Krievija līdz 2018.gadam pārtrauks naftas produktu eksportu caur Baltiju

42

Komentāri (42)

jurisml_inbox_lv 13.09.2016. 10.00

šis gaajiens ar naptas produktu eksporteešanu no krievijas caur Latvijas ostaam jau iesaakaas pirms gadiem teju jau piecpadsmit , kad lembe gribeeja baigi pelniit , paceela tarifus , atbilde bija klaara , krievi paartrauca petrolejas pumpeešanu caur naftas vadu uz ventspili , pieteica ka investees savaas ostaas , ko arii izdariija , tad kaadeeļ jaamakksaa par ostas pakalpojumiem aarpus krievijas , ja taas ostas šim procesam ir gatavas? taakaa no politikas te smaķels maziņš

+5
-1
Atbildēt

0

valdemir 13.09.2016. 09.52

Lieliski! Pret bīstamu kravu tranzītu mēs arī cīnījāmies kopš astoņdesmito gadu beigām. Droši vien, es tajā skaitā – vai nu visu mītiņu tēmas var atcerēties. Un infrastruktūra pa šiem gadiem taču ir tikai rūsējusi.

+1
-9
Atbildēt

3

    klusais > valdemir 13.09.2016. 09.55

    par to infrastruktūru gan fleitē …

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    valdemir > valdemir 13.09.2016. 10.09

    Tiešām Lembergs ar Loginovu būtu visu sakārtojuši?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > valdemir 13.09.2016. 10.21

    Tad paskaidro konkrētāk kas ir sarūsējis ?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 13.09.2016. 09.19

Īstermiņā budžetā naudas mazāk, SC iegūs tēmu jauniem lozungiem par to kurp noved LR “tuvredzīgā” ārpolitika.

Ilgtermiņā – vēl viens solis pretī ekonomiskai un tā tad arī politiskai brīvībai no Kremļa ietekmes Latvijā. Tranzīta tirgus jau tukšs nepaliks, ja to pārvaldīs cilvēki ar galvu :)

+6
-9
Atbildēt

14

    klusais > rinķī apkārt 13.09.2016. 09.29

    RA – nebūs tik vienkārši to robu aizpildīt . Varbūt ir idejas ko citu vest?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 13.09.2016. 09.39

    klusais, taisnība vien RA ir, un uz Krieviju paļauties nekad nevarēs. Un pareizais jautājums būs nevis – “ko citu vest” (vest var vienalga ko), bet – “no kurienes citurienes vest” (Kazahstāna, Uzbekistāna, Kirgizstāna, Ķīna u.tml.). Gribi vai negribi, bet jāorientējas ir uz sadarbību ar citiem tirgiem, kā jebkurā biznesā, jo Krievija bija, ir un būs absolūti nedrošs un nepastāvīgs sadarbības partneris – ja var no šiem noslaukt naudu, tad tas jādara, bet tai pat laikā jābūt gatavam, ka tur viss var aizklapēties jebkurā brīdī ciet.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 13.09.2016. 09.45

    Austras koks – Kazahija un Uzbekija ar nav nekāda medus maize uz kuru varētu paļauties. Viena no nepopulārām versijām ir pardot viņiek terminālus un tad būs garantētas plūsmas. Kirgiztāna gan laikam ļoti maza un “vārga” lai pieminētu. No Ķīnas varētu “izspiest” varbūt vienu konteinervilcienu nedēļā , kas neko radikāli nemainītu . Drīzāk baltkrievus piebarot ar izdevīgākiem noteikumiem , jo viņiem nav izejas pie jūras un tagad viņi pamata krauj caur Klaipēdu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba. > rinķī apkārt 13.09.2016. 09.50

    Urrāpatriotiem pietiek ar ideju, kaut pastalās un pliku dibenu. Izrādās, ar to nepietiek. Par valsts ekonomikas attīstību neviens no viņiem nedomā, tautu domā pabarot ar lozungiem. Ceturtdaļu gadsimta esam tā baroti, kādi no tā uzbarojušies, citi aizbēguši.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 13.09.2016. 09.59

    klusajam – tak vienalga no kurienes, mans uzskaitījums nebija izsmeļošs, galvenais no maksimāli daudz vietām, lai būtu diversifikācija. Skaidrs, ka tie visi būs postpadomju telpas vai Āzijas tirgi un tādēļ grūti tirgi vai ar savām īpatnībām, bet sēdēt tikai uz Krievijas un īpaši neiespringt par kā cita attīstīšanu, un gaudot, ka nu būs sūdi, jo Krievija neko nevedīs, ir muļķība un nolaidība, kā arī nespējnieku rakstura parādīšana.

    Paļauties uz Krieviju kā vienīgo vai galveno tirgu nav prāta darbs nevienā biznesa jomā.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 13.09.2016. 10.19

    Austras koks – parunāt ir vieglāk kā izdarīt :) To apjoma kravu nemaz nav tik daudz no kurienes vest . Ķīna ir konteineru transports , Kazahiem ir tā pati nafta un zema satura mazuts , kas ir ļoti interesanta preču grupa , uzbekiem pamatā kokvilna , vēl interesanti ir dažādi kaltētie augļi . Jautājums ir par viņu kopējām eksporta jaudām mūsu virzienā , jo nevajag aizmirst , ka Melnā jūra viņiem tuvāk. Un vēl – mes esam pamanījušies iepriekšējos gados sačakarēt savu reputāciju kā pie kazahiem ( Rīnužu osta) tā pie uzbekiem ( pazudusī kokvilna) . Un varbūt vajag komentārā saprast domu par to ,ka ir jautājums ar ko aizstāt Krievijas preces , nevis to ,ka Krievija ir neaizvietojama .

    P.S. Neaizmirsīsim ka no minētā reģiona dzelzceļš tāpat iet caur Krievijas teritoriju un tā arī ir vesela sistēma , kur ešeloni var aizķerties nedēļām …

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.09.2016. 10.48

    Baiba Urrāpatriotiem pietiek ar ideju, kaut pastalās un pliku dibenu

    ——————-

    ne jau tāpat vien Lembergs sauc Nato par okupantiem. Ar urāpatriotismu un klaigāšanu pret tuviem kaimiņiem tālu netiksi. To saprot katrs kārtīgs saimnieks.

    p.s. Vai tiešām Rinkēvičam kaut kādu nenozīmīgu izteikumu dēļ vajadzēja aizvainot PSRS Tautas mākslinieku Kobzona kungu? Cieš ne tikai pastalnieki bet arī īsteni sorosīdi

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 13.09.2016. 10.50

    klusais, bet, protams, tas nav ne vienas dienas, ne viena gada jautājums, lai iegūtu jaunus tirgus un uzturētu attiecības. Tas ir ikdienas un daudzu gadu jautājums.

    Par Krieviju un tās “vipendroniem” ir zināms sen, jau no deviņdesmitajiem. Tādēļ tagad ostiniekiem un dzelzceļniekiem gaudot un žēloties, ka ir bēdīgi, ja pāris desmitgades nekas nav darīts, lai būtu arī citi tirgi, turklāt, kā minējāt, vēl pāris vietās sačakarētas attiecības, ir vienkārši nožēlojami un lūzeriski.

    Protams, ir vienkāršāk regulāri ietusot ar vienu klientu (krieviem) un sadzert, piemēroties tam vienam klientam, un ne par ko citu nedomāt, bet labi ir tikmēr, kamēr šis viens klients neizdomā ko citu. Ar tādu attieksmi var uz grunti jebkuru biznesu nolaist.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 13.09.2016. 11.05

    klusais. Ko un kā vest, tas nav mums apspriežams jautājums, jo, piemēram, es nezinu :) Par to lai spriež vīri, kuriem mēnešalga līdzinās manai gada algai :)

    Ar Krieviju ir baidīts jau no Atmodas sākuma, kad runas par to, ka Latvijā trūks asfalta ar ko ceļus lāpīt, jo Krievija to nedos, varēja dzirdēt katru dienu :) un bija ļauži, krui tam svēti ticēja.

    Katrs solis, kurš tiek sperts prom no tās Krievijas adatas, kuru pavisam viegli Kremlis var pārvērst sankcijās, ir solis pretī labklājībai. Kāpēc leiši izbūvēja savu terminālu, bet mēs ne? Man šķiet, ka tādēļ, ka viņi saprot šo vienkāršo patiesību,patiesību, kuru latvieši bieži vien nevēlas saprast. Lai arī ik pa laikam kā gripas epidēmiju pārslimojam krievu izraisītas banku krīzes, šprotu krīzes utt

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 13.09.2016. 12.01

    Baibiņ, LV ir vispadevīgākā no Baltijas valstīm, bet ekonomika visvājākā. Par ko šeit brēc “urāpatrioti”, kaimiņos ir oficiālā politika. Tu taču piečurātu biksiņas, ja kāda oficiāla LV amatpersona atļautos ko tādu kā lietuvieši?:)

    http://i1172.photobucket.com/albums/r571/eriksmaris/CsKO2ZrW8AAGSGl_zpsonubugn5.jpg

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 13.09.2016. 12.08

    AK , RA – labprāt padebatētu tālāk , bet darbi sauc.

    Stāsta būtība slepjas tajā , ka tranzīta nozare ir ar lielu ietekmi valsts ekonomikā (15 % no IKP ) un mēs esam visā tajā pasākumā ne izdevīgākajās pozicijās , jo mums ir maz trumpju tapēc arī nākas tā lavierēt. Žēl ,ka reizēm procesus čakarē vienkārša cilvēku mantkārība kā gadījumā ar kazahu investīcijām un uzbeku kokvilnu.

    Mēs varam būvēt mega plānus tranzītam , bet tos jebkurā gadījumā noteiks tie kuri dos kravas. Es patreiz neredzu nopietnu alternatīvu kravām , kas kompensētu šī gada 20% kritumu , kuram seko nesaņemta nauda, atlaisti darbinieki un samazināti infrastruktūras projekti. Tam seko līdzi arī pašizmaksass pieaugums pārvadājumiem , jo fiksētās izmaksas ir nemainīgas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba. > rinķī apkārt 13.09.2016. 12.16

    >lno

    No Jūsu teksta izriet, ka biksiņas jau esat piečurājis, jo vairāk par mēles deldēšanu netā neesat ticis.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 13.09.2016. 13.09

    Baibiņ, Tu klaviatūru “deldē” ar mēli?:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.09.2016. 14.52

    Baiba: Urrāpatriotiem pietiek ar ideju, kaut pastalās un pliku dibenu

    ——————

    ne velti ministrs Dūklavs ar saviem kolēģiem (un partijas biedriem) no MK centās normalizēt attiecības ar Krieviju, un patiesi nezinu kāpēc liberasti jāsauc par pastalniekiem un plikadīdām. Sorosonkulis taču viņiem kko atmet…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Austras koks 13.09.2016. 08.16

Vislabākais no teksta šis – “Atbilstoši no valdības saņemtajiem norādījumiem mēs pārorientējam kravu plūsmu…”. Tas tā baigi labi raksturo Krievijas biznesa brīvību – valdība norāda biznesam, kas tam jādara :)))

Neesmu speciālists šai jomā, bet kā ar neaizsalstošo ostu priekšrocību? Dragās ziemā Krievijā visu laiku ar ledlaužiem pa priekšu? Nesanāks padārgi? Tā jau ar valūtu sūdīgi. Normālā biznesā visu noteiktu peļņa, bet nu Krievija ir un paliek Krievija – šiem galvenais ieriebt, kaut paši no tā naudu zaudē.

Diez cik ilgi oligarhu-biznesa elite Putinu izturēs? Tiem taču galvenais ir nauda, bet Putina lēmumi peļņu neveicina, daļai pat ierobežo pārvietošanos rietumos. kaut gan paši viņi tur iekšienē gan jau redz situāciju labāk – varbūt no Putina nomešanas būs vēl sliktāk, ja nāks pie varas kāds no armijas vai FSB elites.

Te var redzēt varas klanus Krievijā:

http://varabungas.files.wordpress.com/2016/08/circles.jpg

Te tā Stratfor shēma interaktīva, var detalizētāk papētīt kas ir kas – https://www.stratfor.com/interactive/interactive-graphic-russian-influence?utm_term=independence&utm_medium=affiliate&utm_source=pepperjam&utm_campaign=21181

+3
-1
Atbildēt

7

    andrejs > Austras koks 13.09.2016. 08.31

    pirmkārt, stulbi naftu pumpēt uz ziemeļiem, nevis uz rietumiem, otrkārt, Brauciens no peterburgas pa jūras ceļu līdz Ventspilij prasa vismaz kādu pusotru dienu, treškārt, arī ilga un barga ziema. Ne tikai ledlauzis, bet arī nafta pa vadiem ziemā plūst ar grūtībām, jo aukstuma dēļ uz cauruļu sieniņām nosēžas parafīna daļiņas, kas krievu naftā ir īpaši daudz.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > Austras koks 13.09.2016. 09.14

    pāris piebildes –

    smagi ledus apstākļi Baltijas jūrā ir ar diezgan palieliem periodiem un problemas no Ventspils uz ziemeļiem nemaz nav tik biežas

    Latvijas ostas pamatā izvēlas nevis tīru ekonomisku apsvērumu dēļ , bet gan tapēc ,ka te viss ir sakārtotāks salīdzinājumā ar Krievijas bardaku un otrkārt starp DAF un FOB noteikumiem var pārzīmēt pēc vajadzības papīrus.

    andrejam speciāli – Latvijā naftas vads jau nedarbojas vairāk kā 10 gadus :) , bet letākais transports ir jūras transports , interesanti cik ātrā laikā nonāk cisternas no Pēterburgas līdz Ventspilij …

    un par biznesa brīvību … tas jau sen nav nekāds jaunums , pietiek paskatīties uz LDz kravu kritumu 20% apmērā , lai aizdomātos …

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 13.09.2016. 09.33

    klusais: andrejam speciāli – Latvijā naftas vads jau nedarbojas vairāk kā 10 gadus :)

    _______________________

    Nu paga, paga. Trubas jau ir divas – naftas truba un naftas produktu truba. Naftas truba nestrādā, bet naftas produktu truba strādā uz pilnu klapi – pa to dīzelis visu laiku iet.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > Austras koks 13.09.2016. 09.40

    Austras koks – andrejs minēja par naftu , par naftu atbildēju :) par dīzeļa trubu Tev taisnība tā strādā kā strādāja … un urbjas tajā ar tāpat kā urbās :) Interesanti vai skaitītāji Latvijas galā beidzot ir uzlikti , vajadzētu it kā būt , jo īpašnieks nomainījās .

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 13.09.2016. 10.44

    to klusais – es minēju, ka pumpēt naftu ziemas apstākļos ziemeļu reģionos ir visai grūti. Par vadu uz Latviju es neko neteicu, jo nezinu. Lasi uzmanīgāk. Starp citu, ja pareizi atceros, krievi sāka būvēt savas ostas pie Pēterburgas tikai tāpēc, ka lembergieši 90-tajos gados prasīja ļoti augstu pārkraušanas maksu, kas ievērojami pārsniedza pasaules cenas par šo pakalpojumu

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 13.09.2016. 10.51

    interesanti cik ātrā laikā nonāk cisternas no Pēterburgas līdz Ventspilij …

    —-

    vai patiešām kāds vispirms ved naftu uz Pēterburgu un pēc tam lejā uz Ventspili? :)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > Austras koks 13.09.2016. 11.57

    andrejs – ja paskatīsies kartē , tad galvenie naftas tranzīta ceļi Krievijas naftai ved rietumu un dienvidrietumu virzienā . Līdz ar to Ustjluga un Primorska sanāk uz transporta ass no Uhtas ieguves vietām un no Ņencu apgabala ieguves vietām . Ufas un tālakie sibīrijas ieguves rajoni sanāk vairāk uz austrumi -rietumi ass. Tā , ka Pēterburgas pieminēšana ir pamatota ka piemers. Ja par naftas pumpēšanu ziemā , tad Ustj-Lugā un Primorskā ziemas ir daudz maigakas kā ceļā kamēr nafta nokļūst līdz turienei :) un tas nav arguments , ko minēt Ventspils plusos.

    P.S. Trubas slegšanai Ventspilī ir nedaudz citi argumenti . Esmu kādriz par tiem aprakstījis . Un tie nav politiski :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Fikseris 13.09.2016. 06.43

Bet lembergs tā dibenu bučoja, pat NATO lamāja!

+18
-1
Atbildēt

3

    andrejs > Fikseris 13.09.2016. 08.10

    Un Rinkevičs ar visu pārējo vienotību tā rūpējas par okupantu pieminekļu saglabāšanu. Bet vienalga nekā… :(

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Centrum > Fikseris 13.09.2016. 08.16

    Atnāca P-lnodrejs un palaida purkšķi.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Fikseris 13.09.2016. 08.25

    atnāca brauns, genŗihs, pikaču un…. un ielika Fikserim plusiņu. Tas Lembergs gan ir maita!

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

sniega_roze 12.09.2016. 23.12

Forši. Un ko tad ogles turpinās vest? Tās lai arī droši caur Primorskubvai nu kur tur parocīgāk!

+2
0
Atbildēt

0

lno 12.09.2016. 22.46

Pateicībā par Abreni:)

+9
-10
Atbildēt

2

    Austras koks > lno 13.09.2016. 08.29

    Par argumentu, ka Abrenes atdošana uzlabos attiecības ar Krieviju un ka tā būs pretimnākošāka, vienmēr esmu ieņirdzis, tāpat kā par tiem, kuri šo argumentu ir izteikuši. Kādam idiotam jābūt, lai ticētu, ka kaut kā došana Krievijai sniegs kaut kādu ilgtermiņa labumu :)))

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jurisml_inbox_lv > lno 13.09.2016. 10.00

    par Abreni dabuuja ēzeļa ausis.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Neticis 12.09.2016. 22.32

Tas norāda, ka pasaule pamazām tomēr virzās prom no fosilā kurināmā, bet postpadomju žuļikiem būs mazāk nelegālu ienākumu no mūsu ostām.

+10
-3
Atbildēt

2

    Austras koks > Neticis 13.09.2016. 08.26

    1) Diez vai šī ir kāda norāde par virzīšanos prom no fosilā kurināmā. Tā ir tikai un vienīgi norāde uz Krievijas politiku un domāšanu. Kurināmā/enerģijas ieguves veidi, protams, diversificējas un dažādojas pasaulē, bet pieaug visu enerģijas ieguves veidu patēriņš, t.sk. fosilā kurināmā patēriņš joprojām pieaug un diez vai pieaugums tuvākajās desmitgadēs apstāsies;

    2) Protams, mūsu žuļiki naudu saņems mazāk, bet tai pat laikā arī Latvijas budžets saņems naudu mazāk. Runga ar diviem galiem.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > Neticis 13.09.2016. 09.23

    piebildei – katra tranzītā pārkrautā tonna iepludina valstī aptuveni 15 EUR , ko samaksā par pakalpojumu kravas īpašnieks.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam