Putins paziņo, ka Krievija neizraidīs ASV diplomātus

31

Komentāri (31)

dzeris49 02.01.2017. 17.24

Katrā ziņā, pat daudzi ASV žurnalisti uzskata, ka Putins Obamu atkal apspēlējis, un “miera balodītim” Obamam iestājies kaut kas līdzīgs histēriskajai reakcijai uz demokrātu zaudējumu, “klibā pīle” parasti tik radikālus lēmumus nepieņem, atstājot to nākamajam prezidentam.

Izskatās, demokrātiem naids pret Trampu pārspēj mīlestību pret Ameriku, tie nespēj normāli pārdzīvot zaudējumu.

+3
-1
Atbildēt

1

    DD1 > dzeris49 02.01.2017. 21.00

    > dzeris49

    “demokrātiem naids pret Trampu pārspēj mīlestību pret Ameriku”

    Piekrītu visam teiktajam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

DD1 02.01.2017. 10.01

Ar šo lēmumu izraidīt 35 Krievijas diplomātus ar ģimenēm Obama negribēja sodīt Putinu, ja gribētu, tad publicētu visus viņa ofšoru “kontrabasus”. Putina taktika šoreiz ir krietni pārāka, viņš “augstsirdīgi” ignorē Obamas histērisko gājienu, kas varētu būt vietā pirms prezidenta vēlēšanām, bet ne pāris nedēļas pirms inaugurācijas.

Obama neviļus izrāda savu skaudību pret Trampu, kurš atklāj iepriekšējās prezidentūras neveiksmes un kuru viņš sakās būtu uzvarējis, ja varētu balotēties 3.reizi (aizmirsis, ka, aģitējot par Hillary, visu laiku teica,- es neesmu listē, bet viņa turpinās manu politiku), vēlas sarežģīt viņam prezidenta dzīvi, pie viena arī atriebjoties Netanjahu. Pašās beigās atklājās, ka Obama nav džentelmenis, lai arī 8 gados notriecis daudzus miljonus, spēlējot golfu.

Barack Hussein Obama ir un paliek slēpts (“skapja”) musulmanis, tāpēc piekritis no Austrālijas ņemt tūkstošies nelegālo imigrantu, tāpēc terorisma gadījumos nekad nepiemin, ka agresors ir musulmanis un to darījis reliģiozu motīvu vadīts utt.

+1
-2
Atbildēt

2

    west > DD1 02.01.2017. 19.23

    DD1

    Tu stipri pārspīlē Obamas ietekmi un izteikumu patstāvību. Viņš ir baņķieru ieliktenis un marionete. Holivudas kastinga meistari maizīti velti arī neēd.

    Amerikai ir vajadzīgs simbols. Par ietekmi parūpēsies citi. Ar to simbolu un Hilariju diezgan sūnaini sanāca. Tāpēc tagad tāda pasūtītāju nervozā psihoze Tranpa sakarā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 02.01.2017. 20.58

    > west DD1

    “Obamas … Viņš ir baņķieru ieliktenis un marionete… pasūtītāju nervozā psihoze”

    Es nesaprotu jūs, jo ASV finanšu tirgi kopš Trampa uzvaras nebūt nepsiho, gluži otrādi,- konstanti pozitīvi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

west 31.12.2016. 15.38

robotron

Amerikāņi Afganistānā sargā Krieviju pret Taliban

————-

Interesanti, kāpēc amerikāņiem tas būtu jādara par savu naudu un jāpalīdz ienaidniekam, kurš par tādu pieteicies pats ?

Ja tu zini, kas notiek ar nelegālo narkotiku tranzītu, tad patiesību nezina neviens. Kaut vai tāpēc, ka tas ir daudzu simtu miljardu vērts bizness un tiek rūpīgi piesegts arī valstu līmeņos.

+2
-2
Atbildēt

1

    robotron > west 31.12.2016. 18.14

    Tāpēc, ka Putins pārliecināja stulbo Bušu, ka 9/11 terora aktu izplānoja lupatgalvas Afganistānas kalnos, bet viņa pakalpiņš Obama, loģiski, neizvāc no turienes karaspēku. Painteresējies, kuri ir tie, kuri Eiropas cietumos pārsvarā sēž par heroīnu un par to, kāpēc krievu ģenerāļi par iespēju dienēt Tadžikistānā maksā miljons dolāru!

    Visas pasaules narkotiku un ieroču bizness sastāda niecīgu procentu no tā, ko ASV nopelna uz tehnoloģijām, tapēc narkotikas nekādi nevar būt ASV interesēs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

west 31.12.2016. 14.48

Un šī dīvainā gada neatbildētie jautājumi.

Kas patiesi valda “demokrātiskajā ” Latvijā ? Uzvārdi ? Kāpēc viņi to dara jau daudzus gadus?

Vai valsts, kurai nav savas valūtas, ir neatkarīga ?

Kur pazudusi ES robežsardze ? Kāpēc pie mums var iepeldēt jebkurš, kurš saka, ka ir “bēglis ” un tam netiek prasīti pierādījumi ? Kāpēc mums tādus vajag ?

Kas ir Soross un ko viņš joprojām dara ?

Kāpēc tie,kuri regulē pasaules finanses, pēkšņi atteiktos regulēt arī pasaules politiku ?

Kāpēc Krievija karo Sīrijā, ja tai pašai savu dienvidu republiku teroristu pietiek ?

Kā tur ir ar to Kataras gāzes tranzītu caur Sīriju un kam tā ir ekonomiskā nāve ? Kam tāpēc tur karu vajag ?

Ko amerikāņi dara Afganistānā ? Kas ir ar narkotiku tranzīta un ražošanas kontroli ? Ka ir ar batonu spraušanu visai pasaulei par “demokrātijas ieviešanu” izejvielu ieguves un tranzīta valstīs ?

Kāpēc tāda psihoze par Trampu, ja viņš pat vēl nav pat stājies amatā ? No kurienes tāda liberālsociālistu masīva aģitācija visos masu medijos, mūsējos ieskaitot ?

Un pats galvenais. Kādu nākotni mēs paši redzam savai valstij ?

Kādi ir tās mērķi,izņemot parādu atdošanu ” starptautiskajiem aizdevējiem ” un dažu pelēcību, politiķu bēgšanu uz Briseli pēc sava termiņa beigām ? Kādi ir galvenie, tautu vienojošie mērķi ?

Tādi jocīgi jautājumi vēl šajā gadā. Būs vēl.

Visiem – Laimīgu !

+4
-3
Atbildēt

3

    robotron > west 31.12.2016. 15.09

    west

    Ko amerikāņi dara Afganistānā ? Kas ir ar narkotiku tranzīta un ražošanas kontroli ?

    Amerikāņi Afganistānā sargā Krieviju pret Taliban, ko, es ceru, Trampa administrācija drīz pārtrauks. Heroīnu no Afganistānas nesēji nogādā Tadžikistānā, no kurienes ar FSB lidmašīnām tas tiek pārvests uz Krievijas ostu pilsētām un tālāk ar zemūdenēm uz ASV vai Eiropu. Vēl viens ceļš cauri čekas pārvaldītai Latvijas – Krievijas robežai, tālāk uz Lietuvu, no turienes “mūļi” (leišu lauķi) par niecīgu samaksu ar milzīgu risku to ved uz Rietumeiropu. Čekisti bieži vien tos tur arī “ielomī” apmaiņā pret preferencēm no varas iestāžu puses.

    Kādi 10% varbūt ar lielu risku tiek vesti cauri Pakistānai un Irānai, vai arī koalīcijas karavīri noriskē.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > west 02.01.2017. 15.21

    Amerikāņi Afganistānā sargā Krieviju pret Taliban

    ————-

    krievi Afganistānā jau sākuši sarunas ar Taleban. Baidos, ka kārtējā tava “prognoze” ir kļūdaina.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > west 02.01.2017. 17.24

    Ja Taliban cītīgi lasa Vienotības centrālo orgānu, tagad zinās, ka krievi ved sarunas ar viņiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 30.12.2016. 21.33

Šis Putina solis ir pirmais testa jautājums, kas ir Tramps?. Jāatbild Trampam pašam un no šīs situācijas risinājuma tad varēsim sākt saskatīt jaunās pasaules aprises.

+7
-4
Atbildēt

5

    zanE. > rinķī apkārt 31.12.2016. 01.00

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > rinķī apkārt 31.12.2016. 12.07

    Par Klintoni krieviem viss bija skaidrs, tā pati neiejaukšanās politika, kādu piekopa Obama, atļaujot Putinam pilnīgi rīcības brīvību Ukrainā, Sīrijā un citur. Trampa sludinātā “Make America Great Again”, noteikti nevar nozīmēt turpināšanu peldēt Krievijas ķīļūdenī un jaunu “restart”, kad krieviem kārtējo reizi tiek piedots viss, ko tie pastrādājuši pēdējo 100 gadu laikā. Pavisam droši, ka nākamā rītā pēc ASV prezidenta vēlēšanām kremlī bija ne mazāk satriekti, kādi bija VVF un Streips.

    Zatlers cildina Obamas Krievijas “pārstartēšanas” politiku

    http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/379082-zatlers_cildina_obamas_krievijas_parstartesanas_politiku

    Zatlera cildināšana, tas ir kā lakmusa papīriņš.

    p.s. “restart”, tā ir tā pati “baltā lapa”, ko čekas mūdzim Šleseram bija pasludinājusi VVF.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 31.12.2016. 12.19

    Make America Great again gan manuprāt maz bija tēmēta uz Krieviju. Priekšvēlešanu kampaņa vispār bija tēmēta uz iekšpolitiku – pārcelsim ražošanu atpakaļ no Ķīnas uz ASV, pārtrauksim visus tirdzniecības līgumus un tad tik būs atkal labi.

    Bet to, ka Krievija bija pārsteigta par Trampa uzvaru – par to man arī ir aizdomas. Kremļa TV tādu kampaņu taisīja, ka vēlēšanas ir negodīgas un Hilarija negodīgā ceļā vinnēs … bet še tev – kaut kā tas nepiepildījās.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > rinķī apkārt 31.12.2016. 12.25

    “Great again”, tās ir neapstrīdamas līderpozīcijas, kuras, valdot Obamai, bija nonākušas Putina rokās. Ar Klintones e-pastu publicēšanu kremlis stipri pārrēķinājās. Amerikāņi slimā politkorektuma, kas noveda pie viena no vissliktākiem ASV prezidentiem, Obamas, un līdzjūtības vietā pret Putina hakeru “upuri”, šoreiz izvēlējās pragmātismu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 31.12.2016. 12.58

    —————

    Galvenais ir nelāpīt pasauli, savā jubilejas gadā saka režisors Jānis Streičs.

    Nevajagt uzvesties kā “moziem bērniem”, cenšoties ASV un Krievijas politiķu darbības aprakstīt – tā var viegli iekrist hibrīdkara provokatoru izliktajās lamatās.

    Būsim reāli, citādi nonāksim smieklīgā stāvoklī!

    “Kas uotruoks – zyrgs voi mašine?”

    https://www.youtube.com/watch?v=fIWHRCX_nkk

    0
    -5
    Atbildēt

    0

west 30.12.2016. 18.09

Tas ir tāds mājiens, ka aizejošo Obamu vairs nav vērts ņemt galvā. Ka Putina kantorim ir pietiekami daudz jaunu “diplomātu” kurus nosūtīt izmesto vietā.

Cerība uz Trampa mīlestību var kļūt par briesmīgāko kļūdu Putina valdīšanas vēsturē. Nez, kādā sakarā viņš iedomājies ,ka bagātākā pasaules valsts un tās prezidents tagad dancos pēc naftas mucas stabulītes ?

+9
-2
Atbildēt

5

    Edgars Avotiņš > west 31.12.2016. 12.11

    Par to, ka Kremlis rāda – nav jēga ķēpāties – pilnība piekrītu.

    Par to vai Kremlim naksies vilties Trampā … grūti spriest.

    Skaidrs, ka ASV prezidents nav diktators un ļoti daudz ko nosaka Kongress un tur Republikāņi nemaz nav tādi Kremļa mīlētāji. No otras puses – ASV Prezidentam ir ļoti liela ietekme ārpolitikā un militāros jautājumos.

    Bet kāda reāli būs Trampa politika … nu jā – to laikam gan pat pats Tramps nezin.

    Praktiski visi jaunie prezidenti sākumā meģinājuši Restartēt attiecības ar Krieviju. Bušs sākumā draudzējās, bet beigu galā tas jau bija viņš, kas uzsāka cīņu ar Krievijas draugiem diktatoriem. Nu un Obama pat saņēma Nobelu par to, ka piesolīja apturēt visus Buša karus un …

    Tagad Tramps sola draudzēties ar Krieviju …

    Nespeju iztēloties – kā tad varētu izpausties tā Kisindžeram piedēvētā doma, ka ASV atdotu Ukrainu Krievijas ietekmes sfērā. Kā tad piespiedīsies Ukrainu šajā sfērā atgriezties? Jeb vai ļausim Krievijai Ukrainai militāri “uzspiest mieru”? Internetā bija Video, kur viens Krievijas ārpolitikias eksperts Hozins skaidroja, ka nu tos dažus nelabojamos miljonus nākšoties likvidēt. Pie Solovjova jau arī atkal skan teksti, ka Ukraina jāiekaro militāri (nu protams ka to darīšot miermīlīgie DNR/LNR traktoristi-ogļrači.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > west 31.12.2016. 12.49

    ————-Edgars Avotiņš:”…Tagad Tramps sola draudzēties ar Krieviju …

    Nespeju iztēloties – …..”

    =========================================================================================

    Paņem globusu un/vai karti! Var būt laiks bāleliņiem apjēgt savu vietu – beigt ģeopolitiskās lietas “gudri komentēt”, bet pievērsties savējām?!

    http://www.kartes.lv/files/20091216115422_PAS_POL%2085LV%20800.jpg

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    west > west 31.12.2016. 13.06

    E.A.

    Tagad Tramps sola draudzēties ar Krieviju …

    Nespeju iztēloties – kā tad varētu izpausties tā Kisindžeram piedēvētā doma, ka ASV atdotu Ukrainu Krievijas ietekmes sfērā.

    ————————

    Trramps nesola draudzēties ar Krieviju. Draudzība nozīmē pavisam citas attiecības. Viņš grib normālas. Tagad visas bumbas ir Krievijas un Putina pusē.

    Kisindžers tiešām biedē. Tam galvā tikai un vienīgi ASV un tās mazās, bet ļoti ietekmīgās valsts intereses. Kas notiks ar pārējiem – nav tik svarīgi Gan jau kaut kā paši izdzīvos.

    Pirmais teikšu, ka Tramps ir mērglis, ja Kisindžers izrādīsies kārtējais, baņķieru iestutētais.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > west 02.01.2017. 12.43

    > Edgars Avotiņš

    “kā tad varētu izpausties …, ka ASV atdotu Ukrainu Krievijas ietekmes sfērā. Kā tad piespiedīsies Ukrainu šajā sfērā atgriezties?”

    Nekas un nekad vairs nepiespiedīs Ukrainu pakļauties Krievijai, kamēr vien tā neatbrīvosies no “vecākā brāļa” sindroma.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > west 02.01.2017. 15.18

    Nedomāju, ka jeņķi to nesaprot – “atdodot” Ukrainu krieviem viņi tikai stiprinātu Krieviju. Un tas noteikti nav ASV interesēs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Dodo 30.12.2016. 17.16

Kāpēc jāķēpājas, ja pēc trīs nedēļām pie varas nāk kompromitētais Maskavas ieliktenis Tramps?

+5
-9
Atbildēt

0

andrejs_gr 30.12.2016. 16.50

Ak, tad tik ļoti Putins cer, ka ar Trampu izdosies sadalīt ietekmes sfēras, ka gatavs norīt tik lielu krupi? Bet Putins pārāk pārvērtē personības nozīmi ASV politikā. Vovančik, uzmetīs tevi, uzmetīs….

+9
-1
Atbildēt

3

    ierados > andrejs_gr 30.12.2016. 19.16

    Tieši tā! Krievija nav Amerikas galvenā problēma, taču viena no… Tramps un Obama abi ir amerikāņi, kaut arī atšķirīgi. Šis ir tas gadījums, kad Putins pats ielika asti klucī, atliek tik izsist ķīli. Pieļauju, ka šis tiks smalki izmantots, lai kārtējo reizi parādītu kremļa huligānam viņa vietu. Izskatās, ka mazajam bezprātim pēdējā brīdī kaut kas pieleca.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 31.12.2016. 11.57

    Domaju, ka Putins nevis cer uz Trampu un norij krupi, bet gan:

    1. tramps tāpat nomainīs visus vēstniekus – tā dara visas administrācijas

    2. Kremlis veido kampaņu, ka itkā Obamas administrācija cenšas atriebties un saasināt situāciju, bet pretstatā Krievija ir miera baloži. Tāpēc šāds stāsts, ka labais Puķins neatbild uz ObamaS provokāciju loti labi iederas gan iekšKrievijas propagandā, gan Pasaulei domātajā propagandā.

    Es teiktu, ka Kremlis ar šo PR gājienu noteikti ieguva daudzus miljonus fanu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs_gr 02.01.2017. 15.15

    tramps tāpat nomainīs visus vēstniekus – tā dara visas administrācijas

    ———————-

    tos, ko amerikāņi tagad izraidīja, normāli cilvēki par diplomātiem nesauc. Viņiem ir cits apzīmējums

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam