agrāk LGBT rādīja tirguslaukumos par samaksu, tagad var apskatīt par brīvu. Kādam nojucis business plāns, bet tāda nu reiz ir tā attīstība. Kā dzimstību ierobežojošs faktors LGBT arī nemaz nav slikts, un kaut kur jau tam ir jārodas un jāattīstas. Lokomotīvi jau arī neizdomāja Āfrikā. Plašais progresīvās inteliģences atbalsts LGBT liek domāt , ka tikai stagnāts var šausmināties par to, kas nav bijis, piem., ja vadību trako namā pārņem trakie vai kādā Krievijas nomalē uzrodas neatkarīgs likumdevējs.
Drīz vien Eiropā par samaksu rādīs homofobus, pagaidām vēl, Eiropā tos var redzēt par brīvu, tāpēc, tiem, kas grib šo grupu redzēt, vajadzēs doties ekskursijā uz Krieviju.
Cik reižu man tev, kroplim, jāatgādina, ka Krievijā peģeratķija ir sasniegusi pandēmijas apjomus un labākais, tev varu ieteikt, laicīgi mukt uz turieni, kā kādreiz visi Bizantijas pidari, kad to pūzni izvandīja osmaņi!!!
Lai viņi dzīvo, kā grib, un arī tu vari dzīvot, kā gribi, viņi tavas tiesības neierobežo, tu gan, acīmredzot, uzskati, ka viņiem nedrīkst būt tādas pat tiesības, kā tev.
….Tu saki – “Bērnu tiesības uz normālu ģimeni nav no svara”….tātad, Tu uzskati, ka heteroseksuāļi šo normālo ģimeni var radīt un tā ir viņu privilēģija: nodzerties, pamest bērnus trūkumā – nepabarotus, neapģērbtus, nosalušus un nepieskatītus…neskolotus un tikumiski neaudzinātus…atstāt tos bērnu namos, izvairīties no uzturnaudas maksāšanas utt. …tā, pēc Tava prāta ir tā norma un tās ir tās bērnu tiesības uz normālu ģimeni?…
…manuprāt, ja divi homoseksuāli orientēti cilvēki pieņem lēmumu par bērna radīšanu vai adopciju, tad šis lēmums ir izsvērts un cilvēki tam ir gatavi…tā nav heteroseksuāļu – oi, gadījās!…ai, ko nu darīt – skriet uz abortu vai gan jau kaut kā izaudzinās…štrunts, netiks galā – bāriņtiesa parūpēsies….
…ir liekulīgi runāt par tikumību un “tradicionālas ģimenes” vērtībām, ja paši “pareizie” šīs vērtības ir izkropļojuši un mēģina šīs kroplības pasniegt kā normu, ierobežojot citus…
zane – esi strādājusi skolā , zini kādi ir bērni … tad atbalsti ,ka homoseksuālu ģimeņu adoptētie bērni iziet cauri tām dzirnavām, kur klasesbiedri “neaizmirst” par to ,ka viņiem ir divi tēti vai divas mammas … Pati gribētu šādu eksperimentu saviem bērniem ?
Nav piemērots brīdis muļķoties ar pantiņiem. Jebkuram bārenim ir tiesības nonākt normālā ģimenē, nevis kļūt par experimenta rezultātu. zanE var atļauties bezatbildīgu pļāpāšanu, jo viņas vairs nebūs, kad noviržu kultivēšana izrādīsies kļūda.
Vatņika loģika – ja kādam iet slikti, lai visiem ir slikti.(ja sankcijas turpināsies, mēs bombardēsim Voroņežu)
…Klusais…ja skolā un ģimenē tiks stāstīts, ka esam dažādi un tas nav apkaunojums, ja vecāki uzvedīsies adekvāti – tad nebūs par ko smieties…bērni ir nežēlīgi savā tiešumā, bet…tāpat jau par bērniem smejas – par viņu dzērājvecākiem, par humpalām, kurās tie nāk uz skolu, par nespēju samaksāt par pusdienām….kretīni ir gan pieaugušo, gan bērnu vidē, tikai pieaugušie aizmirst, ka bērns nepiedzimst par kretīnu, tas pārņem savu vecāku pieredzi….līdz skolai, kurā viņam varētu skaidrot, ka dažādība un atšķirīgums nav apkaunojums – bērns 6 gadus ir klausījies un pieņēmis “tradicionālās ģimenes vērtības” = nievājošo attieksmi, rupjības un izkropļoto pasaules uztveri…pats esi teicis un arī sapratis – bērni ir vecāku spogulis…un skolā bērna uzvedība atklāj visu, kas notiek “paraugģimenēs”…
…tāpēc, tā ir Jūsu – “tradicionāļu” izvēle – stāstīt par atšķirīgo ar cieņu vai uzspiest savam bērnam savu deformēto pasaules uztveri…kurā brīdi “tradicionāļa” bērna rīcība būs cienīgāka – aizstāvot savu klasesbiedru no kretīnu verbāla uzbrukuma vai nosaucot to par pidaru?…protams, pieļauju, ka Tev patiktu otrais variants, tad Tavs puika būtu tikpat “vīrišķīgs”, kā Tu pats…
“atbalsti ,ka homoseksuālu ģimeņu adoptētie bērni iziet cauri tām dzirnavām, kur klasesbiedri “neaizmirst” par to ,ka viņiem ir divi tēti vai divas mammas”
Jā, tāda savādība var bērnu nostādīt ļoti grūtā situācijā bērnu kolektīvā. Bērnu bars var būt ļoti nežēlīgs,- jau nav nekā cita, kā parādīt savu pārākumu, daudzi izmantos šo apstākli.
…DD1…mjā, būtu Tava vaļa – varētu visus citādos sabāzt pazemes kazemātos kā viduslaikos, lai netraumē “veselajiem” psihi…
…pirms padsmit gadiem bija nepieņemama doma (un vēl vietām tā ir dzīva), ka bērns ar invaliditāti varētu mācīties vienā klasē ar “normālajiem”…esi kādreiz redzējusi, kā mainījies mikroklimats klasē, kurā mācās šāds “dīvainis”, kurš agrāk tika ieslodzīts mājapmācībā, uz kuru… ērnelis pie vecāku rokas uz ielas rādīja ar pirkstu un…smējās…tas bērna izsmiekls raksturoja ne jau bērnu, bet viņa vecākus…
…un te, nu, tiešām gribas lietot Vienotības moto: “Augam gudri!” :))…ja nesaprati par ko runāju – neko darīt, man Tevis žēl…
zanE …Klusais…ja skolā un ģimenē tiks stāstīts, ka esam dažādi un tas nav apkaunojums…
=======
Šī nu zanEi iznākusi viena prātīga doma,ar kaunēšanos mums jātiek galā reizi par visām reizēm.Mēs tak esam tik dažādi,un,ja kādam no mums sagribēsies sadurt otru sešpadsmit vietās,kā tika ziņots :Policija informē, ka 16. jūnija naktī, Talsos, kādā mazdārziņā pilsētas nomalē, konflikta laikā 1998.gadā dzimis zēns ar nazi sadūra 2000.gadā dzimušu zēnu, kurš ar smagām traumām nogādāts slimnīcā…vai par to mums vajadzētu kaunēties?! Taču nē!Augam gudri!
dzeri – es arī uzskatu , ka dzīvoju Eiropā un varu atļauties savu redzējumu uz lietām . Nekur nav teikts , ka Eiropai pieder monopols uz patiesību … Man visa šitā minoritāšu lieta asociācijās velk uz izredzētās nācijas lietu . Es tajā redzu kādas nesaskatāmas sviras, kuras liek mums to visu atdzīt par normu … Es to neatzīstu par normu tāpat kā uzskatu , ka jautājumi kas skar ēbrejus arī tiek mākslīgi saasināti .
dzeri – un vēl paskaties uz kādiem principiem pamatos uzbūvēta mūsu dzīves telpa … ņemsim piemēram magnētismu – vienādi poli atgrūžas , bet pretēji pievelkas, elektrība – strāva plūst , ja ir sprieguma starpība … pašā dzīves filosofijā ir ielikta pretpolu būtiba . Arī par cilvēkiem – padomā kapēc Dievs neradīja nenoteiktas dzimtas , bet radīja sievieti un vīrieti ? Tā ir progresa un attīstības būtība , kuru nevajag jaukt , jo tad sekas var būt neprognozējamas . Ok, sarežģītās sistēmās ir izņēmumi, bet vai tos tapēc izcelt ? Vai vajag spēlēties ar uguni , lai to pēc tam dzēstu ? Cilvēka radīti eksperimenti jau tagad nes savus negatīvos augļus … skaties kaut globālo sasilšanu . Padomā kapēc pēdējā laikā sinoptiķi vairs netiek galā ar prognozēm ? Tam pamatā ir spēlēšanās ar gadu tūkstošiem veidotiem noteikumiem .
Saprotams, tev ir savi argumenti, un, zināmā mērā, pamatoti, ja uz cilvēci skatās kādā kopējā plāksnē, kā uz bioloģisku organismu populāciju, kuras mērķis ir izdzīvošana, nerēķinoties ar atsevišķu indivīdu interesēm
Ja uz to visu paskatās tādā mūsdienīgākā aspektā, ka primāras ir katra indivīda, nevis, populācijas kā tādas tiesības, tad tev nav taisnība.
Kaut, protams, galīgi nevaru 100% garantēt, ka pareizs ir otrais variants.
Vispār, tā “patiesība”, bieži vien, ir atkarīga no tā, kādas ir vērtētāja prioritātes, t.i. 100% pastiesi var būt tikai fakti, nevis, faktu izvērtējums, tā tas laikam ir.
Redz dzeri , es esmu pret dabisko lietu sajaukšanu . Par meteorologiem neminēju nejauši … mans hobijs liek man sekot līdzi laika prognozēm … Tad nu tikai no savas personīgās pieredzes varu apgalvot , ka pirms gadiem 6-7 varēja noteikt laika prognozi 5-6 dienām … tagad kas notiek vari pats pārliecināties . Es izsaku versiju , ka ar sasilšanu ir pakusis ledus, kas mainījis ūdens sāļumu Atlantijas ziemeļos, kas savukārt ir pamainījis Golfa straumes ceļu un rezultātā nojaucis kādu nelielu konstanti meterologu aprēķinos un … sajaucis visu matemātisko modeli , kas savukārt mums sola pagajušonedēļ +30 , bet Rīgā knapi +25 un vēl uzsmidzina …
Tad nu paķer analoģijas cik reizēm nenozīmīgi notikumi spēj samainīt lielas lietas …
Daba nav tas ar ko vajag jokot … saku to atkal analoģijās , jo man ir respekts pret dabu , un kā piemēru varu minēt n-tās situācijas uz jūras, kur māte daba var būt vēlīga, bet var parādīt savu spēku … Viena lieta ir sēdēt mājā un gudri spriedelēt par šausmām ,kad pūš vējs 25 m/s , otra ir to pieredzēt pašam uz ūdens jahtā … Patiesībā labi ir jau pie 15 m/s …
Tapēc arī visa šitā ņemšanās ar orientācijām man liekas zaimošana , kas var smagi atspēlēties .
Tu uzskati, ka heteroseksuāļi šo normālo ģimeni var radīt un tā ir viņu privilēģija: nodzerties, pamest bērnus trūkumā – nepabarotus, neapģērbtus, nosalušus un nepieskatītus…neskolotus un tikumiski neaudzinātus…atstāt tos bērnu namos, izvairīties no uzturnaudas maksāšanas utt. …tā, pēc Tava prāta ir tā norma un tās ir tās bērnu tiesības uz normālu ģimeni?…
…manuprāt, ja divi homoseksuāli orientēti cilvēki pieņem lēmumu par bērna radīšanu vai adopciju, tad šis lēmums ir izsvērts un cilvēki tam ir gatavi…tā nav heteroseksuāļu – oi, gadījās!…ai, ko nu darīt – skriet uz abortu vai gan jau kaut kā izaudzinās…štrunts, netiks galā – bāriņtiesa parūpēsies….
——————————————
Ja Tevi radījuši divi homoseksuāļi vai arī bijusi grūta bērnība, vecāki alkoholiķi, maz vitamīnu un kas tik vēl ne, tas nenozīmē, ka arī pārējā pasaule ir tāda. Tava demogoģija tālu pārsniedz vidējo, es pat teiktu, pieļaujamo. Tu ne tikai izkāpi no skapja(diez, ko Tu tur tik ilgi darīji), kas pārējiem ir dziļi vienaldzīgi, bet arī sludini karojošo homoseksuālismu, noliedz normālu heteroseksuālu attiecību iespējamību, tātad noliedz pasaules lietu kārtību, cilvēces pašsaglabāšanās funkcijas.
Cik Tavi pētījumi par pamestiem bērniem ir dziļi? Cik Tu esi noskaidrojusi šo bērnu vecāku patieso seksuālo orientāciju? Varbūt, ka viņi tieši pamesti savu bioloģisko vecāku eksperimentu dēļ, mainot partnerus , to dzimtes, pašiem grimstot izvirtībā vai nevarot sadzīvot ar savu šādā veidā pazaudēto identitāti un aiz kreņķiem grimstot citās atkarībās? Varbūt, ka lielākā daļa no šiem bērniem ir skapī noslēpušos, gaismu neredzējušo vecāku bērni. Ko tad?
…Mūsu alus….Tu par demAgoģiju runā?…tiešām?…Tavs komentārs izskatās pēc pārāk agras Līgo svinēšanas uzsākšanas…ak, jā – Tu jau Līgo nesvini, Tava svinamā diena ir vasaras Saulgrieži, tad jau vēl nebūsi atgājis no svinēšanas…ar citu neko nespēju izskaidrot Tavus murgus…
Tava svinamā diena ir vasaras Saulgrieži, tad jau vēl nebūsi atgājis no svinēšanas…ar citu neko nespēju izskaidrot Tavus murgus…
—————————————–
Svinēšana Tavuprāt nozīmē dzeršana, jēgas zaudēšana, utml? Man šodien bija pietiekami gara un saspringta darba diena, tā kā apbēdināšu Tevi un nepiepildīšu Tavas cerības. Tu tikai vēlreiz apliecināji, ka man bija pamatots iemesls rakstīt iepriekšējo komentāru. Pati vismaz pārlasīji savus iepriekšējos domu dižgraudus?
——————–
Tu uzskati, ka heteroseksuāļi šo normālo ģimeni var radīt un tā ir viņu privilēģija: nodzerties, pamest bērnus trūkumā – nepabarotus, neapģērbtus, nosalušus…
—————-
“tradicionālās ģimenes vērtības” = nievājošo attieksmi, rupjības un izkropļoto pasaules uztveri..
——————-
tā ir Jūsu – “tradicionāļu” izvēle – stāstīt par atšķirīgo ar cieņu vai uzspiest savam bērnam savu deformēto pasaules uztveri..
* Parādnieku skaits, kuri par saviem bērniem nemaksā uzturlīdzekļus, kopš gada sākuma ik mēnesi turpina pieaugt. Ja janvārī kopumā bija 28 633, februārī – 28 851, tad martā to vecāku skaits, kuri izvairās uzturēt savus bērnus, bija jau 29 066…
* 2015.gada martā UGF administrācija maksāja uzturlīdzekļus 19 414 iesniedzējiem, ar uzturlīdzekļiem nodrošinot 26 521 bērnu…
* Latvijā ir 34 bērnunami…
* Latvijā ir 347 tūkstoši bērnu, no kuriem 8,6 tūkstoši neatrodas savās bioloģiskajās ģimenēs, 4,9 tūkstoši ir aizbildnībā, bet 1,3 tūkstoši – audžuģimenēs. Savukārt 1,8 tūkstoši dzīvo institūcijās. Pastāv valsts sociālās aprūpes centri, kuros pārsvarā mitinās bērni ar veselības problēmām, kā arī pašvaldību uzturēti bērnu nami, kuros mīt 1354 bērni…
* 228 bērni mācās internātskolā, bet īpaši satraucoši ir tas, ka no šiem bērniem, nepilni 200 arī tur dzīvo…
* Latvijā ir sešas psihoneiroloģiskās klīnikas, kurās var ievietot bērnus. Dati liecina, ka 372 bērni no bērnunamiem ir nonākuši psihiatriskajās klīnikās. Īpatsvars pret ģimenē augošiem bērniem ir 35%, kas ir daudzu desmitu reižu vairāk nekā bērni, kas dzīvo ģimenēs…
….jautājums moralizētājiem – kas ir šo bērnu vecāki?…tikumisko vērtību kopēji un tradicionālās ģimenes sargātāji, ar augstu morāli un tikumību?…
zane – un ko gribi pateikt ar pliku statistiku ? To ,ka sabiedrībā ir cilvēki ,kuru morāle un tikumiskums raisa jautājumus? Varbūt vari nolikt blakus kādu statistiku kā homoseksuāļiem iet ar tikumiskumu un morāli… varētu salīdzināt , būtu par ko parunāt.
Par bērnunamiem – pēc LM datiem uz 1.jūniju ir 1268 adoptējamie bērni , no kuriem 395 ir noteikta invaliditāte un dažādas smagas saslimšanas tai skaitā dauna slimība , garīgā atpalicība , epilepsija u.t.t. Te tev būs atbilde par 35% psihoneiroloģiskajās slimnīcās. Informāciju vari paanalizēt – http://www.lm.gov.lv/upload/adopcija/1.junijs_latv.val..pdf
Zane ir pat ļoti adekvāta,viņa saprot,ka nevienam nav par ko kaunēties,mēs esam tik dažādi,praids ir nosvinēts,mums jāvirzās uz jaunām,plašākām brīvības ārēm.Policijas un neizglītotās,atpalikušās sabiedrības daļas patvaļai – nē!
Ešlija Millere bija kārtējo reizi atbraukusi ciemos pie savas vecmammas un viņas suņa, pitbula.
Viņa, nonākot policijas iecirknī, stāstīja kā viņa ir pārliecinājusi suni nodarboties ar pārošanos. Pēdējo 5 gadu laikā, šādi akti ir notikuši vairākkārtīgi, aptuveni 30- 40 reizes. Policisti ir arī atklājuši, ka viņas iepriekšējais suns, kurš bija arī pitbuls, bija pavedināts uz orālās baudas sniegšanu.
Ešlijai ir piespriests sods par seksuāla tipa darbību veikšanu ar dzīvniekiem. Viņa stāstīja, ka vecmāmiņa dzīvo tajā pašā pilsētā un kad vien viņai iegribējās, tad viņa devās uz vecmāmiņas māju, ieslēdzās guļamistabā, novilka apakšveļu un novietoja suni nepieciešamajā pozīcijā.
“visa šitā minoritāšu lieta asociācijās velk uz izredzētās nācijas lietu … Es to neatzīstu par normu tāpat kā uzskatu , ka jautājumi kas skar ēbrejus arī tiek mākslīgi saasināti”
Piekrītu, lai gan saprotu, ka to atzīt ir nepopulāri. Uzskatu, ka tā domā vairāk cilvēku nekā uzdrošinās to atzīt.
Tā pārcilāju atmiņu .. Es nezinu nevien homo no vides kur uzturos ,strādāju kur esmu mācījies . Bet loģika un statistika saka ,ka tas nevar būt . Protams tenkas pr to un to . Vienmer pret aktīviem homo “atpazinējiem” esmu izturējies ar aizdomām . Kaut vaij ASV ne viens vien augsta līmeņa politiķis aicina kastrēt u t t . Kamēr pašu pieķer toletē .
Starp citu, vēl viens stabils zāļu ražotāju peļņas avots ir t.s. transpersonas, kam pēc dzimuma maiņas operācijas līdz mūža galam jālieto hormonu preparāti.
Valstis, t.i., nodokļu maksātāji, apmaksā zāles pret AIDS visiem slimniekiem, neatkarīgi no viņu seks. orientācijas.
Šo zāļu ražotāji noteikti ir ieinteresēti, lai viņu zālēm būtu stabils noiets. Valsts iepirkumi nozīmē ļoti stabilu noietu visā pasaulē.
Ar HIV/AIDS vairāk slimo homoseksuālisti, tādēļ “praidošana” un pārējā homoseksuālisma propaganda ir arī HIV/AIDS zāļu ražotāju, lielo korporāciju interesēs.
Dzeri, manuprāt, iemesls kāpēc normālas ģimenes novēršas un/vai iestājas pret geju laulībām ir tāpēc, ka tad geju laulības kļūtu par normu un to mācītu skolās bērniem, ka tas ir ok. Ko savukārt lielākā daļa neuzskata par normu un tāpēc tam pretojas, jo nevēlas, ka to bērniem māca ka homoseksuālas attiecības ir ok.
Manuprāt lai tak stāsta. No tā gejs nekļūst.
5000 dalībnieku? Tieši tik arī parakstījuši to viendzimuma laulību piedāvājumu portālā manabalss.lv
Atšķirībā no PSRS, kur kreiļiem skolā spieda rakstīt ar labo roku, pie mums tagad gan kreiļus, gan labiķus atzīst kā dažādas normas. Homoseksuālisti ir tāds pats dabīgs mazākums, kā kreiļi. Un piespiest viņus mīlēt pretējo dzimumu ir vēl tumsonīgāk, nekā “pāraudzināt” par labiķiem kreiļus.
“Atšķirībā no PSRS, kur kreiļiem skolā spieda rakstīt ar labo roku, pie mums tagad gan kreiļus, gan labiķus atzīst kā dažādas normas.”
Tikai kreiļi, būdami minoritāte, nepieprasa sev speciālus likumus, pat ne tik daudz kā speciālu rakstības veidu no otras puses vai īpašus kreisās puses iekāpšanas talonu skenerus lidostās utml.
Jauki. Praids ir sekmīgi noticis. Dimitera kungs ir iepriecinājis savus fanus, iedziedot Bītlu dziesmas coverversiju; viņa simpātiskā kundze ir nometusi vismaz pāris liekus kilogramus. Īsāk sakot, visi ir laimīgi un apmierināti.
Ar tiem “ģimenes vērtību” aizstāvjiem vispār interesanti – neviens no viņiem kaut cik loģiski nespēj paskaidrot, kā netradicionālas ģimenes un seks. minoritātes apdraud viņa iespēju dibināt tradicionālo ģimeni, un kāpēc blakus 95% tradicionālo ģimeņu nevarētu pastāvēt tie 5% vai cik netradicionalās, toties vienmēr jādzird kaut kas galīgi absurds, tipa, un ja nu visi kļūs homoseksualisti, pārstās dzimt bērni, un nācija izmirs, vai, tikpat lielas muļķības, kurām apakšā vienīgi nezināšana un fobijas vistīrākā veidā un nekā racionāla.
Tomēr, priecē, ka Latvijas sabiedrība pamazām, kļūst tolerantāka, un, pamazām, kā visās civilizētās valstīs, margināļi kļūst nevis seks. minoritāšu pārstāvji, bet, to pretinieki, protestētāju daudzums un uzvedība praida laikā arī par to liecina.
” Apdraudējums ģimenei ir ieslēpts mēģinājumā jaukt jēdzienus” – un kas, vispār, domāts ar šo teikumu?
Kas tā par tradicionālu ģimeni, ja to var apdraudēt netradicionālas ģimenes atzīšana?
Satversmi, vispār, sačakarēja tie paši SC un NA deputāti, kas tagad, tās pašas homofobijas vadīti, pieņēma likumu par to “tikumību”, tev protams, tagad arī SC ir sabiedrotie, kā tu pats teici, jo tie nu ir kļuvuši par NA sabiedrotajiem, man gan nav autoritāte ne vieni, ne tie viņu likumi.
Tas gan ir interesanti, ka tikko kā tie, kurus tu savādāk kā par ienaidniekiem nesauci, kopā ar NA pieņem kādu homofibisku likumu, tā viņi tev uzreiz pārtop par sabiedrotajiem, tātad, jāsecina, ka Kremlis ir mazāks apdraudējums Latvijai, nekā seks minoritātes, un kur ir konsekvence?
Un par tām tiesībām – ne partnerattiecību līgums, ne laulības homoseks. ģimeņu starpā Latvijā nav atļautas, tātad, viņu tiesības tiek pārkāptas.
Tas, ka citādāk viņi var darīt, ko grib, lietas būtību nemaina.
Seksminoritāšu, tāpat, kā jebkuru minoritāšu tiesībām jāatbilst vairākuma tiesībām, ieskaitot tiesībām dažādi izpausties, veidot sab. organizācijas, arī veidot ģimeni.
Tā ka, kārtējo reizi, nedzirdēju nevienu reālu argumentu, kā netradicionālu ģimeņu atzīšana varētu traucēt tradicionālajām ģimenēm reālu, nevis “tāpēc, ka mums tas ierakstīts Satversmē”, vai “tāpēc, ka tiek jaukti jēdzieni”, tie nav reāli argumenti, jo reāli argumenti vienkārši neeksistē.
Augstākā ideja, tā nepazīst cilvēka žēluma.Sāku jau iedomāties, kas notiek, ja ģimene sastāvoša no vīra, sievas un teiksim, diviem bērniem , zaudē kādu no pieaugušiem. Riņķī_apkārt prāt, zlaukt un no šī brīža tā vairs nav ģimene.
Par laimi, iedomājos paskatīties Satversmē, kur atklāju, ka tur nebūt nav rakstīts tas, ko
rinķī apkārt apgalvo.
Tā vieta, 110.panta 1 daļa, ir šāda: “Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti, ģimeni, vecāku un bērna tiesības.” Kā redzat, Satversmē nav fiksēts, ka ģimene ir laulība starp vīrieti un sievieti. Tur ir teikts tikai, ka laulība ir starp vīrieti un sievieti.
Sabiedrību apdraud dažādu netikumu sludināšana.Tikpat labi var teikt -kas tie par godīgiem cilvēkiem,ja tos apdraud zagļu un nodokļu nemaksātāju atzīšana par nevainīgiem?
Ēriks – tas, ka tu ko atzīsti par netikumu, tas ir tikai tavs personisks viedoklis, nekur civilizētā pasaulē to par netikumu sen neatzīst, atzīst par vienu no normas variantiem, pēc tā arī jāvadās, nevis pēc tā, kā domā Krievijā, Irānā, vai mūsu vietējie bāliņi no SC un NA.
Es, tomēr, vairāk uzticos ASV un ES viedoklim, nekā Krievijas, Baltkrievijas, Irānas, vai, mūsu pašu iesakniekparādniekrasnačveidīgo vai urbanokabanovu viedoklim.
dzeris. Tu gan esi ieskrējies, bet pavisam nesen vēl apgalvoji, ka SC ir ” legāla politiska partija ar tiesībām un uz pretēju viedokli attieksmē pret valstij nozīmīgām lietām. Kur Tava konsekvence? :) Kur Tava pietāte pret viedokli, kurš nesakrīt ar Tavējo :) Man sāk likties, ka es tiešām esmu lielāks liberālis par Tevi :), jo esmu gatavs samierināties ar pretēju viedokli, ja tas ir sabiedrības vairākuma viedoklis, citas mērauklas es neredzu.
Ēvalds. Augstākā ideja, tā nepazīst cilvēka žēluma.Sāku jau iedomāties, kas notiek, ja ģimene sastāvoša no vīra, sievas un teiksim, diviem bērniem , zaudē kādu no pieaugušiem. Riņķī_apkārt prāt, zlaukt un no šī brīža tā vairs nav ģimene. +++ Sen izspēlētais un jau apzelētais piemērs, kur ģimene ir zaudējusi kādu no saviem ģimenes locekļiem un tādēļ vairs netiek uzskatīta par ” pilnvērtīgu” ģimeni, šis piemērs Ēvald ir nelietīga demagoģija,’un nekas vairāk, bet to, kas ir laulība. Tad paņem skaidrojošo vārdnīcu un izlasi, un iemācies :
” Laulība – likumā noteiktā kārtībā noslēgta vīrieša un sievietes savienība, kas veido ģimeni un rada viņiem attiecīgas tiesības un pienākumus. ”
dzeri – pāris domu graudi , kurus varbūt ir vērts likt aiz auss :) –
– 1992.gadā, neizturot „zilā lobija” spiedienu, Vispasaules veselības organizācija (WHO) izslēdza homoseksuālismu no slimību saraksta. Viņi ņēma piemēru no „apgaismotās” Amerikas, jeb precīzāk sakot no Amerikas Psihiatru asociācijas, kura vēl 1973.gadā mainīja savu nostāju homoseksuālisma jautājuma, jo vietējie homoseksuālisti sarīkoja virkni skandālu, kas izvērtās politiskā kustībā. Tā seksuāla pataloģija kļuva par normālu dzīvesveidu un visi ar homoseksuālismu slimie pēkšņi kļuva veseli. 1978.gadā tika veikta 10000 Amerikas psihiatru aptauja un 68% no viņiem joprojām uzskatīja homoseksuālismu par psihisku saslimšanu.
– Geji nedzīvo ilgi un daudz slimo. ASV statistika: 2010.gadā 80% jaunu AIDS slimnieku bija vīriešu, pie tam 78% šo vīriešu bija homoseksuālisti. Katru dienu apmēram 7 homoseksuālisti inficējas ar AIDS.
– Neviens pašreiz vēl nav spējis pierādīt, ka pederastijas novirze tiek iedzimta, kas nozīmē, ka visi zilie, rozā un citi LGTB ir uzspiests un ieaudzināts fenomens, dažādu formu apziņas manipulācijas sekas, tai skaitā arī izmantojot reklāmas.
– Geju daudzskaitliskums mūsdienās ir izskaidrojams ar kultūrvides pārliecināšanas spēku, jo jau vairāk kā desmit gadus rit intensīva homoseksuālisma propaganda, kas līdzinās psiholoģiskam karam pret sabiedrību. – te iesauku aizdomāties !
…Klusais….kas ir ziņu avots no kurienes smelies savus “domu graudus”?…
…vēl Tev ieteiktu palasīt portālu vai avīzi apriņķis.lv, kuru Lūsis nopirka savas kundzes Evas Lūses izpausmēm…tur Tu atradīsi vēl dižākas atziņas un “domu graudus”….
klusais. Tavi domugraudi ir slima suņa murgi! Ja tevi uztrauc, ka tava orientācija var mainīties šādu akciju iespaidā, tad man tev jāsaka, ka tu jau esi piedzimis kā gejs!
“Sen izspēlētais un jau apzelētais piemērs, kur ģimene ir zaudējusi kādu no saviem ģimenes locekļiem un tādēļ vairs netiek uzskatīta par ” pilnvērtīgu” ģimeni, šis piemērs Ēvald ir nelietīga demagoģija,’un nekas vairāk”
Tas piemērs liekas mazticams, tur Jums taisnība, bet ir daudzas lietas, kas liekas mazticamas, bet, sekmīgi pārtulkotas birokrātiskā valodā un birokrātiski ieīstenotas, tomēr notiek.
Par laulību – arī tezaurs saka, ka laulība veido ģimeni, nevis pati ir ģimene vai to, ka nav cita veida kā ģimenei veidoties.
dārgās dāmas :) – atļaušos izteikt minējumu , ka Jums iespējams nav nācies dzīvē saskarties ar tādu lietu kā pētījumi , kur apkopojot dažādu informāciju ir jāizvēlas pareizais skaidrojums :)
P.S. Vai es kur rakstīju un apgalvoju , ka tā ir absolūtā un vienīgi pareizā patiesība :) :) :)
nomale – tad nu atkal nonākam pie secinājuma, ka nav sanācis dzīvē nodarboties ar tādām lietām kā pētijumi , kur ir jāanalizē visa informācija , lai izdarītu pareizos secinājumus. :)
P.S. Par suņa murgiem – mācoties varbūtības teoriju ir labs piemērs par to ,ka pastāv ļoti,ļoti maza iespēja , bet pastāv , ka sitot tenisa bumbiņu pret sienu tā var kādā no reizēm izskriet cauri sienai … to labi atcerētis, lai saprastu pusvadītāju teoriju :)
zane – un kas ir slikts portālā http://www.aprinkis.lv ? Tas ,ka Lūsis nopirka (?) sievai vai saturs ? Es varbūt paskatītos uz pasākumu no pozitīvās puses – vairāk tādu vīru sievām :) :) :)
Klusajam visi fakti kā tādi vienmēr atbilst patiesībai, ar to faktu izpratni un interpretāciju gan, bieži vien, lielas problēmas.
Nu bet, šī ir tā tēma, kurā nevienu pārliecināt nevar ne ar kādiem faktiem, fobijas nepadodas psihokorekcijai un loģikai.
Nu labi, pieņemsim, ka taisnība klusajam, mūsu alus, Ērikam, Krievijai, Irānai, Āfrikai, t.i.trešās pasaules valstīm, kur seks minoritāšu tiesības neatzīst, un visa ES, ASV, Kanāda, daļa Āzijas un Latīņametrikas, tātad tas, ko suc par civilizēto pasauli, PVO, PA, utt., atrodas geju organizācuju pilnīgākā kontrolē, kuri tur nosaka pilnīgi visu, kas veselība, kas slimība, diktē, kādi likumi jāpieņem,utt., utt.
No malas jau tāda teorija sevišķi adekvāta neizskatās, toties izskatās pēc vistīrākās sazvērestības teorijas uz fobiju pamata, bet, ja jau “biedrus” tāds izskaidrojums apmierina, katrs taču var ticēt, kam tikai grib, mums ir brīva valsts.
dzeris – bet par to jau ir stāsts , ka katram ir sava galva , lai interpretētu faktus :)
Un nevajag uzmesties par vienīgajiem patiesības nesējiem . Manuprāt , ja runājam par toleranci plašākā izpratnē , tad pats arī neesi bez grēka … manā skatījumā to lieliski var saredzēt tavos kategoriskajos spriedumos, kuri bieži vien ir balstīti uz emocijām , nevis faktiem :)
Ja runājam par homoseksualitāti , tad vēl tāls ceļš ejams , lai saprastu kas īsti ir tās pamatā … ja 2×2=4 ir akmenī iecirsts , tad par homoseksualitāti ir tikai visādi pieņēmumi , kuriem cenšas pievilkt “zinātniskus” skaidrojumus… un tad kuram skaļāka rīkle :)
P.S. Par fobijām :) – esi pārliecināts par to ,ka pašam nav fobijas ? :) :) :)
Diez vai te ir daudz tādu,kas vienkārši kaut kam tic,nemaz nepielietojot savas pelēkās šūniņas un loģiku.Personīgi mana pārliecība nav balstīta ticībā,bet gan veidojas,loģiskā secībā sakārtojot man zināmos faktus un pieredzi.Izšķirīgais jautājums joprojām ir -kas ir homoseksualitāte,kā tā rodas.No atbildes atkarīga pārējā attieksme.Ja no man zināmiem faktiem secinu,ka homoseksuālisms ir dabas kļūda vai dzīves laikā iegūta seksuāla dezorientācija,tātad loģiski izriet -homoseksuālie cilvēki ir slimnieki vai apkārtējās vides upuri,bet tie,kuri apzināti veicina homoseksualitātes izplatīšanos,kā šie praidu organizētāji,ir noziedznieki.Ar Irānu vai Krieviju te ko saistīt ir pilnīgi nevietā.
Ēriks – viens labs piemērs par informācijas avotiem, ko liberastiem nevajadzētu noliegt, jo tas balstās rietumu vērtībās , ir vācijas prese , kas diezgan sakāpināti apraksta Grieķijas parādu situāciju … ja no janvāra tika nemitīgi klāstīts cik slikti būtu , ja Grieķija pamestu EUR zonu un kā to nepieļaus, tad pēdējā nedēļa ir nesusi radikāli pretēju informāciju un mēs varam lasīt , ka Grieķijas iziešana no EUR zonas nekādu katastrofu nenesīs :) Cik vienkārši , vai ne ? Galvenais uzlikt pareizos uzstādijumus :)
P.S. ņemam pāris mēnešu vecu info un pierādam ,ka Grieķijas izeja no EUR zonas ir katastrofa , bet varam ņemt šīs nedēļas publikācijas un atsaukties, ka nekādi tas neietekmē :)
…pag, Klusais – Tu gribi teikt, ka Tev pietiek ar kaut kādiem pārstāstījumiem, lai tos nosauktu par “domu graudiem”?….tad jau deģenerāta rostiņa “domu graudus” arī sāksi citēt…vai…tomēr apšaubīsi viņa “kompetenci”…
…tak teicu, beidzot ar rostiņu esat atraduši kopēju saskarsmes punktu… :)
Pārstāsti…Nu var jau paiet pa ķēdīti un atrast pirmavotus:
Līdz pat septiņdesmito gadu sākumam ASV psihiatrijā homoseksualitāte tika klasificēta kā garīga saslimšana. Kā seksuāls traucējums tā bija iekļauta Garīgo slimību diagnostikas un statistikas rokasgrāmatā (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, DSM), uz ko oficiāli atsaucās, diagnosticējot garīgos traucējumus ne vien ASV, bet arī daudzviet citur pasaulē. Pieaugot homoseksuālistu aktīvistu politiskajai ietekmei, tika izveidota īpaša komisija, kurai bija jāpārskata homoseksualitātes statuss, taču starp tās locekļiem netika iekļauts neviens psihiatrs, kurš uzskatīja, ka homoseksualitāte nav normāla parādība. Zinātnisku konferenču laikā geju aktīvisti organizēja skaļas protesta akcijas, lai palielinātu spiedienu uz Psihiatrijas asociāciju. Homoseksuālisti vēlējās, lai viņus uzskata par indivīdiem, kas gluži vienkārši izdarījuši atšķirīgu seksuālo izvēli, nevis cilvēkiem, kas novirzījušies no normas. Dr. Bībers (Bieber) norādīja, ka DSM-II iekļautas arī vairākas citas slimības, kas pilnībā neatbilst kritērijam ”izraisa ciešanas un sociālo nespēju”, kas tika izmantots, lai definētu traucējumus. Starp tām bija vojerisms, fetišisms, seksuālais sadisms un mazohisms. Dr. Spicers (Spitzer) no Amerikas Psiholoģijas asociācijas uz to atbildot teica, ka, iespējams, arī tos visus vajadzētu svītrot no DSM-II, un, ja sadisti un fetišisti sāktu apvienoties organizācijās, tad arī viņu patoloģijas tiktu pasludinātas par normālām.
Psihiatrijas asociācijas balsojums tika noorganizēts neparasti steidzīgi, apejot līdzīgos gadījumos parastās procedūras.
Īsumā faktori, kas noteica asociācijas lēmumu svītrot homoseksualitāti no DSM-II, bija šādi:
Geju aktīvistiem bija spēcīga ietekme uz psihiatriem un viņu domāšanu. Liberāli noskaņotie un līdzjūtīgie psihiatri bija pārliecināti, ka homoseksualitātes iekļaušana starp psihiskiem traucējumiem tikai veicina aizspriedumus pret homoseksuālistiem. Termina svītrošanu no rokasgrāmatas viņi uzskatīja par cilvēcīgu, progresīvu rīcību. Psihiatri vienojās par jaunu principu, kā definēt psihiskos traucējumus; saskaņā ar to Diagnostikas un statistikas rokasgrāmatā iekļāva tikai tos traucējumus, kas pacientam radīja ciešanas vai pielāgošanās problēmas.
Tā rezultātā homoseksualitāte kā seksuālas dabas traucējums 1973. gadā tika izsvītrota no Diagnostikas un statistikas rokasgrāmatas. Tomēr tajā palika kategorija ar nosaukumu ”egodistoniska homoseksualitāte – gadījums, kad homoseksuālā orientācija pašam cilvēkam sagādā ciešanas un mokas”. Vēlāk no DSM-III tika izsvītrota arī tā, līdz ar to homoseksualitāte vairs vispār netiek pieminēta.
Taču izskatās, ka par spīti balsojuma rezultātiem lielākā daļa asociācijas locekļu turpināja homoseksualitāti uzskatīt par patoloģiju. Četrus gadus vēlāk veikta aptauja atklāj, ka 69% psihiatru homoseksualitāti uzskatīja par ”patoloģisku adaptāciju”. Arī kāda daudz nesenāka aptauja liecina, ka joprojām vairums psihiatru visā pasaulē ir pārliecināti, ka homoseksuāla uzvedība norāda uz garīgu saslimšanu.
ĒRiks – vispār, kādreiz PSRS par psihisku pataloģiju uzskatīja arī to, ja cilveks domā ne tā, kā pieņemts domāt att. iekārtā, bija tāda diagnoze – šizoinakomislije, viņus visus “ārstēja”, un arī tagad daudzi tur tā uzskata.
Daudz ko kādreiz uzskatīja, bet, viss plūst, viss mainās, protams, var jau veidot dažādas sazvērestības teorijas, kāpēc tas notiek, bet, to vienkārši sauc par progresu, un tas, ka vairākums nevienā attīstītā valstī sen tā neuzskata, par to liecina.
Saprotams, vienmēr atradīsies margināļi, kas domās savādāk, arī starp ārstiem, tas ir tāpat, kā arī ASV ir cilvēki, kuri domā, ka amerikāņi paši veica savā teritorijā tos terora aktus.
Un vienmēr var izvēlēties vai interpretēt faktus tā, lai tie, it kā, apstiprinātu vienu vai otru teoriju.
klusais – homoseksualitāte ir normas variants, kaut, tev, acīmredzot, to pieļaut pagrūti, un tu reaģē pēc principa – ko es nesaprotu, to es neatzīstu un noliedzu.
dzeris – nesaprotu , neliegšos :) nav man saprotams kā daudzu tūkstošu gadu cilvēces evolūcijas laikā , kas vērsta uz savas populācijas palielināšanu un attīstību , tiek paralēli veidots attiecību modelis, kurš principiāli nevar vairoties dabīgā ceļā . Tu tak ar brīnītos , ja ūdens tev tecētu ne no krāna izlietnē, bet no izlietnes krānā … vai arī es ko jaucu ? :)
Homoseksualisms pastāvēja visos laikos un visās sabiedrībās, pastāv arī dzīvniekiem, un, kā redzi, cilvēce tāpēc nav izmirusi, jo homoseks. % pēc dažādiem pētījumiem nepārsniedz 5-10%, un tie ir tīrie homoseksualisti, vairākums starp tiem ir biseksuāļi, kas var veidot tradicionālu ģimeni, radīt bērnus, tai pat laikā, stājoties homoseksuālos sakaros.
Kāpēc dabai to vajag – laikam, dabai vispār vajag dažādību visur, ir kaut kad lasīta tāda teorija, ja kādam kaut kas vienā vietā ir atņemts, citā vietā, bieži vien, nāk klāt, starp homoseksualistiem ļoti daudz talantīgu mākslinieku, utt.
dzeri,pārmaiņas ne vienmēr ir progress,reizēm nākas atgriezties atpakaļ,lai labotu pieļautās kļūdas.PSRS pieminēji,to arī kādreiz dēvēja par progresa virzītāju uz cilvēces laimi līdz plnīgai komunisma uzvarai
Dabai vajag cīnīties par labākajiem gēniem,lai lauva varētu panākt zebru,savukārt vismaz dažām zebrām vajadzēja izmukt no lauvām,lai turpinātu sugu..un dabai vajag cīnīties pret pārapdzīvotību,kur tāda ir.Turklāt nekur dabā homoseksuāli dzīvnieki necīnās paŗ vienlīdzīgām tiesībām,mēģinot citiem sugas pārstāvjiem iegalvot,ka homoseksuālisms ir vērtība sugai,kura attiecīgā teritorijā skaitliski samazinās,kaut gan barības bāze ir pietiekoša.Tātad homoseksuālisma propaganda Latvijā,kuras iedzīvotāju skaits samazinās,ir pretdabīga parādība.
dzeris – ja jau tūkstošiem gadu pastāvēja homoseksuālisms, tad kapēc viņš nevar pastāvēt tādās formās arī turpmāk ? ( par 5-10% laikam nedaudz alojies :) ) Kapēc šis jautājums ir jāaktualizē , ja reiz tas ir gadu tūkstošiem normāli sadzīvojis ar sabiedrību ?
Es par nedaudz filosofiskāku lietu no praktiskās dzīves … neesi aizdomājies kas notiek patreiz pasaulē ar tādu elementāru lietu kā laika prognoze ? Neizbrīna , ka sinoptiķi nespēj normāli noteikt laiku ?
Gribi dzīvot, kā viduslaikos, vai kā PSRS, vai kā mūsdienu Krievijā, tāds dīvains jautājums – kāpēc jāaktualizē homoseksualistu problēmas?
Tāpēc, ka sabiedrība nobriedusi, sevišķi, Rietumu civilizētā sabiedrība, kuru klusais dēvē par “liberastiem”, nedzīvojam viduslaikos, bet, demokrātijā, kur pastāv tādi jēdzieni, kā cilvēktiesības, minoritāšu tiesības, humānisms, utt., kas tev, acīmredzot izskatās kaut kas nevajadzīgs.
Ja tu līdz tam neesi nobriedis, tad tā ir tava, nevis homoseksualistu vai Rietumu sabiedrības problēma.
Labi, beigšu, apnika runāt par lietām, kuras citur jau sen ir pašaprotamas.
klusais – homoseksualitāte ir normas variants, kaut, tev, acīmredzot, to pieļaut pagrūti, un tu reaģē pēc principa – ko es nesaprotu, to es neatzīstu un noliedzu.
===============
dzeri,tu pats saprati,ko uzrakstīji?Ja homoseksuālisms ir normas variants,tātad viņiem ir pilns funkciju komplekts izdzīvošanai un attīstībai.Nu tad paņemam teorētisku variantu un izsēdinam uz vienas neapdzīvotas salas grupu heteroseksuāļu,uz otras homoseksuāļus un pēc 100 gadiem aizbraucam pārbaudīt,kā viņiem klājas.
Protams, ja uz tās salas izsēdināsi viena dzimuma cilvēkus, absolūti vienalga, homo vai hetero, pats par sevi, kā tad viņi tur “vairosies”?
Homoseksualistiem vairošanās funkcija nav traucēta, cita lieta, ka viņi izjūt tieksmi uz savu dzimumu.
Bet, tas nenozīmē, ka viņi nespēj radīt bērnus un “vairoties”.
Liela daļa no tiem vispār ir biseksuāļi.
Lezbijietes arī var dzemdēt bērnus, un arī to dara, bieži vien.
Tā ka, nekas nenotiks, izsēdini uz salas 100 lezbijietes un 100 gejus, un būs viss OK, gan jau viņi atradīs izeju.
Un šāda situācija reāli ir pilnīgi neiespējama un mākslīgi radīta, populācijas kontekstā homoseksualistu ir ne vairāk, kā 5-10%, tā ka populācija no tā vispār necieš.
Dzeri,atkal tu mēģini izlocīties kā zutis,kur palika neglābjamie ģenētiskie homoseksuāļi,kas esot normas variants?Biseksuāļi – tā ir pavisam cita kategorija,kuriem ir pilnīgi normāla dzimumtieksme uz pretējo dzimumu,tikai tie meklē asas izjūtas,izmēģinot seksu ar savu dzimumu,tātad izvirtuļi,kurus tieši tādus veido šī nepieredzēti masīvā homoseksuālisma propaganda ar visiem šiem praidiem.
Pasaulē šobrīd notiek daudz svarīgākas lietas, piemēram Kanādā Pasaules kausa futbolā sievietēm izcīņa nonākusi līdz astotdaļfināliem. Pamēģiniet latviešu mēdijos atrast kādu rindiņu, par LTV pat nerunāsim. Par tādu informāciju pa dupsi draudzīgi nepliķē?
Kamēr Rīgā laižas “tolerancē”, tikmēr šodien Londonā domātspējīga sabiedrība uzskatāmi demonstrē savu attieksmi pret banksteru īstenoto “veiksmes stāstu”.
End Austerity Now: 250,000 people gather in London to protest against austerity measures
Komentāri (125)
not mii 22.06.2015. 05.19
agrāk LGBT rādīja tirguslaukumos par samaksu, tagad var apskatīt par brīvu. Kādam nojucis business plāns, bet tāda nu reiz ir tā attīstība. Kā dzimstību ierobežojošs faktors LGBT arī nemaz nav slikts, un kaut kur jau tam ir jārodas un jāattīstas. Lokomotīvi jau arī neizdomāja Āfrikā. Plašais progresīvās inteliģences atbalsts LGBT liek domāt , ka tikai stagnāts var šausmināties par to, kas nav bijis, piem., ja vadību trako namā pārņem trakie vai kādā Krievijas nomalē uzrodas neatkarīgs likumdevējs.
2
dzeris49 > not mii 22.06.2015. 16.59
Drīz vien Eiropā par samaksu rādīs homofobus, pagaidām vēl, Eiropā tos var redzēt par brīvu, tāpēc, tiem, kas grib šo grupu redzēt, vajadzēs doties ekskursijā uz Krieviju.
0
v_rostins > not mii 22.06.2015. 19.31
dzeris49
Cik reižu man tev, kroplim, jāatgādina, ka Krievijā peģeratķija ir sasniegusi pandēmijas apjomus un labākais, tev varu ieteikt, laicīgi mukt uz turieni, kā kādreiz visi Bizantijas pidari, kad to pūzni izvandīja osmaņi!!!
0
Bet 21.06.2015. 17.15
Traki laiki, traki “tikumi”
PSRS lika mīlēt pariju un ļeņinu un padumjo valsti, tagad liek ar varu mīlēt gejus un imigrantus no Āfrikas un Āzijas.
Kāpēc tie geji ir tik daudz citumos un armijās, it seviški PSRs armijā cik dzirdēts! vai tas arī saistīts ar psiholoģiju un iedzimtību!
3
dzeris49 > Bet 21.06.2015. 17.21
Kas tev liek viņus mīlēt?
Lai viņi dzīvo, kā grib, un arī tu vari dzīvot, kā gribi, viņi tavas tiesības neierobežo, tu gan, acīmredzot, uzskati, ka viņiem nedrīkst būt tādas pat tiesības, kā tev.
0
klusais > Bet 21.06.2015. 17.26
Bet – Tev gan plaša pieredze :) :) :) Esi bijusi gan cietumā ( piedod citumā , tas laikam kas cits … ) , gan armijā :)
0
v_rostins > Bet 21.06.2015. 17.48
Bet
ZRP(v) fanātiem neloģiski kritizēt pidarus un čekistus, jo tad pazūd visa jēga.
0
ozolnieki 21.06.2015. 13.38
Nē , tomēr vienu homo no studiju laikiem atceros un kā reiz saslima ar aids un tad arī masu medijos pats iznāca no skapja
29
Baiba > ozolnieki 21.06.2015. 16.27
Bail padomāt kas notiks, ja tādiem vīrusu pārnēsātājiem ļaus adoptēt bērnus.
0
zanE. > ozolnieki 22.06.2015. 09.49
….eisert…vēl tik pietrūka četrrindes:
Bagāts viņš, bet mīkstu sirdi:
Dzird pat grūtdienīšu raudām,
Tūdaļ kabatā bāž roku,
Izvelk savu – nēzdodziņu.
/J.Rainis/
….Tu saki – “Bērnu tiesības uz normālu ģimeni nav no svara”….tātad, Tu uzskati, ka heteroseksuāļi šo normālo ģimeni var radīt un tā ir viņu privilēģija: nodzerties, pamest bērnus trūkumā – nepabarotus, neapģērbtus, nosalušus un nepieskatītus…neskolotus un tikumiski neaudzinātus…atstāt tos bērnu namos, izvairīties no uzturnaudas maksāšanas utt. …tā, pēc Tava prāta ir tā norma un tās ir tās bērnu tiesības uz normālu ģimeni?…
…manuprāt, ja divi homoseksuāli orientēti cilvēki pieņem lēmumu par bērna radīšanu vai adopciju, tad šis lēmums ir izsvērts un cilvēki tam ir gatavi…tā nav heteroseksuāļu – oi, gadījās!…ai, ko nu darīt – skriet uz abortu vai gan jau kaut kā izaudzinās…štrunts, netiks galā – bāriņtiesa parūpēsies….
…ir liekulīgi runāt par tikumību un “tradicionālas ģimenes” vērtībām, ja paši “pareizie” šīs vērtības ir izkropļojuši un mēģina šīs kroplības pasniegt kā normu, ierobežojot citus…
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 09.59
zane – esi strādājusi skolā , zini kādi ir bērni … tad atbalsti ,ka homoseksuālu ģimeņu adoptētie bērni iziet cauri tām dzirnavām, kur klasesbiedri “neaizmirst” par to ,ka viņiem ir divi tēti vai divas mammas … Pati gribētu šādu eksperimentu saviem bērniem ?
0
Valdis Eiserts > ozolnieki 22.06.2015. 12.11
Nav piemērots brīdis muļķoties ar pantiņiem. Jebkuram bārenim ir tiesības nonākt normālā ģimenē, nevis kļūt par experimenta rezultātu. zanE var atļauties bezatbildīgu pļāpāšanu, jo viņas vairs nebūs, kad noviržu kultivēšana izrādīsies kļūda.
Vatņika loģika – ja kādam iet slikti, lai visiem ir slikti.(ja sankcijas turpināsies, mēs bombardēsim Voroņežu)
0
zanE. > ozolnieki 22.06.2015. 12.54
…Klusais…ja skolā un ģimenē tiks stāstīts, ka esam dažādi un tas nav apkaunojums, ja vecāki uzvedīsies adekvāti – tad nebūs par ko smieties…bērni ir nežēlīgi savā tiešumā, bet…tāpat jau par bērniem smejas – par viņu dzērājvecākiem, par humpalām, kurās tie nāk uz skolu, par nespēju samaksāt par pusdienām….kretīni ir gan pieaugušo, gan bērnu vidē, tikai pieaugušie aizmirst, ka bērns nepiedzimst par kretīnu, tas pārņem savu vecāku pieredzi….līdz skolai, kurā viņam varētu skaidrot, ka dažādība un atšķirīgums nav apkaunojums – bērns 6 gadus ir klausījies un pieņēmis “tradicionālās ģimenes vērtības” = nievājošo attieksmi, rupjības un izkropļoto pasaules uztveri…pats esi teicis un arī sapratis – bērni ir vecāku spogulis…un skolā bērna uzvedība atklāj visu, kas notiek “paraugģimenēs”…
…tāpēc, tā ir Jūsu – “tradicionāļu” izvēle – stāstīt par atšķirīgo ar cieņu vai uzspiest savam bērnam savu deformēto pasaules uztveri…kurā brīdi “tradicionāļa” bērna rīcība būs cienīgāka – aizstāvot savu klasesbiedru no kretīnu verbāla uzbrukuma vai nosaucot to par pidaru?…protams, pieļauju, ka Tev patiktu otrais variants, tad Tavs puika būtu tikpat “vīrišķīgs”, kā Tu pats…
0
DD1 > ozolnieki 22.06.2015. 13.02
> klusais
“atbalsti ,ka homoseksuālu ģimeņu adoptētie bērni iziet cauri tām dzirnavām, kur klasesbiedri “neaizmirst” par to ,ka viņiem ir divi tēti vai divas mammas”
Jā, tāda savādība var bērnu nostādīt ļoti grūtā situācijā bērnu kolektīvā. Bērnu bars var būt ļoti nežēlīgs,- jau nav nekā cita, kā parādīt savu pārākumu, daudzi izmantos šo apstākli.
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 13.07
zane – “…tāpēc, tā ir Jūsu – “tradicionāļu” izvēle” – mums vajadzētu saprast , ka esi iznākusi no skapja ?
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 13.08
DD1 – par to jau arī stāsts , ka bērni mēdz būt ļoti nežēlīgi un tur var nelīdzēt pat super-truper pareizā audzināšana …
0
zanE. > ozolnieki 22.06.2015. 13.17
…DD1…mjā, būtu Tava vaļa – varētu visus citādos sabāzt pazemes kazemātos kā viduslaikos, lai netraumē “veselajiem” psihi…
…pirms padsmit gadiem bija nepieņemama doma (un vēl vietām tā ir dzīva), ka bērns ar invaliditāti varētu mācīties vienā klasē ar “normālajiem”…esi kādreiz redzējusi, kā mainījies mikroklimats klasē, kurā mācās šāds “dīvainis”, kurš agrāk tika ieslodzīts mājapmācībā, uz kuru… ērnelis pie vecāku rokas uz ielas rādīja ar pirkstu un…smējās…tas bērna izsmiekls raksturoja ne jau bērnu, bet viņa vecākus…
…un te, nu, tiešām gribas lietot Vienotības moto: “Augam gudri!” :))…ja nesaprati par ko runāju – neko darīt, man Tevis žēl…
0
zanE. > ozolnieki 22.06.2015. 13.18
…Klusais…Tu sāc izkrist no lomas…un tas jau ir lēti…
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 13.26
zane – par “dīvaiņiem” klasē ir lielisks piemērs R3V ar Bruksles dēlu . Tur ļoti uzlabojās mikroklimats …
Un par lomu … pastāsti tuvāk, lai zinu , kur izkritu :)
0
Ēriks > ozolnieki 22.06.2015. 16.14
zanE …Klusais…ja skolā un ģimenē tiks stāstīts, ka esam dažādi un tas nav apkaunojums…
=======
Šī nu zanEi iznākusi viena prātīga doma,ar kaunēšanos mums jātiek galā reizi par visām reizēm.Mēs tak esam tik dažādi,un,ja kādam no mums sagribēsies sadurt otru sešpadsmit vietās,kā tika ziņots :Policija informē, ka 16. jūnija naktī, Talsos, kādā mazdārziņā pilsētas nomalē, konflikta laikā 1998.gadā dzimis zēns ar nazi sadūra 2000.gadā dzimušu zēnu, kurš ar smagām traumām nogādāts slimnīcā…vai par to mums vajadzētu kaunēties?! Taču nē!Augam gudri!
0
dzeris49 > ozolnieki 22.06.2015. 16.33
Seks minoritātēm jāstāv mierā, un jāsaka paldies pārējiem, ka tiem, vispār, ļauj dzīvot.
Apmēram, tādi tie klusais, DDD, utt., argumenti.
Cilvēki, vēl arvien, dzīvo PSRS vai aizpagajušā gs. Eiropā.
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 18.29
Toties dzeris ir mums gaismas nesējs :)
0
dzeris49 > ozolnieki 22.06.2015. 18.33
Kāds tur gaismas nesējs, vienkārši, uzskatu, ka dzīvoju Eiropā.
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 18.41
dzeri – es arī uzskatu , ka dzīvoju Eiropā un varu atļauties savu redzējumu uz lietām . Nekur nav teikts , ka Eiropai pieder monopols uz patiesību … Man visa šitā minoritāšu lieta asociācijās velk uz izredzētās nācijas lietu . Es tajā redzu kādas nesaskatāmas sviras, kuras liek mums to visu atdzīt par normu … Es to neatzīstu par normu tāpat kā uzskatu , ka jautājumi kas skar ēbrejus arī tiek mākslīgi saasināti .
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 19.04
dzeri – un vēl paskaties uz kādiem principiem pamatos uzbūvēta mūsu dzīves telpa … ņemsim piemēram magnētismu – vienādi poli atgrūžas , bet pretēji pievelkas, elektrība – strāva plūst , ja ir sprieguma starpība … pašā dzīves filosofijā ir ielikta pretpolu būtiba . Arī par cilvēkiem – padomā kapēc Dievs neradīja nenoteiktas dzimtas , bet radīja sievieti un vīrieti ? Tā ir progresa un attīstības būtība , kuru nevajag jaukt , jo tad sekas var būt neprognozējamas . Ok, sarežģītās sistēmās ir izņēmumi, bet vai tos tapēc izcelt ? Vai vajag spēlēties ar uguni , lai to pēc tam dzēstu ? Cilvēka radīti eksperimenti jau tagad nes savus negatīvos augļus … skaties kaut globālo sasilšanu . Padomā kapēc pēdējā laikā sinoptiķi vairs netiek galā ar prognozēm ? Tam pamatā ir spēlēšanās ar gadu tūkstošiem veidotiem noteikumiem .
0
dzeris49 > ozolnieki 22.06.2015. 19.33
Saprotams, tev ir savi argumenti, un, zināmā mērā, pamatoti, ja uz cilvēci skatās kādā kopējā plāksnē, kā uz bioloģisku organismu populāciju, kuras mērķis ir izdzīvošana, nerēķinoties ar atsevišķu indivīdu interesēm
Ja uz to visu paskatās tādā mūsdienīgākā aspektā, ka primāras ir katra indivīda, nevis, populācijas kā tādas tiesības, tad tev nav taisnība.
Kaut, protams, galīgi nevaru 100% garantēt, ka pareizs ir otrais variants.
Vispār, tā “patiesība”, bieži vien, ir atkarīga no tā, kādas ir vērtētāja prioritātes, t.i. 100% pastiesi var būt tikai fakti, nevis, faktu izvērtējums, tā tas laikam ir.
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 19.58
Redz dzeri , es esmu pret dabisko lietu sajaukšanu . Par meteorologiem neminēju nejauši … mans hobijs liek man sekot līdzi laika prognozēm … Tad nu tikai no savas personīgās pieredzes varu apgalvot , ka pirms gadiem 6-7 varēja noteikt laika prognozi 5-6 dienām … tagad kas notiek vari pats pārliecināties . Es izsaku versiju , ka ar sasilšanu ir pakusis ledus, kas mainījis ūdens sāļumu Atlantijas ziemeļos, kas savukārt ir pamainījis Golfa straumes ceļu un rezultātā nojaucis kādu nelielu konstanti meterologu aprēķinos un … sajaucis visu matemātisko modeli , kas savukārt mums sola pagajušonedēļ +30 , bet Rīgā knapi +25 un vēl uzsmidzina …
Tad nu paķer analoģijas cik reizēm nenozīmīgi notikumi spēj samainīt lielas lietas …
Daba nav tas ar ko vajag jokot … saku to atkal analoģijās , jo man ir respekts pret dabu , un kā piemēru varu minēt n-tās situācijas uz jūras, kur māte daba var būt vēlīga, bet var parādīt savu spēku … Viena lieta ir sēdēt mājā un gudri spriedelēt par šausmām ,kad pūš vējs 25 m/s , otra ir to pieredzēt pašam uz ūdens jahtā … Patiesībā labi ir jau pie 15 m/s …
Tapēc arī visa šitā ņemšanās ar orientācijām man liekas zaimošana , kas var smagi atspēlēties .
0
mūsu alus > ozolnieki 22.06.2015. 22.37
zanE,
————————–
Tu uzskati, ka heteroseksuāļi šo normālo ģimeni var radīt un tā ir viņu privilēģija: nodzerties, pamest bērnus trūkumā – nepabarotus, neapģērbtus, nosalušus un nepieskatītus…neskolotus un tikumiski neaudzinātus…atstāt tos bērnu namos, izvairīties no uzturnaudas maksāšanas utt. …tā, pēc Tava prāta ir tā norma un tās ir tās bērnu tiesības uz normālu ģimeni?…
…manuprāt, ja divi homoseksuāli orientēti cilvēki pieņem lēmumu par bērna radīšanu vai adopciju, tad šis lēmums ir izsvērts un cilvēki tam ir gatavi…tā nav heteroseksuāļu – oi, gadījās!…ai, ko nu darīt – skriet uz abortu vai gan jau kaut kā izaudzinās…štrunts, netiks galā – bāriņtiesa parūpēsies….
——————————————
Ja Tevi radījuši divi homoseksuāļi vai arī bijusi grūta bērnība, vecāki alkoholiķi, maz vitamīnu un kas tik vēl ne, tas nenozīmē, ka arī pārējā pasaule ir tāda. Tava demogoģija tālu pārsniedz vidējo, es pat teiktu, pieļaujamo. Tu ne tikai izkāpi no skapja(diez, ko Tu tur tik ilgi darīji), kas pārējiem ir dziļi vienaldzīgi, bet arī sludini karojošo homoseksuālismu, noliedz normālu heteroseksuālu attiecību iespējamību, tātad noliedz pasaules lietu kārtību, cilvēces pašsaglabāšanās funkcijas.
Cik Tavi pētījumi par pamestiem bērniem ir dziļi? Cik Tu esi noskaidrojusi šo bērnu vecāku patieso seksuālo orientāciju? Varbūt, ka viņi tieši pamesti savu bioloģisko vecāku eksperimentu dēļ, mainot partnerus , to dzimtes, pašiem grimstot izvirtībā vai nevarot sadzīvot ar savu šādā veidā pazaudēto identitāti un aiz kreņķiem grimstot citās atkarībās? Varbūt, ka lielākā daļa no šiem bērniem ir skapī noslēpušos, gaismu neredzējušo vecāku bērni. Ko tad?
0
zanE. > ozolnieki 22.06.2015. 23.11
…Mūsu alus….Tu par demAgoģiju runā?…tiešām?…Tavs komentārs izskatās pēc pārāk agras Līgo svinēšanas uzsākšanas…ak, jā – Tu jau Līgo nesvini, Tava svinamā diena ir vasaras Saulgrieži, tad jau vēl nebūsi atgājis no svinēšanas…ar citu neko nespēju izskaidrot Tavus murgus…
0
klusais > ozolnieki 22.06.2015. 23.15
zane – vai viss ko nesaproti ir murgi ? :)
0
mūsu alus > ozolnieki 22.06.2015. 23.47
zanE,
—————————
Tava svinamā diena ir vasaras Saulgrieži, tad jau vēl nebūsi atgājis no svinēšanas…ar citu neko nespēju izskaidrot Tavus murgus…
—————————————–
Svinēšana Tavuprāt nozīmē dzeršana, jēgas zaudēšana, utml? Man šodien bija pietiekami gara un saspringta darba diena, tā kā apbēdināšu Tevi un nepiepildīšu Tavas cerības. Tu tikai vēlreiz apliecināji, ka man bija pamatots iemesls rakstīt iepriekšējo komentāru. Pati vismaz pārlasīji savus iepriekšējos domu dižgraudus?
——————–
Tu uzskati, ka heteroseksuāļi šo normālo ģimeni var radīt un tā ir viņu privilēģija: nodzerties, pamest bērnus trūkumā – nepabarotus, neapģērbtus, nosalušus…
—————-
“tradicionālās ģimenes vērtības” = nievājošo attieksmi, rupjības un izkropļoto pasaules uztveri..
——————-
tā ir Jūsu – “tradicionāļu” izvēle – stāstīt par atšķirīgo ar cieņu vai uzspiest savam bērnam savu deformēto pasaules uztveri..
——————
0
lno > ozolnieki 23.06.2015. 00.54
Savādi, ka tik daudzi joprojām nav sapratuši, ka Zane jau sen vairs nav adekvāta…
0
zanE. > ozolnieki 23.06.2015. 01.04
….tikai statistika:
* Parādnieku skaits, kuri par saviem bērniem nemaksā uzturlīdzekļus, kopš gada sākuma ik mēnesi turpina pieaugt. Ja janvārī kopumā bija 28 633, februārī – 28 851, tad martā to vecāku skaits, kuri izvairās uzturēt savus bērnus, bija jau 29 066…
* 2015.gada martā UGF administrācija maksāja uzturlīdzekļus 19 414 iesniedzējiem, ar uzturlīdzekļiem nodrošinot 26 521 bērnu…
* Latvijā ir 34 bērnunami…
* Latvijā ir 347 tūkstoši bērnu, no kuriem 8,6 tūkstoši neatrodas savās bioloģiskajās ģimenēs, 4,9 tūkstoši ir aizbildnībā, bet 1,3 tūkstoši – audžuģimenēs. Savukārt 1,8 tūkstoši dzīvo institūcijās. Pastāv valsts sociālās aprūpes centri, kuros pārsvarā mitinās bērni ar veselības problēmām, kā arī pašvaldību uzturēti bērnu nami, kuros mīt 1354 bērni…
* 228 bērni mācās internātskolā, bet īpaši satraucoši ir tas, ka no šiem bērniem, nepilni 200 arī tur dzīvo…
* Latvijā ir sešas psihoneiroloģiskās klīnikas, kurās var ievietot bērnus. Dati liecina, ka 372 bērni no bērnunamiem ir nonākuši psihiatriskajās klīnikās. Īpatsvars pret ģimenē augošiem bērniem ir 35%, kas ir daudzu desmitu reižu vairāk nekā bērni, kas dzīvo ģimenēs…
….jautājums moralizētājiem – kas ir šo bērnu vecāki?…tikumisko vērtību kopēji un tradicionālās ģimenes sargātāji, ar augstu morāli un tikumību?…
0
klusais > ozolnieki 23.06.2015. 08.34
zane – un ko gribi pateikt ar pliku statistiku ? To ,ka sabiedrībā ir cilvēki ,kuru morāle un tikumiskums raisa jautājumus? Varbūt vari nolikt blakus kādu statistiku kā homoseksuāļiem iet ar tikumiskumu un morāli… varētu salīdzināt , būtu par ko parunāt.
Par bērnunamiem – pēc LM datiem uz 1.jūniju ir 1268 adoptējamie bērni , no kuriem 395 ir noteikta invaliditāte un dažādas smagas saslimšanas tai skaitā dauna slimība , garīgā atpalicība , epilepsija u.t.t. Te tev būs atbilde par 35% psihoneiroloģiskajās slimnīcās. Informāciju vari paanalizēt – http://www.lm.gov.lv/upload/adopcija/1.junijs_latv.val..pdf
0
klusais > ozolnieki 23.06.2015. 09.23
Latvieši – dziedātāju tauta :) jaukam noskaņojumam . Lai arī nefanoju par pašu autoru , bet dziesmas viņam biežī kā kulaks uz acs … –
https://www.youtube.com/watch?v=1V5fuBkKbLg
0
Ēriks > ozolnieki 23.06.2015. 14.52
Zane ir pat ļoti adekvāta,viņa saprot,ka nevienam nav par ko kaunēties,mēs esam tik dažādi,praids ir nosvinēts,mums jāvirzās uz jaunām,plašākām brīvības ārēm.Policijas un neizglītotās,atpalikušās sabiedrības daļas patvaļai – nē!
Ešlija Millere bija kārtējo reizi atbraukusi ciemos pie savas vecmammas un viņas suņa, pitbula.
Viņa, nonākot policijas iecirknī, stāstīja kā viņa ir pārliecinājusi suni nodarboties ar pārošanos. Pēdējo 5 gadu laikā, šādi akti ir notikuši vairākkārtīgi, aptuveni 30- 40 reizes. Policisti ir arī atklājuši, ka viņas iepriekšējais suns, kurš bija arī pitbuls, bija pavedināts uz orālās baudas sniegšanu.
Ešlijai ir piespriests sods par seksuāla tipa darbību veikšanu ar dzīvniekiem. Viņa stāstīja, ka vecmāmiņa dzīvo tajā pašā pilsētā un kad vien viņai iegribējās, tad viņa devās uz vecmāmiņas māju, ieslēdzās guļamistabā, novilka apakšveļu un novietoja suni nepieciešamajā pozīcijā.
http://dzentlmenis.lv/pusaudze-uznem-selfijus-kad-kopojas-ar-suni-vecmammas-maajaa/11689#/2
0
DD1 > ozolnieki 25.06.2015. 07.57
> klusais
“visa šitā minoritāšu lieta asociācijās velk uz izredzētās nācijas lietu … Es to neatzīstu par normu tāpat kā uzskatu , ka jautājumi kas skar ēbrejus arī tiek mākslīgi saasināti”
Piekrītu, lai gan saprotu, ka to atzīt ir nepopulāri. Uzskatu, ka tā domā vairāk cilvēku nekā uzdrošinās to atzīt.
0
ozolnieki 21.06.2015. 13.33
Tā pārcilāju atmiņu .. Es nezinu nevien homo no vides kur uzturos ,strādāju kur esmu mācījies . Bet loģika un statistika saka ,ka tas nevar būt . Protams tenkas pr to un to . Vienmer pret aktīviem homo “atpazinējiem” esmu izturējies ar aizdomām . Kaut vaij ASV ne viens vien augsta līmeņa politiķis aicina kastrēt u t t . Kamēr pašu pieķer toletē .
1
Neticis > ozolnieki 21.06.2015. 14.36
Bet kā ar jūsu paziņām, tantēm un onkuļiem, kuri visu mūžu tā arī palikuši vecpuiši un vecmeitas?
Vai varat likt galvu ķīlā, ka viņi un viņas ir tikai nesabiedriski neveiksminieki, nevis citādi domājoši, kuri pakļāvušies sabiedrības spiedienam?
0
ozolnieki 21.06.2015. 13.26
narkomāniem un homo ir vairāk hiv , Bet tikai vairak , nevis TIKAI viņiem .
1
fretka > ozolnieki 21.06.2015. 13.44
Kurš tad apgalvo pretējo?
Starp citu, vēl viens stabils zāļu ražotāju peļņas avots ir t.s. transpersonas, kam pēc dzimuma maiņas operācijas līdz mūža galam jālieto hormonu preparāti.
0
ozolnieki 21.06.2015. 11.15
Vispār jau mēs hetero esam ieintresēti lai homo iznāk no skapja un jūtas droši . Tā ir visu drošiba. Ieskaitot saslimšanas ( c hep HIV )
3
fretka > ozolnieki 21.06.2015. 12.01
Valstis, t.i., nodokļu maksātāji, apmaksā zāles pret AIDS visiem slimniekiem, neatkarīgi no viņu seks. orientācijas.
Šo zāļu ražotāji noteikti ir ieinteresēti, lai viņu zālēm būtu stabils noiets. Valsts iepirkumi nozīmē ļoti stabilu noietu visā pasaulē.
Ar HIV/AIDS vairāk slimo homoseksuālisti, tādēļ “praidošana” un pārējā homoseksuālisma propaganda ir arī HIV/AIDS zāļu ražotāju, lielo korporāciju interesēs.
0
dzeris49 > ozolnieki 21.06.2015. 12.05
Kārtējā sazvērestības teorija.
0
Baiba > ozolnieki 21.06.2015. 16.24
Arī prezervatīvu ražotāju interesēs.
0
Viedoklis_lv 21.06.2015. 01.05
Dzeri, manuprāt, iemesls kāpēc normālas ģimenes novēršas un/vai iestājas pret geju laulībām ir tāpēc, ka tad geju laulības kļūtu par normu un to mācītu skolās bērniem, ka tas ir ok. Ko savukārt lielākā daļa neuzskata par normu un tāpēc tam pretojas, jo nevēlas, ka to bērniem māca ka homoseksuālas attiecības ir ok.
Manuprāt lai tak stāsta. No tā gejs nekļūst.
5000 dalībnieku? Tieši tik arī parakstījuši to viendzimuma laulību piedāvājumu portālā manabalss.lv
0
Jānis Gavars 20.06.2015. 21.42
Simtiem ārstu to sauc par novirzi no normas. Šī gājiena dalībnieki ir apkaunojums sabiedrībai.
3
Neticis > Jānis Gavars 20.06.2015. 23.29
Atšķirībā no PSRS, kur kreiļiem skolā spieda rakstīt ar labo roku, pie mums tagad gan kreiļus, gan labiķus atzīst kā dažādas normas. Homoseksuālisti ir tāds pats dabīgs mazākums, kā kreiļi. Un piespiest viņus mīlēt pretējo dzimumu ir vēl tumsonīgāk, nekā “pāraudzināt” par labiķiem kreiļus.
0
DD1 > Jānis Gavars 20.06.2015. 23.41
> Neticis
“Atšķirībā no PSRS, kur kreiļiem skolā spieda rakstīt ar labo roku, pie mums tagad gan kreiļus, gan labiķus atzīst kā dažādas normas.”
Tikai kreiļi, būdami minoritāte, nepieprasa sev speciālus likumus, pat ne tik daudz kā speciālu rakstības veidu no otras puses vai īpašus kreisās puses iekāpšanas talonu skenerus lidostās utml.
0
Neticis > Jānis Gavars 20.06.2015. 23.44
Pirmkārt, attīstītās valstīs kreiļu pastāvēšana ir atrisināta problēma. Ir neskaitāmi veikali, kas tirgo tieši kreiļiem piemērotus instrumentus.
Otrkārt, nevajadzētu vienādā svarā vērtēt šķēru vai talona skenera virziena izvēli, ar dzīves biedra izvēli.
0
fretka 20.06.2015. 17.44
Fotogrāfijas no Ģimenes dienas manifestācijas šodien Romā
http://www.ilfattoquotidiano.it/2015/06/20/family-day-cattolici-a-roma-contro-le-unioni-gay-scalfarotto-evento-inaccettabile/1798167/5/#foto
0
DD1 20.06.2015. 17.32
Ja Tevis nav Praidā, tevis nav vispār. Retais to var atļauties. ;)
0
nomale 20.06.2015. 17.28
Patiess prieks, ka pasākums noritējis veiksmīgi! Tas pierāda, ka Latvijas sabiedrība kopumā ir daudz gaišāka par mūsu saeimu!
5
Ēriks > 20.06.2015. 19.24
Gaismu nedaudz tie žogi tikai aizēnoja.
0
mūsu alus > 21.06.2015. 17.59
https://www.youtube.com/watch?v=gBiQhIGX1D0
0
Ēvalds > 21.06.2015. 20.44
Jauki. Praids ir sekmīgi noticis. Dimitera kungs ir iepriecinājis savus fanus, iedziedot Bītlu dziesmas coverversiju; viņa simpātiskā kundze ir nometusi vismaz pāris liekus kilogramus. Īsāk sakot, visi ir laimīgi un apmierināti.
0
lno > 22.06.2015. 01.17
Krists Šukevičs @kSukevics 3h3 hours ago
Interesanti,ka šodien neviens medijs neziņo,ka Austrijas parlaments noraidījis viendzimuma laulību iespēju- 110 #pret, 26 #par.
Homofobi?
0
David Nawicki > 14.09.2022. 13.20
Latviešu kopiena vienmēr ir bijusi toleranta.
Dāvanu kupons – https://www.davanusala.lv/lv/
0
dzeris49 20.06.2015. 17.04
Tolerantā sabiedrība daudz svarīgāka par futbolu.
Ar tiem “ģimenes vērtību” aizstāvjiem vispār interesanti – neviens no viņiem kaut cik loģiski nespēj paskaidrot, kā netradicionālas ģimenes un seks. minoritātes apdraud viņa iespēju dibināt tradicionālo ģimeni, un kāpēc blakus 95% tradicionālo ģimeņu nevarētu pastāvēt tie 5% vai cik netradicionalās, toties vienmēr jādzird kaut kas galīgi absurds, tipa, un ja nu visi kļūs homoseksualisti, pārstās dzimt bērni, un nācija izmirs, vai, tikpat lielas muļķības, kurām apakšā vienīgi nezināšana un fobijas vistīrākā veidā un nekā racionāla.
Tomēr, priecē, ka Latvijas sabiedrība pamazām, kļūst tolerantāka, un, pamazām, kā visās civilizētās valstīs, margināļi kļūst nevis seks. minoritāšu pārstāvji, bet, to pretinieki, protestētāju daudzums un uzvedība praida laikā arī par to liecina.
53
dzeris49 > dzeris49 20.06.2015. 19.17
” Apdraudējums ģimenei ir ieslēpts mēģinājumā jaukt jēdzienus” – un kas, vispār, domāts ar šo teikumu?
Kas tā par tradicionālu ģimeni, ja to var apdraudēt netradicionālas ģimenes atzīšana?
Satversmi, vispār, sačakarēja tie paši SC un NA deputāti, kas tagad, tās pašas homofobijas vadīti, pieņēma likumu par to “tikumību”, tev protams, tagad arī SC ir sabiedrotie, kā tu pats teici, jo tie nu ir kļuvuši par NA sabiedrotajiem, man gan nav autoritāte ne vieni, ne tie viņu likumi.
Tas gan ir interesanti, ka tikko kā tie, kurus tu savādāk kā par ienaidniekiem nesauci, kopā ar NA pieņem kādu homofibisku likumu, tā viņi tev uzreiz pārtop par sabiedrotajiem, tātad, jāsecina, ka Kremlis ir mazāks apdraudējums Latvijai, nekā seks minoritātes, un kur ir konsekvence?
Un par tām tiesībām – ne partnerattiecību līgums, ne laulības homoseks. ģimeņu starpā Latvijā nav atļautas, tātad, viņu tiesības tiek pārkāptas.
Tas, ka citādāk viņi var darīt, ko grib, lietas būtību nemaina.
Seksminoritāšu, tāpat, kā jebkuru minoritāšu tiesībām jāatbilst vairākuma tiesībām, ieskaitot tiesībām dažādi izpausties, veidot sab. organizācijas, arī veidot ģimeni.
Tā ka, kārtējo reizi, nedzirdēju nevienu reālu argumentu, kā netradicionālu ģimeņu atzīšana varētu traucēt tradicionālajām ģimenēm reālu, nevis “tāpēc, ka mums tas ierakstīts Satversmē”, vai “tāpēc, ka tiek jaukti jēdzieni”, tie nav reāli argumenti, jo reāli argumenti vienkārši neeksistē.
0
Ēvalds > dzeris49 20.06.2015. 19.19
Augstākā ideja, tā nepazīst cilvēka žēluma.Sāku jau iedomāties, kas notiek, ja ģimene sastāvoša no vīra, sievas un teiksim, diviem bērniem , zaudē kādu no pieaugušiem. Riņķī_apkārt prāt, zlaukt un no šī brīža tā vairs nav ģimene.
Par laimi, iedomājos paskatīties Satversmē, kur atklāju, ka tur nebūt nav rakstīts tas, ko
rinķī apkārt apgalvo.
Tā vieta, 110.panta 1 daļa, ir šāda: “Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti, ģimeni, vecāku un bērna tiesības.” Kā redzat, Satversmē nav fiksēts, ka ģimene ir laulība starp vīrieti un sievieti. Tur ir teikts tikai, ka laulība ir starp vīrieti un sievieti.
0
Ēriks > dzeris49 20.06.2015. 19.21
Sabiedrību apdraud dažādu netikumu sludināšana.Tikpat labi var teikt -kas tie par godīgiem cilvēkiem,ja tos apdraud zagļu un nodokļu nemaksātāju atzīšana par nevainīgiem?
0
dzeris49 > dzeris49 20.06.2015. 19.43
Ēriks – tas, ka tu ko atzīsti par netikumu, tas ir tikai tavs personisks viedoklis, nekur civilizētā pasaulē to par netikumu sen neatzīst, atzīst par vienu no normas variantiem, pēc tā arī jāvadās, nevis pēc tā, kā domā Krievijā, Irānā, vai mūsu vietējie bāliņi no SC un NA.
0
Ēriks > dzeris49 20.06.2015. 20.15
dzeri,ja jau tu esi tāds priekšrakstu un vispārpieņemtu viedokļu fans,kāpēc neklausi baznīcas viedoklim,kuru pieņēmuši lielais vairums kristiešu?
0
dzeris49 > dzeris49 20.06.2015. 20.23
Zeme riņķo ap Sauli arī ir vairākuma viedoklis.
Es, tomēr, vairāk uzticos ASV un ES viedoklim, nekā Krievijas, Baltkrievijas, Irānas, vai, mūsu pašu iesakniekparādniekrasnačveidīgo vai urbanokabanovu viedoklim.
0
rinķī apkārt > dzeris49 20.06.2015. 22.15
dzeris. Tu gan esi ieskrējies, bet pavisam nesen vēl apgalvoji, ka SC ir ” legāla politiska partija ar tiesībām un uz pretēju viedokli attieksmē pret valstij nozīmīgām lietām. Kur Tava konsekvence? :) Kur Tava pietāte pret viedokli, kurš nesakrīt ar Tavējo :) Man sāk likties, ka es tiešām esmu lielāks liberālis par Tevi :), jo esmu gatavs samierināties ar pretēju viedokli, ja tas ir sabiedrības vairākuma viedoklis, citas mērauklas es neredzu.
0
Ēriks > dzeris49 20.06.2015. 22.18
Es šos viedokļus nezinu,es mācījos bioloģiju,tās attīstībā un secinājumu izstrādē neviens no taviem minētajiem nav piedalījies.
0
rinķī apkārt > dzeris49 20.06.2015. 22.28
Ēvalds. Augstākā ideja, tā nepazīst cilvēka žēluma.Sāku jau iedomāties, kas notiek, ja ģimene sastāvoša no vīra, sievas un teiksim, diviem bērniem , zaudē kādu no pieaugušiem. Riņķī_apkārt prāt, zlaukt un no šī brīža tā vairs nav ģimene. +++ Sen izspēlētais un jau apzelētais piemērs, kur ģimene ir zaudējusi kādu no saviem ģimenes locekļiem un tādēļ vairs netiek uzskatīta par ” pilnvērtīgu” ģimeni, šis piemērs Ēvald ir nelietīga demagoģija,’un nekas vairāk, bet to, kas ir laulība. Tad paņem skaidrojošo vārdnīcu un izlasi, un iemācies :
” Laulība – likumā noteiktā kārtībā noslēgta vīrieša un sievietes savienība, kas veido ģimeni un rada viņiem attiecīgas tiesības un pienākumus. ”
Tezaurs.lv
0
noyescancel > dzeris49 20.06.2015. 22.49
Nelietīga demagoģija ir izlikties, ka komats ir domuzīme.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 09.12
dzeri – pāris domu graudi , kurus varbūt ir vērts likt aiz auss :) –
– 1992.gadā, neizturot „zilā lobija” spiedienu, Vispasaules veselības organizācija (WHO) izslēdza homoseksuālismu no slimību saraksta. Viņi ņēma piemēru no „apgaismotās” Amerikas, jeb precīzāk sakot no Amerikas Psihiatru asociācijas, kura vēl 1973.gadā mainīja savu nostāju homoseksuālisma jautājuma, jo vietējie homoseksuālisti sarīkoja virkni skandālu, kas izvērtās politiskā kustībā. Tā seksuāla pataloģija kļuva par normālu dzīvesveidu un visi ar homoseksuālismu slimie pēkšņi kļuva veseli. 1978.gadā tika veikta 10000 Amerikas psihiatru aptauja un 68% no viņiem joprojām uzskatīja homoseksuālismu par psihisku saslimšanu.
– Geji nedzīvo ilgi un daudz slimo. ASV statistika: 2010.gadā 80% jaunu AIDS slimnieku bija vīriešu, pie tam 78% šo vīriešu bija homoseksuālisti. Katru dienu apmēram 7 homoseksuālisti inficējas ar AIDS.
– Neviens pašreiz vēl nav spējis pierādīt, ka pederastijas novirze tiek iedzimta, kas nozīmē, ka visi zilie, rozā un citi LGTB ir uzspiests un ieaudzināts fenomens, dažādu formu apziņas manipulācijas sekas, tai skaitā arī izmantojot reklāmas.
– Geju daudzskaitliskums mūsdienās ir izskaidrojams ar kultūrvides pārliecināšanas spēku, jo jau vairāk kā desmit gadus rit intensīva homoseksuālisma propaganda, kas līdzinās psiholoģiskam karam pret sabiedrību. – te iesauku aizdomāties !
0
mūsu alus > dzeris49 21.06.2015. 09.27
klusais,
un propaganda nav nekāda mazā. Lūk neliels praidu sarakstiņš eiropā uz šovasaru
————
Cīrihē 14. – 21 .Jun CSD Zürich
Sitges 18. – 22 Jun Gay Pride
Oslo19 – 28 Jun * Skeive Dager (Oslo gay pride)
Ķelnē 20. Jun Fantasypride
Vīnē 20. Jun Vienna Gay Pride
Berlinē 20. – 21. Jun Stadtfest Berlin
Londonā 23. – 28. Jun * Gay Pride London
Berlinē 25. – 28. Jun * Gay Pride Week / CSD Berlin
Barselonā 26. – 28. Jun Gay Pride Barcelona
Dublina 27. Jun Gay Pride Dublin
Parīze 27 Jun * Gay Pride Paris
Madride1. – 5. Jul Gay Pride / Orgullo Madrid
Ķelnē 3. – 5. Jul Cologne Gay Pride – CSD
Minhenē 4. – 12. Jul CSD Munich
Londonā 12. – 19. Jul Fetish Week London
Frankfurtē 17. – 19. Jul CSD Frankfurt
Stuttgarte 17. – 26. Jul CSD Stuttgart
Barcelonā 18 – 25 Jul The Cruise by La Demence
Amsterdamā19. Jul * Milkshake Festival
Tilburgā 20 Jul Roze Maandag
Belfastā 24 Jul – 2 Aug Belfast gay pride festival
Hamburgā 24 Jul – 2 Aug Hamburg Pride
Amsterdamā 25 Jul – 2 Aug * Amsterdam Gay Pride
Stockholmā 27 Jul – 1 Aug * Stockholm Gay Pride
Antverpenē 3 – 9 Aug * Antwerp Pride
Reikjavikā 4 – 9 Aug * Reykjavik Gay Pride
Barselonā 5 – 16 Aug * Circuit Festival
Kopenhagenā13 – 16 Aug * Gay Pride Copenhagen
Romā14 – 24 Aug Atlantis all gay Med Cruise
Munhenē15 Aug Schwules Strassenfest
Amsterdamā19 – 23 Aug SAIL Amsterdam
Mykonos19 – 23 Aug XLsior
Stambula22 – 24 Aug Istanball Festival
Mančesterā28 – 31 Aug Manchester Gay Pride
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 09.34
mūsu alus – Tev nav kaut kur aizķēries sarakstiņš , kur tradicionālās orientācijas cilvēki taisītu līdzīgus tusiņus ? :) :) :)
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 09.36
ui , aizmirsu pajautāt … Dzeri , vakar biji praidā ? Nodemonstrēji savu solidaritāti ?
0
zanE. > dzeris49 21.06.2015. 09.41
…Klusais….kas ir ziņu avots no kurienes smelies savus “domu graudus”?…
…vēl Tev ieteiktu palasīt portālu vai avīzi apriņķis.lv, kuru Lūsis nopirka savas kundzes Evas Lūses izpausmēm…tur Tu atradīsi vēl dižākas atziņas un “domu graudus”….
0
zanE. > dzeris49 21.06.2015. 09.44
Klusais…ui, aizmirsu pajautāt – vakar ar Mūsu alu bijāt protesta akcijā, lai demonstrētu pret solidaritāti?…
0
nomale > dzeris49 21.06.2015. 09.46
klusais. Tavi domugraudi ir slima suņa murgi! Ja tevi uztrauc, ka tava orientācija var mainīties šādu akciju iespaidā, tad man tev jāsaka, ka tu jau esi piedzimis kā gejs!
0
Ēvalds > dzeris49 21.06.2015. 10.00
riņķī apkārt,
“Sen izspēlētais un jau apzelētais piemērs, kur ģimene ir zaudējusi kādu no saviem ģimenes locekļiem un tādēļ vairs netiek uzskatīta par ” pilnvērtīgu” ģimeni, šis piemērs Ēvald ir nelietīga demagoģija,’un nekas vairāk”
Tas piemērs liekas mazticams, tur Jums taisnība, bet ir daudzas lietas, kas liekas mazticamas, bet, sekmīgi pārtulkotas birokrātiskā valodā un birokrātiski ieīstenotas, tomēr notiek.
Par laulību – arī tezaurs saka, ka laulība veido ģimeni, nevis pati ir ģimene vai to, ka nav cita veida kā ģimenei veidoties.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 10.04
dārgās dāmas :) – atļaušos izteikt minējumu , ka Jums iespējams nav nācies dzīvē saskarties ar tādu lietu kā pētījumi , kur apkopojot dažādu informāciju ir jāizvēlas pareizais skaidrojums :)
P.S. Vai es kur rakstīju un apgalvoju , ka tā ir absolūtā un vienīgi pareizā patiesība :) :) :)
0
nomale > dzeris49 21.06.2015. 10.09
klusais. Ā, tātad tas bija jāuztver tikai kā slima suņa murgu apkopojums…
0
mūsu alus > dzeris49 21.06.2015. 10.14
zanE,
————————————–
vakar ar Mūsu alu bijāt protesta akcijā, lai demonstrētu pret solidaritāti?…
—————-
Kādā protesta akcijā? Ko demonstrētu? pret kādu solidaritāti? Izsakies skaidrāk, savādāk būs jāpiekrīt nomalei :)
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 10.18
Nomale,tulīt parādi tos pētījumus,kuros neapgāžami pierādīts,ka homoseksuālisms ir iedzimts,pirms runāt par slima suņa murgiem.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 10.20
nomale – tad nu atkal nonākam pie secinājuma, ka nav sanācis dzīvē nodarboties ar tādām lietām kā pētijumi , kur ir jāanalizē visa informācija , lai izdarītu pareizos secinājumus. :)
P.S. Par suņa murgiem – mācoties varbūtības teoriju ir labs piemērs par to ,ka pastāv ļoti,ļoti maza iespēja , bet pastāv , ka sitot tenisa bumbiņu pret sienu tā var kādā no reizēm izskriet cauri sienai … to labi atcerētis, lai saprastu pusvadītāju teoriju :)
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 10.23
zanEi interesē solidaritāte ar sabiedrības homoseksualizēšanas celmlaužiem.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 10.33
zane – un kas ir slikts portālā http://www.aprinkis.lv ? Tas ,ka Lūsis nopirka (?) sievai vai saturs ? Es varbūt paskatītos uz pasākumu no pozitīvās puses – vairāk tādu vīru sievām :) :) :)
P.S. Atvainojos , sanāca kā Ķezberei … :) :) :)
0
dzeris49 > dzeris49 21.06.2015. 10.49
Klusajam visi fakti kā tādi vienmēr atbilst patiesībai, ar to faktu izpratni un interpretāciju gan, bieži vien, lielas problēmas.
Nu bet, šī ir tā tēma, kurā nevienu pārliecināt nevar ne ar kādiem faktiem, fobijas nepadodas psihokorekcijai un loģikai.
Nu labi, pieņemsim, ka taisnība klusajam, mūsu alus, Ērikam, Krievijai, Irānai, Āfrikai, t.i.trešās pasaules valstīm, kur seks minoritāšu tiesības neatzīst, un visa ES, ASV, Kanāda, daļa Āzijas un Latīņametrikas, tātad tas, ko suc par civilizēto pasauli, PVO, PA, utt., atrodas geju organizācuju pilnīgākā kontrolē, kuri tur nosaka pilnīgi visu, kas veselība, kas slimība, diktē, kādi likumi jāpieņem,utt., utt.
No malas jau tāda teorija sevišķi adekvāta neizskatās, toties izskatās pēc vistīrākās sazvērestības teorijas uz fobiju pamata, bet, ja jau “biedrus” tāds izskaidrojums apmierina, katrs taču var ticēt, kam tikai grib, mums ir brīva valsts.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 11.32
dzeris – bet par to jau ir stāsts , ka katram ir sava galva , lai interpretētu faktus :)
Un nevajag uzmesties par vienīgajiem patiesības nesējiem . Manuprāt , ja runājam par toleranci plašākā izpratnē , tad pats arī neesi bez grēka … manā skatījumā to lieliski var saredzēt tavos kategoriskajos spriedumos, kuri bieži vien ir balstīti uz emocijām , nevis faktiem :)
Ja runājam par homoseksualitāti , tad vēl tāls ceļš ejams , lai saprastu kas īsti ir tās pamatā … ja 2×2=4 ir akmenī iecirsts , tad par homoseksualitāti ir tikai visādi pieņēmumi , kuriem cenšas pievilkt “zinātniskus” skaidrojumus… un tad kuram skaļāka rīkle :)
P.S. Par fobijām :) – esi pārliecināts par to ,ka pašam nav fobijas ? :) :) :)
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 11.32
Diez vai te ir daudz tādu,kas vienkārši kaut kam tic,nemaz nepielietojot savas pelēkās šūniņas un loģiku.Personīgi mana pārliecība nav balstīta ticībā,bet gan veidojas,loģiskā secībā sakārtojot man zināmos faktus un pieredzi.Izšķirīgais jautājums joprojām ir -kas ir homoseksualitāte,kā tā rodas.No atbildes atkarīga pārējā attieksme.Ja no man zināmiem faktiem secinu,ka homoseksuālisms ir dabas kļūda vai dzīves laikā iegūta seksuāla dezorientācija,tātad loģiski izriet -homoseksuālie cilvēki ir slimnieki vai apkārtējās vides upuri,bet tie,kuri apzināti veicina homoseksualitātes izplatīšanos,kā šie praidu organizētāji,ir noziedznieki.Ar Irānu vai Krieviju te ko saistīt ir pilnīgi nevietā.
0
dzeris49 > dzeris49 21.06.2015. 11.56
Katram ir savas fobijas, ieskaitot mani, cita lieta, ka att. uz šo tēmu man tādas nav.
Tas, ka es, brīžam, izsakos pārāk kategoriski, arī piekrītu, un brīžam to daru emociju iepaidā, brīžam tīšām, lai diskusiju nedaudz saasinātu.
Un tāpēc jau šeit diskutējam, lai aizstāvētu savu patiesību, varbūt, brīžam pārāk kategoriski, bet, tas jau nenozīmē, ka cits nedrīkst domāt savādāk.
0
zanE. > dzeris49 21.06.2015. 12.12
…hmm, Klusais…pirmkārt – “domu graudiem” ir autors, bet…es jau tikai jautāju pēc informācijas avotu, no kurienes tos “domu graudus” esi smēlies…
…otrkārt – ieteicu Tev pievērst uzmanību konkrētam portālam un laikrakstam, kurā atradīsi šādus “domu graudus” pārpārēm…
…un piekrītu – tas taču tik jauki, ja vīrs spēj nodrošināt sievas vēlmi izpausties… :)
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 12.17
Varbūt zanE varētu ieteikt citus konkrētus portālus un laikrakstus, kurā atradīsim citādus “domu graudus” pārpārēm…
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 12.19
dzeris – patiesība ir absolūts vai relatīvs jēdziens ? Vai var būt vairākas patiesības vai tikai viena ? :) :) :)
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 12.23
zane – hmmmm … :) ja Tev pašai ir sava galva ar kuru arī domā , tad kāda nozīme “domu graudu ” autoram , lai izdarītu savus secinājumus ?
Par otrkārt – tiešām ieskatījos portālā un pirmajā brīdī neatradu neko nepieņemamu … vajag rakt dziļumā ? :) :) :)
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 12.28
Varam sākt veidot to nepieņemamo informācijas avotu sarakstiņu,ko zanE neiesaka vērt vaļā…pietiek.com,apriņķis,OTV…kas vēl?
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 12.42
Ēriks – viens labs piemērs par informācijas avotiem, ko liberastiem nevajadzētu noliegt, jo tas balstās rietumu vērtībās , ir vācijas prese , kas diezgan sakāpināti apraksta Grieķijas parādu situāciju … ja no janvāra tika nemitīgi klāstīts cik slikti būtu , ja Grieķija pamestu EUR zonu un kā to nepieļaus, tad pēdējā nedēļa ir nesusi radikāli pretēju informāciju un mēs varam lasīt , ka Grieķijas iziešana no EUR zonas nekādu katastrofu nenesīs :) Cik vienkārši , vai ne ? Galvenais uzlikt pareizos uzstādijumus :)
P.S. ņemam pāris mēnešu vecu info un pierādam ,ka Grieķijas izeja no EUR zonas ir katastrofa , bet varam ņemt šīs nedēļas publikācijas un atsaukties, ka nekādi tas neietekmē :)
0
zanE. > dzeris49 21.06.2015. 13.01
…pag, Klusais – Tu gribi teikt, ka Tev pietiek ar kaut kādiem pārstāstījumiem, lai tos nosauktu par “domu graudiem”?….tad jau deģenerāta rostiņa “domu graudus” arī sāksi citēt…vai…tomēr apšaubīsi viņa “kompetenci”…
…tak teicu, beidzot ar rostiņu esat atraduši kopēju saskarsmes punktu… :)
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 13.10
zane – es gribu teikt , ka pirmkārt katram ir sava galvai, lai izvērtētu informāciju, otrkārt to ,ka informācijas avota norāde nekādā mērā nenozīmē ,ka informācija ir patiesa :) Piemēram :) – http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/562835-bbc_spiesta_atvainoties_par_nepatiesajiem_tvitiem_par_elizabetes_ii_navi
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 13.11
zane – tad skaidrības ieviešanai pastāsti – homoseksualitāte ir norma vai tomēr novirze :)
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 13.13
Pārstāsti…Nu var jau paiet pa ķēdīti un atrast pirmavotus:
Līdz pat septiņdesmito gadu sākumam ASV psihiatrijā homoseksualitāte tika klasificēta kā garīga saslimšana. Kā seksuāls traucējums tā bija iekļauta Garīgo slimību diagnostikas un statistikas rokasgrāmatā (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, DSM), uz ko oficiāli atsaucās, diagnosticējot garīgos traucējumus ne vien ASV, bet arī daudzviet citur pasaulē. Pieaugot homoseksuālistu aktīvistu politiskajai ietekmei, tika izveidota īpaša komisija, kurai bija jāpārskata homoseksualitātes statuss, taču starp tās locekļiem netika iekļauts neviens psihiatrs, kurš uzskatīja, ka homoseksualitāte nav normāla parādība. Zinātnisku konferenču laikā geju aktīvisti organizēja skaļas protesta akcijas, lai palielinātu spiedienu uz Psihiatrijas asociāciju. Homoseksuālisti vēlējās, lai viņus uzskata par indivīdiem, kas gluži vienkārši izdarījuši atšķirīgu seksuālo izvēli, nevis cilvēkiem, kas novirzījušies no normas. Dr. Bībers (Bieber) norādīja, ka DSM-II iekļautas arī vairākas citas slimības, kas pilnībā neatbilst kritērijam ”izraisa ciešanas un sociālo nespēju”, kas tika izmantots, lai definētu traucējumus. Starp tām bija vojerisms, fetišisms, seksuālais sadisms un mazohisms. Dr. Spicers (Spitzer) no Amerikas Psiholoģijas asociācijas uz to atbildot teica, ka, iespējams, arī tos visus vajadzētu svītrot no DSM-II, un, ja sadisti un fetišisti sāktu apvienoties organizācijās, tad arī viņu patoloģijas tiktu pasludinātas par normālām.
Psihiatrijas asociācijas balsojums tika noorganizēts neparasti steidzīgi, apejot līdzīgos gadījumos parastās procedūras.
Īsumā faktori, kas noteica asociācijas lēmumu svītrot homoseksualitāti no DSM-II, bija šādi:
Geju aktīvistiem bija spēcīga ietekme uz psihiatriem un viņu domāšanu. Liberāli noskaņotie un līdzjūtīgie psihiatri bija pārliecināti, ka homoseksualitātes iekļaušana starp psihiskiem traucējumiem tikai veicina aizspriedumus pret homoseksuālistiem. Termina svītrošanu no rokasgrāmatas viņi uzskatīja par cilvēcīgu, progresīvu rīcību. Psihiatri vienojās par jaunu principu, kā definēt psihiskos traucējumus; saskaņā ar to Diagnostikas un statistikas rokasgrāmatā iekļāva tikai tos traucējumus, kas pacientam radīja ciešanas vai pielāgošanās problēmas.
Tā rezultātā homoseksualitāte kā seksuālas dabas traucējums 1973. gadā tika izsvītrota no Diagnostikas un statistikas rokasgrāmatas. Tomēr tajā palika kategorija ar nosaukumu ”egodistoniska homoseksualitāte – gadījums, kad homoseksuālā orientācija pašam cilvēkam sagādā ciešanas un mokas”. Vēlāk no DSM-III tika izsvītrota arī tā, līdz ar to homoseksualitāte vairs vispār netiek pieminēta.
Taču izskatās, ka par spīti balsojuma rezultātiem lielākā daļa asociācijas locekļu turpināja homoseksualitāti uzskatīt par patoloģiju. Četrus gadus vēlāk veikta aptauja atklāj, ka 69% psihiatru homoseksualitāti uzskatīja par ”patoloģisku adaptāciju”. Arī kāda daudz nesenāka aptauja liecina, ka joprojām vairums psihiatru visā pasaulē ir pārliecināti, ka homoseksuāla uzvedība norāda uz garīgu saslimšanu.
(http://www.narth.com/docs/mentaldisorder.html).
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 13.32
rostins – zanei par laizīšanu jāstāsta … Tu ar tāds jaunības atmiņās aizķēries …. :) :) :)
0
dzeris49 > dzeris49 21.06.2015. 14.12
ĒRiks – vispār, kādreiz PSRS par psihisku pataloģiju uzskatīja arī to, ja cilveks domā ne tā, kā pieņemts domāt att. iekārtā, bija tāda diagnoze – šizoinakomislije, viņus visus “ārstēja”, un arī tagad daudzi tur tā uzskata.
Daudz ko kādreiz uzskatīja, bet, viss plūst, viss mainās, protams, var jau veidot dažādas sazvērestības teorijas, kāpēc tas notiek, bet, to vienkārši sauc par progresu, un tas, ka vairākums nevienā attīstītā valstī sen tā neuzskata, par to liecina.
Saprotams, vienmēr atradīsies margināļi, kas domās savādāk, arī starp ārstiem, tas ir tāpat, kā arī ASV ir cilvēki, kuri domā, ka amerikāņi paši veica savā teritorijā tos terora aktus.
Un vienmēr var izvēlēties vai interpretēt faktus tā, lai tie, it kā, apstiprinātu vienu vai otru teoriju.
klusais – homoseksualitāte ir normas variants, kaut, tev, acīmredzot, to pieļaut pagrūti, un tu reaģē pēc principa – ko es nesaprotu, to es neatzīstu un noliedzu.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 14.24
dzeris – nesaprotu , neliegšos :) nav man saprotams kā daudzu tūkstošu gadu cilvēces evolūcijas laikā , kas vērsta uz savas populācijas palielināšanu un attīstību , tiek paralēli veidots attiecību modelis, kurš principiāli nevar vairoties dabīgā ceļā . Tu tak ar brīnītos , ja ūdens tev tecētu ne no krāna izlietnē, bet no izlietnes krānā … vai arī es ko jaucu ? :)
0
dzeris49 > dzeris49 21.06.2015. 14.42
Homoseksualisms pastāvēja visos laikos un visās sabiedrībās, pastāv arī dzīvniekiem, un, kā redzi, cilvēce tāpēc nav izmirusi, jo homoseks. % pēc dažādiem pētījumiem nepārsniedz 5-10%, un tie ir tīrie homoseksualisti, vairākums starp tiem ir biseksuāļi, kas var veidot tradicionālu ģimeni, radīt bērnus, tai pat laikā, stājoties homoseksuālos sakaros.
Kāpēc dabai to vajag – laikam, dabai vispār vajag dažādību visur, ir kaut kad lasīta tāda teorija, ja kādam kaut kas vienā vietā ir atņemts, citā vietā, bieži vien, nāk klāt, starp homoseksualistiem ļoti daudz talantīgu mākslinieku, utt.
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 14.51
dzeri,pārmaiņas ne vienmēr ir progress,reizēm nākas atgriezties atpakaļ,lai labotu pieļautās kļūdas.PSRS pieminēji,to arī kādreiz dēvēja par progresa virzītāju uz cilvēces laimi līdz plnīgai komunisma uzvarai
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 14.59
Dabai vajag cīnīties par labākajiem gēniem,lai lauva varētu panākt zebru,savukārt vismaz dažām zebrām vajadzēja izmukt no lauvām,lai turpinātu sugu..un dabai vajag cīnīties pret pārapdzīvotību,kur tāda ir.Turklāt nekur dabā homoseksuāli dzīvnieki necīnās paŗ vienlīdzīgām tiesībām,mēģinot citiem sugas pārstāvjiem iegalvot,ka homoseksuālisms ir vērtība sugai,kura attiecīgā teritorijā skaitliski samazinās,kaut gan barības bāze ir pietiekoša.Tātad homoseksuālisma propaganda Latvijā,kuras iedzīvotāju skaits samazinās,ir pretdabīga parādība.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 16.03
dzeris – ja jau tūkstošiem gadu pastāvēja homoseksuālisms, tad kapēc viņš nevar pastāvēt tādās formās arī turpmāk ? ( par 5-10% laikam nedaudz alojies :) ) Kapēc šis jautājums ir jāaktualizē , ja reiz tas ir gadu tūkstošiem normāli sadzīvojis ar sabiedrību ?
Es par nedaudz filosofiskāku lietu no praktiskās dzīves … neesi aizdomājies kas notiek patreiz pasaulē ar tādu elementāru lietu kā laika prognoze ? Neizbrīna , ka sinoptiķi nespēj normāli noteikt laiku ?
0
dzeris49 > dzeris49 21.06.2015. 17.36
Gribi dzīvot, kā viduslaikos, vai kā PSRS, vai kā mūsdienu Krievijā, tāds dīvains jautājums – kāpēc jāaktualizē homoseksualistu problēmas?
Tāpēc, ka sabiedrība nobriedusi, sevišķi, Rietumu civilizētā sabiedrība, kuru klusais dēvē par “liberastiem”, nedzīvojam viduslaikos, bet, demokrātijā, kur pastāv tādi jēdzieni, kā cilvēktiesības, minoritāšu tiesības, humānisms, utt., kas tev, acīmredzot izskatās kaut kas nevajadzīgs.
Ja tu līdz tam neesi nobriedis, tad tā ir tava, nevis homoseksualistu vai Rietumu sabiedrības problēma.
Labi, beigšu, apnika runāt par lietām, kuras citur jau sen ir pašaprotamas.
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 17.56
klusais – homoseksualitāte ir normas variants, kaut, tev, acīmredzot, to pieļaut pagrūti, un tu reaģē pēc principa – ko es nesaprotu, to es neatzīstu un noliedzu.
===============
dzeri,tu pats saprati,ko uzrakstīji?Ja homoseksuālisms ir normas variants,tātad viņiem ir pilns funkciju komplekts izdzīvošanai un attīstībai.Nu tad paņemam teorētisku variantu un izsēdinam uz vienas neapdzīvotas salas grupu heteroseksuāļu,uz otras homoseksuāļus un pēc 100 gadiem aizbraucam pārbaudīt,kā viņiem klājas.
0
dzeris49 > dzeris49 21.06.2015. 18.55
Un kas notiks?
Protams, ja uz tās salas izsēdināsi viena dzimuma cilvēkus, absolūti vienalga, homo vai hetero, pats par sevi, kā tad viņi tur “vairosies”?
Homoseksualistiem vairošanās funkcija nav traucēta, cita lieta, ka viņi izjūt tieksmi uz savu dzimumu.
Bet, tas nenozīmē, ka viņi nespēj radīt bērnus un “vairoties”.
Liela daļa no tiem vispār ir biseksuāļi.
Lezbijietes arī var dzemdēt bērnus, un arī to dara, bieži vien.
Tā ka, nekas nenotiks, izsēdini uz salas 100 lezbijietes un 100 gejus, un būs viss OK, gan jau viņi atradīs izeju.
Un šāda situācija reāli ir pilnīgi neiespējama un mākslīgi radīta, populācijas kontekstā homoseksualistu ir ne vairāk, kā 5-10%, tā ka populācija no tā vispār necieš.
0
zanE. > dzeris49 21.06.2015. 19.27
…wow!…Klusajam ar rostiņu bijusi pieredzes apmaiņa!?!..
0
Ēriks > dzeris49 21.06.2015. 21.14
Dzeri,atkal tu mēģini izlocīties kā zutis,kur palika neglābjamie ģenētiskie homoseksuāļi,kas esot normas variants?Biseksuāļi – tā ir pavisam cita kategorija,kuriem ir pilnīgi normāla dzimumtieksme uz pretējo dzimumu,tikai tie meklē asas izjūtas,izmēģinot seksu ar savu dzimumu,tātad izvirtuļi,kurus tieši tādus veido šī nepieredzēti masīvā homoseksuālisma propaganda ar visiem šiem praidiem.
0
klusais > dzeris49 21.06.2015. 23.19
zane – masturbējusi esi ? :) :) :)
0
zanE. > dzeris49 21.06.2015. 23.27
…Klusais…par orgasmu šoreiz nejautāsi?…
0
valdemir 20.06.2015. 16.39
Pasaulē šobrīd notiek daudz svarīgākas lietas, piemēram Kanādā Pasaules kausa futbolā sievietēm izcīņa nonākusi līdz astotdaļfināliem. Pamēģiniet latviešu mēdijos atrast kādu rindiņu, par LTV pat nerunāsim. Par tādu informāciju pa dupsi draudzīgi nepliķē?
2
Marthas_father > valdemir 20.06.2015. 17.29
pamēģināju , ltv un radio apvienotais ziņu portāls
https://www.lsm.lv/lv/raksts/futbols/sports/pasaules-kausa-izcina-futbola-sievietem-zinamas-visas-astotdalfinalistes.a134374/
diezgan daudz rindiņu. un vēl otrs raksts par brazīlieti Martu :)
0
edge_indran > valdemir 20.06.2015. 23.46
——-
Kamēr Rīgā laižas “tolerancē”, tikmēr šodien Londonā domātspējīga sabiedrība uzskatāmi demonstrē savu attieksmi pret banksteru īstenoto “veiksmes stāstu”.
End Austerity Now: 250,000 people gather in London to protest against austerity measures
http://www.cityam.com/sites/default/files/styles/full_width_article_body_image/public/main/blogposts/protest-3-getty-1024×640.jpg
0