Krievijas opozicionārs Jašins: Putins uztver Baltijas valstis kā NATO vājo vietu

72

Komentāri (72)

jurisml_inbox_lv 06.01.2017. 10.20

kaads drauds var buut valsts ar tik nojaatu ekonomiku?

http://agonia-ru.com/archives/2964

0
0
Atbildēt

1

    Valdis Eiserts > 07.01.2017. 12.20

    Titulbilde vien ko vērta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 05.01.2017. 17.00

es, piemēra, nezināju , ka FOOD UNION ir krievu miljardiera īpašums. Biju sapratusi – ka skandināvu.

Nu mīļās latviskās partijas pārdeva Latvijas uzņēmumus Putina krieviem – tagad Putins mūs ne tikai ar gāzi, bet arī ar pārtikas cenām varēs piežmiegt.

Tas vājprāts nav prātam aptveram – man ir svētas tiesības par mūsu politiķiem pateikt- nolādētās maukas !

+4
-4
Atbildēt

3

    Ēriks > Anonīms 05.01.2017. 17.14

    Kas arī bija jāpierāda – Latvija ir neizdevusies valsts.Sēdies,pieci!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 05.01.2017. 17.35

    —————

    “…Milzīgās ekonomiskās emigrācijas un zemās dzimstības dēļ Latvija jau ir zaudējusi apmēram pusmiljonu iedzīvotāju. Pēdējos divdesmit gados mirušo skaits jaundzimušo skaitu pārsniedzis par apmēram 270 tūkstošiem, bet no valsts aizceļojuši vismaz tikpat daudz. Nomācošā daudzumā tieši jaunie cilvēki.”

    Otto Ozols: Latviskās tuvredzības pazudinošie korķi (Delfi.lv)

    ========================================================================================

    Kam “neizdevusies” valsts iekārta – a kam par “veiksmes stāsta” īstenošanu izdevies Briselē lielos godos ietikt!

    Dombrovskis: Mēs pārāk aizrāvāmies ar liberālisma virzienu ekonomikā

    http://en.dalje.com/wp-content/uploads/2016/02/Valdis-Dombrovskis.jpg

    http://www.diena.lv/raksts/latvija/viedokli/dombrovskis-mes-parak-aizravamies-ar-liberalisma-virzienu-ekonomika-13945076

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 06.01.2017. 09.40

    Kremļa debilkvekšķim, nacistam, algotajam naida kurinātājam edge-indran joprojām ir ptoblēmas saprast, kas ir Eiropas kopējais tirgus un kā tas darbojas? Vai tikai skauž, ka citi var, bet viņam jāiztiek ar visdebilākā spamotāja ”godpilno” amatu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 05.01.2017. 14.49

IR aitām un troļļiem: Vienotība, Terehovas mafija un Satversmes Aizsardzības birojs http://www.delfi.lv/news/comment/comment/otto-ozols-vienotiba-terehovas-mafija-un-satversmes-aizsardzibas-birojs.d?id=48368797

+4
-8
Atbildēt

3

    Anonīms > lno 05.01.2017. 14.59

    LNO – tā arī esi palicis šķaudoņa līmenī, nekāda progresa

    Visi tev vai nu aitas un troļļi vai mauķeles, pats tikai mīkstais un pūkainais

    lūk, bet nu jā – tā ir – es jau tai pašā līmenī – nekur augstāk neesmu tikusi, tā kā nav variantu

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > lno 05.01.2017. 15.16

    Nelustrētas Tautas Demokrātijas apstākļos vēl nav par vēlu nostiprināt staļinismu, par kuru katrs gatavs atdot dzīvību.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2017. 09.31

    lno – pastāsti to Ludzas( Terehovas ) muitniekiem un viņi pasmiesies …

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

beta 05.01.2017. 14.30

Kad vēlētāji sāks deputātus vēlēt pēc principa – vai esi gatavs mirt par Latviju, jautājums par “vājo vietu” atkritīs pats no sevis.

Kamēr vēlam pēc principa – varbūt šitie zags mazāk, bordāns tik smuks, lembergs tik gudrs utt., tikmēr nekas nemainīsies.

Idejas pietrūkst mums pašiem un tikai paši esam vainīgi pie tā, ka izskatāmies kā “vājā vieta” …

P.S. Tukšmuldētājus (tipa Zatlers) nepiedāvāt!

+7
-7
Atbildēt

44

    lno > beta 05.01.2017. 14.50

    beta. Taisnība! Laimīgu Jauno gadu:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 15.03

    nē, beta – mirējus jau nu es tiešām nevēlēšu – man vajag tādus politiķus, kuri ienāk politikā , lai apliecinātu savas spējas vadīt un valdīt, nevis , lai prasti zagtu , nu labi – ja ne prasti , tad vienkārši , lai zagtu

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 05.01.2017. 15.16

    beta – un kā pati, esi tūlīt pat gatava mirt par Latviju?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 15.36

    > lno

    Paldies! Tev arī vēlmju piepildīju šajā gadā!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 15.38

    > dzeris

    Jā, esmu gatava.

    Par saviem bērniem un savām mājām esmu gatava cīnīties un mirt, ja tā būs lemts.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 15.39

    > Skaisle

    Un Bordāns?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 15.44

    Bordāns mani pieaistīja ar to, ka mēģināja sakārtot MNA biznesu un par to samaksāja ar amatu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 15.45

    beta, nu rimsties – par bērniem var mirt, piekrītu , bet par mājām nē, un par Dzimteni ir jāmirst vīriešiem ne sievietēm.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 05.01.2017. 15.55

    dzeris būtu gatavs tikai turpināt ap.irst Latviju.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 15.57

    andrejiņ, mīļais, tu jau gan tik iesmaržini Latviju, vai ne?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 05.01.2017. 16.01

    mani pieaistīja ar to

    ———–

    Noteikti! Mēs noticējām. Tevi arī uztrauc uzņēmumu maksātnespēja? Cik uzņēmumus esi nodibinājusi un cik no tiem gatavojas bankrotēt, ja nav noslēpums?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 16.06

    > Skaisle

    Balsot vajag par tiem, kam ir ideja, kas vēlas valsts labklājību un attīstību, nevis par personāžiem ar vienreizējām uz populismu vērstām aktivitātēm, vai šos personāžus sauc bordāni, kaimiņi, sudrabas vai lembergi…

    Par miršanu. Naivi domāt, ka, ja vīrieši karo, sievietes ir drošībā. Tā nekad nekur nav bijis.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 16.08

    anrejiņ, neko neesmu dibinājusi un dibināt negrasos, pat doma tāda nav. Vakardien sazvanījos ar vienu labu paziņu, viņa grib dibbināt mikrouzņēmumu , bet ja oficiāli nodibināšot , valsts viņai visu peļņu atņemšot. Ko es domājot , viņa man prasa. Es tā arī pateicu, ka neko nedomāju, jo nezinu.

    Bet – uzņēmumu maksātnespēja mani pat ļoti uztrauc un tas tavu naciķu vadītais tiesiskais haoss, kas ir ap visām maksātnespējām – tas mani jo īpaši uztrauc. Lūk.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 05.01.2017. 16.10

    andrejs – un kur konkrēti fakti un argumenti pret manu Latvijas valdošās elites kritiku?

    Visi tie klauni, kas mums pie varas, tie nebūt nav Latvija, tik daudz tā ka vajadzētu saprast.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 16.15

    beta – piedod , šitāds naivums kā Tev nav attaisnojams. Nosauc man vienu svēto, kurš politikā sāk darboties vispārības labā. Labākajā gadījumā ir tā kā ar trampu – kad ir jau viss, tikai gribas vēl kaut ko pierādīt , ka var. Siktākajā gadījumā ir kā ar putinu – pliks kā noplūkta pīle bija, bet tagad zēns nr 1 pasaulē – un arī vēl nav gana.

    Tāpēc es būtu par, t.i. – es balsotu par tādu racionālu, loģisku karjeristu, nealkatīgu

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 16.29

    > Skaisle

    Es neesmu naiva, ne tuvu. Attiecībā uz savu valsti man ir ideāls, tāpēc balsoju par tiem, kurus redzu vistuvāk šim ideālam esam. Kādreiz tas bija Repšes Jaunais laiks. Kad Repšem krāniņš sāka prevalēt pār saprātu, beidzu atbalstīt šo partiju un Repši pašu. Tas viņa pēdējais projekts (kā viņu tur, ar Pūci un Žagaru) bija tikai naudas un varas nožēlojams projekts… Tad izveidojās Nacionālā Apvienība, kas izauga no Visu Latvijai jauniešu ideāliem. Būtu mana vara, vecos perdeļus TB izskatā nebūtu ņēmusi.

    Lai nu kā, nekā labāka savai valstij kā NA, patreiz nesaskatu.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 16.34

    beta – šitie liekuļi?! Par Repši piekrītu par 101%, bet NA ?! – apžēlojies – par maz teikt – nelieši un arī lieli nelieši ir maz teikts

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 05.01.2017. 16.38

    Visi tie klauni, kas mums pie varas

    ——————

    Labi, ka vismaz Citadeli izdevīgi pārdeva un uz Gruziju Dombrovskis ar Zaķi brauca par “savu naudu”. Ar kredītportfeli number srī arī viss bija godīgi – vismaz KNABis tā apgalvo.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 16.53

    > Skaisle

    Ar Tavu haotisko skatu uz nopietnām lietām meklēsi ilgi un neatradīsi nekad. Bet tās ir Tavas tiesības.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 17.01

    beta – debess – es labāk simts gadus griezīšos karuselī pa gaisiem, nekā vēlreiz noticēšu kaut vienam naciķu kaut vai pīkstienam , nekā personīga , bet tā nu tas ir – atklāsme par taviem maldiem tev pašai jāpiedzīvo – brīdinu – viegli nebūs

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > beta 05.01.2017. 17.11

    Par skaisles kremlina iedabu arī nedrīkstētu būt nekādu maldu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > beta 05.01.2017. 17.16

    Skaisle

    Kad čekas kurmis, Bordāns, par ministra amata apvienošanu ar savas partijas veidošanu, tika atsaukts, tad vārgi kaut ko ieminējās par MNA, klīdz tam, nē. Kā zināms, prokremliskā Vienotība bija tā, kas izgāza centienus sakārtot MNA, jo, protams, tas nav Haralda Velmera un citu tās maciņu, žuļiku interesēs.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 17.17

    > Skaisle

    atklāsme par taviem maldiem tev pašai jāpiedzīvo

    ————

    Skaisle, tā nu ir sagadījies, ka man ne reizi nav nācies maldīties attiecībā uz saviem pieņēmumiem. Es spēju novērtēt situāciju un, mainoties apstākļiem vai informācijai, koriģēt savu attieksmi.

    Atbalstīju Repši, kad viņš bija atbalstīšanas vērts. Tad viņā kaut kas salūza, kādu laiku cerēju, ka viņš spēs tam tikt pāri, nespēja… Lai dzīvo tālāk laimīgs!

    Nekad, uzsveru, nekad neesmu lolojusi ilūzijas nedz arī balsojusi ne par LC ar viņu leļļu vīreļiem, ne zagli un liekuli Šķēli ar viņa posta partiju…

    Lembergu uzskatu un vienmēr uzskatīšu par nelieti un noziedznieku, lai cik saldu runu treļļus viņš nebārstītu un lai kādās ortozēs sevi netīstītu…

    Kad Dombrovskis kļuva par Latvijas premjeru, biju vienīgā, kas apgalvoja, ka viņš ar laiku kļūs par ES augstu funkcionāru. Ooo, kādas ņirgas attiecībā uz šo pareģojumu nācās uzklausīt :)

    Ka Zatlers ir gurķis ar tukšu vidu bija skaidrs pēc viņa pirmās publiskās uzstāšanās, šķebinoši tukšas runas pilnas ar jābūtībām un klišejām…

    Ja dzirdu, ka kāds sāk runāt klišejās, skaidrs, tukšs daiļ.irsējs, nu kā Bordāns, piemēram :)

    Jā, un gala beigās, gribētu dzirdēt, kādus maldus Tu saredzi manā pozīcijā, ņemot vērā, ka es būšu pirmā, kas novērsīsies no NA, ja viņi mainīs savu kursu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 05.01.2017. 17.28

    BETA – pavisam tieši un konkrēti -kaut vai naciķu vadītā kultūras ministrija – šī nogulšanās un atdošanās būvnieku mafijai, tad – kaut vai tas , kāda ir kultūrpolitika – lasi cik simti tūkstoši tiek izlietoti latviešu rakstnieku ceļošanai apkārt pasaulei , bet piga un RD Ušakova betons zem pakaļas, kad runa ir par latviešu lasītāju tepat Latvijā. Vari man pastāstīt – kā tas nākas , ka joprojām nav neviena atbildīgā par nepilniem 100 000 eur, kas pazuda LLC? Izlasi inerviju ar Arno Jundzi – KM apstiprināto amatpersonu –

    labi – par tieslietu ministriju pat nesākšu un par to locīšanos tam, kas vairāk maksā – nu par to arī nesākšu

    kā tad tur ir – tā arī nesaprotu – Parādnieks – lielais demogrāfisko problēmu risinātājs – jau iztērējis tos 2 milj?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > beta 05.01.2017. 17.37

    (KM) ir pilnībā norēķinājusies ar Latvijas Nacionālās bibliotēkas (LNB) ēkas būvnieku – Nacionālo būvkompāniju apvienību, paziņoja KM Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Lita Kokale.

    KM pārstāve pavēstīja, ka saskaņā ar 2008. gada 15. maijā noslēgto līgumu, kā arī LNB būvuzrauga “Hill International” izdoto noslēguma maksājuma apstiprinājumu, KM veikusi pēdējo maksājumu 104 904 eiro apmērā par LNB būvniecību.

    Jau ziņots, ka KM pilnībā noraida LNB ēkas būvnieku – Nacionālās būvkompāniju apvienības (NBA) – prasību par 22,48 miljonu eiro samaksu, savukārt būvnieki norāda, ka vērsīsies tiesā, lai piedzītu šo summu no KM.

    http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/kulturas-ministrija-uzskata-ka-pilniba-norekinajusies-ar-gaismas-pils-buvnieku.d?id=48364977

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > beta 05.01.2017. 17.39

    > Skaisle

    Nav ne laika ne vēlmes debatēt par to, vai zābaks ir labāks par grābekli. Tas ir bezjēdzīgi. Mums ar Tevi dažādas informācijas, dažādas informācijas interpretēšanas metodes, un pēc viena notikuma, mums būs dažādi secinājumi.

    Cik saprotu, par manu iespējamo vilšanos, Tev sacīt nav ko…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    robotron > beta 05.01.2017. 17.59

    beta

    biju vienīgā, kas apgalvoja, ka viņš ar laiku kļūs par ES augstu funkcionāru.

    Nu tur bija jābūt gaišreģim, jeb jāparedz, cik sapuvis būs EP, ja “saldam pārītim” tiks tādi posteņi. Ar vienu van der Stūlu Eiropai reizi 100 gados jau būtu bijis gana.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 06.01.2017. 06.57

    NA “idealisti”, jāsmejas, tādi pat politbiznesmeņi, kā visi pārējie, tikai daudz aprobežotāki, nekompetentāki un ciniskāki, jo izmanto sava elektorāta muļķošanai latviešiem svētas lietas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 06.01.2017. 06.58

    NA “idealisti”, jāsmejas, tādi pat politbiznesmeņi, kā visi pārējie, tikai daudz aprobežotāki, nekompetentāki un ciniskāki, jo izmanto sava elektorāta muļķošanai latviešiem svētas lietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 06.01.2017. 06.59

    NA “idealisti”, jāsmejas, tādi pat politbiznesmeņi, kā visi pārējie, tikai daudz aprobežotāki, nekompetentāki un ciniskāki, jo izmanto sava elektorāta muļķošanai latviešiem svētas lietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 06.01.2017. 07.00

    NA “idealisti”, jāsmejas, tādi pat politbiznesmeņi, kā visi pārējie, tikai daudz aprobežotāki, nekompetentāki un ciniskāki, jo izmanto sava elektorāta muļķošanai latviešiem svētas lietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 06.01.2017. 07.01

    NA “idealisti”, jāsmejas, tādi pat politbiznesmeņi, kā visi pārējie, tikai daudz aprobežotāki, nekompetentāki un ciniskāki, jo izmanto sava elektorāta muļķošanai latviešiem svētas lietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > beta 06.01.2017. 08.03

    Aprobežotiem ļautiņiem ideālākā partija vienmēr būs Vienotība.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 06.01.2017. 09.27

    mīļā beta, Tu pati piefiksēji, saprati? tu nenoauc nevienu pašu pamatojumu, kāpēc Tu tici NA .

    Tu esi kā zirgs, kam klapes uz acīm, kas zin tikai savu taisno ceļu un ne par ko citu , kas notiek pa labi un pa kreisi, kāpēc notiek – tevi neinteresē – kaut līķu kalni , tu tikai ej savu ceļu . Ideāls naciķu cilvēks – ideāls Putina un vispār visu varotāju cilvēks

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 06.01.2017. 09.41

    Ja aprobežotajam ekstrēmistam ērikulim nav argumentu, vēlams aizvērt bļaujamo caurumu! Saprati, saukāšanās gigant?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > beta 06.01.2017. 09.43

    > robotron

    Nu tur bija jābūt gaišreģim, jeb jāparedz, cik sapuvis būs EP, ja “saldam pārītim” tiks tādi posteņi.

    ————-

    Gaišreģim būt nav obligāti. Pietiek redzēt faktus un spēt tos kombinēt visticamākajās versijās.

    Fakts Nr.1 ES un EP ir piesardzīgu un pabailīgu birokrātu apvienība, kas tomēr laiku pa laikam tiek “atjaunināta” ar vēlēšanām.

    Fakts Nr.2 Dombrovskis pēc visiem parametriem precīzi ieguļas ES matricā.

    Fakts Nr.3 Lai ticami “spēlētu demokrātiju” ES ir jāņem savā smilšu kastē arī kadri no austrumeiropas.

    Fakts Nr.4 Cenšas ņemt vai nu savējos vai tādus, kas neradīs galvassāpes. Dombrovskis ir no otrajiem.

    Fakts Nr.5 Lai nu kā, Latvijas bankrotu Dombrovskis kā premjerministrs novērsa un visus ES norādījumus izpildīja ar “briļļainīša” centību. Arī tas ES funkcionāru rindās tika ieskaitīts. Cita lieta, vai varēja to izdarīt valstiskāk. Droši vien. Bet tas ES funkcionārus neinteresē.

    Tad, lūk. Saliekot šos faktus, man bija skaidrs, ka agri vai vēlu Dombrovskis būs ES funkcionārs, kā arī ir.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 06.01.2017. 09.43

    garīgi atpalikušajam naciķei skaislei joprojām neizdodas saprast vārda ”naciķis” nozīmi, kas tmēr netraucē bļaustīties.

    Es te skaisles tipa naciķiem ieviesu tādu kārtību – katrs naciķis, kas citu savā naciķa vārdā nosauks, pats šo vārdu dzirdēs trīsreiz. Skaidrs naciķei skaislei?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 06.01.2017. 09.48

    > Skaisle

    tu nenoauc nevienu pašu pamatojumu, kāpēc Tu tici NA .

    —————-

    Es nevienu brīdi neapgalvoju, ka ticu NA. Es teicu, ka NA deklarētā ideoloģija, ka Latvijai jābūt nacionālai valstij, sakrīt ar manu pārliecību, tāpēc šobrīd esmu par NA.

    Tu ar savu mīļo dzeri nodarbojaties ar tik zema līmeņa demagoģiju, ka brīžiem apstulbstu. :) kaut zinu, ka neizmērojama ir tikai muļķība… :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > beta 06.01.2017. 09.55

    It kā skaisle nebūtu taisna ceļa gājēja – diskreditēt latviešus un nacionālisma idejas.Tas,ka viņa redzējusi,kas notiek Indijā un Meksikā,nemaina šo faktu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 06.01.2017. 09.58

    Fakts Nr.6 – karojošais antidemokrāts lno nav sapratis problēmu, bet taurē. Eiropā nav rasisma un visām dalībvalstīm ir savi pārstāvji gan Parlamentā, gan Komisijā.

    Fakts Nr, 7 – kam bija vairāk vajadzīga krīzes pārvarēšana Latvijā, Briseles funkcionāriem vai latviešiem?

    Fakts Nr. 8 – tādus kā lno vislabāk pārvaldītu gauleiters. Demokrātisko pārvaldi lno-veidīgie vai nu atklāti ķengā vai vismaz aizvainoti purpina.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > beta 06.01.2017. 09.58

    beta, varbūt pamēģini konkrēti?

    Tavi naciki sludina nacionālas valsts ideoloģoiju un vienlaicīgi – reālajā dzīvē dara visu – un es tev jau konkrēti uzskatīju , ko nozīmē visu – lai iznīcinātu šo nacionālo latviešu kultūru.

    Elle un indija – es tevi pie rokas panemtu un aizvestu uz delfiem – izlasīji interviju ar Arno Jundzi? Latvijas rakstnieku savienibas priekšsēdētājs – kurš Raini nosauca par vecu marasmātiķi – un nevis kaut kur kafiju dzerot izpļāpājās, bet oficiālā publikācijā. Dziļi simboliska naciķu rīcība – plikiem sist sev pie krūtīm – es patriots un vienlaicīgi – sasit, nosist, iemīt dubļos visu latvisko ar ko varam lepoties.

    Lasu Gēti un līdz baltiem nagu galiem un zilām lūpām apskaužu vāciešus – kā viņi savu ģēnijus godā, kā par viņu ģēniju iznāk arvien jaunas un jaunas gramatas un pētījumi, kamēr mūsu sasodītie vella izdimumi naciķi mūsu Raini būtu gatavi no kapa izrakt un iznīcināt uz mūžiem

    zini ,beta – godavārds – es tevi iekaustītu, ja tiktu tev klāt – tu esi pelnījusi apgaismību

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > beta 06.01.2017. 10.02

    Jā,protams,zociķis Rainis un komunists Upītis skaislei goda vietā,bet Ziedonis viņai čekists.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 06.01.2017. 10.13

    > Skaisle

    Jā, jā, zinu zinu. Es tevi piespiedīšu mīlēt Raini… :) Ceru, esi redzējusi. Esi tipisks lugas personāžs… :)

    Es savu Latviju mīlu savādāk kā Tu, bet tāpēc ne mazāk. Varbūt Rainis arī ir dižgars, bet pilnīgi neizjūtu nepieciešamību un fanātismu, kas tuva reliģiskai apsēstībai, kā Tu to dari, lai par to runātu. Man svarīgāka laba mūzika, kas veldzē, grāmatas, kas ļauj kaut vairāk saprast šai dzīvē.

    Attiecībā uz kultūru, mana ciešākā pārliecība, ka primārais ir izglītība. Laba un vispusīga. Kas iemāca reizreiķinu un lasīt grāmatas, ne ziņu virsrakstus. Tad viss pārējais pievilksies. :)

    Izglītības sistēma Latvijā sačakarēta ne pa jokam. To izdarīja Latvijas ceļš ar saviem debīlajiem eksperimentiem.

    Labi, vairs naff laika. Esmu darbā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > beta 07.01.2017. 12.31

    beta

    Pietiek redzēt faktus un spēt tos kombinēt visticamākajās versijās.

    Ja funkcionārs ir sinonīms, “kapracis”, tad viss štimmē.

    Nulle ekonomikas jautājumos, alkatība, ietekmējamība, atkarība, bez niecīgākās iniciatīves.

    Viņa vietā labāk iederētos pensionēta lauku aritmētikas skolotāja, vai kolchoza buhgaltieris bez skeletiem skapī un vismaz ar kaut niecīgu patriotisma sajūtu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 05.01.2017. 14.25

Anderejs – paldies, ka pateici priekšā vēl vienu argumentu par labu Igaunijai.

Tur negodīgos politiķus, amatpersonas un tiem pietuvinātos biznesmeņus tiesā, tāpat, kā jebkurā citā demokrātiskā valstī, Izraelā arī tagad apsūdzēts premjers, bija arī prezidents, utt.

Un kas Latvijā, kurā viss ir nopirkts, kaut, te, ja te viss nebūtu totāli korumpēts, un politiķi, tiesu sistēma, tiem pietuvinātie biznesmeņi neveidotu vienu veselo, ko, īstenībās, sauc par mafiju, būtu jātiesā daudz vairāk politiķu un augsti stāvošu personu, nekā Igaunijā.

īsāk – Latvijā blēžu un korumpētu politiķu ir daudz vairāk, bet, Igaunijā pret tiem cīnās, jo tur ir varu dalīšana un Igaunija ir tiesiska valsts, totāli korumpētajā Latvijā necīnās, tāpēc mums, it kā, nekas nenotiek, viss ir OK.

Vai gribi teikt, ka Ušakovs labāks par Savisāru, un exprezidents Bērziņš, ES fondu pieķertais zaglis, labāks par to Igaunijas prezidentu?

Cik OK, to rāda ekonomoka, algas, medicīna un iedzīvotāju un biznesa attieksme, visi labprāt dzīvotu un strādātu Igaunijā, nevis Latvijā.

Vispār, atklāšu tev noslēpumu – korupcija un dažādas nebūšanas ir katrā valstī, valsti raksturo nevis nebūšanas, bet, vai un cik daudz valsts pret tām nebūšanām cīnās, un Latvijā tas nenotiek absolūti, korupcija augstākā līmenī šeit ir dzīvesveids, valsts pārvaldes stratēģija un taktika, tagad par to pat nerunā, it kā tas vispār neeksistētu.

+3
-3
Atbildēt

2

    andrejs > dzeris49 05.01.2017. 15.54

    pašlaik Savisārs pat līdz tiesai nav ticis.

    Par korupciju es Tev piekrītu – tā ir katrā valstī. Vai ir bijis kāds Izraēlas premjers, kura darbība nav izmeklēta saistībā ar to pašu pasaulē senāko vīriešu profesiju, piemēram? Vakar Dienā.lv bija raksts par to kā Junkers (nu tas Valža Dombrovska priekšnieks) ilgus gadus esot cīnījies par “uzņēmēju” tiesībām nemaksāt nodokļus. Viņš tai laikā bijis Luksemburgas premjers, vai nav savāda politiķa pozīcija – šiem naudu nevajag.

    Vājais posms mēs esam tāpēc, ka kolonizācijas rezultātā Rīgā 60% iedzīvotāju ir sveštautieši, bet Daugavpilī pat 70%.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    robotron > dzeris49 05.01.2017. 17.44

    Junkers bloķējis centienus iegrožot nodokļu nemaksāšanu, vēsta ‘The Guardian’

    http://www.delfi.lv/news/arzemes/junkers-blokejis-centienus-iegrozot-nodoklu-nemaksasanu-vesta-the-guardian.d?id=48375875

    Junkers savai valstij bija tik pat kaitīgs, kā Dombrovskis Latvijai un Tusks Polijai. Domāju poļi to poļševiku – putļerastu vismaz sauks pie atbildības par līdzdalību 10.04.10. terora aktā un tas mēsls, viņam labākā gadījumā pievienosies Snoudenam un citiem bēguļojošiem noziedzniekiem Krievijā. Abi pārējie nelieši savu saņems, kad būs beigusies absolūtā ļaunuma agonija.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

robotron 05.01.2017. 13.08

Ja DP un SAB tā vietā, lai ķertu krievu spiegus un atmaskotu nodevējus, izrēķinās ar Latvijas patriotiem, IeM ar krievu fašistiem saskaņo vandālisma aktus, armija pilna ar mūsu ienaidnieku valsti pārstāvošā SC neostaļiniskiem ekstrēmistiem, bandītiem un čekistiem pieejami visi valsts noslēpumi, Latviju var atzīt ne par “vājo vietu”, bet gan par ļaundabīgu audzēju.

+1
-7
Atbildēt

0

dzeris49 05.01.2017. 13.06

Latvija ar savu korupciju, politiķu pērkamību un nekompetenci, iedzīvotāju neticību ne partijām, ne valdībai, ir vājā vieta, nevis Baltijas valstis vispār.

+7
-5
Atbildēt

1

    andrejs > dzeris49 05.01.2017. 13.35

    iedzīvotāju neticību ne partijām, ne valdībai, ir vājā vieta,

    ———————–

    :))) visu mūsu :) dikti mīlētais bijušais Igaunijas prezis Ilvess prezidentūras beigu posmā esot bijis visai nepopulārs igauņu vidū.

    Vai Savisārs joprojām cietuma slimnīcā? Bet gan jau ka Igaunijas utainie viņu mīl joprojām. Osinovskis taču arī ir Igaunijas (?) politiķis?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 05.01.2017. 12.51

Jašins uzskata Puķinu par Krievijas “stipro vietu”?

+2
-2
Atbildēt

1

andrejs 05.01.2017. 12.16

Krievijas prezidents Vladimirs Putins uztver Baltijas valstis kā NATO vājo vietu

——————

Kas to būtu domājis?

+8
-6
Atbildēt

5

    Anonīms > andrejs 05.01.2017. 12.19

    naciķīši bola lielas acis , aktierīši tādi !

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andrejs 05.01.2017. 12.36

    Kura kaza gan būtu blējusi…dumas skaisles balso par visādām vienotībām un bordāniem un pēc tam sūdzas par sekām.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 05.01.2017. 12.41

    Kāpēc lai kāds bolītu acis?

    Atceros kā par desmitiem miljoniem latu tika atdoti pasūtījumi Zatlera padomniekam Meļņikam, lai tas Holandē būvētu mums nenormāli vajadzīgos mīnu traļus. Škērdējot jau tā niecīgo aizsardzības budžetu.

    Divus laikam uzbūvēja…

    Zatlers jau nu tiešām varētu bolīt acis, bet šaubos vai krievmīļi viņu sauktu par naciķi.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > andrejs 05.01.2017. 12.44

    jāā – andrejiņ, tādi esam -par zagleru man nav ilūziju – vispār – ne par ko man nav ilūziju , pat par sevi nē , kur nu vēl par tevi

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > andrejs 06.01.2017. 09.38

    Kurš āzis būtu blējis, bet ērikulis gan būtu paklusējis!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam