Virsskaņas jautājums

60

Komentāri (60)

Sskaisle 07.11.2017. 15.15

protams, ka par holokaustu ir jādiskutē – viedokļi var būt dažādi, bet tomēr vajadzīgi ir fakti un vajadzīgi ir profesionāļi

Man žēl, ka katrs entuziasts jūtas kā vēsturnieks un tiek uzskatīts par vēsturnieku – tas neko nedod – nevienam –

http://www.la.lv/izdevnieciba-atsauc-vanagaites-gramatas/

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 05.11.2017. 12.40

un ir vēl viena būtiska lieta, ko noteikti vajag uzsvērt holokausta sakarā, bet ko manuprāt, neviens tā īsti nav parādījis – ne Eiropā, ne Izraēlā ne otrpus okeānam. Viena lieta, ir tiesāt, sodīt holokausta organizētājus, slepkavas,vienladzīgos vērotājus, ignorantus, noliedzējus, bet viena cita , manuprāt, daudz daudz būtiskāka ir izglītot cilvēkus,cilvēci, izglītot, lai nebūtu šī vieglā iespēja manipulēt ar cilvēkiem, nebūtu šī vieglā iespēja izlaist paganīties un palakt asinis savas cilvēciskās dabas ļaunuma asinssuņiem.
Tieši latvieši ir labs piemērs, kā viena mierīga,klusa tautiņa, kas gadusimgtiem dzīvoja mierīgi līdzās ar cittautiešiem – pēkšni līdzdarbojās čekistu un nacistu organizētajos noziegumos – kā tas ir iespējams – un vai šodien nenotiek manipluācija ar mums?

Kāpēc bēgļu jautājums ir tabu tēma? Kāpēc? Un vai tikai Eiropas islamizācija ir manipulācijas rezultāts?

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 19.56

    Esot vilku barā, ir jākauc līdzi vilkiem- tas par latviešu tautiņas sadarbošanos ar čekistiem un nacistiem. Daži to darīja brīvprātīgi, aiz godkāres, naudas dēļ, lai atriebtos kaimiņam, bet lielāko daļu piespieda sadarboties. Par atteikšanos varēja arī nošaut. Manipulāciju mēģinājumi no politiķu puses arī šodien notiek nepārtraukti, tāpēc jādomā līdzi, jāanalizē, jāmeklē uzticami informācijas avoti. Bēgļu jautājums nav tabu tēma, un Eiropas islamizācija nav manipulācijas rezultāts.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 07.11.2017. 08.51

    Tonij, labrītiņ, man ir sajūta, ka Tu par mani smejies. Goda vārds.
    Nu piemēram, Tu raksti – lielāko daļu piespieda sadarboties – nu pastāsti – kādā veidā piespieda.
    Es konkrēti pētīju un izzināju holokaustu Kuldīgā. Pēc tā , ko es zinu no aculiecinieka stastītā – šāvēji bija ģimnāzisti – jauni puiši – latvieši, kuriem ātri un viegli bija iestāstāms, ka ir jāšauj. Es uzsveru, ka – cik es zinu no aculiecinieka stāstīstā – tad tiem puišiem pirms “akcijas” deva šņabi, lai ir dūša un lielum lielā daļa tika tikai savainoti un nākošajā dienā šauti otrreiz. Zvēru, ka neesmu izlasījusi no lapas līdz lapai, bet tomēr varu teikt, ka esmu izlasījusi Ezegaiļa grāmatu par holokaustu Latvijā – ja arī kādā vietā , kādu piespieda šaut cilvēkus – es domaju ebrejus – tad tas bija izņēmums. Pamatā tā bija brīvprātīga darbošanās.

    Tāpat par čekistu laikiem – pastāsti man lūdzu – nosauc faktus, kuri bija tie, kurus piespieda ar varu sadarboties ? Ziedonis ? Vācietis? Dzīvos dzjeniekus nedrikstu saukt – viņus aizsargā likums , bet kurš tika ar varu piespiests sadarboties? Bija taču otrādi – paši labprāt piekrita , saņēma visvisādas privilēģijas.

    Vai tiešām Tu vai jel kāds cits noticēja Māras Zālītes stāstam, ka koridorā uz ziņojuma dēļa bija info, ka var pieteikties braucienam – laikam uz Japānu un viņa pieteicās un aizbrauca. Baigi interesanti – mani kā studenti nepalaida pat uz Ungārija, abilde bija, ka padomju studentei jāstudē,bet brīvlaikā jāstrādā. Jo es biju abuģimeņu represētā un ne dzejniece, ne varas slavinātāja – nevienam čekistam es nebiju vērtīgāka , kā pusdzīva muša.

    Labi – iesim tālāk – aizpeldam uz plašākiem ūdeņiem – skaties Holande, Dānija – vietējās sabiedribas nesadarbojās ar nacisitiem – pastāsti man – parādi vēstures dokumentus – cik tad šāva nost – vai vairāk – masveidīgāk, kā tajās zemēs, kā Latvijā – kur atsaucība bija lielāka?

    Nav jākauc kā vilku barā,ja tavas kaukšanas dēļ iet bojā cilvēki, ja nu vien ir tā, ka esi pats gatavs kļūt par vilku un rīt otru cilvēku, otra cilvēka dzivi.

    Es par to, ka – nē, ka lielākā daļa latviešu teiktu nē – ka ietu nāvē – bet bez citu dzīvību nastas, kas vilksies līdzi mūžībā.

    Un tās ir lietas – jautājumi – par kuriem sabiedrībai ir jārunā, jādiskutē. Un viedokļi ne tikai var, bet viedokļiem ir jāatškiras, jo tā ir demokrātijas būtība – dažādi viedokļi – ne tā, kā mums – čekistuu varas uzpsiestais un čekistu kalpu atbalstītais totalitārisms = ka čeku liksim nu mierā … Es saku nē!

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 07.11.2017. 13.26

    Es nesmejos, Dusma, šī ir ļoti smaga tēma un es Tev piekrītu, ka par to ir jādiskutē. Arī Elitas Kļaviņas izrāde sniedz pamatu šādai diskusijai. Es neesmu pētījis holokaustu, bet brīvprātīgi pieteikties kādu nošaut- tas nav cilvēka dabā.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 07.11.2017. 14.41

    par Kļaviņas izrādi savu viedokli pateicu – nē russifikācijai, manis pēc lai viņa stasta un rāda ko grib, bet ja tas noteik okupētājtautas valodā, kura mums ir izspiesta vardarbīgi – tad nē – es neatbalstu krievu okupantu triumfu Latvijā, tas ir cieti.

    Es lasu visu, ko par holokaustu, es lasu arī krieviski, skatos filmas krieviski, pat uz Krievu drāmas teātri – to pašu Mēdeju gāju skatīties, JRT Barišņikova- Hermanņa – Brodski – bet Kļaviņas izrāde ir pavisam kaut kas cits, tas ir kārētējais latviešu siles kultūras cilvēku JĀ divvalodībai Latvijā, tam pretī lieku savu NĒ!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 07.11.2017. 13.44

    Barikāžu laikā es sargāju vairākus svarīgus valsts objektus, arī laikrakstu Diena, man bija ierocis. Redakcijas darbinieki jautāja, ko es darīšu, ja nāks omonieši. Teicu, ka šaušu, un es būtu šāvis. Labi, ka nenācās.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 07.11.2017. 14.45

    Par to es, protams, cienu jebkuru cilvēku, kurš ir gatavas aizstāv svētas lietas.Arī Tevi, bet man tas nav attaisnojums vai aizbildinājums, lai mēs nevērtu vaļā čekas maisus.
    Un Čekas ēnā – ko teica Bugajs – krievs, kurš labi runā latviski – ka viņš bija klāt notikumos, kur neviens no tiem “varoņiem”, kuri stāsta, kā cīnījās – pat klāt nebija.

    Arī šie jautājumi būtu jāpēta un arī uz šīs Atmodas patiesību mums ir lielākas tiesības, cik mums tās ir iedevuši čekisti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 05.11.2017. 09.33

Tavs apgalvojums, ka grāmatas ir dārgas ir vienkārši s mieklīgs. Es pēdējo 20 gadu laikā esmu nopirkusi labi, ja kādas 5 daiļliteratūras grāmatas , bet arī šobrīd mana istabiņa ir pilna ar grāmatu kaudzēm – spēju tik lasīt.
Gētes bibliotēkā brīvi dabūjamas , piemēram, Deutscher Buchpreis grāmatas. Izlasīju Eva Schidt – Ein langes Jahr – 2016.g. uzvarētāju, tagad lasu Lutz Seiler Kruso – 2014.g. laureāti.
Paņēmu arī Christa Wolf Kassandra. To lasīju pirms kādiem 30 gadiem un sapratu, ka bija vērts lasīt otrreiz, jo man pilnīgi citi iespaidi, laikam pareizi teikt – mainījusies uztvere.

Vēl – atver gugli – jūtjūbi – tur ir pilns ar literārajiem klubiem – kur cilvēki spriež par izlasīto.
Man vislabāk patīk vācu kārtība -https://www.youtube.com/watch?v=iGB4BD3FrnU –

dievinu to, ka sarunas dalībnieku viedokļi par grāmatām atšķiras, ka nav tas čekistu nožēlojamais stils , kas Latvijā – ka ja esi pieņemts – pielaists pie siles – tad visi vienā mutē slavē un slavina, kaut uzraksti pēdējo sūdu – tik un tā slavēs

Radio Klasika, cik zinu, ir vienīgais sabiedriskais medijs, kas kaut ko saka par literatūru – bet arī tur ir viena pati dāma, šķiet Piešiņa un jebkura grāmata ir tikai viņas izvēle un tikai viņas viedoklis par to

Un svarīgi, ka es saskatu vistiešākās paralēles latviskās kultūras bojāejā un latviešu literatūras norietā.

Neba nu nejauši par rakstnieku savienības vadītāju tika izvēlēts oligarhu nra žurnālists – oligarhu ideoloģijas un politikas apdziedātājs Jundze…

+1
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > Dusma 05.11.2017. 09.55

    ievēro – ka mēs kā sabiedrība nespējam sarunāties , cik perfekti to nodemonstrēja reakcija uz prof Ancānes viedokli par latviešu literatūru – tās pesimistisko , pakļāvīgo, mūžīgo zaudētāju dabu,ko dzen iekšā skolas bērniem … Ancāne par savu viedokli būtībā tika nolīdzināta līdz ar zemi

    raidījums Kultūršoks uzaicināja par Ancāni izteikties Rudzīti precīzāka izvēle nemaz nevarēja būt ! tass Rudzītis orgasmoja atklāti un triumfiāli tā,ka man nelabi palika – beidzot Rudzītim bija dota iespēja publiski TV paust nicinājumu visām dzemdēm, kuras atļāvušās būt neatkarīgas no locekļiem – tādu zemiskumu jau tikai čekistu tauta spēj radīt

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 20.28

    Man nav viedokļa par Rudzīša viedokli par Ancānes viedokli, ja neesmu dzirdējis ne vienu, ne otru, bet katram var būt savs viedoklis. Dzemdēm ir jādraudzējas ar locekļiem, jo dzemde bez locekļa ir tikai dzemde, bet dzemde plus loceklis ir brīnums.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 07.11.2017. 14.46

    jā bet Rudzītis grib nevis draudzēties bet vardarbīgi dominēt, valdīt – tā jau tā lielproblēma

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 20.00

    Labi resursi izdevīgai grāmatu iegādei ir ibook.lv (latviski) un ebay.de (vāciski).

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 07.11.2017. 14.47

    vēl labāki resursi ir bibliotēkas:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 05.11.2017. 09.18

Un par lasīšanu un autoriem Tonij, arī ne visai piekrītu.

Protams, nenoliedzami, ka turpinās tendence, ka vārdu nomaina attēls, zīme – ka notiek milzīgas pārmaiņas līdz ar interneta virtuālā tīkla savilkšanos pār mums, bet pasaule turpina lasīt. Un kā vēl –
man ļoti patīk klausīties ted sarunas, klausos visu, ko man gugle piedāvā – piemēram, šī meitenīte – ne tikai ļoti precīzi izstāsta , kāpēc lasīšana ir spēks, bet ievēro – viņa runā ļoti skaistā izkoptā valodā, jo tas ir pirmais, ko attīstīta lasīšana – domāšanu, runāšanu – spēju izteikt savas domas.

Mana svēta pārliecība, ir tā, ka Latvijā lasīšana, literatūra – latviešu spēja domāt, runāt, līdzi spriest – tiek iznīcināta, nīdēta ļoti apzināti. Tā ir kremļa slepeno draudziņu – naciķu – NA kultūrpolitikas būtība

0
0
Atbildēt

3

    Sskaisle > Dusma 05.11.2017. 09.18

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 20.02

    Nesapratu Tavu domu- kā izpaužas naciķu pret lasīšanu un literatūru vērstā kultūrpolitika? Kā vēršanās pret rakstniekiem vai pret lasītājiem?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 07.11.2017. 14.48

    Tonij, Tu mani spied atkārtoties – labi – bet vēlāk

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 07.11.2017. 20.49

    Caur pērkamu, parazitējošu inteliģenci, kas bauda privilēģijas un rusificējas? (Savilku kopā Tavus izteikumus.)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 08.11.2017. 09.12

    Tu to raksti, ka jūtu tam cauri Tavu pārmetumu man? Kauns nav? Šie korumpējas un russificējas , bet tu man gribi likt justies vainīgai? Neceri – nesagaidīsi. Es tikai konstatēju faktus , es tikai lasu, klausos , skatos un secinu.

    Ja Tev ir citi secinājumi – raksti – pastrīdēsimies, pacīnīsimies.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 08.11.2017. 09.56

    Labrīt, Tu esi šausmīgi aizdomīga, es tiešām tikai sameklēju Tavus izteikumus, bez jebkādām slēptām domām vai pārmetumiem- lai noskaidrotu Tavu domu gājienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 08.11.2017. 21.34

    Dusma teica: Ja Tev ir citi secinājumi – raksti – pastrīdēsimies, pacīnīsimies.
    ……………
    Nezinu, vai mums ir jēga strīdēties, jo mūsu strīdos nedzimst patiesība, beigās katrs paliekam pie sava. Neesam jau arī pretinieki, lai karsti strīdētos, jo abi gribam dzīvot labākā, godīgākā un pārtikušākā Latvijā. Bet man patika ar Tevi aprunāties, un es ar interesi gaidīju Tavas domas. Paldies arī Tev par šo laika dāvanu un veiksmi zelta vidusceļa meklējumos.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs 09.11.2017. 20.59

    Laba mūzika tumšiem rudens vakariem:
    https://www.youtube.com/watch?v=Odkvs_ieRyo

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 08.11.2017. 04.14

    Dusma vēl teica (pie cita raksta): un kurš man te stāstīja, ka nentotiekot rusifikācija, notiek un kā vēl notiek … pašu bāliņu -naciķu rociņām – čaklajām – kādu tur to stāstu krājumu Jana Egle rakstot – ak jā -Miļeņkij ti moj … kas kontrolē literatūras finansēšanu – pareizi ra -NA – naciķi – kremļa kalpi
    ……………..
    LETAs ziņa- Veiktajās aptaujās noskaidrots, ka vismaz pamatzināšanu līmenī latviešu valodu pārzina 91% iedzīvotāju, kuriem latviešu valoda nav dzimtā. Kopš 1989. gada šis rādītājs audzis aptuveni četras reizes.
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/latviesu-valodu-prot-apmeram-90-valsti-dzivojoso-cittautiesu.d?id=48006013

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 08.11.2017. 09.22

    nu beidz putroties Tonij, nu kādi 90% zin !!! ??? 90% nezin latviešu valodu!!!!
    Ja zinātu – tad kāpēc Lipkes muzeja izrādi vajadzētu krieviski ? Tev nešķiet, ka tu esi sapinies savos argumentos , kā vista pakulēs?

    Un vispār – Tonij, es vakardien klausījos prof Omid Safi lekcijas par Maulanu Rumi dzeju un katrā savā uzstāšanās reizē tas prof saka klātesošajiem – paldies par jūsu laika dāvanu. Un vienā reizē viņš skaidroja, ka tā neesot viņa ārišķība , bet stilošanās, ka tā ir tradīcija, kas nāk no garīgu cilvēku izturēšanās Un es sapratu, es pēkšni izjutu Laika elpu – es domāju, kam es tērēju laiku – un ko es izdarīju – es piezvanīju saviem radiem – es atliku visus darbus un runāju ilgi ilgi ar savējiem – jo viņi ir mana vienīgā vērtība – vienīgais dzīvais avots , kurā padzerties mīlestību.

    Mēģināju meditēt – nu nevaru , nesanāk – pārāk trauksmaina esmu.
    Kaut kur ir zelta vidusceļš – starp mieru un nemieru, starp Zemi un Debesīm , starp Dievu un Cilvēku – bet ….jāturpina iet un meklēt , variantu nav
    Lūk, seksīgu un svētīgu Tev dieniņu:)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 08.11.2017. 10.00

    Paldies, Tev tāpat! Es arī brīžiem attopos, ka tikai strādāju un strādāju savus naudas darbus, tā ka nekam citam laika nepietiek. Tā nevar.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 05.11.2017. 09.11

Tonij , labrītiņ. Cik ļoti zīmīgi -Tu esi gatavs gari un plaši par visu, ko izteikties, bet tikai ne par Čekas ēnu. Tu to absolūti ignorē, Tu tam apej apkārt ar lielu lielu līkumu un tas manuprāt, ir dziļi dziļi simboliski.
Visticamāk , ka Tu to filmu neesi skatījies un neskatīsies. Jo – domāju, ka eksprezidents Zatlers skaidri un gaiši pasaka kāpēc – tāpēc, ka čekas maisos – arī ierakstītajā lentē, par kuru nevar spekulēt, ka to čekisti ir safabricējuši – jā , ka šajos čekas maisos ir mūsu inteliģenece, mūsu zinātnieki, mākslinieki. Tur nav tie, lauku cilvēki, vai pilsētu strādnieki, kurus uz Sibīriju neaizsūtīju, tur ir visi tie, kuri arī šodienas Latvijā – to pašu čekistu pārvaldītajā un izēstajā dzīvo priviliģētā situācijā.
Lūk, arī nevajag ne filmas, ne grāmatas, ne mūziku valsts simtgadei – kamēr būs pērkamā inteliģence, kura šajā valstī varēs parazitēt un ctiu rēkina, tikmēr tā pastāvēs. Latbviešu auditorija rūk – samazinās straujāk kā aisbergi Antarktīdā un inteliģence rusiificējas, laicīgi meklē jaunas nišas.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 05.11.2017. 09.10

Ievēro Tonij – par holokaustu turpina radīt izrādes, filmas, rakstīt grāmatas un pētījumus. Mums Latvijā ir holokausta upuru piemiņas vietas. Tagad par holokausta līdzatbildīgo ir padarīta Latvijas valsts, kas manuprāt, ir absolūti negodīgi un nepareizi, jo holokausta laikā Latvijas valsts neeksistēja, bet … ievēro – mums nav visā Rīgā neviens pats piemineklis 1940. – Baigā gada – čekas upuriem, mums nav piemineklis Konstantīnam Čakstem …
Mums Rīgā nav piemineklis Jānim Čakstem ….

Mums nav grāmatas, filmas, lugas par čekistu laiku, čekistiem

Par 1940.gadu Repše sarakstīja Bogeni – kā tāda daiļamata meistare salika vārdus skaistos rakstos, bet neko citu , kā ka mūs izvaroja, nošāva, aizsūtīja – un ak vai – tajā romānā nav … ir tikai šis – ak vai
bet materiāls ir unikāls – ģeniāls – Lācis, Sudrabkalns, Upītis – 1941.jūnija rīts – kad stacijas ir pārpilnas ar latviešiem , bet rakstniekiem – kolaborantiem – smalkā porcelānās ir servēta kafija, lai spriestu par jauniem laikiem, jauniem kungiem.

Saproti – tāpēc arī ir tā, ka grāmatas nelasa un tavas filmiņas neskatās – jo kuru gan interesē tās čekistu laiku puspatiesības vai pat meli ….

tā Tonij …

+1
0
Atbildēt

2

Sskaisle 04.11.2017. 10.08

Čekas Ēna 2014 g dokumentālā filma
813 skatījumi

https://www.youtube.com/watch?v=fvlJF9E8UPk
tikai 813 skatījumi kopš 2014.gada ,t nespēju iedomāties, ka šo filmu varētu parādīt LTV1 programmā – vai , ka piemēram , kļaviņas un citi mūsu valsts apmaksātie kultūristi paar to runātu, rakstītu, reflektētu savā mākslā

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 05.11.2017. 21.17

    Filmu noskatījos- ar manu skatījumu tagad ir 900, bet filma 2014.gadā ir parādīta pa TV3, tātad var droši pieskaitīt vēl kādus 100 tūkstošus skatītāju. Filma labā kā vēsturisks atskats uz bijušajiem laikiem, bet neteikšu, ka uzzināju daudz jauna. Atbildot uz lielo, smago jautājumu, vai vajag publiskot čekas aģentu vārdus, teikšu nē, piekrītot Zatleram un Lasmanei-Doroņinai. Mums kopumā ir pārāk neiecietīga sabiedrība, kas necentīsies izprast vēsturiskos apstākļus un to, kāpēc cilvēki sadarbojās ar čeku, bet nešķirojot visus pasludinās par tautas nodevējiem, ieskaitot Ziedoni, Peteru un visus pārējos. Pie mums nav iespējams tāds nacionālais izlīgums kā citās valstīs, kur slepeno dienestu aģenti (piemēram, Stasi) paši pieteicās un viņiem piedeva. Interviju Dienā ar Ievu Lešinsku lasīji? Arī viņa atbild uz jautājumu par čekas āgentu vārdu publiskošanu. https://www.diena.lv/raksts/kd/intervijas/intervija-ar-tulkotaju-ievu-lesinsku.-tagad-kurmis-ir-vienkarsi-kurmis-14182724

    Čekisti noveco un aiziet, viņu ietekme samazinās, bet pērkami galma literāti ir bijuši visos laikos.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 05.11.2017. 22.30

    Nē – nu Tonij, nē !!!!
    nu salīdzini kaut vai ar ebrejiem – kā viņi turpina meklēt un izzināt holokausta noziegumus, tiesāt, sodīt slepkavas, runāt un rakstīt par to un paskaties kā zeļ un plaukst ebreju tauta.

    Bet nu man skaidrs par tevi – esi no inteliģences, tās mūsu maucīgās , kolaboracionistiskās , kas pati pārdosies un savu tautu pārdos …. tad drukās vienu vaidu gabalu pēc otra ar vienu vienīgu saturu – kā mums dara pāri ….

    Ja par zatleru man skaidrs, ko tam kremļa kungi saka, tā tam jādara – nebrīnos, bet Lasmanei Doroniņai es šito nepiedošu ne šajā , ne citā mūžībā – ja viņa savas dzīves slepkavu negrib publiskot – tā ir viņas izvēle, bet es gribu zināt, kuri bija tie nolādētie maukas, kuru dēļ mani vectēvi nenodzīvoja savas dzīves un manas ģimenes tika represētas, kamēr padevīgā un čekai atdevīgā inteliģence baudīja visus kolaboracionista labumus

    To es saku – rakstu ļoti nopienti un ar 100% atbildību – nevis latviešu tauta ir neiecietīga, nav gatav vai vel kaut kas, bet gaužām vienkārši privilēģijas baudošā inteliģence, zinātnes , mākslas, vispār kulgtūras cilvēki nav gatavi patiesības stundai.

    Būtībā čekas noziegumus turpina šodienas inteliģence – atbalstot varas nesējus un latviešu bendes – oligarhus, čekistus un viņus apkalpojošo politmafiju.

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 05.11.2017. 22.55

    Dusma teica: esi no inteliģences, tās mūsu maucīgās , kolaboracionistiskās , kas pati pārdosies un savu tautu pārdos …. tad drukās vienu vaidu gabalu pēc otra ar vienu vienīgu saturu – kā mums dara pāri ….
    ………….
    Es nepiederu pie radošās inteliģences, ja kas, bet kurš tad no mums visu laiku žēlojas par čekistu-oligarhu politmafiju, kas ved iznīcībā gan latviešu literatūru, gan tautu? Es vai Tu? Es uz dzīvi skatos pozitīvi.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 05.11.2017. 23.13

    Nu tagad Tu tautoloģojies !
    Es nevaru skatīties pozitīvi, ja manu dzīvi nosaka čekas likumi un kārtība.
    Negribu aizvainot, piedod, uzreiz, ja tomēr – bet – interesējos un ko Tu lieto pozitīvisma uzturēšanai

    Man ir klepus un es pat iedzert tagad drīkstu tikai čiekuru sīrupu

    0
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 05.11.2017. 23.25

    Pozitīvisma uzturēšanai lietoju sauli, mākoņus, saulrietus, citus pozitīvus cilvēkus, labu mūziku, labi padarītu darbu, arī kādu alu vai vīnu. Ja ir klepus, drīkst dzert groku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 20.50

    Ja drīkstu jautāt- bet ko tu lieto negatīvisma uzturēšanai? Kaut kādus depresantus? Veseļojies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 05.11.2017. 23.14

    ja nepiederi inteliģencei, tad uzliktie grēki Tev tiek atsaukti – esi tīrs – vismaz tādā nozīmē

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 20.06

    Dusma teica: Būtībā čekas noziegumus turpina šodienas inteliģence – atbalstot varas nesējus un latviešu bendes – oligarhus, čekistus un viņus apkalpojošo politmafiju.
    ………….
    Kā tas izpaužas? Man nekas vairāk nenāk prātā par Gunta Skrastiņa lišķošanos klāt Lembergam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 05.11.2017. 22.32

    Protams, ka lasīju interviju ar Lešinsku un mans viedoklis ir tāds pats kā par Lasmani Doroņinu – šīm dāmiņām neviens – NEVIENS !!!! nav devis tiesības lemt par visu latviešu tautu – lai viņas iet ar mieru savu egoismu apmierinājušas, ne man viņas tiesāt – bet manu prasību atklāt slepkavu un sepkavu atbalstītāju vārdus – tādas tiesības viņām nav !

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 05.11.2017. 22.40

    Starp citu, Lešinskas domas atšķīrās no Lasmanes domām šajā jautājumā. Tu pati Čekas ēnā rūpīgi noskatījies? Tur teica, ka Latvijā palicis tikai perestroikas laika aģentu arhīvs, tātad tavu radinieku nodevēju vārdu tur nebūs, tie ir Maskavā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Dusma 05.11.2017. 22.43

    un vēl – mēs cīnāmies pret oligarhu varu, mēs nosodām holokausta noziegumus Latvijā – tas pats Vestermaņa kungs TV vien cik no slepkavām nav saucis vārdos, bet lūk – kā runa par čekistiem – tā izrādās, ka nē – nevar saukt vārdā, nevar par to runāt – tauta neesot gatava ….

    slepkavot var visādi – var slepkavot nošaujot, nositot, uzlaižot lapsenes kodienu vai tējā ieberot indi, bet var veselu tautu tā iznīcināt kā Latvijā –

    piemini manus nebūs kas skatās tavu filmiņu

    šodien baudu sūfistus un vēsturi – nu skaties

    ZDF – Die Varusschlacht Doku 2014
    49 086 skatījumi

    A gift of Love
    4 100 296 skatījumi
    https://www.youtube.com/watch?v=X-idP23bHCg

    un es patiešām nedomāju, ka ģermāņu vēsture vai Rūmī dzeja būtu daudz svarīgāka pasaulei par čekistu vēsturi , to čekistu, kurus pasaulē šobrīd pārstāv biedrs Putins

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 05.11.2017. 23.16

    Tad jauku skatīšanos un paldies par ieteikumu, bet man nāk miegs. Ja neaizmigšu pie romiešu slaktiņa, tad pie Rūmī dzejas noteikti.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 05.11.2017. 23.21

    tad dusi saldi
    Man nesen bija tāds sapnis, ka es biju tādā daudzstāvu pilī un tur vienā telpā uz sofas bija nolikts kādas Rīgas dāmas mētelis – tāds ļoti moderns, nu ļoti moderns un es …
    es to mēteli nolēmu uzlaikot , paskatīties, kā man tāds izksatītos un tai brīdī nāk iekšā tā dāma – visiem labi zināmā un šausmīgā niknumā skrien man pakaļ un kliedz zagle – un es nabadzīte pa tiem pieciem sešiem stāviem skrienu ar visu mēteli mugurā un domāju – nu kāpēc , kāpēc es to mēteli vilku un šito kaunu tagad – un nemetu to mēteli nost un neatvainojos, bet turpinu skriet pa tām mizlu daudzajām trepēm augšā un lejā – protams, ka pamodos salpja –

    domāju, ka zempaziņā apskaudu to sievieti – nomodā nē , bet zemapziņu jau nevar kontrolēt

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 06.11.2017. 20.07

    Tev vajag jaunu mēteli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.11.2017. 09.02

izlasīju par K.Burānes jauno filmu un tur rakstīts, ka citas filmas ir atrodamas filmas.lv Nospriedu, ka beidzot jānoskatās. Nekā.

Ir 21.gs., ir valsts finansējums , bet filmas online režīmā redzēt nav iespējams.
Viss internets ir pārpilns ar stāstie par vēsturi – tiek ieliec guglē atslēgvārdu un skaties par Katrīnu vai Pēteri Lielajiem, vai to pašu Kleopatru līdz stīvs dibens kļūst. Bet ja kaut ko gribi uzzināt par savas – Latvijas vēsturi – tad nekā …nav, it kā tādu latviešu arī nemaz nebūtu

Lūk, kādi seksīgi pīrādziņi

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 03.11.2017. 11.38

Lasīju un domāju, cik labi, ka cilvēki studē – mani tas iedvesmo, jāsaņemas un jāstudē arī man.

Bet tad izlasīju, ka izrāde Lipkes muzejā notiekot divās valodās. Piedodiet – es to uztveru tikai un vienīgi, kā savas Latvijas valsts un tautas nodevību. Ka divvalodības atbalstīšana var veicināt sabiedrības saliedēšanos – te nu kļaviņa šauj pušu visus oligarhus kopā ņemot. Šitā melo – nu nē – perosna non grata – nē un vēlreiz miljoniem nē šitai manas latviešu tautas lēnai iznīcināšanai

Ja aktieris melo vienā lietā, par vienu lietu – tad viņš jau ir melis. Tāpat kā ja cilvēks veikalā nozog tikai vienu kartupeli – viņš jau ir zaglis – Āmen – un uz neredzēšanos !!!!!

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 03.11.2017. 17.18

    Vecie krievu vai ebreju tantuki, kas latviski nerunā, vairs arī neiemācīsies. Ja latvieši un krieviski runājošie/saprotošie aizies uz vienu izrādi, kaut vai dažādās valodās, viņiem vēlāk būs, par ko kopīgi parunāt. Elita (kurai sūtu sveicienus, jo labi pazīstu no senākiem laikiem) stāsta par dokumentālo filmu, ko uzņem. Man ir ideja dokumentālai filmai, ko es labprāt kādam uzdāvinātu, jo pats to neīstenošu. Runa ir par RailBaltica projektu, kura ietvaros pāri visai Latvijai tiks taisīti jauni sliežu ceļi. Tie ies pāri vietām, kur šobrīd ir lauku mājas, kultūrvēsturiskām vietām, kuras, īstenojot šo projektu, pazudīs. Ideja ir dokumentēt, filmēt šīs vietas, intervēt cilvēkus, kuriem būs jāpārvācas, kamēr vēl var.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 03.11.2017. 19.00

    tie krievu un ebreju tantuki, kuri dzīvo Latvijā un grib parunāt ar latviešiem – jau sen sen runā latviski. Esmu ievērojusi, ka daudzi inteliģentie ebreji runā izkoptākā un pareizākā latviešu valodā, kā paši latvieši. Reiz darbā man bija kliente – ebreju kundze un mēs abas lielījāmies – izrādot, cik svešvalodās protam runāt.

    Latviešu tauta ir padzīta, tagad sākas nākošais posms – palikušo pārkrievošana. Biju pārliecināta, ka tikai literāti ir pērkami maukas, bet izrādās nekā – uz tādām sirsnigām rūpēm par nabaga krieviem ir gatava visa inteliģence

    Nu tad ejiet uz poda – nē un viss -es atsakos russificēties, kā es te sēžu un es sēžu

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 03.11.2017. 21.25

    Tu proti svešvalodas un vari ilgi nosēdēt (“kā es te sēžu un es sēžu”)?Es tev iesaku pieteikties par tulkotāju- viens no labākajiem darbiem pasaulē. Nekur nav jābrauc, sēdi tik mājās pie datora un tulko. Un neviens tevi nevarēs padzīt un rusificēt.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 04.11.2017. 08.52

    nu tādā gadījumā es tev iesaku tamborēt un izšūt krustiņdūrienā

    Skaidrs, ka naciķi gatavo mūsu radošo intleliģenci krievu tirgus apkalpošanai , par to man nav šaubu, ir tikai sašutums

    nesen lasīju tādu virsrakstu – Ziedoņa spilgtākie citāti par dzīvi un mīlestību

    esi padomājis, kāpēc mēs turpinam citēt Mērnieku laikus, pat SSvīres- Streiča Limuzīnu Jāņu nakts krāsā, bet nevaru nosaukt nevienu pašu citātu no šodienas dzjeniekiem vai literātiem , vai vispār radošās inteliģences ?

    nu – padomā, Tonij un uzraksti, man ir viedoklis, kāpēc

    0
    0
    Atbildēt

    3

    tonijs > Dusma 04.11.2017. 20.01

    Vairs nelasām tik daudz grāmatas, jo 1) dzīves ritms kļuvis straujāks- vairāk jāstrādā, nevar laist luni kā kādreiz padomju laikos; 2) pēc darba un brīvajā laikā cilvēki izvēlas vieglākas izklaides iespējas, kas prasa mazāku piepūli, jo grāmatā tomēr jāiedziļinās- TV šovus, seriālus, sērfošanu internetā, iepirkšanos….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 04.11.2017. 20.04

    3) grāmatas ir dārgas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 04.11.2017. 20.30

    4) padomju laikos dzejnieki un rakstnieki bija kā cerības un gaismas stars pelēkajā un nomācošajā padomju ikdienā. Atceries, cik populāras kādreiz bija Dzejas dienas? Reiz vācām kartupeļus (ar Lotos vai studentu vienību) un pārtraukumā Hānbergs un vēl pāris literātu turpat lauka malā, sēdēdami uz kastēm, kaut ko lasīja un deklamēja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 03.11.2017. 19.03

    un tās filmas par kultūrvēstyri vari nepieminēt – jau tagad ir tik bieži, ka paširadītāji ir arī vienīgie patērētāji – varēsi filmēt un viens pats pēc tam skatīties

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Dusma 03.11.2017. 19.04

    ā nē , čekistu=naciķu KM iedos naudiņu, ko vest filmu uz festivāliem , lai pēc tam runātu , cik nu ļoti pasaule sajūsminās par visām tām šausmām , kas ir te LATVIJĀ –

    šausmīgi depresīvi – kur vien paveries – katrs pārdodas kā vien tik prot

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 04.11.2017. 20.02

    Tātad tu vari šķendēties, ka par Ulmani nav filmas, kuru tu viena pati skatīsies, bet es nevaru gribēt kultūrvēsturisku filmu?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 05.11.2017. 08.59

    Tonij , labrītiņ. Cik ļoti zīmīgi -Tu esi gatavs gari un plaši par visu, ko izteikties, bet tikai ne par Čekas ēnu. Tu to absolūti ignorē, Tu tam apej apkārt ar lielu lielu līkumu un tas manuprāt, ir dziļi dziļi simboliski.
    Visticamāk , ka Tu to filmu neesi skatījies un neskatīsies. Jo – domāju, ka eksprezidents Zatlers skaidri un gaiši pasaka kāpēc – tāpēc, ka čekas maisos – arī ierakstītajā lentē, par kuru nevar spekulēt, ka to čekisti ir safabricējuši – jā , ka šajos čekas maisos ir mūsu inteliģenece, mūsu zinātnieki, mākslinieki. Tur nav tie, lauku cilvēki, vai pilsētu strādnieki, kurus uz Sibīriju neaizsūtīju, tur ir visi tie, kuri arī šodienas Latvijā – to pašu čekistu pārvaldītajā un izēstajā dzīvo priviliģētā situācijā.
    Lūk, arī nevajag ne filmas, ne grāmatas, ne mūziku valsts simtgadei – kamēr būs pērkamā inteliģence, kura šajā valstī varēs parazitēt un ctiu rēkina, tikmēr tā pastāvēs. Latbviešu auditorija rūk – samazinās straujāk kā aisbergi Antarktīdā un inteliģence rusiificējas, laicīgi meklē jaunas nišas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 05.11.2017. 15.20

    Dusma teica: Tu esi gatavs gari un plaši par visu, ko izteikties, bet tikai ne par Čekas ēnu.
    ……………
    Labdien, Dusma. Apsolu Čekas ēnu Tevis dēļ noskatīties un pateikt savas domas par to. Man ir maz brīva laika. Lai nu kurš būtu citam pārmetis garu un plašu izteikšanos :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam