Kā darītu mēs?

63

Komentāri (63)

generalno4 24.08.2016. 12.19

Raksta autore gudriniece.. iedomājieties kas notiktu ja mierīgi sāktu informēt par visām šīm lietām? Naciķu lumpeņi savu vadoņu vadībā uztiasītu tādu traci, ka nekādu iebrukumu nevajadzētu

+1
-9
Atbildēt

0

Anonīms 24.08.2016. 10.29

Varbūt es neprotu meklēt un kāds var palīdzēt, bet arī šorīt nevaru atrast iespēju noklausīties Baidena runu

+1
-1
Atbildēt

3

Valdis Eiserts 24.08.2016. 09.58

Manā prakses laikā šādu piejaukumu pamatvielai raksturoja ar apzīmējumu ZĪMES – viela ļoti tīra. Nedomāju, ka Tev izdosies šeit radīt histēriju, rādot ar pirkstu uz caurbraucējiem Mucenieku virzienā.

0
-1
Atbildēt

1

    Anonīms > Valdis Eiserts 24.08.2016. 10.12

    nu redz – tev toties izdosies radīt iespaidu, ka stāsts ir par bēgļiem Latvijā, nevis par ANO + Krievijas vēlmi latviešus padzīt no savas zemes

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 24.08.2016. 08.30

Smieklīgi un traģiski ir lasīt šos komentārus kontekstā, ka es vakardien tā arī nespēju noskatīties un noklausīties Baidena runu tiešraidē. Delfi, tvnet,ltv1 utt – letas logo un – error vai savienojums nav iespējams.

Es negribēju un negribu Latvijas čekistu atgremojumu, es pati gribēju dzirdēt un redzēt un izdarīt secinājumus, bet man tas bija liegts.

Neticu,ka runa bija par tehnisku kļūdu.

Otrs absurdais apstāklis – Latvijas valsts – parlamenta, prezidenta, valdības, nevalstisko un sabiedrisko organizāciju pārstāvēta – ir akceptējusi ANO kampanu – mēs darītu tāpat, mēs bēgtu. Tad par kādu civilo aizsardzību te raksta našeniece? Tad varbūt vispirms Latvijas valstij ir jātiek skaidrībā par ANO propagandas morāli, ētiku un galu galā tiesiskumu. Tam latvieši ir par gļēvu un vāju?

Viens vienīgs Valsts seksretārs no Aizsardzības ministrijas pret šo kampanu iebilda. Tad iznāk, ka Latvijā ar tās milzu birokrātiju ir tikai viens patriots ? Viens valstiski un patriotiski domājošs cilvēks?

Naudas , lai Latvijas laukus un pierobežas nodrošinātu ar apraidi nav!! Kā var noprast – nebūs. Naciķu parādniekam – tam kurš spriežot pēc mediju ziņām dzerstās un maukojās – divi miljoni uz sitienu …

+1
-4
Atbildēt

3

    Valdis Eiserts > Anonīms 24.08.2016. 09.22

    Skaisle nobažījusies, ka SAIMNIEKS-AGRESORS tiks izslēgts no ANO tāpat kā pirms WWII no TAUTU SAVIENĪBAS ? Jāsāk gatavot “morāle” ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 24.08.2016. 09.40

    Skaisle – eisertiņ ir nobažījusies par to, ka ANO kopā ar tavu mīļo Krieviju organizē propagandas karu pret Latviju, ar apddraudējumu Latvijas valstiskuma pastāvēšanai, ka bēgļi tam ir tikai iegansts. Jo tu taču esi tik zinošs – tu taču redzi un saproti, ka latviešu sabiedrībai, latviešu tautai tik un tā viedokli par bēgļu uzņemšanu neviens neprasa. Ka tautas viedoklis šai valstī netiek ņemts vērā … Tad pakustini smadzenītes – kam šāda veida propaganda ir izdevīga? Nu – sasprindzinies maziņais , nu?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Mr. V > Anonīms 24.08.2016. 16.25

    Protams, ka runa nebija par tehnisku kļūdu. Savienojuma pārslodze nav gluži tehniska kļūda, bet ierobežojums.

    Kad svarīga spēle hokejā notiek, ir līdzīgi, jo visi baigi grib redzēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 24.08.2016. 03.11

Latvijas iedzīvotājus gatavo kremlinu propaganda, bet kurš gatavo Vācijas iedzīvotājus ?

+1
0
Atbildēt

0

edge_indran 23.08.2016. 23.31

————–

Pastāvīgā cietēja tēls nederēs. Saruna ar Aināru Lerhi (LA, 17.07.2012.)

=======================================================================================

Kāds tiešām kaut kam gatavo Latvijas iedzīvotājus. Bez pamatota iemesla jau filmas par cietējiem neuzņem, vai ne? V.Kairiša vadībā uzņemtā “Melānijas hronika” ir vislabākā atbilde našenieču&Co. uzdotajam jautājuma:”Ko mēs darām [>25 gadus]?”

Pirmizrāde: 2016. gada 1. novembris.

http://uk.itvnet.lv/article/izklaide/520216.jpg

0
-5
Atbildēt

4

    Anonīms > edge_indran 24.08.2016. 08.37

    Pastāvīgā cietēja un upura tēls, jā – tas ir viens aspekts.

    Otra lieta – kas man šķiet loti būtiska saistībā ar 23. augustu –

    nacistu noziegumi ir ne tikai nosodīti, bet arī notiesāti, neviens padomju varas noziegums nevienā starptautiskā vai nacionālā tribunālā nav notiesāts.

    Nez kāpēc ebreju Šneiders tika Maskavas arhīvos, lai savā darbā Asinszeme uzrkastīti kādi ebreju šāvēji bija austurmeiropieši , toties mūsu – latviešu vēsturnieki, pat pie mūsu pašu – Latvijas čeku maisu pētīšanas netiek, nemaz nesapņojot par padomju noziedznieku tiesāšanu.

    Kam tas ir izdevīgi ? Mūsu pašu – Latvijas neatkarīgā valstī ?

    Lasiet interviju ar krievu vēsturnieku Petrovu šai numurā. Žurnāliste Nagle kautrīgi izvairās no situācijas Latvijā komentēšanas , bet ar ko tā atšķiras no krieva Petrova problēmām Krievijā?

    Lasiet un spriediet paši.

    Ā – to neviens negrib – gļēvuļi un liekuļi, kā es te sēžu un es sēžu !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > edge_indran 24.08.2016. 11.29

    ———-Skaisle:”… nacistu noziegumi ir ne tikai nosodīti, bet arī notiesāti, neviens padomju varas noziegums nevienā starptautiskā vai nacionālā tribunālā nav notiesāts.”

    ========================================================================================

    Ja nacisti kopā ar saviem sabiedrotajiem – itāļu fašistiem un japāņu militāriestiem būtu uzvarējuši 2.Pasaules karā, tad viņi tiesātu visus sabiedroto koalīcijas dalībniekus (ASV, L-Britānija, PSRS, Francija). Pašlaik tiesāšanas mānijas pārņemtajiem nāksies paciesties – turpināt skaidrot, izskaidrot un paskaidrot savu vēstures versiju.

    Obama will not apologize for Hiroshima attack, he tells Japanese TV

    http://images.tienphong.vn/Uploaded/duongnt/2016_05_11/f9e744fcb1756da925605dc888308881_TMRT.jpg.ashx?w=660&h=371&crop=auto

    https://www.theguardian.com/us-news/2016/may/22/obama-japan-hiroshima-interview-no-apology

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > edge_indran 24.08.2016. 11.45

    ———-Skaisle:”…Lasiet interviju ar krievu vēsturnieku Petrovu šai numurā. Žurnāliste Nagle kautrīgi izvairās no situācijas Latvijā komentēšanas , bet ar ko tā atšķiras no krieva Petrova problēmām Krievijā?”

    ========================================================================================

    Kad Latvijas iedzīvotāju skaits pēc 1991.g. būs samazinājies par 1 000 000 ( Pēteris Zvidriņš: 2050. gadā Latvijā būs 1,7 – 1,8 miljoni iedzīvotāju, NRA ), tad vairs nevadzēs pat žurnālistiem “kautrēties” par sasniegto? Krievijā demokrātu sasniegumi 90. gados bija tik’ iespaidīgi, ka petrovus, berezovskus u.c. reformatorus čubaisus bija spiesti no varas virsotnēm novākt. Ja 21.gs. turpinātos 1991.g. sāktā Krievijas integrācija Rietumkrātiņā, tad varētu pietrūkt pat eksporta gāzes&naftas trubas apsargātāju.

    Kāpēc petrovi uzstājas pret Staļinu?

    http://f1.s.qip.ru/1q1ISVxh.png

    http://burckina-faso.livejournal.com/1431878.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > edge_indran 24.08.2016. 16.44

    Skaisle

    toties mūsu – latviešu vēsturnieki, pat pie mūsu pašu – Latvijas čeku maisu pētīšanas netiek

    Kā tiksi, ja tos fanātiski sargā tavējie, čekas sulaiņi, kolorado lenteņi, Kononova NKVDešņiku šineļa uzlaikotāji: freibergas, zatļeri, pabriki, dombrovski, straujumas, rinkēviči, kozlovski un tiem radniecīgi organismi?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Evalc 23.08.2016. 22.50

Par Internetu – kā pierādījies valstīs, kur notiek nemieri un apvērsumi, atslēgt Internetu pilnībā un visiem mūsdienās nav iespējams. Līdz ar to nav vairs tik svarīgi, lai katram indivīdam būtu vairāki (rezerves) pieslēgumi. Vienmēr atradīsies kāds, kuram Internets būs, un kas ievietos Internetā to, kas notiek. Mūsdienās visas revolūcijas, apvērsumi u.c. ar telefonu kameru palīdzību tiek vairāk vai mazāk atspoguļoti tiešraidēs Internetā, no turienes ziņu kanālos TV. Un tā ir kardināla atšķirība no padomju gadiem, kad videokamera maksāja tūkstošus un sakari bija koncentrēti – tos varēja viegli atslēgt.

Valdības sakari, savukārt, ir cita lieta. Par to atbild dienesti un profesionāļi, kuriem par to maksā.

Atliek cerēt, ka viņi strādā labi, izvērtē riskus un neliek visas olas vienā groziņā.

Piekrītu autorei, ka jādomā par praktiskām lietām – pārtiku, ūdeni, pirmo palīdzību utt.

Mūsdienu cilvēkiem nav tādu izdzīvošanas prasmju, kādas bija padomju cilvēkiem.

+7
-1
Atbildēt

3

    edge_indran > Evalc 23.08.2016. 22.55

    ————

    Internets atslēgsies automātiski. Noskaties vismaz Hoļivudas grāvēju “Salauztā bulta”, lai apjēgtu notiekošo pēc atombumbas sprādziena!

    http://3.bp.blogspot.com/-2Le0R7NFZVg/TZzbGQr3WqI/AAAAAAAACJs/EEMHhoTMpJo/s1600/Broken%2BArrow.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Evalc 23.08.2016. 23.30

    Ir tiesa, ka Internetu pilnībā visiem neatslēdz un foto- un video- liecības rodas — turklāt ļoti biezā slānī. Tomēr Krimas un Donbasa gadījumā tas noveda pie pretēja efekta – sociālie tīkli ātri piepildījās ar visāda veida troksni. 2014.g. martā un aprīlī man kļuva smagi ikreiz, atverot Twitter lentu. Tur valdīja ārprāts; Latvijas cilvēki, kuri līdz tam bija uzvedušies līdzsvaroti, sāka retvītot nekur citur nepārbaudāmas sensācijas. Būtu vēl pusbēda, ja troksni ģenerētu vienīgi atklāti “vatņiki”. Bet brīžam nevarēja saprast, vai cilvēks simpatizē Ukrainas patriotu centieniem, vai arī tīšām citē visādas nejēdzības, lai provocētu un vienkārši radītu sajukumu un riebumu pret visu, kas tur notiek.

    Nu labi, ja es viens būtu apjucis. Bet toreiz izskatījās, ka arī visādi viedokļu rakstu autori un citi gudrinieki Anglijas un Vācijas avīzēs īsti nesaprot, kas notiek un ko vajadzētu darīt. Un cēlonis varētu būt tāds, ka Ukrainā normālie ļaudis tolaik vairāk rūpējās par izdzīvošanu, toties īpaši sarosījās profesionāli propagandisti un Photoshop lietpratēji. (Pēc 2.maija notikumiem Odesā informācijas plūsma drusku sakārtojās – un tad atkal ziņas varēja lasīt normāli.)

    Tāpēc, iespējams, vajadzīgs kaut kāds līdzsvars starp praktisko izdzīvošanu un dokumentēšanu. Jo rietumu žurnālistiem bieži vien nākas pievienot atrunas no sērijas “this claim could not be independently verified” (šo apgalvojumu nevarēja pārbaudīt no citiem avotiem). Faktiski sanāk, ka Photoshop laikmetā katrs notikums jābildē no dažādiem rakursiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Evalc 23.08.2016. 23.38

    ———Kalvis Apsītis:”… Faktiski sanāk, ka Photoshop laikmetā katrs notikums jābildē no dažādiem rakursiem.”

    =======================================================================================

    Faktiski sanāk kā tai teicienā:”Kas no vēstures nemācas – to vēsture bieži bargi pārmāca!” Vajag Ukrainas pēdējo 500 gadu vēsturiskos notikumus paštudēt, tad ar Photoshop nebūs jāniekojas.

    http://best-film.net/wp-content/uploads/2015/03/000001b-1.jpg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 23.08.2016. 21.25

Par to, ka civilai aizsardzībai derētu pievērst lielāku uzmanību – piekrītu.

Ja pareizi atminos, tad IeM plānoja izlaist bukletiņu. Kas jo ļoti būtiski – ja tiešām sāktos kāda karadarbība, tad aktuālas kļūs problemas ar dzeramo ūdeni (vismaz tiem, kas par ūdeni uzskata pet_pudeļ_ūdeni) un medicīnisko aprūpi. Kāda tur elektrība, kādi TV kanāli ??? Priecājies, ka esi dzīvs. Īstenībā – ja gribas ziņas, tad vajag pārnēsājamu radio, kas spēj uztvert īsviļņus – un arī tad nav nekādas garantijas, ka varēsi ko uztvert, jo abas karojošās puses centīsies slāpēt radiosakarus.

+4
-2
Atbildēt

5

    Kalvis Apsītis > Edgars Avotiņš 23.08.2016. 22.40

    Īsviļņu radio diapazonos (tajos pašos 25m, 31m utt.) šobrīd Latvijā gandrīz nekā nav. Sal. http://www.bbc.co.uk/programmes/articles/2x9tqt6mc05vB2S37j8MWMJ/global-short-wave-frequencies . Tās joprojām izmanto Āfrikā un Āzijā un Tuvajos Austrumos. Vismaz man nekas nesanāca – kaut arī es mēģināju izmantot gan no paziņas aizlienētu “Multi-Band World Receiver” Sony aparātiņu, gan VEF “Spīdolu” – un pārbaudīju tās BBC frekvences – kilohercus pārveidojot metros. Varbūt vajadzīgs kaut kāds cits aprīkojums?

    Manā 1980-to gadu bērnībā bija nesalīdzināmi labākas iespējas šajā ziņā – tolaik īsviļņu diapazoni mudžēja ar visādu valstu raidījumiem. Tagad tur arī kaut kas notiek – ēters nav kluss, skan visādi modēmu pīkstieni… Varbūt Āzijā un Āfrikā var kaut ko cilvēku valodā dzirdēt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Edgars Avotiņš 23.08.2016. 22.50

    ——–Edgars Avotiņš:”…. Kas jo ļoti būtiski – ja tiešām sāktos kāda karadarbība, tad aktuālas kļūs problemas ar dzeramo ūdeni…”

    ========================================================================================

    Avotiņ, kad nometīs atombumbu, tad problēmu vairs nebūs. Te, ko, kāds iedomājas karu pēc tāda paša scenārija kā 1. vai 2. Pasaules kara laikā?

    Globalizācija – tas ir jauna veida karš, kura graujošās sekas veikli maskē našenieces, nevēlas saredzēt apsīši. Ko vēl vajag, var būt 1 000 000 iedzīvotāju samazinājumu Latvijā, kā to 1944.g. evakuācijā iecerēja nacisti un Ostlandes darboņi? Būs, tikai nedaudz jāpaciešas. Process turpinās:

    “….Latvijas iedzīvotāju skaits tikai ceturtdaļgadsimta laikā ir samazinājies par 700 tūkstošiem cilvēku. Tikai ceturtdaļgadsimta laikā.”

    LU profesors, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķis demogrāfs Pēteris Zvidriņš:

    “Pēteris Zvidriņš: 2050. gadā Latvijā būs 1,7 – 1,8 miljoni iedzīvotāju”

    http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2014-06/540px/82289_b41ce8c264.jpg

    http://nra.lv/latvija/119981-peteris-zvidrins-2050-gada-latvija-bus-1-7-1-8-miljoni-iedzivotaju.htm

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 24.08.2016. 17.13

    Ja uzmetīs atombumbu, tad nekādu problēmu vairs nebūs – tad atliks tikai doties pie Pētera – par tādu scenāriju nav vērts satraukties, jo tur mēs neko nevarētu mainīt. Bet … pieļauju, ka pat Putinam gribas dzīvot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 24.08.2016. 17.17

    Kalvi – nu ja vajadzēs, tad raidīs. Vienkārši patreiz izmantotos Ultra īsviļņus nevar tālu aizraidīt – tāpēc no tiem kara situācijā vispār nebūs nekādas jēgas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Edgars Avotiņš 25.08.2016. 02.01

    >>> Edgars Avotiņš: Kalvi – nu ja vajadzēs, tad raidīs. Vienkārši patreiz izmantotos Ultra īsviļņus nevar tālu aizraidīt – tāpēc no tiem kra situācijā vispār nebūs nekādas jēgas.

    =======

    Nu jā. FM-radio labākajā gadījumā varēs izmantot iebrucēji, nevis parastie iedzīvotāji.

    Pat ja īsviļņu radio raidījumi kaut kā atdzīvosies – visticamāk nebūs vairs daudz cilvēku, kuri tos mācēs uztvert. Šobrīd izplatītie radioaparāti satur FM (t.s. “ultraīsviļņus”) vai AM (ko senos laikos sauca par “garajiem viļņiem” – piemērotā diennakts laikā ar tiem varēja sadzirdēt arī kaimiņvalstu stacijas bez milzīgiem traucējumiem; bet faktiski tur arī nekā prātīga vairs nav).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 23.08.2016. 19.45

Kādi nodevēji naciķi,man nelabi metas

Cik tev autorīt kremlis samaksāja ?

Tā vietā lai skaidri un gaiši,tieši un konkrēti uzralstītu,ka šī kampaņa ir ANO un Putina kremļa kopdarbs,lai pieprasītu to apturēt,lai man uz ielas no milzu plakātiem neskatītos vitsū kremļa un ano pērkamās maukas,tā vietā plašas runas par to vai mājās ir sērkociņi un vai Ušakova ielu rakšana nav kara sākums.

Manu māju -ar latviskas valdības akceptu,ar visu partiju klusēšanu tris reizes turēja bez apkures pieslēgšanas. Man bija sajūta kā izsūtījumā Sibīrijā. Izdzīvoju. Tāpēc mani nebaida grūtības mani baida politiķu nodeviba.

Vienā brīdī pa kluso uzklausa rīkojumus no kremļa vicepremjera,ottā brīdī ar troksni uzņem amerikāņu viceprezidentu,bet fonā aicinājums kravāt mantiņas un gatavoties bēgšanai.

+6
-20
Atbildēt

8

    lno > Anonīms 23.08.2016. 19.50

    Skaisle. Ar tevi jau pavisam švaki…

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Anonīms 23.08.2016. 21.13

    uz skaisle

    Ar šodienu es Jums oficiāli sāku formēt dokumentus uz idiotu salu, kur aizsūtīju Bet un DD1. Jums spravka no durkas nav vajadzīga, pietiek, ja salas dežurantam parādīsiet visu to, ko šeit esat samurgojusi.

    Varbūt pat taisīšu rotāciju – atrotēšu Bet atpakaļ uz IR, a ja nu pie prāta nākusi. Viņas mīlulis “dūķis” tagad aptaisījies…

    Iedomājos to traģisko skatu – skaisles mājai atslēgta apkure, bet partijas klusē…

    Naciķi skaislei pagrabā ventiļus izgriezuši, pagalms pied..sts…

    A Baidens šiko ar troksni, bļadj!

    Maucība.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 23.08.2016. 21.19

    Lno ,smukulīt,pastāsti man,cik naciķu politiķi ir pārgājuši pie saskaņiešiem?

    Nu Kalniņš jau laiku netērēja,tam citi apgriezieni,tas uzreiz pie putina.

    Par tiem citiem uzraksti

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 23.08.2016. 21.24

    Nu bruņiniek,ne uz kādu salu pie tevis nebraukšu,neceri

    Rotē savu lembergu, ak un uz salu aicini draugi zatleru

    Labi,man nāk miegs,pasūtīju sev smukus sapņus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Anonīms 23.08.2016. 21.30

    Kad Skaisle nervozē, texti kļūst nelasāmi – pirksteļi sāk trīcēt, burteļi sāk lēkāt…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 23.08.2016. 21.44

    Elle un indija,eisertiņ,kur tu biji? Man nebija ar,ko kašķi dzīt.

    Nelieti,nevazājies apkārt.

    Nu labi,puisīši,pucējiet zobiņus un pidžamās un tad fiksi uz gultām. Rīt būs nopietnāka runāšana.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Anonīms 23.08.2016. 22.02

    uz skaisle

    Es turpmāk iešu uz visiem piketiem pret bēgļiem, mēģināšu Jūs sazīmēt..

    Gan jau būsiet kaut kur pūlī baltā žābo ar mietu vienā rokā, otrā eklers. Un ja vēl aurosiet -“.. bļadj, naciķi, maukas…man mājās elektrības nav, bet bēgļiem dzīve šika..” – tad točno skaile būsiet.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 24.08.2016. 09.22

    Skumjais Bruņiniek

    naciķi mītiņus vairs nerīkos, naudu saņēma, ko gan citu šiem vēl vajag

    žabo man nav, bet varu dabūt, eklēri nav mans repertuārs, bet prom nemetu

    labāk stāsti kā es tevi pazīšu ? Nebūsi taču īstās veco laiku dzelzs bruņās , varbūt kā betmens, vai spaidermanis, vai varbūt kā Lāčplēsis būsi? Un uz kura kūpošā bulvāra stūra mēs satiksimies , lai apmainītos rupjām laipnībām?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

gunta_leona 23.08.2016. 19.30

Viena lēģerī sirdi uztrenējusi tik labi, ka jau gadus 5 vienk eksistē pēc insulta teica – zini kāpēc karā tik daudzi izdzīvoja – ģimenēm bija kāds miltu maiss, kartupeļi, uz bēniņiem karājās žāvēts speķis, tagad – pazudīs elektrība un nekā nebūs…

+6
-2
Atbildēt

0

Kalvis Apsītis 23.08.2016. 19.10

Domāt-rosinošs R.Našenieces raksts. Man jāatzīst, ka arī es neesmu izdarījis mājasdarbu – neesmu, teiksim, pārbaudījis spēju pieslēgties Internetam, izmantojot kaut kādu rezerves savienojumu (izņemot mobilo sakaru torņus vai Lattelecom optiskos kabeļus). Atcerēsimies, ka Ēģiptē latviešu izcelsmes Aljazeera žurnālistu Pēteri Gresti arestēja tieši brīdī, kad viņš safilmēto materiālu gribēja pārraidīt caur satelītu. Kāpēc P.Greste mācēja darīt tādas lietas, bet es nemāku? Faktiski – mērķis ir panākt, lai mēs visi spētu pavēstīt Aldžazīras televīzijai, kas te notiek. Ja ikviens spētu būt kā Pēteris Greste, tad arī riski katram atsevišķajam cilvēkam būtu mazāki.

Nākamais solis – jānoskaidro, kā nodrošināt relatīvi drošus sakarus mūsu amatpersonām. Čečenijas pirmo prezidentu Dž.Dudajevu Krievijas specdienesti 1996.g. nogalināja ar raķeti tieši brīdī, kad viņš sazinājās caur satelītu. Visticamāk, cilvēku no raidītāja var attālināt ļoti vienkārši – ar dažu vadu un/vai sadzīves rūteru/maršrutētāju palīdzību. Bet atkal – tas ir mājasdarbs, kuru es neesmu veicis. Nerunājot par spēju arī uzzināt jaunumus no Interneta. Mamma atceras, ka mans vectēvs pēc atgriešanās no izsūtīšanas līdz pat mūža beigām (t.i. apmēram no 1955.g. līdz 1962.g.) savā lauku sētā ik dienas klausījies Amerikas Balsi. Jautājums – vai arī es vajadzības gadījumā prastu atrast, kur raida VOA vai BBC?

Manuprāt, spēja ārkārtas situācijās fiksēt notikumus un aši aizsūtīt uz ārzemēm – ļoti uzlabotu mūsu drošību. 1991.g. janvārī to palīdzēja nodrošināt pašaizliedzīgi zviedru, dāņu un vācu reportieri. Tolaik bija arī vairāki televīzijas darbinieki – Latvijas patrioti. Teleoperatori Andris Slapiņš un Gvido Zvaigzne par barikāžu notikumu dokumentēšanu tika nogalināti. Tomēr jārēķinās, ka nākamais saasinājums var prasīt lielāku iedzīvotāju iesaisti. Filmējot, fotografējot, nosakot GPS datus. Manuprāt, nevajadzētu pilnīgi norakstīt Lattelecom un citu sakaru uzņēmumu darbību kā Latvijas valsts pastāvēšanai viennozīmīgi naidīgu. (Kaut arī pašlaik, šķiet, šie uzņēmumi atbalsta Krievijas informatīvās telpas un krievu valodas pašpietiekamību.) Bet, ļoti iespējams, arī tur strādā valsts patrioti. Manuprāt, ir jābūt gataviem viņiem palīdzēt un lūgties par viņiem.

Ir, protams, arī prasmes izdzīvotājiem un pilsētnieku evakuēšanai un arī militāri aspekti, par kuriem cilvēki jāinformē. Pieņemu, ka par to vairāk zina citi.

+10
-2
Atbildēt

8

    edge_indran > Kalvis Apsītis 23.08.2016. 23.06

    ———Kalvis Apsītis:”… Jautājums – vai arī es vajadzības gadījumā prastu atrast, kur raida VOA vai BBC?”

    ========================================================================================

    Atbilde – Vašingtonā dzirdēsi VOA, Londonā – BBC!

    “[Roberts] Zīle: pēdējais laiks doties Rietumu virzienā”

    http://www.nacionalaapvieniba.lv/wp-content/uploads/2013/04/ZILE_Roberts_EP.jpg

    http://www.robertszile.lv/2010/09/zile-pedejais-laiks-doties-rietumu-virziena/

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    moonlight > Kalvis Apsītis 24.08.2016. 16.52

    Kalvis Apsītis

    Zināšanām un iemaņām vairs nebūs nozīmes, kad X stundā atnāks pakaļ Kozlovska, Mežvieta un Maizīša plintnieki, kopā ar bruņotām atvaļinātām krievu armijas militārpersonām.

    Kas attiecas uz mūsu amatpersonām, visu vajadzīgo tiem nodrošinās viņu čekas kuratori.

    Latvijas gadījumā pretoties agresoram iespējams tikai pilnīgi lokalizējoties un to darīt tikai šaurā lokā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Kalvis Apsītis 24.08.2016. 17.10

    Kremļa aģents Mēnesgaisma atkal aģitē pret organizētu Latvijas aizsardzibu – sak – ja gribat aizstāvēt, tad izvēlieties to pašu taktiku, kuru jau Latvijas mežabrāļi zaudēja 1944-1949. gadā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Kalvis Apsītis 24.08.2016. 17.21

    Kalvi – kāpēc Greste mācēja? Tāpēc, ka viņam TV kompānija iedeva satelīt-telefonu vai kaut ko tamlīdzīgu.

    Bet ja tā reālāk – kāds pie velna internets??? Kara apstākļos? Kur Tu elektrību rausi?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > Kalvis Apsītis 24.08.2016. 17.39

    Edgars Avotiņš

    Par tām padlām es spriežu pēc to darbiem un tie, viennozīmīgi, ir vērsti pret latviešu valsti un tautu.

    Pilnīgi pietiek jau ar to, ka Maizītis ir nodrošinājis neierobežotu pieeju valsts noslēpumiem: Meļņikam, Zaharjinam, Savickim, Rāvim, Korenam, Esterkinam, Suharenkai, Fiļam, Bernim un vēl desmitiem mūsu nedraugu un atņēmis to Brokai, Naudiņam un Dreimanei un piedraudēja atņemt arī Belēvičam, šoreiz par nevēlēšanos dāvināt Stradiņa būvniekiem – čekistiem papildus 16 miljonus VM budžeta naudas, lai sāktu domāt. Nemaz nav jābūt paranoiķim.

    http://www.protesti.lv/latvijas/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 25.08.2016. 01.46

    >>> Bet ja tā reālāk – kāds pie velna internets??? Kara apstākļos? Kur Tu elektrību rausi?

    =======

    Kara skartajos apgabalos, teiksim, Donbasā elektrība ar pārtraukumiem mēdz būt pat rozetēs – cilvēki var uzlādēt kaut kādas nelielas ierīces. Mazu telefoniņu var arī no automašīnas piepīpētāja lādēt. Bet, iespējams, vajadzīgi arī ģeneratori. Cits stāsts – ar kādu kurināmo tos darbināt?

    Protams, satelītu sakarus privātpersonas parasti neizmanto; tie nav arī lēti. Bet kādai daļai cilvēku tie jāmāk izmantot. Tāpat kā vecos laikos bija radioamatieri.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Kalvis Apsītis 25.08.2016. 10.31

    Donbass nav īsti karš.

    Tur ir situācija, kad Ukraiņi, pat ja gribētu uzbrukt, tad nevar to atļauties, jo tad Krievija veiks prettriecienu, ko savukārt Ukraina nespētu atsist. Savukārt Krievija marinē situāciju, jo … publiskais tēls vēl daļā Pasaules sabiedrības vēl nav galīgi sabojāts (pieņemu, ka ASV ir piedraudējuši – ja jūs to, tad mēs šito).

    To, kas patreiz ir Doņeckā – drīzāk varētu nosaukt – “pēc kara”, kad jau okupants ir izveidojis sev vēlamo kārtību.

    Latvijas situācijā …, ja pieņemam, ka NATO pildīs savus solijumus, tad šāda jēla situācija nav iespējama. Ja šeit būs mazi zaļi vīriņi, tad Latvija un NATO viņus noslaucīs no zemes virsas, bet ja Krievija veiks pēkšņu, strauju, plānotu konvencionālo uzbrukumu, tad Krievija mūs noslaucīs no zemes virsas un pēc tam NATO mūs vēlreiz noslaucīs no zemes virsas, lai mūs atbrīvotu. Trešā iespēja – kodolkarš … nu tur vispār vairāk jādomā par baltu palagu nekā par internetu.

    Personīgi domāju, ka Krievija mums neuzbruks, kamēr nebūs ieguvusi kontroli pār Ukrainu un Baltkrieviju. Kā arī – uzbrukums ir maz ticams, kamēr NATO un ES būs vienotas. Ja Trampa utml tipu dēļ izjuks NATO – tad gan varam gaidīt “atbrīvotājus”. Esmu lasījis analītiku, ka Krievija jau pamazām spiež uz Baltkrieviju un Baltkrievijas pierobežā tiek izvietots Krievijas karaspēks. Arī Krievu portālos ik pa laikam parādās uzsaukumi Baltkrievijas krieviem – lai viņi grupējas un gatavojas. Tā ka … personīgi uzskatu Lietuvas kašķēšanos ar Lukašenko par neproduktīvu – pareizāka ir Latvijas politika – turēties ar viņiem draugos un palīdzēt noturēt Baltkrievijā stabilitāti … tiesa gan – Lukašenko mūžīgi nedzīvos …mums būtu izdevīgi, lai varas nomaiņas brīdī Baltkrievija saglabātu neatkarību. Tas nekas, ka viņi draudzējas ar Krieviju – galvenais, lai Putins nevar brīvi izmantot Baltkrievijas teritoriju lai uzbruktu Latvijai, Lietuvai, Polijai un Ukrainas ZR galam (tai skaitā Kijevai)

    Kopumā – mums jāgatavo sava aizsardzība, lai celtu likmes (lai nevar zaļie vīriņi sadibināt tautas republikas) – jo iespēja, ka Krievija veiks atklātu uzbrukumu ir daudzkārt mazāka.

    Un no savas puses jācenšas darīt visu, lai NATO neizjuktu.

    Paralēli – der pabalstīt Ukrainu un Baltkrieviju – jo viņi piesedz mūsu pakaļas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Kalvis Apsītis 25.08.2016. 11.35

    Edgars Avotiņš

    pareizāka ir Latvijas politika – turēties ar viņiem draugos un palīdzēt noturēt Baltkrievijā stabilitāti

    Čekas paskvilu skribents, Ozoliņš, īpaši pacentās uzjundīt intelektuāli alternatīvi apdāvināto prātus ar rakstu par Parādnieka un Naudiņa hokeja spēli pret Baltkrievijas politiķiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lno 23.08.2016. 18.00

Nešaubos, ka tiem, kuri sapņojuši par koalīciju ar SC un mūžīgo draudzību ar RU, šis raksts izsauks histēriju:)

+11
-8
Atbildēt

1

    Dr. Bērziņš > lno 23.08.2016. 18.33

    Nu bet saprotams taču. Tik ilgi pūlējās uzprišināt attiecības ar RUS, uz zivjus cehiem veda un vēl jau nezinām, kur visur vēl. Un te pēkšņi, še tev, kāds kaut ko svepst par aizsargāšanos! Ko traucē, Našeniece, viss tik labi gāja!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

lno 23.08.2016. 17.55

SC ar ZZS nostiprina dradzību – Nils pārrok Rīgas ielas, Duklavs ar kremlīnu uzkož reņģīti:)

+13
-4
Atbildēt

2

    moonlight > lno 23.08.2016. 18.35

    lno

    Ozoliņa, Sprances un Kļaviņa sūdos graudu nav. Vai tiešām visām ministru darba tikšanās ir jābūt saskaņotām ar Rinkēvičas vīru? Kāpēc tad saskaņiešu vadītās IeM un ĀM nebija Dvorkoviču ielikušas melnā listē?

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > lno 23.08.2016. 21.13

    No militārā viedokļa – jo vairāk pārraktas ielas, jo vieglāk aizstāvēt. :P

    Tiesa gan – evakuācija neiespējama. Bet … kur gan varētu evakuēt miljonu/divus … vēl jo vairāk situācijā, kad NATO par bīstamāko vietu uzskata Suvalku koridoru un Baltijas jūrā Krievijas kuģu vairāk par par NATO kuģiem …? Būsim reāli – nekāda evakuācija nespīd un arī privāti bēgļu gaitās atklāta kara situācijā doties nebūs iespējams.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

tara 23.08.2016. 16.20

Piekrītu katram autores vārdam.

+16
-7
Atbildēt

1

    Dr. Bērziņš > tara 23.08.2016. 18.55

    LAbi un pareizi uzrakstīts, kas ir tas ir.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

klusais 23.08.2016. 15.54

Vai bildē pie raksta ir Rita Eva Našeniece ?

+6
-15
Atbildēt

1

    lno > klusais 23.08.2016. 17.51

    klusais. Nepazīsti vairs savu draudzeni zanI?:)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam