Eiropas Parlaments atbalsta bēgļu pārvietošanas plānu (papild.)

67

Komentāri (67)

lno 17.09.2015. 19.46

Мигранты прорвались через границу Сербии и Хорватии http://bbc.in/1QkxPEj

+2
-3
Atbildēt

0

lno 17.09.2015. 19.43

Kaktiņš: valdības balsojums par bēgļiem ir pretrunā ar sabiedrības vairākuma viedokli http://www.la.lv/kaktins-valdibas-balsojums-par-begliem-ir-pretruna-ar-sabiedribas-vairakuma-viedokli/

+3
-3
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 17.09.2015. 16.33

Eiropas Parlaments jūk prātā! Kā var apstiprināt plānu, par kuru vēl nav zināms – kāds tad tas plāns būs?!!

Priecē, ka Eiropā sāk skanēt arī saprāta balsis, ka jāfiltrē nost ekonomiskos bēgļus.

+4
-2
Atbildēt

3

    fretka > Edgars Avotiņš 17.09.2015. 16.45

    Eiroparlamentā Mamikins un Ždanoka balso PAR kvotām.

    Zīle un Grigule PRET kvotām.

    Kalniete, Pabriks, Kariņš, Vaidere ATTURAS (tātad faktiski PAR kvotām).

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Edgars Avotiņš 17.09.2015. 16.54

    fretka. Vai tad pārsteigums? Ždanoka jau no interfrontes laikiem rūpējusies par Latvjas drošību:):):) Pabriks kā bija tā palika vēja rāditājs.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > Edgars Avotiņš 17.09.2015. 17.47

    Kalniete, Pabriks, Kariņš, Vaidere ATTURAS

    ——————

    Vēlētāji, atcerieties šos uzvārdus un nākamajās EP vēlēšanās neaizmirstiet izsvītrot šos nodevējus.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

lno 17.09.2015. 16.30

markoni. Straujumai Āboltiņa neļaus, bet Zatlera “vēsturiskās” vizītes plānotājam šāds teksts ir rasistisks:)

+3
-3
Atbildēt

4

    markoni > lno 17.09.2015. 17.47

    > Ino

    Atļaušos iekopēt saiti. Interesanta saruna.

    http://ltv.lsm.lv/lv/raksts/15.09.2015-11-gundars-reders–leons-taivans.id56147/

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 17.09.2015. 19.36

    markoni. Paldies, es skatījos raidījumu, labs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 17.09.2015. 20.48

    Bija arī diskutablas lietas , piemēram par sabiedrību un reliģiju…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 18.09.2015. 02.01

    Nu ja var diskutēt par šķribuča nojausmu, Āboltiņa – Spīdola, migranti labvēlīgi iespaidos Latviajs sabiedrību, NA – rasisti, tad kādēļ lai nediskutētu par Taivana interviju?:):):)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

markoni 17.09.2015. 16.09

Kevins Rads, Austrālijas premjerministrs.

„Imigrantiem, nevis austrāliešiem ir jāpielāgojas! Pieņemiet to, vai brauciet prom! Esam noguruši no tautas satraukuma, vai nav aizvainota kāda persona vai kultūra. Mēs runājam angliski, nevis arābu, ķīniešu, krievu vai kādā citā valodā. Izejot no tā, ja vēlaties kļūt par daļu no mūsu sabiedrības- mācieties valodu.

Lielākā daļa austrāliešu, kuri izveidojuši šo valsti tic Dievam. Ja mūsu Dievs jūs aizvaino, tad es jums piedāvāju meklēt citā pasaules daļā savu valsti. Dievs ir daļa no mūsu kultūras. Mēs pieņemam jūsu ticību bez jautājumiem. Vienīgais ko mēs prasām – pieņemiet mūsu un dzīvojiet mierā un saticībā. Šī ir MŪSU valsts, MŪSU kultūra un MŪSU dzīves stils, un mēs jums dodam iespēju priecāties kopā. Bet pēc tam, kad būsiet beiguši vaimanāt un žēloties par MŪSU Karogu, Zvērestu, reliģiskajām vērtībām, es vēlētos jūs iedvesmot izmantot vēl vienu Lielu Austrālijas Brīvību – IESPĒJU PAMEST VALSTI! Ja esat šeit nelaimīgi – BRAUCIET PROM! Mēs jums nelikām šurp braukt! Tā kā, pieņemiet valsti, kuru esat izvēlējušies.”

No žurnāla “Spektrs” publikācijas par problēmām ar imigrantiem, tajā skaitā no musulmaņu valstīm, Austrālijā.

============

Šo citātu Rinkevičam kopā ar Straujumu jāiemācās no galvas!

P.S.

Austrālijas vārdu nomainot ar Latvijas Republika

+9
-3
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > markoni 17.09.2015. 16.34

    Pilnībā pievienojos!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Krotow > markoni 17.09.2015. 18.59

    Radam savā Austrālijā to bija vieglāk izdarīt, jo tur viņa valdība bija viena, nevis 28, kur daļa objektīvi domājošas un daļa pagrimušas tolerastismā (taču lēmuma pieņemšanai jāiegūst vairākums). Francijā savulaik mēģināja aizliegt parandžas uz ielas, ar ko tas beidzās? Taču virziens ir pareizs. ES pašsaglabāšanās nolūkā tā kā tā būs jāpieņem noteikumi par katrā ES valstī pieņemtās kultūras neaizskaramību. Un ja to nesāks Rietumeiropas puse, tad tas jāsāk no Austrumeiropas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 17.09.2015. 15.23

Reāli, acīmredzot, bez tām kvotām tāpat iztikt nevarētu.

+2
-4
Atbildēt

0

StopPutinRegime 17.09.2015. 15.21

“Eiropas Parlaments atbalsta bēgļu pārvietošanas plānu”

Pie ES nav neviena valsts kara stāvoklī. Tātad ES nevar būt neviens bēglis. Visi tie ir nelegālie ekonomiskie imigranti. Nelietojiet terminu ‘bēglis’ – nevienam no viņiem nedraud dzīvības briesmas nedz Turcijā, nedz Serbijā, utt.

+9
-3
Atbildēt

0

kristaps_freimanis 17.09.2015. 13.35

Atteikšanās no obligātām kvotām (automātiska sadales mehānisma) ir pat ļoti vēlama, jo liek sasaukt visus pie galda ikreiz, kad krīze saasinās, un tādējādi veicina arī pamatīgāku pievēršanos cēloņu novēršanai. Šoreiz tas gan, diemžēl, nozīmē karošanu. Beigās droši vien arī pastarpinātu (proxy) kariņu ar KF.

+8
0
Atbildēt

0

MChuzzlewit 17.09.2015. 13.07

Rinkēvičs ar Pildegoviču šajā “izolācijas” afērā atgādina LPSR 50.gadu kangarus, kas lūdza appludināt Staburagu, uzspridzināt Brīvības pieminekli un pāriet uz kirilicu, lai tik Maskava pamanītu viņu centību un iniciatīvu.

“Tādi tagad laiki, visu tāpat pieņems bez mums, mēs tikai būsim parādījuši attieksmi [ka ekonomisko bēgļu pūļus no Aizsahāras Āfrikas un ANO nometnēm Turcijā esam ar mieru pieņemt kā “kara bēgļus” tik, cik nu Briselē liek plus vēl mazliet, lai redz, ka mums piemīt “solidaritāte”],” vēl vakar, kā iesācēja aktrise mēģinot atcerēties slikti iemācīto tekstu, stomoties meimuroja premjera lomas atveidotāja.

+12
-7
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 17.09.2015. 12.13

Runājot par ES lielvalstīm (un tai skaitā arī mums savā mērā) – tās ir divas pilnīgi dažādas situācijas, kad tiek apspriesta papildus nelegālo ekonomisko imigrantu uzņemšana:

A.) Kad nav vēl uzņemti desmitiem / simtiem tūkstošu šo nelegālo ekonomisko imigrantu

B.) Kad ir jau uzņemti desmitiem / simtiem tūkstošu šo nelegālo ekonomisko imigrantu

Kad tie būs uzņemti – tie organizēs vardarbīgas pretošanās kustības un nekārtības tās valsts ielās (tā valsts tiem tāpat ir sveša – tiem nospļauties par tās valsts iedzīvotājiem, infrastruktūru, kārtību, utt.) ja tiktu atteikta papildus nelegālo ekonomisko imigrantu uzņemšana kur ir to radinieki, draugi, utt.

Tas ir jāapzinās.

+10
-7
Atbildēt

0

fretka 17.09.2015. 12.02

Rakstā teikts:

“Kā intervijā medijiem izteicies Polijas Seima spīkers Radoslavs Sikorskis…”

—-

Radoslavs Sikorskis jau sen nav Polijas Seima spīkers. Pagaidām viņš vēl ir Polijas Seima deputāts, bet diezin vai tāds būs pēc 25. oktobra vēlēšanām, kurās viņa partijai Pilsoniskā Platforma (apmēram tikpat alkatīgai un liekulīgai kā Vienotība) tiek pareģots smags zaudējums.

+11
-6
Atbildēt

0

beta 17.09.2015. 11.59

Bravo, traductrice! Tu konstatē būtību.

Problēmai, par ko mēs te cepamies, ir ļoti daudzi līmeņi, nevis tikai visprimitīvākais, cik slikta ir NA, kas negrib ekonomiskos iekarotājus (kara bēgļi tie nav!). Tu pieskāries visaugstākajam, globālajam.

Demogrāfija patiesībā ir solioloģijas pamats, visa alfa un omega.

Uz izmaiņām, virzību, jauna mēģinājumiem, savu robežu (jebkuru) noturēšanu, cita teritorijas iekarošanu, savas gribas uzspiešanu, spējīgi tikai jauni cilvēki. Kuros etnosos jauno ir vairāk, tie dominēs.

Mēs un tai skaitā vecišķā Eiropa tā nebūs.

Eiropa saskārusies ar problēmu, kā veca bagāta dāma, kas sēž savā pilī, dzer ikdienas tēju, kad apkārt pilij pulcējas skaitliski pārāki un gados (un tātad enerģētiski) jaunāki vīriešu pūļi, kas vēlas to, kas pieder vecenei sadalīt savā starpā. Vecā dāma nav pārāk gudra (vecuma marazms, ko padarīsi?), durvju sargu nav, ko darīt nezin, viss, kas tiek darīts, vecišķā balstiņā teikts kuš, kuš, kuš…

Ne velti poļi un balkānieši ir PRET šo maskēto iebrukumu, viņu demogrāfiskā situācija ievērojami labāka kā “vecajā” Eiropā, viņiem vairāk jaunu domājošu cilvēku.

ES vispār ir vecu marazmātiķu projekts, to, kuriem krietni pēc 75…

Filozofiski vērtējot, vienalga notiks tas, kam jānotiek, ja Eiropai patreizējā izskatā lemts beigties, tā beigsies, neatkarīgi no tā, pieņems Latvija un citas valstis tos patreiz apspriestos xxx iekarotājus, vai nē. Jo lēnīgā un vecišķā Eiropa nav gatava izaicinājumiem un tas ir izgaismojies tik skaidri kā nekad!

Globāli primitīvā līmenī Rinkēvičš, kas pats nav spējīgs vairoties, ir ļurkans un bez viedokļa, bet ar vienu vēlmi, izdzīvot un lai nesit, neko Latvijas labā nedarīs!

Mēs latvieši savu dzīvesdziņu esam pa lielam notērējuši. Citādi mūs nereprezentētu straujumas, rinkēviči un nesenā pagātnē bērziņi.

Varbūt Vējonis būs jēdzīgs, bet iemeslu optimismam neredzu.

+12
-6
Atbildēt

8

    lno > beta 17.09.2015. 12.20

    ES vispār ir vecu marazmātiķu projekts, to, kuriem krietni pēc 75…

    __________________________

    Vai tad tie, kuri projektēja, tagad kaut ko nosaka ES? Galvenie virziena noteicēji tagad ir jaunie agresīvie eksperimentētāji – jaunās bezdzimuma cilvēka sugas veidotāji:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    traductrice > beta 17.09.2015. 12.31

    papildinot Tavu metaforu par veco dāmu. Vācija nemaz nav tik duma. Vācija tagad ņem visus. Jo vairāk paņems, jo vairāk būs, no kā atlasīt. Un tā atlase notiks – gan pēc vecuma, gan pēc kvalifikācijas, gan pēc lojalitātes utt. (visi tie kritēriji, par kuriem fantazē mūsu ierēdņi). Vecajai dāmai šobrīd ir pietiekami daudz naudas, lai varētu izvēlēties – šitais der par dārznieku, šitais par staļļa puisi, tam sieva būs guvernante.

    Viss pārējais būs tas atbirums, kas būs jāuzņem pārējiem, un, protams, tur jau atkal būs sava hierarhija. Latvija šajā rindā būs pašā galā, varēs pagrūstīties ar Bulgāriju un Rumāniju par klibo vai aklo. Tas ir par tām kvotām… Bet tad, kad kvotu jautājums pārstās eksistēt, tad jau neviens vairs neko neprasīs.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > beta 17.09.2015. 12.40

    traductrīce. Nekā jauna – tā tas bija arī pēc kara – izglītotākos cilvēkus ar labu veselību paņēma bagātākās valstis – ASV, Austrālija…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > beta 17.09.2015. 12.42

    > tradutrice

    Varbūt Tev taisnība. Bet vai Vācijai ar turkiem nepietiek, lai atražotos?

    Kaut kā viss šis man atgādina Velsa Laika mašīnu.

    Eloji un morloki, mēs jau esam tam ārkārtīgi tuvu…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    traductrice > beta 17.09.2015. 12.45

    @lno. Es jau arī nesaku, ka tas ir kas jauns. Es brīnos, ka madam Godmane un parējais ierēdņu štats visu savu sparu velta kritēriju izstrādei, vai arī drīzāk, kā ierasts, pūš miglu acīs un imitē darbību. Papīrs pacieš visu. Tā skarbā realitāte būs pavisam cita.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    traductrice > beta 17.09.2015. 12.51

    @beta. Bet vai Vācijai ar turkiem nepietiek, lai atražotos?

    Domāju, ka mūsdienu integrētais turks jau sen ir sapratis un pieņēmis vecās Eiropas aksiomu, ka rūpēties par klēpjsunīti ar izpušķotu cekulu ir daudz patīkamāk nekā par bariņu bērnu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    beta > beta 17.09.2015. 13.13

    > traductrice

    Nezinu, nezinu… par turkiem… vai tik ātri mainās ģimeņu modeļi.

    Cita lieta, ka vāciešiem pragmatisms asinīs, matus un zobus arī lika čupiņās, kas noderēja. Arī šai sūda situācijā viņi mēģinās paņemt ko var, tam es ticu. To ar muguras smadzenēm jūt pārējie, aiz to jezga.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > beta 17.09.2015. 16.25

    traductrīce. Es jau arī neko nepārmetu, tikai papildinu, protams, ja drīkst:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

traductrice 17.09.2015. 11.33

Manuprāt, nu jau šo procesu nevar saukt par patvēruma meklētāju imigrāciju. Drīzāk, tas jādēvē par masveidīgu invāziju. Varbūt to var uzskatīt arī par jaunlaiku iekarošanas modeli, kad iekarotājs šķērso citas suverēnas valsts robežu bez tankiem un bez ieročiem, bet tikai ar milzīgu dzīvo spēku. Iekarotājs (mums, plašai sabiedrībai, nav pat īsti zināms šis spēks) savu dzīvā spēka armiju motivēti sūta konkrētās teritorijās ar mērķi izplesties, skaitliski pārmākt un tad izspiest pamatiedzīvotājus no areāla.

Mēs varam piekrist vai nepiekrist kvotām. Tās kvotas šodien var būt 1000 bet rīt 1000×10;100 utt. Kad tiks sasniegta kritiskā masa, kvotu jautājums kļūs pavisam nesvarīgs.

šķiet, jāsāk būvēt žogu jau tagad, kamēr vēl var to darīt bez lielas spriedzes.

+21
-8
Atbildēt

1

    lno > traductrice 17.09.2015. 12.38

    traductrīce. Hibrīdkara islamistu paveids:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

Krix 17.09.2015. 10.46

Paldies Orbanam un Fico, kā arī visiem citiem A Eiropas līderiem, kam bija mugurkauls šajā jautājumā….kārtējo reizi kauns par lokmotīvei pa priekšu skrejošiem antiņiem….

+15
-8
Atbildēt

0

aivarsk 17.09.2015. 10.40

Ko tagad nabaga rinkevičs teiks?!

Lūgs tomēr junkeru izdalīt speciāli Latvijai kādu kvotiņu?!

+14
-8
Atbildēt

1

    Krix > aivarsk 17.09.2015. 10.45

    Kaut ko novervelēs, svešvalstu vēstniecību pāŗstāvniecībai LV (lasi ĀM) taču ir kaut kā jāsaglabā sava bezstāja, kad pateicoties Ungārijai, Slovākijai un Polijai ir izdevies junkerus un merķeles pie vietas pielikt, vismaz uz laiku…

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

nomale 17.09.2015. 10.03

Prieks, ka A-Eiropas nostāja šo haosu ir piebremzējusi! Varbūt beidzot eiropieši ievilks elpu un sāks problēmu risināt ar vēsu galvu.

Kas attiecas uz Latvijas “pozīciju”, tā arī vēl neesmu sapratis kāpēc Vienotība ir par, bet NA un ZZS pret. Vienotība tik pasaka – tā vajag un lepni pagriež tautai muguru. ZZS un NA kā parasti parāda visiem mēli un fiksi galvu smiltīs, ka tik kāds nepaspēj pajautāt, ko tad īsti viņi piedāvā.

+12
-7
Atbildēt

4

    zanE. > 17.09.2015. 11.11

    …Nomale….attin nedaudz filmu un sapratīsi, kāpēc līdz tādām “kvotām” nonāca – populistu baurošana – “mēs neņemsim nevienu, mums īpašais stāvoklis, mēs tādi un šādi, mums nevajag” utt. …kuri bija tie, kas bauroja – mēs ņemsim vienu, mēs tikai pusotri bēgli?…no paša sākuma tika apspriests brīvprātības princips, bet kremlinu draugi un populisti radīja histēriju par etnisko asiņu tīrību un izplatīja šausmu stāstus biedējot sevi un citus…problēma nevis tika risināta, bet ievilkta neauglīgos populistu strīdos un kašķos….ja nevar brīvprātīgi vienoties, tad paliek iespēja piespiedu kārtā sadalīt ar “kvotām”…

    …protams, neviens negrib “kvotu” sistēmu, kas vainagotos ar regulas izstrādāšanu, kas valstīm būtu neizdevīga ilgtermiņā….to saprot ikviens, tikai bļauriem tas ir kārtējais iemesls uz kura gūt reitinga punktus, jo viņu dzinulis ir – jo sliktāk valstij, jo labāk mums(populistiem), var spēlēt teātri savu vēlētāju priekšā, nedomājot par valsti….

    …nu, nebūs kvotu!…nebūs!…

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 17.09.2015. 11.25

    zanE nav baurotāja,zanE grib,zanEi vajag,Latvija – bagāta spēcīga vienkopienu valsts ar pilnībā likvidētām okupācijas un pārkrievošanas sekām,visi,kas apgalvo pretējo,ir nožēlojami populisti – un ja tādi Latvijā diesnedod uzvarēs,zanE pati brauks pie arābiem,lai viņai būtu labi.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 17.09.2015. 16.35

    Nomale – pilnībā pievienojos Tevis teiktajam!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 17.09.2015. 16.37

    Zane – pareizāk jau būtu braukāt apkārt pa nometnēm Turcijā utml un zvejot ārā izglitotos, likumpaklausīgos un pieņemt tos – un tad Eiropai pateikt, ka mēs jau savu daļu esam paņēmuši un tos Vidusjuras slīkoņus triekt ratā. Bet to nu mēs diemžēl esam nokavējuši – tagad dabūsim ņemt to, ko Grieķi mums atmetīs.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

lno 17.09.2015. 09.58

dzeris49. Kas tad būtu jādara pēc kārtējā bla, bla, nekāds lēmums vēl nav pieņemts? Histēriķi ir tie, kuri vienmēr cenšas skriet lokomotīvei pa priekšu:)

+15
-8
Atbildēt

4

    dzeris49 > lno 17.09.2015. 10.20

    Gribi saderēt, ka šī pēdējā NA iniciatīva sakarā ar tām okupācijas sekām ne ar ko nebeigsies?

    Deram uz ko gribi, pats taču to saproti, un fretka saprot, un arī NA saprot, viss tas ir tikai tukša gaisa tricināšana priekš NA elektorāta.

    Ja nesaprotat, tad ar jums pavisam slikti.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 17.09.2015. 11.15

    dzeris49

    Sabruks tava, fašistisko izdzimteņu bidlostāna, un okupācijas sekas tiks likvidētas, kā to izdarīja Horvātija un tu, fiziskais un morālais kropli, koprofāg un cilvēknīdēj, nolādēsi to dienu, kad tava māte, krievu garnizona slampa, tevi laida pasaulē.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 17.09.2015. 11.19

    “Tiks piedots tev, ja nevarēji, bet mūžam ne, ja negribēji”

    Ibsens

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > lno 17.09.2015. 12.36

    dzeris49. Austrumeiropas valstu nostāja, kurām bija līdzīga nostāja kā NA, jau ir devusi rezuktātu – atteikšanos no kvotām:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

dzeris49 17.09.2015. 09.44

Un ko tagad darīs NA un ZZS, it kā histērijas iegansts bija taisni tās obligātās kvotas, kāds būs nākamais?

+11
-17
Atbildēt

15

    fretka > dzeris49 17.09.2015. 10.02

    Mūsu Džeris, kā parasti, visu zina tikai “it kā”, bet viņam noteikti ir viedoklis :)

    LATVIJA PIEPRASA ATZĪT TĀS ĪPAŠO STĀVOKLI

    http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/na-pozicija-imigracijas-jautajuma/

    Uzsveram, ka saskaņā ar ANO Bēgļu aģentūras UNHCR datiem Latvija atrodas pirmajā vietā Eiropā un piektajā vietā pasaulē migrantu (bēgļu un bezvalstnieku) īpatsvara ziņā – 13%.

    Atgādinām, ka PSRS okupācijas laikā Latvijā tika iepludināti 700 000 migrantu un mērķtiecīgi izmainīts Latvijas etniskais sastāvs, reaģējot uz ko Eiropas padomes parlamentārā asambleja 1987. gada rezolūcijā par Baltijas tautu stāvokli (Nr. 872) uzsvēra, ka PSRS uzspiestās migrācijas rezultātā ir apdraudēta Baltijas tautu nacionālā identitāte. Ņemot vērā, ka Latvijas kapacitāte integrēt lielo migrantu skaitu ir ierobežota, Latvija jau 1997. gadā, ratificējot Konvenciju par Bēgļu statusu, darīja to ar atrunām, tostarp, ka Latvijai nav saistošs 34. pants, kas nosaka, ka dalībvalstis pēc iespējas veicina bēgļu asimilēšanu un naturalizāciju.

    Norādam, ka PSRS koloniālās politikas radītās sekas ne tuvu nav novērstas, par ko liecina fakts, ka pamattauta latvieši vēl ar vien veido lingvistisko minoritāti valsts galvaspilsētā, latviešu īpatsvars valstī ir tikai 62% un nenaturalizēto imigrantu (UNHCR statuss – bezvalstnieki) skaits Latvijā pārsniedz 250 000. Latvija netiek galā ar valstī jau esošo migrantu integrāciju, uz ko ir norādījis valsts tiesībsargs.

    Ņemot vērā iepriekš minēto, pieprasām, lai tiktu atzīts Latvijas īpašais stāvoklis migrācijas jomā, kas atbrīvotu Latviju no pienākuma uzņemt jaunus patvēruma pieprasītājus no citām ES valstīm.

    Nacionālā apvienība “Visu Latvijai!” – “Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”

    (11.09.2015 )

    +18
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.09.2015. 10.10

    Kārtējā bezjēdzīgā NA pašreklāmas un PR kampaņa, iepriekš zinot, ka nekādas cerības, ka kāds to īpašo stāvokli atzīs un tagad sāks runāt par okupācijas sekām vispār nav, šī problēma sen nevienu Eiropā neintersē.

    Kāpēc Igaunija neko tādu nedara, tur situācija, apmēram, līdzīga?

    Tāpēc, ka tur nav tāda bezatbildīgu populistu partija, kā NA, un viņi saprot, ka jāspriež, kā tos bēgļus labāk uzņemt, nevis jātaisa bezjēdzīgas histērijas un jānāk ar bezjēdzīgām iniciatīvām savu spalviņu spodrināšanai.

    +11
    -17
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 17.09.2015. 10.17

    > dzeris

    Un ko tagad darīs NA un ZZS, it kā histērijas iegansts bija taisni tās obligātās kvotas, kāds būs nākamais?

    ———-

    Tev neienāk prātā, ka atteikšanās no kvotu sistēmas ir pateicoties, kā Tu izskaies, “histērijai”?

    Ja visi gan Latvijā gan citās ES valstīs būtu darījuši kā Vienotība, tas ir padevīgi mājuši ar galviņām, kvotu sistēma būtu un viss!

    Tagad jāmeklē cits risinājums. Varbūt par jāpievēršas sistēmiskiem ne dekoratīviem risinājumiem…

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 17.09.2015. 10.18

    fretka. OK! Nu ir Lavijai īpašs gadījums. Un tālāk? Ko NA piedāvā Eiropai šajā grūtajā laikā? Kādus risinājumus? 200 Latvijas karavīrus? Teltis un segas? Pārtikas sūtījumus? A neko viņi nepiedāvā! Vairāk par fakta konstatāciju viņu smadzenes nespēj pavilk!

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.09.2015. 10.24

    Atšķirībā no ZZS un NA AE piedāvāja arī konstruktīvus risinājumus, NA un ZZS vispār neko nepiedāvāja, izņemot šo pēdējo bezjēdzīgo iniciatīvu.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 17.09.2015. 10.38

    Atļaušos pārkopēt saiti, ko vakar ielika lno.

    Lūk, kur viss vienkārši un saprotami:

    http://linkis.com/mozello.lv/ToBtv

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    fretka > dzeris49 17.09.2015. 10.47

    > nomale

    Man patīk Jūsu domu gājiens, ka NA pienākums ir piedāvāt risinājumus, kas glābs Eiropu.

    Eiropas komisija raustās kā puņķis uz drāts (excusez mon français!), Vienotības deputāti Eiropas parlamentā balso pret Eiropas Komisiju, Eiropas lielvalsts Vācija spiež pārējās valstis pārkāpt pašas ES regulas un noteikumus.

    Bet Vienotība bļauj, ka pie visa vainīga NA.

    Jo Vienotībai ir bail pat konstatēt faktu :)

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 17.09.2015. 11.21

    …o,jā!…Buhenvaldes speciālists, kurš jau izvietojis bēgļus koncentrācijas nometnē, tikai nevarēja uzrādīt ziņu avotu – tas Tev iedos īstās saites, kur palasīties….

    …līdzsvaram vari palasīties arī šo:

    – “Kremļa propaganda Eiropā: safabricētie stāsti par patvēruma meklētājiem”

    Portāls “Delfi” piedāvā aplūkot dažus no stāstiem, kas, neskatoties uz safabricēto saturu, tomēr nokļuvuši Latvijas un Eiropas publiskās telpas apritē, no kuriem dažiem pirmavots meklējams Krievijas propagandas medijos un sociālajos tīklos, tostarp apgalvojumi, ka migranti Eiropā ievazāšot līdz šim neredzētas slimības, ka Rietumvalstīs sievietes vairs nevarot vilkt atkailinošu apģērbu un ka Eiropas lielpilsētas kļuvušas netīras un piedrazotas. Savukārt Kremļa interešu rupors “Sputnik” pēdējās nedēļās publicējis ziņas, ka Latvija tikšot “izmesta” no Eiropas Savienības, ja neuzņems bēgļus, ka Krievija ir vienīgā, kas var Sīrijā apturēt ASV plānus, un citas “atmaskojošas” vēstis.

    Zviedrija ir viena no populārākajām valstīm, no kuras regulāri uzpeld ziņas par imigrantu pastrādātajiem šausmu darbiem. Gadās, ka tie ir patiesi, taču liela daļa no ziņām ir izdomājums. Tā augusta sākumā Nacionālās apvienības (NA) Salaspils nodaļa savā “Facebook” lapā dalījās ar kādu portāla “Dievietei.lv” rakstu, kurā stāstīts par kāda zēna smagu piekaušanu.

    28. jūlijā Latvijas Republikas Tieslietu ministrijas parlamentārais sekretārs Jānis Iesalnieks savā personīgajā “Facebook” profilā dalījies ar foto, kurā it kā redzams, kā Zviedrijā imigranti dedzina Zviedrijas karogu. Foto pievienots paraksts: “Imigranti Zviedrijā izrāda dziļāko patriotismu.” Fotogrāfija ir nepatiesa.

    Patiesībā fotogrāfija ir uzņemta 2010. gada martā Malaizijā. Tolaik pie Zviedrijas vēstniecības tik tiešām tika dedzināts Zviedrijas karogs, bet tam nebija nekāda sakara ar pašlaik piedzīvoto bēgļu krīzi. Malaizijas musulmaņi tādejādi protestēja pret latviešu izcelsmes karikatūristu Lāšu Vilku, kura karikatūras par pravieti Muhamedu tika publicētas Zviedrijas presē.”

    …utt. …

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/kremla-propaganda-eiropa-safabricetie-stasti-par-patveruma-mekletajiem.d?id=46471505

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 17.09.2015. 11.24

    Vau! Tepat blakus IRs reklamē savu jauno propogandas laidienu!

    Rinkēvičs ķēries pie smagās artilērijas, sak, NATO 5. pants izļurkājas… mūsu dēļ…

    Kāds Eiropas krīzei sakars ar NATO?

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 17.09.2015. 11.25

    …fretka…ko tad Rasnačs nebrauca uz ES valstu Iekšlietu un Tieslietu ministru sanāksmi Briselē, lai skaidrotu to “īpašo stāvokli”?…kārtējais raksta gals, kas domāts populistu vēlētājiem…

    …nu, pastāsti – kāpēc Rasnačs, kurš ir Tieslietu ministrs – nebrauca uz to apspriedi un viedokli nepauda?…

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 17.09.2015. 11.27

    …beta….elpo dziļi, ka nesanāk kā ar vakardienas ķērkšanu par Latvijas Republikas Satversmi…

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 17.09.2015. 11.34

    zanE vakar neko nepierādīja,tik demagoģiski mētājās ar jēdzieniem,prezidenta piesaistīšana bija tikai populistisks gājiens.Rasnačs nevarēja braukt un klāstīt NA viedokli,jo Vienotība ar partijas vadītāju un ministru prezidenti priekšgalā to bloķēja,apgalvojot pilnīgi pretējo.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    fretka > dzeris49 17.09.2015. 11.39

    zanE, es nezinu, kāpēc kāds ministrs kaut kur brauc vai nebrauc. Tas drīzāk būtu jāzina tev, ja jau tu tā vienkārši publicē Valsts Prezidenta un Ministru Prezidentes parakstīta dokumenta fotogrāfiju.

    Tik varu pateikt, ka arī Polijas iekšlietu ministre Teresa Orlovska neaizbrauca uz to apspriedi, un tagad viņu par to sunī opozīcija.

    Vai tu esi opozīcijā, zanE?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 17.09.2015. 18.29

    …fretka….ā, skaidrs!….tas bija sesks, kurš izteica pārmetumus Kozlovskim, kurš nebrauca uz ES valstu Iekšlietu un Tieslietu ministru apspriedi…fretka tā nekad nebūtu teicis, jo atbalsta gan Rasnača, gan Orlovskas nebraukšanu uz tikšanos…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    angry > dzeris49 17.09.2015. 21.46

    beidzot sapratu. Džeris – tas ir pats Rinkēvičs. kurš tad vēl cits zinātu, ko kura valsts piedāvā un tik precīziem Rinkēviča vārdiem spētu to atkārtot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lno 17.09.2015. 09.31

Aigars Freimanis ‏@AigarsFr 15h15 hours ago

Par spīti saturam, ungāri šķiet vienīgie, kas senilajā un nevarīgajā ES pieņem kaut kādus lēmumus, kuri padara situāciju kontrolējamu.

+21
-10
Atbildēt

1

    Edgars Avotiņš > lno 17.09.2015. 12.38

    Pilnīgi piekrītu – Latvijas valdibai savā pozīcijā jāatbalsta Ungārija.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam