Putina mafiozais klans

82

Komentāri (82)

Aivars 03.09.2015. 18.07

Arvien vairāk šādu kritisku viedokļu Krievijas sabiedrībā.Secinājums tāds,ka pašreizējais Putina režīms vai nu novedīs savu valsti līdz sabrukumam,vai līdz totalitāram režīmam kā Ziemeļkorejā.Un nozombētā tauta to atbalsta…

+3
0
Atbildēt

2

Fikseris 03.09.2015. 16.52

vvilums 03.09.2015. 14.50

Skaislei taisnība, ka jātiek skaidrībā ar saviem sū…,piemēram namu pārvaldē utt, bet var ar parliecību teikt, ka vislielākie sū…. un vēl kvadrātā ir tieši tajās vietās ,kuras ir putlera rokaspuišu pārziņā. Viņiem ir uzdevums kaitēt valstij pieraušot sev kabatas un sabotēt pareizu lietu virzību, bet drosmei aizmuguri tiem piesedz pie nepieciešamības kremļa apmaksāti advokāti vai kriminālie elementi.

+3
0
Atbildēt

5

    Drosma > vvilums 03.09.2015. 15.08

    Man kā ierindas pilsonim ir pilnīgi vienalga vai teiksim mana apsaimniekotāja viens no akcionāriem Šķeles klans – vairāk uzticas Putinam, vai šābrīža Latvijas diriģentiem Āboltiņai un Lembergam. Man likumīgi nozagtā naudas summa no tā nemainās un pats likumīgās apzagšanas fakts no tā nemainās.

    Pagājušajā gadā es maksāju vidēji 8 eur mēnesī par elektrību. Šogad – tieši 16.56 eur. Lasu – elektrībai cena celšoties. Toties manam apsaimniekotājam – kā uzņēmējam – nenosmieties kas par labu uzņēmējdarbību – ir speciālās cenas. Viņam peļņa birst kā no gaisa. Bet kādam par to ir jāmaksā un to maksājam mēs – mazie, sīkie, sociāli un tiesiski neaizsargātie. Un tad man stāstīt, ka slikti ja tevi apzog krievi, bet ne tik slikti ja latvieši ? Piedod, tam es nekādi nevaru piekrist.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 03.09.2015. 15.49

    Tie latvieši palīdz krieviem tevi apzagt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > vvilums 03.09.2015. 16.38

    ———

    Nauda nesmird – īpaši jau demokrātiskās valstīs!

    https://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g

    0
    0
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 03.09.2015. 17.42

    Skaisle. Ja Šķēlisti par savākto naudu uzcels kādu pili pie jūras, tad putleristi par sarausto ražo tankus un apšauj kaimiņtautas. Nedaudz primitīvi,bet jūti tagad atšķirību? Pie tam putleristiem ir daudz lielāka apetīte.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > vvilums 03.09.2015. 17.53

    ——–

    Don’t wanna be an American idiot / Don’t want a nation under the new media

    And can you hear the sound of hysteria? / The subliminal mind f*ck America

    https://www.youtube.com/watch?v=Wti4SA0YZ90

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Drosma 03.09.2015. 12.39

Speciāli ērikam. Nu tam, kurš mani grib pataisīt par čekisti,kamēr pats tāds ir.

Atver Rīgas Domes mājas lapu.

Izskaiti un uzraksti man – mums – kā sauc un kādas nacionalitātes ir Rīgas Domes deputāti – cik latvieši , cik cittautieši?

Kas vada Rīgas Domes Namu pārvaldnieku – latvietis vai krievs?

Kas vada Rīgas Satiksmi?

Kas vada Rīgas Siltums , Rīgas Ūdens?

Kurus apcietināja par korupciju – krievvalodīgie vai latvieši?

Uzraksti man – kas – krievi vai paši latvieši uz ārzemēm tirgo latviešu bērnus. Kas mums vada LM, BTAB, Rīgas Bāriņtiesu.

Jā – uzzini un tad mani lamā. Ka es saku – šītādiem ēriķiņiem es slaidi uzsvilpju….

0
0
Atbildēt

13

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 12.46

    Kāda atšķirība no padomjlaikiem,kad daudzi latvieši taisīja karjeru pa partijas līniju?Tur arī samācijās turēt savas intereses augstāk par sabiedrības interesēm.Tie,kas nevēlējās sadarboties,nodzērās,salīda pa stūriem,pa kaktiem,nodarbojās ar savām sīkām būšanām…tagad vajadzīga atpakaļevolūcija,kas lēni,bet notiksies,svelp cik gribi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.01

    Nu redzi, Ērikiņ. Tad varbūt tomēr būtu bijis vērts gan re:balticai gan visiem citiem sākt ar lustrāciju – jeb atčekošanos pašu mājās, Rīgas Domē, valsts iestādēs.

    Ko Tu teiktu par to ?

    Kāds man labums no tā, ka tiek lamāts Putins un ka politiķi un žurnālisti šausminās par Putinu un Krieviju?

    Toties es justos kā baltais cilvēks, ja nesaņemot kādu no komunālajiem pakalpojumiem – apsaimniekotājs veiktu pārrēķinu un man nebūtu jāmaksā tikai tāpēc ,ka apsaimniekotāja pusē ir bandītisks likums – bet man nav tādi līdzekļi ,lai gadiem tiesātos ar oligarhiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 15.05

    Un to tu domā panākt,lamājot NA un balsojot par SC?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.09

    Kādi ir varianti – Ērikiņ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 03.09.2015. 15.10

    Skaisle

    jeb atčekošanos pašu mājās, Rīgas Domē, valsts iestādēs.

    Izbeigt ar RD valdošās koalīcijas čekistu, komuņagu, sātanistu, staļinistu – rusistu, pederastu un krievu oficieru – deģenerātu un puķinoīdu varzu un skaties pie pensijas saņemsi papildus 20 eiro un varēsi nopirkt šnabi, lai kādu paklīdušu večuku iemānītu savā gultā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 03.09.2015. 15.12

    Eriks. Jā! Un vēl ģipša pupu protēzes “domā”, ka jālamā Brisele, Vašingtona…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.17

    Eisertiņš uzmodies, labrīt.

    Par pupu protēzēm vispār neveiksmīgs joks – zinot cik augsts ir krūts vēža saslimušo procents Latvijā un zinot, kā, piemēram, Igaunijā ir pavisam cits medicīnas līmenis , cita aparatūra savlaicīgu vēža sūnu diagnosticēšanai. Mums nekā tāda nav.

    Tāpēc ir daudz jāmīlējas un daudz jālamājas. Nedrīkst dusmas un spriegumu paturēt sevī.

    Lūk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.20

    zini, šarļi – beidz lietot stipro alkoholu, Pamēģini putukrējumu, pamēģini šampanieti, kādu atdzesētu deserta vīnu. Nomierinies taču vienreiz. Starp citu , ļoti palīdz glāsti, maigums , skūpsti. Padomā par to, izvērtē kas ar tevi un ap tevi notiek.

    Es tev gribēju un gribu palīdzēt. Mēs varam apspriest kādas filmas, grāmatas , romantiskās es domāju. Sociāli asās vai visas tās bandītu action – man nepatīk, nevajag. Lūk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 03.09.2015. 16.49

    Ģipša pupi reaģē uz vārdu PROTĒZES – kā dzīvi!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 17.14

    Nu ko Eisertiņ, kažokā blusas, niez, vajag pakasīties.

    Nāc , sapūtīšu dihlofosu.

    Lūk. Bet vispār, man nupat apnika un es nupat jūtos jau piekususi. Čekisti un bēgļu glābēji, un apspiedēji un izmantotāji. Tik daudz ļaunuma ir pasaulē.

    Bet kā teica Hugo Diegs – vajag tik rakt. Laba doma, un gan jau uzrakšos uz kaut kā skaista un laba. Pie tās arī palieku.

    Lūk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 03.09.2015. 19.23

    Saprotu. Zaudēt darbu profesijā un tagad pelnīt maizīti visu dienu trinoties gar galda priekšnieka norādītā raksta komentētājiem, tas ir vairāk kā nogurdinoši.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 04.09.2015. 09.54

    Ak tu aszobīti, kož cik var.

    Profesijā nestrādāju kopš 2000.gada. Bija jāpelna nauda, neatkarība kaut ko maksā.

    Savukārt, tagad ir tā – kaut ko uzrakstu, kaut ko padaru, kaut ko padaru un atkal uzrakstu.

    Meklēju citu darbu, bet neko vairāk kā pārdošanas menedžeris piedāvājumos neatrodu.

    Domāju, ka tā ir lielākajai daļai. Arī tev , tikai – atšķirībā no manis – es tev par to nekožu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 04.09.2015. 13.48

    Nekā personīga. Un salīdzināmi arī neesam. Kad kādam vajadzīgs mans godīgais darbs, man-vecākam vīram atbrauc pakaļ.

    Tev vajadzētu mēģināt izrauries no muļķīgas iedomas, ka godīgs darbs ir pazemojošāks par vientiešu mankurtizēšanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Einārs-6 03.09.2015. 11.34

Diezgan dīvains lēmums viena un tā paša teksta krievu un latviešu versijām viena izdevuma ietvaros likt atšķirīgus virsrakstus — vienādi virsraksti jau titullapā ļautu saprast, ka raksts ir viens un tas pats.

+4
0
Atbildēt

0

Drosma 03.09.2015. 11.12

Vēl par propagandu.

Lūk, mūsu mājai ir milzu problēmas ar apsaimniekotāju. Tas ir neticami kā mūs apzog apsaimniekotāji – likuma vārdā.

Runāju ar savas mājas cilvēkiem, iesim pie cita apsaimniekotāja. Cilvēki man saka – bet pie kura tad iet? Rīgas Domes apsaimniekotājs – kurš it kā ir pašvaldības uzņēmums apzog cilvēkus vēl trulāk, vēl nesaudzīgāk. Vienai kaimiņienei meita strādā ASV – sūta mātei naudu. Māte nopirkusi dzīvokli mājā , kuru apsaimnieko Rīgas Domes namu pārvaldnieks. Visbiežāk es šo kundzi satiekot dzirdu,ka viņa vai nu ies vai nāk no lamāšanās ar Rīgas domi. Viņa ir branga sieva ar lielu miesu un skaļu balsi. Viņa laikam tur tā ārdās, tad viņai kaut ko maina tajos rēķinos. Bet tādu jau nav daudz.

Un var TV un radio stāstīt un ziņu portālos rakstīt cik uziet un cik grib, cik mēs laba valsts, bet cilvēkiem taču ir cita pieredze.

Bet Putins ir tālu un Putins prot runāt, Putins starp citu Latvijas pensionāriem maksā labas pensijas.

Tāpēc arī man Putins – pret tiem meliem ,kas nāk no mūsu valdības, no Briseles – mani Putins netraucē pilnīgi un galīgi un nemaz. Mani uztrauc – cik tālu un cik ilgi ies tie likumīgie šīs Latvijas valsts noziegumi pret tā sauktajiem vienkāršajiem cilvēkiem. Par to es uztraucos.

0
-4
Atbildēt

29

    Putlers > Drosma 03.09.2015. 11.30

    Protams, ka Tevi netraucē Putina noziegumi, ja reiz tie Tevi neskar. Bet nevarētu teikt, ka neskar. Putina politika skar mūs visus, un nekādā ziņā ne pozitīvi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 11.41

    Nē, nepiekrītu. Ne jau rejot uz Putinu mēs kļūsim stiprāki un neievainojamāki. Bet – nostiprinot savu māju, savstarpējās attiecības.

    Zini – mēdz teikt ,ka tāda un tāda sieviete, vai vīrietis ir izjaukuši kādu ģimeni – bērniem atņēmuši māti vai tēvu.

    Tad zini -mana svēta pārliecība ir ,ka ģimenē, kur viss – uzsveru VISS funkcionē – tur no malas neviena skaistule vai skaistulis neko nevarēs izdarīt.

    Tāda ir arī mana filosofija attiecībā uz kremļa propagandu. Ja es savā valstī jutīšos droši un pārliecināti, mani neviena cita propaganda neietekmēs.

    Lūk.

    Un cerēt uz Putļer kaput ir muļķīgi. Naivi.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 03.09.2015. 11.56

    Skaisle

    Un cerēt uz Putļer kaput ir muļķīgi. Naivi.

    Ar resnu trubu dirsā, tāpat, kā Muhomors Kadafi, beigs tavs elks un visi viņam pietuvotie. Nekas labs jūs, fašistu lopus, negaida. Palasi reizēm un padomā, vai tev jau nav pienācis laiks suicīdam:

    АГОНИЯ РОССИЙСКОЙ ИМПЕРИИ

    http://ipvnews.net/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Drosma 03.09.2015. 11.56

    Skaisle. Tev tomēr ir kopīga nelaime ar Zani – nav patstāvīga veča, tavi komentāri pārsvarā radušies hormonu vētras rezultātā. Lasi par čekistiem, bet baidies no muslimiem, kuru Maskavā jau tagad ir vairāk kā pareizticīgo. Lai kādi trūkumi nebūtu mūsu valstī, tie nav salīdzināmi ar Putina Krievijas vājprātu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 03.09.2015. 12.09

    lno

    tavi komentāri pārsvarā radušies hormonu vētras rezultātā.

    Kādi hormoni? Tai organismā nekāda ekspertīze vairs neatklās estrogēna paliekas. Tur mājo vien neizmērojams naids pret latviešu tautu un valsti, ko viņa uzskata par visu savu nelaimju cēloni.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 12.11

    šarlī, tevi atkal skāris emocionālais saasinājums. Ja vien spētu, es tev gribētu kaut kā palīdzēt, bet nespēju vien saprast -kā.

    lno, protams, seksuālo apmierinātību nekad nenovērtē par zemu, tam es piekrītu, tā ir daba, tas tā ir un tur neko nevar darīt. Tomēr – ir vai nav bijis orgasms – tas spēj mainīt vien tavu skatu uz pasauli, nevis pašu pasauli. Ceru,ka šai ziņā man piekritīsi.

    Jā es baidos no muslimiem, jo čekistiem sieviete tomēr ir cilvēks,ko nogalināt, vai nomocīt vai izmantot, bet muslimiem sievietes ir mājdzīvnieki. Es spēju iedomāties savu sarunu ar čekistu, bet ne ar musulmani. Mēs te ņemam čekistu – vidējo un musulmani vidējo. Esmu redzējusi jūtjūbī un lasījusi par to,kā viņi soda sievietes ar izvarošanām. Man nevajag nekādus citus argumentus, es pati visu redzu un varu izdarīt secinājumus.

    Un saku vēlreiz – ja reiz mēs esam ES un NATO valsts, mums ir jāstiprina savas valsts stiprums, nevis uzmanība no pašu problēmām jāpārnes uz kaimiņiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 12.16

    Starp citu, man nav veča, jo man veči nepatīk. Man patīk maigi un smalki vīrieši. Mākslas un filosofijas mīļotāji un zinātāji. Tādi – kas deg par ideju, par principu. Lūk.

    Esmu tādus dzīvē satikusi,zinu,ka tādi ir. Tikai jāgaida tas īstais – mans zvaigžņu dēls.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Drosma 03.09.2015. 12.28

    Skaisle. Varbūt vari nosaukt kādu valsti Eiropā /Albāniju neminēt/, kurā muslimiem būtu tik liela vara kā Krievijā? Par Kadirovu jau neko neesi dzirdējusi, vai ne?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 12.29

    …kuru varētu pabāzt zem tupeles un piespiest balsot par SC.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 12.31

    Tu nu gan īstenais latviešu tautas mīļotājs – vispirms rostins, tagad charlie un tik visi maukas un visi kremļugas.

    Ārstu vajag klausīt, zāles dzert. Ir problēma – risini to, nevis centies mani nez kā apsaukāt. Mans estrogēns ir absolūti atbilstošs manam vecumam un manam augumam, loģiski,ka es neesmu nekāds nemirstīgasi kaščejs un ka novecoju un ka kādreiz būs tas brīdis, ka nevienu vīrieti vairs neiekārošu. bet tāpēc taču dzīve neapstāsies. Nu būs citi prieki. Putukrējumu ēdīšu. Tas man jau tagad ir skaidrs. Tā man tāda dzīves kaislība, kurai atdodos vien īpašos brīžos.

    Nu labi. Turies šarļī , cilvēks vien esi – čekistu upuris. Jāžēlo, ne jālamā tevi. Starp citu – kā tev garšo putkrējums?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 12.34

    Paskaties apkārt, ēriķiņ, cik daudz ir vīriešu, kuri paši ar lielu baudu un pateicību palien zem sievu tupeles un tup tur un degunu laukā nebāž … Tādi man nepatīk, negribu. Nevajag!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 12.35

    lno, par muslimu varu Krievijā es neko nezinu.

    Tāpēc neko tādu nosaukt es nevaru.

    Zinu par Putina varu Krievijā. Vai tad Putins ir musulmanis?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 12.36

    Nu jā,tev vēl gribās kādu piespiest palīst zem tupeles,tas ir krutāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 12.43

    tādi ērikiņi ienīst tādas skaislītes tāpēc, ka gribētu jau gan, bet tikai neviena neļauj tādam līst pat zem savas tupeles , nerunājot par brunčiem.

    fuj, cik nepatīkami. Tev nav par tēmu , ko teikt – nevienam nav ko teikt – nav jums man pretargumenti, tad nu metas man virsū ka neprecēta, ka neatkarīga, ka izvēlēties spējīga – kuru bučot, kuru nē, par kuru sapņot.

    Eh, no ko sūnciemiešu zēni. Būs man jāiet laimes lācis jāmeklē. HM … divdomīgi jau nu ļoti – lāci ….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 12.50

    Par kādu tēmu?Ka Latvijā viss slikti,nācmūsglāptlabaisPutin?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.04

    Ja Latvijā ievedīs agresīvos musulmaņus – es nezinu pie kā man būs jāmeklē aizstāvība, var jau būt,ka vienīgais,kurš atsauksies būs Putins.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 15.08

    Tieši to jau mums mēģina iestāstīt Putina propagandisti.Nu tiem var pieskaitīt arī tevi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.12

    Tad rīkojies, nevis kaunini mani! Man no tavas skaitīšanas ne silts, ne auksts.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 15.14

    Arī balsošana par SC ir rīkošanās…nepareizajā virzienā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.24

    Pārliecini mani par pareizo virzienu – esmu atvērta. Klausos ļoti uzmanīgi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 15.35

    Par daudz prasīts,tas ir kā ejot pa labirintu,kur droši un pārliecinoši var atrast daudz tupiku,bet pareizo ceļu konstatējam tik tad,kad esam izgājuši gaismā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.39

    Nu ja esi tik nespējīgs, tad klusē. Viss.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 15.48

    Stulbā,es spēju pateikt,kurš ir tupiks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 15.51

    NESAUC MANI SAVĀ VĀRDĀ!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 15.52

    Ko tad sauc mani savējā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Putlers > Drosma 03.09.2015. 16.16

    Es neceru uz Putina krišanu sevis dēļ. Tas ir krievu tautas labā, jo Putins ar vienu roku deva, bet ar otru roku ņēma. Redzot Krievijas ekonomikas problēmas, man nav nekādu ilūziju, ka krievu tauta pie pašreizējā režīma kādreiz varētu dzīvot labāk. Bet paldies dievam, ka Putins nav nemirstīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Drosma 03.09.2015. 17.38

    Skaile. Nē, Putins nav musulmanis, bet ir zem Kadirova tupeles.

    Kompromat.lv pie Laimas pulksteņa vāc parakstus par Ņemcova slepkavības izmeklēšanu http://skaties.lv/latvija/sabiedriba/kompromat-lv-pie-laimas-pulkstena-vac-parakstus-par-nemcova-slepkavibas-izmeklesanu/

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 04.09.2015. 10.03

    es taču tev rakstīju, neuzskatu par pareizu jaukties citas valsts iekšējās lietās.

    Mums pazuda bez vēsts advokāts Platacis, RD šeftmane Stabiņa utt. utjprj. Domāju,ka par to mums būtu jāvāc paraksti.

    Tāpat – nesaprotu to šizofrēniju – kremlis un Krievija tik ļauni, tik bīstami – vienlaicīgi – Krutojam operā jau 2x bija lielas svinības -viss mūsu sabiedrības zieds tur ieradās paklanīties kremļa lakstīgalai …. Putina draugiem īpašumi Jūrmalā, Rīgā, visur Latvijā.

    Skaties – leiši uztaisīja neatkarību no gazprom, mūsējie – ne par ko… Toties par Ņmecovu vāks parakstus. Liekuļi , prasti liekuļi un pērkamas prostitūtas , nu jā , bezmaksas jau laikam nav prostitūtas. Tad jāraksta – vienkārši – prostitūtas

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 04.09.2015. 10.15

    Dabas dota PSEUDOLOGIA FANTASTCA nedos grafomānam iespēju izrauties rakstniekos. Tas mūžīgi nolemts slikti apmaksātai kalpošanai ienaidnieka propagandas menedžeriem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Charlie Hebdo 03.09.2015. 11.08

Skaisle

Tā izcili parāda , ko padomju vara, čekisti izdarīja ar krievu tautu.

Staļinisms – putinisms ir krievu negatīvās selekcijas apogeja. Aizmirsti tos laikus, kad čekisti drāza, paskaties uz sevi spogulī, saskaņiete, čekistu nodzītā šaļava.

+2
-1
Atbildēt

1

    Drosma > Charlie Hebdo 03.09.2015. 11.16

    ak šarļī – es nodzītā un tu laikam ieondulētais, nopūderētais un nomanikīrētais. Skrien pa gaisu pats pie saviem čeksitiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

StopPutinRegime 03.09.2015. 11.08

youtube.com/watch?v=RPCSfooll_w .

0
0
Atbildēt

0

Drosma 03.09.2015. 10.56

Es vakardien pabeidzu lasīt tādu grāmatu – Aļeksandr Čudakov Ložitsja mgla na starije stupeņi. Tā ir izcila grāmata. Tā izcili parāda , ko padomju vara, čekisti izdarīja ar krievu tautu. Un patīk jums tas vai nē, bet tas ir stāsts arī par mums. Ko čekisti ir izdarījuši un dara joprojām ar mums visiem. Arī ar manu nabaga žēlojamo rostinu -būtībā – čekistu upuri.

Žēl,ka latvieši netulko un nepopularizē tādas grānmatas. Žēl,ka mūsu pašu Kļavja A.Piesmieto Karavītu – par čekistiem noklusē.

Tā vietā žurnāla’IR publicē jūsmas atsauksmes par šodienas literārajiem konkjunktūristim – prostitūtām.

Skumji un žēl par to.

Tikai – viens man ir skaidrs – man nav tādas bailes no čekistiem, kā no muslumaņiem, kurus vardarbīgi mums uzspiež rietumi.

0
-2
Atbildēt

11

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 11.05

    Jā,tas ir par tevi,balsotāju par SC.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 11.15

    Vēl nebalsoju, bet ļoti iespējams, ka balsošu par SC. Variantu jau man nav.

    Nu ko mazie latviešu vīriņi, uz saukāšanos baigi naskie. Es jums uzsvilpju. Slaidi!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 11.17

    nu ērik, Tev ar ‘ pulveris izšauts, tik cik ,lai mani apsaukātu palicis. Nožēlojamais!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Putlers > Drosma 03.09.2015. 11.27

    Bet, Skaisle, kāpēc tad Tu runā par čeksitiem, ja esi gatava balsot par politisko spēku, kurš bijušos čekas ziņotājus bīda atbildīgos amatos? Vai tad nav skaidri redzams, no kurienes tam politiskajam spēkam aug kājas?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 11.36

    Putler, elle un indija, apsolu tev pusi karaļvalsts ! Pasaki man – kurā Latvijas politiskajā spēkā , politiskajā partijā nav bijušie un esošie čekisti , un kurš darbotos vismaz 50 :50 arī sabiedrības labā, nevis apkalpotu savu sponsoru -čekistu – intereses.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 03.09.2015. 12.26

    Tieši tāpēc jābalso par partiju,kurā 100% apkalpo čekas intereses.Loģika ar lielo burtu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Putlers > Drosma 03.09.2015. 16.13

    Man nav nekādu garantiju, ka pat partijā, par kuru es balsoju, nav bijušo čekas ziņotāju. Un es balsoju par NA, lai gan daudziem gadiem bija jāpaiet, kamēr sapratu, ka vienīgā saprātīgā politika ir nacionāli konservatīvā politika. Man arī nav 100% pārliecības, ka NA ar pilnu atdevi strādā tautas labā, tomēr pārējās partijas savu potenciālu ir izsmēlušas. Esmu rīdzinieks, tāpēc jo īpaši nav vēlmes balsot par “Saskaņu”, jo šis politiskais spēks iemieso visas negatīvās īpašības gan no pagātnes, gan tagadnes. “Vienotība” ir tikai nedaudz labāka, bet šie labie kadri pie teikšanas partijā tā arī nekad nav tikuši.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.09.2015. 16.27

    Manas ļoti svētas aizdomas ir tādas, ka SC ir atklāts līgums ar Putina partiju, bet VL ir slepens līgums ar šo pašu Putina partiju.

    Kas ir katras valsts pastāvēšanas pamats – tiesiskums. Kur mums tas ir?

    Cik gadu desmitus to vada naciķi?

    Biju NA pieteiktā piketā par bēgļu jautājumu un tad es sapratu – viņi ir nodevuši mūs tie organizatori.

    tas bija izsmiekls nevis pikets. ZNedrīkstu saukt konkrētus uzvārdus, jo rdz- čekistus likums aizsargā, mani nē, bet par vairākiem, lai neteiktu daudziem naciķiem ir gan dzirdētts, gan lasīts par ciešo saistību ar čeku un ceku.

    Lūk.

    1:1 Nekādi tu mani nepārliecināji.

    Varbūt būs kāda ekstrēmistu partija , kura organizēsies pret Latvijas islamizāciju, varbūt par to balsošu, bet varbūt vispār nebalsošu. Jo kāda jēga balsot ? Āboltiņai mīnusus savilka kur viņa tagad ir ?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Drosma 03.09.2015. 16.36

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Putlers > Drosma 03.09.2015. 19.45

    Skaisle, par kādiem naciķiem Tu runā? Par TB/LNNK, kuru jau sākuma sašķēla VDK? Nacionāli konservatīvie spēki nekad nav bijuši pie teikšanas. Protams, ka pseidopatrioti-rausēji (Batjkas utml.) ir bijuši klāt, kad izlemtas valstiski nozīmīgas lietas.

    Vai mans mērķis bija Tevi pārliecināt? Par ko gan? Nebalsot par latviešu tautas ienaidniekiem? Nu tā ir Tavas izvēle nevis manējā.

    Es izvēlos mazāko ļaunumu, jo pārāk daudz ir lielā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Putlers > Drosma 03.09.2015. 19.46

    Edge, čekisti jau Latviju ir izpostījuši, tagad atliek tikai neiespējamā misija. Un atdot valsti naidīgu spēku rokās arī nav risinājums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 03.09.2015. 10.44

Vai šī intervija oriģinālvalodā ir parādījusies Latvijas krievvalodīgajos mēdijos?

+4
-1
Atbildēt

1

    andrejs_gr > traductrice 03.09.2015. 10.54

    Bet kāpēc tā tur lai parādītos? Daļa no tiem ir Kremļa sponsorēti – par tiem tāpat viss skaidrs. Bet daļa ir bizness. Un te ir skaidra, loģiska ķēdīte – jo vairāk peles klikšķu, jo augstāks reitings. Jo augstāks reitings – jo vairāk un dārgāka reklāma. Jo vairāk reklāmas, jo lielāka peļņa. Tagad jautājums – vai krievvalodīgai auditorijai savā vairumā interesē šāda intervija? Atbilde ir – nē. Kāpēc? Tāpēc, ka cilvēki negrib, viņiem riebjas lasīt to, kas ir pretrunā ar viņu pārliecību, to, kas grauj viņu vērtību un uzskatu sistēmu. Gluži tāpat kā man, un pieņemu arī tev, ir derdzīgi lasīt piemēram, Vesķi Segodņa.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Edite Gornova 03.09.2015. 10.21

Es baidos no varas sabrukuma Krievijā, jo krieviem nav izveidojusies civilizēta sabiedrība kas spētu pārņemt varu civilizētas sabiedrības interesēs. Krievijā rezultāts varētu būt dramatisks, līdzīgi kā tas ir Sīrijā. Mums tas nozīmētu milzīgu krievalodīgo bēgļu ienākšanu. Šķiet, valdība jau tam gatavojas apmācot bēgļus krievu valodā. Paredzot, ka te būs krievija. Ko nevar izdarīt ar karu, to var izdarīt ar haosu.

+7
-1
Atbildēt

2

andrejs_gr 03.09.2015. 10.09

Tas, ko Putins un viņa čekisti dara ar savu tautu, ir šausmīgs noziegums ilgtermiņā. Mierina tikai viens – cilvēces vēsturē mēģinājumu atgriezties pagātnē periodi (reakcionārisms) kā likums nekad nav bijuši ilgstoši. Viss tas pārskatām nākotnē beigsies ar režīma krahu, kas gan automātā nenozīmē, ka tikpat drīz Krievija kļūs par “normālu valsti”. Paies ilgs laiks, kamēr aizies šī, un varbūt vel arī nākamā morāli degradētā un mentāli traumētā paaudze, un tikai tad varbūt kaut kas sāks pa īstam mainīties. Bet režīma krišanas brīdi tās psihotraumas vēl vairāk padziļināsies, jo krievi piedzīvos vēl vienu smagu vilšanos, būs vēl viena, ja ne divas zaudētās paaudzes. Nāks apjēga, ka tas viss bija ilūzija, kas būvēta uz meliem un viltus koncepcijām. Pa to laiku pasaulē vēl būs vēl tālāk tikusi un to krievi sapratīs tajā brīdī, kad viss tas pilnībā būs sapuvis un sagruvis.

+7
0
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > andrejs_gr 03.09.2015. 10.42

    andrejs_gr

    Tas, ko Putins un viņa čekisti dara ar savu tautu, ir šausmīgs noziegums ilgtermiņā.

    Ko tad tādu? Lai tikai noturētos pie varas, viņš apmierina krievu gadsimtos ģenētiski iemantoto un ieaudzināto slepkavošanas kāri.

    http://ipvnews.org/2nd_column/images/russia.gif

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lno 03.09.2015. 09.39

Šodien 15:30 pie Brīvības pieminekļa notiks pikets, lai iniciētu parakstu vākšanu par Ņemcova slepkavības nodošanu starptautiskai izmeklēšanai.

+4
-2
Atbildēt

2

    Drosma > lno 03.09.2015. 11.24

    noteikti to neatbalstu.

    Starptautiskie eksperti būtu jāaicina palīgā , lai izmeklētu Zolitūdes lietu , digitālegeitu, Lemberga apsūdzības , Magoņa lietu utt.utjprj., lai sakārtotu un nodrošinātu tiesiskumu Latvijā mums būtu jāaicina palīgā ārzemnieki.

    Bet to taču nedarīs, izdevīgāk ir baidīt ar krieviem un Krieviju.

    Neviens pat ar pušplēstu vārdu nerunā par to kāpēc mums joprojām šeit ir aliens , ko ar tiem darīt,kā ar tiem sadzīvot. Toties jau tērējam naudu lai runātu un nekad neizrunātu kā integrēsim musulmaņus. Tiem gan laikam uzreiz dos pilsonību, tie jau tagad svētie.

    Eh, semjon semjonič …

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    valdemir > lno 03.09.2015. 12.27

    Vispār, diezgan neveiksmīgi izvēlēts intervējamais. Ja Gudkova kungs pazītu mūsdienu Latviju, tad viņš nekad neteiktu, ka tā ir integrējusies Eiropā un kļuvusi par ” normālu valsti “. Īstenībā viss, ko viņš attiecina uz Krievijas krieviem, tādā pat mērā attiecas arī uz Latvijas latviešiem, vienīgi mēs neesam tik bīstami, sava skaita dēļ un tāpēc, ka atkal atrodamies totālā kontrolē.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

haralds 03.09.2015. 09.13

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam