Saeimas komisija galu galā apstiprina Latvijas pozīciju bēgļu uzņemšanā

135

Komentāri (135)

jautajums_4 19.09.2015. 17.04

>lno

1. lielai tautas daļai dzīves kvalitāte palikusi padomjlaika līmenī vai dažos aspektos gājusi uz leju

2)Padomju laikā vai tad bija badacietēju pūļi?Kaut kā netiku manījis.Es pat ubagotājus pie Rīgas autostacijas krievu laikā neredzēju,vienīgos ubagus toreiz ieraudzīju pie Pečoru klostera,kad biju ekskursijā.

Dzeri,kā tagad ar medicīnas pakalpojumu pieejamību,zobu labošanas iespējām sastāv,ja salīdzinām ar padomjlaiku?

Jā,un gandrīz aizmirsu,kā ar iespējām tikt pie sava mājokļa…padlaikos deva apbūves gabalus par brīvu,varējām celt no visa,kas pa rokai,par tūkstoti rubļu ko ar āboļiem vai tulpju sīpoliem ,tomātu stādiem ieandelējām, sev būdu varēja kādu uzsliet,cik tagad vajag naudiņas?

3) PSRS bija atpalikusi,mazražīga valsts,kur cilvēki izlikās,ka strādā,nevis laimes zeme,bet tur cilvēkus tā neaplaupīja kā tagad ar augstiem nodokļiem un komunālo pakalpojumu,elektrības maksām.Cilvēki varēja tīri labi dzīvot,ja nodarbojās ar saucamajām haltūrām,mājās kaut ko audzēja un pārdeva,stiepa materiālus no darba,kā mēs lieliski varam vērot mūsu klasikā – ”Mans draugs – nenopietns cilvēks”.

———————————————-

Ērika oda PSRS .Tā teikt, Augstā dziesma…

Nū…nav īlens..ir āža kāja!

Tādi nu ir tev, lno, tie domu biedri un idejiskie sabiedrotie.

+9
-7
Atbildēt

2

    edge_indran > jautajums_4 19.09.2015. 17.41

    ———

    Vairāk nekā 50 000 Latvijas jauniešu vecumā no 15 līdz 29 gadiem nestrādā, nemācās un neapgūst arodu, šādu informāciju apkopojuši iniciatīvas «Jauniešu garantija» aktīvisti.

    ===============================================================================

    Rokas nost no Ino un visiem auseklīšu-veterāniem, kuri izcīnīja brīvību! Kā bija jāmokas prievīšu daiņiem darbā un mācībās, kā bija jābaidās no Padomju Kriminālkodeksa pantiem par lielēžiem un tusētājiem.

    Lai dzīvo auseklīši un brīvība bez ierobežojumiem!

    http://sproutmoney.com/files/2014/03/marihuana1.jpg

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.09.2015. 17.48

    Centrālās statistikas pārvaldes apkopotie dati liecina, ka Latvijā pieaug reģionālās atšķirības. Piemēram, Rīgā mājsaimniecību ienākumi 2012.gadā bijuši par 21% lielāki nekā vidēji Latvijā, Pierīgā – par 5% lielāki. Savukārt Vidzemē un Latgalē ienākumi ir vien 81% un 75% no vidējā valsts rādītāja. Pasaulē satraukumu rada arī vidusslāņa samazināšanās, tad Latvijas gadījumā joprojām notiek diskusijas, vai stabils vidusslānis maz ir paspējis izveidoties. «Pie mums par vidusslāni var runāt nosacīti – tāda faktiski joprojām nav. Ja kāds ir uzbūvējis greznu māju, vēl nenozīmē, ka viņš klasiskā izpratnē pieder pie vidusslāņa. Visdrīzāk viņš vienkārši pareizā laikā gadījās pareizā vietā. To skaits, kas turību ir panākuši ar sistemātisku darbu, joprojām ir mazs. Tam ir vajadzīgs ilgāks laiks,» saka ekonomists Uldis Osis.


    Pieaugošā progresija 


    No teorijas izriet, ka izteiktai ienākumu nevienlīdzībai mēdz būt visai graujošas sekas. Proti, bagātajiem ir daudz plašāka pieeja dažāda rakstura informācijai, kas tiem ļauj cementēt savu ietekmi vēl vairāk. 


    Savukārt nabadzīgākiem sabiedrības slāņiem ir daudz grūtāk tikt pie vienlīdzīgām izglītības iespējām (jo tā labāka, jo dārgāka) un bieži nav arī pietiekamu resursu, lai kāpinātu savas iemaņas. 


    Darba tirgus ir pakļauts nežēlīgai konkurencei un jāņem vērā, ka pieprasījums pēc cilvēkiem ar «augstām prasmēm» arī mēdz būt ierobežots (uz zināmu sabiedrības daļu pilnīgi pietiek ar dažiem indivīdiem ar «augstām prasmēm»). Rezultātā šo augstāko pakāpienu aizņem tie, kuriem ir gan pieeja informācijai, gan līdzekļi savu prasmju efektīvai celšanai, jeb bagātie. 


    http://www.db.lv/sabiedriba/nevienlidzibas-skeres-pasaule-veras-plasak-latvija-aizvien-lideros-409124

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

lno 19.09.2015. 11.54

Rīgas panorama pēc bēgļu kvotas uzņemšanas

https://twitter.com/akmens/status/644977914161831938/photo/1

+7
-10
Atbildēt

3

    zanE. > lno 19.09.2015. 12.14

    …ha, ha!…es biju pārliecināta, ka ln0 bez sava infantīlisma demonstrācijas neiztiks…jau vakar, kad šo bildi palaida Tviterī un Iesalnieks no sava drauga Lindermaņa konta to palaida tālāk – uzreiz bija skaidrs, kuri aprobežotie uz to uzķersies un ekstāzes pārņemti, mēģinās izplatīt tālāk….

    …ui, cik Tu esi paredzams!…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 19.09.2015. 12.22

    zanE,pati tu esi infantīla demagoģe:

    Turcijas “dāvinātā” mošeja izraisa rumāņu protestus

    24.07.2015. Bukarestē pieaug neapmierinātība ar ieceri Rumānijas galvaspilsētā celt milzīgu mošeju, kuras būvniecību solījusi finansēt Turcija, kas arvien aktīvāk cenšas veidot reliģiskus centrus ārpus savām robežām.

    Rumānijas valdība šim projektam bez maksas atvēlējusi 11 000 kvadrātmetru lielu apbūves laukumu, kas atrodas blakus izstāžu centram “Romexpo” un kura tirgus vērtība ir 3,9 miljoni eiro, un sākotnēji bija iecerēts, ka Ankaras finansētā mošeja būs lielākais no islāmticīgo dievnamiem “kādā no Eiropas galvaspilsētām”.

    Taču sākusi pieņemties spēkā pretestība šim projektam, un iebildumus izsaka gan intelektuāļi, gan bijušais prezidents Trajans Basesku, gan dažādas galēji labējās organizācijas, gan pat daļa pašu vietējo musulmaņu.

    “Šīs mošejas būvniecība ir politiska vienošanās starp Rumānijas un Turcijas valdībām,” norāda Bukarestes Nacionālās politikas zinātnes skolas (SNSPA) doktorante Ruksandra Fatma Jilmaza, kuras promocijas darba tēma ir islāms Eiropā. “Tas nenāk no musulmaņu kopienas. Daudzi musulmaņu kopienā par lēmumu ir pārsteigti.”

    Lapa “Mēs nevēlamies Bukarestē megamošeju”, kuru sociālās saziņas vietnē “Facebook” izveidojusi galēji labējā organizācija “Noua Dreapta” (“Jaunie labējie”), izpelnījusies jau vairāk nekā 12 000 apmeklētāju atzinību. Lapas autori norāda, ka Rumānijas galvaspilsētā nav vajadzības pēc šādas mošejas un ka projekts ir politisks solis, kura saknes meklējamas turku ekspansionismā.

    http://www.leta.lv/es/item/13379C34-8783-F10A-8218-5D9E2FDBC234/jaunumi:feature/

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 20.09.2015. 14.16

    “Alternatīvi apdāvinātais” Iesalnieks kārtējo, reizi, visiem demonstrē, ka ir idiots, un Ino, kas neapšaubāmi par Iesalnieku tomēr gudrāks, viņam piebalso.

    Nu kurš Vācijas vai jebkuras RA valsts nopietns politiķis varētu demonstrēt tādas muļķības, to var darīt tikai “mūžīgie bērni” no VL frakcijas.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

jautajums_4 19.09.2015. 11.40

Nu jūs nu gan esat apbrīnojami…Paši sevi baidāt…paši baidāties!

Traki gauža raudāšana! Bāreņi!

+13
-10
Atbildēt

48

    Ēriks > jautajums_4 19.09.2015. 12.02

    Tikai muļķi nebaidās no briesmām.Ja jautājums tāds drosmīgs,brauc padzīvot uz kādu musulmaņu kvartālu,varēsi padalīties iespaidos.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 12.04

    Jautājumi nekad nebūs bāreņi, tiem vienmēr būs sava mīļotā partija – TP, V, brīžam pat NA,. kurām tie pateiksies gan par dienišķo maizi, gan sauli pie debesīm. Lai kāda būtu partija, jautājumi vienmēr cienīs un atbalstīs pie varas esošos, tā tos mācījis agrāk mācītājs, vēlāk pagasta partorgs. Parasti sutkas, kaut tēlo švaukstus:):):)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 15.32

    lno

    es pārjautāju meitenēm , kā ar algu maksāšanu veidu. Vismaz daļa algas ir aploksnēs!

    Un neko labu par darba devējiem viņas pateikt nevarēja.

    Kam es ticu-tev vai meitenēm? Meitenēm.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 15.38

    >lno

    Tādu , ka tu dēļ Latvijas jaunieši pamet Latviju.

    Tavi zviedru partneri taču , laikam, pozicionējas ķā ģimenes uzņēmums ar attiecīgajām vērtībām….īsti sader ar tādu rasistu, nacistu un antihumānistu kā tu.

    Par ko tad trako? Vai par to, ka jau pāri 75 un drīz jāmirst, bet naudu kapā līdzi nepaņemsi? Tāpēc tāds naids un ļaunums ?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 15.40

    >lno

    Nē, es neesmu bārenis. Man ir – Mūsu Tēvs debesīs.

    Bet tu gan esi ņaudētājs,

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 17.01

    jautājums. Tādiem meļiem kā tu obligāti jābūt čekas maisos. Neticu, ka Tu varētu ticēt Dievam, tad taču tu baidītos no Dieva soda?:)

    P.S. Ko tu kā “praktizējošs kristietis” un skolotājs esi iemācījis savām audzēknēm, pacietīgi panest visu, necīnīties, neprotestēt, tikai slavēt valdību un darba devēju? Kāda problēma tavā vadībā noķert to brīdi, kad alga tiek maksāta aploksnē? Nu īsts pajoliņš:)

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 17.21

    lno

    Es arī baidos. Atšķirībā no tevis.

    Par baušļu pārkāpumiem sods ir neizbēgams. Ja nesamaksāsi tu, tad maksās nākamās paaudzes. Un šajā pasaulē. Tā ir noteikts. Kāds no dzimtas sodu samaksā par visiem.

    Bet par katras individuālās dvēseles ceļu pēc nāves lems Tajā Tiesā.

    tās ir divas atsevišķas lietas, kuras viena otru neatceļ.

    Un bez baušļiem vēl ir Jēzus pavēles, kas ir obligātas kristietim. Par mīlestību, līdzjūtību, žēlsirdību…

    Un čekas maisos es nevaru būt nekādi, kas gan ir pārbaudīts, un vairākkārt,-sakarā ar amata nosacījumiem- kādi nu man bijuši, bet es vienkārši esmu par jaunu.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.09.2015. 17.24

    jautājums ir īsts kristietis,tāpat kā Oļiņiete no Mērnieku laikiem:gan es zināšu,ko atbildēt Dievam,savam pestītājam.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 17.26

    ?lno

    Jā, es viņus mācu, kā savas tiesības aizstāvēt, tajā skaitā par tādām institūcijām kā Darba inspekcija- ko rakstīt iesniegumā, kādus pierādījumus jāsavāc, kā saprast darba līgumu nosacījumus, kā neļaut sevi izkalpināt.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 17.30

    jautājums. Nu kādēļ tad viņas neseko taviem norādījumiem? Tātad atkal melo.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 17.31

    jautājums. Meli nav grēks?:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 17.32

    >Ēriks

    Oļiņiete pārkāpa 2. bausli-smagi. par ko arī tika sodīta. Lai gan tas ir literārs tēls.

    Bet jums abiem, ar lno, es tomēr sirsnīgi ieteiktu par 2.bausli atcerēties…Jo jūs jau literāri tēli neesat…

    Bet, kas tu mums esi? Muslimi- tev nepatīk, kristieši -tev nepatīk…Bet patīk masu slepkavas, cilvēki, kas spārda bērnus, sist pusaudžus un vēl.. PSRS laiki!

    Reāli simpātisks indivīds…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 17.33

    jautājums. Ja reiz esi par jaunu, tad kādēļ baudīja? Arodskolas skolotājus pārbauda, bet LU pasniedzējus nē? Tu nu fleitē nejēgā:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 17.36

    Ēriks. Jautājums ir tipisks brālis Teodors:)

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 17.37

    > lno

    Tāpēc, ka pagaidām viņas apmierina arī aploksnes- tā ir vispār pieņemtā prakse. Tu ne ar ko neesi labāks par lielāko daļu darba devēju. bet ja vairs neapmierinās,meitenes būs informētas , kur un kā viņu darba strīdi ir risināmi.

    Bet ir bijuši gadījumi, kad sīkie ir izmesti, nesamaksājot par mēnesi vai diviem, tad viņi raksta iesniegumu. Lai gan, kad reāli piedraud uzmetējam, tad vismaz kāda daļa tiek samaksāta. Kad darba devējs uzzina, ka sīkais zina tādu nosaukumu kā Darba inspekcija un VID.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 17.38

    >lno

    Tāpēc, ka tāda ir procedūra. Visiem vienāda.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 17.44

    >lno

    Un skolotājs ir mans misijas darbs.Es vēl šo to daru.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 17.47

    jautājums. Kā gan vienāda, ja daži LU pasniedzēja esot čekas maisos? Vai arī tu no tik augstiem amatiem/neskatoties uz jaunajiem gadiem/ esi nonācis līdz skolotāja darbam arodskolā? Protams, katrs darbs ir cienījams:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 18.33

    >lno

    Kā gan vienāda, ja daži LU pasniedzēja esot čekas maisos?

    ——————————————————-

    Droši vien, ka ir. Bet tad viņi nav pretendējuši ieņemt amatu, kur ir noteikti ierobežojumi, kas tiek pārbaudīti noteiktā procedūrā, piemēram, saņemot pielaidi klasificētai informācijai.

    Bet ir amati, kurus nevar ieņemt , ja ir bijusi sadarbība ar čeku-tie ir noteikti likumos. ´Ir , piemēram, akadēmiskais personāls, kultūras darbinieki, kuri nekad nav kandidējuši vēlēšanās. Jo , piemēram, deputātu kandidātiem ir aizliegums-un noteikta procedūra pārbaudes. Un , nē, lno, es nekad neesmu bijis nevienā partijā un nekad neesmu kandidējis vēlēšanās. Es gāju caur procedūru citu amatu sakarā.

    Auziņam problēmas radās, kad viņu ievēlēja par rektoru. Nezinu, kāpēc, bet LU rektoram vajag , vai vismaz vajadzēja, pielaidi, un tad viņam, ja pareizi atceros, pirmo reizi atteica, tad viņš pārsūdzēja un viņam iedeva. Bet tad pielaides deva vieglāk, kā pēdējā laikā.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 18.39

    >lno

    Kāpēc tu naivi iedomājies, ka ar to darīšanas ir tikai augstiem amatiem? Un kas tavā izpratnē vispār ir augsts amats? Un man ir bijušas zemāko pakāpju pielaides, bet tas nemaina procedūru, tikai pārbaudes detalizācijas pakāpi.

    Uzskati, ka skolotājs nav cienījams darbs? Manuprāt, lno, tu esi snobs…

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 18.46

    jautājums. Manuprāt, lno, tu esi snobs…

    ___________________

    Ne tikai, arī fašisits, rasists, naciķis un čekists:) Turpini analizēt:):):)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 18.51

    >lno

    Precizējam. Par čekistu es tevi neesmu saucis.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 18.54

    jautājums. Tava cīņu biedrene zanE:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 19.07

    >lno

    Un tev arī PSRS ir laimes zeme, kā tavam cīņu biedram Ērikam?

    Ir reizes, kas es Zanei piekrītu,bet ir reizes, kad nē.

    Cik sapratu, tad tu paņirgājies par Zanes dzimtas traģēdiju pie deportācijas. Tā bija liela traģēdija latviešu ģimenēm. Ne visi ir Charlie Hebdo stila cienītāji.

    Un nē, man viņi nepatīk, bet par zīmējumiem nogalināt ir nekristīgi.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.09.2015. 19.10

    Uz muļķīgiem jautājumiem neatbildam:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 19.18

    >lno

    Pasaki, kas ir tavi draugi …Ēriki…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.09.2015. 21.33

    Nu gan jūs te padebatējāt :) Man te ceturdien bija runa jāsaka RTU Zelta fonda biedru pasākumā :) Tad nu atcerējos budžeta sakarā par to ,ka ir budžetam divas daļas – ieņēmumu un izdevumu :) Parasti visi skaļi runā par to ,kā dalīsim naudu , bet aizmirst kā pelnīsim :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 22.53

    >klusais

    Kaut ko valsts uzņēmumu valdēm izstāstīsi?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.09.2015. 22.59

    Es stāstu,ka mūsu neatkarīgās valsts pašreizējā vara nekur tālu nav aizgājusi no nejēdzīgā PSRS režīma – jautājums man piedēvē padomju režīma mīlēšanu,es stāstu,ka nav labi veikt slepkavības bez tiesas,kur tiesājamajam iespēja attaisnoties-jautājums man piedēvē masu slepkavu attaisnošanu un reizē pats attaisno slepkavas,es saku,ka reizēm izņēmuma kārtā pieļaujama vardarbīga bērna atturēšana no sliktām nodarbēm – jautājumam liekas,ka man patīk vardarbība…Interesanti,vai tādu idiotu Latvijā daudz,kurus vēl laiž pie jaunās paaudzes mācīšanas?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.09.2015. 23.00

    jautājums – varētu pastāstīt :) bet būtu priecīgs , ja pastāstītu kāds man ar to sakars :)

    P.S. Kas Tev kremt ? Tas , ka no IzM bija jāaiziet ?

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 23.08

    >ēriks

    lielai tautas daļai dzīves kvalitāte palikusi padomjlaika līmenī vai dažos aspektos gājusi uz leju

    2)Padomju laikā vai tad bija badacietēju pūļi?Kaut kā netiku manījis.Es pat ubagotājus pie Rīgas autostacijas krievu laikā neredzēju,vienīgos ubagus toreiz ieraudzīju pie Pečoru klostera,kad biju ekskursijā.

    Dzeri,kā tagad ar medicīnas pakalpojumu pieejamību,zobu labošanas iespējām sastāv,ja salīdzinām ar padomjlaiku?

    Jā,un gandrīz aizmirsu,kā ar iespējām tikt pie sava mājokļa…padlaikos deva apbūves gabalus par brīvu,varējām celt no visa,kas pa rokai,par tūkstoti rubļu ko ar āboļiem vai tulpju sīpoliem ,tomātu stādiem ieandelējām, sev būdu varēja kādu uzsliet,cik tagad vajag naudiņas?

    3) PSRS bija atpalikusi,mazražīga valsts,kur cilvēki izlikās,ka strādā,nevis laimes zeme,bet tur cilvēkus tā neaplaupīja kā tagad ar augstiem nodokļiem un komunālo pakalpojumu,elektrības maksām.Cilvēki varēja tīri labi dzīvot,ja nodarbojās ar saucamajām haltūrām,mājās kaut ko audzēja un pārdeva,stiepa materiālus no darba,kā mēs lieliski varam vērot mūsu klasikā – ”Mans draugs – nenopietns cilvēks”.

    ——————————————–

    Ak, lakstīgala, nedziedi …

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 23.15

    > klusais

    Nervozē? Nu, nu…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.09.2015. 23.16

    jautājums – es nervozēju ? :) Nesmīdini , labāk pasaki , kurā valsts uzņēmuma valdē esmu bijis :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.09.2015. 23.19

    Pirms dažiem gadiem aizdevu kādam paziņam 300 Ls kursiem šoferu tiesību iegūšanai uz smago ceļu remonta un tīrīšanas tehniku,citādi nekā -labākā darbā netikt,paši abi strādādami dzīvo no rokas mutē vienu bērnu audzinādami un tādu summu sakrāt nespēj.Te tev bagātais režīms ,kas dikti attīstījies prom no padlaikiem.Krievu laikā tāda ģimenīte,kolhozā strādādama,varēja septiņus bērnus izaudzināt.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 23.24

    >klusais

    Negribu. Es arI lno uzņēmumu nenosaucu.

    Īpaši, ja tu pašlaik provocē, lai es pateiktu, ko esmu noskaidrojis…Paliec, nezinot.. ko es zinu…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.09.2015. 23.34

    jautajums – neaizej no tēmas :) ja ir info kurā valsts vai pašvaldības uzņēmuma valdē vai padomē esmu vai esmu bijis, tad klāj vaļā , man nav ko slēpt. Lai atvieglotu Tev uzdevumu , tad varu pats pastāstīt , ka pirms 10 gadiem bez piecām minūtēm biju SIA Degvielas apgāds padomē un tam bija savs priekšstāsts , jo iestājos pret to , ka RS jāpērk šī uzņēmuma daļas , biju pat atradis juridiski korektu risinājumu to pirkumu atcelt , bet nu politiķi bija lēmuši savādāk … tad nu bija doma kā mazināt zaudējumus , bet mani nahrenizēja un paldies par to , jo neesmu ne mirkli nožēlojis , ka tā viss izvērtās , jo nejūtos līdzvainīgs procesā , kur 3 000 000 EUR iepirktu + aptuveni 1 000 000 EUR investētu uzņēmumu pārdod par 1 500 000 EUR :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.09.2015. 23.48

    >klusais

    Paldies, ka izstāstīji. Tieši šito stāstu es nebiju dzirdējis.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.09.2015. 23.54

    jautājums – kā nu tā ? Manuprāt esi ko palaidis garām … , jo esmu minējis savulaik to visu , tāpat kā to kā sēdēju pie galda ar Bemhenu un jautāju , kapēc RS vajag to bāzi , bet viņš pūta miglu acīs cik ļoti RS tā vajadzīga…

    Pēc daudziem gadiem toreizējais padomes priekšsēdētājs man izstāstīja , kas bija patiesais iemesls, kapēc mani nahrenizēja :) konkursi, konkursi …

    P.S. Kad pacēlās hajs par Degvielas apgādu , tad cik zinu par mani atcerējās Jaunups seniors :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.09.2015. 00.00

    >klusais

    Un šito stāstu, ja godīgi, es arī neatceros…Kaut kā man, laikam, nav šķituši būtiski…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.09.2015. 00.06

    jautājums – starp citu toreiz pazaudēju konjaku toreizējam RS padomes priekšsēdētājam , jo noticēju Aksenokam :) :) :) vienas no ļoti nedaudzajām manām derībām … bet nu zaudējuma sakarā pēc gadiem atradu iespēju nopietni atspēlēties Bemhenam , kaut gan viņam viss kā pīlei nanoūdens :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.09.2015. 00.11

    jautājums – te par degvielas tēmu , kas Strīķei nelikās interesanta pusotra gada garumā :) , arī vecais , labais Degvielas apgāds :) tekstā ir neprecizitātes, jo maksimālā pārmaksa bija līdz 7 santīmiem :)

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/raidijums-rigas-satiksme-iespejams-par-degvielu-parmaksa-lidz-pieciem-santimiem-litra.d?id=43306895

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    zanE > jautajums_4 20.09.2015. 11.24

    …ln0….nespļauj Dievam acīs – Tu jau savu Dieva sodu esi saņēmis un tas Tev būs jāizdzīvo līdz savai pēdējai stundiņai…un padomā – par kādiem grēkiem vēl kādam jānes Tev uzliktais Dieva sods…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.09.2015. 11.49

    zane – manuprāt brauc auzās …

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Bet > jautajums_4 20.09.2015. 12.39

    Jā, Zanes naids plūst pāri malai!

    Zane, padomā mazliet ko tu dari un zaudēt paškontroli, ir tā kā par traku!

    Izskatās, ka trāpīts pamatīgi, ja jāiziet uz tādiem personiskiem apvainojumiem.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > jautajums_4 20.09.2015. 13.16

    …Bet….Tu tamborēt proti?…nu, tad māci savus mazbērnus…ne Tu man aizrādīsi, kā izturēties pret kretīnu, kurš aizskāris manu dzimtu…pret tādu nelieti, kāds ir ln0 – nebūs līdzcietības, ja viņš tāpat turpinās aizskart arī citus…

    …un viņš ļoti labi zina par kādu Dieva sodu es runāju…viņa ņirgāšanās par ticības lietām un uzbrukumi Jautājumam_4 – varbūt Tev ir tīkami un izraisa kārtējo smieklu lēkmi, bet…tas liecina kaut ko arī par Tevi…

    …jau vakar Tev atbildēju un varu to atkārtot arī šodien…

    …mīļā, Bet…man visvairāk derdzas liekuļi, divkoši un pielīdēji… bet… pret dabas dotu stulbumu izturos ar sapratni…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 20.09.2015. 16.15

    zanE…..un viņš ļoti labi zina par kādu Dieva sodu es runāju…viņa ņirgāšanās par ticības lietām un uzbrukumi Jautājumam_4

    ____________________________

    Hi,hi,hi…ha, ha, ha. Atceros, ka arī Betijai devi mājienus, ka viņa labi zina, par ko ir runa:):):) Tā tikai tev liekas, ka uzbrukums V ir uzbrukums valstij /kā lai neatceras, ka uzbrukums Vaškēvičam arī tika traktēts kā uzbrukums valstij/ un uzbrauciens jautājumam ir ņirgāšanās par ticību:):):) Nesaprotu, vai tā ir lielummānija vai apjukums, kas tevi dara pilnīgi neadekvātu, un atkārtošu, ka ar savu grafomāniju IRIR tu Vienotībai nodari gauži:)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 20.09.2015. 17.58

    …man visvairāk derdzas liekuļi, divkoši un pielīdēji…

    ______________________________________

    Varu tik iztēloties kādā stāvoklī spogulis zanEs mājās:):):)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.09.2015. 18.57

    es atzīmētu šo citātu :) – ” pret dabas dotu stulbumu izturos ar sapratni… ” un aicinu visus izturēties ar sapratni :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Juris Petraškevičs 19.09.2015. 10.47

>>Eriks>> Un vēl taču gadsimtu ciešanas zem zviedriem un vāciem! Vienkārši jāraud, jāraud, jāraud no bezspēka! Un lai nicināti visi, kas nesniedz mums palīdzīgu roku, visi, kas mūs nesaprot un neatbalsta!

+10
-8
Atbildēt

5

    Ēriks > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 10.58

    Nevajag raudāt,vajag vienkārši saprast,ka tautai vajadzīgs zināms laiks,lai atgūtos no komunistu radītām brūcēm un uzplauktu no jauna,bet migrantu pūļu uzņemšana šo atgūšanos traucēs,tie ir kā jauns,bīstams vīruss vēl pilnīgi neatveseļotam organismam,kas pārcietis ilgstošu,novārdzinošu slimību.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.17

    Ak, mēs, lielākie pasaules nabadziņi un cietēji, un nav, nav neviens, kas mūs saprot, pažēlo, noglauda mums galviņu, un nobirdina kopā ar mums kādu asariņu!

    Jāraud un jāsēro dziļā vientulībā, ļaunā, ļaunā, ļaunā pasaule no mums novērsusies!

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.25

    Nē,ko tu,mēs visi esam stipri un vareni,nāciet,visas pasaules nabagi šurp,mēs jūs pabarosim,izguldīsim,integrēsim un meitu vēl arīdzan paizmantot iedosim.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > Juris Petraškevičs 20.09.2015. 20.09

    Ēriks – Tev ir meita ? Varbūt vairākas ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Juris Petraškevičs 20.09.2015. 21.17

    Aivars Porietis ‏@AivarsPorietis 4m4 minutes ago

    Jeruzālemes Augstākais imāms: «Mēs dosim Eiropai auglību!» http://www.infotop.lv/article/lv/jeruzalemes-augstakais-imams-mes-dosim-eiropai-auglibu

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Juris Petraškevičs 19.09.2015. 09.46

Apbrīnojama NA un ZZS neticība savai valstij! Neko nevaram, visi mums dara pāri, mūs iznīcinās, nezin ko vēl ar mums izdarīs. Mēs nevaram! Gandrīz visa tauta kopā ar mums nevar! Tāda gļēva homo sovietikus pozīcija.

+13
-7
Atbildēt

14

    Ēriks > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 10.12

    Okupācija ilga 50 gadus,neatkarīgi atkal esam pusi no tā.Varbūt biezajam galam,braukājot šikos vāģos un ēdot zemeņu tortes par budžeta naudu liekas,ka esam sasnieguši ārkārtīgi augstu dzīves līmeni,bet viņi acīmredzot nav pamanījuši,ka lielai tautas daļai dzīves kvalitāte palikusi padomjlaika līmenī vai dažos aspektos gājusi uz leju,tāpēc viņi nespēj īsti sajūsmināties par mūsu valsts panākumiem un pavērušos iespēju dalīties ar savu nabadzību vēl ar migrantiem.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 10.39

    jurispetra. Nu redzēsim, vai ar musulmaņu integrāciju nebūs tāpat kā ar V velmi sadarboties ar SC, kādi panākumi ar TUA, LM, Krājbanku, Citadeli, tagad briest nepatikšanas AirBaltic. V nav spējīgi tirgot kartupeļus, kur nu pārvaldīt valsti:)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.04

    ĒRiks

    ” lielai tautas daļai dzīves kvalitāte palikusi padomju laika līmenī vai vēl kritusi..”

    —————————————————–

    Stipri apšaubāms secinājums, īpaši, par to “lielāko tautas daļu”.

    Varbūt, tur, kur tu dzīvo, pa ielām staigā bada cietēju pūļi, katrai otrai, ja ne vairāk, ģimenei nav autiņš, cilvēki nebraukā uz ārzemēm, un vietējā Maksimā, akciju dienās, nav pilna ar pensionāriem, kas pērk visādus brīnumus, kas liecina, ka viņiem ir lieka nauda.

    Es te neko tādu neredzu.

    Ino

    “V nav spējīga kartupeļus tirgot, kur nu vēl pārvaldīt valsti…”.

    ——————————————————————-

    Cik saprotu, tu mums esi profesionālis kartupeļu tirzniecībā?

    Nu, tad saprotams, no kurienes tev rodas šie ģeniālie spriedumi par V valsts pārvaldīšanas spējām.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.19

    Padomju laikā vai tad bija badacietēju pūļi?Kaut kā netiku manījis.Es pat ubagotājus pie Rīgas autostacijas krievu laikā neredzēju,vienīgos ubagus toreiz ieraudzīju pie Pečoru klostera,kad biju ekskursijā.Dzeri,kā tagad ar medicīnas pakalpojumu pieejamību,zobu labošanas iespējām sastāv,ja salīdzinām ar padomjlaiku?Jā,un gandrīz aizmirsu,kā ar iespējām tikt pie sava mājokļa…padlaikos deva apbūves gabalus par brīvu,varējām celt no visa,kas pa rokai,par tūkstoti rubļu ko ar āboļiem vai tulpju sīpoliem ,tomātu stādiem ieandelējām, sev būdu varēja kādu uzsliet,cik tagad vajag naudiņas?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.36

    Padomju laikā vai tad bija badacietēju pūļi?

    ————————————————————

    Ak, tad re kur tā laimes zeme…PSRS!

    izlīda īlens…

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.41

    Rita Eva Naseniece ‏@RitaEvaNa 6h6 hours ago

    http://www.diena.lv/latvija/politika/saeimas-komisija-apstiprina-latvijas-poziciju-par-papildu-526-beglu-uznemsanu-14112413 … atbraucu naktī – skatos – V savu aktīvo pro-imigrācijas TUA/NĪ sadarbību ar SC turpina jaunā pakāpē. Nekas jauns.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.54

    …Jurispetra…precīzi!…mazspējas iemiesojums Nacionālā apvienība, kurš neko vairāk par klaigāšanu, skraidīšanu ar lāpām un karodziņiem – nav spējīgi un līdz savai mazspējai grib novilkt arī visu tautu…kas var būt labāks par kopisku gaudošanu uz mēnesi, uzreiz sajūti biedra plecu un tādu kopības sajūtu – lūk, to mums mēģina uzspiest pseidonacionāļi, lai noslēptu savu nevarību likumu sakārtošanā un valstiski svarīgu lietu risināšanā…

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.56

    “Padomju laikā vai tad bija badacietēju pūļi”?

    —————————————————

    Un par Novorosijskas sacelšanos taisni produktu trūkuma dēļ neko dzirdējis neesi?

    Nerunājot par badu pēc kolektivizācijas, badu pēc kara, 40 gadu beigās, nerunājot par karu, Ukrainas golodomoru, utt., utt., varbūt, vēl atceries talonus un milzīgas rindas pēc pilnīgi visa 80 gadu beigās?

    PSRS bads bija permanents.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.56

    jautājums_4. Kāds nu īlēns:) Bēgļu kvotas tikpat labi atbilst brīvprātības principam kā Staļina obligācijas:)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.56

    PSRS bija atpalikusi,mazražīga valsts,kur cilvēki izlikās,ka strādā,nevis laimes zeme,bet tur cilvēkus tā neaplaupīja kā tagad ar augstiem nodokļiem un komunālo pakalpojumu,elektrības maksām.Cilvēki varēja tīri labi dzīvot,ja nodarbojās ar saucamajām haltūrām,mājās kaut ko audzēja un pārdeva,stiepa materiālus no darba,kā mēs lieliski varam vērot mūsu klasikā – ”Mans draugs – nenopietns cilvēks”.Pēckara gados es vēl nebiju dzimis,runāju par Brežņeva laikiem,nevis Staļina diktatūru.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 11.58

    Gan kara laikā, gan pēc kara PSRS cilvēki no bada mira kā mušas. Pat Latvijas laukos, lai nokārtotu saistības, cilvēki ēda pelavu maizi. Solidaritāte:)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 13.36

    Ēriks

    Tā pati nolādēto izdzimteņu, Vienotība & Saskaņa, tikai vēl šāva uz cilvēkiem.

    https://www.youtube.com/watch?v=fJ__uEagscQ

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > Juris Petraškevičs 19.09.2015. 14.46

    jurispetra….Neko nevaram, visi mums dara pāri, mūs iznīcinās…

    ___________________________

    Mutes bajāri, jūsu varonība momentā izčākst, pamanot eirokomisāra bargo skatienu, tad jūs momentā kļūstiet tikpat mīksti kā jūsu tēvi pie kremļa vārtiem:):):)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Bet > Juris Petraškevičs 20.09.2015. 09.50

    Lno,

    “lno jautājums_4. Kāds nu īlēns:) Bēgļu kvotas tikpat labi atbilst brīvprātības principam kā Staļina obligācijas:) ”

    šitais gan traki labs, jo patiesi, kāda te brībvprātība, ja V iedomājas, ka ar varu pieņemot musulmaņus un izpildot Junkera plānus, tā ir Latvijas brīvprātīga rīcība !

    Stipri atgādina PSRS laikus, kad “brīvprātīgi” – piespiedu kārtā piedalījāmies sestdiena stalkās un vācām naudu Miera fondā!!!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

MZGD 18.09.2015. 22.43

Cik ilgi aiznems kamer LAtvija izmitinatie begli dosies pakal Latvieshu izcelsmes viesstradniekiem Iirijaa, UK un Vacijaa?

+2
-9
Atbildēt

10

    Ēriks > MZGD 19.09.2015. 00.19

    Brauksim šoreiz reizē.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > MZGD 19.09.2015. 05.40

    Īstenie patrioti Dzimteni nepamet, kaut vai badā jāmirst.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > MZGD 19.09.2015. 09.18

    …nuja…teica – kaut pastalās, bet brīvā Latvijā….nu, brīvu Latviju dabūja, tik pastalas neviens negrib…un tad i patriotisms, i nacionālisms izgaist kā rīta rasa…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > MZGD 19.09.2015. 09.37

    Kurš te runā par pastalām vai rijamo?Kas tā par brīvu Latviju,kur nejēdzīgi politiķi neaizsargā savas tautas intereses un laiž te iekšā visādus laimes meklētājus?Ja politiķi neievēro tautas intereses un atļauj piesārņot dzīves telpu,tad tā nav ne brīva un drīzumā arī nebūs Latvija,vieta,kur būtu vērts uzturēties.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > MZGD 19.09.2015. 10.35

    zanE. …kaut pastalās, bet brīvā Latvijā…

    ___________________________

    Tiešām slikti skan, labāk – pastalās un valsts parodijā, kuru pārvalda cilvēki, tikpat neadekvāti kā zanE:):):)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > MZGD 19.09.2015. 10.42

    dzeris49. Vai ņirgājies par Ļeņingradas blokādē bojā gājušajiem? Īsts komunjaga:)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > MZGD 19.09.2015. 10.44

    MZGD. Kur mulla norādīs, uz turieni viņi dosies. Eiropa atkal noilgojusies pēc terora aktiem.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > MZGD 19.09.2015. 10.46

    Nē, Ino, kā vienmēr, ņirgājos par “nacionālpatriotiem”.

    Goda vārds, no rīta līdz vakaram par Ļeningradas blokādi nedomāju, pat prātā nenāca, ka kāds to var uztvert tādā veidā, tur jābūt īpašam talantam.

    ĒRiks – “piesārņot dzīves telpu…” – sāc citēt iemīļoto NA biedru literatūru – Mein Campf?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > MZGD 19.09.2015. 15.00

    dzeris49. Nīrgājies par nacionālpatriotiem, bet kā ar tiem, kurus mīlēji citēt?:) http://echo.msk.ru/programs/personalno/1624130-echo/

    М.ВЕЛЛЕР: То, что происходит сейчас, это конец всему. Дело не в количестве мигрантов, дело в качестве

    М.ВЕЛЛЕР: Мигранты не собираются перевариваться – они собираются переваривать Европу

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > MZGD 19.09.2015. 15.39

    Arī Vellers tev autoritāte, kuram tici par visiem 100%, viņš, saprotams, intersants stāstnieks, bet, ne visam, ko viņš saka, var piekrist.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

aivars15 18.09.2015. 22.23

Neviens no klātesošajiem balsojumā neatturējās.

————————————————-

Vispār šis jau ir sasniegums. Nopietni. No rīta bija pamatskolas līmenis – pirms grūta balsojuma NA un ZZS vienkārši ‘nobastoja’. Turklāt iebildumus pret ‘automātisko kvotas palielināšanu’ izteica nevis NA un ZZS, bet Dolgopolovs!

+12
-8
Atbildēt

11

    zanE. > aivars15 18.09.2015. 23.02

    ….Latvija pret kvotām ir bijusi no pirmā brīža, kā parādījās priekšlikums par patvēruma meklētāju sadali ar kvotām…šoreiz Dolgopolovs Latvijas valsts nostāju palīdzēja nostiprināt…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 19.09.2015. 00.46

    Nē, nebija gan. Pagājušo piektdien Straujuma, NA un ZZP barveži iznāca pie žurnālistiem un pateica, ka valstij nav pozīcijas. Šo pirmdien Kozlovskis pat nebrauca tikties ar citiem ministriem, jo nebija ne par ne pret.

    Vēl šorīt NA un ZZP aizmuka no Saeimas, lai tikai nevajadzētu balsot.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > aivars15 19.09.2015. 10.51

    …aivars15….Tu kļūdies!…Latvija ir iebildusi pret bēgļu kvotām pat pirms tam, kad šis jautājums EP tika izteikts:

    2015.g.5.maijs – “Latvija ir piesardzīga pret priekšlikumu Eiropas Savienības (ES) valstu vidū sadalīt patvēruma meklētāju kvotas, kas noteiktu, cik katrai ES dalībvalstij ir jāuzņem pārsvarā no Āfrikas un Tuvajiem Austrumiem iebraukušo cilvēku.

    To intervijā LTV raidījumam „Rīta Panorāma” otrdienas rītā sacīja premjere Laimdota Straujuma („Vienotība”).” /lsm.lv/

    2015.g.11.maijs – “Kopumā valdības koalīcija ir par solidaritāti Eiropas Savienības valstu vidū bēgļu problēmas risināšanai, taču Latvija neatbalsta tā dēvētās bēgļu kvotas, šodien pēc koalīcijas sanāksmes sacīja Ministru prezidente Laimdota Straujuma (V)” /tvnet.lv/

    2015.g.19.maijs – “Latvija ir pret obligātām bēgļu kvotām, bet par bēgļu brīvprātīgu uzņemšanu, Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta panorāma” teica Ministru prezidente Laimdota Straujuma (V).

    Viņa skaidroja, ka daudzas valstis nepiekrīt obligātajām kvotām, taču mums ir jābūt solidāriem un jādomā par bēgļu uzņemšanu Latvijā. Ministru prezidente uzsvēra, ka cilvēki nemūk vienkārši prieka pēc, bet gan dēļ kara, vai nopietnām ekonomiskām krīzēm no valstīm, kur situācija ir daudz smagāka, nekā pie mums.”/LETA/

    2015.g.1.jūnijs – “Valdošās koalīcijas politiskie spēki ir vienisprātis, ka obligātu bēgļu kvotu noteikšana Latvijai nav atbalstāma. Ministru prezidente Laimdota Straujuma (V) pēc sanāksmes sacīja, ka koalīcijas nostāja ir vienota – obligātās bēgļu kvotas Latvija neatbalsta.” /ir.lv/

    …utt…

    …taču – bija jāatnāk Dolgopolovam, lai šo Latvijas valsts nostāju korekti iekļautu ziņojumā un ar SC balsīm pieņemtu lēmumu, par kuru atteicās balsot Nacionālā apvienība…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > aivars15 19.09.2015. 13.23

    Ir stulbi paziņot, ka ir pret kvotām, bet ievērot tās pat neapstiprinātas. Tas ir tieši tas pats, ja paziņo, ka ir pret vardarbību, bet tai pašā laikā slepkavo, ka ir pret nabadzību, bet realitātē apzog nabagus, ka ir veģetārietis, bet atklāti ēd mazceptu steiku. Ir stulbi valdībā pieņemt lēmumu, bet pēc tam paziņot, ka valdībai nav viedokļa. Vai tad, ja kāds uzvedas stulbi un krāpjas, tas būtu slavējams par gudru un atbalstāms nākotnē?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 19.09.2015. 13.44

    mūsu alus. Perfekti. Lai Tev laba veselība. Kad kuģītis grimst, tad kapteinei maska sāk traucēt:)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivars15 19.09.2015. 14.13

    …Mūsu alus….ir stulbi iesaistītās spriedelēšanā par kvotām, neapjēdzot, ko tas nozīmē un prasti sakot – čakarēt lētticīgajiem prātu….

    Kvota:

    Definīcija: Daļa, ko nosaka likums, līgums, vienošanās.

    …šajā gadījumā tā būtu regula, kas noteiktu ilgtermiņā valstīm uzņemt noteiktu skaitu patvēruma meklētāju, ņemot vērā un rēķinot to nacionālos ienākumus, iedzīvotāju skaitu, bezdarba līmeni un to, cik daudz patvēruma meklētājus valsts jau uzņēmusi pirms šā gada krīzes…

    …pēc šāda aprēķina Latvijai būtu jāuzņem 1043 patvēruma meklētāji…un šāda regula to noteiktu ilgtermiņā, ja rastos nepieciešamība – 1043 vēlreiz un vēlreiz un varbūt vēlreiz…saglabājot brīvprātības principu – bēgļi krīzes situācijā tāpat būtu jāuzņem, bet to skaits būtu atkarīgs no konkrētās valsts lēmuma…

    ….Latvija brīvprātīgi vienojās par 776 patvēruma meklētāju uzņemšanu…un tās nav 1043 nezināmas personas…

    ….un tam visam līdzi nāk problēma:

    – “Tikmēr EK preses sekretāre Nataša Berto paudusi, ka bēgļiem un patvēruma meklētājiem, kuri pārvietošanas programmā tiks izvietoti dažādās dalībvalstīs, nebūs automātisku tiesību doties dzīvot citur Eiropā.

    Ja tiks konstatēts, ka bēglis, kuram bija paredzēts atrasties, piemēram, Latvijā vai Polijā, nelegāli dzīvo Vācijā vai citā Rietumeiropas valstī, šis cilvēks ar policijas un imigrācijas dienestu palīdzību tiks atgriezts valstī, kur viņam ir piešķirs bēgļa statuss. “Cilvēki, kuri ir saņēmuši patvērumu kādā valstī, līdz ar to iegūst arī zināmas sociālās tiesības. Šīs tiesības tām pienākas tikai konkrētajā dalībvalstī. Citā valstī jebkurš policists var pārbaudīt šo cilvēku dokumentus un pirkstu nospiedumus. Un, ja šiem cilvēkiem nebūs tiesību legāli tur dzīvot, viņi tiks nosūtīti uz to valsti, kur viņiem ir paredzēts atrasties. Mēs gribam pēc iespējas izvairīties no bēgļu pārvietošanās Eiropas Savienības ietvaros pēc viņu izvietošanas pa dalībvalstīm,” sacīja komisijas preses sekretāre Nataša Berto.”

    …ja mēs spēsim paši sakārtot savus likumus un noteikt patvēruma meklētāja statusu, pielīdzinot to mūsu nepilsoņiem – viņiem būtu tiesības 180 dienas (6 mēnešus), tāpat kā nepilsoņiem – uzturēties citā Eiropas valstī…

    …bet…lai spētu domāt un produktīvi strādāt pie likumu radīšanas un pilnveides – ir jābeidz latviešu antiņiem kašķēties un tēlot stīvos mugurkaulus – ir jāstrādā!…ja NA un ZZS turpinās spēlēt teātri, būs citi, kas domās par valsti un pieņems valstij svarīgus lēmumus…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > aivars15 19.09.2015. 20.07

    zanE, ja Tu apgalvo, ka kvota ir, citēju,”daļa, ko nosaka likums, līgums, vienošanās”, tad lūdzu uzrādi šo likumu, līgumu vai vienošanos, kurā ir skaitlis 1043.

    776 nav nekāds Latvijas labprātīgi izsvērtais skaitlis, bet gan Junkera plāna sastāvdaļa.http://skaties.lv/latvija/sabiedriba/junkera-plans-divu-gadu-laika-latvija-butu-jauznem-776-begli/

    Tāpat jāatzīmē, ka šie imigranti neatbildīs ne Tevis iepriekš definētajai patvēruma, ne bēgļa definīcijai. Patvērums tiks prasīts citā valstī, bēgļa status piešķirts arī citā valstī, bet nometināti ar ierobežotu pārvietošanās iespēju tiks citā valstī, uz kuru tie labprātīgi nebrauktu. Tādejādi tiks pārkāptas ANO vispārējo cilvēktiesību deklarācijas 13. pants, un visa tā “brīvprātība un humānisms” rezultēsies statusā, kurš ne ar ko daudz neatšķiras no padomjlaika izsūtījuma vieglāko, bezlēģera variantu, vai tā paša laika noziedznieku pēcieslodzījuma probācijas metodi, tā saucamo “voļnoe poseļeņija”, kura tāpat paredzēja ierobežotu pārvietošanās iespēju un regulāru reģistrāciju dzīves vietā.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > aivars15 19.09.2015. 20.38

    Piešķirt bēgļa statusu, bet neļaut palikt – kur vēl lielāka divkosība?! Tā ir vēl lielāka divkosība par “jā, jūs okupēja, bet okupantu taču nav”. Kas tā pa modi – nerūpēties par savu pilsoņu labklājību, bet katra pasaules staiguļa priekšā pakalpīgi noliekties, mainīt likumdošanu, melot pilsoņiem, neturēt solījumus, utt., utjp.? Tas nav pragmātisms, tas nav pat stulbums tā ir apzināta noziedzība.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivars15 19.09.2015. 21.37

    ….Mūsu alus…nesaprotu, kāpēc Tev ir vēlme izlikties par alternatīvi apdāvinātu, ja zinu, ka tāds neesi, bet vēlme pietēlot – to gan Tev nevar noliegt…varbūt pie vainas bara instinkts, kas liek protestēt pret visu, pat neiedziļinoties….

    …regula par kvotām nav pieņemta, turpinās sarunas un Junkera priekšlikumi tiek apspriesti….1043 – ir prognozētais patvēruma meklētāju skaits, ja pieņemtu kvotas pēc vienotiem kritērijiem…šobrīd EP ir nobalsojis par 160 tūkstošu patvēruma meklētāju sadali starp valstīm…

    …22.septembrī vēlreiz tiksies ES valstu Iekšlietu ministri un tagad arī Latvija varēs piedalīties ar saviem priekšlikumiem, kas noraida kvotas, bet atbalsta brīvprātības principu patvēruma meklētāju sadalē…pēc tam būs ES ārkārtas sammits un kārtējās sarunas un balsojumi…bet vismaz Latvijai ir sava pozīcija, ko aizstāvēt un skaidrot…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > aivars15 19.09.2015. 22.00

    zanE, nekar birkas, bet atbildi konkrēti. Tev taču tā patīk pieprasīt no citiem atsauces un precizitāti. Kāpēc Tu to neattiecini pati pret sevi? Prognoze no prognozes atšķiras atkarībā no tā, kas prognozes veic, un kādi pieņēmumi ir prognozes pamatā, kādas darbības ir prognozētājam padomā. Tu gribi teikt, ka Latvijas valdība nav lēmusi par 250 bēgļiem un tas nebija valdības viedoklis? Tu gribi teikt, ka 776 ir Latvijā izgudrots skaitlis, kurš apstiprināts labprātīgi? Nu nevar brīvprātību celt ar spiedienu, nevar prasīt solidaritāti un līdzcietību melojot. Vienkārši nevar, nesanāks.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 18.09.2015. 21.33

Tas nu beigu beigās ir padarīts un labi, ka tā. LR ir parādījusi ES savu labo gribu, bet ar to arī limits ir izsmelts.LR Saeimai un valdībai tas ir jāapzinās un šādi jāveido turpmākā bēgļu politika sarunās ar Briseli.

Tālākais, kā tikt ar šo bēgļu kataklizmu galā, tā ir lielvalstu problēmas. Vācijai ir savi plāni un interese, kādēļ šī valsts ir tik atvērta bēgļiem, pārējām Rietumu valstīm, droši vien, tā pat.

+12
-11
Atbildēt

13

    fretka > rinķī apkārt 18.09.2015. 21.51

    Kurš iedevis mazo pirkstiņu, tam būs jāšķiras no visas rokas. Un lai priecājas, ka nepaliks bez kājām.

    “Ārlietu ministrs norādīja, ka Latvijas pozīcija par brīvprātīgu bēgļu uzņemšanu nozīmē, ka valsts vismaz atgriežas tajā diskusiju telpā, kurā nebija iepriekšējās ES Tieslietu un iekšlietu ministru padomes laikā. «Tas vismaz [būs] pirmais pozitīvais solis. Pēc tam būs diskusijas [ārkārtas ES Tieslietu un] iekšlietu ministru padomē [nākamnedēļ]. Es šobrīd nezinu ar ko šī padome beigsies. Ar balsojumu [vai] vienprātību. Ja [būs] balsojums, kvalificētais balsu vairākums, tad mums arī šie lēmumi, saskaņā ar Eiropas līgumiem, ir obligāti. Mums viņi ir jāpilda. Ja kāds Latvijā domā, ka, ja nobalsosim pret un mums nebūs neviens vairs jāuzņem, tad viņš ļoti rūgti maldās,» atzina Rinkēvičs.”

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/ja-lemumu-par-beglu-kvotam-es-pienems-balsojot-latvijai-tas-bus-japilda-pazino-ministrs/705384

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 19.09.2015. 00.18

    Jā jā,mēs uzņemsim tikai 250 un nevienu vairāk…vai arī uzņemsim tik,cik dos.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 19.09.2015. 03.15

    fretka. “….Ja [būs] balsojums, kvalificētais balsu vairākums, tad mums arī šie lēmumi, saskaņā ar Eiropas līgumiem, ir obligāti. Mums viņi ir jāpilda. Ja kāds Latvijā domā, ka, ja nobalsosim pret un mums nebūs neviens vairs jāuzņem, tad viņš ļoti rūgti maldās,» atzina Rinkēvičs.”…

    “…Mēs varētu teikt – no šādas Eiropas Savienības mēs norobežojamies! Bet ko tālāk? Ko darīsim rīt? Var pie Vladimiroviča. Viņš būs gana priecīgs un gāze mums arī kļūs lētāka….” Roberts Zīle: Obligātā solidaritāte – plāksteris bēgļu krīzei. http://www.delfi.lv/news/comment/comment/roberts-zile-obligata-solidaritate-plaksteris-beglu-krizei.d?id=46449747

    Vakar Panorāmā bija sižets par to, ka Lietuvā ir notikusi kopēja Latvijas, Lietuvas valdību sēde, kurā cita starpā tika pārrunāta arī bēgļu problēma. Nākošā šāda kopēja sēde notiks Latvijā, par kuru interesi izrādījusi arī Igaunija. Pēc lēmuma uzņemt papildus bēgļus Latvija Baltijas reģionā vairs nav vienīgā ar savu poziciju. Turpmāko ” bēgļu politiku” Baltijas valstis, acīm redzot, veidos kopīgu un tas arī bija jāpanāk. Nesaprast to, ka Latvijai bija jāuzņem šie papildus bēgļi un jāstiprina šādi savas bēgļu jautājuma pozicijas, manprāt, var tikai dīvaiņi. Bet atsevišķu deputātu ” nepiedalīšanās” Eiropas komisijas sēdē, kur bija jāapstiprina valdības sēdē lemtais, tas bij tikai bezjēdzīgs teātris, jo, ja komisijas sēde būtu ” norauta”, bēgļu jautājumā pietiktu arī ar valdības lēmumu.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 19.09.2015. 05.32

    fretka, tāpat, kā Brigmanis, uzskata, ka mmums jāpeld uz to “citu krastu”, labāk jau zaļie cilvēciņi, nekā bēgļi.

    Pat Zīle saprot, jo tālāk no ES, jo tuvāk Krievijai, un kurš par to priecāsies, fretka nesaptrot.

    Viņu dienui un nakti nomoka tas, ka ĀM ir gejs, ka gejs var kļūt par ĀM, bet viņš tikai rakstīt komentārus, līdz ar to parādās milzīga mazvērtības sajūta un kā kompensācija – agresija pret visu, ko fretka nesaprot.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 19.09.2015. 09.58

    Jā,protams,lieliska taktika,jo labprātāk un ātrāk visi saliektām muguriņam piekritīs uzņemt kārtējo migrantu kravu,jo ātrāk spiedīs ņemt nākamo.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 19.09.2015. 10.29

    rinķī apkārt. Labo gribu varēja parādīt tkai ar 776, ar 250 bija par maz?:):):)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 19.09.2015. 10.46

    lno Un, kāda starpība – 250, vai 776? :) Uz kopējā bēgļu skaita fona, kurš šobrīd forsē Eiropu, Tu šos ciparus bez mikroskopa spēj saskatīt? :) Eiropai kopumā būtu pilnīgi pie kājas, vai LR uzņems, vai vispār neuzņems šos septiņsimts bēgļus, ja vien Latvija ar savu ” stingro stāju” neradītu precedentu, uz kuru tad varētu atsaukties jau valstis, kuras daudz nopietnāk var ietekmēt ES kopējo bēgļu politiku un ne tikai bēgļu politiku. Neesmu nekāds visszinis, bet man tā šķiet.

    Šī brīža “stingrās stājas” aizstāvju komentāri man stipri atgādina Pilsoņu komitejas argumentus, kad 1990. gadā Pilsoņu komitejas ” teorētiķi” aicināja boikotēt AP vēlēšanas :)

    Latvijai, ja tā vēlas saglabāt kaut kādu ietekmi bēgļu problēmas risināšanā, un citu kataklizumu apspriešanā, kuras nākotnē var skart arī LR, šie papildus bēgļi bija jāuzņem. Man patiešām ” nepielec”, kā to var nesaprast ? :)

    Ir tāds rupjš krievu teiciens par zivtiņu, kuru gribas apēst un vēlmi uz kaut kā vēl uzsēsties, bet šis princips nedarbojas :)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 19.09.2015. 11.24

    riņķī apkārt. Es Tevi nesaprotu, bieži Tu aizstāvi kādu apšaubāmu ideju vai cilvēku. Vai tikai Tev nepiemīt U. Ģermaņa konstatētā latvieša lētticība?:):):)

    Bēgļu problēmu var atrisināt tikai ar robežu kontroli un problēmu risināšanu teritorijās, kur tās rodas, nevis pārnesot tās uz Eiropu.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 19.09.2015. 11.36

    R.A., ar visu to, ka mūsu viedokļi daudz kur atšķiras, piemīt smadzenes un spēja loģiski spriest, kā arī spēja atšķirt īstās Latvijas interses no NA sludinātā populisma.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 19.09.2015. 11.37

    lno. Bēgļu problēmu var atrisināt tikai šo bēgļu plūsmu apturot. Ja ES to nespēs izdarīt, tad Eiropai būs beigas, taču tajā pašā laikā prasīt no valstīm, kuras pirmās sasniedz migrantu vilnis, lai tās iznestu visu ES arpolitikas stulbumu vienas pašas….

    Bet ok. Latvija var arī paziņot, ka izstājas no ES. Nekādu problēmu. Latvieši tad varēs iztaisnot muguru, izriest krūtis un dzīvot, kā pašiem patīk un galvenais, kā spēj :)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 19.09.2015. 11.45

    Pirmais pasākums,ko vajadzētu izdarīt – paskatīties kartē,kur vēl vajag izbūvēt žogus un sūtīt uz turieni mūsu celtniekus un materiālus,tā būtu solidaritāte.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 19.09.2015. 11.49

    riņķī apkārt. Bet ok. Latvija var arī paziņot, ka izstājas no ES. Nekādu problēmu.

    _______________________

    Histērija:)

    … tajā pašā laikā prasīt no valstīm, kuras pirmās sasniedz migrantu vilnis, lai tās iznestu visu ES arpolitikas stulbumu vienas pašas….

    _________________

    Precīzāk Vācijas politika, lai papildinātu darbaspēku savai rūpniecībai. Lai Vācija arī izstreb savas politikas radītās problēmas, nevis uzspiež tai nevajadzīgos migrantus citām valstīm. Tikai no Vācijas ministriem dzirdēti draudi nepaklausīgājiem, kuru realizāciju ES pēc tam noliegusi.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

Uldis 18.09.2015. 21.30

No BBC
Как стать сирийским беженцем за 2 тыс. долларов
Daily Mail рассказывает, как корреспондент MailOnline беспрепятственно приобрел в городе на границе Сирии и Турции сирийский паспорт, удостоверение личности и водительские права. В совокупности эти три документа являются неоспоримым доказательством жизни их обладателя в Сирии до начала войны и становятся основанием для просьбы о предоставлении политического убежища.
Подлинные бланки документов были украдены в Сирии, и продавец тут же внес в них фотографию журналиста и имя убитого в Алеппо в прошлом году сирийца.
Приобретенные за 2000 долларов документы могут стать основанием для получения политического убежища в Европе.
Как сообщил продавец, такие поддельные документы позволяют фанатикам из “Исламского Государства” беспрепятственно перемещаться по Европе, смешавшись с толпами настоящих беженцев.
На каждую сотню сирийских мигрантов приходится два подготовленных боевика “Исламского Государства”, заявил в беседе с британским премьер-министром Дэвидом Камероном во время его недавнего визита в Ливан министр образования страны Элиас Буссаб. Они оседают в Европе, готовые в любой момент по команде приступить к действию.
“Все теперь хотят стать сирийцами – сирийцев везде принимают”, – сказал продавец поддельных документов. В поиске убежища в Европе “сирийцами” становятся палестинцы, египтяне, иракцы, люди со всего арабского мира.
Он рассказал, что бланки похищают во время захвата правительственных учреждений воюющие против Асада боевики. Вместе с бланками документов похищают и принтеры, которые используются для внесения нужных данных.
Для приобретения поддельного документа корреспонденту газеты потребовалось всего четыре дня. Всех подробностей совершения сделки газета огласить не может – это поставит под угрозу жизни ее осведомителей в Сирии и Турции, но в общих чертах схема оказалась на удивление простой. По соцсетям корреспондент отправил свою фотографию изготовителю поддельных документов в Сирию, который затем переправил их в Турцию, где они и дожидались покупателя.
Европейское пограничное агентство Fortex сообщило об увеличивающемся количестве продающихся сирийских паспортов: “Сирийские паспорта были найдены у иракцев, палестинцев, алжирцев, египтян, марокканцев, которые ложно утверждали, что они сирийцы”.
Газета сообщает, что она информировала турецкие власти о совершенной ею сделке.

+13
-12
Atbildēt

1

    dzeris49 > Uldis 19.09.2015. 05.44

    Nu tāpēc jau Vācijā pieņemts tas likums par atbildību par krāpšanos, nu nesēž jau arī ES galīgie muļķi.

    Tikai Latvija NA un TM alternatīvi apdāvināstā Rasnača izskatā vai nu guļ, vai nu rīko ksenofobiskas histērijas, vai nu mūk no sēdēm, lai tikai nebūtu jāpieņem nekādi lēmumi, kaut, lēmumu pieņems arī bez viņiem, un tikai tāpēc, lai izdabātu savam CH.H. līdzīgajam elektorātam.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

dzeris49 18.09.2015. 21.29

Un vai Latvijas Saeimai un valdībai nebūtu pēdējais laiks veidot likumdošanu, kas attiecas uz bēgļiem, lai novērstu šeit jebkādas iespējas rīkot masu nekārtības, “kačāt pravas”, pārkāpt likumu, krāpties, paredzot par to sodu līdz pat deportācijai, līdzīgu kā Ungārijā, un tagad arī Vācijā?

Mums, protams, jārada iespējaas migrantiem socializēties un būt pilntiesīgiem sabiedrības locekļiem, bet, viņiem jādzīvo pēc mūsu likumiem, nevis mums jāpielāgojas viņiem, un tas ir jāliek manīt uzreiz pēc ierašanās.

Vai NA, kura atbild par tieslietām, nebūtu laiks pievērsties taisni tam, nevis vaimanāšanai, ksenofobijas kurināšanai, un citām bezjēdzīgām iniciatīvām?

Vai mums, kā vienmēr, viss notiks “negaidīti”, un, kā vienmēr nebūsim nekam sagatavoti?

+15
-5
Atbildēt

0

o_ja3_14 18.09.2015. 21.17

Interesantas ziņas publicē The Washington Post:

-Vācija sagatavojusi likuma uzmetumu par patvēruma piešķiršanas kārtību, pabalstu samazinājumiem un sodiem un deportācijām patvēruma pieprasītāju krāpšanās gadījumos,

-Kā zināms, pēc tam, kad Ungārija slēdza robežu ar Serbiju, migrantu plūsma novirzījās uz Horvātiju. Tagad arī Horvātija ir slēgusi robežu ar Serbiju.

Sk. : E.U. nations pull welcome mats for migrants, imposing new restrictions. https://www.washingtonpost.com/world/croatia-is-the-new-frontline-in-europes-refugee-crisis/2015/09/17/3723efc0-5c93-11e5-8475-781cc9851652_story.html?wpmm=1&wpisrc=nl_most

+7
-1
Atbildēt

0

dzeris49 18.09.2015. 21.06

NA pārstāvji un, galvenais, viņu sponsori, vienkārši zināja, ka arī bez NA šis lēmums tiks pieņemts, un NA tika atļauts nobalsot pret, tā nodemostrējot savam elektorātam savu “nelokamo nacionālo stāju”, kas, šinī gadījumā, sakrīt ar vislētākās raudzes populismu, kura pamatā ksenofobijas kurināšana, kuram ar valsts interesēm nav nekas kopējs.

Ja lēmumu bez NA pieņemt nevarētu, un NA draudētu izmešana no koalīcijas un varbūtība zaudēt visus ienesīgu amatus, politbiznesu, utt. – nobalsotu par, kā likts, lai tikai paliktu koalīcijā ( tas pats Lūsis un MNA, kuram pakļauta NA, nepieļautu NA ietekmes un “jumta” zaudēšanu, un būtu uzbļāviens Dzintaram), tādi gadījumi bijuši daudz

Un tam savam elektorātam NA iestāstītu, kāpēc tā bija jādara, un cik tas patriotiski, NA elektorāts ar lielu apetīti rij jebkurus makaronus, nevārītus vai pārvārītus, pārsālītus vai bez sāls, ko tam karina uz ausīm tā viņu iemīļotā partija, un prasa vēl.

+16
-10
Atbildēt

0

mūsu alus 18.09.2015. 18.33

zanE, kā tur bija ar to nacionāļu bloķēšanos ar SC kopējos balsojumos? Laikam bija kopīgas intereses…

+11
-14
Atbildēt

8

    zanE. > mūsu alus 18.09.2015. 20.46

    …jā, Tev taisnība!…lai kaitētu Latvijai SC ir vairākkārtīgi NA izmantojusi savu mērķu sasniegšanai…pēdējais visspilgtākais gadījums – “tikumība kremlinu mērcē”…

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    fretka > mūsu alus 18.09.2015. 20.53

    Kļūdies, zanE.

    Pēdējā reize bija šodien, kad SC veikli izmantoja Vienotību, lai kaitētu Latvijai.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > mūsu alus 18.09.2015. 22.43

    ….fretka…izmantoja?…nu jā, katrs spriež pēc savas pieredzes – Tu spried pēc NA lētticīgo kaitēkļu pieredzes, kas neredz tālāk par savu degungalu…citi, tai skaitā aŗī es – šodienas balsojumu vērtēju kā pragmatisku un valsts intereses pārstāvošu…atklāti sakot – SC kārtējo reizi Jūs apspēlēja = parādīja, ka spēj izvērtēt situāciju un balsot valstiski atbildīgi, atstājot NA “jaņos”…

    …NA slapjie sapnīši, ka ieriebs Vienotībai un tādā veidā pārvilinās V vēlētāju pie sevis – paliks tikai slapjo sapnīšu formā….jā, pieļauju, ka Vienotība zaudēs un nākošajā Saeimā neiekļūs, bet…ja SC valstij kritiskos brīžos spēs balsot par valstij svarīgiem lēmumiem – vēlētājs, kurš pieradis pie soc.pabalstu solījumiem – un Rīga tam ir piemērs – Saeimas vēlēšanās balsos par Saskaņu, jo tie būs pierādījuši, ka spēj rīkoties arī valstiski…vai tie spēs domāt valstiski, kad būs ieguvuši varu, par to gan neesmu pārliecināta, bet…NA viņiem būs palīdzējuši varu iegūt…

    …Saskaņa jau tā ir lielākā partija Saeimā un savu pārsvaru pēc “nacionāļu” ampelēšanās pieaudzēs vēl vairāk…

    ….ar savu muļķību esat ļāvuši, lai Jūs izmanto un joprojām turpināt to darīt…demonstrēdami pārkaļķoto mugurkaulu, tā arī paliksiet par saskaņiešu lēto izejmateriālu…

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > mūsu alus 19.09.2015. 00.12

    Nevajadzēja jau tā pūlēties,mēs zinām,ka Vienotība un SC ir dvīņubrāļi,viens tikai nedaudz maskējas,jeģinorosu filiāles.Kas tā par valsti,kurai būtu izdevīga musulmaņu migrantu uzņemšana,latviešu valsts tā noteikti nav.

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    fretka > mūsu alus 19.09.2015. 03.58

    Grafomānes zanEs garā pentera jēgu var pateikt pavisam īsi:

    Kad SC balso kopā ar NA, tad SC ir slikts.

    Kad SC balso kopā ar Vienotību, tad tas ir “valstiski atbildīgs”.

    Secinājums: vienīgais “sliktais” politiskais spēks Latvijā ir NA.

    Kāpēc valdības koalīcijā ir NA, nevis SC?

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > mūsu alus 19.09.2015. 05.58

    Kāpēc NA, kura to tikai dara, ka sabotē valdības darbu, ir koalīcijā, tas tiešām ir jautājums.

    Ja NA būtu atbildīgi politiķi, nevis liekuļu bars, viņi pateiktu – mums ar šo valdību nav pa ceļam, mēs ejam opozīcijā.

    Bet, tā ka amatus un naudu zaudēt negribas, tad strādā valdībā, bet, pret Lastviju un valdību.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > mūsu alus 19.09.2015. 07.58

    Nemaisies, Džeri.

    Bet gaidīt ar maisu vari :)

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > mūsu alus 19.09.2015. 09.50

    ….dārgais sesk, vingrini atmiņu…un mēģini atcerēties, kādos jautājumos NA ir balsojusi kopā ar Saskaņu un, kad Saskaņa balsojusi kopā ar koalīciju…bet Tavējie nespēj apjēgt, ka Saskaņa par Jums ņirgājas un pataisa Jūs par ākstiem…aiz saskaņiešiem stāv ļoooti gudri politehnologi, kas pārzina Latvijas likumus labāk kā īstlatvieši, prot izrēķināt ne tikai vienu gājienu uz priekšu, bet divus, trīs…un Jūsu kāri kašķēties – pavērš pret Jums, nākot ar priekšlikumiem un balsojumiem, kas NA padara par izsmieklu…

    …kā tur bija ar eiro ieviešanu?…kādu teātri spēlējāt un beigās nobalsojāt…tagad NA izmanto bēgļu problēmu, domājot tikai(!) par saviem reitingiem…NA pat nav nekāda piedāvājuma, lai problēmu risinātu, tikai krekla plēšana un klaigāšana…

    …ART’s no NA pirms pāris dienām tepat ir.lv publicēja NA piedāvājumu…labāk nebūtu to darījis, jo…kaut ko tik smieklīgu no politiskas partijas – sen nebija nācies lasīt….

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

Bet 18.09.2015. 18.31

Vārds brīvprātīgi izskan sarkastiski! Ar kādām mokām un draudiem gan ši brīvprātība tiek nodrošināta, nemaz neprasot tautai, ko tā patiesi domā savā vairākumā!

Jā, kas smejas pēdējais tas smiesies visgardāk!

+14
-15
Atbildēt

3

    Misija > Bet 18.09.2015. 20.24

    Bet, piekrītu Tev, tikai beigās smiekli diez vai kādam vairs nāks?… Tā nepilni pārdesmit ‘virsvadoņi’ Latvijā izlemj un uzspiež mums Junkera kunga ‘solidaritātes’ jautājuma risinājumu.

    +13
    -14
    Atbildēt

    0

    aivars15 > Bet 18.09.2015. 22.19

    Nu, mūsu tauta patiesi domā, ka:

    – Latvijas lielākā problēma ir korupcija un ka Lembergs būtu vislabākais valsts vadītājs;

    – būtu jāizliedz Latvijā ievest citu valstu lauksaimniecības produktus, bet citām valstīm ir pienākums pirkt Latvijas produktus;

    – nodokļi ir jāsamazina, bet pensijas, algas budžeta iestādēs jāpaaugstina;

    – jācīnās pret krievu valodas invāziju, bet ar kaimiņiem un uz lielas runā krieviski.

    +21
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Bet 19.09.2015. 01.58

    atminos ka dombrovskis aicināja balsot pret :) krievu valodu, bet pēc tam pastiprināti ieviesa krievu valodu valsts iestādēs. Saziņai ar Latvijas VALSTI vienai sugai VALSTS valoda nav nepieciešama.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam