Ceļu remonts pabeigts 325 km, vēl jāpaspēj saremontēt 1000 km
32Saistītie raksti
Viedoklis /
26. marts
Aizdevums vai investīcijas – ko izvēlēties uzņēmuma izaugsmei?
Viedoklis /
11. marts
Finanšu nozare gatava vairāk ieguldīt aizsardzības nozarē
Aktuāli /
29. februāris
Žurnāls: Kas draud Rīgai, ja nepildīs ģenerālprokurora rīkojumu?
Analīze /
28. februāris
Rīga «ielidojusi»
Aktuāli /
13. februāris
Speciālizlaidums: Meklējam skolotāju!
Komentāri (32)
LoveLove 06.09.2016. 16.19
Mana ieskatā lielākā problēma ir Eiropas standartiem atbilstoša autoceļu tīkla neesamība Latvijā. Autoceļu tīklu var salīdzināt ar asinsrites sistēmu, kas darbina ekonomiku, un nodrošina visiem iedzīvotajiem vienādas iespējas piekļūt civilizācijai. Piemēram, Polija noteica autoceļu tīkla izveidošanu par vienu no valsts prioritātēm un 10 gadu laikā spēja sasniegt fantastiskus rezultātus, izveidojot vairākjoslu autoceļus ar trokšņu barjerām un nožogojumiem meža dzīvniekiem. Bet mēs nespējam atrast finansējumu, lai izremontētu divjoslu autoceļus, pa kuriem brīvi pārvietojas meža dzīvnieki. Latvijas vēlētājus mēnesi pirms vēlēšanām būtu jāaizved uz Polijas autoceļiem, lai saprot, kā vērtēt savus politiķus.
0
jurisml_inbox_lv 06.09.2016. 10.33
interesanti buutu uzzinaat cik leišos izmaksaa 1 km ceļa remots taadaa liimenii kaa to dara muusu remonteetaaji , uzlejot bitumena emulsiju , kuru nober ar šķembaam , peectam pierullejot ?
0