Nošķūrēt komunikācijas mēslus

98

Komentāri (98)

generalno4 17.08.2016. 13.03

Tik vienpusējs raksts.. Vai nebija jābūt tā, ka NA būtu jāizglīto savi lumpenīši, nevis jāizmanto viņi, tracinot.. Kad satracināti, tad nekā savādāk kā par naciķiem un ra(š)istiem nosaukt nevar..

0
0
Atbildēt

0

Alberts 04.08.2015. 11.36

Rakstā bija jautājums, kā integrēsim “bēgļus” darba tirgū, kādas ir to prasmes? ” Patiesībā valžiem būtu jāsaprot, ka mūsu darba tirgus ir izkropļots un taja nomālus parastos cilvēkus nevar integrēt. Ir tāda lieta, ka lielākajai daļai sludinājumos piedāvātajām vakancēm algas ir tik mazas, ka Rīgā nav iespējams par šādu algu noīrēt vienistabas dzīvokli un uzturēt sevi daudzmaz cilvēciskā dzīves līmenī. Tas ir galvenais iemesls kāpēc mūsu pilsoņi aizbrauc un ja grib te kādu integrēt, tad pirmkārt jārisina šis jautājums. Otrs izkropļojums ir tas, ka arī no šīm mazajām algām pāri par 40% jāsamaksā nodokļos. Tātad šeit elemetāri normālai dzīve atbilstošu algu var saņemt tikai atsevišķu, pieprasītu profesiju speciālists vai augstāks ierēdnis. un šos amatis diez vai ieņems iebraucēji.

Valdība nedrīkst noplātīt rokas ar tekstu, ka algas nosaka tirgus. Algas nosaka arī nodokļi un minimālā alga, kā arī atalgojuma līmenis valsts maksāto algu sektorā. Valdība ir atbildīga par savu iedzīvotāju labklājību!!! Ir jāizmaina tā proporcija, cik ir valsts apmaksātie uz reālo preču un pakalpojuma radītāju skaitu. Tikai tad var cerēt uz augšupeju.

+5
-1
Atbildēt

0

Drosma 04.08.2015. 10.04

ttps www outube com=”” watch?v=”y1UpQqOyQcw”>

“Par un pret” Vai ir iespējams, ka Latvijā tirgo bērnus?

Publicēšanas datums: 2015. gada 11. marts

Vai ir iespējams, ka Latvijā tirgo bērnus?

Pieredzē un praksē balstīti piemēri un izveidojusies sistēma par bērnu izņemšanu no ģimenēm un adopciju uz ārzemēm.

Vai cilvēku neticība taisnīguma uzvarai un klusēšana nerada lielāku kaitējumu?

Cik tālu sniedzas valsts un sabiedrības atbildība

No sirds iesaku šo noskatīties – īpaši tiem, kuri mani sauc par trolli, kurš rej uz savu valsti.

+2
-3
Atbildēt

0

Spîgana Spektore 04.08.2015. 09.45

Labs raksts un var tikai piekrist tam, ka komunikācijas kultūra ir ar steigu uzlabojama.

Žēl tikai, ka raksta autore veikli piemirst to, ka cilvēki, kas uzstājas ar argumentiem pret bēgļu uzņemšanu, ļoti reti izmanto tādus racionālus argumentus kā loģiskus jautājumus par integrāciju un rīcības plānu, tā vietā skan kliegšana par netīriem cilvēkiem, teroristiem un okupantiem. Ir visai grūti atrast racionālu atbildi šādiem saukļiem.

Lielākā daļa liberāli noskaņoto izteikumu, ko esmu redzējusi, vēršas nevis pie vispārējās vēlmes neuzņemt bēgļus, bet gan tieši pie rasistiskajiem izteikumiem.

+4
-2
Atbildēt

0

Mantrausis 04.08.2015. 07.30

Viens no retajiem brīžiem, kad redzami jautājumi un uzdevumi. Jo – to nepateiks neviens, vai diskusiju daļā sabiedrības uztur sabiedrisko attiecību speciālisti, organizācijas, kas par to saņem naudu, vai cilvēki patiesi ir ieinteresēti bēgļu jautājumos. Jo – kā tas Latvijā bijis ierasts – nav ne jausmas, vai kādam ir kāds īsts plāns – ko darīt? Diskusija ir, bet tā nav par galveno!

+2
-1
Atbildēt

0

Aldis-2 03.08.2015. 23.27

Ļoti labs raksts.

+9
-4
Atbildēt

0

iliidaka 03.08.2015. 21.32

No vienas, no otras, no trešās un ceturtās puses – problēma par kārtu pārsniedz to 250 jautājumu.

Pasaule ir savārījusi ļoti nopietnas ziepes, un darījusi to ļoti savtīgā veidā, izņemot Āfriku. Un būtībā visus reģionus apmēram ap Palestīnu kā kluso virpuļa centru.

Tagad tas virpulis ir pamodināts, bet ne jau Āfrikas un Centrālāzijas uzplaukuma stāstam. Tagad viņi šturmē to sapņu zemi, kura ir bezmaz vai apsolīta, ja viņi novāks savas vietējās varas. Un tie, kuri var, maksā vergu tirgotājiem baisas naudas, lai pagūtu pirmajā ešelonā.

Tuvojas Lielā Tautu staigāšana. Jeb kārtējās izkurtējušās Romas krišana. Aiz apvāršņa Maskava cer, ka tracis apsteigs Krievijas sabrukumu.

Neredzu citu risinājumu, kā izlīdzināt katastrofālo lab-sliktklājības spriegumu, godīgi maksājot par dabas resursiem, efektīgi kontrolējot ieroču tirdzniecību un palīdzot iedzimtajiem peļņu nenotrallināt.

Liberāļi tikai klusi čurās krūmos, mēģinot aptaurēt katrs savu kaimiņu, lai laiž visu, kā iedamis.

Latvija varbūt savā nabadzībā varētu palikt uz vietas un mācīties npdrst savu tautu.

+1
-4
Atbildēt

0

jautajums_4 03.08.2015. 19.37

Latvijas Romas katoļu baznīcas arhibīskaps Zbigņevs Stankevičs ir gatavs uzrunāt draudzes, lai lūgtu tās iesaistīties bēgļu uzņemšanā un integrācijā, pavēstīja baznīcas pārstāve Ingrīda Lisenkova.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/stankevics-gatavs-lugt-draudzes-iesaistities-beglu-uznemsana.d?id=46293261#ixzz3hlptfcuf

——————————————————————

Našeniece twiterī apgalvoja, ka viņas raksts esot par līdzcietību… To viņa ar ironiju, vai kā?

+8
-9
Atbildēt

0

Drosma 03.08.2015. 17.26

Šogad teju 80 skolās obligātos eksāmenus kārtoja mazāk par 10 skolēniem.

Vai valdībai nebūtu jārūpējas, jāuztraucas par šādiem paziņojumiem?

Man nav grūti iedomāties – iztēloties Āboltiņas un visu viņas kolēģu greizos smīnus – par mums – stulbenīšiem,naivulīšiem.

+3
-10
Atbildēt

0

Kalvis Apsītis 03.08.2015. 17.07

Autore ir uzrakstījusi ļoti vajadzīgu tekstu; uzrakstījusi ar pilsonisku dedzību, erudīti, loģiski un drosmīgi. Ir daudz vieglāk paust viedokli, ja tas sakrīt ar to, ko saka Valsts Prezidenta kanceleja vai IRIR.LV ievadraksti; grūtāk ir rakstīt to, kas nesakrīt.

Viens no spēcīgākajiem argumentiem (kas pamatots citos R.Našenieces darbos par segregēto skolu sistēmu Latvijā) ir stāsts par balkanizācijas risku, ja sabiedrībā, kura arī tāpat sastāv no pretrunīgām grupām, ienāk ievērojams skaits bēgļu. Kā Maķedonijā saistībā ar albāņiem vai Libānā, kad pirms 1975.gada tur ieradās palestīnieši.

Dažās vietās es liktu akcentus savādāk:

>>> “Caurkritušajai integrācijai ir jābūt izšķirošajam tematam sarunā par imigrāciju”

=======

Manuprāt, vārds “integrācija” neko konkrētu nepasaka. Tā it kā būtu cilvēka pievienošanās – bet kam? Tukšumam? Manuprāt, “integrācija” nav precīzs jēdziens (un to arī nevajag aizstāt ar sinonīmu “saliedētība” vai “piederības izjūta Latvijai” – kā esot aicinājusi teikt L.Straujuma).

Ir toties sociologiem pazīstama, plaši pētīta un mērīta lieta – sociālais kapitāls. Cilvēku gatavība savstarpēji uzticēties un kopīgi risināt kaut kādas lietas. Lai iebraucēji varētu adaptēties, sociālais kapitāls ir vajadzīgs; un arī otrādi – pārmērīgas imigrācijas dēļ tas var samazināties. Tas var būt vārdos grūti pasakāmais efekts, kura dēļ cilvēki (piemēram, aizbraucot uz kādu vietu, kur šis kapitāls ir) var teikt, ka beidzot viņi jūtas kā cilvēki. Gan Bolderāja, gan Cēsis nozīmē pilsētnieka dzīvesveidu; arī saražotais kopprodukts uz vienu cilvēku varētu būt līdzīgs. Bet izjūtas no dzīves šajās vietās var būt stipri atšķirīgas. Jautājums faktiski ir par to, kurās Latvijas pilsētās ir pietiekami augsts sociālais kapitāls (par ko man nav datu).

No otras puses raugoties, lielākā pilsēta Latvijā ar pārliecinošu (>70%) etnisko latviešu vairākumu un latviešu valodas pašpietiekamību ir Valmiera – ar 27 tūkstošiem iedzīvotāju. Varbūt tas arī nosaka mūsu bēgļu uzņemšanas kapacitāti: noteiktu skaitu afrikāņu varētu izvietot mūsu mazpilsētās, bet diez vai vajadzētu mērķēt uz kaut ko lielāku. Var nepietikt darbavietu – un otrkārt, nepieciešams sakārtots dzīvesvietu īres tirgus, skolas, kuras “nepazaudē” trūcīgāku/nelabvēlīgāku/neadaptētāku ģimeņu bērnus, jārada drošība un savstarpēja uzticēšanās ne tikai mazpilsētās, bet visur citur.

>>> Pagaidām neesmu dzirdējusi piedienīgu skaidrojumu, kāpēc plānotais bēgļa pabalsts ir lielāks par bērna pabalstiem vai pensijām.

=========

Bērnībā, kad biju padomju pionieris, tētis uzņēmās pienākumu mani politiski izglītot. Vienā no sarunām viņš pamatoja, kādēļ PSRS vislabāk dzīvo dzērāji. Teiksim, ja cilvēks kavē darbu jebkādu citu iemeslu dēļ, tad viņam par to ir lielas nepatikšanas; bet ja ražas novākšanas laikā piedzeras kolhoza mehanizators, tad brigadieris nāk un mēģina sarunāt, lai nu cilvēks saņemas. Jebkuram citam cilvēkam amorāla uzvedība – rupja lamāšanās, uzmākšanās sievietēm – nozīmē strostēšanu darba vietā, bet dzērāji pastāv it kā ārpus laba un ļauna. Un ja dzērājiem piedzimst bērni, par kuriem viņi nevar parūpēties, tad viņus liek bērnu namā. Un vēl jo vairāk – ja šie bērni ir garīgi atpalikuši, tad viņiem izveido īpašas internātskolas, kur uz vienu bērnu ir krietni vairāk pedagogu un valsts šo bērnu audzināšanai un izglītošanai tērē krietni vairāk naudas; pat lasītprasmes un vienkārša amata apgūšanai debilo bērnu apmācībā tiekot iesaistīti visādi smalki speciālisti. Tas izklausījās tik pārliecinoši, ka gribējās teikt – lūk, izaugšu liels, kļūšu par padomju dzērāju! Bet krietni vēlāk es sapratu, ka tēva teiktajā ir liela daļa ironijas. Un labāk augt nedzērāju ģimenē – pat ja valsts par mani tik ļoti nerūpējas.

Nu un ar bēgļu pabalstiem ir līdzīgi. Jā, no malas raugoties, tā bēgļiem izsniedzamā nauda izskatās liela. Bet tāpat kā Staņislavskim – teātris sākas ar garderobi, Latvijas valsts sākas ar filtrācijas nometni. Tā nav īstā vieta, kur knapināties – tā ir valsts reputācijas lieta. Un arī pēc tam – 250 cilvēkus vajadzētu varēt apkalpot uz to labāko. Tad arī integrācijas problēmu nebūs tik daudz. Manuprāt, visus “profesionālos integrētājus” vajadzētu pārkvalificēt darīt kādu godīgāku darbu. Ja bēglim dos darbu, par kuru kārtīgi maksā, viņš pats varēs samaksāt par valodu kursiem un visu citu, kas nepieciešams.

+6
-3
Atbildēt

8

    Drosma > Kalvis Apsītis 03.08.2015. 17.43

    NEKĀDI NEVARU PIEKRIST ,KA BĒGĻU UZTURĒŠANA IR VALSTS REPUTĀCIJAS LIETA.

    PAŠU BĒRNI DZĪVO PUSBADĀ, BET KAUT KĀDAS SŪDA REPUTĀCIJAS DĒĻ MUMS BŪTU JĀUZTUR ĀFRIKĀŅU BĒRNI – NĒ !

    STARP CITU – RĪT IEŠU UN PIEDALĪŠOS PROTESTA AKCIJĀ PRET VALSTS MELOŠANU SAVIEM PILSOŅIEM, PRET MANAS UN MANU BĒRNU PĀRDOŠANU KAUT KĀDAI REPUTĀCIJAI, KURU VAR NOSAUKT ARĪ PAR POLITIĶIEM NODROŠINĀTAJĀM PRIVILĒĢIJĀM.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 03.08.2015. 18.18

    >>> NEKĀDI NEVARU PIEKRIST ,KA BĒGĻU UZTURĒŠANA IR VALSTS REPUTĀCIJAS LIETA.

    PAŠU BĒRNI DZĪVO PUSBADĀ, BET KAUT KĀDAS SŪDA REPUTĀCIJAS DĒĻ MUMS BŪTU JĀUZTUR ĀFRIKĀŅU BĒRNI – NĒ !

    =======

    Ja Latvija rīko starptautisku koru olimpiādi, tad tas nenozīmē, ka dalībniekiem dalīs mazāk ūdens, vai arī viesos atbraukušos diriģentus liks pa divi vienā viesnīcas numuriņā – tikai tādēļ, ka mūsu valsts ir trūcīgāka. Ir noteikts standarts, kurš starptautiskos pasākumos ir jānodrošina. Un ja kāds to negrib vai nevar darīt – tad var taču atteikties no šāda pasākuma vispār. Diskusijas par to, kādi ir bēgļu pabalsti, manuprāt, nekur nenoved. Ir starptautiska prakse – un labāk sekot tai; pabalstu summas var piekoriģēt atbilstoši dzīves dārdzībai dažādās Eiropas valstīs. Protams, arī vietējiem cilvēkiem ir grūti – un tā ir atsevišķa saruna. Nav iespējams viņiem palīdzēt, “ietaupot uz bēgļiem” (250 cilvēki vs. 500 tūkstoši sociālo pabalstu saņēmēju). Pretējā gadījumā jau līdz šim, kad bēgļu bija ļoti maz, visi trūcīgie strādājošie, ģimenes ar daudzajiem bērniem dzīvotu ļoti labi.

    No mana viedokļa neliela bēgļu skaita veiksmīga izmitināšana Latvijā var kalpot par labāku apliecinājumu mūsu valsts sekmēm nekā desmitiem V.Dombrovska grāmatu par “veiksmes stāstu”. Ja cilvēki pie mums brauc, ja viņi šeit mācās, strādā, dzīvo – tad tas kalpo kā pietiekams praktisks apliecinājums (programmētāji teiktu – validācija) tam, ka attīstība ir reāla nevis pastāv kā papīru kaudzīte “Nacionālās attīstības plāns 2020”. (Ievērosim, ka termiņuzturēšanās atļauju tirgošana ir pavisam pretējs stāsts. Tā ir negodprātīgs pasākums – tirgot Šengenas vīzas (kuru reputāciju nosaka ne jau Latvijas panākumi – bet visu Eiropas valstu ikdienas darbs) un peļņu iebāzt dažu negodprātīgu NĪ attīstītāju vai “Rietumu bankas” baņķieru kabatās. Kārtējā shēma par labu dažiem, nevis reāla Latvijas attīstība.)

    Lieta tāda, ka pati bēgļu klātbūtne var piespiest veikt dažas sen vajadzīgas reformas. Man zināma privātskola Ādažos (ĀBVS), kurā jau tagad darbojas skolotāju palīgi jaunākajās klasēs – ja kāds bērns kaut ko nesaprot vai saniķojas, tad ar viņu var darboties cits cilvēks (arī blakus telpā), tikmēr stunda var turpināties. Manuprāt, arī tajās klasēs, kurās mācās bērni, kuriem latviešu valoda nav dzimtā, obligāti vajadzīgi skolotāju palīgi. Protams, labums no viņiem ir ne tikai bēgļiem, bet mums visiem. PSRS laiku migrācijas procesi, diemžēl, pieradinājuši Latvijas amatpersonas izrīkoties ar cilvēkiem kā ar malku. Sak, ja kas nepatīk – tās nav mūsu problēmas; atbrauks no Iekškrievijas tādi, kuriem mūsu apstākļi ir labu labie. Bet Latvija nepastāv tādos apstākļos. Mēs esam Šengenā – un ne tanī bagātākajā tās daļā. Un mums ir jāiemācās civilizēta attieksme pret cilvēkiem. Kādā veidā to labāk iemācīties? Attiecībā uz cilvēkiem, kuri ir “robežgadījumi”, kuri kaut kā neiederas. Mat.25:35 to labi pasaka: “Jo es biju izsalcis, un jūs mani paēdinājāt; es biju izslāpis, un jūs man devāt dzert; es biju svešinieks un jūs mani pieņēmāt.”

    No otras puses, nevajag arī savākties pārāk lielu vezumu. Jo valsts resursi tiešām ir ierobežoti, jāizmanto prasmīgi. Arī adaptācijas riski ir ļoti nopietni, kā R.Našeniece raksta – un būtu labi, ja mēs viņā ieklausītos. Ir daudzas lietas, kas var noiet greizi, īpaši ja bēgļu plūsma ir liela. Pie tam – nekontrolēta migrācija postoši iespaido sociālo kapitālu. Tas ir tas, ko mēs redzam – cilvēki ienīst svešiniekus, bet visvairāk viņi ienīst sev līdzīgos. Vecāki, kas pamet novārtā savus bērnus, uzņēmēji, kuri neizmaksā algas saviem darbiniekiem, valsts amatpersonas, kas negādā par tiem, kuri viņu labā maksā nodokļus… Un tas sākas ar attieksmi – kādēļ man audzēt pie mājas puķītes, ja atnāks svešinieki-barbari (latvieši, krievi, indieši u.c.) un visu izbradās? Kādēļ man palīdzēt svešajiem? Bet cilvēks, kurš tā domā – viņš jau arī savējiem nepalīdz.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Haris > Kalvis Apsītis 03.08.2015. 19.27

    K.Apsītis:

    Lielākā pilsēta Latvijā ar pārliecinošu (>70%) etnisko latviešu vairākumu un latviešu valodas pašpietiekamību ir Valmiera – ar 27 tūkstošiem iedzīvotāju. Varbūt tas arī nosaka mūsu bēgļu uzņemšanas kapacitāti: noteiktu skaitu afrikāņu varētu izvietot mūsu mazpilsētās, bet diez vai vajadzētu mērķēt uz kaut ko lielāku.

    ========================================================

    Kas ir būtiskāk – saglabāt šīs mazās latviskuma saliņas vai arī “sekmīgi integrēt” nēģerus, kas tik un tā ir neizpildāms uzdevums, ja turpināsies absurdā un pašnāvnieciskā ES migrācijas un bēgļu politika, t.i., nēģeru plūsma tikai pieņemsies spēkā?

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Drosma > Kalvis Apsītis 03.08.2015. 20.46

    Nevaru nekādi un nekādā gadījumā jums piekrist, pat teiktu vēl vairāk – jūs runājat un rakstat ļauni, negodīgi. Latvijas valstij nav jāizdod ne santīms nevienam labākas dzīves tīkotājam uz mūsu – nodokļu maksātāju rēķina. Kā tas var būt,ka mūsu bērni mirst, mūsu vecie cilvēki mirst, mūsu tauta emigrē no valsts, un valdība NERISINA NEVIENU NO ŠĪM PROBLĒMĀM, tā vietā – vedīs te iekšā agresīvas, citas reliģijas, citas mentalitātes cilvēkus.

    Rinkēvičs kaunina savu tautu, ka itāļu NATO spēki lūk apsarāgāšot Latvijas debesis, bet latvieši itāļiem negribot palīdzēt uzņemt bēgļus. Sasodīts – ko itāļi Latvijā apsargā – mūs vai NATO robežas ? Cik itāļu cilvēktirgotāji no saviem miljardiem ir nomaksājuši nodokļos, vai pārskaitījuši tām valstīm,kas šos bēgļus uzņem? Cik nelietīgi var melot un novirzīties no tiešās runas politiķi, tik nelietīgi arī Jūs lēni un neatlaidīgi “dauziet” mums iekšā ideju,ka bēgļi jāuzņem – nē nav ! Nav un viss. Jūsu argumenti mani nepārliecina , tad es drīzāk sākšu skatīties un klausīties Putina runas, nekā sasodīto islamizētāju – GALVGREIZĒJU runas.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 03.08.2015. 20.58

    >>> Kas ir būtiskāk – saglabāt šīs mazās latviskuma saliņas vai arī “sekmīgi integrēt” nēģerus, kas tik un tā ir neizpildāms uzdevums

    ==========

    Latviskuma vajag vairāk. Tam jābūt plašākam ģeogrāfiskā ziņā nekā tikai dažas mazpilsētas, un arī ar ideju ziņā dziļākam. Piemērs no “citas operas”: Somijas izglītības sistēma, kurā galvenais uzsvars neesot bijis visus pārspēt PISA testos, bet gan – nodrošināt vienlīdzīgas iespējas visiem. Šajā gadījumā tā vienlīdzība ir universāla ideja, kuru somi veiksmīgi īstenojuši. Es nezinu – varbūt arī latviešiem ir kaut kāds “modus vivendi”, tas veids, kā pie mums var izdzīvot un uzvarēt? Kāpēc, teiksim, “Dvēseļu putenī” līdz pašām beigām nonāk Arturs un Konrāds nevis Miķelsons? Nu ir taču kaut kādas rakstura iezīmes, vērtības vai kaut estētikas principi, kas ir mums būtiski un palīdz te izdzīvot. Tas tad arī ir latviskums.

    Savukārt “sekmīgi integrēt nēģerus” diez vai ir kādam mērķis par sevi – nerunājot par maniem iebildumiem par pašu jēdzienu “integrācija”. Pat ja kaut kā varētu nodrošināt, lai visi Eritrejas iedzīvotāji, kuri to vēlas, varētu pārcelties uz Eiropu, tas neatrisinās nevienu Eritrejas problēmu. Katram ir skaidrs, ka Āfrikai var palīdzēt – bet tas būtu jādara pavisam citādi (sk. Mihaila Hazana rakstu par bēgļiem).

    Līdz šim cilvēkus (valsts institūciju līmenī) nebija pieņemts atzīt par vērtību, pat ja rakstīja aizbraucēju atgriešanās programmas. To vajadzētu mainīt. 250 bēgļi neatrisina nevienu globālu problēmu kaut kur ārpusē – nedz Āfrikā, nedz Itālijā. Viņi ir cilvēki nevis “kvota”, un Latvijas institūcijām būtu jāizdomā, kāds ir pamatojums viņu klātbūtnei un uz kā balstīsies bēgļu-vietējo savstarpējais labums (izņemot acīmredzamo apstākli – ka viņi ir pielikuši ievērojamas pūles, lai tiktu prom no savas zemes).

    Tāpēc nevaru Jums pateikt kas ir būtiskāk – “latviskuma saliņas” vai “sekmīgi integrēt”. Tie ir jēdzieni no dažādiem plauktiem. Būtiska ir pati Latvija, kurā nodrošina te noteiktu dzīves modeli. Nepārdomāta (vai vispār neeksistējoša) imigrācijas politika var tam ļoti traucēt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 03.08.2015. 23.38

    >>> Skaisle: Kā tas var būt,ka mūsu bērni mirst, mūsu vecie cilvēki mirst, mūsu tauta emigrē no valsts, un valdība NERISINA NEVIENU NO ŠĪM PROBLĒMĀM, tā vietā – vedīs te iekšā agresīvas, citas reliģijas, citas mentalitātes cilvēkus.

    ==============

    Ja valdība to nerisināja visu šo laiku, no kurienes pārliecība, ka viņi to sāks darīt tagad? Vai tiešām traucēja citas mentalitātes cilvēki? Viena no nesimpātiskām mūsu mentalitātes iezīmēm – tērēt sabiedrības naudu “ponta pēc” (“ради понтов” jeb lai izrādītos jeb “ja dara, tad dara ar vērienu”). Teiksim, cik naudas ir ieguldīts bibliotēku ēku celtniecībā un cik – izmaksāts algās bibliotekārēm? Lai cik arī “neietaupītu” uz bēgļiem, citiem no tā labāk nekļūs. Gluži otrādi – bēgļu vajadzības var piespiest valdību rīkoties atbildīgāk.

    Vai palīdzēšana bēgļiem var kaitēt mūsu bērniem? Manuprāt, jautājums ir par bēgļu proporciju. Ja gada laikā piedzimst 20 tūkstoši Latvijas pilsoņu, tad var, teiksim, prasīt, lai uzņemto bēgļu skaits būtu ne vairāk kā 1% no tā (200 cilvēki). Ja bēgļu un vecāku pabalsti ir līdzīgi, tad palīdzība bēgļiem samazinātu vecāku pabalstu pirmajā gadā pēc bērna piedzimšanas par 1%.

    >>> Rinkēvičs kaunina savu tautu, ka itāļu NATO spēki lūk apsarāgāšot Latvijas debesis, bet latvieši itāļiem negribot palīdzēt uzņemt bēgļus. Sasodīts – ko itāļi Latvijā apsargā – mūs vai NATO robežas ?

    ========

    E.Rinkeviča argumenti ir “pievilkti aiz ausīm”. Ir ticami, ka Latvijas demonstratīvu atteikšanos uzņemt bēgļus (kamēr citi to dara) var uztvert par riebeklību. Bet uzskatīt papildu bēgļu uzņemšanu par savdabīgu “maksu” par NATO aizsardzību vai ES fondiem – tas ir ņemts tieši no Latvijas valsts ienaidnieku dziesmugrāmatas.

    Sīkas savstarpējas riebeklības dara ļoti daudzas valstis Eiropā. Grieķijas finansu politika; eirozonas konverģences noteikumu nepildīšana. Francija izraidīja no valsts lielu skaitu Rumānijas čigānu, kaut arī ES pilsoņu brīva pārvietošanās ir viena no ES pamatvērtībām. Tāpat arī Laval celtnieku piedzīvojumi Zviedrijā. Pat EK prezidenta Ž.Junkera dzimtene Luksemburga nodarbojas ar fiktīvu uzņēmumu reģistrēšanu, lai gūtu labumu no nodokļu optimizācijas darbībām. Šādas riebeklības ir savstarpēji nepatīkamas, bet tās nav izjaukušas NATO vai ES sadarbību.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > Kalvis Apsītis 04.08.2015. 00.10

    … – “Bet uzskatīt papildu bēgļu uzņemšanu par savdabīgu “maksu” par NATO aizsardzību vai ES fondiem – tas ir ņemts tieši no Latvijas valsts ienaidnieku dziesmugrāmatas.”

    ———————————-

    …ak, tas no ienaidnieka dziesmugrāmatas?….nu, tad – atteiksimies no ES fondiem, subsīdijām un neņaudēsim, ka mums par maz dod…sūtīsim NATO Latvijas sargātājus uz mājām – būsim brīvi, kā putni debesīs….mums nevajag neviena – ne palīdzības, ne bēgļu – izdzīvosim paši!…NA sāks ražot dzeloņdrātis – uzplauks nacionālais bizness, ražosim stabiņus dzeloņdrātīm, raksim bedrītes – nodarbinātība pieaugs…lāpstas arī vajadzēs…pieaugs iekšējais patēriņš, attīstīsies barters…laimes zeme Latvija!…ak, jā – diesim un dainosim no rīta līdz vakaram…un, ja kāds mēģinās iebilst, tūlīt varēsim tam aizbāzt muti par ienaidnieka dziesmugrāmatas izmantošanu…

    …nu, nu…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 04.08.2015. 00.45

    >>> ….nu, tad – atteiksimies no ES fondiem, subsīdijām un neņaudēsim, ka mums par maz dod…sūtīsim NATO Latvijas sargātājus uz mājām – būsim brīvi, kā putni debesīs….

    =========

    Labprātīgo liktenis ved, nelabprātīgo – velk. Ja Jums tā labāk patīk, tad piekritīšu, ka tieši Jūs viņš velk.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

valdemars77 03.08.2015. 16.23

Vispirms paldies autorei par polemikas raisīsanu, par procesu skaidrošanu un lietu saukšanu īstajos vārdos.

Vispār kur ir mūsu žurnālisti zem lobiju spiediena vai kā savādāk izčākstējuši? Citādi jābarojas ar politikāņu, kā te viens komentētājs teica: “melošanu acīs skatoties”.

Quo vadis latvijas politika?

Nestaigāju gan pastalās un ar prievīti, bet atmodas laikā vai tāpēc mītiņojām, lai tagad būtu vajadzīgi tikai reizi 4g -t.i. pirms vēlēšanām.

2)Vējonis un viņa ģenealoģiskā koka mantotās vērtībām atkal esam piečakarēti, patiesībā pietiekami bīstamā situacijā nonākuši. Laikam jāierauj…

+8
-8
Atbildēt

0

Drosma 03.08.2015. 16.04

Nav tiesa. Ja jau būtu tā,ka uz Rietumeiropu atbēguši gudrākie un čaklākie, tad jau Austrumeiropa nevarētu atrast darbu – kaut vai tajā pašā Vācijā. Kaut vai mediķi – ārsti, māsiņas, kaut vai datorspeciālisti. par mazākkvalificētiem strādniekiem nemaz nerunājot.

Tātad – es palieku pie pārliecības,ka bēgļi meklē pabalstus, meklē dzīvi bez darba, bez sociālajām iemaksām , uz mūsu rēķina.

Un nevajag teikt,ka šie jautājumi ir atbildēti – nekas nav.

Un mēs – sabiedrība – neko nejaucam – tie ir politiķi, kuri nodarbojas ar cilvēktirdzniecību.

+5
-7
Atbildēt

0

tvverotajs 03.08.2015. 15.54

Uz daudziem no šiem jautājumiem jau ir atbildēts, bet jautātājiem jau nevajag atbildes, viņiem vajag tikai jautāt…

Viena lieta ir tāda, ka mums trūkst informācijas kādi tie bēgļi ir, tāpēc daži iedomājas ka tie ir “tikko no kokiem nokāpuši”. Bet diez vai ir tā. Bēg jau tomēr turīgākie un līdz ar to arī spējīgākie, kuri arī var samaksāt tūkstošu par pārvešanu. Vai tad no Latvijas arī savulaik bēgļu gaitās nedevās spējīgākie?

Nevajag aizmirst, ka, piemēram, Sīrija pirms kara bija attīstīta moderna valsts, līdz ar to daudziem iedzīvotājiem ir prasmes, kuras var būt noderīgas Latvijas uzņēmējiem.

Arī to kāpēc bēgļi vīrieši bieži bēg vieni, vajadzētu viņiem pašiem pajautāt. Varbūt nav precējušies, varbūt ģimenei nedraud tādas briesmas, piemēram, sievietes un bērnus neiesauc armijā.

Un vēl, mēs jaucam bēgļus (kas radušies pēdējo gadu notikumu dēļ) ar imigrantiem (tos kur iebraukuši, piemēram, Francijā no bijušajām kolonijām). Šīm grupām būtiski atšķiras motivācija un vēlme strādāt, iekļauties vietējā sabiedrībā.

+13
-11
Atbildēt

0

Drosma 03.08.2015. 15.48

Starp citu, tikko Straujuma plati smaidošu muti mums apgalvoja ,ka Citadeles pārdošana ir Latvijas valsts gadismta izdevīgākais darījums.

Vakar Dienā lasu – Dombrovskis – tas otrs V. , ne valdiņš saka – ka Citadeli varēja pārdot par DAUDZ izdevīgāku summu. Tad kā ir ?

Ja kaut ko saka valsts amatpersona – man tas jau automātiski nozīmē – melo,zog acīs skatoties un melo. Tad, kāpēc mums jāmaksā nodokļi un jāatbalsta tāda valsts vara,kas gādā , kas pastāv tik ļoti šaurai ļaužu kopībai ? Tad pārdodam valsti – izsniedzam katram pilsonim sertifikātu – lai saņem naudiņu un izkūst lielajā pasaulē. Kāpēc jāturpina atbalstīt likumīga mūsu apzagšana?

+6
-5
Atbildēt

2

    andrejs > Drosma 03.08.2015. 16.06

    IR tā, kā saka Straujuma. Pārdot biznesu par divarpus gadu peļņu ir ļoti izdevīgi.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.08.2015. 20.34

    Ja ir taisnība Straujumai – kāpēc Vjačeslavs Dombrovskis saka citu – ne Straujumai, bet Dombrovskim ir ekonomista un politiķa pieredze.

    Straujuma man vispār atgādina runājošu un smaidošu lelli , ne premjeri.

    Tu ar tukšām frāzēm nemētājies – man tas ir apnicis , grūti reaģēt.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Drosma 03.08.2015. 15.32

Beigās apraudājos. Svētā Debesss – beidzot izrādās ,ka ir žurnāliste, kura ir pamanījusi, ka mums ir bāreņi, ka politiķi visus vēl nav paspējuši pārdot uz ārzemēm.

Neticu, lasu un neticu …. lasīšu vēlreiz un tad noticēšu.

+3
-3
Atbildēt

0

Drosma 03.08.2015. 15.30

Par latviešiem kā bēgļiem pēc 1. un 2. pasaules kara -būtu godīgi, ja tiktu uzrakstīts , ka ne uz kādiem pabalstiem izdzīvošanai šie bēgļi nepretendēja. Viņu iztika bija atkarīga no pašu nopelnītā, kamēr Āfrikas bēgļi brauc uz šejieni – uz jauno dzīvi – kur nav jāstrādā, bet tev par to maksā un ļoti daudz maksā.

Skaidrs ir tas, ka ne Latvijas, ne ES institūcijas nerisina šīs problēmas.

Lietuvas prezidente ļoti aktīvi iebilda pret šādu ES birokrātu bezdarbību – viņiem – lietuviešiem būs jāuzņem 160 bēgļi, kamēr mums 250 – mēs esam mazāki, mūsu ir mazāk. Toties mūsu politiķi ir daudz lētāk un vieglāk nopērkami. Un šie politiķi – tie, kuri paraksta mūsu tautai nāves spriedumu ne tikai šeit ievedot imigrantus – bet nerisinot citus – mūsu tautas dzīvībai būtiskus jautājumus – šie politiķi ir jāsauc vārdā un tautai jāzin savas bendes.

+8
-2
Atbildēt

0

rinķī apkārt 03.08.2015. 15.28

…Latvijā ir izveidojusies provinciāla subkultūra, kas sevi maldīgi dēvē par liberāļiem, bet sen ir aizmirsusi, ka liberālās vērtības paredz dialogu, nevis agresīvu, emocionāli pielādētu kliegšanu…+++ Manprāt šis ir raksta visvērtīgākais teikums. Un šī atziņa atspoguļojas it visur, kur vien notiek kaut kāda debate par dzīvi un par to, uz kādiem pamatiem šī dzīve tiek un tiks veidota :) Parasti bez argumentiem, to vietā lozungi.

Ja tā ar vēsu prātu pavērojam, kas notiek LR iekšpolitikā, tad nevar nepamanīt, ka šī ” provinciālā subkultūra” ir viens no diviem Latvijā esošajiem politiskajiem spēkiem, kurš konsekventi skalo ārā LR valsts pamatus, nepārtraukti brūkot virsū LR Satversmē ietvertajām aksiomām.

Un ļoti slikti ir tas, ka tieši šādā komfrontācijas zīmē starp ” provinciālās subkultūras” kareivjiem un mērenāk noskaņoto LR sabiedrības daļu tiek risināti visi jautājumi pēc kārtas – sākot no tikumības jēdziena un beidzot ar bēģļu jautājumu.

+12
-13
Atbildēt

23

    jautajums_4 > rinķī apkārt 03.08.2015. 15.41

    Jūs taču laikam pats Vācijā dzīvojat? Kā ekonomiskais bēglis, vai ne?

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.08.2015. 15.50

    Nē Vācijā šobrīd es dzīvoju kā ES pilsonis un vectēvs saviem mazbērniem, kuri kopš savas piedzimšanas ir jau Vācijas pilsoņi :) Grūti laikam būs manu statusu un arī uzvedību salīdzināt ar tiem ļaužiem, kuri šobrīd šturmē tuneli zem Lamanša :)

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 03.08.2015. 16.05

    to jautājums

    Vai neesat lasījis, ka viens no ES pamatprincipiem ir brīva darbaspēka kustība? Kāds sakars nelegāliem migrantiem no Āzijas un Āfrikas ar likumīgu eiropiešu pārvietošanos labāka darba un iespēju meklējumos ES iekšienē?

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 03.08.2015. 16.44

    kuri kopš savas piedzimšanas ir jau Vācijas pilsoņi

    —————————————

    Nu tad Jums varbūt vairāk par Vācijas problēmām arī vajadzētu uztraukties? Kā nekā mazbērni Vacijas pilsoņi, Jūs sevi par ES pilsoni apzīmējat…

    Bet mēs te, Latvijas pilsoņi, kā nekā, bet tiksim skaidrībā ar savām iekšējām lietām.

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.08.2015. 17.14

    jautajums_4 . Redz šis Tavs komentārs ir perfekts piemērs tam, kā argumentē gaismnesis – tās provinciālās subkultūras pārstāvis, par kuriem runā raksta autore. :)

    Bet ok, paanalizēsim Tavu komentāru pēc satura. Ko Tu īsti ar visu to gribi pateikt? To, ka LR nav ES sastāvdaļa? Tu šķir LR no ES un uzskati, ka LR iestāšanās ES bija kļūda. Tu esi eiroskeptiķis, cilvēks, kurš uzskata, ka LR var pastāvēt pati par sevi, Krievijas pierobežā…

    Bet tālāk Tu man ierādi man manu īsto vietu – “Bet mēs te, Latvijas pilsoņi, kā nekā, bet tiksim skaidrībā ar savām iekšējām lietām.”

    Vēl vairāk. Tu dali LR pilsoņus ” labajos” un ” sliktajos” pilsoņos, jo LR pilsonību neviens man nav vēl atņēmis :) Bija jau viens tāds mēģinājums dalīt latviešus labajos un sliktajos :)

    Negribu vilkt paralēles starp Tevi un Nepilsoņu kongresa plintnieci. Tas būtu par traku, bet piedod, taču tik kompleksainus komentārus, kā šis, raksta neveiksminieki. Tiec vispirms pats ar sevi galā, un tad mēģini ierādīt vietu man, vai kādam citam

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 03.08.2015. 17.28

    Bet man atkal bezgalīgi liekulīgi šķiet -mācīt kā dzīvot Latvijā, kamēr pašam mītnes zeme Vācija. Mīlēt no attāluma ir tik viegli…

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 03.08.2015. 17.30

    u dali LR pilsoņus ” labajos” un ” sliktajos” pilsoņos, jo LR pilsonību neviens man nav vēl atņēmis

    ——————————–

    Jūs pats atteicāties. Vai tad ne Jūs sevi lepni nosaucāt par ES pilsoni?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 03.08.2015. 17.47

    …R.A. …lai gan mans komentārs attiecas uz Tavu viedokli pie citas tēmas, tas noderēs arī pie šīs…

    …Tu atbildēji Optiskajam Tēmeklim:

    -“Optiskais Tēmeklis. Vai jautājums par LR drošību ir ” kosmisks” jautājums? Un, vai pensionārei par kuru Tu raksti, kļūs vieglāk pēc tam, kad Rīgā iesoļos Krievijas armija? Vai pēc Krievijas armijas ienākšanas Latvijas Republikā vietējā ekonomika iegūs ” otro elpu”? Nu gluži, kā tas notiek šobrīd kadiroviešu pārvaldītajā Čečenijā :) Neceri, tā nekad nenotiks.

    Bet varbūt, ka Krievijas draudi, tas ir mīts un Latvijas neatkarību neviens neapdraud? Tad tādā gadījumā 2% no IKP aizsardzībai ir lieka naudas šķiešana. Ar šiem līdzekļiem jau nu noteikti varētu uzlabot tās kundzes labklājību, par kuru Tu raksti. :)”

    …mans viedoklis:

    …protams, protams!…ko tur pensionārei taisnīgi piedzītos līdzekļus atmaksāt – visu naudu novirzīt aizsardzībai, lūk – tas būs pareizi!…vai Tu negribētu savu pensiju pārskaitīt Latvijas aizsardzības budžetā?…tas pat būtu Tavs pienākums!…esi pametis Latviju, pievienojoties saviem bērniem – ekonomiskajiem bēgļiem, tomēr allaž centies pāraudzināt Latvijā palikušos plebejus, kas nevēlējās kļūt par bēgļiem – kā pareizi dzīvot, kā patriotismu un nacionālismu no tālienes ieaudzināt….maksā ragā!…Latvijas valsts Taviem bērniem deva izglītību, lai tie tagad varētu nodokļus maksāt svešas zemes aizsardzības budžetam?…ja neprati izaudzināt savus bērnus par patriotiem, kam dzimtā zeme svarīgāka par biezas desas šķēli – tas ir Tavs pienākums, savu pensiju pārskaitīt Latvijas aizsardzības budžetam…parādi īsto patriotismu un nokārto savu bērnu parādus pret valsti…tas brīdis ir pienācis!…

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.08.2015. 17.47

    jautajums_4 Jebkurš ES pilsonis ir reizē arī LR pilsonis arī Tu, bet sevi kā ES pilsoni es akcentēju Tava komentāra kontekstā, kurā Tu mani salīdzināji ar bēgli, kurš nelegāli ES ir ieradies no Āfrikas :)

    Par iemesliem, kādēļ šobrīd daudzi LR pilsoņi izmanto iespēju dzīvot citās ES valstīs – tie ir tik pat dažādi, cik mēdz būt dažādas cilvēku dzīves. To Tev derētu atcerēties, pirms ķeries pie rakstīšanas un sava sarunu biedru vērtēšanas :) Bet vislabāk, lai dzīve Tev kļutu interesantāka, aizbrauc Tu arī pasaulē uz kādu laiku, paskaties uz Latviju no ārpuses. Tas ir interesanti, un noderīgi :)

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.08.2015. 17.54

    zanE …..ja neprati izaudzināt savus bērnus par patriotiem, kam dzimtā zeme svarīgāka par biezas desas šķēli..+++ un šādi “argumentējot” Tu spried par jebkuru tēmu :) Šinī gadījumā varu precizēt – manas meitas ģimene ir veģitārieši :)

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 03.08.2015. 19.16

    >riņķī apkārt

    Jums savs ceļš un jauna dzimtene. Māciet nu Merkeli, kā pareizi jādzīvo.

    p.s.Jūsu aicinājums aizbraukt no Latvijas ir tieši NA partijas ideoloģijas garā…Liekulība un divkosība!

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 03.08.2015. 19.32

    …R.A. …Tev nepatīk mani argumenti?…kā tad palika ar to patriotisko jūtu ieaudzināšanu saviem bērniem?…man ir tiesības Tev to aizrādīt, jo mans vecākais dēls pēc mācībām ārzemēs un labi apmaksāta vadoša amata – atgriezās Latvijā, lai savu dzīvi saistītu ar Latviju un bērnu audzinātu Latvijā…

    …tāpēc – audzini vien savus bērnus, lai tie atgrieztos Latvijā un izpildītu savu pienākumu pret valsti…bet savu pensiju pārskaiti Latvijas aizsardzības budžetam…varbūt, pēc tam spēsi saprast, ko nozīmē dzimtā zeme un kas ir tiesiskums, un kas – patriotisms…

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 03.08.2015. 20.07

    Vācijas statistikas biroja ziņojums par migrāciju: 2014.g. Vācijā uzturējās 27 752 iebraucēji no Latvijas… tātad – tajā skaitā Riņķī apkārt ar saviem bērniem…bēgļi?…

    http://pbs.twimg.com/media/CLeVtjQWUAANcp4.png

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.08.2015. 20.15

    zanE. Ja par patriotismu un bērnu audzināšanu, un personīgo piemēru. Mans znots ir vācietis, kurš tekoši runā latviski, bet viņš nevarēja atrast Latvijā darbu savā specialitātē, tādēļ arī meitas ģimene palika Vācijā, lai gan sāktonēji plāni bija meklēt darbu Latvijā, taču gan meita, gan znots dara visu, lai abi puikas ieaugtu gan vācu, gan latviešu kultūrvidē vienlīdz harmoniski. Vienlīdz labi runātu, lasītu, rakstītu abās valodās utt. Tāda kā Dzimtenes nodevēja taisnošanās sanāca no manas puses :)

    Bet vispār, es sapratu, ka vairs nevēlos ar Tevi sarunāties. Personiski apvainojumi un tādā garā, tas nav man pieņemami un tam nav nekādas jēgas.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > rinķī apkārt 03.08.2015. 20.31

    Tu zane te nodarbojies ar sasodītu demagoģiju – kādi bēgļi ir latvieši ? Viņiem par neko naudu maksā? Dzīvokļus dod? Bērnus uztur, valodu māca?

    Cik un kas Tev maksā par šo negodīgo propagandu?

    Izlasi – saosdīts,atver savas actiņas un izlasi tā paša Viļa Lācīša grāmatu Skats no stroikas uz Londonu. Kamēr tautieši ministriju privātballēs Prāta vētru klausījās, zemeņu tortes par simts latiem un šampi par tūkstošiem dzēra, tikmēr citi tautieši izdzīvošanas nolūkos pārtikas no Londonas miskastēm un nedēļām nemazgājās tā,ka smirdēja pa gabalu.

    Tev kauns nemaz nav? Man par tevi ir.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    kleo > rinķī apkārt 03.08.2015. 22.22

    >Riņķī Apkārt

    Jums ir problēmas ne vien ar patriotisko audzināšanu, bet arī ar tikumisko. Patriotēm būtu jāprec tautieši, ja vēlas saglabāt latvisko genofondu, nevis meklēt āriešus, kam augstāks statuss sabiedrībā.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 03.08.2015. 22.36

    …Sandra…ja Tev ir kauns, atliek ielīst kaktā un nokaunēties…no kā latvieši bēg?…no kara šausmām?…viņu dzīvības apraud reliģiskās, tikumiskās vai politiskās pārliecības dēļ?…”patrioti”, kas aizmukuši bagātākas dzīves meklējumos, tāpēc, ka viņiem ir dota pārvietošanās brīvība, tagad pamācīs Latvijā palikušos muļķus – kas ir pareizais patriotisms?…un tagad no svešas būdas uzries, lai bēgļus viņu pamestajās mājās neuzņem…

    …tāpēc nemuldi lieku – Tu jau pietiekoši savu valsti esi aprējusi…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Drosma > rinķī apkārt 04.08.2015. 09.22

    Zane !!!! Latvieši bēg no netaisnības, no nabadzības , no bezcerības!!!!

    Sasodīts – vai ministriju ierēdņi , vai visi blatņiki vienīgie grib ēst zemeņu tortes un dzert šampanieti ?

    Tev ir bijusi situācija, ka nevari izšķirties – izlemt, ko darīt – nomaksāt procentus bankā vai nopirkt bērnam zābakus , jo laukā ir jau mīnusos? Tu zini cik išu brīdi nēsājas humpaļu apavi ?

    Lien pati kaktā, es iešu šodien protestēt – un pirmkārt, pret valsts nespēju gādāt par tiesiskumu , par sociālo taisnīgumu un par bezatbildīgu apņemšanos gādāt par bēgļiem , nespējot gādāt par saviem pilsoņiem un starp citu – nepilsoņiem.

    Mana valsts man paņem pusi no ienākumiem un pretī iedod pigu un kulaku. Tā ir mana pieredze , tev ir tava – visu cieņu – esi bijusi gudrāka un veiklāka, veiksmīgāka. Tas nenozīmē, ka tāpēc tava patiesība ir lielāka vai cietāka par manējo.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > rinķī apkārt 04.08.2015. 09.29

    > Skaisle Zane

    Meitenes, saprotu Jūs abas un abām ir taisnība kaut arī katrai sava.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 04.08.2015. 21.38

    rinķī apkārt

    “Negribu vilkt paralēles starp Tevi un Nepilsoņu kongresa plintnieci.”

    Netieku gudrs, kas manu valsti vairāk apdraud, atklāti ienaidnieki, vai “noderīgie volontieri”?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 04.08.2015. 21.41

    zanE …

    “jo mans vecākais dēls pēc mācībām ārzemēs un labi apmaksāta vadoša amata – atgriezās Latvijā”

    Dievs sargi Latviju! Dombrovskis arī atgriezās…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 04.08.2015. 21.42

    Ilizana

    “nevis meklēt āriešus, kam augstāks statuss sabiedrībā.”

    Latvieši ir ārieši un balti ir nesalīdzināmi senāki kā germāņi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 04.08.2015. 21.48

    Skaisle

    “Mana valsts man paņem pusi no ienākumiem un pretī iedod pigu un kulaku.”

    Dombrovska, Āboltiņas, Pabrika, Kozlovska, Rinkēviča kliķe jau nu noteikti nav valsts, tās ir blaktis, kas uzbarojas, kamēr latvieši guļ.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

guna 03.08.2015. 15.21

Paldies autorei par rakstu! Ir jāatbild uz uzdotajiem jautājumiem, tāpēc, lai parastie Latvijas iedzīvotāji (kas nav nekādi naciķi, rasisti) redzētu, ka nopietni tiks strādāts pie integrācijas (tiks apgūta latviešu nevis krievu valoda), tiks veicināts, lai iebraucēji strādā nevis veģetē, ka vietējie iedzīvotāji netiks diskriminēti (nesaņems mazākus pabalstus un pensijas kā iebraucēji), ka mēs netiksim apšmaukti (250 vietā neievedīs 2500) utt. Un jāatceras, ka ar šo cilvēku integrāciju Latvijā būs daudz lielākas “ziepes” nekā ar PSRS imigrantiem. Tikko pabiju kādā Eiropas valstī, kuru jau pārpludina imigranti. Lai arī tur ir visi apstākļi sekmīgai integrācijai, vairāku gadu laikā ieceļotāji prot sazināties knapā vietējā valodā. Parasti tiek izraudzīts viens – valodu vislabāk zinošais, saziņai ar vietējiem.

+17
-12
Atbildēt

0

Drosma 03.08.2015. 15.18

“Sabiedrības uzticēšanās valsts un poliskajām institūcijām daudzos jautājumos jau ir bijusi sāpīgi pievilta.”

Nevis daudzos, bet visos jautājumos pilsoņu uzticība Latvijas valstij ir pievilta. Vai – lai būtu precīzi – lielākās daļas Latvijas pilsoņu. Ir taču tādi, kuri ir atraduši lielisku sapratni ar šo valsti – visi blatņiki – mūžīgie konkursu uzvarētāji – būvniecībā, ceļu remontos, ai nu vispār valsts iepirkumos. Vai teiksim ministriju ierēdņi – atbildība nulle, nekāda, sociāllās garantijas un balles un komandējumi – ai nu kas viss tik – par velti – kādam tiem var būt pretenzijas pret šo valsti – nekādas citas, kā vien – arvien par maz.

+4
-15
Atbildēt

9

    Austras koks > Drosma 03.08.2015. 16.32

    Jūs nesaprotat atšķirību starp valsti un valsts institūcijām? Jums tāpat kā krieviem un citām vergu mentalitātēm valdība un valsts ir viens un tas pats?

    Pārējiem jūsu zemāk rakstītajiem komentāriem šoreiz piekrītu :)

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.08.2015. 16.40

    Nu jau gan – valsts ir kā cilvēka ķermenis, institūcijas – tas no kā sastāv šis ķermenis – visas dzīvību nodrošinošās sistēmas un orgāni.

    Tā kā skaistulīt, neuzmācies man te ar muļkībām.

    Raksti par lietu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Drosma 03.08.2015. 17.55

    Tur jau tā lieta, ka nepareizi. Valsts sastāv no trijām lietām – teritprijas, tautas un valsts varas. Tādēļ arī valsts un valsts institūcijas nav sinonīmi. Valsts nesastāv no valsts institūcijām. No valsts institūcijām sastām tikai viena valsts sastāvdaļa – valsts vara. Tādēļ ir atšķirība, vai netic valstij vai valdībai. Valdība un valsts ir sinonīmi krieviem, bet normālām tautām valsts galvenā sastāvdaļa ir tauta un teritorija, un tādēļ netiek lamāta valsts, ja kait kas nepatīk, bet gan tiek lamāta valdība. Piemēram, ASV, neviens, pat ekstrēmāk noskaņotais cilvēks, nelamā valsti, nelamā ASV, bet gan lamā valdību, lamā Obamu vai Bušus vai Klintonus, lamā demokrātis vai republikāņus, bet neviens nekad nelamā valsti, jo to uzskata par savu. Nespēja nošķirt valsti no valsts varas, valsts neasociēšana ar sevīm, valsts lamāšana ir krievu atnestās verdziskās menralitātes sastāvdaļa.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.08.2015. 20.26

    Liecies nu mierā, precīzāk – liec nu mierā teoriju un teritoriju.

    Runa tomēr ir par pilsoņiem un par valsti kā insititūciju kopumu.

    Jā – mēs esam postotalitāra sabiedrība, čekistu nācija , jā , bet tas viss nekādi neapgāž nevienu no maniem apgalvojumiem,ka paši sevi iznīcinām – kā valsti, kā tautu un galu galā – kā teritoriju.

    Vai tādi bēgļi cīnīsie pret Latgales pievienošanas Krievijai? Smiekli nāk, nenosmieties, respektīvi – nenoraudāties, kurš vairāk maksās , par to šie balsos un tam pārdosies….

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Drosma 03.08.2015. 21.57

    Liekas, jūs pat nesaprotat šo atšķirību, par ko runāju. Valsts NAV = valsts institūcijas. NAV tāds kopums kā teritorija, tauta un valsts. Ir teritorija, tauta un vara, kas kopā veido valsti.

    Vai arī otrs variants – esat kāds trollītis, kam kārtējo reizi vajag stiprināt publiskajā telpā domu par neizdevušos valsti, ar nodomu jaucot jēdzienus.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 03.08.2015. 22.10

    Nedomāju,ka valsts no kuras masveidā bēg tās pilsoņi ir jūsu vārdiem runājot – izdevusies.

    Un ja par troļļiem – to vārdu tagad piesauc tikko kā nav argumentu. Tā otrs uzreiz trollis. Švauksts un Pietuka Krustiņš – lūk,kas tu esi, nekāds ne Austras koks. Un ej gulēt, man nāk miegs, vairs nevaru.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Drosma 03.08.2015. 22.30

    Kur kādā masveidā kāds mūk? Daži normāli cilvēki ir aizbraukuši, pie tam daļa no tiem jau atgriezušies vai gatavojas to darīt, bet lielākā daļa aizbraucēju ir kolonisti (vismaz puse) vai visādi vietējie neveiksminieki. Faktiski ir notikusi Latvijas attīrīšanās no liekā balasta.

    Skan varbūt ciniski, bet tā tas ir, ja mēs vērtējam situāciju vispārināti.

    Bet par troļļiem – es to minēju tikai kā otru variantu. Pirmais bija, ka jūs vispār nesaprotat, par ko ir runa :) Bet tā kā pieminējāt masveida mukšanu, kā arī ņemot jūsu mūžīgos pārspīlējumus par nabadzību ugt., sliecos uz otro variantu – uz trolli.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 04.08.2015. 09.29

    Kā kur – uz Skandināviju mūk, uz Vāciju, uz Britu salām , visur – kur ir tiesiskums, kur ir sociālais taisnīgums, sociālās garantijas. Pat uz Austrāliju un Jaunzēlandi brauc dzīvot.

    Nezinu, kas tev ļauj domāt un apgalvot ,ka cilvēki atgriežas Latvijā.

    Mana klasesbiedrene grib atgriezties Latvijā – mīlestības dēļ. Klases biedrs palicis viens, viņai kopš bērnības mīlestība pret viņu – tagad grib pie viņa dzīvot. Bet … visu pagājušo vasaru nodzīvoja Latvijā – darbu neatrada, ziemā aizbrauca uz Angliju, tagad tas pats – meklē darbu , dzīvo pie savas mīlestības, bet cik ilgi no mīlestības izdzīvosi ? Viņa taču ir pilsone , viņai nepienākas ne līdzpilsoņu žēlastība, ne valsts uzmanība, ne jebkādas sociālās garantijas. Un vai viņa ir vienīgā tāda?

    Nezinu, kurā Latvijā tu dzīvo. Es lūk, tādā.

    Tikko divas nedēļas apceļoju savus radus – Dānijā, Zviedrijā, Norvēģijā. Ar visiem runāju par atgriešanos un visi teica – Latvijā nav darba, no kā mēs iztiksim? Tā kā – ja es valsti kritizējot esmu kremļa trollis, tad tu – Latvijas valsts trollis un nebāzies man te ar kritiku pret mani – pats tieši tāds pats un vēl sliktāks.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 04.08.2015. 21.35

    Austras koks

    Krieviem valsts, tas ir Putins, pie mums intelektuāli mazāk attīstītiem, vai kuri pielaisti pie valsts izvazāšanas, valsts ir Vienotība.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

jautajums_4 03.08.2015. 15.01

1)Latviju ,starp citu, Eirovīzijā pārstāvēja jauktu asiņu meitene, kura sevi identificē kā latvieti. Latvija bija lepna par viņu.

2) Un krieviem, starp citu, tieši jauktu asiņu Puškinam ir jāpateicas par literāro valodu.

3) Un ukraiņu bēgļi , starp citu, būtiski nomainītu valodas līdzsvaru Latvijā. Spiediens uz latviešu valodu būtu vairāk kā nopietns, atšķirībā no šiem cilvēkiem, kuri runā labākajā gadījumā angliski, bet noteikti ne krieviski. Bet vai tāpēc mēs atteiktos viņus uzņemt? NA iebilst pret uzņemt Ukrainas bēgļus, ja tāda vajadzība radīsies?

Un šitādu brēku par 250 cilvēkiem sacelt…pie mūsu tad nabadzības un klimata…

NA blondums vienkārši žilbina….Kur Mūrniece, kur Našeniece, kur Rībena…

Nū…Levitam kampaņu uztaisījāt? Tagad aizies pie Kalnietes…ar lielu daļu NA vēlētāju …ļoti lielu…un to NA ir pelnījusi.

+15
-17
Atbildēt

4

    andrejs > jautajums_4 03.08.2015. 16.08

    Kalniete gatavojas veidot kārtējo pseidonacionālo partiju? Zeme, atveries!

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 03.08.2015. 16.46

    Par ko brīnies? Un Kalnietes pasākums daudz lielākas problēmas radīs NA kā Vienotībai.

    Un uz Levitu vēlētāji nāks kā mušas uz medu…

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > jautajums_4 04.08.2015. 21.27

    jautajums_4

    NA iebilst pret uzņemt Ukrainas bēgļus, ja tāda vajadzība radīsies?

    Ukrainas bēgļi, tas ir nonsens, jo fašistu bidlostāna Ukrainu nav okupējusi. Ja būtu, tad starp bēgļiem nedrīkstētu būt vīrieši karaklausības vecumā. Šobrīd Latvijai vajadzētu parūpēties par ukraiņu bāreņiem, kurus par tādiem padarījis staļinisms – rusisms.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > jautajums_4 04.08.2015. 21.31

    jautajums_4

    “Nū…Levitam kampaņu uztaisījāt? Tagad aizies pie Kalnietes…ar lielu daļu NA vēlētāju”

    Un Krievija kopā ar Ķīnu noliks ASV uz ceļiem? Fašistu lopi, staļinisti, jūs esiet ne tikai nelieši, bet arī plānprātiņi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

iliidaka 03.08.2015. 14.30

Nav jau runa par 250 bēgļiem.

Runa ir par koloniālismu. Kāds brīnums,

ja valstī ar neveiktu noziedzīgas krievu kolonizācijas politiski būtiska apjoma seku likvidāciju

pamattauta neuzticas manipulētā demokrātijā veidotai un daudzas reizes melojušai un daudzas reizes valsts īpašumu notrallinājušai valsts varai.

+15
-12
Atbildēt

0

gunta_leona 03.08.2015. 14.10

Mēsli (lai neteiktu sū) parasti peld virspusē. Tos būtu ļoti vienkārši savākt. Bet nav jauneviena, kas to gribētu. Slēpjas tik aiz melojošo partijnieku mugurām. Ntās reizes jau esmu nosaukta par rasisti, vēl viena reize neko nemainīs. Slavenā integrācija. Tos bēgļus integrēšot L-jā. 25 gadu laikā krievi ir integrēti? No kā tie melni bēg? No kara? Kas tad karos viņu vietā? Vecais Rompejs?

+16
-13
Atbildēt

0

andrejs 03.08.2015. 14.04

Nepalīdz birku karināšana, kādu veica jaunievēlētais prezidents Vējonis. Viņš braši paziņoja, ka imigrācijas jautājumi ir padomju fobijas. Padomju fobijas ir neuzdot jautājumus, akli deleģējot savu sirdsapziņu varnešiem, pakļaujoties viņu vajadzībām. Starp citu, ko veica Vējonis pats, ilgus gadus kā partijas birokrāts vadot VARAM, ministriju, vienu no tām, kas ir vislielākajā mērā līdzatbildīga par lauku un mazpilsētu izmiršanu un cilvēku aizbraukšanu no Latvijas.

———————————————-

Šaubos vai Vējonis spētu sakarīgi paskaidrot par kuru padomju laika “fobiju” ir runa? :)

Izskatās, ka Vējonis ir ne tikai dziļi pakaļā krieviem, bet arī nav spējīgs aizstāvēt Latvijas intereses Eiropā, tāpēc dzied vienā stabulē ar liberāļiem (ļōti pieklājīgi izsakoties).

+17
-14
Atbildēt

1

    Kalvis Apsītis > andrejs 04.08.2015. 11.33

    Par padomju laika mantojumu sk. http://www.irir.lv/blogi/ekonomika/beglu-jautajums-un-5-sliktas-atbildes (sliktā atbilde #1). Starp citu, tas raksts parādījās neatkarīgi (un pat dažas dienas pirms Valsts Prezidenta kancelejas paziņojuma).

    Viena lieta ir – apzināties PSRS masveida imigrācijas objektīvās sekas (skolu segregācija, okupantu pārveidotā valodas situācija, zemais sociālais kapitāls un uzticēšanās līmenis, sadzīves rasisms). Skaidrs, ka tas iespaido Latvijas iespējas uzņemt bēgļus.

    Pavisam cita lieta – attiecināt uz bēgļiem tās klišejas, kuras parasti saistās ar PSRS okupantiem (faktiski – fobiju). Nepilsoņiem un bēgļiem ir ļoti maz kopīga. Papildu bēgļi tiks izvietoti Latvijā jo to vēlas Latvijas valdība – nevis izmantojot okupāciju un jebkādas likumīgas varas neesamību. Līdz šim nekas neliecina, ka bēgļi no Tuvajiem Austrumiem varētu kļūt politiski līdzīgi interfrontistiem, piemēram, atbalstot Krievijas agresiju kaimiņvalstīs. Rietumeiropā to biežāk dara visādi ultra-labējie, kuri ir pret bēgļiem.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

jautajums_4 03.08.2015. 13.56

Pēc pedagogu darba samaksas modeļa ieviešanas varētu slēgt 80 vidusskolas

http://www.delfi.lv/news/national/politics/pec-pedagogu-darba-samaksas-modela-ieviesanas-varetu-slegt-80-vidusskolas.d?id=46290957#ixzz3hkSPDOzV

—————————————————————————————-

80 tukšas skolas…Un Našeniece par telpām uztraucas..

+12
-17
Atbildēt

4

    andrejs > jautajums_4 03.08.2015. 14.09

    Latvijā ir tūkstošiem tukšu dzīvokļu un simtiem pustukšu māju, bet daudziem latviešiem nav kur dzīvot.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 03.08.2015. 14.42

    Lai brauc uz Lūznavu, Dagdu, Ranku, Jaungulbeni, Ērgļiem, Jāņmuižu vai Višķiem !

    Kazdangas tehnikuma vecā muiža grūst!

    ja jau nav, kur dzīvot…

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    andrejs > jautajums_4 03.08.2015. 16.00

    Manuprāt daudzas vietas Latvijā stāv tukšas, jo nav darba. Un – vai afrikāņiem tur darbs atradīsies?

    Biju gaidījis gudrāku atbildi… :(

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 03.08.2015. 16.55

    Gudrāku?

    Mēs par integrāciju runājam, tātad vispirms par valodas apmācību .Un vēlams arī kādu nekādu apmācību pamatiemaņu vienkāršos darbos-lauksaimniecībā, celtniecībā.

    ja jau jauni vīrieši, tad lai mācās kaut ko darīt. Ja negrib, tad cita lieta, bet varbūt kāds arī gribēs.

    un ja negribēs strādāt, tad ar mūsu pabalstiem, viņi tikai laukos var izdzīvot-tur lētāk un nost no noziedzības centriem. bet viņi ir jādala nelielās grupās.

    Un Lūznavā padomju laikos veda no Baltkrievijas tautu iekšā apmācīt. nu tagad citi laiki.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

jautajums_4 03.08.2015. 13.39

Es daudz kur piekrītu autorei, bet:

1) Vai tad par integrācijas politikas izstrādi nav atbildīga Kultūras ministrija, kas jau gadiem ir NA pārraudzībā? Kur ir tas plāns, kam jau pirms 3 gadiem vajadzēja būt gatavam? Jo neviens nevarēja pateikt, kā attīstītos vai vēl attīstīsies notikumi Ukrainā…Bija un joprojām pastāv risks, ka Latvijai būtu jāuzņem masveida bēgļu plūsma no Ukrainas. Vai pret tiem arī NA ir principiāli iebildumi?

2) Pēdējos gados masā tiek likvidētas valsts profesionālās skolas. Saprātīga integrācija ir sadališana nelielās grupās. Kaut vai Lūznava, Višķi..tur ir speciālas kopmītņu tipa dzīvojamās telpas-pa divām 5stāvu mājām kopmītnēm vien, klases, darbnīcas, kur var nodrošināt gan valodas mācīšanu, gan pamatdarbus celtniecībā, laukssaimniecībā. Skolotājiem būs darbs.

Varbūt pateicoties bēgļu bērniem nebūs jālikvidē lauku skola. Pabalsts, ko maksās valsts, tiks atstāts ciema veikalā un atgriezīsies Latvijas ekonomikā.

3) ja kādu no bēgļiem neapmierinās Latvijas piedāvājum, kas nav neko dāsns, salīdzinot ar bagātajām valstīm…Tad tās jau ir viņu problēmas?

Tā kā… gaidām no Našenieces kā NA pārstāves, kas atbildīga par integrāciju, konkrētus priekšlikumus, nevis visu pārējo vainošanu par saviem nepadarītajiem darbiem.

+14
-19
Atbildēt

5

    andrejs > jautajums_4 03.08.2015. 14.08

    Aha, ja būs TUA krievi, tad būs darbs “celtniekiem”, ja būs “bēgļi” no Āfrikas, tad – skolotājiem. Tu gadienā neesi kaut kāds globāla mēroga plānošanas un attīstības ģēnijs? :)

    +16
    -13
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 03.08.2015. 14.40

    Atkal melojat, jo manipulējat? Jā, Rīgā un ap Rīgu, ir problēmas ar dzīvojamo fondu, bet laukos…

    Kad jūs NA fīreri, kas par VARAM atbild, esat laukos bijuši?

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 03.08.2015. 15.27

    andrejs. Nestrīdies ar to plānā galdiņa urbēju, kura iekaisušajās smadzenēs neeksistē joma, kurā viņš nevarētu sniegt citiem padomus, precīzāk norādījumus. Viņš vienmēr ir pareizajā pusē – slavēja TPJO LV karodziņa mīdītājus, kuri daudzi tagad ir SC biedri, atbalsta TUA – latviešiem jāpamet Jūrmala /tā neesot vajadzīga latvietības kopšanai:)/, viņam nepatīk Hermaņa režijas JRT, NA vainīga nesekmīgajā integrācijas politikā, bet vai viņš var parādīt kaut vienu valsti, kur būtu sekmīgi integrēti iebraucēji, kuri sastādīja gandrīz 50% no valsts iedzīvotājiem pie tik spēcīgas kaimiņvalsts pretdarbības?:)

    Būtu labāk atbildējis uz autores jautājumu: …vai ir bijuši uzklausītas Arta Pabrika, Mihaila Hazana un Roberta Zīles absolūti loģiskās pārdomas par šo tēmu.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 03.08.2015. 15.40

    Viņš vienmēr ir pareizajā pusē

    ——————————

    Jā vienmēr pareizajā pusē…Jo Latvijas!

    Nestrīdies- parastais arguments, kad citu nav. Un vēl apsaukāšanās, bet nu uz sirmām galvām jau nav ko apvainoties, vecums jau nāk ar dīvainībām.

    Un kur nu maniem TP jauniešiem līdz nacionāļu zubriem..Batjkam un I.Kalniņam…kas par atklāsmēm Krievijas sakarā…

    Bet nu katram savs…paliec pie savām blondīnām…uz vairāk Tev tik un tā intelekts nevelk…

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 03.08.2015. 18.27

    Jautājums_4 saņēmis jaunu PR vadlīniju – pārvelt atbildību par V un ZZS pretvalstisko lēmumu uz NA, jo integrācija formāli zem KM?:):):)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

vvilums 03.08.2015. 12.31

Vienotība vienmēr bijis vājš politisks spēks, kurš šodien pie tam iet norieta posmu. Kopā ar stagnātu un ESnemīļu ZZS mēģina veidot kaut cik stabilitāti valstī,kamēr kremļa žurkas dejo pa galdu.

+17
-6
Atbildēt

1

    generalno4 > vvilums 17.08.2016. 12.59

    Kurš tad šobrīd ir lielākais ZZS draugs un atbalstītājs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Austras koks 03.08.2015. 11.57

RAKSTS VIENKĀRŠI IZCILS UN PERFEKTS!!!

+27
-11
Atbildēt

1

    latvijas_valsts > Austras koks 03.08.2015. 12.02

    Tas tamdēļ arī domāts lai jūs balsotu par NA. Pati Mūrniece nevarēja atļauties ko tādu huligānisku publicēt tāpēc aizsūtīja savu palīdzi.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

Mārtiņš Opmanis 03.08.2015. 11.36

Ar kādām tiesībām Jūs savai identifikācijai lietojat valsts ģerboņa attēlu?

Caurskatīju likuma “Par Latvijas valsts ģerboni”(http://likumi.lv/doc.php?id=47133) 5.pantu, bet nesaskatīju atbilstību nevienam no punktiem.

+19
-2
Atbildēt

7

latvijas_valsts 03.08.2015. 11.03

“Latvieši ir žēlsirdīga nācija”

Vai tas ir joks? Ja latvieši būtu “žēlsirdīga nācija”, tad krievu valoda būtu valsts valoda, tāpat arī pilsonības nulles variants.

0
-18
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > latvijas_valsts 04.08.2015. 21.19

    vatei

    Latvieši ir ļoti žēlsirdīga nācija. To apliecina fakts, ka latviešu strālnieki nesadzina visus krievus konclāģeros vai nenoslīcināja Japāņu jūrā, kaut arī WWI izraisīšana bija pietiekošs iemesls.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam