Vai Latvijas VID rīcība ss.lv gadījumā ir salīdzināma ar VDK ziņotāju sistēmu?

32

Komentāri (32)

Mantrausis 09.08.2017. 06.59

Propogandas raksts.

VDK pieminēšana nav nepamatota, jo – cilvēkam ir viena alga, vai viņu represē likumīgi (starp citu – VDK darbinieki vēl tagad saka – tie bija tā laika likumi!) vai nē. Tiesu procesi maksā naudu!

Otrs – likumu sarežģītība un tulkošanas iespējas. Ja likums ir tulkojams plaši, ikvienam tulkojumam ir vieta un še nebūtu jāiesaista tiesa. Latvijā ir savādāk un izksatās tā, ka tiesiska valst ari Autores izpratnē nozīmē tiesāšanās kā procesa neizbegamību, nevis otru latvisko nozīmi – taisnibu!

Ja likums ir nekonkrēts, iesaista tiesu. Arī VDK tulkoja otikumus dažādi!

Kas attiecas uz “blēžiem” un krējumu – pilnīgi piekrītu! Tikai Autore aizmirsusi, ka Latvijā sistēma strādā ļoti īpatni! Piemēram, mums skan izteikumi par “ietekmīgiem politiķiem”, nepasakot, ko šie ietekmē un nosaka. Mums ievēl Domes, kas sev nosaka lielāku algu un ņemas nojaukt iepriekš padarito. Utt.

Domāju, daudz kas no peltā ir cilvēka dabā un… Būtu jāsāk ar to – kā rīkotos es? Manuprāt, VID lielākā kļūda daudzu gadu gaitā ir uzskats: Mēs esam absolūti nekļūdīgi!

Tātad, piemēram, man ir “rādījies”, ka četri VID darbinieki par vienu, pie tam uzrakstītu jautājumu sniedz atšķirīgas atbildes. Tātad VID ēka ir Latvijas izdevigākais darījums. Tātad visi VID darbinieki ir godīgi, jo to nosaka likums (vai nosaka)???? Utt.

Un vēl – vai Autore var nosaukt piecus VID ierosinātos likumgrozījumus, kas būtu par labu uzņēmējiem, varbūt sarežģot VID darbu. Bet uzņēmējdarbībai nāktu ļoti par labu! ?

+1
-1
Atbildēt

0

Absints 08.08.2017. 10.22

Salīdziniet divus gadījumus- Gan Bei un SS. Gan Bei ar atklātu zagšanu, smaukšanos, nodokļu nenomaksu turpina strādā, ss ar saviem nomaksātiem nodokļiem, bet par ziņu nesniegšanu- ne. Vispār jau tiesiskā valstī pastāv tā sauktais “nevainības prezumpcijas” princips. Neviens nav vainīgs, kamēr tas nav pierādīts. VIDs dara otrādi – uzliek sodu, un tad uzņēmumam jāpierāda, ka nav vainīgs. Kur vēl tās daudzās problēmas ar PVN neatmaksāšanu laikā. Bet “quod licet iovi non licet bovi”. VIDs mums neaizskarams, tam vienmēr ir taisnība.

Protams, ka jācīnās ar nodokļu nemaksātājiem, un no tā viedokļa VIDu var saprast. Drošī vien būtu jāpiegriež skrūves autotirgotājiem, piemēram, kuri (ne SS) nemaksā nodokļus. Drošī vien SSam ir jāsniedz ziņas par konkrētajiem tirgotājiem.

Tagad vidrīzāk ir bijis tā: SS pārstāvji ir bijuši principiāli, VIDā gadijies kašķīgs tantuks pretī, un savā paštaisnībā izdomājis SS aizliegt. Tagad nabaga Cīrulei jātaisnojas, jo firmas krāsas ta jāaizstāv. Un vai šis aizliegums VIDam tagad palīdz? Problēma atrisināta? Tagad tam ir vajadzīgās ziņas? Protams, ka te runa par samērību, par racionālu veidu, kā dabūt vajadzīgo, tā vietā ejam pa Latvijā tipisko aizlieguma ceļu, jo daudz vieglāk taču jau ir aizliegt, nevis dabūt rezultātu.

Es Cīrules vietā to kašķīgo tantuku atlaistu, jo tas nav veids kā tikt pie rezultāta, un šī notikums degradē VID darbu sabiedrības acīs. Vai tas ir tas, ko Cīrule grib?

+5
-2
Atbildēt

0

kolpants 08.08.2017. 10.21

virtuālās tirgus platformas

Может, для начала автору нужно было изучить СУТЬ вопроса? портал ss.lv НЕ является виртуальной торговой платформой. На портале НЕ происходит взаиморасчет, портал НЕ гарантирует оплату и поставку.

В каждом объявлении указаны номера телефонов. Кто мешает ВИДу под видом покупателей организовывать встречи и брать с поличными, когда начнут предлагать различные схемы оплаты?

Но, похоже, ВИДу просто не хочется этим заниматься. Проще попросить огромный массив данных, а потом от любых упреков в бездействии отбиваться аргументом “ну что вы, просто информации ТАК много, надо ТАК много времени, чтобы ее проанализировать, обработать, сделать выводы, провести аналитическую работу”, что к тому времени уже все и забудут о конкретных результатах.

А по факту-достаточно было бы ВИДу сделать таких контрольных закупок 5-10, и “темный” рынок об этом бы быстро узнал и эти схемы пропали бы.

+2
-2
Atbildēt

1

    kolpants > kolpants 08.08.2017. 10.34

    Кстати, да, почему бы ВИДу не наехать на CSDD, к ним же стекается вся информация..И там же сразу видны все VIN номера. ну так попросите CSDD, пусть вам предоставит данные для начала по тем VIN номерам, которые за последние 6 месяцев меняли владельцев 10 раз, потом 5 и т.д.

    В принципе, не так трудно даже так сделать-отобрали подозрительные номера. и как только опять приходит продавец с этим VIN номером, оператор CSDD сразу получает автоматическое сообщение “подозрительный VIN”. В лучшем случае в CSDD может даже дежурить оперативные слубжы ВИДа, в худшем-оператор получает максимум информации.

    Это все можно сделать…Но почему ВИД выбрал такой путь..Да еще приплетя защиту прав потребителей..

    А журналистам действительно было бы полезно поизучать, что там за авторы нового портала, который так “случайно” совпал по появлению..

    А бизнес там ведь действительно КРАЙНЕ рентабельный, если при обороте в 5 млн фирма показывала ОФИЦИАЛЬНУЮ прибыль в 4 млн

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Didzis Dumbris 07.08.2017. 19.27

Manuprāt, diezgan vienkārši – VID ir aizdomas par kādiem, kas “uz dēļa”… Lūdzu – pieprasiet un saņemiet konkrētu informāciju (kāda nu ir “dēļa” rīcībā). Bet nevajag pārvērst “dēli” par izmeklēšanas iestādi, kuriem pašiem jāpēta, kurš ir aizdomīgs, bet kurš nav… Tas nav viņu bizness.

+5
-3
Atbildēt

1

Anonīms 07.08.2017. 14.58

cita, būtiska lieta- ja valsts prasa maksāt nodokļus – valtij jābūt korupcijas pakarotājai numur viens

tas , ko šī nolādēto mauku saeima ir izdarījusi – ir burtiski pļauka un spļāviens sabiedrības sejā

ja man būtu izvēle – nemūžam nemaksātu ne santīmu tām maukām , kuras šobrīd sēž saeimā un pārtiek no mūsu asinīm

sudraba kā oligarhu korpucijas lietas izmeklētāja ir tas pats, kas priekamājas īpašnieci iecelt par tikumības ministri

nerunāsim nemaz par visiem valdības gājieniem – kaut vai tas ka izrādās – mēs maksājam nodokļus – bet valdība tikmēr Latviju pārvērš par Eiropas bīstamo atkritumu grozu

pa muti tādiem , ne naudu !

+3
-2
Atbildēt

1

zanE. 07.08.2017. 14.58

…nezinu, kā darbojas ss.lv, neesmu to apmeklējusi un izmantojusi tā pakalpojumus, bet no lasītā publiskajā telpā – tas ir “sludinājumu dēlis”, kurā atrodama skopa informācija par sludinājuma ievietotāju – telefona numurs, kas var būt vienreizējas atjaunošanas kartes Nr. un e-pasta adrese, kas jau ir vērtīgāka, jo var noteikt IP adresi…taču…par auto tirdzniecību visa informācija un pie tam vēl arī pilnvērtīga atrodama valsts institūcijā CSDD, kurā pārdošanas un pirkšanas akts tiek reģistrēts…Cīrules kundze skaidro, ka viena automašīna parādās vairākkārtējā “apgrozījumā” par kuru netiek nomaksāti nodokļi, bet…tas taču vislabāk redzams CSDD…(PVN shēmas)…

…vai šoreiz nav tas gadījums, kad VID vēlas saņemt smuki iepakotu informāciju uz paplātes ar rozā bantīti no komersanta, neapgrūtinot valsts iestādi, kurai būtu pienākums VID sniegt pilnvērtīgu informāciju?…un informācijas pieprasījumam ir pavisam cits mērķis?…

…un vēl…kāda nejauša sakritība – publiskajā telpā parādās informācija ar reklāmu par jauna “sludinājuma dēļa” atvēršanu:

– “Nedēļas sākumā darbu sāks jauns sludinājumu portāls «bono.lv», informēja portāla pārstāvis Dāvis Ziediņš.

Viņš norādīja, ka šis projekts nav tapis pēdējā brīdī, cenšoties izmantot Latvijā lielākā sludinājumu portāla «ss.lv» nedienas. «Desmit cilvēku komandā strādājam pie šī projekta jau deviņus mēnešus. Plānojām visu pabeigt mazliet vēlāk, bet, ņemot vērā apstākļus, saraujam pēdējos darbus un ceram atklāt portālu pirmdien vai otrdien,» sacīja Ziediņš.

Viņš sacīja, ka sludinājumu portāls sākotnēji tika veidots Kaukāza valstu tirgum, bet pēcāk nolemts pievērsties Latvijai.

Savu alternatīvu Ziediņš ar komandu grib piedāvāt, jo, viņuprāt, «ss.lv» jau gadiem nekas nav mainījies, portāla attiecības ar klientiem ir sliktas un tajā ir vēl daudz nepilnību, ko «bono.lv» cer mainīt.” /tvnet.lv/

…laukums attīrīts…veiksmi darbā!…

+9
-3
Atbildēt

7

    Anonīms > zanE. 07.08.2017. 15.20

    man patīk sazvērestības teorijas, parasti ticu uz sitienu

    kas ir ziediņš?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 07.08.2017. 15.39

    …vēl..par likumiem un likumu interpretācijām VID un FM izpratnē…kas vieš šaubas vai arī šobrīd nenotiek kādu augstākstāvošiem pietuvināto personu lobēšana…

    …neizplūstot garos likuma pantu labojumos un grozījumos ar Nr. un datumiem – pārstāsts par kases aparātu nomaiņu brīvprātīgā piespiedu kārtā:

    …lai novērstu GanBei līdzīgas krāpšanās shēmas ar kases aparātiem un sistēmām, tika izdots likums 2014.gadā par jaunu EKA un kases sistēmu nomaiņu, pievienots pielikums ar 62 EKA modeļu sarakstu, kuri turpmākā uzņēmējdarbībā nebūs lietojami…tas radīja satraukumu mazajiem un vidējiem uzņēmējiem, tomēr likumā tika iekļauts pants, ka tas skars tikai lielos tirgotājus ar apgrozījumu virs 200 tūkstošiem eiro…likuma ieviešanu atcēla vēl par gadu, jo nebija ne jauno modeļu EKA, ne hibrīdaparāti, ne sistēmas…tad nāca rīkojums, ka visi kases aparāti būs no jauna jāsertificē…to var darīt tikai 2 kompānijas Latvijā…

    …finanšu ministre TV mierināja un noraidīja LTA bažas, ka tas skars visus EKA lietotājus, apm. 74 tūkstošus…FM prognozēja, ka EKA nomaiņa varētu būt nepieciešama apmēram 17 tūkstošiem…hmmm…kases aparātu ieviesēji un tirgotāji nebija gatavi samierināties ar “negūto peļņu” un 2017.gada janvārī tiek iestrādāti likuma grozījumi, kas pieprasa EKA tikai ar elektronisko kontrollenti…atgriežamies sākuma punktā – EKA jāmaina pilnīgi visiem…uh! kas par peļņu garantēta…uzņēmēji dumpojas un atkal tiek pieņemti likuma grozījumi…

    …2017.gada maijs un kārtējie grozījumi nosaka, ka EKA var neizmantot mazie saimnieciskās darbības veicēji, ja mēneša ienākumi nepārsniedz 6 minimālās mēnešalgas un neesi PVN maksātājs…tas viss, lai atvieglotu dzīvi pašnodarbinātajiem saimnieciskās darbības veicējiem…

    …VID lepni ziņo – ja nav struktūrvienība, EKA nav vajadzīgs…struktūrvienībai EKA nepieciešams neatkarīgi no apgrozījuma…tikai…VID tulkojumā struktūrvienība ir jebkurš saimnieciskās darbības veicējs…atgriežamies sākumpunktā – kases aparātu nomaiņa nepieciešama ikvienam, kas nodarbojas ar saimniecisko darbību atbilstoši nozarei…

    …tikai jautājums paliek atklāts – vai elektroniskā kontrollente nodrošinās kases čeka izsniegšanu?…nekas jau nemainīsies, ja sirdsapziņa paliks tā pati vecā – pie papīra kontrollentes vai pie elektroniskās…bet attiecīgās darbības no VID un FM puses izskatās pēc vistīrākās atsevišķu kases aparātu izplatītāju lobēšanas…

    …varētu ieteikt jauninājumu – katru pašnodarbināto, kiosku, tirdzniecības vietu utt. pieprasīt aprīkot ar videonovērošanas kameru, lai pārliecinātos, ka kases čeks tiks izsniegts jebkurā gadījumā…kāds no WEB kameru tirgotājiem varētu pieteikties Finanšu ministrijā – ienākumi garantēti…

    …spēles laukuma attīrīšanu un satīrīšanu – VID nodrošinās…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 07.08.2017. 15.44

    …Skaisle…nezinu, kas ir Ziediņš un nav arī laika meklēt, lai to noskaidrotu…esmu darbos līdz ausīm un jāčeko līdz nepārtrauktajām izmaiņām uzņēmējdarbībā, jo…likumu nezināšana neatbrīvo no soda…sargi sevi pats un Dievs tevi sargās…

    …lai pie šādiem principiem “pieturētos” – 24 h diennaktī izrādās par maz… :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 07.08.2017. 15.47

    Vai man vienam šķiet, ka ir tāda jancīga sajūta….

    VID beidzot kaut ko dara, lai apkarotu nodokļu nemaksāšanas shēmas, izmantojot “individuālo” sludinājumu shēmu (ko visai precīzi savā raidījumā Aizliegtais paņēmiens bija uzrādījis LTV žurnālists Guntis Bojārs, bet nets pills ar pārmetumiem VIDam…

    Vai gadienā VID nav uzkāpis kādiem V sponsoriem uz astes?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Irbe > zanE. 07.08.2017. 15.51

    Nu pēc preses relīzēm un Linkedin Dāvis Ziediņš varētu būt tas vienīgais SIA Liifnet darbinieks, kas pagalam neveiksmīgi un ar zaudējumiem strādā šajā 1EUR firmā (Firmas.lv dati)Nav tikai saprotams, kas ir tie 10 brīvprātīgie, kas viņam jau 9 mēnešus palīdz īstenot šo jauno projektu, kurš, re kāda sagadīšanās, ir nupat kā gatavs ?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Didzis Dumbris > zanE. 07.08.2017. 19.30

    Domāju, ka LinkedIn vajadzētu sniegt visu informāciju par Ziediņu VIDam… un arī par visiem līdzīgajiem… Lai LinkedIn džeki “pastrādā” Latvijas valsts labā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 07.08.2017. 22.11

    to andrejs

    šoreiz neizskatās. Automašīnu tirgotāji jāķer pēc jau veiktiem darījumiem ar pārrakstītām mašīnām CSDD, bet ne pēc sludinājumiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

vecais_m 07.08.2017. 14.31

“stukaču” apkarotāji domās vēl arvien dzīvo padomijā. Tad likumi bija rakstīti prastiem pilsoņiem, plebejiem, elite, t.i., nomenklatūra, drīkstēja tos neievērot. Un atgriezeniskā saite – lai apliecinātu savu piederību tādai elitei, likumu ignorēšana jau ir vienkārši goda lieta. Kurš stukaču apkarotājs sevi pie parastiem pieskaita?

+1
-1
Atbildēt

1

    edge_indran > vecais_m 07.08.2017. 15.11

    —————

    Vai Latvijas VID rīcība ss.lv gadījumā ir salīdzināma ar VDK ziņotāju sistēmu?

    ========================================================================================

    «Yes-yes. ОБХС»

    https://www.youtube.com/watch?v=wWJNCdHl9_k

    0
    -4
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 07.08.2017. 13.51

Par “stukačošanu” :) Atceros tādu gadījumu – tūlīt pēc neatkarības atjaunošanas, kad dzelzs priekškars nokrita, kaut kādi latvju zveji izkāpa, liekas Gotlandes ostā, un, ar domu “piepelnīties”, paņēma līdz alkoholu pārdošanai. Nekur tālu viņi gan netika. Vietējie par “kontrabandistiem” ātri vien noziņoja policijai. Kā lai nosauc šādu vietējo izpausmi – “stučīšana”, vai patriotiska rīcība?:)

+9
0
Atbildēt

1

    basta > rinķī apkārt 07.08.2017. 14.23

    to rinķī apkārt

    Reiz mani apciemoja milicija, jo gribēja noskaidrot viena mana paziņas atrašanās vietu. Mana atbilde bija: “kad es izlasīšu avīzē, ka iekšlietu ministrs cietuma kamerā ir pakāries, jeb nosists, tad, kā savas valsts patriots, ar lielāko prieku kolaborēšu, ātrāk ne”. Neteikšu, kura ministra laikā tas bija, bet varēja būt, gandrīz vai ikviena. Mēs nedzīvojam Norvēģijā.

    Pamēģini noziņot par spirķik-vodka-sigareti andalētāju, kas IeM vadības vai Ušmerika kabatas Pašvaldību milicijas piesegti darbojas centrāltirgū un, garantēti, nākošā dienā atkal redzēsi to pašu purnu un aiznākošā arī.

    Protams, tās ir pupu mizas, salīdzinot ar PV, LM, Citadeles, Gudrona dīķu vai Stradiņa slimnīcas valsts nozagšanas megaafērām.

    Neviens nevar būt drošs, ka noziņojot par spiegiem, valsts nodevību vai citu smagu noziegumu, viņam pašam neatnāks pakaļ Kazlovska, Mežvieta vai Maizīša plintnieki.

    Kontrabandistu labākais draugs:

    «Saskaņas centru» pametis Zilupes mērs Agafonovs – varētu iestāties «Vienotībā»

    http://www.tvnet.lv/zinas/regionos/526772-saskanas_centru_pametis_zilupes_mers_agafonovs_varetu_iestaties_vienotiba

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

tapat vien 07.08.2017. 12.29

Pag, pag…

Vienā paragrāfā ir.lv saka ka VID pieprasa informāciju par konkrētiem tirgotājiem.

“VID prasība sniegt pamatinformāciju par atsevišķiem tirgotājiem.”

Citā paragrāfā, ka prasa informāciju par VISIEM auto tirgotājiem.

“VID jau kopš gada sākuma SIA “Internet” lūdza sniegt pamatinformāciju par personām, kas ievieto lietotu auto sludinājumus portālā ss.lv.”

Kā tad patiesībā ir? Par konkrētiem vai visiem? Kā ar visu godīgo tirgotāju privātumu?

Ja ir aizdomas par konkrētiem sludinājumiem, un VID pieprasa par viņiem papildus informāciju. Tad esmu VID pusē.

Savukārt, ja VID pieprasa VISU auto tirgotāju sludinājumu datus bez šķirošanas, tad tas ir privātuma pārkāpums un es esmu ss.lv pusē.

Un kas attiecas par klientu sūdzībām, jebkurā masīvā servisā būs sūdzība, bet tas ir atsevišķs gadījums un ne jau tāpēc VID apturēja ss.lv darbību. Pārkāpumus vērtēs PTAC un uzliks sodu, ja tās būs pamatotas. Konkrētie klienti visticāmāk aizies pie cita pakalpojuma sniedzēja. Bet kā redzam ss.lv popularitāte nav mazinājusies, tas nozīmē ka lielākā daļa apmeklētāji ir vismaz daļēji apmierināti ar servisu.

+8
-2
Atbildēt

0

Anonīms 07.08.2017. 10.49

Vakardien vakarā spārdījos atkal pa FB. Tur kāda mātīte, nesaukšu vārdā, žēlojās, ka viņu kāds nostučījis , jo viņa bijusi pārgājienā pa Rīgas bāriem, 2 promiļu reibumā – kā pati raksta, ar bērniņu , kurš vēl guļ ratiņos.

Tas trakākais , ka šī mātīte apsūdz policiju, ka tā pret viņu bijusi rupja un FB draugi metas šo žēlot un nosodīt policiju , kamēr par bērnu – nevienam nekāda daļa – anekdotiska attieksme, uztaisīs jaunu …

Starp citu, AK -Anglijā – bez vārda runas, automātiski mātes tiesības tādai sievietei atņemtu un es tam piekrītu. Pilnībā. Viena lieta, ka valsts Latvijā neaizsargā bērnus, otr lieta- mūsu pašu sabiedrība nav ne par santīmu labāka -mātei morālas pagiras – žēlotāju simti , par bērnu – pat neieminas … Debess , Debess – esi nu žēlīgāka pret mums ….

Es nevaru strādāt policijā, kaut gan gribētu , nevaru strādāt , jo šādai sievietei es sistu ar kulaku starp acīm , tā ka zibeņi pa gaisu. Protams, ka mani pašu tad arestētu un gan jau , ka uz ilgu laiku.

Bet tam cilvēkam, vai cilvēkiem , kuri par šo bērniņu briesmās un apdraudējumā ziņoja – ta paldies, protams. Ir vel cilvēki ar sirdi un sirdsapziņu mums.

+13
-3
Atbildēt

0

basta 07.08.2017. 10.47

VID bija pietiekoši naudas, lai LC mērglis, pederasts – pedofīls Sončiks, atlaistu Daugavpils bandītu firmai, Dinaz, miljoniem lielu nodokļu parādu, lai Latvijas “pastāvīgo iedzīvotāju” firmas varētu paļauties uz Jizdakovu par atliktiem nodokļu maksājumiem (lasi: nemaksājumiem), toties VID ir pietiekoši zobaina, lai uzņēmumiem, nesaistītiem ar varturiem un citu kriminālu, par laicīgi neiesniegtu atskaiti, nobloķētu bankas kontu, faktiski paralizētu uzņēmuma darbu.

+4
-3
Atbildēt

2

    Ēriks > basta 07.08.2017. 12.03

    Vadība tak nomainījusies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > basta 07.08.2017. 12.43

    Spriežot pēc VID rīcības ss.lv gadījumā: “Some Things Will Never Change”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 07.08.2017. 10.44

nr 3 – par stukačošanu.

Nevajag jaukt elementāras lietas. VDK stukačoja vai nu aiz pārliecības , ticēja idejai, vai aiz pašlabuma.

Demokrātiskā iekārtā pamatā jau stukačošanai būtu jābūt aiz pārliecības, bet var jau pieļaut arī pašlabumu utt. Bet – nosauciet man vienu demokrātisku valsti , kurā nav tas, ko jūs sauciet par stukačošanu?

Nenosauksiet, jo tādu nav.

Es esmu gatava kļūt par aktīvāko ziņotāju par nelietībām šaipu Daugavas, tikai !!! – šai sasodītajā bandītu valstī jau drīzāk mani iesēdinātu par štukačošanu, nevis bandītus par , kuriem es ziņotu. Tāpēc es tikai rastu komentāros. Bet vajadzētu ziņot, vajadzētu !!!!!!

+8
-2
Atbildēt

2

    andrejs > Anonīms 07.08.2017. 11.12

    esmu gatava kļūt par aktīvāko ziņotāju par nelietībām šaipu Daugavas

    —————

    kurā Daugavas pusē tu esi spiesta dirnėt?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 07.08.2017. 15.23

    ———-Skaisle:”…Demokrātiskā iekārtā pamatā jau stukačošanai būtu jābūt aiz pārliecības….”

    ========================================================================================

    Būtu, taču, ak, vai – arī informētājus-ziņotājus-stukačus krīze skars. Pareizi jau VID dara; ja nepaņems “5 EUR” šogad, tad nākamgad var arī “0.5 EUR” nedabūt.

    Kas te vēl nav apjēdzis “skrūvju pievilkšanas” un parādu “izsišanas” iemeslus? Krīze jau klauvē pie durvīm – tāds tak FRS bosa paziņojuma zemteksts?

    Yellen: Banks ‘very much stronger’; another financial crisis not likely ‘in our lifetime’

    http://s.wsj.net/public/resources/MWimages/MW-BX040_yellen_MG_20140319150734.jpg

    https://www.cnbc.com/2017/06/27/yellen-banks-very-much-stronger-another-financial-crisis-not-likely-in-our-lifetime.html

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 07.08.2017. 10.26

nr 1 – VID bija nauda – lai saviem draugiem haļavščikiem maksātu par tizlu bukletu drukāšanu restorāniem – prasiet čekus – ko nekur normālā pasaulē nedara, bet nav nauda, lai medijiem – t.i. -sabiedrībai skaidrotu par savām darbībām. Vienā portālā ir garš raksts, ka VID rīkojas pretlikumīgi, otrā , ka VID rīkojas labi un pareizi.

Tad elle un indija – kā ir? Kas atbildēs?

nr2 – viena mana bijusī kolēģe stāstīja savu pieredzi Parīzē. Tur jāmaksā nodoklis par TV skatīšanos. Viņa uzrakstījusi, ka viņai tv nav un viņa neskatās. VID ieradies uz pārbaudi – viņa netaisa vaļā durvis , pēkšni viņa redz, ka kāds cilvēks caur logu fotogrāfē viņas ( īrētajā ) dzīvoklī esošo tv un viņa saņem rēķinu no VID par kādiem 100 eur un par kādiem 2 vai 3 simtiem – soda naudas. Kolēģi francūži viņai teikuši – lai netaisa jokus, lai labāk samaksā un miers.

+7
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam