Izvirzīts jau otrais prezidenta amata kandidāts – Dolgopolovs (papild.)

51

Komentāri (51)

zanE. 19.05.2015. 18.39

….ja jau sabiedrība par labāko atzīst Levitu, kāpēc par viņu nav nobalsojuši visi 12 tūkstoši?…kas traucē sabiedrībai parādīt savu attieksmi, lai vēlāk nebūtu jāgaužas?…par Levita kandidatūru medijos, dažādos portālos, vietnēs, pat uz ielas – notiek aktīva aģitācija, bet….kāpēc šis rezultāts tomēr neparādās balsojumā mansprezidents.lv…

…sabiedrības balsojums būtu atbalsts Levitam un iespēja to pierādīt arī Saeimas deputātiem…jautājums – kāpēc tāda pasivitāte no sabiedrības puses?…

+3
-5
Atbildēt

4

    DD1 > zanE. 19.05.2015. 20.22

    > zanE

    “ja jau sabiedrība par labāko atzīst Levitu, kāpēc par viņu nav nobalsojuši visi 12 tūkstoši?”

    Tā ir demagoģija. Tas vienmēr ir mazākums, kas ierauga pirmais, redz tālāk, pieņem lēmumus. Latvijas valsts nekad netiktu nodibināta, ja gaidītu izpaužamies visas sabiedrības vienotam viedoklim. Tāpēc esmu pret tautas vēlētu prezidentu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 19.05.2015. 21.09

    …pag, pag…nu, Tu nonāc pretrunās – vēlies, lai deputāti ieklausās sabiedrības viedoklī, bet sabiedrība nav spējīga uzrādīt, ko tā īsti vēlas…mazākums ir vēl pāris minētajiem kandidātiem, vieniem tie ir paši labākie, otriem – citi….ja mēs vēlamies tapt sadzirdēti, tad sabiedrībai ir jābūt aktīvai…

    …esmu teikusi to pašu, ko esi rakstījusi vairākkārt – nav Latvijai vajadzīgs prezidents….Bērziņš pierādījis, ka Latvija bez tādas institūcijas var iztikt itin labi…tiktu noņemta spriedze sabiedrībā un mazināts politiskais tirgus un absurdi “skaistumkonkursi”….

    …varbūt…saku – varbūt – arī vēlētājs būtu spiests aktivizēties Saeimas vēlēšanās, lai Saeimas darbs nepārvērstos par klaunādi…būtu spiesti vētīt un balsot, ar atbildību…protams, tā ir tikai saprātīga vēlme, lai vēlētājs kļūtu atbildīgs…vai kļūs – tas paliek atklāts jautājums…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    DD1 > zanE. 19.05.2015. 22.00

    > zanE

    “esmu teikusi to pašu, ko esi rakstījusi vairākkārt – nav Latvijai vajadzīgs prezidents….Bērziņš pierādījis, ka Latvija bez tādas institūcijas var iztikt itin labi”

    Mūsu rindas kuplinās, tas priecē. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 19.05.2015. 22.33

    Reāli jau nu Bērziņš nebūt nebija tik slikts – jo īpaši “miera” periodam pirms Krimas okupācijas/aneksijas.

    Tirdzniecības sakarus veicināja, kara veterānu (reālo, nevis 9.maija klaunu) samierināšanu iekustināja, prezidenta institūta reformēšanu iekustināja krietni kvalitatīvāk, nekā Zatlers

    Ar leišu Gribauskaiti tomēr nevar salīdzinat, jo Lietuva ir prezidentāla republika, savukārt Latvija parlamentāra (jeb drīzāk Premjerministrāla … piedodiet par terminu)

    Nu Labi – Igaunijas Ilvess protams nesalīdzināmi labāks par Berziņu – par salīdzināt neiespējami.

    Vienlaikus – ir arī lielāki kretīni Eiropā redzēti.

    Piedevām – reāli Bērziņam tika piedēvēti daudzi Ārlietu ministrijas grēki – gan par vazāšanos pa Āzijas valstīm (tā ir Ārlietu ministrijas noteikta prioritāte), gan par Maskavas 9. maija nebraukšanas laicīgu nepaziņošanu, utml.

    Par iztikšanu bez prezidenta:

    1) pamatā prezidentam jārisina problēmas, ja Valdība vai Saeima saiet sviestā

    2) prezidenta administrācija kalpo par Likumprojektu apstiprinātāju – nebūtu prezidents, nu tad vajadzētu kautkādu senātu vai tamlīdzīgu, kas atmet steigā sataisītu brāķi atpakaļ uz Saeimu

    3) Nu un – kādam jau jābraukā tajās valsts vizītēs – ja tur braukātu premjers un izstrēbtu visu to šampanieti – tad kas vadītu valdību? Tā ka kautkāda amatpersona šādām valsts vizītēm ir vajadzīga. Un nav jau pat svarīgi – vai runā vai nerunā angliski – tur jau līdzi braukā amatpersonu un uzņēmēju pārstāvji, kas reāli visu to praktisko sarunāšanu veic. Prezidents vienkārši nodrošina publicitāti tam pasākumam.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 19.05.2015. 13.46

Ja izmēra sabiedrības viedokli, tad portālā mansprezidents.lv ( manabalss.lv projekts) ir redzama tendence, ka tieši Bondaru visvairāk atbalsta LR pilsoņi.

Pavisam balsojuši 12 561 pilsonis (šobrīd) un tautas acīs līderis ir tieši M.Bondars.

Vai atkal valdošās partijas ies pret tautas gribu?

+3
-3
Atbildēt

0

lno 19.05.2015. 12.20

Kādēļ jādemonizē Bondars, ja tam amats nespīd? Lai simpatiskāks izskatītos no hūtes izvilktais zaķītis?

Varbūt lai neceptos par Bičkoviču: Saeimas komisija atbalsta Bičkoviča kandidatūru AT priekšsēdētāja amatam.

+4
-4
Atbildēt

4

    Raicha > lno 19.05.2015. 12.27

    Nez vai tā varētu būt nosaucama par demonizāciju. Drīzāk jau, citējot klasiķus, “ierēkšana” :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 19.05.2015. 12.38

    LaLaLā. Vai loģiskāk nebūtu “ierēkt” par reāliem ĀT un ĢP kandidātiem nevis par personu, kura izvirzīta uzmanības novēršanai?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Raicha > lno 19.05.2015. 12.40

    Nu, šie savukārt tiešām būtu jādemonizē, tikai k-kā nevienam roka neceļas, mute neveras… dīvaini, vai ne?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 19.05.2015. 12.51

    LaLaLā. Demonizēt drīkstēja, sēdot opozīcijā, tagad jāatbalsta:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Absints 19.05.2015. 11.54

Tītarisms Bondaram ir, un tāpēc viņš būtu labs Latvijas prezentētājs. Katrā ziņā labāk par Vējoni. Bez tam neticu, ka Saeima spēj ievēlēt gudru prezidentu, ja vien tas nav “melnais zirdziņš”, kā tas notika ar Freibergu. Domāju tāpēc Levitam maz izredžu.

Kā jau rakstīju iepriekš – visām šim apspriešanām, diskusijām un svēršanām ir maz jēgas, prezidentu ievēlēs Āboltiņa, Spolītis, Zaķis, Kaimiņš, Liepiņš, Ločmele, Potapkins pēc Dzenuškāna ieteikuma.

+7
-3
Atbildēt

4

    Bet > 19.05.2015. 12.04

    Nu re, harald, re kur viens vīrišķis uzķēries uz glumekli nemaz nevajag tantukus!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 19.05.2015. 12.18

    Bet, es, īstenībā, par Levitu, tik tam, ko Jūs vai es domājat, nav nozīmes, varam te vienkārši pasprēgāt. Visos iepriekšējos gadījumos rezultāts bija tikai un vienīgi atkarīgs no politikāņu intrigām. Šoreiz nebūs citādi.

    Cik Baltijā ir bijuši prezidenti? – Gribauskaite, Freiberga, Ilvess, pārejie ir bijuši v.i.

    Un v.i svarīga ir dekoratīvā funkcija – prezentācija – grozīšanās pa priekšu. Tā kā tītaram. Un, piekrītiet, Bondars to veiktu labāk, kā Vējonis. Tā bija tā doma.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > 19.05.2015. 12.22

    Ķīps. Ak tad Meri bija v.i.? Nu, nu:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 19.05.2015. 23.27

    Lenartu Meri aizmirsi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

haralds 19.05.2015. 11.53

ja Latvijā būtu tautas vēlēts ZOOpreziden†s, par šarmoni Bondaru nobalsotu visi tantuki, kuriem tā īsti nav par ko balsot, kopš Gorbunovs retīrējies, vēl kāds no paglupā un no ne tik glupā elek†orāta un ZOOpreziden†s viņš būtu!

+2
-1
Atbildēt

10

    Bet > haralds 19.05.2015. 11.56

    nu nu, ne jau tikai tantuki jūsmo par Bondaru, bet gan tieši jaunie, kuri nezina , kas patiesībā ir Bondars, jo neba par velti Bondaram uzticēja savulaik Krājbankas pārvaldi ar milzu mēnešalgu 10 000 Ls mēnesī.

    Gluži tāds pats gājiens kā Kalvīti apbalvoja par nopelniem ar vietu Rīga sbalzamā par 7 tūkst Ls mēnesī. izskatās, ka kolobracionīstiem ir labas algas piešķirtas kā apbalvojums par īpašiem nopelniem kādas valsts labā, savulaik!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > haralds 19.05.2015. 12.05

    Bet. Vai Bondars sakarā ar Krājbanku tiek saukts uz pratināšanu tāpat kā Zaķis par balsu pirkšanu? Neesmu dzirdējis:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > haralds 19.05.2015. 17.42

    lno – Bondaram veicas , ka nesauc uz pratināšanām . Tieši Bondars bija tas , kurš lika dot AB kredītu kaut analītiķi brīdināja , ka tas garām.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > haralds 19.05.2015. 19.54

    klusais. Nezināju, ka par kredītu došanu liek cietumā:):):)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > haralds 19.05.2015. 22.14

    klusais. Šeit par to, ka Krievijas gāzei nav alternatīvas:)

    “Pirmie rezultāti no LNG termināļa bija tūlītēji, gāzes cena Lietuvai kritās par 30%,” Lietuvas prezidente Daļa Grībauskaite interv #1pret1

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > haralds 19.05.2015. 23.18

    lno – ja bankas vadītājs liek izsniegt kredītu kaut analītiķi secina, ka uzņēmumam var būt reālas grūtības ar kredīta atgriešanu , tad tas nav īsti bankas interesēs …

    Ja par sašķidrināto gāzi , tad iesaku papētīt gāzes biržas cenu dinamiku 2014.gadā .

    1:1 neskatījos , bet ceru , ka Gribauskaite nosauca arī absolūtos ciparus .

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > haralds 19.05.2015. 23.29

    klusais. Tas vien, ka Bondars pameta banku ja nozīmē, ka viņš nepakļāvas Antonova avantūrām.

    Nu ar gāzi Tev ir sanācis tāpat kā ar koalīciju ar SC:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > haralds 20.05.2015. 01.09

    2015.gada 15.aprīlī – Lietuvas Enerģētikas ministrs: Lietuvai izdevies samazināt gāzes cenu par 40 procentiem…

    2015.gada 19.maijā – Lietuvas Prezidente: Lietuvai izdevies samazināt gāzes cenu par 30 procentiem…

    2015.gada 25. jūnijā – Lietuvai izdevies samazināt gāzes cenu par…???…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > haralds 20.05.2015. 07.59

    lno – kapēc Bondars pameta banku mēs nezinām … , bet AB kredītu izsniedza viņa laikā …

    Par gāzi – atkārtošu vēlreiz , būtu interesanti redzēt absolūtos ciparos izteiktu gāzes iepirkuma cenu . Ne velti rakstīju , ka intereses pēc vajadzēja papētīt sašķidrinātās gāzes cenas dinamiku 2014. gadā .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > haralds 20.05.2015. 12.08

    ….interesants tas lietuviešu aprēķins un lepošanās….kā izrādās – terminālis ir samazinājis Gazprom cenas un šobrīd tiek lietota tā pati krievu gāze….2014. gada jūnijā izkristalizējās piecu gadu kontrakts ar Norvēģijas uzņēmumu «Statoil» par 540 milj. m3 sašķidrinātās gāzes ikgadēju piegādi Klaipēdas ostā. Šis apjoms atbilst 19-23% Lietuvas tirgus vajadzībām gada laikā. Skaidrības labad: «Gazprom» Lietuvai 2011. gadā piegādāja 3,4 mljrd m3 gāzes, 2012. – 3,3 mljrd m3, 2013. – 2,7 mljrd m3. /financenet.lv/

    – “2014.gada aprīlī «Klaipedos nafta» apstiprināja termināļa lietošanas noteikumus. Uzreiz sekoja atbildes gājiens: maijā «Gazprom» gāzes cenu samazināja no 480-490 USD par 1000 m3 līdz 370 USD. LT Enerģētikas ministrs: Atlaides ko mēs saņēmām no “Gazprom” pirms termināļa pabeigšanas ir 23% un vēl 20% pēc tā pabeigšanas.”…

    …tātad – tie arī ir tie minētie 40%…

    …bet…jāpiemin arī projekta investīcijas…kopējais finansējums bija apmēram 100 miljoni eiro fiksētajās investīcijās. Savukārt par regazifikācijas kuģa līzingu ik gadu līzingā jāmaksā 42 miljoni eiro nākamo desmit gadu laikā./lsm.lv/

    …tās ir iepirkuma cenas, taču mēs nezinām, kāda ir sašķidrinātās gāzes cena Klaipēdas terminālī, jo tas esot komercnoslēpums….taču gala cenu neveido tikai iepirkuma cena, bet arī pārvades, uzglabāšanas, sadales un realizācijas pakalpojumu tarifs.

    ….vai Latvijai lietuvieši gāzi pārdos zemāk par savu pašizmaksu un cik tas būtu mums izdevīgi?…

    ….salīdzināšanai – gāzes cena Latvijā:

    http://www.lg.lv/uploads/filedir/File/Jaunumi/Par_tarifiem/Tarifu_prognozes.pdf

    0
    0
    Atbildēt

    0

Bet 19.05.2015. 11.48

aprēkins par Bondaru laikam iedarbojies uz “smuko frizūru” cienītājiem. Tiem atkal jauns apbrīnas objekts!Sen jau nav bijis, kopš aizgāja Gorbunovs.

+8
-7
Atbildēt

10

    lno > Bet 19.05.2015. 11.54

    Bet. Ar ko Bondars būtu sliktāks vai vājāks kandidāts par Vējoni? Nav Ābotiņas akceptēts? Āboltiņa akceptējusi kolorādo lentītes kā vārda brīvības izpausmi, vai jau piespraudi?:):):)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    haralds > Bet 19.05.2015. 11.54

    Y, frizūra no pagājušā gad-100-ta vidus frizētavas skatloga bildes!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 19.05.2015. 12.02

    Lno, ne ar ko nav labāks ne viens ne otrs ar aizdomīgiem darbiem savulaik! Vai tad es slavēju kādreiz Vējoni?

    Vai tad neatceries, ka rakstīju, kur Vējonis dzimis un ka sir viņa vecāki. Personiski es neuzticos šādiem cilvēkiem, jo zinu, ka baro vilku cik gribi , vienalga uz mežu skatīsies!

    kad es esmu slavējusi Vējoni vai Bondaru- abi “labi” Tikai galīgi nedomājoši cilvēki, kuri neskataš uz šo personu darbiem , var jūsmot par tik apšaubāmiem prezidenta kandidātiem vai viņu frizūrām, vai par to, ko viņi saka, nevis pēc viņu darbiem.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 19.05.2015. 12.06

    Bet. Kas atbalsta Vējoni?:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Raicha > Bet 19.05.2015. 12.12

    Īrijas sēņu griezēju prezidents…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Raicha > Bet 19.05.2015. 12.15

    >>>Kas atbalsta Vējoni?:) >>>

    Patiesībā šobrīd – neviens Vājoni neatbalsta, atskaitot dažus zaļos. Tak, ja Levitam nav (un nav jau arī) izredžu, un Solvita arī kādā brīdī saprot, ka nesanāks, Vājoni var ievēlēt kā kompromisa figūru, tā īsti jau viņš neder nevienam, arī Lembim ne, bet lielas neatikšanas arī netaisīs…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Bet 19.05.2015. 17.54

    …ln0 raksta: – “Āboltiņa akceptējusi kolorādo lentītes kā vārda brīvības izpausmi, vai jau piespraudi?:):):)”

    ——————————-

    …hmmm…tad jau Āboltiņa būs ieklausījusies tautas balsī, it īpaši īstlatviešu paustajā tepat ir.lv vietnē:

    Deputāts Spolītis rosina noteikt naudas sodu par Georga lentītes demonstrēšanu…

    Haris: -“Kas tā par tumsonību, viduslaikiem, kā arī 19. gadsimtu?

    Nu, pilnīgi tā kā Puķins un Hitlers – visu tikai aizliegt! Ar aizliegumiem neko nevar panākt – ir jādiskutē, jāpārliecina par Rietumu liberovērtībām un tajās balstīto vēstures izpratni.”

    ozolnieki: – “Subjektīvs vērtējums . šīs lentīte jau IR ievērojami retāk sastopamas . Bezjēdzīgs priekšlikums kuru tāpat nepildīs”

    Ēriks: – “Dekoratīvs pasākums.”

    Edgars Avotiņš: – “Valsts līmenī aizliegt … formāli pielīdzināt nacisma un komunisma simboliem … teorētiski nav pamata.”

    eiserts: – ” Centīsimies muļķībā pārspēt moskaļus?”

    TanteSidra: – “stulbi tas sanāk, varbūt joks pie glāzes ir radies.”

    …ln0 – kā parasti – cenšas uzbraukt Āboltiņai, piesedzoties ar atmiņas zudumu….kā vēja rādītājs, uz kuru pusi papūtīs, tur skries pa vējam…

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Bet 19.05.2015. 18.46

    Bet – par Bondaru iekš LR1 brīva mikrofona bieži tiek piesaukts, ka viņš bija VVF cilvēks.

    Par Vējoni – piekrītu, ka viņu reāli neviens neatbalsta (izņemot Zaļās partijas biedrus) – vienkārši kompromisa figūra, par kuru teorētiski varētu vienoties koalīcija.

    Zane – par to georga lentītes aizliegšanu … būtu jau jauki, bet … skaidrs, ka tādu aizliegumu pārsūdzēs un tad būtu Satversmes tiesā vai ECT japierāda, ka šāds runas/viedokļa brīvības ierobežojums ir samērīgs ar novērsto drošības apbraudējumu …

    Nu ja jau kautko tādu gribētu darīt, tad īstenībā būtu jāsāk no otra gala – vispirms jāpasludina visu to Krievu Pasaules ideoloģiju par noziedzīgu – un tad jau visi simboli līdz ar to varētu tikt aizliegti.

    Bet vai to simbolu nēsāšanas aizliegums reāli uzlabotu drošību??? Šaubos.

    Bet, ja vienlaikus izdotos aizliegt arī attiecīgos Krievijas masu propagandas līdzekļus … nu tad gan būtu reāls rezultāts – tā cilvēku masa, kas nedarbojas internetā, bet skatās Krievijas TV, pamazām izārstētos no Krievu Pasaules murgiem.

    Tā ka … ja nopietni ķertos šim klāt – es atbalstītu.

    Bet lentītes aizliegums vien – pirmkārt neko nedos – otrkārt viegli atceļams tiesās, kamēr nav fundamentāls pamatojums definēts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 19.05.2015. 20.01

    zanE.

    Vai tante varētu publikai dot atsauci, kur es būtu atbalstjis kolorādo lentes jeb man jau jāatbild par Hari, Ozolniekiem vai neievēlētās V fīreres pārliecību?:)

    P.S. zanE neskrien pa vējam, zanE skries,kur pavēlēs partija un ja vajadzēs sēdēs ar pliku pakaļu uz eža vai liksies gultā ar kaktusu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Bet 19.05.2015. 20.11

    …varbūt onkulis varētu pārlasīt viņa rakstīto citātu un mēģināt saprast arī cita rakstīto?…protams, maz cerību, bet…varbūt tomēr izdodas…

    P.S. …sen nebiju lasījusi Tavas izpausmes, ln0 – vēlreiz apstiprināji, ka Tavs degradēšanās process uzņem apgriezienus…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

lno > lno 19.05.2015. 14.34

DD1. Visam piekrītu, bet labāk tomēr Vējoni kā Riekstiņu.

+7
-3
Atbildēt

0

DD1 > DD1 19.05.2015. 14.37

lno DD1.

“labāk tomēr Vējoni kā Riekstiņu”

Ja mums būtu teikšana, kut kā jau mēs vienotos… :)

+4
-1
Atbildēt

0

aivarsk > aivarsk 19.05.2015. 15.45

DD1 Ja nevaram dabūt Levitu, tad labāk, lai ir Riekstiņš

_____________________________

Uzstādām vēl zemākus mērķus un jutīsimies vēl labāk…

+4
-5
Atbildēt

0

DD1 > DD1 19.05.2015. 15.47

> aivarsk DD1

“Uzstādām vēl zemākus mērķus un jutīsimies vēl labāk… ”

OK, kurš Jūsu top list ir nākamais aiz Levita?

+1
-1
Atbildēt

0

aivarsk > aivarsk 19.05.2015. 16.27

Ja Tu piekrīti, ka Levits ir labākais, tad kāpēc uz to neiet līdz galam?

+4
-5
Atbildēt

0

Raicha > Raicha 19.05.2015. 17.59

Kā Jūs iedomājaties “iešanu līdz galam”? “Levits vai neviens”? Vai arī “Ja ne Levits, tad jebkurš”? Kaut Dolgopolovs?

Vēsture rāda, ka lai noraktu kādu ideju, visdrošākais veids ir sanaidot to aizstāvošos mērenos ar tā paša virziena radikāļiem… Kamēr tie viens otru apkaro, naidnieks paņem visu.

Tomēr, man jāatzīst, ka bez Levita nvienu cienīgu kandidātu neredz. Diemžēl.

+5
-1
Atbildēt

0

lno > lno 19.05.2015. 20.44

DD1. Taisnība:)

+3
-3
Atbildēt

0

DikembeSakamoto > DikembeSakamoto 19.05.2015. 23.30

Riekstiņu nedrīkst – komjaunietis.

+1
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam