sāku lasīt , bet nepabeidzu tādu grāmatu par karu Irākā – tik nopietni, ka mani tā info spieda pie zemes – bet – tā ir daudziem problēma – neiedziļināšanās un info pārbagātība
Es pat nezinu vai tai grāmatai autors bija šis Greenwood vai cits
The Legality of Using Force Against Iraq[edit]
Greenwood is well known for the October 2002 legal opinion tendered to the British government, entitled The Legality of Using Force Against Iraq.[4] The legal opinion, which he signed in his capacity as a law professor, has been used to justify that the invasion by Britain, the United States and allied powers was sanctioned by the UN Security Council. However, the opinion was concluded in the month before the adoption of UN Resolution 1441 and the conclusion was stated to be dependent on one of three conditions being satisfied. These conditions (he said) were (1) “if the UN Security Council adopts a fresh resolution authorizing military action against Iraq and any conditions set out in that resolution are met” – this did not happen; or (2) “under existing Security Council resolutions on the basis that the Security Council considered that (a) Iraq is in material breach of those resolutions” and (b) “that breach constitutes a threat to international peace and security in the Gulf area. This would not require a fresh Security Council authorization of military action”.
21. martā opozīcija uzsāka ofensīvu Hama rajonā un vienlaicīgi arī Damaskai.
Jau 25. un 30. martā Lataminah uz ziemeļiem no Hama it kā esot fiksēts, ka helikopteri nomet bumbas ar hlorīna gāzi. Mazliet tālāk uz ziemeļiem ir Khan Shaykhun, kur pirmo reizi kopš 2013. gada esot lietots zarīns.
Raksta, arī ka pie Hama esot gājis bojā Asadam tuvs ģenerālis, par pašnāvniekiem ar autobumbām un iespējamu alavītu slaktiņu.
Iespējamais motīvs atriebība.
PS. Asada reputāciju nekas vairs nevar vēl vairāk sabojāt.
+4
-1
Atbildēt
0
jurisml_inbox_lv
12.04.2017. 09.27
krievs jau zin , kurā vietā atkal kritīs bumbas , fsb smalki izplāno boļševiku hammeleonu rotaļas
Tas putlers ir smieklīgs. Pēc MH 17 notriekšanas un bezkaunīgas melošans, lai vēl kāds klausītos viņa “slima suņa murgos.”
+3
0
Atbildēt
0
jurisml_inbox_lv >
12.04.2017. 17.42
ka lai neatbildu , nav manī ne grama no aziātu asinīm , viennkārši ļoti sāp sirds , ko šie vandaļi nodarījuši mūsu valstij , atsviežot tās attīstīibu par pusgadsimtu atpakaļ, esmu izbraukājis vakareiropu , āfrikas valstis un redzu kas mums nodarīts pāri,mans tēvs piespiedu kārtā tika iesaistīts 2. pasaules kaŗjā , totālā mobilizācija 1944. gadā 19. divīzijā, beidza kā gusteknis sārkanās armijas nāvinieku bataljonā ( par šadiem latviešu karavīriuem klusēm arī Latvijas kaŗja muzejs , nekas nav rakstīts arī publiskos atmiņu pierakstos, kautgan tādu bija ne viens vien) , izdzīvojošajiem netika piemērotas represijas izsūtot uzsibiriju, tas nav naids pret krieviem , bet pret krievu režīmu , nevar krievi sakārtot savu valsti kā demokrātisku , tā proletariāta diktatūra kuru komunisti ieviesa , viņiem vispieņemākā, man ir arī krievi labi paziņas , nav manī naida pret krieviem , bet režīms man nekas nebūs pieņemams, ceru ka būs pietiekams lai saprastu kas es esmu.
+2
0
Atbildēt
0
Anonīms
12.04.2017. 09.27
nu ASV par daudz steidzas – cik sapratu – izmeklēšana ir tikai uzsākta
Otra lieta, atsaucoties uz manu autoritāti un informatoru Noamu Čomski – ASV neatlaidīgi īsteno savu ieceri noslaucīt no ceļa visus traucēkļus naftas vadam no Sauda Arābijas uz Vidusjūru. Irāka kā valsts un irākieši kā nācija jau ir nolikti pie vietas – neitralizēti pilnībā – vēl traucē Asads, kuram ne jau aiz līdzcietības, protams, ir pievienojies Putins.
Tā apmēram es to lietu saprotu
+1
-6
Atbildēt
10
nomale > Anonīms
12.04.2017. 09.35
Priekš kam amerikāņiem tik ļoti vajag to naftas vadu no Sauda Arābijas uz Vidusjūru? Vai Persijas līcis jau aizbērts?
+3
-3
Atbildēt
0
Anonīms > Anonīms
12.04.2017. 09.51
nē – es domāju,ka runa ir par apjomiem – ir atskiriba vai tu pumpē to naftu kuģos un tad burā pāri okeāniem vai iebrauc tepat Eiropas pavēderē Vidusjūrā un Eiropai – pamet tāpat.
Cik es saprotu – amerikāņiem pašiem sava nafta pietiek,runa ir par tiem pasaules 10%, kuriem pieder 50% no pasaules mantas un varas, ka viņi grib tirgoties ar to naftu
Vai tu man vari paskaidrot , ko NATO aizsargāja un cik es saprotu – joprojām aizsargā Afanistānā?
0
-4
Atbildēt
0
nomale > Anonīms
12.04.2017. 09.59
Fundamentālisti-teroristi pastāvēs vienmēr, bet nav pieļaujams, ka viņiem ir savas bāzes, pilsētas, valstis, kurās tie var mierīgi patverties un no kurām var vadīt savas operācijas pret visu pasauli!
Vadoties tikai no ekonomiskiem apsvērumiem, tāds naftas vads galvenokārt būtu nepieciešams Saūda Arābijai, nevis ASV. Pēc 2016. gadā no Persijas līča valstīm ASV importēja vien piektdaļu no kopējā jēlnaftas apjoma – divreiz mazāk nekā no Kanādas vien (EIA dati). Saūda Arābijai ir problēma – lai tiktu ārā no Persijas līča, ir jāiziet caur Hormuza šaurumam, kuru var bloķēt Irāna.
+3
0
Atbildēt
0
Anonīms > Anonīms
12.04.2017. 10.32
zini nomale, klausies Čomski, viņš apgalvo, ka paši amerikāņi radikalizēja pretrunas starp šiītiem un sunnītiem. Ka Huseins – tās pretrunas ar asiņainu dūri noklusināja, bet amerikāņi – atbrīvoja. Ka tā ari ir tā ISIS dzimtene.
Jāsaka, ka mani šie jautājumi interesē tikai tik daudz, ka mums tagad tos irākiešus kā saka – sēdina plecos un mums ar viņiem jāmocās, kamēr lielie onkuļi pumpē irākiešu naftu smiedamies …
Bija gāzes vada projekts no Kataras uz Eiropu, iespējams caur Sīriju. Un kā par nelaimi tās gāzes atradnes ir jūrā uz robežas starp Kataru un Irānu. Neviens tāds projekts gan nenotiek kara vai pat nestabilitātes apstākļos. Iemesli tesiņam Sīrijā ir mazliet citi. Vienkārši atbalstošās puses sadalās pēc iepriekš iesāktām tradīcijām.
Huseins izmantoja ķīmiskos ieročus pret kurdu (1988.g.) un šiītu (1991.g.) nemierniekiem.
Pirms tam arī karā pret Irānu, bet uz to… hmm… nezin kāpēc skatījās caur pirkstiem.
+3
0
Atbildēt
0
Anonīms > Anonīms
12.04.2017. 11.47
jā jau jā, tur bija visādi – pie tam, tur tie huseineiši visādi tos eiropiešus mānīja, kad īsti nevarēja tikt pie tām pārbaudēm –
katrā ziņā Huseins bija īsts slakteris – droši var likt blakus Staļinam un citiem tādiem miesniekiem, bet tas, kas pēc tam – pēc Huseina nāves notika un notiek ar Irāku, manā sapratnē tomēr bija un ir pusdzīva organisma izvarošana. Tik demokrātiska tā pasaules sabiedrība mēs esam.
Tas, ka tās problemas atrisinās uz Eiropu savedot musulmaņus,kuri savās nelaimēs vaino eiropiešus – tas , manuprāt, ir tikai bagāto un ļoti bagāto interesēs.
Neesmu nekur lasījusi, ka piem. ANO būtu kādi plāni, vai programma – civilo katastrofu novēršanā … ir tikai je sui paris, je sui london stockholm etc
Ja Tu lasi par to, kas notiek tajā reģionā, tad būs +/- priekštats, ka lielākās cīņas ir pašu musulmaņu starpā un nekādas vienotas frontes pret Rietmuniem nav.
Paskatījos arī to rakstu, kas Pietiek. Drausmīgs savārstījums, kas diezgan viegli atklājas, ja vien paver pievienotās saites.
Tur par katru var rakstīt, kur autors no pārspīlējumiem iet uz pilnīgām aplamībām.
Viens moments gan iekrita. Kristete, kurai British Airways pieprasīja paslēpt krustiņu kā pie uniformas nepiederošu ir imigrante no Ēģiptes piederīga pie Koptu baznīcas. Tās pašas, kuru pirms dažām dienām spridzināja. Galu galā tiesa lēma, ka drīkst nesāt visu reliģiju atribūtus arī darbā, ja vien nav specifiski drošības riski.
+2
0
Atbildēt
0
Anonīms > Anonīms
12.04.2017. 12.18
nelasu, tikai tik daudz lasīju, ka viņi paši – musulmani – viens otru neieredz visstiprāk unn tāpēc terora upuri visvairāk ir pašu musulmaņu vidū
Zini, man darbā ir kolēģe – krieviete, kuru mamma pameta, kad viņa bija vēl pirmsskolas vecumā. Mamma apprecējās ar latvieti, bet meiteni uzaudzināja ome. Un tā krieviete šausmīgi neiredz latviešus. Katrā asākā brīdī viņa cenšas man kaut ko sliktu pateikt. Vakardien viņa mani pa visu ofisu nolamāja par kuci. Pirmajā brīdī man bija aukstas dušiņas efekts, bet tad es sāku domāt un es sapratu – viņas naida pamats ir abstrakts pāridarījums bērnībā. Viņai mammu atņēma vīrietis – latvietis un es te tāda kuce – latviete uzstājos.
Domāju, ka kritiskos apstākļos es būtu pirmā , kurai viņa grieztu pušu kakliņu.
Un tā es domāju par musulmaaņiem – savās problēmās viņi vaino viens otru agras bērnības traumu dēļ. Jo abstraktāks pāridarījums, jo dziļāks,fanātiskāks naids.
Šī operācija bija bezjēdzīgs un vāji maskēts blefs. Nav grūti sarunāt labos un atbalstāmos musulmaņu bandītus, lai tie uzbliež kādu ķīmisko bumbu vajadzīgajā vietā. Par nez kur trāpījušajām spārnotajām raķetēm nemaz nerunājot.Nav nekas pret ASV, bet “pareizie”, vajadzīgie meli izskatās tikpat slikti kā parastie.
Lai kāds cilvēkēdājs būtu Asads, bet viņš noteikti nav tāds idiots, lai gribētu sev Sadama likteni. Vēl jo vairāk, ka no šīs ķīmisko ieroču pielietošanas militāru ieguvumu nekādu, bet politiskie zaudējumi katastrofāli.
ASV nevajag visus par muļķiem uzskatīt un sevi izmētāt pa visu pasauli, jo galvenais drauds ir Putina Krievija. Tieši to vajag tātad pieskatīt kā nekad un stiprināt NATO klātbūtni Eiropā.
Putins ir gatavs gandrīz uz jebko, lai ar viņu atkal saktu runāt. To viņš var panākt, ja liks noticēt, ka tikai viņš šo “jebko” ir spējīgs apturēt. Atomkaru viņš protams nesāks,jo pats grib dzīvot, bet blefos ar pilnu jaudu.
Šī tomēr ir ticamāka versija, ko vēsta NewYork Post, kā arī Latiņina, westa kungs. Latiņina arī labi paskaidro, kādēļ Asadam vajadzēja izmantot ķīmiskos ieročus, un kādēļ versija par to, ka tos izmantoja kaut kādi citi tur labāki vai sliktāki musulmaņi, ir garām.
Ieguvumus no šī raķešu blieziena pa Sīriju īsi un precīzi apkopojis Ritvars Eglājs:
“Tramps nošāvis ne gluži sešdesmit, tomēr vairākus zaķus:
– parādījis pasaulei, ka amerikāņi pēc Obamas gļēvulības gadiem atkal ir atpakaļ;
– parādījis, ka var atbildēt uz neģēlībām zibenīgi un izlēmīgi;
– parādījis, ka ir neparedzams ienaidnieku un maitu režīmiem;
– brīdinājis Sīrijas diktātoru Asadu vairs nedarīt tādas neģēlības kā ķīmiskos uzbrukumus saviem pilsoņiem;
– apkaunojis Asada saimnieku Putinu;
– apkaunojis nelabvēļus, kuŗi iztēlo Trampu par putinistu;
– pamājis ar slotaskātu Ziemeļkorejas diktātoram Kimam III turēties rātni;
– īpaši liekams aiz auss tiem, kam netīk amerikāņu kaŗarosība ārzemēs — ievērojot iepriekšējos punktus, iespējams, novērsis vairākus kaŗus iedīglī;
– ļāvis man no sirds izsmieties par dažiem Trampa nīdējiem Latvijā, kuŗi cenšas būt lielāki katoļi par pāvestu un meklē skabargas rīcībā, ko atbalstījusi amerikāņu Dēmokratu partija.”
Es vēl papildinātu – ka pamājis ar slotaskātu arī Irānai un Ķīnai.
Turklāt, ja Tramps grib uztaisīt ASV “great again”, to bez agresīvas ārpolitikas nevar izdarīt. Kas notiek, ja ASV nenodarbojas ar ārpolitiku, parādīja Obama. Jo viņa mīkstmiesības dēļ ASV faktiski nebija spēcīgas ārpolitikas. Bija nonācis tik tālu, ka ASV īpaši par pilnu neņēma ne kremlis, ne Ķīna. Tas arī ļāva notikt Ukrainai. Viss notika pašplūsmā.
Gribi vai negribi, pasaulē ir jābūt kādam, kas nodrošina “law enforcement”. Un civilizētāko spēj nodrošināt ASV. Nebūs ASV, būs RU, Ķīna vai kādi arābi, bet nu tur ar civilizētību vairs nebūs nekāda sakara.
Aktīva ASV ārpolitika nodrošina arī labvēlīgus apstākļus ASV ekonomikai, kas attiecīgi nodrošinās ASV kļūšanu “great again”. Tas, ka Tramps atsakās no visādiem kolhoza līgumiem (daudzpusējiem līgumiem) nenozīmē izolacionismu, bet gan to, ka ASV runās ar katru atsevišķi. Atsevišķi līgumi ASV palīdz nodrošināt lielāku ietekmi, nekā atrašanās kaut kādā kopējā kolhozā. Kopēja kolhoza neefektivitāti visspilgtāk demonstrē ANO.
Es saprotu, ka daļai Trampa hardcore faniem nepatīk, ka ASV iesaistās vis kaut kur ārpus ASV, bet viņiem ir jāsaprot, ka bez aktīvas ārpolitikas ASV “grat again” nesanāks.
– “Turklāt, ja Tramps grib uztaisīt ASV “great again”, to bez agresīvas ārpolitikas nevar izdarīt.” – raksta Austras koks….
…nuja, gluži kā Putins…Austras koks nedrīkst Putina agresīvo ārpolitiku slavēt, bet Trampa agresīvā ārpolitika dikti iet pie sirds…vienam “great again”, otram – “piecelties no ceļiem”…Putins draud vieniem, Tramps draud otriem un mūsu bāleliņiem patīk…
“…nuja, gluži kā Putins…Austras koks nedrīkst Putina agresīvo ārpolitiku slavēt, bet Trampa agresīvā ārpolitika dikti iet pie sirds…vienam “great again”, otram – “piecelties no ceļiem”…Putins draud vieniem, Tramps draud otriem un mūsu bāleliņiem patīk…”
Kaut ko tik absurdu sacerēt!!!…nuuu, tam vajadzīgs īpašs, “alternatīvs” talants, kas jau tuvojas “alternatīvas” ģenialitātes līmenim! :D:D:D
Šī tomēr ir ticamāka versija, ko vēsta NewYork Post, kā arī Latiņina
—————
NYP ir “demokrātu” kontrolētā dzeltenā prese. Resp. – sūds.
Latiņinai parasti piekrītu, bet šoreiz viņa pati pinas trīs priedēs. Vienā teikumā Asads dara ko grib, bet otrā jau ir pilnīgi atkarīgas no Putina. Laikam šoreiz pati sapinusies savās shēmās.
Atkārtoju – Asadam nebija nekādas militāras un jebkuras citas jēgas pielietot ķīmiskos ieročus. Bet tieši par to tagad ir lielā brēka.
Varbūt, ka cēlus mērķus ir iespējams sasniegt ar melošanu, ja citi līdzekļi izbeigušies. Pieļauju ka mūsdienās var, bet tas tomēr izskatās diezgan riebīgi.
Nu, ko ticēsim visam, ko mums stāsta, jo tā vajag. Štrunts par patiesību. Protams, ka pašu drošība ir primārā un tāpēc nāksies paciest batonu spraušanu no draugu puses, lai arī kādi tie būtu. Tā nav ironija, tā ir realitāte.
West, jūs nejaucat ar NY Times? NY Post pieder republikānim Rupertam Mērdokam, tam pašam, kam Fox (21st Century Fox, Fox Entertainment, Fox News). Wiki vispār NY Post raksturo kā konservatīvu un populistisku. Ar demokrātiem tur nekāda sakara.
Bet par to vai tas bija asads vai nē, paliksim katrs pie sava.
Komentāri (52)
Anonīms 12.04.2017. 11.19
sāku lasīt , bet nepabeidzu tādu grāmatu par karu Irākā – tik nopietni, ka mani tā info spieda pie zemes – bet – tā ir daudziem problēma – neiedziļināšanās un info pārbagātība
Es pat nezinu vai tai grāmatai autors bija šis Greenwood vai cits
The Legality of Using Force Against Iraq[edit]
Greenwood is well known for the October 2002 legal opinion tendered to the British government, entitled The Legality of Using Force Against Iraq.[4] The legal opinion, which he signed in his capacity as a law professor, has been used to justify that the invasion by Britain, the United States and allied powers was sanctioned by the UN Security Council. However, the opinion was concluded in the month before the adoption of UN Resolution 1441 and the conclusion was stated to be dependent on one of three conditions being satisfied. These conditions (he said) were (1) “if the UN Security Council adopts a fresh resolution authorizing military action against Iraq and any conditions set out in that resolution are met” – this did not happen; or (2) “under existing Security Council resolutions on the basis that the Security Council considered that (a) Iraq is in material breach of those resolutions” and (b) “that breach constitutes a threat to international peace and security in the Gulf area. This would not require a fresh Security Council authorization of military action”.
0
puika 12.04.2017. 10.45
21. martā opozīcija uzsāka ofensīvu Hama rajonā un vienlaicīgi arī Damaskai.
Jau 25. un 30. martā Lataminah uz ziemeļiem no Hama it kā esot fiksēts, ka helikopteri nomet bumbas ar hlorīna gāzi. Mazliet tālāk uz ziemeļiem ir Khan Shaykhun, kur pirmo reizi kopš 2013. gada esot lietots zarīns.
Raksta, arī ka pie Hama esot gājis bojā Asadam tuvs ģenerālis, par pašnāvniekiem ar autobumbām un iespējamu alavītu slaktiņu.
Iespējamais motīvs atriebība.
PS. Asada reputāciju nekas vairs nevar vēl vairāk sabojāt.
0
jurisml_inbox_lv 12.04.2017. 09.27
krievs jau zin , kurā vietā atkal kritīs bumbas , fsb smalki izplāno boļševiku hammeleonu rotaļas
https://www.youtube.com/watch?v=prewGk_GGCI
4
Anonīms > 12.04.2017. 11.22
nu tu ebenemezers tomēr esi kvēlākais krievu nīdējs , visi nelaiķa mūnlaitiņi un kas tur vēl vienkārši nevar ar tevi ne sacensties
ka tik pašam nav kāda krievu asins dzīslās – tie parasti ir svētāki par pāvestu, piedod, nekā personīga un tomēr – nevarēju nociesties neuzrakstot
0
puika > 12.04.2017. 11.44
>Ebenemezers
Protams, ka zina kur kritīs bumbas, jo Kremļa un Asada operācijas tiek saskaņotas.
Šaubas gan, ka Putins pats sev izplānoja “pļauku sejā”.
0
vvilums > 12.04.2017. 13.30
Tas putlers ir smieklīgs. Pēc MH 17 notriekšanas un bezkaunīgas melošans, lai vēl kāds klausītos viņa “slima suņa murgos.”
0
jurisml_inbox_lv > 12.04.2017. 17.42
ka lai neatbildu , nav manī ne grama no aziātu asinīm , viennkārši ļoti sāp sirds , ko šie vandaļi nodarījuši mūsu valstij , atsviežot tās attīstīibu par pusgadsimtu atpakaļ, esmu izbraukājis vakareiropu , āfrikas valstis un redzu kas mums nodarīts pāri,mans tēvs piespiedu kārtā tika iesaistīts 2. pasaules kaŗjā , totālā mobilizācija 1944. gadā 19. divīzijā, beidza kā gusteknis sārkanās armijas nāvinieku bataljonā ( par šadiem latviešu karavīriuem klusēm arī Latvijas kaŗja muzejs , nekas nav rakstīts arī publiskos atmiņu pierakstos, kautgan tādu bija ne viens vien) , izdzīvojošajiem netika piemērotas represijas izsūtot uzsibiriju, tas nav naids pret krieviem , bet pret krievu režīmu , nevar krievi sakārtot savu valsti kā demokrātisku , tā proletariāta diktatūra kuru komunisti ieviesa , viņiem vispieņemākā, man ir arī krievi labi paziņas , nav manī naida pret krieviem , bet režīms man nekas nebūs pieņemams, ceru ka būs pietiekams lai saprastu kas es esmu.
0
Anonīms 12.04.2017. 09.27
nu ASV par daudz steidzas – cik sapratu – izmeklēšana ir tikai uzsākta
Otra lieta, atsaucoties uz manu autoritāti un informatoru Noamu Čomski – ASV neatlaidīgi īsteno savu ieceri noslaucīt no ceļa visus traucēkļus naftas vadam no Sauda Arābijas uz Vidusjūru. Irāka kā valsts un irākieši kā nācija jau ir nolikti pie vietas – neitralizēti pilnībā – vēl traucē Asads, kuram ne jau aiz līdzcietības, protams, ir pievienojies Putins.
Tā apmēram es to lietu saprotu
10
nomale > Anonīms 12.04.2017. 09.35
Priekš kam amerikāņiem tik ļoti vajag to naftas vadu no Sauda Arābijas uz Vidusjūru? Vai Persijas līcis jau aizbērts?
0
Anonīms > Anonīms 12.04.2017. 09.51
nē – es domāju,ka runa ir par apjomiem – ir atskiriba vai tu pumpē to naftu kuģos un tad burā pāri okeāniem vai iebrauc tepat Eiropas pavēderē Vidusjūrā un Eiropai – pamet tāpat.
Cik es saprotu – amerikāņiem pašiem sava nafta pietiek,runa ir par tiem pasaules 10%, kuriem pieder 50% no pasaules mantas un varas, ka viņi grib tirgoties ar to naftu
Vai tu man vari paskaidrot , ko NATO aizsargāja un cik es saprotu – joprojām aizsargā Afanistānā?
0
nomale > Anonīms 12.04.2017. 09.59
Fundamentālisti-teroristi pastāvēs vienmēr, bet nav pieļaujams, ka viņiem ir savas bāzes, pilsētas, valstis, kurās tie var mierīgi patverties un no kurām var vadīt savas operācijas pret visu pasauli!
0
Ivars > Anonīms 12.04.2017. 10.04
@nomale
Vadoties tikai no ekonomiskiem apsvērumiem, tāds naftas vads galvenokārt būtu nepieciešams Saūda Arābijai, nevis ASV. Pēc 2016. gadā no Persijas līča valstīm ASV importēja vien piektdaļu no kopējā jēlnaftas apjoma – divreiz mazāk nekā no Kanādas vien (EIA dati). Saūda Arābijai ir problēma – lai tiktu ārā no Persijas līča, ir jāiziet caur Hormuza šaurumam, kuru var bloķēt Irāna.
0
Anonīms > Anonīms 12.04.2017. 10.32
zini nomale, klausies Čomski, viņš apgalvo, ka paši amerikāņi radikalizēja pretrunas starp šiītiem un sunnītiem. Ka Huseins – tās pretrunas ar asiņainu dūri noklusināja, bet amerikāņi – atbrīvoja. Ka tā ari ir tā ISIS dzimtene.
Jāsaka, ka mani šie jautājumi interesē tikai tik daudz, ka mums tagad tos irākiešus kā saka – sēdina plecos un mums ar viņiem jāmocās, kamēr lielie onkuļi pumpē irākiešu naftu smiedamies …
0
puika > Anonīms 12.04.2017. 11.01
Bija gāzes vada projekts no Kataras uz Eiropu, iespējams caur Sīriju. Un kā par nelaimi tās gāzes atradnes ir jūrā uz robežas starp Kataru un Irānu. Neviens tāds projekts gan nenotiek kara vai pat nestabilitātes apstākļos. Iemesli tesiņam Sīrijā ir mazliet citi. Vienkārši atbalstošās puses sadalās pēc iepriekš iesāktām tradīcijām.
0
puika > Anonīms 12.04.2017. 11.39
>Skaisle
Huseins izmantoja ķīmiskos ieročus pret kurdu (1988.g.) un šiītu (1991.g.) nemierniekiem.
Pirms tam arī karā pret Irānu, bet uz to… hmm… nezin kāpēc skatījās caur pirkstiem.
0
Anonīms > Anonīms 12.04.2017. 11.47
jā jau jā, tur bija visādi – pie tam, tur tie huseineiši visādi tos eiropiešus mānīja, kad īsti nevarēja tikt pie tām pārbaudēm –
katrā ziņā Huseins bija īsts slakteris – droši var likt blakus Staļinam un citiem tādiem miesniekiem, bet tas, kas pēc tam – pēc Huseina nāves notika un notiek ar Irāku, manā sapratnē tomēr bija un ir pusdzīva organisma izvarošana. Tik demokrātiska tā pasaules sabiedrība mēs esam.
Tas, ka tās problemas atrisinās uz Eiropu savedot musulmaņus,kuri savās nelaimēs vaino eiropiešus – tas , manuprāt, ir tikai bagāto un ļoti bagāto interesēs.
Neesmu nekur lasījusi, ka piem. ANO būtu kādi plāni, vai programma – civilo katastrofu novēršanā … ir tikai je sui paris, je sui london stockholm etc
0
puika > Anonīms 12.04.2017. 12.04
>Skaisle
Ja Tu lasi par to, kas notiek tajā reģionā, tad būs +/- priekštats, ka lielākās cīņas ir pašu musulmaņu starpā un nekādas vienotas frontes pret Rietmuniem nav.
Paskatījos arī to rakstu, kas Pietiek. Drausmīgs savārstījums, kas diezgan viegli atklājas, ja vien paver pievienotās saites.
Tur par katru var rakstīt, kur autors no pārspīlējumiem iet uz pilnīgām aplamībām.
Viens moments gan iekrita. Kristete, kurai British Airways pieprasīja paslēpt krustiņu kā pie uniformas nepiederošu ir imigrante no Ēģiptes piederīga pie Koptu baznīcas. Tās pašas, kuru pirms dažām dienām spridzināja. Galu galā tiesa lēma, ka drīkst nesāt visu reliģiju atribūtus arī darbā, ja vien nav specifiski drošības riski.
0
Anonīms > Anonīms 12.04.2017. 12.18
nelasu, tikai tik daudz lasīju, ka viņi paši – musulmani – viens otru neieredz visstiprāk unn tāpēc terora upuri visvairāk ir pašu musulmaņu vidū
Zini, man darbā ir kolēģe – krieviete, kuru mamma pameta, kad viņa bija vēl pirmsskolas vecumā. Mamma apprecējās ar latvieti, bet meiteni uzaudzināja ome. Un tā krieviete šausmīgi neiredz latviešus. Katrā asākā brīdī viņa cenšas man kaut ko sliktu pateikt. Vakardien viņa mani pa visu ofisu nolamāja par kuci. Pirmajā brīdī man bija aukstas dušiņas efekts, bet tad es sāku domāt un es sapratu – viņas naida pamats ir abstrakts pāridarījums bērnībā. Viņai mammu atņēma vīrietis – latvietis un es te tāda kuce – latviete uzstājos.
Domāju, ka kritiskos apstākļos es būtu pirmā , kurai viņa grieztu pušu kakliņu.
Un tā es domāju par musulmaaņiem – savās problēmās viņi vaino viens otru agras bērnības traumu dēļ. Jo abstraktāks pāridarījums, jo dziļāks,fanātiskāks naids.
0
west 12.04.2017. 08.47
Šī operācija bija bezjēdzīgs un vāji maskēts blefs. Nav grūti sarunāt labos un atbalstāmos musulmaņu bandītus, lai tie uzbliež kādu ķīmisko bumbu vajadzīgajā vietā. Par nez kur trāpījušajām spārnotajām raķetēm nemaz nerunājot.Nav nekas pret ASV, bet “pareizie”, vajadzīgie meli izskatās tikpat slikti kā parastie.
Lai kāds cilvēkēdājs būtu Asads, bet viņš noteikti nav tāds idiots, lai gribētu sev Sadama likteni. Vēl jo vairāk, ka no šīs ķīmisko ieroču pielietošanas militāru ieguvumu nekādu, bet politiskie zaudējumi katastrofāli.
ASV nevajag visus par muļķiem uzskatīt un sevi izmētāt pa visu pasauli, jo galvenais drauds ir Putina Krievija. Tieši to vajag tātad pieskatīt kā nekad un stiprināt NATO klātbūtni Eiropā.
Putins ir gatavs gandrīz uz jebko, lai ar viņu atkal saktu runāt. To viņš var panākt, ja liks noticēt, ka tikai viņš šo “jebko” ir spējīgs apturēt. Atomkaru viņš protams nesāks,jo pats grib dzīvot, bet blefos ar pilnu jaudu.
12
Ēriks > west 12.04.2017. 10.11
Cik tad tas Asads tagad to parādi komandē,ja tur ir krievi iekšā?
0
Anonīms > west 12.04.2017. 10.34
un lai varētu līdzdiriģēt pasaules notikumos – Maskavai vajadzēja Krimu un viņi dabūja Krimu. Lūk.
0
Es > west 12.04.2017. 10.45
west,
Aiz naida pret Latviju dzenat Krievijas propogandas konstruktus, ka
– Ķīmiskos ieročus nelietoja Asada spēki, bet kaut kādi musulmaņi nezināmie…
– Raķetes nemaz netrāpija, kur bija jātrāpa…
Kremlins wests, kurš maskē savu kremļa propagandas izplatīšanu ar saukli – Sitiet Krieviju!
0
Austras koks > west 12.04.2017. 11.04
Šī tomēr ir ticamāka versija, ko vēsta NewYork Post, kā arī Latiņina, westa kungs. Latiņina arī labi paskaidro, kādēļ Asadam vajadzēja izmantot ķīmiskos ieročus, un kādēļ versija par to, ka tos izmantoja kaut kādi citi tur labāki vai sliktāki musulmaņi, ir garām.
– Trump’s Syria airstrike was a huge loss for Putin – http://nypost.com/2017/04/09/trumps-syria-airstrike-was-a-huge-loss-for-putin/
“The Syrian leader was punished, but Russia’s new czar was humiliated.”
http://www.youtube.com/watch?v=Q5L3DBUq2uk
0
Austras koks > west 12.04.2017. 11.12
Ieguvumus no šī raķešu blieziena pa Sīriju īsi un precīzi apkopojis Ritvars Eglājs:
“Tramps nošāvis ne gluži sešdesmit, tomēr vairākus zaķus:
– parādījis pasaulei, ka amerikāņi pēc Obamas gļēvulības gadiem atkal ir atpakaļ;
– parādījis, ka var atbildēt uz neģēlībām zibenīgi un izlēmīgi;
– parādījis, ka ir neparedzams ienaidnieku un maitu režīmiem;
– brīdinājis Sīrijas diktātoru Asadu vairs nedarīt tādas neģēlības kā ķīmiskos uzbrukumus saviem pilsoņiem;
– apkaunojis Asada saimnieku Putinu;
– apkaunojis nelabvēļus, kuŗi iztēlo Trampu par putinistu;
– pamājis ar slotaskātu Ziemeļkorejas diktātoram Kimam III turēties rātni;
– īpaši liekams aiz auss tiem, kam netīk amerikāņu kaŗarosība ārzemēs — ievērojot iepriekšējos punktus, iespējams, novērsis vairākus kaŗus iedīglī;
– ļāvis man no sirds izsmieties par dažiem Trampa nīdējiem Latvijā, kuŗi cenšas būt lielāki katoļi par pāvestu un meklē skabargas rīcībā, ko atbalstījusi amerikāņu Dēmokratu partija.”
Es vēl papildinātu – ka pamājis ar slotaskātu arī Irānai un Ķīnai.
0
Austras koks > west 12.04.2017. 12.00
Turklāt, ja Tramps grib uztaisīt ASV “great again”, to bez agresīvas ārpolitikas nevar izdarīt. Kas notiek, ja ASV nenodarbojas ar ārpolitiku, parādīja Obama. Jo viņa mīkstmiesības dēļ ASV faktiski nebija spēcīgas ārpolitikas. Bija nonācis tik tālu, ka ASV īpaši par pilnu neņēma ne kremlis, ne Ķīna. Tas arī ļāva notikt Ukrainai. Viss notika pašplūsmā.
Gribi vai negribi, pasaulē ir jābūt kādam, kas nodrošina “law enforcement”. Un civilizētāko spēj nodrošināt ASV. Nebūs ASV, būs RU, Ķīna vai kādi arābi, bet nu tur ar civilizētību vairs nebūs nekāda sakara.
Aktīva ASV ārpolitika nodrošina arī labvēlīgus apstākļus ASV ekonomikai, kas attiecīgi nodrošinās ASV kļūšanu “great again”. Tas, ka Tramps atsakās no visādiem kolhoza līgumiem (daudzpusējiem līgumiem) nenozīmē izolacionismu, bet gan to, ka ASV runās ar katru atsevišķi. Atsevišķi līgumi ASV palīdz nodrošināt lielāku ietekmi, nekā atrašanās kaut kādā kopējā kolhozā. Kopēja kolhoza neefektivitāti visspilgtāk demonstrē ANO.
Es saprotu, ka daļai Trampa hardcore faniem nepatīk, ka ASV iesaistās vis kaut kur ārpus ASV, bet viņiem ir jāsaprot, ka bez aktīvas ārpolitikas ASV “grat again” nesanāks.
0
zanE. > west 12.04.2017. 13.34
– “Turklāt, ja Tramps grib uztaisīt ASV “great again”, to bez agresīvas ārpolitikas nevar izdarīt.” – raksta Austras koks….
…nuja, gluži kā Putins…Austras koks nedrīkst Putina agresīvo ārpolitiku slavēt, bet Trampa agresīvā ārpolitika dikti iet pie sirds…vienam “great again”, otram – “piecelties no ceļiem”…Putins draud vieniem, Tramps draud otriem un mūsu bāleliņiem patīk…
0
Andrejs > west 12.04.2017. 13.59
“…nuja, gluži kā Putins…Austras koks nedrīkst Putina agresīvo ārpolitiku slavēt, bet Trampa agresīvā ārpolitika dikti iet pie sirds…vienam “great again”, otram – “piecelties no ceļiem”…Putins draud vieniem, Tramps draud otriem un mūsu bāleliņiem patīk…”
Kaut ko tik absurdu sacerēt!!!…nuuu, tam vajadzīgs īpašs, “alternatīvs” talants, kas jau tuvojas “alternatīvas” ģenialitātes līmenim! :D:D:D
0
west > west 12.04.2017. 18.22
A.k.
Šī tomēr ir ticamāka versija, ko vēsta NewYork Post, kā arī Latiņina
—————
NYP ir “demokrātu” kontrolētā dzeltenā prese. Resp. – sūds.
Latiņinai parasti piekrītu, bet šoreiz viņa pati pinas trīs priedēs. Vienā teikumā Asads dara ko grib, bet otrā jau ir pilnīgi atkarīgas no Putina. Laikam šoreiz pati sapinusies savās shēmās.
Atkārtoju – Asadam nebija nekādas militāras un jebkuras citas jēgas pielietot ķīmiskos ieročus. Bet tieši par to tagad ir lielā brēka.
Varbūt, ka cēlus mērķus ir iespējams sasniegt ar melošanu, ja citi līdzekļi izbeigušies. Pieļauju ka mūsdienās var, bet tas tomēr izskatās diezgan riebīgi.
Nu, ko ticēsim visam, ko mums stāsta, jo tā vajag. Štrunts par patiesību. Protams, ka pašu drošība ir primārā un tāpēc nāksies paciest batonu spraušanu no draugu puses, lai arī kādi tie būtu. Tā nav ironija, tā ir realitāte.
0
Austras koks > west 12.04.2017. 19.05
West, jūs nejaucat ar NY Times? NY Post pieder republikānim Rupertam Mērdokam, tam pašam, kam Fox (21st Century Fox, Fox Entertainment, Fox News). Wiki vispār NY Post raksturo kā konservatīvu un populistisku. Ar demokrātiem tur nekāda sakara.
Bet par to vai tas bija asads vai nē, paliksim katrs pie sava.
0
Es > west 12.04.2017. 19.09
west,
pārsaucieties par east, kremļa propagandist! ;/
0
puika > west 12.04.2017. 20.29
Demokrātu prese ir New York Times un Washington Post.
New York Post un Washington Times tiešām ir “demokrātu”.
Raksta autors – Ralph Peters is Fox News’ strategic analyst.
0