Rīgā tikai jaunus auto?

17

Komentāri (17)

traductrice 11.10.2016. 11.18

arī uz emisijām es paskatītos nedaudz citādāk. RELATĪVAIS Co2 izmešu rādītājs nav nekāda panaceja. Jo ja super-truper EUR4 autiņš nobrauc 1000km (dievs, nedod, vēl pa pilsētu), kamēr vecais dranduļets EUR3 laukos (un laukos ar citu nemaz īsti nevar braukt) nobrauc, pieņemsim, 500km, pieņemu ka emisiju ABSOLŪTAIS daudzums vecajam būs mazāks.

Nodokļa diferenciācija pēc relatīvā Co2 pazīmes ir absolūti nepareiza. Nerunājot jau nemaz par to, ka tāds nodoklis nedos vispār nekādu sviras efektu. Ja cilvēks nevar atļauties nopirkt jaunu autiņu, tad nevar, un punkts. Nekādi nodokļi to neietekmēs, tik padarīs jau tā ne pārāk pirktspējīgu pilsoni vēl nepirktspējīgāku.

Vienīgais taisnīgais nodoklis ir pielikt to klāt pie degvielas cenas – jo vairāk brauc, jo vairāk maksā. ja brauc daudz/agresīvi – maksā vairāk, ja brauc maz/taupīgi – mazāk. Es nesaprotu, kā var būt vienāds nodoklis, ja autiņš, piemēram, mēnesi nav braukts vispār, vai ja tiek braukts pārdesmit km dienā, kamēr otrs rullē no rīta līdz vakaram. Nu, nav tas taisnīgi ne no ekspluatācijas, ne no vides viedokļa!

+7
0
Atbildēt

4

    atrium > traductrice 11.10.2016. 12.09

    traductrice

    Nevar lobēt Krievijas intereses un vienlaicīgi iekasēt transporta nodokli, pievienojot to degvielas cenai.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 11.10.2016. 14.33

    Vienīgais taisnīgais nodoklis ir pielikt to klāt pie degvielas cenas – jo vairāk brauc, jo vairāk maksā. ja brauc daudz/agresīvi – maksā vairāk, ja brauc maz/taupīgi – mazāk

    ————-

    gluži manas domas. Tāda sistēma ir Lietuvā un laikam arī Igaunijā. Tāpēc Rīgā ik pa laikam mana autiņus Lietuvas numurzīmēm – bieži vien tie nav nekādi leiši, bet īpaši skopi mūsu līdzcilvēki.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 11.10.2016. 15.15

    man ir aizdomas, ka tāda sistēma ir vairumā valstu. Šāda nodokļu sistēma ļauj vairāk paņemt no tiem, kas vairāk ekspluatē. Pie mums – viss ačgārni. Rūpējas, lai nepārmaksā tie, kas brauc daudz, toties pēc pilnas programmas paņem no tantuka laukos, kam jāaizbrauc uz lauku bodi pēc maizes.

    Degvielas tirgotāji bļauj, ka nodoklis celšot cenas un, ak, vai, cik tas ir bīstami patērētājiem. lai gan šobrīd degvielas cena ir vienāda LT, LV un EE, taču LT un EE cenā ietilpst nodoklis, bet mums nē. Jautājums, kāpēc degvielas cenas ir vienādas?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    atrium > traductrice 11.10.2016. 22.08

    traductrice

    Jautājums, kāpēc degvielas cenas ir vienādas?

    Tāpēc, ka pie mums jāmaksā valdošo politiķu nodoklis.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Neticis 11.10.2016. 00.17

Es tā saprotu, ka tikmēr, kamēr varas ēnā stāvošajiem nebūs skaidrs, kurš gūs galveno kumosu no elektromobiļiem, to atbalstu no valsts puses mums Latvijā neredzēt.

0
0
Atbildēt

0

Anonīms 10.10.2016. 21.45

Vācijā jau daudzus gadus lielā vairumā lielāku un mazāku pilsētu (arī ar <50k iedzīvotāju) pilsētā vai tās centrā ir aizliegts iebraukt smagajiem auto un auto, kuriem izmešu standarts ir sliktāks par Euro4. http://www.german-way.com/travel-and-tourism/driving-in-europe/driving/driving-in-germany-green-zones/

Protams, ka visās šajās pilsētās ir apvadceļi, park&ride, lēts sabiedriskais transports un praktiski visi lielie veikali ir ārpus šīs zonas.

+3
-2
Atbildēt

0

Krix 10.10.2016. 20.23

Kamēr :

1) Nav Z koridora Rīgas centra apbraukšanai;

2) No centra nav izvākta osta;

3) Nav stāvparki pie visām Rīgā ienākošajām šosejām un dzelzceļa staciju tuvumā;

4) Sab.transports velkas gliemeža ātrumā un dārgāks par privāto;

5) Rīgas centrs ir pārsātināts ar valsts iestādēm;

Tikmēr runāt par kādām iebraukšanas maksām Rīgas centrā un privātmāju piesiešanu cent.siltumtīkliem ir vnk salašņu centra vadītās ušakovgradas kases turētāju bagātību vairošana, kam nav ne mazākā sakara ar kādiem CO2 izmešiem – nevajag svarīgiem sajusties Rigā, kas ir Eiropas 2.līmeņa pilsēteles lielumā !

Un varbūt kādreiz pirms ko parakstīt, derētu arī padomāt, kā tas atsauksies uz iedzīvotāju maciņiem !

+10
0
Atbildēt

1

    atrium > Krix 11.10.2016. 11.47

    Krix

    2) No centra nav izvākta osta;

    Tas ir vienkāršāks par vienkāršu, atliek tikai novirzīt Daugavas ieteci jūrā, apejot Rīgu, to varētu pasūtīt Andrim Deniņam. Visi pārējie, kā park&ride, adekvāta sabiedriskā transporta biļešu cena, pasažieru vilciena palaišana uz Bolderāju un elektrobusu ieviešana, kas daudzās pasaules pilsētās vairs nav nekāds jaunuma, vai vismaz autobusu dīzeļu darbināšanu ar krietni lētāko metānu, tas jau par grūtu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

KoKatrina 10.10.2016. 17.40

Tukšas runas, kamēr realitātē s p e c i ā l i CO2 samazināšanai paredzēto finansējumu iztērē Ventspils koncertzāles būvniecībai. Vienotība izgāja uz dīlu ar ZZS un SC, Josta kungs.

+4
-3
Atbildēt

5

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam