Pēdējais brīdis mazināt atkarību no Krievijas

23

Komentāri (23)

Ebenemezers-3 18.08.2015. 13.24

izlasiet šito un paliks skaidrs , varbuut peec tam paies gads un viss mainiisies , bet kameer krievija nav ES daliibvalsts , ar biznesu buus kaa buus.http://www.db.lv/pasaule/mudina-krievijas-iedzivotajus-pamest-valsti-436694?utm_source=diena.lv&utm_medium=article&utm_campaign=diena.lv

0
0
Atbildēt

0

Absints 18.08.2015. 12.41

Lužkova reņgu karš, muitas problēmas, benzopirēna skandāls, EU pretsankcijas ilustrē divas lietas: – visu , kas ir saistīta ar Krieviju, tā izmanto politiski. Tikko Tev ir eksports, tā ar to Krievija var manipulēt. Vinnētāji ir tie, kas ir tālāk no Krievijas. Otra – Krievija ar savām aktivitātēm tikai palīdz atsiet Latviju no Krievijas. Jo vairāk politikas, jo Latvija paliek mazāk atkarīga. Nupat nogrieza piena importu, Latvija atrada galus Ķīnā. Nu nav jau vēl tas pilnībā nokompensējis Krievijas radītos zaudējumus, bet process notek. Pat, ja tagad situācija normalizētos, daudzi padomātu, vai atkal saistīties ar Krieviju, jo tā ir neparedzama. Bizness ir izdevīgs, bet pārāk politizēts, un līdz ar to nedrošs. Un tā visur.

Antānes rakstā tas netieši ir teikts- Latvijai tranzīts ar Krieviju ir būtisks, taču Krievijas Dzelzceļa vadītāja akcijas Magoņa korupcijas aizstāvībai var būt dramatiskas, bet visumā Latvijai izdevīgas- Latvija pārcirtīs kārtējo saiti, kas to saista ar Krieviju.

Operācijas parasti ir sāpīgas. Bet nepieciešamas, lai izveseļotos.

+10
-1
Atbildēt

2

    Charlie Hebdo > 18.08.2015. 21.12

    Ķīps

    Operācijas parasti ir sāpīgas. Bet nepieciešamas, lai izveseļotos.

    Nekas, kad čekas firmas un nopirktie politiķi, kas pelna uz tranzītu, gaudos aiz sāpēm, aizspiedīsim ausis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ierados > 19.08.2015. 08.14

    Jo ātrāk operācija, jo labāk! Jo straujāk pilnīgi atsiesimies no Krievijas, jo labāk. Kurš grib to Krieviju, lai vienatnē riskē uz savu galvu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 18.08.2015. 10.44

Itkā Ķīna nebūtu tajā pašā Krievijas virzienā!

Krievija nolēma “remontēt dzelzceļu” … nu un tas jau skar ne tikai Krievijas preces, bet arī Ķīnas preces, kas tiek vestas tieši pa to pašu dzelzceļu caur Krieviju

Vienīgie, kuru preces var atvest ne caur Krieviju ir BaltKrievija, bet Baltkrievu preces mums lielā mērā noceļ Lietuva, kas arī nolēma “remontēt dzelzceļu” no Mažeiķiem uz Liepāju, kas sanāk taisnākā līnija no Baltkrievijas vidus uz ostām.

+4
0
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam