Meli par nodokļiem Latvijā un citur Eiropā

196

Komentāri (196)

Anonīms 22.02.2017. 05.20

AIZDEVUMA PIEDĀVĀJUMS

Vai jums ir nepieciešams kredīts? Mēs dodam out visa veida aizdevumu, piemēram, parādu aizdevums, biznesa aizdevums, medicīnas aizdevums, mājas aizdevums, students aizdevums

Sazinieties ar mums šodien pa e-pastu uz finansiālo palīdzību: [email protected]

Ar laba vēlējumiem

0
0
Atbildēt

0

Aigars 01.08.2016. 22.04

Kopā LV valsts no viena darba devēja saņem 762.39, lai kāds varētu uz rokas saņemt EUR 1000.

UK valsts saņem ap EUR 20, lai kāds varētu saņemt EUR 1000 uz rokas.

Verdzība.

+3
0
Atbildēt

0

mūsu alus 29.07.2016. 21.49

Ja ar kaut ko ir iespējams manipulēt, tad ar to nav viss kārtībā. Punkts.

+5
-4
Atbildēt

4

Elmārs 29.07.2016. 14.55

Papētīju Edvīna Puķes sniegtos datus-nekā nepatiesa tur nav…sanāk,ka galvenā melotāja te ir pati Buiķe,kurai tā ir pierasta lieta-ar propagandu tak jāatbalstsa Saeimā sēdošais tētiņš…un kur tad vēl brālītis,kura izcilajām spējām piemērotu amatu neviens nespēj atrast

+6
-7
Atbildēt

4

    Dr. Bērziņš > Elmārs 29.07.2016. 15.14

    Elmār, iepazīstini mūs ar savu pētījumu rezultātiem. Es jau starplaikā VID kalkulatorā Latvijas algu datus ieliku. Nesakrīt Puķes teiktais.

    Un kāpēc nesakrīt Puķem dati par Lielbritāniju un Vāciju?

    Nāc klajā Tu ar saviem cipariem.

    Jeb Tev kaut kāds personīgs naids uz autoru? Pēc tā izskatās gan, jo nekā nevar saprast, kādā veidā raksts IR varētu atbalstīt Saeimā esošo “tētiņu”. Tu arī piederi pie tiem garā vājajiem, kuriem visi, kas kaut kādā vadošā amatā atrodās, jānorej? Vai taisnība vai netaisnība. Lai nu ko, bet zinātnieku Buiķi ļoti cienu, viņš Latvijas labā ir daudz darījis. Par tādu Elmāru pie klavierēm gan dzirdu pirmo reizi!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Elmārs > Elmārs 29.07.2016. 16.02

    Zini,man pilnīgi vienalga,vai tu par mani dzirdi pirmo,vai tūkstošo reizi….attiecībā par autoru-politika Buiķiem ir tikpat,kā ģimenes bizness-brālītis Vienotībā ,papiņš Nodevēju apvienībā un šī savukārt atbalsta ar saviem rakstiem visas šo noziedzīgo partiju izdarības,konkrēti šajā-tautai postošo nodokļu politiku…par zinātnieka Buiķa “”sasniegumiem”””Latvijas labā vēl arī būtu krietni vien jāpastrīdās….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Elmārs 29.07.2016. 16.31

    Jā, zinu, zinu – visi tie ļaunie, apkārt vieni nodevēji.

    Bet kur tie Tavi atmaskojošie cipari? Cik tad atvelk UK un Vācijā no algas?

    Citādi tukša muldēšana vien sanāk un privāta izrēķināšanās. Vismaz šajā portālā Tev atskaitot Buiķes rakstu nekas cits nav interesējis. Sakritība? Nedomāju…

    http://www.bildites.lv/images/8zdrurmqf0yh93m93f3.png

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Elmārs 29.07.2016. 18.21

    ——–Dr. Bērziņš Jā, zinu, zinu – visi tie ļaunie, apkārt vieni nodevēji.

    Bet kur tie Tavi atmaskojošie cipari? Cik tad atvelk UK un Vācijā no algas?

    ================================================================================

    “Davai” ciparus galdā! No kādas summas atvelk UK un Vācijā, ja Latvijā:

    “2016. gada 1. ceturksnī mēneša vidējā bruto darba samaksa valstī bija 827 eiro, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati.”

    http://www.csb.gov.lv/notikumi/videja-alga-sogad-varetu-augt-lenak-42452.html

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 29.07.2016. 14.17

Tirgus bābas šurp atsūtītas, lai izvilktu Puķi no cilpas, kurā trāpījis aiz muļķības, bet brigādes biedrenes jau nav par kapeiku gudrākas. No malas vērojot – maisās kā pa āliņģi.

+3
-3
Atbildēt

6

    Anonīms > Valdis Eiserts 29.07.2016. 14.29

    nu ko tu tik kautrīgs eisertiņ, mani konkrēti tavs baltais kažoks interesē, kamēr sev tādu nedabūšu – mierā nelikšos. Lūk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Valdis Eiserts 30.07.2016. 09.12

    Šis nav diskusiju raksts, tāpēc izmantot sacelto troksni, lai apzagtu garderobi, neizdosies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Valdis Eiserts 30.07.2016. 09.48

    nespried pēc sevis eisertiņ, ai ai nespried pēc sevis

    Es pati visu , viss, kas man ir ir pašas – ja nav, ko gribu – tātad nespēju Nav mana morāle tevi noģērēt un tad staigāt tavā kažokā, pati nopelnīšu !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Valdis Eiserts 30.07.2016. 09.49

    un tev eisertiņ jau neviens nav diskuiju raksts, visur tu tikai klusi iekod vai ierejies vai nosķaudies , Tavas domas, spriedumi ir tikpat noslepenoti kā čekas dokumenti

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Valdis Eiserts 30.07.2016. 10.16

    Mani baida Tavs – MIERĀ NELIKŠOS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Valdis Eiserts 30.07.2016. 10.25

    tas,ka baidies nu reiz atkal ir liekulīgi, tomēr jāatzīst – patīkami.

    Izlasīju par Atbalslta mītiņu Erdoganam Ķelnē , kas paredzēts rīt – neteikšu ,ka es baidos, bet – ir tomēr jocīga sajūta piedzīvot tik straujas un tik būtiskas pasaules izmaiņas – bet ko darīt – tāda dzīve … labi, ka tu vismaz te paganies, tad varu ar tevi pakasīties, nekam citam jau nederi

    http://www.spiegel.de/politik/ausland/erdogan-unterstellt-deutschland-defizit-bei-meinungsfreiheit-a-1105462.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Raimonds 28.07.2016. 21.18

Nodokļu lielums darba algai 1000 Eur http://lvil.lv/lv/ekonomika/

+7
-3
Atbildēt

0

Raimonds 28.07.2016. 21.14

Pie mums ir tik gudras tās tirgus Bābas,,,, ka par nodokļiem sāk rakstīt!

+6
-7
Atbildēt

3

    Dr. Bērziņš > Raimonds 29.07.2016. 13.22

    Raimond, par Tavu gudrību jautājums pat nepaceļas, jo nosaukt tā sievietes var tikai pēdējais plukata. Tā pat kā tur augšā tas personāžs, kurš skaislei uzrakstīja kaut ko par krievu garnizonu utt. Ja jūs abi esat veči, tad man vispār kauns par mūsu dzimti.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Raimonds 29.07.2016. 14.22

    Bērziņ, nepatīk tirgus ? Jau 100 komentāru ar lietderības koeficientu kā tvaika lokomotīvei !

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Raimonds > Raimonds 30.07.2016. 18.55

    Nu jā, varbūt par skarbu,es nodokļu lielumu pētu jau desmit gadus,sarežģītā šī lieta ir! Bet tā jebkurš žurnālists ņem un kaut no sava prāta uzraksta par nodokļiem …..Tomēr jābūt sajēgai!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Latvijas 28.07.2016. 14.20

Jā.edvīns Puķe ir rets indivīds kas vienlaikus vēlas būt gan masons,komunists un Nacionālists.Ir bijis sātana sektas loceklis.Kas gan tik viņš nav bijis,bet ne jai par to iet runa.Ja sakaitām visus meslus kopā ko jāatdod valstij ,tad summa tik tiešām iznāk liela,un ne jau sāls ir tur kā šie mesli tiek nosaukti.par nodokļiem vai soc iemaksām.Ja forma godīgi meslus maksā pilnā apmērā ,tad no ieņēmumiem pāri paliek tikai 30 procenti.Nav vērts nemaz strādāt,bet lieta ir tur ka no valsts neko atpakaļ būtisku dabūt nevar.N malas tikai redzam kantoru žurku izšķērdīgo dzīvi un VID korumpētību kā arī simts goblinu algu paaugstināšanu,bet Latvijas pokemons aizvien vairāk ieslīgst nabadzībā,jaunos sodos,maksājumu palielinājumā un nodokļos vai pareizāk izsakoties meslos-vēl pareizāk-mēslos

..

+10
-1
Atbildēt

1

dzeris49 28.07.2016. 13.22

Vuispar jau, daudz svar’ig’ak, ka tos nodok’lus izlieto, k’a izlieto Latvij’a, tas, laikam, visiem zin’ams, t’apat k’a tas, ka apm’eram 20% bud’zeta tiek likum’igi, puslikum’igi un nelikum’igi, ‘isten’ib’a, nozagta, un neviens pat nem’e’gina pret to c’in’ities, korupcija ‘seit ir valsts p’arvaldes forma, vismaz, visai pasaulei tas ir zin’ams, iz’nemot, protams, m’usu politi’kus.

+6
-5
Atbildēt

3

    moonlight > dzeris49 28.07.2016. 13.36

    dzeris49

    Vuispar jau, daudz svar’ig’ak, ka tos nodok’lus izlieto, k’a izlieto Latvij’a

    Lai čekas viķirānei, LC un LC/LPP padlai, savai sugas māsai, radītu amatu.

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/jaunizveidotaja-saeimas-generalsekretara-amata-apstiprinata-karina-petersone-14111406

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 28.07.2016. 13.36

    jā , piekrītu tā ir , vien ar piebildi, ka paši esam vainīgi , necīnāmies, bet sakravājam koferi un aizbraucam.

    No otras puses – tas ir arī vienīgais iespējamais izdzīvošanas variants.

    Lasīju kasjauns – Inga Gorbunova stāsta, kā viņas mātei gandrīz atņema dzīvokli – likumīgi – ar Latvijas tiesu sistēmas atbalstu.

    Dzīvoklis bija izīrēts, īrniece nebija apmaksājusi rēķinus, tie krājās lidz 6 000 eur , arī tiesas pavēsti īrniece nebija nodevusi īpašniecei.

    Bet – Dzīvojamo māju likums un MK Noteikumi par pārvaldīšanas līgumiem taču nosaka, ka

    1)ka apsaimniekotājam laicīgi jātiesājas ar nemaksātājiem , MK noteikumos vispār minēti 2 mēneši ,

    2) mājai ir jābūt kontaktpersonai, kura taču varētu noskaidrot vai tas cilvēks,kas tik ilgi nemaksā vispār vēl ir dzīvs ( kā bija Raņķa dambī Rīgā un Liepājā, kur tika atrasti mumificēti cilvēki dzīvokļos)

    Vai apsaimniekotājiem valsts ar konfidenciālajām cenām nenodrošina milzu peļņu ?

    Nu nodrošina jau gan …

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 28.07.2016. 13.38

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 28.07.2016. 12.22

Latvija ir vistaisnigaka valsts pasaule.

Man te pazina ar 50 gadu sta’zu sa’nem pensiju 190, Lembergs,, ZZS “inval’ids” komunistu funkcion’ars un bl’edis – 6000 m’enes’i.

Kur v’el taisn’ig’aka soci’ala, pensiju, nodok’lu sist’ema, k’a mu’l’kuzem’e, tik pieejama medic’ina, mums viss priek’s cilv’eka, glu’zi k’a PSRS!

+8
-4
Atbildēt

23

    Anonīms > dzeris49 28.07.2016. 12.26

    lasīju, ka lielākā pensija Latvijā ir 19 000 eur , lūk, kā tas iespējams – tīri ziņkāre moca mani

    Tapat lasīju par dažiem VKKF darbiniekiem , kuriem pašu darbošanās laikā pieškirtas mūža pensijas – uzrakstiet arī par to žurnālisti …

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.07.2016. 12.31

    Mu’l’kuzem’e, ja tev ir nauda un sakari, viss ir iesp’ejams, pat pie’nemt uz p’aris dien’am likumu, p’ec kura pie’s’kirt sev pensijas, un p’ec tam to atcelt, nav iesp’ejams tikai kaut ko izmain’it, no ‘s’is valsts, ja negribi dz’ivot korump’et’a absurda pasaul’e, var tikai emiogr’et.

    Un ‘zurnalisti var rakst’it, ko tik grib, kuram tas intetrs’e, mums viss notiek “likum’igi”.

    Un “vienk’ar’sa tauta” ar visu jau samierin’ajusies un dom’a, ka visam t’a ar’i j’ab’ut, tie dzimtcilv’eku g’eni dzi’li iek’s’a un str’ad’a, lei’siem un igau’niem t’adi nav, t’ap’ec tur viss sav’ad’ak.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 28.07.2016. 12.34

    tāpēc jau cilvēki turpina aizbraukt – ko tur citu teikt

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 28.07.2016. 12.44

    ————-

    Brīvi cilvēki brīvā Eiropas Savienībā!

    Tāpēc 21.augustā “veiksminieki” svinēs sava projekta 25. gadadienas jubileju!

    Priekš, auseklīši, priekā!

    http://y.delfi.lv/norm/53018/1253616_iHPTnE.jpeg

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 28.07.2016. 13.02

    Vēl saule nebija uzlēkusi, bet nimfomāne ar durkas sanitāru jau bija sākuši lamāt “muķuzemi”:)

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    moonlight > dzeris49 28.07.2016. 13.15

    lno

    Sandra nav nimfomāne, viņa jau drīzāk ir cietēja, kurai pat Rinkēvičs, Streips un Puķins ir “seksīgi” puiši.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.07.2016. 13.17

    Tev 12.31 vel saule nav uzlekusi?

    Padalies, ko ‘nem ieksa, es ari gribu.

    Labi, ja nepatik mulkuzme, sauk’su turpm’ak Latviju par zemi ar izcil’ako un nekorump’et’akop VP pasaule.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 28.07.2016. 13.17

    tev gan vēlu tā saule lec …

    Otra lieta – neviens nelamā Dzimto Latviju, bet lamā to valsts sistēmu, kas dzīvi šai zemē padarījuši tik grūtu tik daudziem cilvēkiem, ka viņi no tās bēg

    Ja lasu, kas notiek Sīrijā – jā – man būtu jātur mute ciet – man ir viss, bet – ja es lasu plašsaziņas lidzekļus un es lasu, jo esmu sabiedrības daļa – man spalvas ceļas stāvus – kādā likumīgu bandītu un neliešu zemē es dzīvoju

    Man patīk klausīties visādu mūziku – piemēram, to pašu I am feeling good – zvēru – tas palīdz … tepat rakstīts ka šovakar Pēterbaznīcā solās būt labs koncerts, varbūt aiziešu – bet … tā kultūra vien nespēj radīt to sirdsmieru , kas nepieciešams izdzīvošanai

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 28.07.2016. 13.38

    nu tu mūnlaitiņ jau vispār seksbumba – citādi par tevi nepateikšu

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > dzeris49 28.07.2016. 14.16

    dzeris49

    Padalies, ko ‘nem ieksa, es ari gribu.

    Vai no durkas aiznestie haloperidola krājumi jau cauri?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 28.07.2016. 14.47

    …oppāāā!….vecais komunists ar deģenerātu apvieno spēkus kopējas lietas labad, lai apkarotu citādi domājošos…

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 28.07.2016. 15.44

    Neticami, bet abi atsaucās!:):):)

    P.S. Arī V groša nesaturējās:):):)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    not mii > dzeris49 28.07.2016. 17.02

    nu Lembi gan nav ko locīt,- viņš godīgi pateica, ka naudu mantojis no visiem zināma nabaga. Bet vai tā taisnība, ka sausais atlikums no Latvijas prezēšanas EU ir Straujumas 5000e pensija? Parasti jau Latvijas premjeri pelna stipri vien zem 5000 un ar zemkopību arī daudzi nekur tālu nav tikuši.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 28.07.2016. 17.06

    redz cik viegli un ātri tevi var paēdināt , lno …

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 28.07.2016. 18.17

    ….Skaisle….vecajam komunistam ln0, šķiet, ka viņš ir bezgala asprātīgs, bet ar katru gadu kļūst arvien nožēlojamāks un nožēlojamāks…un pievērst sev uzmanību – ai, kā gribas…

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 29.07.2016. 09.40

    zane, ko Tu jaucies – kāds nu lno komunists – vai tad neredzi , ka īsts čekists – var teikt – klasika ! Tāds cinisms un ļaunums – nu ko tu zane, ka es tev saku – čekistu te vairāk kā lapseņu dārzā

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 30.07.2016. 20.12

    …Skaisle….vai tad čekists varēja būt bez komunista biedra kartes?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 30.07.2016. 22.47

    ———

    Varēja, ja viņam bija “karsta sirds, tīras rokas, skaidrs prāts”.

    Ja netici – pajautā vēsturniekam Bonifācijam:”Kad viņš brauks uz Arhangeļsku pētīt VDK arhīvu par…”

    http://www.letonika.lv/groups/multimedia.aspx?prev=1&entryTitle=070370_1.gif

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 31.07.2016. 13.06

    Zanes slapjais sapnītis, kura dēļ tā gatava ne tikai katru oponentu saukt par īstlatvieti, rasistu, čekistu, bet vienu otru vārgāku vietējo vīreli nospiest kā blakti:):):)

    http://i1172.photobucket.com/albums/r571/eriksmaris/CorraOhXYAUqxmQ_zpsxs1dcz5c.jpg

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 31.07.2016. 14.33

    …ln0…wow!…nebiju gaidījusi no Tevis tik drosmīgu atzīšanos, ka esi vārgs vīrelis, līdzvērtīgs blaktij…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 01.08.2016. 11.32

    lno – vecs vīrs, bet puišeļa gājieni – čekistiem jau arī piemīt cilvēciskas vājības … kaut gan viņi ir necilvēki – vampīriem līdzīgie

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    sniega_roze > dzeris49 01.08.2016. 12.36

    Drīz svinēsim sava projekta 100. gadadienu, ja Tu par mūsu valsti te tā nicīgi izsakies. Un labi ka tā.

    Patīk tas kādiem austrumu ķēmiem vai nē, kuriem labāk bija padomāt par spējām maksāt algas jau pēc gada – 2017. g. 2. pusē un 40 % nabadzīgu iedzīvotāju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 01.08.2016. 14.27

    ———-

    25. gadadiena arī šomēness jāsvin!

    http://nkc.gov.lv/wp-content/uploads/2015/03/4maijaR_25_03-755×1000.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 28.07.2016. 11.47

————-

Viens no IR-šu “ārštatniekiem” aicināja:

“Andris K. Bērziņš: Latviešiem laiks mainīties no patērētāju uz uzņēmēju nāciju.” (LA,1.07.2015.)

Eirokrāti atsaucās:”Jaunie elektrības tarifi sit pa pirkstiem ražotājiem”

Briest trīskāršs elektrības sadārdzinājums!

http://www.la.lv/jaunie-elektribas-tarifi-sit-pa-pirkstiem-razotajiem/

+1
-1
Atbildēt

0

nomale 28.07.2016. 11.47

Nezinu Puķi un nezinu to kantori, BET lai darba devējs varētu savam darbiniekam samaksāt to 1000 “uz rokas” viņam būs jāšķiras no tiem 1700 eiro! Nevajag te dalīt kas skaitās nodoklis un kas neskaitās – te lejā tas nevienu neinteresē! Te lejā interesē lai nāktu reālas investīcijas, kuras rada reālas darbavietas, bet šīs investīcijas iekšā nenāks, jo pirmkārt šeit ir bandītiska tieslietu sistēma, un otrkārt, tieši dēļ šiem nenormālajiem nodokļiem! Investīcijas ies tu, kur ir progresīva nodokļu sistēma!

+15
-4
Atbildēt

5

    Anonīms > 28.07.2016. 12.23

    Liekas, šajā jautājumā cilvēkiem ir atšķirīgs redzējums atkarībā no tā, vai algu saņem vai nopelna. Tiem, kuri algu vienkārši saņem, ir vienalga, cik darba devējam (šajā gadījumā visdrīzāk valstij) jāmaksā darba spēka nodokļos, tāpēc var priecāties, ka sociālais nodoklis ir tikai 10%.

    Un tad vēl, protams, ir žurnālisti un pārējās priviliģētās kastas, kas sociālo nemaksā principā un var gudri spriedelēt par zemajiem nodokļiem.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 30.07.2016. 08.40

    Nesapratu šo teikumu.Kas ir tie,kas algu vienkārši saņem bez nopelnīšanas?Kas tie par liekēžiem te domāti?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > 30.07.2016. 08.46

    ērikiņ – iedzer kafiju, atskaidro prātu un tad nāc te rakstīt , ja visi neko nesapratīs, kad tad notiks?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 30.07.2016. 08.56

    skaisle,uzmanies,es patlaban ēdu ķiplokus.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    moonlight > 30.07.2016. 22.26

    nomale

    jo pirmkārt šeit ir bandītiska tieslietu sistēma

    Ne jau TM nozīmē augstākos miliču amatos, tos, kas ir simbiozē ar organizēto noziedzību un ne TM ieliek tiesnešus. Tur 100% vainīgas kremļa maukas, kam visvairāk mandātu Seimā. Ja TM būtu nopietna teikšana tiesiskuma nodrošināšanā, visas Vienotības un SC padlas sen jau par noziegumiem pret valsti būtu notiesātas un barotu tārpus

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Austras koks 28.07.2016. 11.27

Bet ja par nodokļu nomaksu, tad:

1) sociālās apdrošināšanas iemaksas juridiski varbūt arī nesauc par nodokli, bet būtībā tas ir nodoklis :)

2) nodokļu slogs tomēr jārēķina, kāds ir uzņēmējam – cik uzņēmējam izmaksā cilvēks, kuram jāmaksā 1000 EUR uz rokas – un te nu sanāk, ka ja cilvēkam nav atvieglojumi, tad darba devējam izmaksās šis darbinieks mēnesī 1762,79 EUR.

Tātad, lai saņemtu uz rokas 1000€, nodokļos tiks nomaksāti 762,79€. Izmaksu sadalījums būs šāds:

Alga uz papīra – 1,426.03 = 1000 uz rokas + 426,03 darbinieka nodokļu daļa.

socapdrošināšana – 486,13, no kā darbinieka daļa 149,73, darba devēja daļa 336,40;

iedzīv ien nod – 276,30

riska nodeva – 0,36

Nezinu kādi nodkļi Vācijā un UK, domāju, ka kardināli neatsķiras – kāda likme lielāka, kāda mazāka. Vēl kāds papildus varbūt, kāds pie mums nav utt.

BET BŪTĪBA – nodokļi IR lielāki kā viduslaikos.

Un tas tādēļ, ka jāuztur mizlīgi birokrātiskie aparāti, jo tiek regulēts un kontrolēts visu ko vajag un nē. Eiropā faktiski ir sociālisma ekonomika ar nenormāliem nodokļiem, milzīgu valsts kontroli un ierobežojumiem dažādās jomās un lielu naudas pārdali.

+20
-3
Atbildēt

31

    edge_indran > Austras koks 28.07.2016. 11.31

    ———–

    Esi eirokrāts! Mācies, študent – mācies no “veiksmes stāsta” radītājiem!

    http://www.e-r.lv/info/ienakumi/img/1.png

    Latvijā ir lielākā ienākumu nevienlīdzība Eiropas Savienībā, secina ekonomistu apvienības BICEPS īpaši Re:Baltica pētījumā (2012).

    http://www.ir.lv:889/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Iveta Buiķe > Austras koks 28.07.2016. 12.24

    Cien. Austras koks!

    1. Man tomēr Jums jāiebilst, jo sociālā apdrošināšana nekādā gadījumā nav tas pats, kas nodokļi. Ja mana informācija neviļ, tad šodien atkal palielinājusies algu izmaksa aploksnēs, kas drusku bija piebremzēta Vienotības valdīšanas laikā. Tīri cilvēciski varu to saprast – valstī daudz nodokļu maksātāju naudas tiek izniekots. Tomēr, kad šai paaudzei pienāks pensijas gadi, tad arī būs pilns internets par to, ka visu mūžu nostrādājām, bet valsts, lūk, pensijā maksā kapeikas. No sociālās apdrošināšanas maksā arī pensiju, tamdēļ ir svarīgi cilvēkiem saprast, ko tad no viņiem atvelk un kāpēc.

    Starp citu, ja ir tik maza ticība valsts pensiju sistēmai, ka cilvēki atsakās uzturēt valsts sociālo apdrošināšanu un algu saņem konvertos, tad saprātīgi un godīgi būtu ietaupīto soc. maksājumu daļu ieguldīt vecuma nodrošinājumā – kādā privātā apdrošināšanā vai nekustāmā īpašumā. Es neaicinu tā darīt, es tikai norādu, ka pilnībā ignorējot jebkādu uzkrājumu vecumdienām, būs ļoti negodīgi vēlāk trūkumā vecumdienās vainot valsti. Tas neattiecās uz tagadējiem pensionāriem, kuri strādāja okupācijas laikā, bet uz tiem, kas tagad ir darbspējīgā vecumā.

    2. Ja kāds vēlējās aprēķināt un salīdzināt kopējās darbaspēka izmaksas dažādās valstīs, tad tā arī vajadzēja rakstīt un attiecīgus skaitļus ievietot. E. Puķes aprēķini ir nekorekti un melīgi.

    Mēs nonākam sfērās, kur salīdzinājums kļūst vēl grūtāks. Var salīdzināt dzīves līmeņus, nevienlīdzību – visās šajās jomās situācija Latvijā varētu būt stipri labāka, jo latvieši ir gudra un strādīga nācija. Bet 1991. un sekojošos gados neizdevās izveidot godīgu valsts pārvaldes sistēmu, tā bija caura kā siets, pa kuru aizplūda liela daļa tautas labklājības celšanai pieejamās naudas.

    Neturpināšu, jo par tādām lietām varētu rakstīt garus pētījumus un vajag arī, jāsaprot, kas notika Latvijā, kas notiek un kāpēc. Bet tā ir cita tēma.

    Attiecībā uz salīdzinājumu ar viduslaikiem atklāti atzīšos, ka mulstu par Jūsu rakstīto. Ja esat speciālists/-te šajā lomā, būtu ļoti interesanti lasīt dziļāku pētījumu par to, kā viduslaikos tika izlietotas nodevas, cik lielas tās bija un līdzīgas lietas. Mani tas interesētu. Tikai šaubos, ka salīdzinājumu ar mūsdienām būs ļoti sarežģīti izveidot, ja jau pat šodien salīdzinājums dažādu valstu starpā nav nemaz tik vienkāršs. Bet ja kāds to izdarītu, domāju, ka tādam materiālam būtu daudz lasītāju.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 28.07.2016. 12.32

    es domāju,ka salidzinājums ar viduslaikiem bija tāda tēlaina metafora – kad nodokļi bija tāds perfekts cilvēku apzagšanas mehānisms

    biju Romā – Sv. Pētera baznīcā – un man bija tādas divējādas jūtas – no vienas puses – cilvēka roku radītais skaistums , jā arī apstrādātie dārgakmeņi, skulptūras , terpi utt utjrprj , no otras puses – man visu laiku vizualizējās ainas no Rozes vārda – par tiem nabagiem, kas pie klostera gaidīja atkritumus, lai tos rītu

    Domāju, ka šobrīd mēs virzāmies uz līdzīgu situāciju – arvien vairāk un skarbāk tiek plēsts no sociāli neaizsargātiem un arvien vairāk privilēģiju saņem bagātie

    Nu kaut vai piemērs,ar solidaritātes nodokli – lielo algu īpašnieki tiesāsies ar valsti. Nosauciet man vienu trūcīgo, vai vienu nabagu , kurš tiesājas un uzvar šo valsti ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 28.07.2016. 12.38

    ———

    ” Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.”

    D.Beitnere-LaGalla, kultūras socioloģe.

    ( Arnis Terzens: ‘Paldies globalizācijai’; saruna ar Dagmāru Beitneri (fragmenti). Delfi.lv)

    ==============================================================================

    Tagad daudzi “dziesmotās revoļūcijas” iedvesmotāji un īstenotāji daudz ko spiesti konstatēt par saviem prieksstatiem.

    “Emsis: bijām naivi par ES brīvo tirgu”

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2016/07/LET_16470948-664×444.jpg

    http://www.la.lv/emsis-naivi-ticejam-ka-es-tirgus-nodrosinas-musu-partikas-realizaciju/#comment-9379822

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 28.07.2016. 12.51

    ———-Skaisle es domāju,ka salidzinājums ar viduslaikiem bija tāda tēlaina metafora…..

    ================================================================================

    “– Ja domājam par latviešu kultūras likteni šobrīd, gaidīt Latvijas valsts atbalstu nopietniem projektiem ir bezjēdzīgi.”

    Nav tāda kāda “metafora”. IR-šiem noderētu pēc H.Tumana nointervēt vēsturnieku Kasparu Kļaviņu, tad tas salīdzinājums kļūtu labāk saprotams.

    http://i3.apollo.lv/img_thumbs/23_9b8f1/201403/405/520143.jpg

    «Mērnieku laiki» – izcili arī Eiropas mērogā


    http://www.la.lv/mernieku-laiki-izcili-ari-eiropas-meroga%E2%80%A9/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > Austras koks 28.07.2016. 13.01

    Iveta Buiķe

    kas drusku bija piebremzēta Vienotības valdīšanas laikā.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pieļauju, ka izlaupīšanas apjomi SM ir drusku mazinājušies, bet citur viss pa vecam. Saskaņieši: Rinkēvičš un Kozlovskis joprojām pie ietekmīgākām silēm.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Austras koks 28.07.2016. 13.19

    40% IKP pārdale ir normāla lieta, bet pārdala lielus ienākumus, kamēr Latvijā pārdala nabagu ienākumus, bet miljonāriem dod pabalstus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Austras koks 29.07.2016. 09.31

    Austras koks – salīdzinājums ar viduslaikiem interesants – bet – ja paskatāmies “latviešu cilšu laiku”, tad no nodokļiem uzturēja virsaiti, dažus labiešus un viņu karadraudzi un uzcēla koka pilis (ne vienmēr milzu pilis ar torņiem – pārsvarā kaut kas līdzīgs Lielvārdes brīnumam – mietu sēta kalna galā). Nu vēl esot bijuši tilti pār mazām upītēm. …Šķiet ka tie arī ir visi tā laika valsts izdevumi.

    Ienākot krustnešiem izdevumi krasi pieauga – mūra ēkas, visa baznīcas uzturēšana, pastāvīgi tiesneši (1-2x gadā, bet tomēr jauztur) utt

    Palasam “Pastariņu” (150 gadi atpakaļ) – pagasts savus nabagus izdalīja samniekiem uzturēšanai. Savukārt tie, kam bērni dzīvi – tie bērnu uzturā.

    Par Ulmaņlaikiem un pirmajām okupācijām – vai zinājāt, ka vietējos ceļus uzturēja pagasta saimnieki? Granti uzbēra, bedres aizlīdzināja, ziemā sniegu tīrīja (tur kur autosatiksme) Loģiski, ka valstij un pašvaldībām izdevumi bija mazāki.

    Mūsdienās valsts izdevumi nav tikai birokrātiskais aparāts (kas procentuāli paņem ļoti niecīgu daļu), bet gan izglītība, soc nodrošināšana un pensijas, ceļi, dabas aizsardziba utt – lietas, kas senāk nebija valsts darīšana.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    agrunte > Austras koks 29.07.2016. 09.43

    Edge Indran kārtējo reizi ielicis te mēlīgu dezinfografiku. Es to esmu atspēkojis pie tā raksta, skatieties zem tā linka komentāru ar pareizu infografiku un paskaidrojumu:

    http://i45.tinypic.com/vpewc2.jpg

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 29.07.2016. 11.16

    Buiķe: …sociālā apdrošināšana nekādā gadījumā nav tas pats, kas nodokļi.

    —————————-

    vai ar valsts pensiju fondu, kas faktiski ir ieņēmumi no “sociālās “apdrošināšanas” iemaksām”, netika aizlāpīts valsts pamatbudžeta caurums Dombrovska “veiksmes stāsta” laikā?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Austras koks 29.07.2016. 12.22

    Latvijā ne tikai pensiju fonds ir cietis, daudz kas cits arī. Loģiski domājot, no kā tad visi oligarhi un miljonāri savas naudiņas sagrābās, tas pat ezim skaidrs, ka no budžeta nāk liela daļa visu šo veiksminieku. No zelta tilta līdz Stradiņiem – visur ir otkati un prokati.

    Bet ko tas maina Puķes aprēķinos, ka tie nepareizi?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 29.07.2016. 13.34

    ———–Dr. Bērziņš:”….

    Bet ko tas maina Puķes aprēķinos, ka tie nepareizi?”

    ===============================================================================

    “….80% kolonija;…”

    Toties secinājumus neviens neapstrīd.

    Kā tādās reizēs izsakās:”Aiz kokiem [skaitļiem] mežu [būtību] nepamana”.

    Pasaules Bankas vadītāja jautājums, tiekoties ar Siguldas “simtlatniekiem”, izraisa jautrību

    http://www.irlv.lv/upload/image_file/name/2010_08/14854/zeliks_roberts_sigulda_1_andrejsterentjevs-media_large.jpg?1330957866

    http://www.irlv.lv/2010/8/13/pb-prezidents-100-latu-stipendija-diena-vai-menesi

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > Austras koks 29.07.2016. 18.11

    1. Man tomēr Jums jāiebilst, jo sociālā apdrošināšana nekādā gadījumā nav tas pats, kas nodokļi.

    Вообще-то надо смотреть, что пишет сам ВИД

    Nodokļos uz Valsts kasi tiks pārskaitīts. и из примера с 1000 нетто как раз видно, что эта сумма НАЛОГОВ как раз состоит из подоходного и социального налога.

    Вы будете спорить по формулировкам с самой налоговой службой?)))

    С таким же успехом можно говорить, что и подоходный на самом деле не налог, так как с этих денег потом плательщик получает услугу от самоуправления в виде полиции самоуправления, школы и садика, отремонтированных дорог и т.д.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > Austras koks 29.07.2016. 21.56

    Ja saeima pieņems likumu, ka ābolus Antonovka turpmāk sauks par plūmēm, tad juridiski tās būs plūmes, bet dabā nekādu izmaiņu nebūs, tie būs tie paši āboli. Tas pats ar nodokļiem un soc. iemaksām.

    Un vai zināt, kurš ir autors šai brīnišķajai nodokļu sistēmai? Jūsu karsti mīlētais Andris Šķēle!

    Un Jūsu karsti mīlētā Vienotība vienmēr ar zobiem un nagiem ir greizsirdīgi aizstāvējusi Šķēles kunga sasniegumus.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Austras koks 29.07.2016. 22.44

    Man gan tāda aizdoma, ka tas bulgārs, kurš te ķeburus ievietojis, visdrīzāk kādu pavisam citu spēku aizstāv, tikai ne Vienotību. Tu arī?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 30.07.2016. 08.44

    Vai tad starp šiem spēkiem ir būtiska atšķirība?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 30.07.2016. 09.03

    edge-indran, Paldies par interviju ar Kasparu Kļaviņu! Manī izraisa pārdomas divi “mīnusiņi” pie tās – tos atstājuši IRši-lasītāji vai IRši-rakstītāji !? Grūti iedomāties, bet vēl jau nevar izslēgt arī variantu IRši-analfabēti. Tas ir sarežģtāk. IRši-analfabēti prot gan lasīt, gan rakstīt, bet likt mīnusiņus tos motivē skaudība(zemapziņa), ka kāds par viņiem gudrāks.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 30.07.2016. 10.43

    nu eisertiņ, ka viedokļu atšķirības – tāds arguments tev vispār nav , vai ne?

    Noklausīšos to interviju , kad atnākšu, bet tev pa ciskām jau tagad, neciešu šito čekas patriarhus!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 30.07.2016. 10.45

    ———–agrunte Edge Indran kārtējo reizi ielicis te mēlīgu dezinfografiku. Es to esmu atspēkojis pie tā raksta…

    ================================================================================

    90+10=70+30< 1% turpini atspēkot secinājumus (summu)! "IR-šu analfabēti" bija un ir kā resurss tiem, kas pēc 25 gadu prasmīgas darbošanās pašlaik saņem pensiju > 5 000 EUR:

    “Lemberga pensija pārsniedz eksprezidenta Bērziņa saņemto”

    http://www.irlv.lv/upload/image_file/name/2016_07/83984/lembergs_palens-media_large.jpg?1469792157

    http://www.irlv.lv/2016/7/29/lemberga-pensija

    0
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Austras koks 30.07.2016. 11.13

    Dr. Bērziņš

    visdrīzāk kādu pavisam citu spēku aizstāv, tikai ne Vienotību.

    Idioti un latviešu nīdēji ir sadalījušos tajos, kuri atbalsta SC un tajos, kuri Vienotību, bet nākamā Saeimā visnielietīgākiem Vienotības kropļiem būs atradušās vietas apvienībā SC un tad abu elektorāts savienosies ekstāzē.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Austras koks 30.07.2016. 12.47

    Man gan stipri ticamāka izskatās SC apvienošanās ar ZZS, kuras saimniekam nudien ES antikoruptīvā politika ir kā zobusāpes. Drošāk piesūkties tēvoča Putina sistēmai. Par Vienotību nez vai daudzi vairs balsos, bet par ZZS kā balsoja, tā balsos. Aitu bars jau neskatās, ko viņi dara.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 30.07.2016. 13.36

    Eisertiņ,izlasīju interviju ar KK-Tev par ieteikumu viena karsta slapja buča,edgem otra. Pirmoreiz lasu,ka kāds ir tik patiess patriots.

    Neticami.

    Bet nu tagad drusku atpūties,tad turpināsim to pašu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Austras koks 30.07.2016. 14.04

    Es arī gribētu – par kuru interviju ir runa? Varbūt var linku palūgt, citādi te visi tādi gudri palikuši, negribas atpalikt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 30.07.2016. 14.15

    Dr.Bērziņam.Kaspars Kļaviņš – edge-indran ieteiktais kungs ar brillīti(ne Pasaules Bankas vadītājs) gabaliņu augstāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 30.07.2016. 14.23

    Skaisle, Kautrējos publiskā vietā dienas vidū turpināt TO. Ja man vajadzēs izplatīt portālā dezinformāciju, noteikti lūgšu Tavu stāstu par to kā Merkele tūlīt atcels Puķinam sankcijas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 30.07.2016. 15.25

    Skaislei uz 10:43. Nav man ČKas skola pielipt kā pirtslapai un tēlot viedokli tā vietā, kur noklausoties jāiepazīst pieredzējuša cilvēka stāstījums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 30.07.2016. 16.09

    Slikti tai čekas skolā mācījies,eisert. Toties repeat metode tev ir izstrādāta līdz pilnībai. Cik noprotu ,tu savu krustu no mana kakla nenoņemsi,kamēr Merkele neatsauks sankcijas pret Krieviju. Varu vien tik izdarīt,kā to absolūti ignorēt. Kā aizmirst,ka pumpa ir tieši uz deguna

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 30.07.2016. 16.14

    Par to,ko raksta KK – gan būtu vērts spriest. Piemēram,mums ir Kultūras padome ,mums ir KM -kā tas nākas.,ka daži mūsu literatūras flagmaņkuģi ceļo apkārt pasaulei par valsts naudu 3 reizes gadā,bet mums nav NEVIENA paša latviešu valodas un literatūras žurnāla

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 30.07.2016. 17.23

    Varu Tavu “nesaturēšanu” ilustrēt daudzos veidos, bet tāda PĒRLE kā Merkelei pierakstītā sankciju atcelšana ilustrē bezkaunību kvadrātā{Puķina foto it kā kristīgo demokrātu kongresā}. Pirmajā brīdī sev jautāju:”Vai tas skuķis nav AR MEIJĀM”?

    P.S. kādreiz sankcijas atsauks – to jau visi saprot, bet 2016.gada 12.jūlijs IRšu atmiņā paliks ļooti ilgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 31.07.2016. 15.00

    ….andrej…beidz putroties!…Kalvīša laikā pamatbudžeta lāpīšanai no soc.budžeta tika paņemts gandrīz miljards latu…Tev biezpiens jāēd…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 01.08.2016. 11.35

    varu tev pateikt, ka tu eisert esi kā enkurs trijastūrī – apollo redakcijas publikācija, mana tālākizplatīšana – un tava enkurotā popularizēšana līdz bezgalībai – semjon semjonič …

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 28.07.2016. 11.20

Puķe ir salicis kopā nesalīdzināmus lielumus:

1) Tas ka Latvijā viekāršs algas saņēmējs nodokļos nomaksā 80% – tas ir ņemot vērā IIN + SOC + PVN. Un tam ciparam ir jēga, ja salīdzina ar ļoti turīgiem cilvēkiem, kas ienākumus saņem ka procentus no aizdevuma, bet savus lielos izdevumus veic caur uzņēmumu un tadējādi PVN atgūst atpakaļ.

2) Savukārt Lielbritānijas un Vācijas gadījumos ir ņemti vērā tikai IIN un SOC iemaksas.

Autores komentārs, ka Soc Iemaksas nav nodoklis un ka to iedzīvotājs atgūst kā veselību, pensiju utml. … No vienkārša iedzīvotāja viedokļa Soc iemaksa pilnīgi nekādi neatšķiras no IIN.

+11
-2
Atbildēt

43

    Anonīms > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 11.25

    kopš janvāra – šī gada – klusi, bez brīdinājuma mums ir maksas medicīna – vai – gandrīz visa medicīna ir maksas – tā kā – nav jābūt kremlinam , lai saprastu, ka atkal mānās un melo – cilvēki taču ir tie, kuri te dzīvo un visu paši piedzīvo

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Iveta Buiķe > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 11.31

    Avotiņa kungs, vai tad Lielbritānijas un Vācijas iedzīvotāji nemaksā PVN?

    Un kā saprast Jūsu piezīmi, ka no iedzīvotāja viedokļa nav atšķirības starp Soc. apdrošināšanu un ienākuma nodokli? Vai tad tāpēc var rakstīt nepatiesību par tām? Puķes informācijā ir ņemti vērā abi, manā arī. Par ko Jūs runājat?

    Un ja autors runā par nodokļiem un sociālajām iemaksām, par to, cik cilvēks nomaksā nodokļos, lai saņemtu netto 1000 eiro algu, kā arī nosauc konkrētus ciparus, tad es arī analizēju viņa minētos nodokļus un ciparus. PVN nav nekāda iespaida uz algas izmaksu, Puķe par PVN nerunāja un algas cipari visi viņa informācijā ir melīgi.

    Arī par Lielbritānijas nodokļiem – tur lai saņemtu mēnesī 837 mārciņas (1000 eiro) nodokļi nav jāmaksā vispār, sociālajā apdrošināšanā jāsamaksā 22,50 mārciņas (26,85 eiro).

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 11.39

    ———–

    Eirokrātu padoms:

    “[Roberts] Zīle: pēdējais laiks doties Rietumu virzienā”

    http://www.robertszile.lv/2010/09/zile-pedejais-laiks-doties-rietumu-virziena/

    Ar dziesmu, soļos marš!

    https://www.youtube.com/watch?v=-Q7xzT4QLmU

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 13.09

    Lielbritānijas iedzīvotājiem PVN pirmās nepieciešamības precēm (pārtika, bērnu preces, higiēnas preces) ir 0% ! Par Vāciju nezinu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 13.15

    Un ja autors runā par nodokļiem un sociālajām iemaksām, par to, cik cilvēks nomaksā nodokļos, lai saņemtu netto 1000 eiro algu, kā arī nosauc konkrētus ciparus, tad es arī analizēju viņa minētos nodokļus un ciparus.

    _——-+—–

    Ja jau manipulèjam, tad manipulējam – darba ņēmējs nemaksā neko, visus nodokļus valsts kasei pārskaita uzņēmums, tad droši varam apgalvot, ka darba ņēmējam Latvijas Republikā nodokļu nav vispār.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Iveta Buiķe > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 13.40

    Cien. DikembeSakamoto!

    Vācijā pirmās nepieciešamības precēm ir samazinātā PVN likme, kas ir 7 %. Diemžēl tā nav samazināta uz precēm bēŗniem, tur kā visam ir 19 %. Par to runā, ka vajag samazināt, bet pagaidām nav izdarīts. Toties viesnīcu lobijs panāca, ka uz pārnakšņošanu PVN samazināja uz 7 %. Tā kā arī viss nav zelts, kas spīd. Lai gan iedzīvotājiem svarīgs ir “sausais atlikums” – dzīves kvalitātes ziņā Latvija atpaliek daudzās jomās, īpaši tajās, kuras saistītas ar sociālo nodrošinātību un aizsardzību. Arī darbinieku drošība darba vietās varētu būt labāka.

    Kas attiecas uz darbaspēka izmaksām, tad tur Jūsu rakstītais ir vairāk nekā nekorekts. Rakstā ietvēru pašu nepieciešamāko, jo garus rakstus tā vai tā neviens nelasa un analizēju tikai E. Puķes minēto. Pretīm saņēmu demagoģiskus pārmetumus, kāpēc nav izanalizētas visas Eiropas valstis, kāpēc nav izanalizētas darbaspēka izmaksas, PVN utt. Ja es to visu būtu ierakstījusi, tad visdrīzāk pārmestu, ka raksts ir bezgala garš. Bet es lūdzu redakciju tomēr papildināt rakstu, lai lasītāji labāk varētu pārliecināties, ka Puķes minētie cipari jebkurā gadījumā ir nepareizi.

    “Lielbritānijā lai saņemtu mēnesī 837 mārciņas (1000 €) nodokļi nav jāmaksā vispār, sociālajā apdrošināšanā jāsamaksā 22,50 mārciņas (26,85 €).

    Latvijā nodokļus un sociālo apdrošināšanu aprēķina atkarībā no apgādībā esošām personām.

    Ja tādu nav, tad iedzīvotāju ienākuma nodoklī jāsamaksā 298 €.

    Plus 152 € par sociālo apdrošināšanu.

    Ar vienu apgādībā esošu personu šīs summas samazinās attiecīgi uz 224 € un 143 €.

    Ar divām apgādībā esošām personām jāmaksā 171 € nodokļos un 137 € par sociālo apdrošināšanu.

    Uzsveru, ka E. Puķe salīdzina nodokļu un sociālās apdrošināšanas slogu netto algām un nevis runā par kopējām darbaspēka izmaksām darba devējam. Piezīmēšu gan, ka arī tādā gadījumā viņa minētie skaitļi nav pareizi. Tie neatbilst ne kā algas aprēķins (atvilkumi darba ņēmējam), ne kā darbaspēka izmaksu aprēķins (kopējie darba ņēmēja un darba devēja maksājumi). Vācijā kopējās nodevas uz 1000 € netto algu būtu ap 650 €. Pie tam jāņem vērā, ka Vācijā šāda alga būtu pieskaitāma pie samērā mazas algas, lielākām darba ņēmēja un darba devēja kopmaksājums pieaug – lai netto saņemtu 2000 € darba devēja maksājums ir gandrīz 4000 €. Tātad procentuāli vairāk nekā Latvijā.”

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 14.12

    Kopš kura laika sociālajām iemaksām ir atvieglojumi par apgādājamiem?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 14.15

    Mani vispār neinteresē kaut kāds Puķe. Taisat tik viņam reklāmu. Jūsu rakstā ir puspatiesības, kuras neattēlo reālo situāciju kopumā, kas būtu svarīgi.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 14.18

    Lielāka jēga būtu informēt sabiedrību par IIN atvieglojumiem uzkrājošajai apdrošināšanai un 3.pensiju līmenim, kas ir ekskluzīvs valsts dots bonuss lielo algu saņēmējiem valsts pārvaldē, tajā skaitā deputātiem un ministriem. Savukārt minimālās algas saņēmējs tādu ekskluzīvu pakalpojumu nevar atļauties.Interesanti, ka veiksmes stāsta konsolidācija šo ekstru neskāra nemaz.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    moonlight > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 14.25

    DikembeSakamoto

    Mani vispār neinteresē kaut kāds Puķe.

    Puķe, tas būtu adekvātas valsts Politiskās policijas mērķobjekts.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto. Ja Tu pat nezini, ka ir atvieglojumi soc. maksājumos par apgādājamo, ko var elementāri netā pārbaudīt – tad ko Tu mums te smadzenes žāvē?! Un sauc citus par muļķiem!

    Ja jau esi tik gudrs visos nodokļu veidos, tad negaudo, bet cep rakstu augšā! Paskatīsiemies, ko Tu tur sarakstīsi…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 15.00

    …hmmm…Dikembe Sakamoto ir pareizi norādījis – atvieglojumi par apgādājamiem attiecas uz Iedzīvotāju ienākuma nodokli un apgādājamo skaits nesamazina VSAOI maksājumus…

    ….VSAOI maksā no aprēķinātās bruto algas…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Varbūt informēsies vismaz VID algu kalkulatora līmenī netā? Pie netto algas 1000 Tev atkarībā no apgādājamo skaita būs dažādi soc. maksājumu lielumi!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 15.23

    …lūk, šeit pārskatāmāks algu kalkulators…vari izmēģināt variantus ar apgādājamiem un bez….un atšifrējumu, kā sadalās nodokļu maksājumi….

    http://www.vid.lv/algas-kalkulators.html

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Tur jau arī skatījos, rakstā minētās summas sakrīt. Mēs taču runājam par taukšķi uz rokas jeb kā?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 15.44

    ….nu, sociālās iemaksas nemainīsies – vai Tev būs apgādājamie vai nebūs…mainīsies tikai IIN….

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Tu gribi teikt, ka raksta cipari nav pareizi? Es visus ieliku kalkulatorā, man viss sakrita. Neko nesaprotu…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > Edgars Avotiņš 28.07.2016. 21.08

    Joks ir tajā apstāklī, ka lai saņemtu netto 1000eur ar apgādājamo un netto 1000eur bez apgādājamā, bruto būs dažādi. Bet soc.iemaksas aprēķina no bruto.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 09.00

    Es gan netaisījos attaisnot Puķi – tikai paskaidroju, kur viņš izrāvis 80% Latvijas gadījumā. Attiecigi šādi salīdzinot arī Vācijas un Lielbritānijas cipariem vajadzēja skaitīt klāt PVN.

    Bet kā jau teicu – šis skailis 80% nodokļos no algas … tas nav piemērots lai salīdzinātu situaciju starp valstīm, bet gan lai salīdzinātu nodokļu slogu Latvija starp “darba ņēmējiem” un pašu bagātāko sabiedrības slāni, kas savus ienākumus gūst kā procentus no aizdevuma. Vēl pirms 7 gadiem plaši izskanēja Parex K un K gadījums, kur viņi ienākumus saņēma kā depozīta procentus un Latvijas likumdošana viņiem neprasīja maksāt ne IIN, ne SocIem. Un arī PVN šie kungi no valsts atguva par saviem vērtīgākajiem pirkumiem (kā luksus auto), jo sie pirkumi bija noformēti uz uzņēmumiem. Tagad situācija nedaudz mainījusies – šādi ienākumi tiek aplikti ar … ja nemaldos 10% .

    Bet starpība joprojām ievērojama – 80% par darbu un 10% par ienākumiem no aizdevuma procentiem.

    (kāpēc pieminu aizdevuma procentus – Latvijā reti ir tie gadījumi, kad uzņēmuma peļņa tiek noformēta ka peļņa un izņemta ka dividendes. Lētāk ir aizdot uzņēmumam naudu un saņemt procentus kā arī papildus uzbūvēt īpašniekam “viesu namu”, iznomāt uzņēmuma auto par 1 eiro un sūtīt komandējumā uz kanariju salām. Nesen bija statistika no UR – Latvijas uzņēmumu kopējā peļņa ir negatīva)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 09.37

    Edgars Avotiņš vienīgais spēja saprotami uzrakstīt kas ir kas un kāpēc Latvijā bagātie kļūst tikai bagātaki un varenāki, bet nabagie apspiestāki

    Vispār jau to vajadzēja prast uzrakstīt Ivetai Buiķei …

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 11.58

    Edgars Avotiņš, skaisle, rēķina kā pirmklasnieks. Lai es arī daudz neko nesaprotu no nodokļiem, elementāru matemātiku saprotu gan. Avotiņš pieliek pie algas nodokļiem PVN, NĪN un vēl visus iespējamos nodokļus un paziņo, ka tie ir 80 %. Bet no ieguldījumiem esot 10%. Ieguldītāji tad PVN, NĪN un visu pārējo nemaksā, vai kā?

    Un kur viņš vispār tos 80 % ir rāvis? Tad jau sanāk, ka visu preču un pakalpojumu pamatsumma maksā tikai 20 %. Ļoti dīvaini un neticami.

    Pie tam sociālais ir sociālais, pensijas taču maksā, tas aiziet pensijām un nevis nodokļiem. To pat es saprotu. Cita lieta, ka no dividendēm arī to vajag maksāt, tas var būt.

    Kopumā laikam raksts nemaz nav tik peļams, ja troļļiem pamatā tik iznāk autoram pārmest to, ka rakstījis par šito tematu un nevis par kādu citu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 12.11

    nu beidziet duļkoties – elle un indija – kam tad lai es noticu – johaidī!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 13.09

    Mani personīgi autors pārliecināja – viss ir loģiski izskaidrots. Te komentāros arī nekādus sakarīgus atspēkojumus neredzēju, ja nu vienīgi gaudošanu visādās tonalitātēs, ka vajadzējis par visu ko rakstīt, tikai ne par to, par ko rakstīja.

    Par tādu Puķi neko nebiju dzirdējis, bet es īpaši neiedziļinos ne Lindermaņa, ne Ždanokas, Ušakova un pārējo krievu pasaules pārstāvju darbībā. Man pietiek, ka es saprotu, kam viņi kalpo. Ne jau no savas kabatas viņi savas aktivitātes apmaksā. Gan jau tas puķainais sociāldemokrāts tur pat Antonijas ielā vien piebarojas. Un gan jau te arī daļa komentētāju tādi puķainie vien ir. Bez viņiem jau nekur.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 13.26

    jā – tā ir DR Bērziņ,tā ir.Vakardien ar nakts specreisu devos uz kremļa troļļu sanāksmi, kur nevaru teikt, tik vien varu ziņot, ka lidmašīna bija pārpildīta, eiserts un lno pat stāvēja kājās.

    Man kā izcilniecei pats biedrs Putins pasniedza stilīgi dizainētu maisiņu pilnu ar zelta stieņiem. Majās lidojot dzēru šampi un uzkodu melnos ikrus, lno un eiserts iztika ar lētu šņabi, piedzērās un līda kasīties un bučoties – es viņiem skaidri un gaiši teicu – mazāk vajag šķaudīt un vairāk rakstīt – tad arī viņiem būs gan zelts, gan šampis – strīdi mums izcēlās par metodiku un taktiskiem jautājumiem, bet nu tā jau tomēr mūsu iekšējā lieta tomēr

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 13.27

    jā un neraksti, ka autore visu skaidri uzrakstījusi, jo tad taču nebūtu tik pretrunīgi komentāri, ka man vispār galva noreibusi tos lasot

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 13.52

    Temats ir sarežģīts, ļoti šaubos, ka vienā rakstiņā var izskaidrot visu nodokļu sistēmu. Kā sapratu, tad rakstā bija skaidrota viena lieta – konkrētā personāža izplatītie cipari. To sapratu, piefiksēju Puķi kā Antonijas ielas kārtējo adeptu. Vairāk jau nekas laikam nebija paredzēts skaidrot, par komentāriem autors nevar atbildēt.

    Tevi, skaisle, es īsti pie putintroļļiem nebiju pieskaitījis, nepētīju, kurš te kam troļļo. Tik zinu, ka komentāru daļās jau bez viņiem neiztiek. Lai jau pelnās, lai vismaz rupjības neraksta. Tas galīgi piegriezies.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 14.53

    Ja vēlaties saturīgu komentāru, izlasiet ko raksta TARA pie Alvja Landmaņa bloga: Uzmanību!!! Ventspili vada psihopāts ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 19.43

    Dr.Bērziņ – es neapstrīdu autores rakstīto. Protams, ka Puķe krāpjas salīdzinot nesalīdzināmus lielumus.

    Ko gribēju teikt – Latvijā pagaidām nav ko sapņot par progresīvo ienākuma nodokli. Pagaidām tas ir regresīvs – jo vairāk pelni, jo vari izgrozīties ar mazākām likmēm vienkārši pārsaucot savu algu par aizdevuma procentiem. Nemaz nerunājot par to, ka lielākos pirkumus var nopirkt uz uzņēmuma vārda un nemaksāt IIN nemaz.

    Pietiek paskatīties kaut vai darbīgāko Saeimas deputātu amata deklarācijas. Bija lielos parādos un vienlaikus aizdevis daudz. Aizņemas un aizdod savam uzņēmumam. Amatā nav jo liedz amatu savienošana, līdz ar to algu nesaņem un nodokļus no algas nemaksā, bet saņemt un sniegt aizdevumus vari līdz vēmienam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 29.07.2016. 20.41

    Edgar, par progresīvo nodokli nezinu, nodokļi nav mans lauciņš. Matematika tuva, tāpēc redzēju, ka tika putra savārīta un manipulēts ar nesalīdzinām lietām te komentāros, nepatiesi braucot virsū raksta autorei. Bet arī tas ir saprotams, te jau kāds rakstīja, ka droši vien brigāde izsūtīta glābt Puķi no cilpas, kur tas muļķības pēc savu galvu iebāzis. Par to man ļauns prieks, ka Antonijas ielai ne viss štokos sanāca.

    Bet par pārējo tur es Tev piekrītu. Šodien lasīju par sodu Gan Bej blēžiem, tiešām par zaptes burciņas zagšanu cits vairāk dabon. Te kādu laiku atpakaļ bija tracis ar to Latvijas Pasta fiktīvo darbinieku Gavaru. Un arī klusums, viss nokusis. Kā tajā dzejolīti par rūķīšiem un Mežaveci

    “un atkal tukšs un kluss ir klajumā.

    Tik, iztraucēts no trača negantā,

    Pār lauku laukiem zaķis aizļinkā…”

    Tā arī pie mums, no viena līdz nākošajam skandālam. Un tie lielākie ir par pumpām un skapjiem, bet gadu gadiem pelēkais kardināls ar hūti kā bīdīja savas lietas, tā bīda. Un pārējie ar, tik pa brīdim kādu izmet tautai saplosīšanai, ja galīgi visi sašūmējās, tas arī viss.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 08.34

    Kāds ganbejam un Gavaram sakars ar hūtaino pelēko kardinālu?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 08.45

    tāds, ka hūtīte aiz aizskariem noslēpies visu diriģē un pakalpiņi iztapīgi izpilda – ja nu tiešām pats nesaproti

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 09.00

    Viens cilvēks visus nekad nediriģē,tas ir fufelis,arī mafijā vienmēr uzrodas kādi,kas grib pārņemt varu.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    moonlight > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 11.07

    Ēriks

    Pelēkais kardināls!!! Arī būsi nozombējies un neko nezini par Vienotības saimniekiem un kuratoriem: meļņikiem, zaharjiniem, savickiem, koreniem, rāvjiem, esterkiniem, suharenkām, fiļiem, berņiem u.c.

    “Galvenā sātana uzvara mūsdienās ir tas, ka viņam izdevies pārliecināt cilvēkus, ka viņš neeksistē. Tas ļauj sātanam un citiem ļauniem gariem vieglāk darboties pasaulē, novest cilvēkus līdz ciešanām.”

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 11.15

    Cilvēk mīļais,es vienīgi pastāstīju,ka visas nelaimes novelt tikai uz vienu cilvēku jau pašos pamatos ir nepareizi,tas ir no tās pašas operas par labo caru un sliktajiem bajāriem…vai arī otrādi,tā ir tikai uzmanības novēršana,ūdeņu duļķošana.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    moonlight > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 11.45

    Ēriks

    Apķīlātā un krimināli vajātā Lemberga pieminēšana ir galīgi nevietā, viņam savu rūpju gana. Salīdzini viņa finansiālās iespējas ar manis nosaukto iespējām! Kompromatu mapīte, protams, par tiem, kuri agrāk rija salaukas no viņa galda un uzlaizīja mērces paliekas, viņam ir, bet tas ir nieks salīdzinot ar tiem kompromatu kalniem, kas ir visuresošās čekas rīcībā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Skaistule > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 11.59

    Cienījamā autore! Jūs jaucat mušas ar ziloņiem. Soc. nodokli Latvijā maksā no pirmā eiro! Nejauciet kopā IEIEN un soc. nodokli! Tikai IEIEN ir atkarīgs no apgādājamo skaita. Soc nod ir Darba Ņēmējiem 10,50% un Darba devējiem 23,59%. Tas ir, kopā 34,09%. Tas nav atkarīgs no apgādājamo skaita. Muļķības sarakstītas, ka maz neliekas. Esat speciāliste, pasniedzēja? Tādā gadījumā, vai nu demagoģe vai muļķe!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Skaistule > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 12.06

    Piebilde pie sacītā. Mūsu valstī IEIEN ir 23 % Sasummējot DŅ (10,5%)un IEIEN (23%)kopā ir 33,5%. Vai atraujot no algas trešo daļu un vairāk ( nesamaksājot pie izmaksas )ir maz? Dzenat demagoģiju, vai pašai nav nekādas sapratnes!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 12.44

    Ahā! Šorīt Puķes aizstāvības brigādes jaunā maiņa ieradusies. :D

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 13.29

    Es tā arī nesaprotu,kam ticēt. Lūk,patiesā problēma.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 13.42

    Antonijas ielas adeptu brigādei gan nē. Par pārējos nezinu, nodokļos tik labi neorientējos. Veids, kā Puķe savus faktus pasniedz, uzticību neizraisa. To gan varu teikt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 16.32

    Katrs, kurš nepiekrīt slavināt jenotu padlu veiksmes stāstu, tiek nosaukts par kremļa aģentu. Sekli.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 16.53

    Nezinu, uz ko Tu vai citi te šancē un vai vispār šancē. Bet kaut kādam iemeslam taču jābūt, ka cilvēki atnāk un jauc galvas visiem, rēķinot visvisādus nodokļus, krustu šķērsu, ka neviens vairs neko nesaprot. Kaut gan rakstā ir viena vienīga lieta apskatīta un pareizi sarēķināta. Kāpēc tiek rēķināti citi, nesaistīti modeļi un tad celts tracis? Tam taču ir iemesls!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > Edgars Avotiņš 30.07.2016. 19.58

    http://s22.postimg.org/87skdw3u9/zagli.jpg

    No vecā VID mājaslapas kalkulatora, 2013.gads.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Austras koks 28.07.2016. 11.00

Edvīns Puķe tak ir atklāts prokrievisks propagandists, tak pat neslēpjoties uzstājās kā slavenā putiniskā krievu motokluba “Nakts Vilki” Latvijas filiāles pārstāvis.

+12
-2
Atbildēt

0

Anonīms 28.07.2016. 10.40

lūk, fesibukā gribēju atrast tādu Edmundu Puķi – tur viņa nemaz nav. Par kādiem sociāliem tīkliem ir runa?

Otra lieta – tikko jau rakstīju – ticēt nevar nevienam, protams. Laikam jau vismazāk mūsu pašu valdībai un tad jau nav grūti labi notirgot arī nepatiesu informāciju.

Tā bija Straujuma , kura mums teica, ka Citadele ir pārdota par maksimāli izdevīgāko cenu. Pēc tam – pat saeimas komisija pēc izmeklēšanas paziņoja, ka varēja jau pārdot izdevīgāk.

Tā bija Straujuma, kura piektdien pazinoja, ka atkāpties negrasās bet sestienā noplātija rokas – un paziņoja, ka lēmums ir rūpīgi pārdomāts

Tā jau varētu turpināt līdz bezgalībai

Mans karstais draudziņš eisertiņš man pārmeta, ka stāstu par mammu, kura bērnus nelaiž skolā ,jo nav naudas – es esot izdomajusi – kā kremline – lai ko tas arī nozīmētu …

Šorīt lasu, ka 16 000 Latvijas bērnu neiet uz skolu … un mums ir tik milzu birokrātija, pret tik mazskaitlīgu sabiedrību – vai to arī es izdomāju ?

+1
-11
Atbildēt

9

    fretka > Anonīms 28.07.2016. 10.52

    Rūpīgāk lasi, Skaisle, un varbūt mazāk raksti. Vai vismaz lēnāk :)

    https://www.facebook.com/edvins.puke

    2014. gadā Saeimas vēlēšanās Edvīns Puķe kandidēja Ždanokas partijas Latvijas Krievu savienība sarakstā.

    Un te – kopā ar tagadējo eirokomisāra kungu:

    http://www.radiownet.pl/system/post/media_posts/avatars/170053/large/Edwin%20Puke.jpg?1411257033

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 28.07.2016. 11.15

    es meklēju edmundu puķi – nu labi , padodos

    bet nu fretka – Tu arī speciāliste – tādu bildi uzreiz atrast un ielikt …

    Gribēju pašu smukāko markusa šekenberga – un nesanāca un atmetu centienus

    Bet ja par lietu – nu mums ir – cik es saprotu – loti augsti apmaksāta Drošības policija, pilns ar patriotiem -tādiem, ka tu – ja puķīškungs izplata apzinātu dezinformāciju -kāpēc neņem ciet un nesoda?

    Vai mums tas jādara?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 28.07.2016. 12.52

    Skaisle

    Tā bija Straujuma , kura mums teica, ka Citadele ir pārdota par maksimāli izdevīgāko cenu.

    Atceries, kad čeka atņēma Brokas kundzei pielaidi, lai viņa netraucētu valsts nozagšanas megaafēru, Citadeles dāvāšanu čekistiem un neliešu: Dombrovska, Zaķa un Vējoņa business trip uz Gruziju kopā čekas off-shore firmu fonda pārstāvi Siksni?

    Finansists Siksnis pievienojas «Vienotībai»

    http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/finansists-siksnis-pievienojas-vienotibai.a176760/

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 28.07.2016. 13.01

    Nezinu konkrēti , bet no mediju ziņām veidojot kaut kādus secinājumus – man broka ir kā tāds tiltiņš , kas skaisti savieno SC un NA , tāpēc ar savu broku vari te neplivināties – neticu nevienam pašam viņas vārdiņam –

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Anonīms 28.07.2016. 13.10

    Sacepāties par Puķi, bet par Buiķi arī vajadzētu cepties, kura karina makaronus tikpat labi.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 28.07.2016. 13.13

    Skaisle

    Tev, krievu garnizonos nodzītai švabrai, Vienotība, kas ir SC sugasbrāļi, ir laba, bet Broka, par kuru tu apgalvi, ka viņa “savieno” SC un NA, slikta. Nedaudz koncekvences, varbūt?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 30.07.2016. 08.44

    konsekvenci tu prasi saviem naciķiem – kā turar to tikumību ko, ar visām tām krokodiļu asarām par bērniem un valodu un visu citu – liekulības profesionāļi tādi ? Un kā ar tiem baibiņas sirdsdraugiem – konsekvenci tev … zini DR Bērziņš vairs neatļauj rupjības lietot – nedrīkstu, bet nu es tev pateiktu gan kaut ko par konsekvencēm valodā, ko tu spētu saprast …

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Anonīms 30.07.2016. 14.00

    Jā, tas taisnība – matiņu valoda un atvasinātie dialekti uz visstingrāko noliegti!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 30.07.2016. 16.01

    Žēl,ka aizliedzi,jo izlamājoties paliek uzreiz vieglāk. Vēl man dažreiz gribas spert un kost,un kad nevari pilnībā izpausties ,rodas spriedze

    +3
    0
    Atbildēt

    0

sniega_roze 28.07.2016. 10.20

Nu bet ir taču skaidrs, ka uķe ir hibrīdkara zaldāts un viņa mērķis ir dezinformēt. Pilni portāli, arī šis, ar tādiem. Tad nu gan jaunums.

+11
-4
Atbildēt

43

    edge_indran > sniega_roze 28.07.2016. 11.57

    ———–

    Kur vien skaties – visur hibrīdkarš iet pilnā sparā:

    “Latvijas Organiskās sintēzes institūta vadītājs, akadēmiķis Ivars Kalviņš ir sašutis par Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) lēmumu iekļaut viņa radīto preparātu “Mildronāts” jeb meldoniju aizliegto preparātu sarakstā.”

    Mildronāta radītājs Ivars Kalviņš: meldonija pielīdzināšana dopingam ir cilvēktiesību pārkāpums

    http://g2.delphi.lv/images/pix/520×315/1izI4oz1JNs/file37016539_2492a514.jpg

    http://www.delfi.lv/sports/news/other_kinds/other/mildronata-raditajs-ivars-kalvins-meldonija-pielidzinasana-dopingam-ir-cilvektiesibu-parkapums.d?id=47157855

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > sniega_roze 28.07.2016. 12.09

    Franču medijos bieži tiek atspēkoti kādi meli. Viņiem pat jau ir atsevišķs vārds šādai atspēkošanai: désintox.

    Raksta autore ir atspēkojusi melus attiecībā uz Latviju un Vāciju. Tomēr pilnīgākai informācijai varēja norādīt datus arī par Angliju, kas minēta raksta sākumā.

    Te salīdzināts kopējais nodokļu slogs visās ES valstīs:

    (valsts krāsa norāda nodokļu slogu, tumšzaļais stabiņš – maksimālo ienākumu nodokli, gaišzaļais – standarta PVN likmi)

    http://www.touteleurope.eu/actualite/les-impots-en-europe.html

    Šeit tikai PVN:

    (standarta likme, starplikme [ja ir], samazinātā likme)

    http://www.touteleurope.eu/actualite/les-taux-de-tva-dans-l-ue.html

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > sniega_roze 28.07.2016. 13.04

    Autore raksta muļķības! Turklāt bez soc.iemaksām (kuras ir obligātad un ir nodoklis), vēl ir PVN, nekustamā īpašuma nodoklis, nodevas tiesās (nenormālas) utt. Un kopš kura laika sociālais NODOKLIS tiek aprēķināts atkarībā no apgādājamiem??? Murgojums!

    Darbiniekam ir jāatpelna visi izdevumi, kuri ir uzkrāmēti štata vietai, visi tie nodokļi, neatkarīgi kā tos nosac, par darba ņēmēja, darba devēja vai kosmosa nodokli, ir jānopelna darba ņēmējam.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Neblēj baram līdzi! > sniega_roze 28.07.2016. 14.22

    DikembeSakamoto raksta muļķības. Rakstā ļoti daudz kas nav teikts. Nu un? Rakstam ir viens temats un tas aprakstīts. Ja ir kļūdas faktos, tad norādi uz tām un nevis gaudo, par ko visu tur nav uzrakstīts! Demagogs!

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 28.07.2016. 20.33

    Vai tad šie nav meli?

    ———————-

    Latvijā nodokļus un sociālo apdrošināšanu aprēķina atkarībā no apgādībā esošām personām.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 28.07.2016. 20.43

    Ar vienu apgādībā esošu personu šīs summas samazinās attiecīgi uz 224 € un 143 €. Ar divām apgādībā esošām personām jāmaksā 171 € nodokļos un 137 € par sociālo apdrošināšanu.

    ——————————-

    Soc.iemaksām (nodoklim) nav nekāda, ne neapliekamā minimuma, ne atvieglojuma par apgādībā esošajiem. Samazinās tikai tāpēc, ka ar apgādājamo, lai saņemtu uz rokas 1000, vajag mazāk vispār pelnīt, līdz ar to mazākas ir soc. iemaksas. Šī pieeja gan ir nekorekta, jo korektāk būtu aprēķināt nevis par uz rokas saņemto, bet gan par nopelnīto, cik no tā nozog plutokrātijas 4.maija republika un cik paliek cilvēkam.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 28.07.2016. 20.54

    Cits avots: http://www.vid.lv/algas-kalkulators.html

    1.Bez apgādībā esošajiem:

    Alga uz rokas 1000

    Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas 486.13

    Iedzīvotāju ienākuma nodoklis 276.30

    Uzņēmējdarbības riska valsts nodeva 0.36

    2. Ar 1 apgādībā esošu personu.

    Alga uz rokas 1000

    Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas 466.22

    Iedzīvotāju ienākuma nodoklis 224.03

    Uzņēmējdarbības riska valsts nodeva 0.36

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 28.07.2016. 21.20

    Ejam tālāk, lai bez apgādājamiem (cilvēks, kurš ir pirmspensijas vecumā un bērni jau izauguši)saņemtu 1000eur uz rokas, ir jānopelna 1762,79eur. No 1000 uz rokas ir jāsamaksā auto ekspluatācijas nodoklis, nekustamā īpašuma nodoklis, akcīze kafijai, degvielai, (gāzētos dzērienus, alkoholu, tabaku nemaz nepieminēšu), PVN, kā arī dažādas nodevas kārtojot lietas ar pašvaldības vai valsts iestādēm. Ja visu algu 1000eur iztērē ar PVN apliekamos izdevumos, tad sanāk nodoklis vēl + 230eur. Ievērojiet, jo mazāka alga, jo lielāka daļa algas jāatdot par PVN. Ak, jā gandrīz aizmirsu, OIK elektrībai arī ir nodoklis.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 28.07.2016. 21.23

    Autorei – nevajag aiztikt sūdu (Latvijas nodokļu sistēmu), smaka un noķēzīšanās garantēta.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Iveta Buiķe > sniega_roze 28.07.2016. 23.43

    Cienītais Normund!

    Korektuma jautājums nav pie manis, jo es neizvēlējos, ko un kā vajadzēja rēķināt, pārrēķināju tikai E. Puķes uzrādītos ciparus. Tie nav pareizi, tāpat kā nav pareizi arī Jūsu rakstītie.

    http://www.bildites.lv/images/umh4jvptw08395xsd.png

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Iveta Buiķe > sniega_roze 28.07.2016. 23.53

    Nepareizi Jūs rēķinājāt arī nodevas ar vienu apgādājamo.

    Pilnīgi nekorekti ir rakstīt par PVN, akcīzes un citiem nodokļiem, kuri vispār nebija raksta tēma. Tikpat nekorekti ir salīdzināt algas aprēķinu ar darbaspēka izmaksām uzņēmumam, tas nav viens un tas pats. Izejas materiāls bija algas aprēķins un to es arī pārrēķināju.

    Nevajag pievienot ar raksta tematu nesaistītus aprēķinus un nepareizus skaitļus.

    Pievienoju algas aprēķinu darba ņēmējam ar 1 apgādājamo no VID algas kalkulatora, kurā skaidri parādās, cik ir atvilkumi – tik, cik es rakstā minēju.

    http://www.bildites.lv/images/v0oyt1sfschx60n1ggd7.png

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > sniega_roze 29.07.2016. 00.45

    Agrāk, vél gada sàkumà VID kalkulators uzràdíja pilnu sociālo iemaksu summu, tagad tikai tā saucamo darba ņēmēja daļu. Interesanti, kurš deva tādu politisko rīkojumu. Bet nevajag maldināt sabiedrību, ka soc. iemaksas ir tik zemas. Jūs ejat valdošās kliķes pavadā, atsakoties skatīties uz lv nodokļu sistēmu vispusīgi un objektīvi.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 29.07.2016. 01.05

    Puķe, Tu?

    Bēdīgi, ka Tava blēdība atklājās, tagad jāpūlās kaut kā nomazgāties baltam, vai ne?

    Visur viena sazvērestība, no žurnālistiem līdz algu kalkulatoram. Šoreiz tev garām, draudziņ Sakamoto… :D

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > sniega_roze 29.07.2016. 01.07

    ———DikembeSakamoto:”…Jūs ejat valdošās kliķes pavadā, atsakoties skatīties uz lv nodokļu sistēmu vispusīgi un objektīvi.”

    ================================================================================

    Kā tādās reizēs izsakās:”Nekā personīga, tikai bizness”:

    http://publ.lib.ru/ARCHIVES/Z/ZINOV'EV_Aleksandr_Aleksandrovich/.Online/Zapa07O1..jpg

    “Masu mediji tiktāl pārblīvē ar informāciju cilvēku apziņu, ka viņi vispār pārstāj kaut ko saprast. Te darbojās saskaņā ar principu:”Lai zina visu, taču neko nesaprot!” A.Zinovjevs “Rietumi. Rietumu fenomens”

    http://www.e-reading.club/book.php?book=88145

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    sniega_roze > sniega_roze 29.07.2016. 10.00

    Turklāt jau pastāv arī daudzi MUN maksātāji, pakalpojuma sniedzēji kam ir 9 % nodoklis.

    Tas ir ārkārtīgi zems nodokļu slogs, tiesa tik mazs, ka nenodrošina pat normālu veselības aizsardzību, IMHO.

    Taču jā, Latvijā ir diezgan izplatīts un būtu tikai korekti pateikt, ka pastāv arī šāds ļoti zems nodokļu maksāšanas režīms.

    Man pašam simpātiska liekas vācu sistēma ar neapliekamo minimumu – eur 450 un kko līdzīgu mūsu MUN līdz eur 850. Pēc tam sākas lielie nodokļi un sociālā drošība. Veselības aprūpes izmaksas privātajiem Vācijā ir daudz lielākas kā pie mums.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > sniega_roze 29.07.2016. 11.10

    interesanti, kuri ir tie kretīni dažādos vecumos, kas par Normunda 28.jūlija 20:54 ievietoto postu liek mīnusus? Tas taču ir ņemts no VID mājas lapas… :)))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 29.07.2016. 12.02

    Tev mīnusu ieliku es. Paskaidro tad, kapēc Normunda “no VID mājaslapas” ņemtie skaitļi atšķirās no tepat ieliktās bildes no VID lapas? Tāpēc laikam cilvēki samīnusoja, ka Normunda cipari nav pareizi.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > sniega_roze 29.07.2016. 14.23

    vid.lv nav vid mājas lapa. VID mājas lapa ir vid.gov.lv. Bet VID mājas lapā esošais kalkulators nav korekts, jo tur netiek uzrādīta darba devēja maksājamā socnodrošināšanas daļa.

    Kāda ir starpība, kuram it kā jāmaksā kāda socnodrošināšanas daļa – darbiniekam vai darba devējam, ja visu tik un tā maksā darba devējs. Un arī darba devēja maksājamā daļa ir attiecināma uz darbinieku, jo tas viss iet darbinieka aprēķinos. Un tas nav nekāds izvēles cipars, ko var izvēlēties maksāt vai nē.

    Likumā “Par valsts sociālo apdrošināšanau” 18. panta pirmajā daļā ir skaidri un gaiši pateikts: “Obligāto iemaksu likme, ja darba ņēmējs tiek apdrošināts visiem sociālās apdrošināšanas veidiem, ir 34,09 procenti, no kuriem 23,59 procentus maksā darba devējs un 10,50 procentus — darba ņēmējs.”

    Tātad, likme ir 34,09, kura it kā sadalās starp darba devēju un darbinieku, bet tāds dalījums ir tīri teorētisks, jo likme ir jāmaksā pilnā apmērā, mazāk nedrīkst. Un visa likme pilnā apmērā ir paredzēta darbinieka socapdrošināšanai.

    Tādējādi VID mājas lapā kalkulators ir MALDINOŠS.

    Normunda cipari ir pareizi.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 29.07.2016. 14.46

    Teicu jau – no nodokļiem neko daudz nesaprotu, bet matemātika man nav sveša. Lai salīdzinātu ciparus ir jāsalīdzina vienādas lietas. Kā saprotu, tad E. Puķe bija salīdzinājis atvilkumus no algas dažādās valstīs un raksta autors tos pārrēķināja. Cipari nebija pareizi.

    Ko mums dod, ja Normunds mums tagad rēķina kaut ko pilnīgi citu? Respektīvi visus atvilkumus, kas jāmaksā uzņēmumam. Varbūt, ka viņš tos pareizi ir sarēķinājis, bet kāds sakars viņiem ar šo rakstu?

    Un kāpēc Tu raksti, ka VID mājas lapā algu kalkulators ir maldinošs? Es intereses pēc tajā sarēķināju savu algu un viss sakrita. Ja es gribu noskaidrot, cik saņemšu no man solītās algas, tad kāda jēga man rēķināt uzņēmuma maksāto?

    Tāda sajūta, ka te speciāli maisa putru, lai neviens neko nesaprastu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    kolpants > sniega_roze 29.07.2016. 17.59

    Надо отметить, что автор врет (или интерпретирует).

    ее утверждение

    Uzsveru, ka E. Puķe salīdzina nodokļu un sociālās apdrošināšanas slogu neto algām, nevis runā par kopējām darbaspēka izmaksām darba devējam.

    Но исходя из ее цитаты этого Пуке, он НЕ говорит именно и только о налогах с получателя зарплаты.

    Во-вторых, утверждение ложно: Piezīmēšu gan, ka arī tādā gadījumā viņa minētie skaitļi nav pareizi. Tie neatbilst ne kā algas aprēķins (atvilkumi darba ņēmējam), ne kā darbaspēka izmaksu aprēķins (kopējie darba ņēmēja un darba devēja maksājumi).

    Если в этот линк

    http://www.vid.lv/algas-kalkulators.html

    вбить используемые авторшей 1430 бруто работника, то мы увидим, что

    Nodokļos uz Valsts kasi tiks pārskaitīts 764.97 (и работодатель и работник), то есть эта цифра крайне близка к утверждению Пуке: Lai saņemtu uz rokas 1000 €, nodokļos jāsamaksā – Latvijā 762 €

    И практически всегда, говоря о налоговой нагрузке, имеют ввиду именно все налоги, так как тогда получается более полная картина.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 29.07.2016. 18.40

    Kāpēc te pēkšņi kāds sāk komentēt bulgāriski? Jeb kas tā par Austrumeiropas viesstrādnieku valodu, kurā te tie ķeburi sazīmēti?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 29.07.2016. 21.36

    Bērziņ, tu galīgi švaks palicis.

    Autore, nezin kāpēc, daļu no sociālajām iemaksām negrib atzīt kā uzliktu darba algai. Es uzskatu, ka nav pilnīgi nekādas nozīmes, kā to nodokli nosauc, jo to nopelnīšanas veids ir pilnīgi vienāds, tāpat pārskaitīšana budžetā. Tik dzimtcilvēks strādnieks tiek mānīts – to jau nemaksā tu, to maksā tavs saimnieks, redz kāds viņš labs, atrauj saviem bērniem kumosu no mutes un samaksā tavā vietā, nepateicīgais vergs, sociālo nodokli!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 29.07.2016. 21.38

    AK, redz te ir darīšana ar Vienotības zombeņiem, kuri patiesību nekādi negrib pieņemt.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 29.07.2016. 21.41

    Bērziņ, tad jau tu nemaz nesaproti, cik nopelni, ko? Un tāpēc, ka tu nesaproti, cik plutokrātiskā kliķe tev no aldziņas novelk, tu esi apmierināts ar valdību un, čurādams karstu, balso par Vienotību un slavē veiksmes stāstu.

    Kāda jēga nepilnīgu murgojumu apgāzt ar vēl vienu reālo situāciju neaprakstošu sacerējumu?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 29.07.2016. 22.41

    Normund, temats labs un vajadzīgs, ko Tu piedāvā. Raksti augšā, ja vari un piedāvā publikācijai. Man nekas nav pretī.

    Man ir iebildumi pret brigādi, kura te atsūtīta Puķes galvu izvilkt no cilpas, kur viņš aiz muļķības ieberzies. Autorei nav ko pārmest, tematu, kuru viņa izvēlējās, ir aprakstijusi pareizi un precīzi.

    Tie, kas ne visus iespējamos citus nodokļus rēķna un dažādus ciparus liek, cenšas sajaukt lasītājiem galvas tā, lai neviens neko nesaprot. Ja vienīgais pārmetums autorei, ko jūs te atrodat, ir tas, ka viņa nav rakstījusi par to, par ko viņa netaisījās rakstīt, tad acīmredzot raksts ir sakarīgs. Tu jau arī tagad izvilki pēdējo trumpi – Vienotības trollis. Skatos arī argumenti beigušies.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > sniega_roze 30.07.2016. 10.35

    Bērziņ, melus ar puspatiesību atspēkot nevar.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 30.07.2016. 12.42

    Sakamoto, ko Tu skolā matemātikas stundās darīji? Jeb Tev nemācīja, ka dažādas lietas nevar kopā skaitīt? Elementāri, Vatson – ja Puķe runā par algas aprēķinu, tad Buiķe arī runā par algas aprēķinu.

    Tik grūti saprast? Raksti taču pats rakstu par kopējo nodokļu slogu. Manuprāt, ļoti svarīgs temats.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > sniega_roze 30.07.2016. 16.27

    Un par ko tad es rakstu? Par algas aprēķinu. Redz, autore apmaldījās divās priedēs, sociālajām iemaksām esot atvieglojumi. Nekā, no pirmā eiro noplēš

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 30.07.2016. 16.34

    Nē, tu runā par kopējo nodokļu slogu uzņēmumam, to pat es saprotu. Un arī to, ka aprēķins bija par netto 1000 eiro algu – un tādā gad. jo vairāk apgādājamo, jo mazāk jāmaksā arī sociālais. To es arī saprotu. Tikai tu te jauc mušas ar ziloņiem un attiecīgi arī cilvēkiem prātus. Pieturies pie raksta aprēķina un nevis izdomā savus aprēķinu modeļus un tad brēc, ka citi muļķības raksta.

    Kad būs Tavs raksts par kopējo nodokļu slogu uzņēmumiem vai par par nodokļu sistēmu kā tādu? Gaidu ar nepacietību!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 30.07.2016. 19.45

    Mārtiņš Krusts: http://www.ir.lv:889/blogi/ekonomika/apskatits-socialekonomiskas-vides-stavoklis-2013-gada-un-valdibas-nodoklu-politikas-analize

    Latvijā visnedraudzīgākā vide mazo algu saņēmējiem Baltijā

    Varētu skanēt argumenti, ka Eiropā ir cita situācija, bet aina ir līdzīga arī salīdzinot Baltijas valstis. Igaunijā ir par 225% lielāks neapliekamais minimums, savukārt, Lietuvā par 213% lielāks.

    Latvijas kopējais nodokļu slogs mazo algu saņēmējiem ir 43.4%, kamēr gan Lietuvā, gan Igaunijā tas ir zemāks par Eiropas vidējo rādītāju, sasniedzot attiecīgi 38.9% un 38.8%.

    Latvija pēdējo piecu gadu laikā situāciju ir tikai pasliktinājusi. Vienīgā pozitīvā ziņa ir tā, ka arī Igaunijas valdības pēdējo piecu gadu laikā situāciju ir pasliktinājušas. Tikmēr Lietuvas valdības to ir paguvušas uzlabot.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > sniega_roze 30.07.2016. 19.48

    Sena bildīte no Valsts ieņēmuma dienesta mājaslapas. Vecais kalkulators.

    http://s22.postimg.org/87skdw3u9/zagli.jpg

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    kolpants > sniega_roze 31.07.2016. 14.17

    Dr. Bērziņš Kāpēc te pēkšņi kāds sāk komentēt bulgāriski?

    Как показывает исторический опыт, “берзини” при необходимости вдруг или очень быстро вспоминают, или очень быстро забывают, как сами недавно пользовались “болгарским”))

    Примеры- Вайдере, Элерте, и пик всему-Табунс, который при оккупатах орал с трибуны радио “Ура КПСС” на демонстрациях)))

    НЕ исключено, что на всяких случай у “берзиней” лежит и партбилет КПСС. Вдруг власть поменяется, так уже готов элертовский рецепт ” это я вступил в NA, чтобы с ними изнутри говорить и разлагать” )))

    Ничего в этом мире не меняется.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > sniega_roze 31.07.2016. 23.43

    …Buiķes kundze…novērtējot Jūsu vēlmi ieviest skaidrību Latvijas nodokļu sistēmā, tomēr…Jūs esat pieļāvusi kļūdu…Jūsu izvēlētie piemēri par soc.iemaksu samazināšanos un izdrukas no VID algu kalkulatora nav korekti…kāpēc?…tāpēc, ka vienā gadījumā (1.piemērs) – darbinieka alga ir 1430 EUR, bet otrā gadījumā (2.piemērs) – darbinieka alga ir 1368 EUR…kā jau Normunds minēja – sociālās iemaksas tiek veiktas no bruto algas un tas ir noteicošais, kāpēc 2.piemērā sociālās iemaksas ir mazākas…

    …darba ņēmējs netiek “sodīts” ar mazākām sociālajām iemaksām pensiju fondā atkarībā no viņa bērnu skaita, jo…no sociālajām iemaksām veidojas viņa vecuma pensijas lielums…no Jūsu minētajiem piemēriem par soc.iemaksu samazināšanos – mēs nonāktu absurdā situācijā – jo vairāk bērnu, jo mazāka pensija…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 01.08.2016. 10.18

    Vai tad izejas materiālā nebija runa par algu uz rokas 1000 eiro?? Tas taču pats par sevi saprotams, ka tad bruto algas atšķirsies!!!! Kāpēc Zane nāk un taisa lielāku putru, jau tā grūti kaut ko saprast!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > sniega_roze 01.08.2016. 11.45

    …Bērziņa kungs, esat, nu, tik labs un pats neputrojieties!…skaidrošu Jums pa burtiem – uzņēmumā strādā vairāki darbinieki vienādu darbu, kuriem pēc Jūsu domām noteicošais ir saņemt 1000 eiro uz rokas…vienam no viņiem par paveikto darbu (bez apgādājamiem) – algas likme būs 1430 eiro, ar pensijas uzkrājumu = 150,15 eiro…otram (ar vienu apgādājamo) – 1368 eiro, ar pensijas uzkrājumu = 143,64 eiro…trešajam (ar trīs apgādājamiem) – 1250 eiro, ar pensijas uzkrājumu = 131,34 eiro…

    …Jūs būtu gatavs šādā uzņēmumā strādāt ar trīs apgādībā esošiem bērniem?…un pensiju saņemt krietni mazāku par kolēģi, kurš veic tādu pašu darbu un ir bez apgādājamām personām?…galvenais, lai Jums uz rokas sanāk vienāda alga?…

    ….tāpēc nevajag manipulēt ar skaitļiem un cipariem – sociālās iemaksas tiek veiktas no bruto(!) algas, lai pensiju saņemtu atbilstoši veiktajām sociālajām iemaksām…

    …bet Jūs, nez, kādēļ vēlaties darba ņēmēju, kura apgādībā ir bērni – sodīt ar mazāku pensiju…

    …tāpēc – vēlreiz = Buiķes kundzes minētie piemēri ar soc.iemaksu samazināšanos, kā atvieglojumu – ir aplami!…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 01.08.2016. 12.34

    Rakstā ir runāts par E. Puķes piemēru ar algu uz rokas 1000 eiro, tas rakstā ir izskaidrots un to es sapratu.

    Iespējams, ka Jūsu minētie skaitļi izejot no bruto algas ir pareizi. Bet kāds tam sakars ar rakstu un E. Puķe manipulāciju? Jūs uzsākat pavisam citu tematu un putrojat visu komentāru daļu. Rakstiet taču citu rakstu par Jūsu minēto problēmu, bet nejauciet prātus šeit!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > sniega_roze 01.08.2016. 13.31

    …Bērziņa kungs….ja Jūs būtu uzmanīgāks un centies saprast lasīto, tad būtu pamanījis, ka iebildu Buiķes kundzes komentāru sadaļā izvēlētajiem piemēriem komentārā no 28.jūlija 2016 13:40…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 01.08.2016. 17.22

    Jūs varat iebilst, cik gribat – kamēr Jūs turpināsiet iziet no bruto algas, jūsu iebildumi būs nepareizi. Nevar runāt par dažādām lietām un tad tās salīdzināt! Jūs jauciet visiem galvas. Raksts un komentāri ir par neto algu, to kuru darbinieks saņem uz rokas. Atkarībā cik ir apgādājumo šai neto algai ir dažādi nodokļi un sociālās nodevas.

    Pie bruto algas sociālie neatšķiras! Bet to taču neviens te neapgalvo! Jūs taisat putru, mainot aprēķina modalitātes. Lūdzu, palieciet pie raksta temata, citādi patiešām neko vairs nevar saprast!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > sniega_roze 01.08.2016. 23.56

    ….Bērziņa kungs…raksta tēma ir nodokļi…Buiķes kundze ir uzņēmusies misiju atspēkot Edvīna Puķes melus vai kļūdainos aprēķinus…vienus kļūdainus aprēķinus nevar atspēkot ar otriem kļūdainiem aprēķiniem/piemēriem…ja Jums ir grūtības to saprast, tā jau ir Jūsu problēma…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > sniega_roze 02.08.2016. 00.33

    Izskatās, ka Jums ir grūtības saprast atšķirību starp bruto un neto summām. Rēķinot kaut ko pa visam citu protams var apgāzt jebkuru apgalvojumu. Bet kādēļ to darīt?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam