan nacionālās, gan politiskās, gan ar Maskavu, nomierināja sakarsušās galvas, atbalstīja Tautas fronti.
1
Jānis Rožkalns > tonijs 12.03.2018. 19.40
Labi A.Gorbunovs risināja… un ignorēja Ženēvas konvenciju par deokupāciju, atstāja pusmiljonu krievu migrantus; tad LC laikā vadīja atlikušā izlaupīšanu, mūsu pamatvērtību izpostīšanu, un sagatavoja purvu tam haosam, kurā latvieši nu brien arvien dziļāk un dziļāk… Tagad jau, komunistu + liberāļu vadībā. Vienīgais “panākums”, ka tautu jau tad tik veiksmīgi muļķoja, ka tā joprojām neapjēdz kas te notiek. Taču, skaidrs – strauji tuvojas tā traģiskā diena, kad acis atvērsies…
kad visi plīvusi kritīs…
1
tonijs > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 20.15
Ja Gorbunovs un Vagris būtu tolaik ieņēmuši asāku pozīciju attiecībās ar Maskavu, Latvijā būtu lijušas asinis, daudz asiņu. Galvenais mērķis- neatkarības atjaunošana tika sasniegts, un šajos neatkarības gados ir daudz panākts, cilvēku labklājība ievērojami pieaugusi. Strauji tuvojas tā brīnišķā diena, kad to pamanīs pat visneredzīgākie.
1
Jānis Rožkalns > tonijs 12.03.2018. 20.25
Tonij, tu esi alkoholiķis, vai V propagandists? Ap 500.000 ļaudis svešumā, ap 500 pagasti likvidēti, skolas arī… un tu muldi par labklājību. Komunistu laikā arī viņi tieši tāpat slavēja apkārtējo postu, slimas smadzenes.
2
tonijs > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 22.46
Es esmu reālists. Robežas ir vaļā un katrs, kurš grib, var braukt prom. Atvērtas robežas- tas ir viens no mūsu sasniegumiem, par ko padlaikos varējām tikai sapņot. Pagasti nav likvidēti, bet apvienoti. Skolas, kurās skolotāju ir vairāk nekā skolēnu, nevar atļauties pat visbagātākās valstis, kur nu vēl Latvija. Algas palielinās, dzīves ilgums arī, dzīvojam vienā no vistīrākajām valstīm pasaulē, esam iestājušies NATO un ES. Varam lamāt valdību, cik uziet, par to nevienam nekas nedraud. Ja tu šos sasniegumus neredzi, tad tā ir tava problēma. Ja esi Latvijā, tad labāk brauc prom- par vienu čīkstētāju un vaidētāju būs mazāk ;)
1
kolpants > tonijs 13.03.2018. 17.21
Robežas ir vaļā un katrs, kurš grib, var braukt prom
Ну да, вот она, вялотекущая деоккупация и происходит. Ведь например, политики НО даже не скрывают особой радости, что русские выезжают активнее, чем латыши.
Даугавпилс скоро так деоккупируется, что вернется к пропорции Первой республики, где латышей было до 30%, а не как сейчас -около 10%. Правда, и людей будет в общем меньше, но ведь не это главное.
Поэтому и школьная реформа со временем даст свои результаты. Просто русские не пойдут особо с протестами, а пропротестуют ногами, просто уехав. Я тоже никуда не особо пойду протестовать. К сожалению, как теперь понимаю, отдал детей в латышскую школу. Как и многие другие. А кто-то принял ту первую реформу 40-60, стиснув зубы – ну как же, латыши же оценят, поймут.
Но теперь стало очевидно, что латыши приняли это не как признак лояльности, а признак слабости! И теперь хотят просто дожать. Даже не особо стараясь с обоснованием реформы. Даже супер лояльный Вяч.Домбровский недавно статье на Делфи признал, что ведь все прекрасно понимают истинную причину нынешней школьной реформы, не надо русских держать за идиотов. Хотя до этого формально приводились причины “русским нельзя давать слабинку, не примут это как лояльность, а наоборот начнут додавливать”. Оказалось, что таким образом поступили сами латыши.
Ну да ничего, я вижу такое будущее-через несколько лет станет еще на одну семью оккупантов меньше. Мы будем где-то в небольшом городке Швеции, где будем говорить на шведском и где нас не будут называть оккупантами и признать шведскость.
А так как “свято место пусто не бывает” и господам из НО захочется получать пенсию, то тут уже будут их арабские и мусульманские друзья. Молодежь же из НО тоже как-то высказалась, что лучше мусульмане, чем “эти русские”. Ну посмотрим, как у латышей получиться интегрировать и привить латышскость . У немцев и англичан вот что-то пока не очень получается, хотя и школы на немецком/английском.
0
Sskaisle > Jānis Rožkalns 13.03.2018. 10.37
tauta svešumā, bet redz kā NA – tikko de facto raidījumā Raivis Dzintars ” smuki norunāja – tie, kas mums dāsni ziedo – tos mēs aizstāvēsim – kuri nē – piedodiet – neaizstāvēsim – tāda skarba , bet nu vismaz tieša un skaidra pozīcija – kā saka beidzot ….
0
Atis Priedītis 12.03.2018. 17.19
Vispār jau upuru liecību ir ļoti maz. Viena no tām ir mana tikko izdotā grāmata “Gan jau rīts mūs atradīs”. Bet šķiet, ka ledus ir sakustējies!
0
Sskaisle 12.03.2018. 14.13
starp citu -butu jau laiks izvērtēt un novertēt Atmodu – atklāit par to runāt
vai Atdmodas lideru sadarbība ar čeku bija labi vai slikti vai pa vidam vai kā
2
tonijs > Dusma 12.03.2018. 14.19
Ne sliktāka par to, ka Atmodas līdere Elita Veidemane jau 10 gadus ražīgi strādā Lemberga avīzē.
4
Vahamurka > tonijs 12.03.2018. 14.26
Labi gan,ka viņa pat Lemberga avīzē var rakstīt to,ko domā,liberastu avīzēs ar to būtu grūtības,Viņķele pat tviterī Veidemani nosaukusi par nelaimīgu cilvēku;nepatīk sorosistiem Veidemanes asā mēle.
0
andrejs > tonijs 12.03.2018. 14.43
Atmodas līdere Elita Veidemane jau 10 gadus ražīgi strādā Lemberga avīzē.
————-
Ēlerte 15 gadus ražīgi strādāja Šķēles avīzē.
0
Sskaisle > tonijs 12.03.2018. 15.53
lūk, par to būtu jāparunā publiski – sabiedriskajos medijos, bet tajos plosās tikai mīlas viesuļi un pavāri ak jā – vēl šļāgeraptaujas ….
1
tonijs > Dusma 12.03.2018. 16.31
Tāda diskusija varētu notikt pēc čekas maisu atvēršanas, ja tajos būs Atmodas laika līderi. Šobrīd tādai diskusijai trūkst faktu un uzvārdu.
2
Sskaisle > tonijs 12.03.2018. 16.42
Kādus faktus Tev vēl vajag – VDK Johansons TV1 pateica – sadarbojās – visi – ja nesadarbojās – kāpēc klusē?
ievēroji – kad Rokpelnis savā gramata Muzejs aprakstīja to faktu, ka mainoties varai LNMM fondi tika izlaupīti – par to arī visi klusē – klusē – ej nu ķer vēju …
jā tā ir
1
tonijs > Dusma 12.03.2018. 17.15
Tu nesen teici, ka nevienam netici, bet tagad tici VDK šefam, lai gan paši VDK darbinieki ir stāstījuši, ka VDK visvarenība bija mīts, ko viņi centās uzturēt. Piedod, muzeju vēl neesmu izlasījis.
0
QAnon > tonijs 12.03.2018. 16.46
“Atmodas līderu”: Godmaņa, Ģiņēviča, Petersa, maisos nav jo 1991. gada augustā čekas mērglis Borovkovs tos izrevidēja. Tas nebūt nenozīmē, ka vainīgie ir paglābušies, tos visus, tai skaitā otrā iesaukuma, pēc 1991. gada savervētos, čekas pakalpiņus, sagaida bargs tribunāla spriedums. Viņi visi vēlēsies kaut labāk nemaz nebūtu piedzimuši.
0
Jānis Rožkalns > tonijs 12.03.2018. 17.58
Interesanti gan, ko sliktu var pārmest Elitai, kā profesionālai žurnālistei, ja vienlaikus par partiju vadītājiem un pilsētu mēriem tiek ievēlēti kompartijas sekretāri?!! Izskatās, te pusei komentētāju, domāšanas spējas sen atrofējušās.
2
Sskaisle > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 18.09
nu ko tu Jāni R – elle un indija – kas šitie par tekstiem !!!! – Elitai Veidemanei kā slavenai žurnālistei ir miljons reižu lielāka ietekme kā visiem dzīvajiem un jau mirušajiem kompartiju vadītājie kopā ņemot …
tu neaiztiec Toniju ar savām muļķībām
0
tonijs > Jānis Rožkalns 12.03.2018. 18.46
Tāpēc jau arī kompartiju sekretāri- kā Lembergs- arī tiek ievēlēti, ka profesionāli žurnālisti- kā Veidemane- daudzina viņa labos darbus (bet noklusē sliktos).
1
QAnon > tonijs 12.03.2018. 19.12
Pēc čekas savāktās Zatlera spitālīgo varzas uznāciena, Lembergs no galvenā ļaundara pjedestāla tika aizraidīts uz neliešu top kādu 20. vietu, bet pēc tam, kad tiem pievienojās Vienotības padlas, vēl tālāk. Plānprātiņiem un latviešu tautas un valsts nīdējiem, kuri nobalsoja par Toļika smuko frizūru, rokām vajadzēja nokalst. Par to, ko mums ir nodarījis LC, Ķīnā tiktu izpildīti vairāki simti publisku nāvessodu.
Agrāk man likās prātam neaptverami, kā var pozitīvi attiekties pret “zog un dalās”, kamēr pie siles nebija tikusi Vienotības kleptokrātija un sodomija, kas zog vēl negausīgāk bet ne ar vienu nedalās.
0
J.šveiks > Dusma 12.03.2018. 18.57
krieviem bija gorbaičova glasnosķ , mums čeka pasvieda atmodu un tautas fronti , Ukrainā maidanu kremlis organizēja ar snaiperiem cilvēku apšaušanai
0
rinķī apkārt 12.03.2018. 13.42
daudz vieglāk ir pateikt, ka Pilsoņu Kongresā čekistu % bija “lielāks” … – salīdzinot ar ko…+++ diez vai ir vērts meklēt kādu “mērauklu” , lai sāktu vērtēt, kurā no kopumiem okupācijas laikā bija vairāk ar čeku saistītu cilvēku. Vai viņi bija vairāk uz kuģiem, vai mācību iestādē utt
Viņi bija visur, arī Atmodas laikā – gan LTF, gan Pilsoņu kongresā, gan VAK utt, bet tomēr, kā izrādījās, čekisti un komunisti ar pārliecību, tādu kāda vēl joprojām Rubikam :), Latvijā bija pilnīgs mazākums, pretējā gadījumā LR šodien būtu NVS, bet nevis ES un NATO dalībvalsts.
Ja nu kas ir čekas izraisīta provokācija, kura darbojas vēl joprojām, tad tā ir pārliecības sēšana ļaudīs, proti, Atmodas procesus Latvijā nodiriģēja VDK. Cilvēki, kuri nodarbojas ar šādu demagoģiju ir vai nu atjaunotās LR ienaidnieki, jeb provokātoru apmuļķoti, lētticīgi ļaudis, kuri ir kļuvuši par “izpildorgānu” šo pašu daudzpieminēto čekistu rokās :)
1
Vahamurka > rinķī apkārt 12.03.2018. 13.59
Kā tu to domā…nodiriģēja?Otrā ceļa pusē ir cits grāvītis- VDK nekādi neiespaidoja Atmodas procesus.Un Krievija nekādi neiespaido procesus Latvijā.
0
andrejs 12.03.2018. 13.25
Galu galā es netaisos nevienam taisnoties, kaut gan saprotu, ka daudzi var skatīties uz mani „šķībi” dēļ šādas ziņas.
——————————–
Tikko jau esat pietiekami taisnojies, vismaz es domāju, ka ar to pietiek.
0
andrejs 12.03.2018. 13.12
mums reizēm mēdza pārmest, ka mēs ar saviem laivu braucieniem atraujam apzinīgos padomju studentus no piedalīšanās svētku gājienā
———————
Vai tiešām 66. gadā tā bija? Izklausās pēc pārspīlējuma. kaut kas no Noras Ikstenas pasaciņas “Mātes piens”… :)
1976. noteikti nē – jo gājienos no latviešu kursiem dzina tikai atlasītas grupas. Visi latvieši gājienu uztvēra kā mocību. Es mācoties teķī un vēlāk augstskolā tikai divas reizes esmu gājis. Bija mums grupā daži čaļi, kas pat riskējot ar stipendijas zaudēšanu, negāja.
Vēlāk, strādājot gandrīz 100% latviskā kolektīvā, maija gājienā par sodu bija jāiet tiem inženieriem, kas aprīlī bija saņēmuši prēmijas.
1
Vahamurka > andrejs 12.03.2018. 13.23
79.gadā oktobra apvērsuma gājienā obligāti vajadzēja iet pirmkursniekiem.Es pēc tam izmelojos,ka tik labi vēl nepazīstu Rīgu un iekāpu nevis tramvajā, bet tāda pat nummura autobusā, un man tiešām, pašam par pārsteigumu, noticēja ,ko nemaz ar nebiju gaidījis.
1
andrejs > Vahamurka 12.03.2018. 13.29
Universitātē bija padsmit tūkstoši studentu, RPI laikam vēl vairāk.
Ja visi ietu gājienā, kad tad krievu darbaļaudis varētu sagaidīt savu kārtu un bļaut “Urrā!” Vosam vai Pugõ?
0
andrejs 12.03.2018. 12.38
šādi jauki stāsti, par labajiem čekas stukačiem tagad parādīsies arvien biežāk – maijs tuvojas…
————-
bija runas, ka ziņotāji ir katrā kursā
—————
Visā kursā vai katrā grupā?
Ja domāts, ka grupā – tad noteikti pārspīlējums
1
Sskaisle > andrejs 12.03.2018. 12.46
mana pārliecība ir, ka katrā grupā bija nevis viens bet vairāki ziņotāji
nu elle un indija – nu esi godīgs vismaz komentāros – nu neredzi šitos laizīgos un pakalpīgos
latviešus –
ticu tikai savai ģimenei – saviem pirmās pakāpes radiem – viss – punkts, āmen – visi citi – morāli esmu gatava visam
pat tiem, kuri skatījušies un skatās uz mani Svētā ACĪM – neticu … neticu ….
1
Vahamurka > Dusma 12.03.2018. 13.11
Redzam,redzam laizīgos latviešus,kuri palīdz kremlim stāstīt,ka Latvija ir neizdevusies valsts un latvieši kā tauta nekam neder.Tepat viena tāda ir.
1
Sskaisle > Vahamurka 12.03.2018. 13.17
putina puņki tu man esi pretīgs
1
Vahamurka > Dusma 12.03.2018. 13.25
Nu nevajag tā uztraukties,paškritika ir laba lieta,bet ar mēru.
0
Sskaisle 12.03.2018. 12.34
Mans pirmais vārds ir tikai cieņa pret drosmi atzīties, drosmi runāt par to.
To es uzskatu par pirmo soli ceļā uz problēmas pat ne risinājumu, bet problēmas apzināšanos.
Mani dzen izmisumā un bezcerībā nevis tie , kuri atzīstās – jā es biju ziņotājs, bet tie, kuri turpina melot, kuri turpina paši savus melus mums barot par patiesību.
Tāpēc – es vienu gan varu teikt, ka es ļoti ļoti novērtēju ne tikai upuru liecības, bet arī darītāju liecības un šodienas apstākļos to pēdējo liecības es vērtēju – nē ne kā augstākas vai vērtīgākas , bet kā cilvēciski drosmīgākas – pavisam noteikti ….
0
kolpants 12.03.2018. 11.28
tai skaitā arī tādas, kas padomijā nebija vēlamas (ar vārdiem „mēs sitīsim tos utainos”, kurus mūsu „atbrīvotāji” attiecināja uz sevi – nez kāpēc? Laikam jau tādi jutās)
хм, автор забыл предыдущий куплет?
Es došos prom uz Austrumiem,
Arvien, arvien
Tu manis vairāk neredzēs,
nekad, nekad.
Es došos prom uz Austrumiem,Tu manis vairāk neredzēs
Nekad x5
Или сейчас, как Шноре, начнет вилять хвостом “ну разве Восток, это обязательно Россия, может, подразумевалась Япония, а, может, Китай”. Шноре же тоже завилял “я просто повторил фразу одного историка, это не мое мнение”.
А давайте я сейчас найду такую некрасивую фразу по латышей, буду везде ее скандировать, но добавлять-а это не я сказал, я просто ее привел. Тут же начнутся упреки “ну что ты нас за дураков держишь, мы же понимает контекст и т.д.”.
Ну и по самой сути статьи .
Теперь вот такими мелочными подколками будет оправдываться. И теперь каждый такой каминаут будет сопровождаться “ну лично вот я не стучал”. И пойдут такие признания валом, потом каждому следующему будет все труднее оправдаться. Ведь иначе возникнет вопрос – а кто же тогда стучал по сути, если тут все прям такие шутливые информаторы?
1
tonijs > kolpants 12.03.2018. 11.40
Šaubos, vai šādas atzīšanās būs masveidā. Gaidīju, ka pēc Rokpeļņa atzīšanās atzīsies vēl kāds literāts, solidarizējoties ar viņu, bet nesagaidīju. Neattaisnojot pašu sadarbības faktu, Rokpelni un Jākobsonu vismaz var uzslavēt par drosmi atzīties, jo sabiedrība mums ir ļoti neiecietīga, un secināt, ka viņiem ir sirdsapziņa.
1
kolpants > tonijs 13.03.2018. 14.03
Должна накопиться некая критическая масса. Пока единицы признаются, другие думают, решают. Ну или просто требуется время, чтобы все свои стукачества теперь обосновать и предвидеть. Это тоже не так просто будет сделать-потому что а вдруг потом что-то опубликуют, и видно будет, что кого-то не хвалил, а наоборот, клеймил как ярого антисоветчика. Надо же продумать легенду, например, что тот сам был стукач и вот таким образом уже хотел создать проблемы якобы другому стукачу.
0
rinķī apkārt 12.03.2018. 09.49
Var pat gadīties, ka kādā no LU ūdenstūristu 1. maija rīkotajiem Gaujas rallijiem esmu piedalījies kopā ar stāstijuma autoru , lai gan Māri Jākobsonu personiski nepazīstu :) Pats LU nestudēju, bet vairākkārt piedalījos rallijos kopā ar savu brāli, kurš bija students aprakstītajā laikā un tādēļ varu apliecināt, ka aprakstītā laivošanas gaisotne ir aprakstīta patiesi :). Ticu šim stāstam. Cik katrs tolaik no iesaistītajiem apzinīgi kalpoja čekai, un kādi bija iesaistīšanas apstākļi, tā šodien ir katra sirdsapziņas lieta, kuru pārbaudīt diez vai vairs ir iespējams.
Starp IR komentētājiem ir daži , kuri ir specializējušies “‘čekistu atmaskošanā”, rakstot savus komentārus, piesauc konkrētus uzvārdus, ar viszinīša toni paziņojot, ka tāds un šitāds ir čekists un tādā garā. Vienu otru no šiem šeit piesauktajiem “čekistiem” pazīstu personīgi un tāpēc zinu, ka šādi apgalvojumi ir meli, kurus izplata vai nu maldināti ļaudis, jeb tie paši bijušie čekisti, kuri varbūt (un kāpēc gan ne? :) vēl joprojām “piestrādā” un šad tad kaut ko ieraksta IR – ā, jo labi saprot, ka kaut ko pierādīt, apliecināt, vai noliegt šajā stāstā tik pat vairs nav iespējams :) Kādēļ viņi to dara? Varbūt pienāks brīdis, kad to uzināsim to no šiem pašiem čekas maisiem, kuri pēc iespējas ātrāk ir jāatver :)
Uz objektivitāti
5
QAnon > rinķī apkārt 12.03.2018. 10.01
Varbūt liksi savu galvu ķīlā, ka Dombrovskis, Zatlers un Bordāns nav čekas pakalpiņi?
1
Vahamurka > altinyildiz 12.03.2018. 12.25
Te laikam runa par šveiku un arhibīskapu Vanagu.
1
QAnon > Vahamurka 12.03.2018. 14.39
Šveiks un čekas melnsvārcis Vanags neietekmē manu dzīvi tik ļoti, kā manis pieminētie izdzimteņi.
0
tonijs > rinķī apkārt 12.03.2018. 11.14
Es arī ticu šim stāstam. Ja no diviem ļaunumiem jāizvēlas mazākais, tad labāk, ka bija šāds ziņotājs nekā varai lojāls, pārliecināts komjaunietis vai komunists.
0
Vahamurka > rinķī apkārt 12.03.2018. 12.33
Mani gan vairāk nodarbina jautājums,kurš tad nu bija tas pasniedzējs M bioloģijas fakultātē…būs jāapklaušinās.Bet tas nu būtu štrunts,tik un tā komjaunatnē neiestājos un runāju ko gribēju.
0
andrejs > rinķī apkārt 12.03.2018. 12.43
ir specializējušies “‘čekistu atmaskošanā”, rakstot savus komentārus, piesauc konkrētus uzvārdus, ar viszinīša toni paziņojot, ka tāds un šitāds ir čekists un tādā garā.
———————
daudz vieglāk ir pateikt, ka Pilsoņu Kongresā čekistu % bija “lielāks” … – salīdzinot ar ko – ar RS valdi, ar LTF, ar LVU kompartijas sekretariātu?
1
andrejs > andrejs 12.03.2018. 12.46
Te laikam runa par šveiku un arhibīskapu Vanagu.
———————–
Laikam tā ir.
Tik tiešām – no kāda informācijas avota šeit dežūrējošais “juris millers” zina, ka Vanags ir čekas aģents?
1
QAnon > andrejs 12.03.2018. 16.30
Čekas melnsvārcis Vanags apgānīja Doma baznīcu, uzaicinādams tur komunistus, čekistus, pederastus, sātanistus, rusistus, staļinistus, zagļus un krievu oficierus.
0
Sskaisle > rinķī apkārt 12.03.2018. 12.43
netaisies atkal par pietuk krustiņu – pa debešiem vien
ja tu saki, ka tu zini , kuri kuri nebija čekisti , tad tu esi tai pašā plauktiņā ar tiem, kuri saka , ka zina, kuri bija čekisti –
tā kā – vai nu noņem masku un izbeidz runāt līdzībās, vai runā tiešu runu
1
andrejs > Dusma 12.03.2018. 12.50
Varbūt pienāks brīdis, kad to uzināsim to no šiem pašiem čekas maisiem, kuri pēc iespējas ātrāk ir jāatver
———————-
Atceros kā pirms pāris gadiem te dirnošie “liberāļi” atbalstīja “pētīšanu”. Pētīsim, pētīsim (jau 27 gadus pētam), un jo ilgāk, jo labāk.
1
Sskaisle > andrejs 12.03.2018. 13.29
andrej – te dirnošie – klau un kas te esi? te dziedošais? te dejojošais?
ko iztaises labāks par mums visiem citiem? naciķu niķu pils kā suns blusu ….
1
andrejs > Dusma 12.03.2018. 13.42
neuztraucies, ar Tavu darba ražīgumu pašlaik te neviens nevar sacensties.
Vai tiešām tu no 8…17 strādā un tev par kaut ko maksā naudu, ne tikai par šo bla, bla rakstīšanu?
Agrāk mani pārsteidza mūsu zanes spēja pelnīt nodokļus pensionāriem, un vel atlasīt “pareizo” informāciju un likt daudzpunktus pirms katra teikuma un katras rindkopas beigās, bet tagad Dusma ir neapstrīdama čempione.
2
tonijs > andrejs 12.03.2018. 14.09
Par čempioniem runājot. Pie šī raksta šobrīd ir 25 komentāri, no tiem:
andrejs- 8
Ēriks-gailis-rūķītis- 5
Dusma- 5
pārējie – 7
Vēl viens apliecinājums tam, ka nacpajoļu-kremļa troļļi savā acī baļķi neredz.
0
Sskaisle > andrejs 12.03.2018. 14.12
un – jā man ir darba spējas – pa labi un pa kreisi var iepļaukāt tā, ka noskan un kā saka – par baltu velti –
bet to kā reiz nesauc par dirnēšanu un tas, ka tu to nevari ir tava ne mana problēma kaza naciķu johiadī
1
andrejs > Dusma 12.03.2018. 14.32
Pie šī raksta šobrīd ir 25 komentāri
———————–
Šī tēma man patiesi interesē, tāpēc arī rakstu. Bet visvairāk vēlētos uzzināt kuru no “gaismas spēkiem”, mūsu saulvežiem tik cītīgi sargā maisu atvēršanas pretinieki? Nu nevar būt, ka zinātnisko lidzstrādnieku “U” no kāda ZA institūta…
Vai ne, Tonij?
0
J.šveiks 12.03.2018. 09.42
ļoti aktīvi spieduši darboties tos “nabaga” ziņotājus , mums darbavietā ar tāds bija , nejauši atšifrējām , norunājām ka labi vien ir ka ir tāds “sanitārs” kurš visiem zināms, kad viņš mūs cienāja , tad zinājām par ko runāt.
1
Juris Kalns > J.šveiks 12.03.2018. 15.43
MELOTS
0